Intussen weer bij meer licht zie ik dat nagel toch nog makkelijk tussen past eerst dacht nog ff dat normaal was.
Hij gaat gewoon terug, sony contact persoon niet de gene die contact heeft met software team dus, bleef door naggen om mij full refund te geven, ja leuk hadden ze direct moeten doen dan, nu geen zin in.
Ik ben gewoon blijven door naggen dat wil omruilen weer dit keer wel goed dan natuurlijk.
Als nu me geld terug krijg kan niet op toe zien dat sony al deze issues fixed.
Denk dat positief effect heb gehad op USA forum omdat dankzei mij onderzoek is gestart na die random shutdowns die nu gefixed zijn.
Denk dat nog veel meer gefixed kan worden als sony community manager maar eens forum gaat lezen, en door blijft communiceren met software team.
Anyway sony community manager peterT heeft contact met software team maar hoor weinig van geen idee off hij alles door sluist.
Andere contact persoon zegt wel actief bezig te zijn, en ik ben actief bezig feedback door te geven.
Mensen intussen ook via petitie uitleg gegeven wat mijn doel is.
Aka zo veel mogelijk mensen bij elkaar krijgen om te registreren op sony mobile forum of sony tablet forum, om feedback te geven welke bugs zei ervaren.
Je kunt toch niet verwacht dat sony issues gaat fixen met alleen maar 1 of 2 mensen op forum die problemen meld.
Denk dat daarom ook problemen heel lang onderschat worden.
Anyway hoop dat sony eens gaat praten met hun forum beheerders buiten sony america, daar worden issues ook gepost maar gebeurt nauwelijks of niks, zelfs geen onderzoek wat eigenlijk wel had moeten gebeuren.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 20-04-2013 04:52
]