Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Daar waar ik eerst de overtuiging had dat dit een goede koop zou zijn, twijfel ik toch alweer ruim een maand over deze tablet of de Note 10.1. Ik lees her en der op het internet inderdaad over wifi problemen en dat is een van de redenen dat ik 'm vooralsnog niet gekocht heb. Daarnaast lijkt de Xperia Tablet S niet echt aangeslagen bij het publiek en zal de eventuele support (toekomstige updates) waarschijnlijk een stuk minder zijn dan bij de Note 10.1, die alweer een leuke update in het vooruitzicht heeft. Echter, ik vind de Xperia Tablet S wel een stuk mooier qua design dan de Note 10.1.

De Note 10.1 heeft toch wel een paar leuke voordelen met de s-pen en Multiview, het is naar mijn mening de kleine meerprijs wel waard (voor zover je nog kan spreken van meerprijs gezien de cashback). Zodoende neig ik toch meer naar de Note 10.1.

Keuzes...

Mocht er overigens iemand graag wat meer tijd steken in de TS, laat het maar weten dan zal ik je toevoegen als mede-auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No wifi na dat je tablet uit sleep heb gehaalt is gefixed browser is nog wel unstable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Ik heb nog nooit problemen ondervonden met Wifi, de browser is wel een probleem.
Persoonlijk gebruik ik daarom niet de standaard browser maar de Chrome-berowser die reeds is voor geïnstalleerd.
Deze werkt een stuk vlotter en is stabieler,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk niet veel tweakers met deze tablet die ervaringen delen.
Mijn tablet is volgens mij een dud cpu linpack for android geeft continu inconsistent results.
Hooguit 1/10 attemps is acurate results.
Tablet gaat zonder reden vaak uit niet alleen filmpjes ook gewoon bij opstarten van simpele app.

Ik voel me als grote pech vogel transformer had ook al pech mee nu met sony xperia tablet s.

Voel als off ik in corrupt wereldje leef waar enigste wat boeit is zo veel mogelijk geld te verdienen en scheit te hebben aan kwaliteit controle.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Afgelopen week wilde ik een EPUB boek op de tablet zetten.
Bestand gedownload, op SD kaart gezet en tablet opnieuw opgestart.
De bestanden zijn wel zichtbaar maar krijg de melding dat hij het bestandsformaat niet kan openen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik open het bestand via de Sony Reader die EPUB's zou moeten kunnen lezen.
Heb diverse boeken geprobeerd maar telkens zonder resultaat.

Ook heb ik de bestanden van de SD naar het interne geheugen gekopieerd, maar met hetzelfde (teleurstellende) resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Reader leest bij mij ook geen boeken vanaf de Sd, wel als ze op het interne geheugen staan. Heb je reader al laten scannen? Je kan ook Aldiko als reader proberen, kijken of die de boeken wel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb een vraag over de infrarood zender. Kan je dit ook gebruiken op philips tv's en yamaha versterkers? en als me pc infrarood heeft kan ik deze dan ook besturen via de tablet? vooral voor muziek harder en zachter zetten en andere nummers zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het alles leren, ik heb zelfs mijn airco remote geleert
Als een knop niet leert is het waarchijnelijk een switch om zelfde knoppen andere ir commands uit te zenden.

In dat geval moet je hem 2x laten leren.
Zo heb ik mijn onkyo remote werken't en het werkt beter dan normale standaard remote.

Anyway receiver airco tv media speler en bd speler allemaal fully functional met sony remote app.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Vandaag de Xperia Tablet S gehaald :) Is echt een zeer mooie tablet die tegen water kan. Hoop op een JB update en dan is de tablet een stuk smoother en beter. Het design is heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47

The.Terminator

Un boer met bier

Ik dacht dat die wel een update naar jb kreeg, alleen wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen xperia tablet s de tablet s zelf krijgt geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Heb er vandaag een op de kop kunnen tikken voor 200 euro bevalt goed.
Maar hoe kan ik dat apparaat unrooten?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200E voor tablet s off de xperia versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Theodor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:12:
Heb er vandaag een op de kop kunnen tikken voor 200 euro bevalt goed.
Maar hoe kan ik dat apparaat unrooten?
bvd
hoe heb je er een kunnen kopen voor 200 euro?

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Daar ik inmiddels zelf een Note 10.1 aangeschaft heb (leek me toch een betere deal ondanks de mooie look van de Xperia Tablet S) is er wellicht iemand geïnteresseerd in het bijhouden van de TS? Dan zal ik je toevoegen als mede-auteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:22:
[...]

hoe heb je er een kunnen kopen voor 200 euro?
Volgens mij gewoon de oude tablet s probably die krijgt natuurlijk geen jellybean.

Ik wordt echt knettergek van mijn tablet knalt 3x per dag uit vanwege android 4.0.3 denk niet dat tablet faulty is alleen maar met video's in browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
MistaDevine schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:20:
Daar ik inmiddels zelf een Note 10.1 aangeschaft heb (leek me toch een betere deal ondanks de mooie look van de Xperia Tablet S) is er wellicht iemand geïnteresseerd in het bijhouden van de TS? Dan zal ik je toevoegen als mede-auteur.
ik zal dit met genoegen willen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 01:22:
200E voor tablet s off de xperia versie ?
Is inderdaad de S versie , op marktplaats gekocht zijnde een experia.
Pech gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Hmmm schijnt toch een update naar JB te komen voor de s.

I understand your concern regarding the Android Operating System version 4.1 and 4.2. Yes. As mentioned in the previous email response, a system update will be notified in the Tablet when the Android 4.1 (Jelly Bean) and 4.2 operating system releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47

The.Terminator

Un boer met bier

Klinkt goed met die updates, alleen wanneer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
silasje1 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:30:
[...]
ik zal dit met genoegen willen doen :)
Ik heb je toegevoegd, succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
en wat is de bron van de quotes?
MistaDevine schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:32:
[...]

Ik heb je toegevoegd, succes :)

[ Voor 25% gewijzigd door silasje1 op 03-02-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA developer forum hebben veel mensen last van shutdowns vanuit sleep off browser off tijdens afspelen van video.
YouTube: Sony xperia tablet s video playback issues and shutdowns
Dit is wat ik heb voor mijne vaak uitknalt soms ook vanuit normale apps, Hopelijk fixed de update deze problemen, Want ik heb best wel veel betaalt voor deze tablet inclusief accessoires.
Nieuwe video waarin hij ook uit knalt YouTube: Sony xperia tablet s shutdown issues

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:16:
Op XDA developer forum hebben veel mensen last van shutdowns vanuit sleep off browser off tijdens afspelen van video.
YouTube: Sony xperia tablet s video playback issues and shutdowns
Dit is wat ik heb voor mijne vaak uitknalt soms ook vanuit normale apps, Hopelijk fixed de update deze problemen, Want ik heb best wel veel betaalt voor deze tablet inclusief accessoires.
Nieuwe video waarin hij ook uit knalt YouTube: Sony xperia tablet s shutdown issues
Heb zelf nog niet last gehad van een reboot. Wel dat de chrome browser soms vastloopt en niet reageert op touch. Verder goeie tablet met mooi design. Heb zelf de http://www.sony.nl/product/xperia-tablet-covers/sgp-cv3 hoes en die is handig als filmstand en bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 18:26
Vandaag geprobeerd om een PS3-controller te pairen met de tablet xperia s. Hiervoor een verloopstuk gekocht die de standaard meegeleverde USB-kabel verbindt met de controller. De tablet herkent de controller echter niet. Eerst dacht ik dat de standaard USB-kabel alleen voor het opladen was, maar wanneer ik deze aan mijn laptop aansluit, kan ik keurig de inhoud van de tablet zien.

Op youtube lijkt het pairen naar een oude tablet S wel te werken, Heb nog geen filmpje gezien met een xperia tablet s als voorbeeld.

Iemand waarbij het wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf beam app om dit te doen die werkt namelijk ook met mijn tv.
Net ff geprobeerd met mijn sony 46 hx750 nog niet uitgevonden off dit werkt, met mijn WDTV live kon ik met beetje moeite koppelen aan de youtube app.

