Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Mede-auteur:
  • silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024

silasje1

Sony Xperia Tablet S

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IM0Jw.jpg

Inleiding:
De Sony Xperia Tablet S is de opvolger van de Sony Tablet S. De Sony Xperia Tablet S heeft een beelddiagonaal van 9,4", zit in een aluminium behuizing en heeft hetzelfde design als zijn voorganger, hetzij iets dunner.

De Sony Xperia Tablet S is beschikbaar in winkels voor een aanschafprijs vanaf 399,- euro voor een Sony Xperia Tablet S met WiFi en 16 GB opslagruimte, of eenzelfde met 64GB opslagruimte voor 599,- euro. De Sony Xperia Tablet S, 16 GB opslagruimte met 3G-functionaliteit zal een vraagprijs hebben van 529,- euro.

Specificaties
  • NVIDIA® Tegra™ 3-mobiele processor, 1,3 GHz
  • Android 4.0.3
  • TFT lcd-kleurenscherm 9,4 inch WXGA 1280 x 800
  • Opslagruimte 16 of 64 GB (afhankelijk van model)
  • Uitbreidbaar geheugen: 1 x SD-geheugenkaart (SD, SDHC, SDHC UHS-I)
  • Wifi IEEE 802.11 a/b/g/n 150 Mbps
  • Bluetooth 3.0
  • GPS
  • 3G (afhankelijk van model)
  • Als IR-afstandsbediening te gebruiken (IR blaster)
  • Interne stereoluidsprekers
  • Interne monomicrofoon
  • Camera voorzijde, 1296 x 808 1MP
  • Camera achterzijde, HD camera, 3264 x 2448 8MP
  • Opgegeven batterijduur: 12 uur
  • Afmetingen: 174,4 x 239,8 x 8,8mm
  • Gewicht: 570 - 585 g
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NhF4w.jpg

Specificaties op Sony.nl

Videomateriaal:

Overige Links

Updates
Inmiddels zijn er twee updates uitgekomen. De eerste heeft de algemene snelheid van de tablet opgeschroefd. De tweede heeft de (bij de oude Sony Tablet S beruchte) wifi problemen opgelost zodat ook vanuit de slaapstand de wifi verbinding weer werkt zoals het hoort. Een derde update voegt de mogelijkheid toe om SDXC kaartjes te gebruiken waarmee tot 128GB gebruikt kan worden.

!!! LET OP !!!
Sony gaat waterdichtheid geleverde Xperia S tablets controleren
Er zijn een onbekend aantal exemplaren waarvan de behuizing niet voldoende waterdicht is. Sony zal nog met een lijst met serienummers komen van getroffen modellen. Eigenaren van de Xperia Tablet S voorzien van een dergelijk serienummer kunnen hun tablet kosteloos door Sony laten onderzoeken en repareren. Lees daarvoor hier op de door Sony aangemaakte pagina meer.

[ Voor 42% gewijzigd door silasje1 op 03-02-2013 20:41 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Vanaf deze week komt deze mooie tablet langzaam tevoorschijn in de winkels. Het verbaasde me enigszins dat er nog geen topic was aangemaakt voor deze tablet. Het is een, naar mijn mening, goed uitziende tablet van een bedrijf dat doorgaans solide producten op de markt brengt. Het instapmodel lijkt mij redelijk geprijsd. Ik heb er zelf (nog) geen aangeschaft maar mochten de eerste ervaringen positief zijn dan zou het zomaar ineens mijn eerste tablet kunnen zijn.

Wie heeft er al eentje kunnen bemachtigen en wat zijn de eerste indrukken?

[ Voor 98% gewijzigd door -MD- op 11-09-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb deze tablet nu twee dagen en ik moet zeggen dat hij heel fijn werkt! Alles loopt heel vloeiend, ik heb nog nergens een hapering gezien bij het openen of sluiten van apps en scrollen door de schermen gaat heel vloeiend. De tablet is erg licht.

Ik lees veel op XDA waar mensen last hebben van fysieke mankementen; dit hoor je vaak bij de eerste lichting van een nieuw toestel. Ik heb rechts bovenin richting de aan/uit knop dat het plastic gedeelte net 0,5 mm uitsteekt (alsof hij niet goed sluit bij een van de klipjes, het gaat hier over nog geen 2 cm) maar lees ook dat dit zo hoort her en der. Hoe dan ook, het is niet iets waarvoor ik hem zou terug sturen, het ding zit toch in een hoes! Kraakt nergens, verder heel solide gebouwd.

De power knop geeft amper feedback als deze ingedrukt wordt, maar dit is meer een gewenning ben ik van mening. Notificatie lampje had wel een wat betere plaatsing mogen krijgen: deze zit eveneens onder de power knop geplaatst waardoor mijn collega's eerder weten dat ik een mail heb ontvangen dan ik :P

Wat ik wel een hele storende bug vindt is dat mijn Wifi na 2 uur sleep niet meer aan gaat. De tablet probeert wel fanatiek de wifi weer aan te gooien (je ziet de Wifi is turning on... en de switch schiet van On naar Off) . Even rondgekeken en het kan een firmware issue zijn. Deze bug kan je weer oplossen door airplane mode te selecteren als je lange tijd geen wifi gaat gebruiken en je tablet in sleep gaat. Het is niet veel, maar het is beter dan niets denk ik dan maar. Ik ga vandaag nog even een belletje plegen richting Sony.

Verder is het beeld heel prettig. Resolutie is ietswat laag (nou ja, als je een veel eisende gebruiker bent), maar tekst is desondanks scherp en duidelijk te lezen (ik gebruik hem voor eBooks en projectplannen schrijven). Zwartwaarden zijn heel goed voor een LCD! Ik heb ook verder geen bleeding gevonden op het scherm, iets dat mij heel erg verraste.

Het geluid dat uit de externe speakers komt is echt heel goed. Het is vergelijkbaar met dat van een iPad 3. Niets is schel, je hoort zelfs een bas dus dit is de eerste tablet waarbij ik géén oordopjes gebruik als ik een keer op de bank hang en een filmpje kijk.

Batterij is behoorlijk sterk. Nou kan ik er nog niet veel over zeggen aangezien ik de tablet pas 2 dagen heb, maar momenteel is het wel echt een verbetering al t.o.v. de Tablet S. En die hield het al bij mijn gebruik 10 uur vol met non-stop gebruik (veel typwerk en presentaties, halleluja Infrared mogelijkheid :+ )

Als er nog meer vragen zijn wil ik ze best beantwoorden - ik hoop dat dit een beetje een globaal idee geeft van de tablet! Het enigste minpuntje is dus de Wifi bug met mijn model, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een hardwarematig defect is.

EDIT: Na een factory reset doet het wifi probleem zich niet meer voort. Misschien dat er tijdens de update die hiervoor was er iets niet goed is gegaan met upgraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Narathan op 14-09-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Dat zijn de betere berichten. Ik hoopte vooral wat over het geluid te horen, goed geluid is voor mij toch wel een vereiste en wat dat betreft zit het bij Sony vaak wel goed.

Heb je ook de mogelijkheid om te proberen een externe harde schijf of usb stick aan te sluiten?

Ben wel benieuwd wanneer hij in de winkels ligt. Bij tabletcenter stond van het weekend op de website dat hij 12 september leverbaar was maar dat is inmiddels aangepast naar de 24e.

[ Voor 11% gewijzigd door -MD- op 14-09-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:26:

Ben wel benieuwd wanneer hij in de winkels ligt. Bij tabletcenter stond van het weekend op de website dat hij 12 september leverbaar was maar dat is inmiddels aangepast naar de 24e.
Ja, waar heb je hem gekocht? Kan hem online nog nergens vinden behalve bij tabletcenter. In de winkels liggen ze ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 15:37

Thadir

Geker dan gekker

Narathan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:16:
Als er nog meer vragen zijn wil ik ze best beantwoorden - ik hoop dat dit een beetje een globaal idee geeft van de tablet! Het enigste minpuntje is dus de Wifi bug met mijn model, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een hardwarematig defect is.

EDIT: Na een factory reset doet het wifi probleem zich niet meer voort. Misschien dat er tijdens de update die hiervoor was er iets niet goed is gegaan met upgraden.
Even een paar vragen.

Op de sony website zie ik dat er geen USB aansluitingen er op zitten. Dus als ik een USB stick of zo iets wil moet ik daar een veleng stuk voor nemen?

I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Klopt. Zoals ik het zie kun je op de website van Sony een kabeltje kopen voor 20 euro waarmee je via de multipoort aan de onderzijde van de tablet een USB stick kunt aansluiten. Ik ben wel benieuwd of dat goed werkt en of ik daar ook een USB powered harde schijf op kan aansluiten bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:00:
[...]

Ja, waar heb je hem gekocht? Kan hem online nog nergens vinden behalve bij tabletcenter. In de winkels liggen ze ook nog niet.
Ik heb hem gekocht via de officiële sony website - levering was erg snel, had hem 10 september al kunnen ontvangen, maar toen was ik niet thuis aanwezig. :o

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een externe HDD of usb stick er op aan vast te sluiten, maar er staat wel dat het mogelijk is om een muis, HDD en keyboard via usb er aan vast te koppelen. Ik twijfel wel aan die HDD ja... maar aan de andere kant, ik zou niet zien waarom dit niet kan als ze er mee adverteren eigenlijk.

Leuk detail: het laadsnoer heeft een usb aansluiting die in de AC adapter gaat, dus je kan hem ook op je pc aansluiten en opladen op deze manier! Hij zegt wel bij mij dat "this AC adapter does not support charging", maar hij laadt toch echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog niet te vinden in de winkels, er is maar één website die hem aanbiedt vanaf de 24 ste, ook Sony kan hem niet eerder leveren. Heeft Nederland er te weinig gekregen, of is ie al een groot succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik heb sinds zaterdag. En ik ben er zeer tevreden over.
Hierbij wat foto's
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2zswggg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2usk68i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/210boeh.jpg

Heb de 16 GB editie
Mijn eerste indruk is:
Zeer goed, speelt hd films lekker af, en hij ligt ook goed in de hand.
Wat ik zeer fijn vind is dat bij het typen een numeriek blok tevoorschijn komt.
Ik gebruik de tablet, juist voor de games die moeilijk zijn te spelen op me telefoon (scherm te klein)(Sony Xperia S) en voor de films. Hij heeft een heerlijk scherm.
De app Rise of Glory moet je erop zetten en Bombshells ( allebei gratis) zijn leuke spellen om de Tablet even zijn spierballen te laten zien. Als hij in slaapstand vindt ik hem wel koud aan de onder kant, in vergelijking met me Ziio.
Narathan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:16:
Wat ik wel een hele storende bug vindt is dat mijn Wifi na 2 uur sleep niet meer aan gaat. De tablet probeert wel fanatiek de wifi weer aan te gooien (je ziet de Wifi is turning on... en de switch schiet van On naar Off) . Even rondgekeken en het kan een firmware issue zijn. Deze bug kan je weer oplossen door airplane mode te selecteren als je lange tijd geen wifi gaat gebruiken en je tablet in sleep gaat. Het is niet veel, maar het is beter dan niets denk ik dan maar. Ik ga vandaag nog even een belletje plegen richting Sony.
Ja, daar heb ik ook last van. Maar ik heb een andere instelling doorgevoerd en dat is het beleid. Die staat bij dat ie permanent de verbinding moet behouden. Ik heb Sony nog even gebeld, er een schijnt een update in de maak te zitten, die dit gaat verhelpen, meer kon die mevrouw me niet vertellen.

Hier is ie nog steeds op voorraad.
Bij wehkamp staat ie, maar verder is ie nog nergens te krijgen.

[ Voor 94% gewijzigd door J.S. Bach op 23-09-2012 18:57 . Reden: Toevoegen ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

Jammer hij staat nog steeds niet in price watch :/ oh well.

En ik kan hem nit vinden op de wehkamp website :(.

[ Voor 31% gewijzigd door Thadir op 24-09-2012 09:46 ]

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem bij Expert besteld, en hij is binnen. Zaterdag maar even ophalen, dan krijg je 10% korting op alle tablets. Scheelt weer, kan nog wel een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 07:11
Hoe is het scherm, de oude Tablet S had volgens mij een scherm van plastic en niet van glas.
Hoe zit dat bij deze nieuwe? Is het (Gorilla) glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Ik wil ook de nieuwe Xperia tablet gaan halen.
Maar wat is de functionaliteit van het SD slot?
Kan ik hier films en foto's en dergelijke opslaan of zitten hier beperkingen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:16:
Heb hem bij Expert besteld, en hij is binnen. Zaterdag maar even ophalen, dan krijg je 10% korting op alle tablets. Scheelt weer, kan nog wel een weekje wachten.
Volgens mij heeft Expert alleen de Sony Tablet S en niet de nieuwere Xperia!
Let goed op wat je koopt voordat je de verkeerde (veel te duren) oudere koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mayckelvz schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:40:
[...]

Volgens mij heeft Expert alleen de Sony Tablet S en niet de nieuwere Xperia!
Let goed op wat je koopt voordat je de verkeerde (veel te duren) oudere koopt.
Bedankt voor de waarschuwing, maar ik ben in de winkel geweest en heb hem niet via internet besteld. Ze hebben speciaal met Sony gebeld omdat hij nog niet in hun systeem stond. Toen gaf de medewerker mij ook nog de tip van die 10% korting terwijl dat nog niet bekend was. Prima service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing, maar ik ben in de winkel geweest en heb hem niet via internet besteld. Ze hebben speciaal met Sony gebeld omdat hij nog niet in hun systeem stond. Toen gaf de medewerker mij ook nog de tip van die 10% korting terwijl dat nog niet bekend was. Prima service dus.
Reeds ook mijn bestelling bij Expert gedaan.
Je heb inderdaad gelijk, ze kunnen de nieuwere gewoon bestellen.
Bedankt voor de 'korting' tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mayckelvz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:23:
[...]

Reeds ook mijn bestelling bij Expert gedaan.
Je heb inderdaad gelijk, ze kunnen de nieuwere gewoon bestellen.
Bedankt voor de 'korting' tip!
Scheelt €40,-, we blijven nederlanders he? :P

• mayckelvz
Heeft iemand ervaring of een review gelezen over de SD-kaartslot in de Xperia Tablet?

Volgens de gegeven van Sony kan hij SD, SDHC, SDHC UHS-I lezen.

Als ik kijk tot welke grote de SDHC kaarten te krijgen zijn is dit 32 gb.
Weet iemand of 64gb of groter ook werken?

-Bron Wikipedia-
* SDSC (SD): 1 MB to 2 GB, some 4 GB available.
* SDHC: 4 GB to 32 GB
* SDXC: ≥32 GB to 2 TB

• remcod2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:05
Thadir schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:45:
Jammer hij staat nog steeds niet in price watch :/ oh well.

En ik kan hem nit vinden op de wehkamp website :(.
Heb hem in de pricewatch gevonden onder zijn code naam
16gb versie (SGPT121E1)
http://tweakers.net/price...pt121e1-s-punt-e1%29.html

64gb versie (SGPT123E1)
http://tweakers.net/price...pt123e1-s-punt-e1%29.html

De 16gb 3g versie staat helaas nog nergens in de pricewatch zover ik kan zien.

[ Voor 0% gewijzigd door remcod2 op 26-09-2012 18:59 . Reden: typo in de 16gb versie ]

• mayckelvz
remcod2 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:37:
[...]

Heb hem in de pricewatch gevonden onder zijn code naam
16gb versie (SGPT131E1 )
http://tweakers.net/price...pt121e1-s-punt-e1%29.html

De 16gb 3g versie staat helaas nog nergens in de pricewatch zover ik kan zien.
De SGPT131 is de 16gb+3G versie,
De SGPT121 is de 16gb zonder 3g

http://www.sony.nl/product/xperia-tablet-s

[ Voor 14% gewijzigd door mayckelvz op 26-09-2012 15:40 ]

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik heb nog een vraag. Ik heb de oorspronkelijke tablet S namelijk laten val omdat ik hierover 1 groot punt van teleurstelling had: Bouwkwaliteit... Vooral de plastic achterkant was ontzetten krasgevoelig. Zeker als je kijkt naar de showroom modellen die in de winkel stonden: Vol met krassen, en dat zag er echt heel erg lelijk uit.

Mijn vraag is het volgende: Hoe is de bouwkwaliteit van de nieuwe Xperia tablet S? Is deze vooruit gegaan ten opzichte van de oude Tablet S, want ze hebben namelijk naar mijn mening wel het materiaal verbruik veranderd (van plastic naar aluminium).

