• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-06 10:48
Ik vind Google Now ook wel handig werken! Al kan het inderdaad wel wat groter in Nederland, maar dat komt vast nog wel. Sowieso gaan ze Now verbeteren in Android 4.2 dus ben benieuwd dat hij dan nog meer kan.

Meestal heb ik de cards weer, route naar huis en een afspraak staan. Wat ik wel goed vind werken is als je een locatie hebt staan voor een afspraak dat hij dan ook de route daarheen laat zien en je een waarschuwing geeft dat je moet vertrekken.

Verder heb ik Google Now in Bulgarije gebruikt (vakantie), en toen ik in de bus van het vliegveld weg reed, net aangekomen dus, liet hij al een aantal geweldige cards zien:

Het weer stond er ook nog bij bovenaan.
Enige rare is wel de 4minuten tijdsverschil (naast het correcte uur ivm tijdzone).

Maar overall, gogo Google Now! _/-\o_

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-03 20:26

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

cheiron schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:31:
Het lijkt wel alsof Google Now geen nieuwe cards wil tonen. Ik heb (zoals hierboven al gezegd) Ajax als club toegevoegd om te volgen; wordt nooit getoond.
Vanochtend heb ik ook mijn aandelen toegevoegd, met de melding "show always", maar die komen ook op geen manier naar voren.

Vreemd, en best wel jammer.
Raar, ze werken allemaal bij mij.

Er is trouwens een andere card die nergens bescheven staat, vond 'm op reddit.

Het haalt z'n stats hiervandaan, https://maps.google.com/locationhistory/b/0/dashboard
(op zich een leuk iets maar kan begrijpen dat mensen een tinfoil hat opzetten).

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:19

Koppensneller

winterrrrrr

Hebben jullie ook ineens dit in Google Now?

Het klopt niet helemaal (ik heb zeker het dubbele gefietst), maar toch een leuke poging ;)

[Voor 25% gewijzigd door Koppensneller op 02-11-2012 09:08]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee