Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 268 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 24.643 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-08 15:09
Iemand toevallig al iets van bol.com gehoord over uitleveren ?

Ze gaan me toch weer niet naaien net zoals met GW2 he, dat ze mijn bestelling ineens annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een CE bij Bol.com en bij Dixons (CE was/is bij Dixons maar 60 euro..) besteld. (Hoe bedoel je, zeker willen zijn van een kopie?)

Bij Bol staat de verzending nogsteeds op 'Wordt Verwerkt' en 'Verzenden: Op verschijningsdatum'. ._.

Heb met Dixons contact gehad (aangezien ik hem bij hun in de winkel ophaal) en het was voor hun nog onduidelijk of ze hem nou morgenochtend al kregen om uit te geven of dat hij morgen pas naar hun filiaal wordt verstuurd. ._.

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
verdorie ...
In alle tijd van DS geen drop op een casterring ... vorige week dropt hij eindelijk een keer; gaat er een puggie mee vandoor ... (eerlijke rol dat wel)
http://eu.battle.net/wow/en/item/78419

gisteren 'krijg'ik hem eindelijk ... en morgen wordt hij vervangen voor een green :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem bij Nedgame besteld, en die van mij is al onderweg^^ ik verwacht hem morgen gewoon mooi:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat ben ik blij dat ik niet zoveel geef om doosjes en ingame pets :P lekker digitial version aangeschaft maanden geleden :P

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Dice schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:28:
verdorie ...
In alle tijd van DS geen drop op een casterring ... vorige week dropt hij eindelijk een keer; gaat er een puggie mee vandoor ... (eerlijke rol dat wel)
http://eu.battle.net/wow/en/item/78419

gisteren 'krijg'ik hem eindelijk ... en morgen wordt hij vervangen voor een green :')
Bekend probleem :p Heb in m'n allerlaatste DS run op m'n pally eindelijk het schild gewonnen, maar heb m amper gebruikt.

Ik kan nu officieel zeggen dat in een periode van meer dan een half jaar, in zowel LFR als normal, ik nooit de tank stamina+shield trinket heb gezien en ook nog nooit de world drop dps strength ring gezien. Tank ring wel 1x, maar toen verloren aan pug tank :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:56

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik loop morgen tijdens de lunch gewoon ff naar de media markt. Heb het doosje van de andere expansions, dus wil deze ook. :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1x World of Warcraft Mists of Pandaria Nieuw 24-09-2012 Verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phex schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:15:
Voor geïnteresseerden: mijn Groupon MoP key is geleverd.
d:)b
Blitzdoctor schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:35:
Ik loop morgen tijdens de lunch gewoon ff naar de media markt. Heb het doosje van de andere expansions, dus wil deze ook. :)
Ik heb de digitale versie aangeschaft omdat ik anders geen tijd heb om hem aan te schaffen. Maar zal later wel een versie extra kopen ;). Heb ook alle dozen nog netjes in mijn kast staan!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
Ik heb een CE bij Bol.com en bij Dixons (CE was/is bij Dixons maar 60 euro..) besteld. (Hoe bedoel je, zeker willen zijn van een kopie?)

Bij Bol staat de verzending nogsteeds op 'Wordt Verwerkt' en 'Verzenden: Op verschijningsdatum'. ._.

Heb met Dixons contact gehad (aangezien ik hem bij hun in de winkel ophaal) en het was voor hun nog onduidelijk of ze hem nou morgenochtend al kregen om uit te geven of dat hij morgen pas naar hun filiaal wordt verstuurd. ._.

;w
Mijn Bol.com bestelling staat ook nog op "Wordt verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15
Als het goed is zal alles van bol.com morgen bezorgd moeten worden. Als PostNL meewerkt kun je dan morgen gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Al komt ie woensdag dan maakt me dat ook niet uit. Zlas ik maar de CE heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:38:
Als het goed is zal alles van bol.com morgen bezorgd moeten worden. Als PostNL meewerkt kun je dan morgen gewoon spelen.
Auw, PostNL, blijven hopen ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RampageNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:39:
Al komt ie woensdag dan maakt me dat ook niet uit. Zlas ik maar de CE heb :)
True, als ik de CE maar heb. Staat mooi tussen de andere CE's :)
Maar heb zo mooi twee dagen vrij.. morgen en woensdag... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:40:
[...]

True, als ik de CE maar heb. Staat mooi tussen de andere CE's :)
Maar heb zo mooi twee dagen vrij.. morgen en woensdag... :X
Mag morgen in de ochtend werken, in de middag lekker vrij. Dus... geen leven, lekker gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:41:
[...]

Mag morgen in de ochtend werken, in de middag lekker vrij. Dus... geen leven, lekker gamen!
Is niet erg toch, om af en toe even heerlijk te no-lifen? :P Als je de rest van het jaar je sociale contacten maar onderhoud... zo af en toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-07 17:52
Mijn CE bestelling bij Dixons staat nog steeds in behandeling :(
Zijn er al mensen die een andere status hebben bij Dixons of is dat standaard, voltooid is natuurlijk pas bij levering, of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:49:
Mijn CE bestelling bij Dixons staat nog steeds in behandeling :(
Zijn er al mensen die een andere status hebben bij Dixons of is dat standaard, voltooid is natuurlijk pas bij levering, of niet? :P
Zie een eerder bericht van mij ^

ga je hem ophalen, of wordt hij verzonden?

Ik kreeg de volgende mail van een medewerker van Dixons in Gouda (mijn filiaal)

"Beste,

Ik heb vorige week al een mailtje gestuurd naar mijn hoofdkantoor over het spel

dit was hun reactie:

Goedemiddag,

Hij staat bij ons in het systeem ook aangegeven op 25-09, alleen is dit een verwachte leverdatum.

Ik zal het voor de zekerheid ook even navragen bij de inkoper

Ik heb hier na alleen geen mail meer gehad van de inkoper of we het op tijd gaan krijgen of niet. Daarom heb ik zojuist weer een mail verstuurd in de hoop dat ik vandaag nog antwoord krijg. Als ik wat meer te weten krijg stuur ik het gelijk door.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan
Dixons GD-1080"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-07 09:00
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:42:
[...]

Is niet erg toch, om af en toe even heerlijk te no-lifen? :P Als je de rest van het jaar je sociale contacten maar onderhoud... zo af en toe :D
precies :)

zelfs dit weekend maar met vrouw en kind naar bungelo geweest om alvast wat extra's op te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geluk dat mijn vriend zelf ook speelt.. nooit geen ruzie thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:51:
[...]

Ik heb hier na alleen geen mail meer gehad van de inkoper of we het op tijd gaan krijgen of niet. Daarom heb ik zojuist weer een mail verstuurd in de hoop dat ik vandaag nog antwoord krijg. Als ik wat meer te weten krijg stuur ik het gelijk door.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan
Dixons GD-1080"[/i]
Super, bedankt, die van mij wordt overigens verzonden met de post, daarom wacht ik op een mailtje, maar dat zal vanavond pas verstuurd worden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze hem vanavond ook dispatchen naar de filialen, en dat ik hem dan morgen in de middag (?) kan ophalen.. o.i.d.

Nee ik heb geduld, echt. echt! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:38:
ff lekker no-lifen. Ik wil vannacht al spelen, heb dus CE besteld bij Bol en de normale versie online bij blizzard :P

Alleen vanavond nog snel even 1 dungeon doen voor een tweede BoA trinket. Ben ik tot nu toe niet aan toegekomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:56:
[...]

ff lekker no-lifen. Ik wil vannacht al spelen, heb dus CE besteld bij Bol en de normale versie online bij blizzard :P

Alleen vanavond nog snel even 1 dungeon doen voor een tweede BoA trinket. Ben ik tot nu toe niet aan toegekomen :/
waarom zou je 2x MoP kopen? je hebt dus straks gewoon een game-key? je wil wss heel graag de CE ook haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:42:
[...]

Niet te veel dan he, worden ze straks nog je vrienden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:57:
[...]

waarom zou je 2x MoP kopen? je hebt dus straks gewoon een game-key? je wil wss heel graag de CE ook haha
Ik vind het nog niet zo heuull gek. Eerlijk gezegd zit ik er zelf ook aan te denken aangezien ik nu dus niet zeker bent of mijn CE morgen wel komt -O- _O-
[...]

Niet te veel dan he, worden ze straks nog je vrienden. 8)
Dat moeten we niet hebben inderdaad 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:59:
[...]

Ik vind het nog niet zo heuull gek. Eerlijk gezegd zit ik er zelf ook aan te denken aangezien ik nu dus niet zeker bent of mijn CE morgen wel komt -O- _O-

[...]

Dat moeten we niet hebben inderdaad 8)7
en dan zal je zien dat hij morgen wel binnenkomt, dan is het wel sneu 30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:00:
[...]

en dan zal je zien dat hij morgen wel binnenkomt, dan is het wel sneu 30,-
Daarom bind ik mijn handen straks ook vast. Geduld, geduld, geduld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wow het is wel merkbaar drukker in het topic zo rond de launch van een nieuwe expansion.

Helaas heb ik het op dit moment te druk met real life dingen (cursus e.d.) om vanacht launch mee te maken. Ik zal ivm tijdgebrek de komende paar weken ook heel weinig spelen en dat is best balen want zo ga ik gearwise het begin van het nieuwe pvp seizoen enorm achter lopen + ik zal brew boss en headless horseman misschien moeten gaan missen. Maar ja, real life gaat ff voor dus het is niet anders |:(

Anywayz, ik wens iedereen vanacht/morgen een prettige, maar vooral leuke launch toe ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-07 09:00
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:
Wow het is wel merkbaar drukker in het topic zo rond de launch van een nieuwe expansion.

Helaas heb ik het op dit moment te druk met real life dingen (cursus e.d.) [..]
Dan is het straks wel nog veel leuker als je uiteindelijk kan spelen :) de beloning is dan groter. Real-life gaat inderdaad voor. say it with me, one more time!

Sterkte en succes de aankomende tijd :) en zet m op! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik heb geen key over, die heb ik nodig om de extras van de CE in game te krijgen ;)

Heb ik vorige expansion ook gedaan, na de ervaring van de WotLK CE die veel te laat kwam.

WotLK -> drie dagen na launch pas CE binnen.
Cataclysm -> de dag na launch einde van de dag binnen, meteen kunnen spelen na launch door digital download versie uit bliz store.
MoP->Geen idee wanneer ik hem krijg, maar vanacht begin ik met mijn monk levelen ;)

Ik heb alleen geen Classic en TBC CE, maar wel de extras (DVD en artbook) van TBC kunnen bemachtigen. (Helaas dan weer zonder de box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:
[...]

omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

temp00 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:

Helaas heb ik het op dit moment te druk met real life dingen (cursus e.d.)
Ben zeker de enige die daar real life dungeons las :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08 09:56
Hullows,

Ik heb er ook wel zin in!

Twijfel nog een klein beetje welk char ik nou als eerste ga levellen ivm onduidelijkheid omtrent onze tanks... Aan de andere kant is de mage ook wel erg leuk.

Deze week is tot en met donderdag nogal druk met real life zaken gevuld, maar ik verwacht vrijdag toch nog redelijk bij te kunnen gamen om in ieder geval de volgende reset al 1 char op level 90 te hebben!

Zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:56
Tering wat gaat dit topic hard zeg. Ben op het moment ff mijn bags aant leegmaken, meuk verkopen en meer van dat. Questlog is gevuld met 24 dailies, ik wordt echter nooit gekozen voor de TB Queue, iemand een tip om die dailie nog te vervangen met een andere? Atm heb ik 21 TB dailies ready, Fishing/Cooking/JC dailie in SW ready, en dus de TB weekly in mijn log staan, maar ben bang dat ik niet meer in de battle kom.