Google Play: Twonky Beam

Ik druk dan delen knop in bv youtube, en stuur het dan na twonkybeam, waaruit je het kunt doorsturen na elke device op je netwerk die ondersteuning bied.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ik heb al meerdere manieren geprobeerd om erachter te komen of de JB update er aankomt. Niemand weet het. Sony Mobile verwijst naar Sony zelf en Sony weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige dat weet febuari maar daar twijfel ik nu aan, op sony forum roepen ze ook alles om hun klanten blij te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:57:
Enige dat weet febuari maar daar twijfel ik nu aan, op sony forum roepen ze ook alles om hun klanten blij te maken.
Misschien wordt tijdens MWC de update aangekondigd hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Tijdens een val is mijn jack kapot gegaan, maar ik heb geen zin, om hem weer 4 weken kwijt te zijn. Daarom heb ik ervoor gekozen om mijn Sony bluetooth er maar te gebruiken! Krijgt die ook nog een leven :)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ik heb een stuk of 20 berichten/emails verstuurd en alle Sony kanalen zeggen dat er nog geen informatie beschikbaar is voor de update naar JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silasje1 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:43:
Ik heb een stuk of 20 berichten/emails verstuurd en alle Sony kanalen zeggen dat er nog geen informatie beschikbaar is voor de update naar JB.
is delayed tot laat april mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:51:
[...]

is delayed tot laat april mei
Bron? Ik kan helemaal niks vinden over een Update uberhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1zoat6s.jpg

Als je maar hard genoeg zeikt geven ze wel antwoorden, anyway ben niet blij met dit nieuws ze hadden jelly bean al veel eerder belooft.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen hun tablet retour gedaan offzo, hoor weinig ervaringen van anderen over deze tablet, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Niks mis met de tablet. Beetje jammer dat er nog 1280x800 opzit maar daar leer je mee leven. Voor de rest gaat accu best lang mee en is het scherm mooi al is de helderheid niet heel hoog vergeleken met de Xperia T. Hoop vooral op een goede JB update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Gebruik deze tablet tegenwoordig voor multimedia. Vaak kijk een paar filmpjes op!
Alleen skype wil wel, maar kan me contacten niet vinden!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben nu gevonden wat mis is memory management issue wordt gefixed in jelly bean.

Tablet s1 topic geopent voor mensen met zelfde issues, gaat hopelijk tablet s1 als nog android 4.1.2 krijgen.
Snap zo bie zo niet waarom sony gezegt heeft geen jelly bean te doen voor tablet s1, dit zegt veel over vetrouwen off xperia tablet s bv nog android 5.0 en 6.0 zal krijgen bv en future updates etc.

edit: verbaast me dat sony nog geen excuses heeft aangeboden aan tablet s1 en xperia tablet s gebruikers voor de problemen, die nu al zo lang aan de gang zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon flink zeiken op amerikaanse forum, en je krijgt mailtje, nu iemand uit Europa die mijn tablet wil vervangen voor xperia tablet z.

peter tat heeft mij ook vertelt dat sony met iets bezig is, vraag me af off er vervang programma komt.
volgende week hoor iedergeval meer.

Moet nog zien off sony ook werkelijk gaat vervangen in mei, off dat het is om mij stil te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zouden ze gaan vervangen dan? En geldt dat voor alle tablets of alleen die met merkbare gebreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft elke gebruiker die gebreken die ik heb met de tablet.
ga maar eens uur achter elkaar 6 filmpjes afspelen van 10 min lang in de web browser op bv www.gametrailers.com

off 2 uurtjes lang verschillende filmpjes in youtube app dan krijg je dit
YouTube: Sony xperia tablet s video playback issues and shutdowns #2
Heeft ook niks met multi tasken te maken, issue gebeurt ook met 1 task open.

Wat er gebeurt is oude video data blijft in geheugen hangen, en je blijft nieuwe filmpjes laden in geheugen tot vol is, gevolgt met shutdown omdat demuxer bevroren blijft tot dat geheugen vrijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, die had ik nog niet ervaren, maar kijk er ook niet veel films mee. Gebruik hem meer lezen, surfen en spelletjes. Maar goed, als ze hem willen ruilen voor de Z mag dat altijd natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelfs ram optimizer probeert, maar helpt niet waarschijnelijk omdat demuxer app zou moeten killen, en die zit hard coded in android os.

Weet wel op momment dat je video corruptie hebt, task killer wel 1 malig kan werken, maar daarnaar heb je ram weer full kun je steeds minder tasks killen, tablet gaat dan off laggen off als nog uitknallen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Gister voor het eerst het genoemde probleem als hierboven beschreven. Het gebeurde tijdens het kijken van een video bestand van internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ook iedereen last van wat lame is dat bug al sinds launch in tablet zit geen update of wat dan ook die het fixed tot nu toe.
En jelly bean dat in dec january dan februari belooft was is meerdere malen uitgestelt nog steeds niet uit.

Op momment dat filmpje corrupt wordt knalt jou tablet uit bij volgende aplicatie/video die je start.

YouTube: Sony xperia tablet s random shutdown

je kunt dus wel shutdown ontlopen maar dan wordt je tablet wel steeds trager tot je hem zelf reboot, je ontkomt er dus gewoon niet aan.

Op een van me filmpjes die had gepost heeft iemand vervanging gekregen wat niets oplosde kreeg hij zijn geld gewoon terug inclusief accessoires.

Sony heeft geen idee dat hun software team slecht bezig is doet niet.......

Intussen zijn veel mensen boos op sony vanwege trage updates op hun tablet of smartphone, petitie die ik gestart heb heeft intussen al 160 signatures.

https://www.change.org/pe...uch-faster-and-fix-issues

Anyway demuxer aka codecs zijn gewoon bugged.

Er zijn wel mensen die niet hebben maar die kijken filmpjes offline, bij offline wordt kapote demuxer namelijk ook niet benadert wordt het recht streeks van je storage gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Heb je berichten gelezen ^ op sony US community site. Je krijgt dus een Xperia Tablet Z ? Ik heb zelf niet veel issues met de tablet gelukkig al gebruik ik hem nu weinig. De video issue heb ik al eens gehad en vaak ook screen tearing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar exclusief accesoires, maar dat heb ik afgewezen, nu wil ik geen tablet z meer ook al geven ze mij 200€ er bij als bonus.
Baterij is echt slecht op tablet z vind niet waard.

Ik laat hem nu omruilen voor xperia tablet s hopelijk 32 gb versie.
Ze willen dat pas doen als jelly bean uitkomt.

Sony heeft geen idee wat software issue inhoud, dat betekent dus dat je tablet 1000x kunt omruilen elke tablet heeft zelfde issue tot die update komt die ze al lang belooft hebben.

Wou dat mijn petitie explodeerde zo dat sony niet meer kan negeren.

FF terug op omruiling, neem aan dat je wel snapt dat ze eigenlijk gek zijn hem om te ruilen, ze moeten gewoon hun software team trap onder de kont geven en meer mensen inhuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
http://www.androidpolice....gin-rolling-out-tomorrow/

Nice :D

bron:
http://community.sony.com...4-1-1-Release/td-p/116087

We krijgen morgen Jellybean

Edit: alleen USA enzo nog. Europa komt later

[ Voor 41% gewijzigd door silasje1 op 17-04-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterT heeft confirmed dat random shutdowns gefixed zijn in de update.

Vraag nu alleen af wanneer in Europa.

hopelijk gaat verkoop er dan ook op vooruit nu issues gefixed zijn, ik wil niet dat sony excuus krijgt om geen android 5.0 uit te brengen voor deze tablet, dat zou echt laag zijn van sony :(

edit: Had ergens gehoort dat meestal gaat om global release met updates voor xperia tablet s.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Ben benieuwd dan. Als het global is dan kan ik na het avondeten even kijken of er een update is

update info voor Nederland:
http://www.sony.nl/suppor...loads/android_update_v411

