Daar waar ik eerst de overtuiging had dat dit een goede koop zou zijn, twijfel ik toch alweer ruim een maand over deze tablet of de Note 10.1. Ik lees her en der op het internet inderdaad over wifi problemen en dat is een van de redenen dat ik 'm vooralsnog niet gekocht heb. Daarnaast lijkt de Xperia Tablet S niet echt aangeslagen bij het publiek en zal de eventuele support (toekomstige updates) waarschijnlijk een stuk minder zijn dan bij de Note 10.1, die alweer een leuke update in het vooruitzicht heeft. Echter, ik vind de Xperia Tablet S wel een stuk mooier qua design dan de Note 10.1.
De Note 10.1 heeft toch wel een paar leuke voordelen met de s-pen en Multiview, het is naar mijn mening de kleine meerprijs wel waard (voor zover je nog kan spreken van meerprijs gezien de cashback). Zodoende neig ik toch meer naar de Note 10.1.
Keuzes...
Mocht er overigens iemand graag wat meer tijd steken in de TS, laat het maar weten dan zal ik je toevoegen als mede-auteur.
De Note 10.1 heeft toch wel een paar leuke voordelen met de s-pen en Multiview, het is naar mijn mening de kleine meerprijs wel waard (voor zover je nog kan spreken van meerprijs gezien de cashback). Zodoende neig ik toch meer naar de Note 10.1.
Keuzes...
Mocht er overigens iemand graag wat meer tijd steken in de TS, laat het maar weten dan zal ik je toevoegen als mede-auteur.