Verder nog ff Baggins opnieuw ingericht met mijn nieuwe Ui gebaseeerd op lui ui, maar wat een klote werk is dat met Baggins. Maarja, het is de enige bag addon die ik ken die volledig zelf in te richten is qua sorting en categorieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08 08:53
Kans dat morgen bij de MM nog een CE ligt in zwolle ofzo? aangezien ik morgen een heerlijk dagje school heb en in mn pauze maar is even gauw naar de stad loop om de CE te halen :D anders word het maar de gewone edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin in ieder geval morgen met questen met een kleine 42.000 goud. Alles verdiend in 2 weken grinden. xd

Trouwens, het wordt wel even afzien dat we niet kunnen vliegen. Kan pas als je level 90 bent.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-08 14:25
Momenteel aan het overwerken. Wou vanavond juist nog een sloot dailies klaarzetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:58:
Momenteel aan het overwerken. Wou vanavond juist nog een sloot dailies klaarzetten :/
Leef met je mee, mag tot 2230 vanavond! Joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:33

BrZ

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:56:
[...]

Zelfde hier. Alleen heb ik 2 accounts, dus de normale versie op het account waar m'n main op staat, en de CE op m'n 2e account. maakt me dus niet zo heel veel uit wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BrZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:01:
[...]

Zelfde hier. Alleen heb ik 2 accounts, dus de normale versie op het account waar m'n main op staat, en de CE op m'n 2e account. maakt me dus niet zo heel veel uit wanneer die komt.
Heb je niet liever de CE op je main account? Volgens mij kun je contact opnemen met Blizzard om een nieuwe key te vragen voor de key die je overschrijft met je CE als je ze allebei op dezelfde account zet. Zou ik even checken. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt dat bart smit vandaag al aan het verkopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik heb me toch een vaag probleem, als ik op mijn druid over een bepaald item in mijn bags, of char frame hover geeft het spel een enorme lag, als ik ditzelfde doe op 1 van mijn andere character gebeurd dit niet, op alle characters staan dezelfde addons geinstalleerd? Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Alle addons up to date? Ik weet dat bepaalde unitframe addons last hadden bij deze patch met Warlock/Druid special bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
Hm, niet dat ik vandaag nog tijd had gehad om te gaan spelen, maar ik had toch eigenlijk wel een pakketje van Bol.com verwacht toen ik thuiskwam...

Vanilla, TBC en WotLK heb ik gewoon in de winkel gehaald (ik greep destijds overal net naast de CE), maar de Cata CE heb ik bij Bol.com besteld en die werd keurig de dag voor de launch thuis afgeleverd zodat ik om middernacht gelijk kon spelen... Had verwacht dat dat met mn MoP CE ook het geval zou zijn, valt een beetje tegen...

Zou Bol.com nog niet hebben mogen leveren vandaag? Nouja, morgen dan maar hoop ik, als ie maar gewoon geleverd word... Kan niet wachten om te gaan spelen, dat gaat me weer heel wat uurtjes kostbare nachtrust kosten vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Iemand anders die ook problemen heeft met betalen via iDeal/Incasso op Battle.net? ik wil MoP Digital nog kopen voor vanavond maar het lijkt alsof er een betalingsprobleem is?

Heb al geprobeerd om een andere router te gebruiken (Firewall) en Firefox ipv Safari..
(Het gaat om Mac OSX 10.8.1 hier)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:26
Jooz schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:14:
Iemand anders die ook problemen heeft met betalen via iDeal/Incasso op Battle.net? ik wil MoP Digital nog kopen voor vanavond maar het lijkt alsof er een betalingsprobleem is?

Heb al geprobeerd om een andere router te gebruiken (Firewall) en Firefox ipv Safari..
(Het gaat om Mac OSX 10.8.1 hier)
Rabobank zeker? Die hebben momenteel problemen met online bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:26
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:05:
Schijnt dat bart smit vandaag al aan het verkopen was.
E-plaza idem dito. Krijg iig net om 5 uur een smsje dat mn CE klaarlag. Helaas was net weer de stad uit. IK ga hem dus morgenochtend ophalen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
morm schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:22:
[...]