[ Voor 37% gewijzigd door silasje1 op 18-04-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar ik heb update 4.0.3.6b nooit geinstaleerd. Geeft hij de nieuwste dan wel weer, of moet ik eerst die andere update installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Dat kan niemand echt beantwoorden nog. De update is nog niet uit dus niemand heeft het geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
woohoow update is er... nu downloaden, subiet effe kort verslag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Hier ook beschikbaar! 406,5mb
Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_Screenshot_2013-04-18-18-47-48.png

Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_Screenshot_2013-04-18-18-47-02.png

[ Voor 87% gewijzigd door silasje1 op 18-04-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn tablet omgeruilt, ja sony ruilt hem om voor software bug mij boeide verder niet had 1 stuck pixel so why not.
Bij mediamarkt lachte ze er om toen ik zei dat om software bug ging, anyway boeide hun ook niet sony betaalt zei verdienen weer geld why not en ik krijg gratis nieuwe tablet met 16 gb sd kaartje er bij win win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
update, eerste indruk:
Vlot werkende tablet, niet echt meteen veel extra functies merkbaar.
Bij opstartscherm krijg je wel extra mogelijkheid om direct te zoeken
later meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animaties zien niet smooth uit wel meer responsive.
Browser crashed telkens op zelfde pagina is verder wel sneller geworden.
Remotes doen niet saven oude bug wat nu vaker voorkomt.
small fonts en icons zien downscaled uit en pixelated, vooral in notifications area en in google agenda widget is dit goed te zien.

Verder ben nog aan testen ben niet eens toegekomen yet om random shutdowns te testen, ben meer nieuwsgierig na nieuwe issues.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk is random shutdown issue niet gefixed heb al 2x video playback glitches gezien.

edit:
geen random shutdowns of demuxer errors gevonden og so far so good.
Ziet na uit dat random shutdowns gefixed zijn.
Er zijn denk ik nog wel wat memory management issues, apps crashen vaak, vooral stock browser app op bv sony america forum als reply clicked.

FF iets positiefs 5G performance is omhoog gegaan met 85%

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Games zijn smoother! Ik ga vanmiddag andere dingen bekijken.

Beach Buggy Blitz is een stuk sneller en lagt niet meer.

[ Voor 33% gewijzigd door silasje1 op 19-04-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als men bugs vind post ze dan hier, ik heb contact met iemand binnen sony die geeft feedback door aan software team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
ik kan de camera app niet vinden en niet openen via lockscreen?

edit: ik had de standaard album app uitgeschakeld, deze weer inschakelen en de data verwijderen helpt!

[ Voor 47% gewijzigd door silasje1 op 19-04-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een issue die meer mensen hebben dat camera app mist, mischien helpt factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik ben hem nu ook aan het downloaden!
Ik heb sinds vorige week geen random shutdowns meer gehad. Nu nog 4.2 voor de Sony Xperia S telefoon en ik ben tevreden!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klepje van mijn nieuwe tablet is gesmolten zo te zien :(
maar weer gemailt met de vraag of ze nieuw klepje kunnen opsturen.
Hoop niet dat nu weer tablet terug gekregen heb die niet spat water dicht is :(

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1z65gsm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Jammer facelock zit er nog steeds niet in

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Mijn Xperia Tablet S heeft nu een spleet bij het opladerklepje.
klik voor groter
Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0063.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0082.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0085.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wel optie gehad voor full refund inclusief accesoires na dat gebelt had.
Sterk vermoeden dat niet splash proofed is waar volume power button zit een naad dat je dicht kunt drukken.

Nu ik nogmaals kijk zie ik hele dikke naad dat hellemaal niet sluit.

Anyway ze stonden er op full refund te geven, maar toen uitgelegt dat ook al met iemand communiceren was die contact heeft met software team.

Kan proberen morgen om te ruilen dan is zelfde persoon in winkel ook er weer die kan dan weer bellen voor bevestiging kan tablet weer omruilen.

Zal dan dit keer wel moeten testen op splash proofing en of sluiting port dit keer wel goed is.

Heb geen zin eigenlijk op zoek te gaan na nieuwe tablet want een met IR blaster is er gewoon nog niet.

Heeft iemand trouwens link na splash proofing customer inspectie programma waar je serie nummer alles kunt invoeren ?