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 13:07

lacobo

Tyros2 fan

Heb sinds een aantal dagen de Xperia S tablet in huis, naast de oude Tablet S. De Xperia is aanzienlijk platter en lijkt daardoor ook zwaarder (al weegt ie wat minder). Eindelijk kun je 'm in alle richtingen gebruiken, waardoor je nu kunt kiezen hoe je 'm vasthoudt. Gek genoeg houdt ie nu op z'n kop beter vast dan gewoon. De speakers zijn een stuk sterker (en wat logischer aangebracht), de tablet oogt wat sneller (maar niet heel spectaculair), ondersteunt nu volop Wifi N en de accu gaat bijna twee keer zo lang mee. Ook zou ie spatwaterdicht zijn, mits alle klepjes gesloten zijn. Ga ik nog maar niet uitproberen. Ik mis wel een aansluiting voor een veiligheids koortje zoals de oude S heeft.

De bouwkwaliteit lijkt wat beter te zijn de de oude S tablet, al blijft de plastic rand van de S wellicht gevoelig voor krassen. Ik zeg wellicht omdat mijn oude S nog totaal geen krassen heeft. Kwestie van er een beetje voorzichtig mee omgaan.

Vandaag kwamen de screenprotector en de standaard binnen (samen bij Sony voor 55 Euro besteld). De protector is geweldig: Geen luchtbellen zoals de andere protector had. De standaard is wat flexibeler dan de oude: Je kunt 'm van zeer schuin tot zeer rechtop stellen. Wel moet je een raar connectortje in de tablet steken om de oplaad-functie te kunnen gebruiken.

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Gisteren is een update binnen gekomen die bij mij de wifi heeft gefixt. Hij gaat nu in slaapstand, en als ik eruit maakt, maakt ie weer keurig verbinding. Alleen als ik hem vervoer, gebruik ik nog de grote sleeve van me netbook. Ik vind het jammer dat er nog geen alternatieve sleeves uit zijn dan voor sony, ik wacht wel tot in november. Wel moet ik er heen hebben als ik op stage naar engeland ga. Gelukkig is er een engelse steker bij geleverd.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:31

Rick-Jan

always connected

Nivida_intel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:54:
Gisteren is een update binnen gekomen die bij mij de wifi heeft gefixt. Hij gaat nu in slaapstand, en als ik eruit maakt, maakt ie weer keurig verbinding. Alleen als ik hem vervoer, gebruik ik nog de grote sleeve van me netbook. Ik vind het jammer dat er nog geen alternatieve sleeves uit zijn dan voor sony, ik wacht wel tot in november. Wel moet ik er heen hebben als ik op stage naar engeland ga. Gelukkig is er een engelse steker bij geleverd.
Dat is precies hetzelfde probleem als waar de Sony tablet S last van had! nou ja zeg 8)7

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Verwijderd

Zo, hij ligt aan de lader. Eerst maar s de batterij helemaal vol dan er mee gaan spelen. Was het nu wel of niet goed om de eerste keer de batterij helemaal leeg te laten lopen? Verder hulde voor Expert, duidelijke info, snelle service en nog korting op de koop toe. Ze hebben punten bij mij gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Check filmpje vind hem wel lachen
[YouTube: http://youtu.be/hCubP3IY7mw]

[ Voor 22% gewijzigd door J.S. Bach op 30-09-2012 17:42 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

Ik heb ook de Xperia Tablet S vrijdag gehaald. Moet zeggen erg tevreden over het ding.

Tot nu toe maar 1 ding wat ik raar vond. Heb recentelijk een aantal PDF readers geinstaleerd om te kijken welke het beste is en spontaan reboote hij een paar keer.

Daarop volgend heb ik dus 2 vragen :).

Heeft iemand ook al spontaane reboots mee gemaakt met de tablet?

En welke PDF reader raad je aan (ik vind die van Adobe niet helemaal tabled vriendlijk.

@MistaDevine
Meschien beginnen aan het herstructureren van de topic start om wat handige info en layout aan passen zodat er wat meer info op kan?

[ Voor 14% gewijzigd door Thadir op 01-10-2012 10:29 ]

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik ben sinds het weekend ook de gelukkige eigenaar van een Xperia tablet.
Eerste indruk is in ieder geval erg goed.

Maar ik wil graag wat accessoires hebben.
Slanke hoesstandaard van echt leer voor de Xperia™ Tablet S (SGP-CV3)
Slanke draaghoesstandaard voor de Xperia™ Tablet S (SGP-CV4)
Lcd-schermbeschermer voor de Xperia™ Tablet S (SGP-FLS3)

Heeft iemand deze toevallig al gekocht en was is jullie ervaring hiermee?
Ik krijg ze overigens bijna nergens gevonden in de webshop, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mayckelvz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:17:

Maar ik wil graag wat accessoires hebben.
Slanke hoesstandaard van echt leer voor de Xperia™ Tablet S (SGP-CV3)
Slanke draaghoesstandaard voor de Xperia™ Tablet S (SGP-CV4)
Lcd-schermbeschermer voor de Xperia™ Tablet S (SGP-FLS3)

Heeft iemand deze toevallig al gekocht en was is jullie ervaring hiermee?
Ik krijg ze overigens bijna nergens gevonden in de webshop, iemand suggesties?
Ze zijn iig via de Sony website te koop. Ik wil zelf er nog een standaard bij, nog even kijken welke het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

Ben vandaag eens gaan kijken heb een 32GB sd kaart ingestoken. Jammer genoeg is de SD kaart niet toegankelijk als hij in de tablet zit en je hem aansluit op je pc.

Voor de ret vind ik jammer dat de Movie player kan je devices vinden maar hij geeft je geen login optie als het een windows media systeem is.. jammer maar oh well :)

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Thadkair schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:00:
Ben vandaag eens gaan kijken heb een 32GB sd kaart ingestoken. Jammer genoeg is de SD kaart niet toegankelijk als hij in de tablet zit en je hem aansluit op je pc.

Voor de ret vind ik jammer dat de Movie player kan je devices vinden maar hij geeft je geen login optie als het een windows media systeem is.. jammer maar oh well :)
Dus een 32gb versie werkt in ieder geval.
Kun je er foto's en video's opslaan en afspelen? En ook apps op installeren?
Maar de sd is dus niet te benaderen via de pc.

Zelf zit ik te denken aan een 32 of 64gb versie.

Zitten er nog nadelen aan de sd kaart voor zover je hebt gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

Ben op het moment wat boeken zal ik zo even testen.

Heeft iemand toevalig al sucsesvol hun windows machine kunnen benaderen met de tab? zou graag namelijk niet elke keer via mijn HDD in my router alles willen delen moet ik namelijk bewust doen.

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thadir

Thadir

Geker dan gekker

mayckelvz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:11:
[...]

Dus een 32gb versie werkt in ieder geval.
Kun je er foto's en video's opslaan en afspelen? En ook apps op installeren?
Maar de sd is dus niet te benaderen via de pc.

Zelf zit ik te denken aan een 32 of 64gb versie.

Zitten er nog nadelen aan de sd kaart voor zover je hebt gemerkt.
Ok...
Vanuti de camera kan je niet de lokatie instellen WAAR je het opslaat. (iri dus)
Het grooste nadeel is dus dat je alles moet zeggen waar wat staat elke keer.
Boeken moeten perse in Reader folder zitten anders komt hij niet in je boeken kast (weer IRI).

Je kan niets benaderen zonder er een file explorer te hebben.. wat ik ook jammer vind.

Na nog wat freubelen ondekte ik de app file transfer...

Je mag al raden zo kan je bestanden switchen tussen de tablet geheugen en de sd kaart... de sd kaart is vanuit de OS absoluut niet direct benaderbaar zo ver ik het nu kan zien... wat ik dus een grote tteleur stelling vind.

Ben maar begonen aan een review en de voor en nadeelen van de tablet bij te gaan houden :).

[ Voor 19% gewijzigd door Thadir op 04-10-2012 12:54 ]

-- Steven Wright

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Heeft er al iemand ervaring met één van de smartcovers van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcod2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:05
Dit is wat minder nieuws over deze tablet:
http://tweakers.net/nieuw...ge-productieprobleem.html

Stond net op het punt er een vandaag te kopen. Toch nog maar even wachten. Succes met diegene die hem nu hebben hopelijk wordt het goed afgehandeld door sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

remcod2 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:57:
Dit is wat minder nieuws over deze tablet:
http://tweakers.net/nieuw...ge-productieprobleem.html

Stond net op het punt er een vandaag te kopen. Toch nog maar even wachten. Succes met diegene die hem nu hebben hopelijk wordt het goed afgehandeld door sony.
Je kan inderdaad even wachten, maar heb het apparaat al in huis. Ik gebruik hem nu een week of twee, hij werkt nog steeds prima.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Erg nette actie van Sony, en dat terwijl nog niemand erover geklaagd heeft. Daar mag Asus wel wat aantekeningen over maken.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Is er al iemand benaderd vanuit Sony omtrent de terugroepactie?
Zelf heb ik nog nooit een dergelijke actie meegemaakt.
(of hoe gaan die acties eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Er is inmiddels een pagina, waar als het goed is binnenkort meer details komen te staan.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik had even contact opgenomen met Sony en ik kreeg de site van Sony zelf door waarop de instructies vermeld zullen worden.

http://www.sony.nl/suppor...ews/Xperia_Sseries_notice

Dus site in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Jep die staat dus nu ook in mijn favo

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik ben net gebeld door Expert (waar ik de tablet heb gekocht).
Sony heeft hun verzocht alle Xperia Tablet retour te sturen.
Alle consumenten die reeds een Xperia Tablet hebben aangeschaft dienen contact op te nemen met telefoonnummer 020 658 18 18.
Het is niet noodzakelijk om de tablet te laten repareren, indien gewenst kan er met het nummer contact opgenomen worden.

Dus ik ga dadelijk even aan de telefoon hangen met Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

mayckelvz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:02:
Ik ben net gebeld door Expert (waar ik de tablet heb gekocht).
Sony heeft hun verzocht alle Xperia Tablet retour te sturen.
Alle consumenten die reeds een Xperia Tablet hebben aangeschaft dienen contact op te nemen met telefoonnummer 020 658 18 18.
Het is niet noodzakelijk om de tablet te laten repareren, indien gewenst kan er met het nummer contact opgenomen worden.

Dus ik ga dadelijk even aan de telefoon hangen met Sony.
En wat is de uitkomst??? :P

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

mayckelvz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:25:
Heeft er al iemand ervaring met één van de smartcovers van Sony?
Ik heb de zwart leren cover, werkt perfect. Dichtgeklapt is de tablet goed beschermd maar blijft erg dun. Open is het relaxed om hem op een tafeltje te zetten in de trein/vliegtuig om filmpjes te kijken bijvoorbeeld. Gooi nu een stapel films (720p/1080p mkv of mp4)o p een SD kaart, die erin prikken en direct afspelen met MX Player :D

Al met al een mooie upgrade vanaf de eerste Tablet S, sneller, platter, steviger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Sorry, nog geen tijd gehad om te bellen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Sick Nick schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Ik heb de zwart leren cover, werkt perfect. Dichtgeklapt is de tablet goed beschermd maar blijft erg dun. Open is het relaxed om hem op een tafeltje te zetten in de trein/vliegtuig om filmpjes te kijken bijvoorbeeld. Gooi nu een stapel films (720p/1080p mkv of mp4)o p een SD kaart, die erin prikken en direct afspelen met MX Player :D

Al met al een mooie upgrade vanaf de eerste Tablet S, sneller, platter, steviger :)
Waar heb je hem aangeschaft als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Bij een vanden borre, hadden er eentje op voorraad. Als ze hem niet hadden liggen denk ik dat ik gewoon de normale microvezel versie had genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
reviews: Sony Xperia Tablet S: recht wat krom is
Nette review.

Ik heb jammer genoeg alleen niks gelezen over de bouwkwaliteit.. Daar heb ik alsnog nog steeds vragen over...
Met name over de krasgevoeligheid waar de oorspronkelijk tablet problemen mee had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Net Sony gebeld over de Recall actie:

020 65 81 888 bellen, optie 2, optie 2, serienummer opzoeken om verder te kunnen komen in het menu.

De desbetreffende persoon heeft alleen mijn gegevens genoteerd.
Later deze maand wordt ik teruggebeld door een andere divisie van Sony die het onderzoek gaan uitvoeren.

Tot dusver geen schot in de zaak.

Ik raad overigens wel iedereen aan om contact op te nemen met Sony.
Onderzoek naar waterdichtheid van tablet en eventuele reparatie is gratis.

Ik hou jullie op de hoogte mochten er verder ontwikkelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
*dubbele post*

[ Voor 96% gewijzigd door mayckelvz op 16-10-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Voor diegene die het 15 cijferige serienummer van de Xperia Tablet S niet krijgen gevonden.
Het zit niet zoals door Sony aangegeven op de achterzijde aan de onderkant.
Je kunt het op 2 manieren vinden:

A: op de doos (verpakking).
Onder de bovenste 2 barcodes staat in het midden en 8 (A-12345678-B) en 7 ( A01-1234567-1) cijferige nummer.
Deze 2 cijferreeksen zijn het serienummer.

B: op de tablet.
Het serienummer zit achter het SD-klepje.

Het is allemaal zo makkelijk, alleen jammer dat Sony zelf niet weet waar het nummer te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Heeft al iemand al iets gehoord of contact opgenomen met Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
mayckelvz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:52:
Heeft al iemand al iets gehoord of contact opgenomen met Sony?
Volgens mij was jij de enige die hem terug gestuurd heeft.

Naar mijn idee is het spatwater dicht zijn nou niet echt een grote argument om gelijk je tablet voor heen en terug te sturen. En zullen maar een paar mensen zijn die hem vanwege die reden zullen gaan terugsturen. :)

Voor de rest doet die tablet het namelijk behoorlijk goed zonder enige problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik heb contact opgenomen vandaag met Sony, en er word eing oktober dus volgende week contact met me opgenomen met de verdere afhandeling. Mijn tablet heeft mogelijk de fout.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Vandaag heeft Sony teruggebeld.
UPS komt een speciale doos afgeven waarin ik de tablet moet doen.
Daarna contact opnemen met UPS om de doos weer te komen ophalen.
Vanaf dat moment heeft Sony 5 dagen nodig om de tablet te controleren/repareren.

Ik verwacht wel dat we een kortingscode of dergelijke zullen ontvangen ivm de overlast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Sony heeft met mij nog geen contact opgenomen. Ik wacht nog tot eind volgende week voorat ik zelf weer contact opneem.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Vandaag stond UPS al aan de deur.
Ik had het pakketje op kantoor laten aankomen zodat ik het altijd kon ontvangen.
Helaas had hij wel het doosje bij maar moest ik ook direct de tablet mee geven.
En aangezien ik op het werk was had ik mijn tablet niet bij.

Morgen komt hij terug met de doos zodat hij direct het pakketje richting Frankrijk kan sturen.

Dus mocht UPS komen bij jullie voor het doosje af te geven, dan willen zo ook meteen de tablet hebben.

Wel goed/lekker gecommuniceerd vanuit Sony (maar nog altijd beter als het wangedrag van UPC, maar dat is weer een ander verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Gisteren heeft UPS de tablet opgehaald.
Vandaag kreeg ik netjes een SMS vanuit Sony dat mijn tablet goed was aangekomen.
Netjes dat je op deze manier op de hoogte wordt gehouden.
Ook kan ik het pakketje bijhouden via de Track-and-trace service van UPS.

Reparatie of controle (incl verzenden) zou 5 werkdagen in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel erg stil hier. Zou het dan toch kloppen dat Sony een tekort aan onderdelen heeft en dat het langer dan de 5 beloofde werkdagen gaat duren. Ik wacht iig nog even met opsturen. Veel te veel plezier van mijn tablet om hem een tijd kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik heb inderdaad een telefoontje van Sony gekregen dat ze wachten op onderdelen.
Het kon wel een dagje of 2 langer gaan duren.
Inmiddels ben ik 9 werkdagen verder,...
Op de site van Sony (bij mijn reparatie) kan ik ook zien dat ze nog op onderdelen wachten.

Nog even afwachten dus,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmod
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-07 09:10
Als ik nu eentje zou kopen in de Sony online store is die dan wel spatwaterdicht ?

• mayckelvz
De nieuwe zijn inderdaad spatwaterdicht.
De verkoop en productie is tijdelijk stilgelegd en reeds weer opgestart.
Dus geen enkel probleem (is mij verteld door Sony) met nieuwe tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

En weer gebeld door Sony, dat de reparatie langer word uitgesteld. Onderdelen moeten zeker nog ontwikkeld worden.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blij dat ik nog even gewacht heb met opsturen. Is heel slecht geregeld. Sony had ze beter in groepen kunnen laten binnen komen, denk dat het reparatie aanbod nu gewoon te groot was. Die van mij werkt gewoon perfect, kijk alleen nu wel uit met water. Het had ze meer tevreden klanten opgeleverd als ze dit goed geregeld hadden. Nu jaag je klanten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ja, maar toch als zo iets komt, zorg dat je voldoende onderdelen op voorraad heb. Zeker stuk 300, zodat je de eerste 300 tablets kan behandelen.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik heb vandaag een klacht ingediend tegen het gehele wanbeleid.
Mijn tablet is reeds 20 dagen ter reparatie aangeboden, sinds gisteren zijn ze bezig met reparatie (volgens service overzicht).

Van een eventuele compensatie wil Sony niets weten.
Dit is de reactie die ik van Sony ontving: *Helaas wacht het reparatiecentrum op onderdelen om de reparatie uit te kunnen voeren. Sony biedt daarvoor geen compensatie aan.*
Het lijkt mij nier meer dan normaal om een of andere compensatie te ontvangen aangezien beloftes niet worden nagekomen en ik bijna 3 weken zonder tablet zit.

Ik wacht nog op reactie van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso mag er wel compensatie komen voor iets wat out of the box niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
! PANIEK !

Ik ben helemaal flabbergasted,...
Ik ontving een Sms van Sony dat mijn Tablet over 1 a 2 dagen terug is.
*Wij hebben uw apparaat retour aan onze vervoersmaatschappij overhandigd. U zult het binnen 1 tot 2 werkdagen ontvangen. Tracknummer: ...........*

Dus als ik ervan uitga dat ik hem morgen ontvang is het exact 3 weken onderweg geweest.

Nu wachten of Sony ter compensatie toch een James Bond Blu-ray collectie of een Tablet cover mee stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat het maar even weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Hallo,

Vandaag de Tablet weer ontvangen van Sony, :*)

Tablet zat stevig verpakt in een 'grote' doos van UPS.

Tevens zat er een brief bij vanuit Sony waarin ze vermelden dat alles gerepareerd en grondig getest is.
Ook zit er een Reparatierapport bij met de vervangen onderdelen.

Hierbij een citaat uit de brief vanuit Sony;
"We hebben ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om uw product volledig te reinigen. U zal trouwens in de verpakking een reinigingsdoekje vinden waarmee u het scherm van uw toestel kunt schoonmaken.
.......
Kris de Pauw
General Manager
Customer Satisfaction Europe"

Dus ter compensatie van een productiefout (niet waterdicht zijn van de tablet), niet nakomen van afspraken (binnen 5 dagen retour), 2e keer niet nakomen afspraken (duur 1 a 2 dagen langer i.v.m. tekort aan onderdelen) en een reparatie duur van totaal 3 weken biedt Sony je een GRATIS SONY REINIGINGSDOEKJE aan om de vlekjes te verwijderen die door de reparatie zijn achtergebleven op de tablet. :(

Dus hierbij;
Beste Kris de Pauw,
Bedanken voor het reinigingsdoekje.
U zult spoedig mijn verlanglijstje ontvangen met daarin een echt compensatie voorstel.

Mvg, Mayckel

[ Voor 0% gewijzigd door mayckelvz op 21-11-2012 13:54 . Reden: spelfoutjes ]

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nou, we kunnen dus wel sterk voor gaan maken.
Ik denk, wel dat je compensatie kan eisen, maar dan moet je groep groot genoeg zijn. Daarom roep ik iedereen op die compensatie wil zich bij mij te melden. En een DM te sturen, met een klein verslag hoe lang het duurt, zodat ik een brief kan sturen namens alle tweakers die niet eens zijn hoe het afgehandeld is. (geen compensatie in vorm van geld of een product) Desnoods gaan we media zoeken. (denk aan Radar of Kassa)
Want ik ben echt boos, Me tablet is nu precies 16 dagen weg, terwijl door de telefoon echt specifiek is gezegd max 10 werkdagen. Dus eigenlijk had ik hem vandaag moet hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door J.S. Bach op 22-11-2012 10:18 ]

Johann Sebastian Bach

• mayckelvz
Nivida_intel schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:12:
Nou, we kunnen dus wel sterk voor gaan maken.
Ik denk, wel dat je compensatie kan eisen, maar dan moet je groep groot genoeg zijn. Daarom roep ik iedereen op die compensatie wil zich bij mij te melden.
In de brief die ik ontving vanuit Sony staan de contact gegevens van deze Kris de Pauw.
Citaat: "Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen."

E-mail: kdepauw@eu.sony.com

Het lijkt mij verstandig als we namens diverse mensen inderdaad een brief/mail versturen met daarin dezelfde eis/compensatie.
Zelf lijkt mij een kortingsbon van X-euro op de Sony webshop of degelijke wel een goede eis waarbij iedereen iets zinvols (geen poetsdoekje dus) kan uitzoeken.

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dank alvast voor het e-mail adres, als ik 5 aanmeldingen heb gaat de eerste mail de deur uit.

Johann Sebastian Bach

• mayckelvz
Nivida_intel schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:40:
Dank alvast voor het e-mail adres, als ik 5 aanmeldingen heb gaat de eerste mail de deur uit.
Krijgen we de mail ter controle nog te lezen?

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ja, die plaats ik eerst hier

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik had enkele dagen geleden (voordat ik de tablet had ontvange) mijn ongenoegen uitgesproken bij Sony via de normale helpdesk.

Dit is hun antwoord op de gang van zaken:
*Allereerst danken we u om contact op te nemen met Sony Support.
Als compensatie wordt er in dit geval een garantieverlenging van een maand naar de afloop van de intiele garantiedatum geboden. Helaas kunnen wij u in dit geval niet meer dan dat bieden.
Wel bieden wij onze excuses aan voor het ongemak wat u hierdoor ondervindt.*

Dus ik krijg een maandje langer garantie, en niet te vergeten het poetsdoekje.

Misschien krijg ik volgende keer een balpen of een bierviltje opgestuurd als compensatie.
Maar ik laat het hier in ieder geval niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nou als het goed is krijg ik hem deze week terug.

Johann Sebastian Bach

• mayckelvz
Nivida_intel schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:40:
Nou als het goed is krijg ik hem deze week terug.
Nog niets gehoord/ontvangen?
Ik had mijn tablet na 1 werkdag al binnen.

• middelburg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 11:51
OP de site van Chip.de en enkele andere sites blijkt dat webbrowsen nogal traag verloopt.
http://www.chip.de/besten...ets--index/detail/id/970/
bijv laadtijd chip website 6 sec, een complexe 64 sec. Ter vergelijk: ipad mini 4 sec en 7 sec.
Dat scheelt nogal wat.
Ook hier scoort ie niet altijd even goed: http://nl.hardware.info/r...rbeter-prestaties-browser
Hoe ervaren xperia gebruikers e.e.a.? Zonder dat kennelijke ongemak zou ik het apparaat zo kopen of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
https://shop.sony.nl/shop...47_151&carea=%24ROOT)/.do

Leuke actie van Sony, bij een tablet een gratis hoes (eventueel met toetsenbord).
Dus dit is ook iets voor mij om te vragen als compensatie.

Nivida_intel: wanneer komt die van jou binnen?
Ik ga anders zelf even weer contact opnemen met Sony voor een eventuele regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
ik heb er net eentje bij wehkamp gekocht met roze cover (hij is voor mijn vrouw :P)

Hoe kan ik nu checken of ik mijne ook moet laten checken door S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
MarcoM schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:51:
ik heb er net eentje bij wehkamp gekocht met roze cover (hij is voor mijn vrouw :P)

Hoe kan ik nu checken of ik mijne ook moet laten checken door S?
Alle tablets zijn door Sony uit de schappen gehaald en gerepareerd/gecontroleerd.
Dus je kan er van uitgaan dat die van jou goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ok tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Apparaatje binnen. Bevalt prima, maarrrrrrrr, als ik whatsapp probeer te installeren dan krijge ik een melding dat Uw apparaat is niet compatibel met deze versie.

Nou heb ik al wat gegoogled en je kunt het dus wel via filemanager doen. Iemand daar succes mee?

Mijn vrouw zou wel graag Whatsappen met de Xperia. En ik zou het ook wel graag werkend zien want ik heb het beloofd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Ik heb het zelf ook nog niet geïnstalleerd.

Maar werkt deze misschien?
http://112android.nl/what...leren-op-android-tablets/

Maar ik ga het in ieder geval wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
Iemand al ervaring met het rooten van dit apparaat met release6a?
zag op XDA dat het wel met de vorige al was gelukt maar nog niet met de nieuwste software..

Ben er zelf niet zo handig in dat ik het allemaal zelf maar even probeer en wil ook niet na 2 dagen bezit van het apparaat meteen een baksteen er van maken :D

Ben verder erg te spreken over de kwaliteit van het apparaat, erg mooi afgewerkt en super design!
Alleen loopt ie nog wel eens vast bij het bekijken van youtube filmpjes of bij wat zwaardere spellen. Hopen dat ze dat nog een x fixen in een toekomstige update!

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
Het is hier verdacht stil, heeft niemand nog iets gehoord vanuit Sony over de terugroepactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds over terug sturen. Heb nu een goed werkende tablet en wil die liever niet kwijt. Schijnt nu wel wat sneller te gaan, maar toch. En voor een mooi schoonmaakdoekje als compentsatie hoef je het ook niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:27
Sinds twee dagen deze tablet in bezit. Geweldig apparaat! Ten opzichte van andere tablets is vooral de gastmodus erg handig (i.v.m. kinderen).

Wel constateer ik iets vreemds met het streamen van films. Ik heb diverse films op een QNAP NAS staan. Via Twonkyserver zijn deze beschikbaar voor alle DLNA-apparaten in huis (PS3, laptop, e.d.). Wanneer ik de app "Films" gebruik zie ik echter alleen de mappen voor "Muziek" en "Afbeeldingen". De map "Video's" is niet te zien. De app "iMediaShare" laat wel keurig de map "Video's" zien.

Wie herkent dit en/of heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal waarschijnelijk nooit voorkomen toch maar vragen.
Komen stuck / dead pixels voor met deze tablet vooral bij aankoop ?

Overweeg deze tablet te kopen binnenkort, Ik had mega veel pech met asus transformer had 2 dode pixels midden op scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hania82
  • Laatst online: 05-01 20:54
Ik heb nu sinds een paar dagen Release 6b Android 4.0.3. Toen ik las dat er een nieuwe update was. dacht ik dit zal toch niet al Jellybean zijn. Maar nee hoor. Release 6b dus. Nog niet echt verschillen gezien.
Kan iemand mij die vertellen? En of Jellybean wel of niet uit gaat komen op deze tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
hania82 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:11:
Ik heb nu sinds een paar dagen Release 6b Android 4.0.3. Toen ik las dat er een nieuwe update was. dacht ik dit zal toch niet al Jellybean zijn. Maar nee hoor. Release 6b dus. Nog niet echt verschillen gezien.
Kan iemand mij die vertellen? En of Jellybean wel of niet uit gaat komen op deze tablet?
Ik heb de Sony Tablet S zonder Xperia en volgens mij zijn vooral de interne sony-apps geupdate. Zoals de reader, gallery. Tevens wordt er een HD-fimpje van 180 MB op je tablet gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
De release 6 B heeft ook ondersteuning voor SD kaarten van SDXC.
Dus je kunt nu SD kaarten gebruiken van 64GB t/m 2TB.

Dit stond overigens vermeld bij de update voordat je akkoord ging met de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nieuws is over sony playstation mobile in nederland wordt uitgerolt soon ?

oh mijn tablet crashed browser heel vaak meerdere hier last van met laatste update ?
Hij is ook spontaan uitgegaan 1x tijdens een flash video.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de update nog niet gedaan, nog geen belang bij uitgebreide sd opslag. Wacht wel op de 4.1 update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja zelfs na de wifi update geeft wifi nog steeds problemen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 14:46 ]

Pagina: 1 2 Laatste