Rabobank zeker? Die hebben momenteel problemen met online bankieren.
ABN Amro, en het is op de Blizzard site voordat uberhaupt de link naar iDeal is gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:56

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik heb iig met betalen van gametijd nooit problemen met ABN Amro icm iDeal. Mss tijdelijk probleempje?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
Schijnt dat meer mensen hier last van hebben, 2 guildies ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
Was net poging aan doen on Pet te kiezen voor de Pet-Battles, viel me opeens op dat vaak pet dan undead is en bijna alle spells bv Elemental zijn.

Wat is dan leidend qua damage, Elemental of Undead, of is dit iets wat nog niet bekend is ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik kreeg ook een error met het updaten naar MoP via battle.net, maar toen ik het tot twee keer toe geprobeerd had en een refresh van de pagina deed stond er dat ik wel de upgrade had gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard heeft 15 min geleden getweed dat er verschillende problemen zijn met creditcard payments. Dus algemeen issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-07 12:25
tja, niet echt vreemd, wie is er dan ook stom genoeg om op het aller laatste moment nog de expansie te proberen te kopen, je weet natuurlijk dat het super druk gaat zijn en er problemen komen :D

Heb de mijn al een maand geleden geupgrade en toen absoluut geen issues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terence(x) schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:00:
tja, niet echt vreemd, wie is er dan ook stom genoeg om op het aller laatste moment nog de expansie te proberen te kopen, je weet natuurlijk dat het super druk gaat zijn en er problemen komen :D

Heb de mijn al een maand geleden geupgrade en toen absoluut geen issues :)
same here :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:33

BrZ

Teunis schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:52:
Was net poging aan doen on Pet te kiezen voor de Pet-Battles, viel me opeens op dat vaak pet dan undead is en bijna alle spells bv Elemental zijn.

Wat is dan leidend qua damage, Elemental of Undead, of is dit iets wat nog niet bekend is ?
Type pet bepaalt hoe er om gegaan wordt met inkomende damage, de spell het type uitgaande damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Teunis schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:52:

Bepaalde pet classes zijn beter tegen ander bepaalde pet classes.

Onderstaande deels verzonnen om het uit te leggen:

Een Pet cat is bijvboorbeeld goed tegen critters (konijnen, eekhoorns e.d.) echter is een cat bijvoorbeeld weer slecht tegen vliegende pets. Wanneer je dus gaat battlen tegen critters en je hebt gelijk gelevede cats in je team zal je dus weinig last hebben. Heb je echter 3 cats en kom je onverhoopt tegen een team van 3 vliegende pets kan ga je het zeer lastig krijgen. Dat is een beetje de instelling. Iedere Pet familie heeft een counter familie en een familie die zij zelf counteren.

Verder moet je ook kijken naar de HP/Attack en nog een stat van je pets. Sommige pets starten met betere stats dan anderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 24-09-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
zojuist met bol.com gebeld. volgens die beste man is de CE mop niet meer leverbaar omdat hij niet meer op de site staat. ik had hem juli al gepre ordered :S geen berichtje gehad dat ie niet geleverd word iod. er staat bij mij nog steeds word verwerkt.

zijn er al mensen die een andere status bij bol hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:08:
[...]

Bepaalde pet classes zijn beter tegen ander bepaalde pet classes.

*KNIP*

Verder moet je ook kijken naar de HP/Attack en nog een stat van je pets. Sommige pets starten met betere stats dan anderen.
Tadaa, gewoon pokemon battles. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Laatst online: 06-07 22:47
dutchphantom schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:27:
zojuist met bol.com gebeld. volgens die beste man is de CE mop niet meer leverbaar omdat hij niet meer op de site staat. ik had hem juli al gepre ordered :S geen berichtje gehad dat ie niet geleverd word iod. er staat bij mij nog steeds word verwerkt.