Kan nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 19:19:
Nu wel optie gehad voor full refund inclusief accesoires na dat gebelt had.
Sterk vermoeden dat niet splash proofed is waar volume power button zit een naad dat je dicht kunt drukken.

Nu ik nogmaals kijk zie ik hele dikke naad dat hellemaal niet sluit.

Anyway ze stonden er op full refund te geven, maar toen uitgelegt dat ook al met iemand communiceren was die contact heeft met software team.

Kan proberen morgen om te ruilen dan is zelfde persoon in winkel ook er weer die kan dan weer bellen voor bevestiging kan tablet weer omruilen.

Zal dan dit keer wel moeten testen op splash proofing en of sluiting port dit keer wel goed is.

Heb geen zin eigenlijk op zoek te gaan na nieuwe tablet want een met IR blaster is er gewoon nog niet.

Heeft iemand trouwens link na splash proofing customer inspectie programma waar je serie nummer alles kunt invoeren ?

Kan nergens vinden.
Hier:
http://www.sony.nl/suppor...s/Xperia_S_series_notice2

Grappig dat mijnes dit niet heeft maar wel dezelfde kuren vertoond.

[ Voor 3% gewijzigd door silasje1 op 19-04-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx mijn tablet zou in orde moeten zijn, maar ik zie een naad bij mijn volume en power waar grijse plastic aansluit met zwarte plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Mijn nagel past gewoon tussen deze spleten:
Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0063.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0082.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i350.photobucket.com/albums/q429/Silasje1/th_DSC_0085.jpg

over een lengte van 13cm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus niet splash proof in dat geval, wat zegt die inspectie programma als je serie nummer invoert ?
Als jou was zou gewoon terug gaan, sony zal waarschijnlijk gewoon vervangen of fixen, die zijn wel op de hoogte van productie fouten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:40:
Dat is dus niet splash proof in dat geval, wat zegt die inspectie programma als je serie nummer invoert ?
Als jou was zou gewoon terug gaan, sony zal waarschijnlijk gewoon vervangen of fixen, die zijn wel op de hoogte van productie fouten.
Komt niks uit helaas. Product is niet een met pre-productie probleem. Dit is gewoon een productie fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 20:40:
Dus terug met dat ding

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen weer bij meer licht zie ik dat nagel toch nog makkelijk tussen past eerst dacht nog ff dat normaal was.
Hij gaat gewoon terug, sony contact persoon niet de gene die contact heeft met software team dus, bleef door naggen om mij full refund te geven, ja leuk hadden ze direct moeten doen dan, nu geen zin in.
Ik ben gewoon blijven door naggen dat wil omruilen weer dit keer wel goed dan natuurlijk.
Als nu me geld terug krijg kan niet op toe zien dat sony al deze issues fixed.

Denk dat positief effect heb gehad op USA forum omdat dankzei mij onderzoek is gestart na die random shutdowns die nu gefixed zijn.
Denk dat nog veel meer gefixed kan worden als sony community manager maar eens forum gaat lezen, en door blijft communiceren met software team.

Anyway sony community manager peterT heeft contact met software team maar hoor weinig van geen idee off hij alles door sluist.

Andere contact persoon zegt wel actief bezig te zijn, en ik ben actief bezig feedback door te geven.
Mensen intussen ook via petitie uitleg gegeven wat mijn doel is.

Aka zo veel mogelijk mensen bij elkaar krijgen om te registreren op sony mobile forum of sony tablet forum, om feedback te geven welke bugs zei ervaren.
Je kunt toch niet verwacht dat sony issues gaat fixen met alleen maar 1 of 2 mensen op forum die problemen meld.
Denk dat daarom ook problemen heel lang onderschat worden.

Anyway hoop dat sony eens gaat praten met hun forum beheerders buiten sony america, daar worden issues ook gepost maar gebeurt nauwelijks of niks, zelfs geen onderzoek wat eigenlijk wel had moeten gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2013 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe tablet binnen 3 tablets hadden dikke naad bij power knopje in de buurt ene erger dan ander, die nu heb heeft het niet of ieder geval minder.
Geen zin meer voor terug te gaan.
Sony mag wel wat meer betalen aan foxconn medewerkers zijn duidelijk overspannen.

