Daar gaat mijn post dan weer niet over, zover ik weet heeft AMD/ATi een inhaalslag gemaakt mbt OpenGL / OpenCL, wat bij nVidia niet zou zijn, daarom is AMD/ATi ook geschikter voor in een workstation tegenwoordig, in vergelijking met enkele jaren geleden, zover ik begrepen heb.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:32:
Heeft helemaal geen zin voor AMD om een alternatief te maken, want ze weten dat het geen succes wordt. OpenGL en OpenCL kan op zowel nVidia als AMD. Cuda is nVidia only, heeft voor AMD geen zin een AMD only te maken want het zal toch niet aan slaan.
Sommige dingen zijn zo duidelijk en sommigen verspreiden zoveel onzin dat je helemaal geen zin meer krijgt om alles te onderbouwen.
offtopic:
Dan zal ik jouw posts in deze (en soortgelijke topics) ook maar als onzin beschouwen, want ze voegen (zeker omdat het niet onderbouwd is) niets toe. Juist bij dit soort topics is een onderbouwing wenselijk, kan me voorstellen dat iemand graag wil weten waarom iets juist goed of slecht is. Ik wil je best serieus nemen en wil graag dingen hier opsteken (juist als ik verkeerde dingen zeg!), jammer dat je er geen moeite in wilt steken, dan heeft niemand er wat aan.
Dan zal ik jouw posts in deze (en soortgelijke topics) ook maar als onzin beschouwen, want ze voegen (zeker omdat het niet onderbouwd is) niets toe. Juist bij dit soort topics is een onderbouwing wenselijk, kan me voorstellen dat iemand graag wil weten waarom iets juist goed of slecht is. Ik wil je best serieus nemen en wil graag dingen hier opsteken (juist als ik verkeerde dingen zeg!), jammer dat je er geen moeite in wilt steken, dan heeft niemand er wat aan.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 12-09-2012 00:51 ]