Helaas verwacht niet meer dat hij vandaag verzonden word maar je weet het nooit

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog paar uurtjes geduld, dan is het voor mij ook playtime!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchphantom
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 10:12
het probleem is dat de medewerker van bol zei dat ie helemaal nie geleverd werd omdat ze geen limited editions meer hadden:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-08 10:09

Osxy

Holy crap on a cracker

dutchphantom schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:27:

Nope zelfde status

Heb gelukkig paar backup bestellingen lopen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Heb zojuist via de battle.net site een upgrade besteld. We wachten af vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 14:34
Ik ga toch eens die Starter Edition downloaden, eens zien of het mij aanstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martindo schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:58:
Ik ga toch eens die Starter Edition downloaden, eens zien of het mij aanstaat. :)
Viel spaß!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:14
Nog 3 uurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
probleem het aanschaffen van mop via blizzard zelf dat sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Blizzard had het ooit over mogelijk maken van cross realm heirlooms versturen. Is dit inmiddels al mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:29
Spuitelf schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:02:
probleem het aanschaffen van mop via blizzard zelf dat sucks
Heeft mij 20sec gekost ....
(De download uiteraard iets langer)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Laatst online: 30-07 22:33
Bij Dixons zijn er ook leveringsproblemen heb ik begrepen. De leverancier wil(de) niet aan Dixons leveren, dus het hoofdkantoor heeft de game nog niet. Als deze morgenochtend alsnog geleverd worden zullen ze naar de filialen verstuurd worden en mogelijk 's middags binnenkomen.
Beste is dus om morgen even naar Dixons te bellen of MoP al binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
stime schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:10:
Blizzard had het ooit over mogelijk maken van cross realm heirlooms versturen. Is dit inmiddels al mogelijk?
Nee, jammergenoeg niet. Ze hebben wel een extra character slot gemaakt, zodat je niet naar een andere server hoeft als je een Monk wil en alle andere slots al in gebruik hebt op een server. Zou wel mooi zijn als heirlooms xrealm verstuurbaar was. En dan nog het liefst met behoud van transmogs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Had verwacht dat het topic wel wat harder zou gaan, volgens mij was dat met voorgaande releases niet bij te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Veel mensen zijn uitgekeken op het spel, is ook niet raar na 8 jaar van 't zelfde. Ikzelf heb het spel ook niet gekocht maar ben nog steeds wel benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:13:
[...]

Nee, jammergenoeg niet. Ze hebben wel een extra character slot gemaakt, zodat je niet naar een andere server hoeft als je een Monk wil en alle andere slots al in gebruik hebt op een server. Zou wel mooi zijn als heirlooms xrealm verstuurbaar was. En dan nog het liefst met behoud van transmogs ^^
Erg super dat je nu gewoon alle classes kan levelen :). Niet dat ik een warlock ga levelen, ik ben zo slecht in DotsDPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:22:
[...]

Erg super dat je nu gewoon alle classes kan levelen :). Niet dat ik een warlock ga levelen, ik ben zo slecht in DotsDPS
Je kon ze altijd al allemaal levelen, nu er 1 bij is is er ook een slot bij. Dat is inderdaad wel erg fijn. Dan kan je ze allemaal blijven levelen op 1 server.

Voor de Lock:

Dan level je hem/haar toch Demo of Destro? Ik heb 2 of 3 DoT's. Voor de rest doen mijn gewone spells en mijn pet genoeg dps^^. Eigenlijk net zo als een spriest.

Affli is wel een stuk meer met je DoT's.

[ Voor 16% gewijzigd door Poops_McGhee op 24-09-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-08 14:37
Destro is wel fun om te levellen, Demo ook. moet nog kiezen waar ik mee ga beginnen. Of mijn hunter of mijn Warlock, beide ongeveer zelfdegear level dus dat maakt niet zo heel veel uit.
Ik neig zelf meer naar mijn lock, maar ik zie morgen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:25:
[...]

Je kon ze altijd al allemaal levelen, nu er 1 bij is is er ook een slot bij. Dat is inderdaad wel erg fijn. Dan kan je ze allemaal blijven levelen op 1 server.

Voor de Lock:

Dan level je hem/haar toch Demo of Destro? Ik heb 2 of 3 DoT's. Voor de rest doen mijn gewone spells en mijn pet genoeg dps^^. Eigenlijk net zo als een spriest.