Hopelijk heb ik geen missing camera app of etc na de update.

edit: intussen nog geen random reboots of shutdowns gehad 30 uur uptime.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort gewoon garantie op te zitten, het is niet als of je tablet hebt laten vallen......

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Laten we hopen dat Sony eens terugmailt

Ze zijn nog steeds steevast in dat het niet garantie geval is! :(

[ Voor 46% gewijzigd door silasje1 op 07-05-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intussen 2e sleep of death gevolgt met random shutdown 5 min later.
terwijl power knop volume down met gemak screenshot maakt wil scherm maar niet aan als power knop indruk.
Echt genoeg nu van sony Europe maar weer gebelt maandag breng ik hem terug voor full refund hopelijk zonder gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
tablet opgestuurd ter reparatie! Ben benieuwd

[ Voor 76% gewijzigd door silasje1 op 03-06-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Tablet is gerepareerd onder garantie! ik heb hem volgende week binnen weer! Kijken wat ze hebben aangepast

Scherm en voor- achterkant is vervangen!
Alleen me speakers doen het nu niet ;( :( dus nu maar weer opnieuw opsturen

[ Voor 36% gewijzigd door silasje1 op 21-06-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
knip

[ Voor 98% gewijzigd door -gekko- op 25-06-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Voor mensen met het probleem dat de tijd niet goed synchroniseert:

http://community.sony.com...ease-2/m-p/165275#U165275

Er komt 19 augustus een update uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korntrae
Update is uitgerold! tablet werkt veel vlotter dan na de laatste update.
happy hier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 12:43
Iemand hier enig idee waar ik een laad kabel voor mijn hoes met toetsenbord kan kopen. Die dingen zijn verdomd moeilijk te vinden. Alle hulp (of een 2e handsje) is van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
Grrr :( mijn Xperia Tablet S is read-only geworden 8)7
Hij crashte vanavond binnen een aantal seconden en heel veel geprobeerd te deïnstalleren enzo, maar maakt allemaal geen fluit uit. Ik kan gewoon een factory reset doen (via power en vol+ ingedrukt houden), en dan staat na de reboot gewoon alles er nog op.

Wordt een reparatie denk ik, tenzij iemand nog iets anders weet?

/edit: ik denk dat ik toch maar eens eerst ga proberen of ik fsck via adb in het recovery menu kan uitvoeren.
/edit2: dat kan kennelijk ook alleen met root; heb daar geen zin in om dat uit te zoeken terwijl ik nog garantie heb. Heb 'm voor garantie ingeleverd, dus afwachten maar.

[ Voor 32% gewijzigd door Eegee op 19-12-2013 21:09 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
Eegee schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 21:37:
Grrr :( mijn Xperia Tablet S is read-only geworden 8)7
Hij crashte vanavond binnen een aantal seconden en heel veel geprobeerd te deïnstalleren enzo, maar maakt allemaal geen fluit uit. Ik kan gewoon een factory reset doen (via power en vol+ ingedrukt houden), en dan staat na de reboot gewoon alles er nog op.

Wordt een reparatie denk ik, tenzij iemand nog iets anders weet?

/edit: ik denk dat ik toch maar eens eerst ga proberen of ik fsck via adb in het recovery menu kan uitvoeren.
/edit2: dat kan kennelijk ook alleen met root; heb daar geen zin in om dat uit te zoeken terwijl ik nog garantie heb. Heb 'm voor garantie ingeleverd, dus afwachten maar.
En hoe is het afgelopen? Gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:13
silasje1 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:56:
[...]
En hoe is het afgelopen? Gerepareerd?
Sorry voor de late reactie, ik lees het nu pas. Toch nog even antwoord geven.
Ja inderdaad, hij is gerepareerd. Nou ja, een mainboard swap, dus intern is ie eigenlijk meer nieuw dan gerepareerd. Ook alles opnieuw moeten installeren natuurlijk. Het heeft nog wel even geduurd voordat ie weer terug was (vanwege de feestdagen die er tussen zaten), 14 januari kon ik hem weer ophalen.
Pagina: 1 2 Laatste