Affli is wel een stuk meer met je DoT's.
Heb nog nooit Destro geprobeert om eerlijk te zijn, wellicht doe ik het nog wel :) een gnoompje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:32:
[...]

Heb nog nooit Destro geprobeert om eerlijk te zijn, wellicht doe ik het nog wel :) een gnoompje ofzo
Een gnoompje is wel het minste aantal speelbare pixels voor hetzelfde maandbedrag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Klopt het dat als je Launcher up-to-date aangeeft dat je niets meer hoeft te downloaden voor MoP? Heb geen voortgang gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:40:
Klopt het dat als je Launcher up-to-date aangeeft dat je niets meer hoeft te downloaden voor MoP? Heb geen voortgang gezien.
2230 vanavond gaat het downloaden van start! :) Zie wow-europe.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
thesystem schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:12:
Bij Dixons zijn er ook leveringsproblemen heb ik begrepen. De leverancier wil(de) niet aan Dixons leveren, dus het hoofdkantoor heeft de game nog niet. Als deze morgenochtend alsnog geleverd worden zullen ze naar de filialen verstuurd worden en mogelijk 's middags binnenkomen.
Beste is dus om morgen even naar Dixons te bellen of MoP al binnen is.
Bedankt voor de update, vroeg me al af waarom ik geen TNT mailtje had ontvangen, ben bang dat ie dan morgen ook niet bezorgd wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:47:
[...]

2230 vanavond gaat het downloaden van start! :) Zie wow-europe.com!
Uhm, volgens mij is dat de launch event, niet het downloaden van de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:48:
[...]

Uhm, volgens mij is dat de launch event, niet het downloaden van de client.
Kan het fout hebben inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-07 15:06
jeeeh betaling voor mop werkt weer auto incaso niet ideal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
niet nodig. benodigde versie op CD is 5.0.0 terwijl de laatste patch 5.0.5 is. Je hebt dus alle data al binnen en hoef alleen maar nog je key in te voeren.

Gehoord van een paar guildies die het vanmiddag al binnen hadden (sweden)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
sabriel schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:19:
niet nodig. benodigde versie op CD is 5.0.0 terwijl de laatste patch 5.0.5 is. Je hebt dus alle data al binnen en hoef alleen maar nog je key in te voeren.

Gehoord van een paar guildies die het vanmiddag al binnen hadden (sweden)
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Laatst online: 22:04
Zo, schoonheidsslaapje gehouden! straks levelen tot 08:00 en dan door naar school! word even doorbijten maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
jessy100 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:24:
Zo, schoonheidsslaapje gehouden! straks levelen tot 08:00 en dan door naar school! word even doorbijten maar ach.
Haha respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08 08:53
Moet ik mop downloaden om te lvlen? kan download nergens vinden. heb m maar bij blizzard zelf gekocht om 12 uur te kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
jessy100 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:24:
Met TBC en WotLK wel nacht doorgehaald, maar nu stap ik m'n bed en zie ik het morgen wel. De beta heeft voor mij het magische verpest vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
shoombak schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:30:
[...]

Met TBC en WotLK wel nacht doorgehaald, maar nu stap ik m'n bed en zie ik het morgen wel. De beta heeft voor mij het magische verpest vrees ik :(
Dat is het risico van een Beta. Ik heb het 1 keer gedaan voor Cata en meteen een paar maanden lang. Toen Cata eenmaal uitkwam vond ik er geen zak meer an. Doe ik nooit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Zo de livestream kijken en dan naar bed :).

Wens iedereen veel plezier met het levelen en de launch vanacht succes, ik begin morgen om 1900 ! :)
GL HF

en de shout : FOR THE ALLIANCE !

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 24-09-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
ik ga niet levelen, maar wel even een pandaren monk aanmaken en even in de starter area rondkijken. levelen heeft geen zin als je op mobs moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Laatst online: 22:04
shoombak schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:30:
[...]

Daarom speel ik ook geen beta. ik laat me wel verrassen. of ik nu 90 word in 15 of 20 uur zou mij wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap