STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Sinds gisteren draait er hier 1 op Smooth 2.2 en nog geen problemen gezien.Quido schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:13:
Ondertussen al geinstalleerd? Zo ja, eerste indruk?
Motley kernel, GPU op 484Mhz en CPU op 1400Mhz gezet.
Tablet UI (beta 2) is ook naar mijn idee heel prettig.
Dat vind ik dan wel weer interessant want ik had nou niet gedacht dat batterij duur met Montley zo slecht zou zijn, maar goed de setup van die persoon is wat anders dan de mijne.
Verwijderd
Mwoah. Zo slecht vind ik het niet. Gewoon mail checken en af en toe browsen en hij overleeft een lang weekend.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:53:
Ik vind de stock kernel batterij duur al niet echt best en als ik nu de opsomming zie van al die kernels dan wacht ik daar nog ff mee want dat is helemaal beroerd.
Wat actiever spelletje spelen en hij doet het zo'n 1.1/2 dag.
Gewoon lekker de hele dag er mee bezig zijn en savonds lekker spelen en hij houdt het goede dag vol.
Ben er wel tevreden mee. Wel merk ik dat sommige spellen (zen bound) erg batterij slurpend zijn.
Maar max payne of avondje wordfeud/ruzzle gaat prima.
En verder gaat het bij de niet stock kernels voornamelijk om de CPU op te voeren voor extra snelheid.
Hierdoor gaat de batterij inderdaad minder lang mee.
Maar volgens mij met een goede govner moet dat wel goed te regelen zijn (nog geen ervaring mee. draai nog stock)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De batterij test die hij doet is gewoon een 720p video afspelen in loop en hij zet dan de helderheid op 50% zo ongeveer test hij die batterij met een video afspelen, maar hij gebruikt wel software decodering.
Ik zelf zit nu op 1d 20u 2m 19s op accu.

En 2u 33m 2s is de tijd dat het scherm actief was.
Ik doe zelf eens zo'n test, wel niet vanaf 100% maar vanaf 62% en helderheid geloof ik op 0% en dan kijk ik dan hoeveel uur ik eruit krijg, de video staat op hardware decodering, maar de audio niet.
Het is een mkv met ac3.
EDIT
De stopwatch is 1 uur verder en de batterij is van 62% naar 52% gezakt dus 10% batterij duur per uur met video hardware decodering en software decodering van de audio.
Dus 9 a 10 uur video duur zal zeker mogelijk zijn en ook met Montley, maar dan wel met hardware codering en die persoon op XDA heeft het getest met software codering.
Nu heb ik vanaf 52% software codering aangezet en na 15 min is de batterij duur al gezakt van 52% naar 45%
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 20:25 ]
Maar ik mis Google Now. Dat vind ik wel erg jammer.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Had wel verwacht dat hij er zou zijn. Heb netjes een wipe gedaan en toen geflashed.
Op xda merk ik dat het er wel in zou moeten zitten.
Maar ik merk dat ik de portrait mode toch best fijn vind op de N7. itt een 10" tablet die je eigenlijk automatisch in landscape vasthoud.
Maar met de smoothrom verlies ik behoorlijk wat ruimte boven en onder waar ik geen iconen kan plaatsen.
Ook als ik met nova launcher de gridsize aanpas.
Misschien dat voor mij een hybride (paranoid) beter is.
Later nog maar even de nandroid bu terug zetten.
Voordelen: per onderdeel/app de dpi aanpassen.
Per app de schaling aanpassen. Youtube heeft 5 niveau's. Op hoogste niveau is het echt een andere (betere) app
Geen balk meer bovenaan, enkel een kleine balk onderaan met alle buttons en klokjes en dergelijke.
Ik gebruik hem nog steeds het meeste in portrait mode, maar ook daar is PA erg prettig voor.
Lockscreen draait trouwens ook mee.
Als hij soepel draait. Goede grid heeft in portrait. Maar ook in landscape te gebruiken is.
Dan wordt dat mijn Rom.
bezig met downloaden.....(is ook niet zo groot zie ik)
[ Voor 7% gewijzigd door DarkSide op 26-09-2012 16:08 ]
Dat dat enorm lang duurt.
De huidige nandroid is ongeveer 2,1 GB groot. En hij is wel 2 1/2 uur aan het kopieren van laptop naar de nexus ivm die kleine bestanden.
Zou dat komen door dat MTP?DarkSide schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:30:
PS heeft iedereen er last van dat wanneer je je nandroid bu terug wil kopieren van laptop naar nexus 7 (ik wil niet dat die ruimte in beslag neemt op mijn nexus dus staan mijn nandroids op mijn laptop).
De huidige nandroid is ongeveer 2,1 GB groot. En hij is wel 2 1/2 uur aan het kopieren van laptop naar de nexus ivm die kleine bestanden.
Een mkv van 3,5 GB (is dus groter) gaat wel snel.
alleen staat mijn build nummer er niet bij.
heb : JRO03S
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Kan dan kiezen tussen deVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:02:
Dat komt wel in orde, gebruik maar gewoon Nexus 7 toolkit, die werkt ook met die JR003S build.
JRO03C of JRO03D
Elke moet ik dan kiezen
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Maakt niet uit, als hij niet doet flash je nandroid weer terug. Had ook keer een verkeerde geflashed en toen bootte hij niet meer. Nandroid terug en klaar.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 20:26:
Ik zou JR003D dan kiezen ( Eigen risico trouwens ).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Bijna twee dagen op de batterij tot hij dus uitging en ik hem weer moest opladen.

En 4 uur en 30 minuten is door het scherm verbruikt, ik heb gegamed, gesurft en manga gelezen in die 4 uur en 30 minuten, wat mij wel op valt is dat Google maps 6% verbruikt heeft terwijl ik dat bijna nooit gebruikt, maar dat is geloof ik gewoon de locatie service die draait.
Ik heb me net die hele map rechtstreeks op een usb stick gekopieerd door middel van een OTG kabeltje.DarkSide schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:30:
PS heeft iedereen er last van dat wanneer je je nandroid bu terug wil kopieren van laptop naar nexus 7 (ik wil niet dat die ruimte in beslag neemt op mijn nexus dus staan mijn nandroids op mijn laptop).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 19:36 ]
Ik vond Franco's kernel niet slecht ofzo, maar hij had problemen met OTG en Montley's kernel is niet bepaald de zuinigste. Dus nu heb ik gekozen voor: [KeRnEl] Clemsyn's Elite BATTERY SAVING kernel: Extending battery life of Nexus 7.
Ik hoorde er wel goeie berichten over in dat topic en ik vind batterij duur belangrijkere dan hogere benchmarks, want die overclocks zijn met quad cores echt niet nodig.
Nu heb ik trouwens ook weer veel ruimte vrij op mijn Nexus 7 en zal ik proberen dat zo te houden.
Ik draai nu al geruime tijd Clean Rom wat ik erg goed vind lopen. Alleen schermtijd is 4 uur en meer is gewoon niet te halen met mijn gebruik.
- film kijken
- serie streamen
- Wordfeud
- internetten (socialmedia valt hier ook onder)
⏩ PVOutput☀️
Tja, ik wil gewoon de stock 'ROM' met rootVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:32:
Ha ja gewoon een custom rom van 4.1.2 flashen waar je root mee kunt behouden.
Na wat aankloten met hide root.. was ik dus mijn root kwijt. En toch maar even de laatste Smoothrom op 4.1.2 geflashed. Prima rom, maar ik miste wat zaken van STG7 en na 2 dagen maar de laatste STG7 gebaseerd op CM10 4.1.2 geflashed.
STG7
Nova Launcher Beta Voor een prima launcher met full tablet interface.
STG7 draait op 4.1.2, de topic zelf moet nog worden bijgewerkt.
Kreeg gisteren wel de melding om te updaten, laten uitvoeren maar ja zoals verwacht ging dat niet goed nauurlijk. Ik draai dus nog 4.1.1 Volgens mij is er verder niets veranderd waardoor je naar 4.1.2 zou moeten lijkt me.
Franco R23 kernel draai ik overigens.
⏩ PVOutput☀️
Dat is ook een stock rom met root, alleen in flash vorm en zo is makkelijk root te behouden, maar toch stock te draaien.
Wat veranderd is dat het thuis scherm mee draait, dus nu is thuischerm ook in landschap te gebruiken.Quad schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:40:
Ik draai op cleanROM met tablet interface.
Kreeg gisteren wel de melding om te updaten, laten uitvoeren maar ja zoals verwacht ging dat niet goed nauurlijk. Ik draai dus nog 4.1.1 Volgens mij is er verder niets veranderd waardoor je naar 4.1.2 zou moeten lijkt me.
Franco R23 kernel draai ik overigens.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 15:17 ]
Verwijderd
Ik heb dit stappenplan gebruikt , had zelf 4.1.1 geupdate naar 4.1.2. en was de root kwijt. heb daarna dezelfde guide weer gebruikt om 4.1.2 te rooten.zAo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:28:
Wie heeft er een tip om root te krijgen op 4.1.2? Ik heb alle suggesties geprobeerd op XDA, maar ik krijg het niet voor elkaar met een van beide toolkits. ROM Manager zegt root te hebben, maar SuperSU krijgt dan weer geen root. Ook het flashen van CWM lijkt niet te lukken.
handigheidje, een paar dagen geleden hebben ze daar ook een artikel gepost over OTA root keeper. als je al root hebt eerst die installeren voordat je een handmatig een update installeert, hersteld met 1 klik je root namelijk en scheelt een hoop werk.
- Download this file and unzip.
- Connect your Nexus 7;
- Enable USB Debugging;
- Verify that the Nexus is connected correctly
code:1
adb devices
- Reboot into bootloader
adb reboot-bootloader
- Flash bootloader
fastboot flash bootloader bootloader-grouper-3.34.img
- Reboot new bootloader:
adb reboot-bootloader
- Flash CWM:
fastboot flash recovery recovery-clockwork-touch-6.0.1.0-grouper.img
- Boot CWM:
fastboot boot recovery-clockwork-touch-6.0.1.0-grouper.img
- Make new CWM perminent:
code:1 2 3 4
adb shell mount /system adb shell mv /system/recovery-from-boot.p /system/recovery-from-boot.p.bak adb shell mv /system/etc/install-recovery.sh /system/etc/install-recovery.sh.bak adb shell umount /system
- Push SuperSU
adb push CWM-SuperSU-v0.96.zip /sdcard/Download
- Flash SuperSu normally.
- Reboot!
Die werkt bij veel mensen niet meer op 4.1.2.mvkdev schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:07:
En wat is het voordeel hiervan ten opzichten van Nexus Root Toolkit (NRT)?
hoe moet je die codes dan invoeren? in een programma op de nexus of PC? en welk programma/app?zAo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:14:
Ok, heb het voor elkaar zonder het OS zelf echt aan te raken (op SuperSU na dan). Quote zoals gepost op XDA:
- Download this file and unzip.
- Connect your Nexus 7;
- Enable USB Debugging;
- Verify that the Nexus is connected correctly
code:
1 adb devices- Reboot into bootloader
code:
1 adb reboot-bootloader- Flash bootloader
code:
1 fastboot flash bootloader bootloader-grouper-3.34.img- Reboot new bootloader:
code:
1 adb reboot-bootloader- Flash CWM:
code:
1 fastboot flash recovery recovery-clockwork-touch-6.0.1.0-grouper.img- Boot CWM:
code:
1 fastboot boot recovery-clockwork-touch-6.0.1.0-grouper.img- Make new CWM perminent:
code:
1 2 3 4 adb shell mount /system adb shell mv /system/recovery-from-boot.p /system/recovery-from-boot.p.bak adb shell mv /system/etc/install-recovery.sh /system/etc/install-recovery.sh.bak adb shell umount /system- Push SuperSU
code:
1 adb push CWM-SuperSU-v0.96.zip /sdcard/Download- Flash SuperSu normally.
- Reboot!
Mag ik anders nog even de link van die bron?
Yippie kayak, other buckets!
Dan heb ik schijnbaar geluk gehadzAo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 19:40:
[...]
Die werkt bij veel mensen niet meer op 4.1.2.
En ik ook! Ging prima bij mij
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
In de commandline van windows (of linux).jmk schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:37:
hoe moet je die codes dan invoeren?
Dat doe je mett met adbin een programma op de nexus of PC? en welk programma/app?
Adb kan je verkrijgen als je de android sdk installeert.
[ Voor 9% gewijzigd door job op 17-10-2012 20:47 ]
Ben ik dan al mijn app+data kwijt, of loop ik alleen een klein risico? Ik heb titanium backup pro root, dus ik draai sowieso even een backup.
Zolang je Nexus al geunlockt is verlies je geen data. Een backup is altijd wijsjmk schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:26:
Bedankt voor de tips! Ga ik mee aan de slag.
Ben ik dan al mijn app+data kwijt, of loop ik alleen een klein risico? Ik heb titanium backup pro root, dus ik draai sowieso even een backup.
Verwijderd
==
hoi
Zou mooi zijn als meer modmakers dat zo gaan ondersteunen.
Punt is natuurlijk wel dat met dit toestel de officiële versie van Android zeer snel uitkomt door Google zelf, door modmakers wat later.
Vannacht heb ik uit pure verveling de laatste Paranoid Android 2.54 geflashed. Gebaseerd op CM10 met een per app instelbare interface, telefoon, phablet of tablet. Deze functie werkt uitstekend.
Voorheen draaide ik STG7. Deze rom is ook op CM10 gebaseerd en kan in tablet of phablet mode gedraaid worden zonder verandering van de DPI zoals bij Paranoid.
Voordeel van STG7 boven Paranoid is de toevoeging van Rocket Launcher. Dmv aanwijzen van gebieden langs de rand kun je bijvoorbeeld met een swype naar full screen gaan. De gebieden zijn qua grootte instelbaar.
Bij Paranoid kun je dmv een selectie in het powermenu naar full screen geen. Dit ervaar ik als iets te omslachtig. Ook is de navigatiebalk wel erg klein weergegeven in Paranoid.
Ik kijk het nog even aan anders knal ik er STG7 wel weer op.. ;-)
Die overclock heb ik namelijk ook echt niet nodig.
Overigens komt PA binnenkort met een grote update. Ik neem trouwens geen rom op basis van de laatste bug versie stock 4.2 van google. Beschamend.
http://forum.xda-develope...read.php?t=1990814&page=9
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik wacht nog heel even, ik heb geen reden op up te daten, wil niet allerlei broken dingen krijgen straks.
Ik hoef al die performance tweaks etc niet (denk ik), wil gewoon die USB kabel kunnen gebruiken.
Maar daarvoor moet ik dus wel dat ding rooten, en dan moet ik weer moeite doen met de updates.
Bleh, moet dit eens goed gaan uitzoeken.
En nu mijn Asus notebook weg is voor reparatie zie je pas hoe handig zo'n otg kabeltje is en het maar goed is dat ik geroot heb, want ik download nu via bitorrent nieuwe afleveringen van tv series en zet ze via otg op USB stick om het op me tv te kijken.
En als ik content download dat omgezet moet worden gebruik ik vidcon en daarna kopieer ik het op een USB stick via otg.
In iedere geval, rooten, custom roms, custom kernels, zodra je weet hoe het moet en van die makkelijke tooltjes is het echt piece of cake.
Ik wil geen andere rom ofzo, maar alleen root access hebben (ivm USB OTG). Ik heb de toolkit op XDA wel gevonden, maar vroeg mij af als ik die volg en de Nexus 7 root, of dan alles er af is?
Werkt Nexus Media Importer niet gewoon?
Hmm, niet met 4.2.1 dus?
[ Voor 20% gewijzigd door NeutraleTeun op 28-11-2012 19:46 ]
Zo kun je testen of het aan de overdracht ligt of aan de container/player.
Daar kan heel erg veel verschil in zitten.. De lees/schrijf snelheid van USB stickjes kan wel met een factor 10 verschillen. Ik heb een 32G Phillips gekocht waar ik met moeite ca 450K/sec kan schrijven, en een wat duurdere haalt bijna 4mb/sec... Lezen gaat wel sneller dan schrijven, maar ook daar zitten grote verschillen in.erikjannemann schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:10:
Nee niet echt fijn. Video afspelen vanaf USB Flash drive hapert heel erg. Maar misschien ligt dat aan de snelheid van de USB drive? Zit daar nog verschil in trouwens of verbeeld ik me dat maar?
Voordat je je Nexus kunt rooten moet je de bootloader unlocken. Bij het unlocken van je bootloader ben je echt alles kwijt.erikjannemann schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:16:
Zou iemand mij kunnen helpen bij het rooten van mijn Nexus 7 32 gb (geupdate naar 4.2)?
Ik wil geen andere rom ofzo, maar alleen root access hebben (ivm USB OTG). Ik heb de toolkit op XDA wel gevonden, maar vroeg mij af als ik die volg en de Nexus 7 root, of dan alles er af is?
Na het unlocken moet je nog eens rooten, custom recovery installeren, SuperSU etc.. maar daarbij raak je niets meer kwijt. Via die rootkits gaat het eigenlijk allemaal vanzelf. Mits je nog op een oudere android versie zit. De 4.2.x wordt voor zover ik weet nog niet ondersteunt.
Je kunt met een van die rootkits een oude android versie flashen, unlocken, rooten, en dan een custom rom gebaseerd op een nieuwere android versie flashen... Volgens mij zijn er nog geen goede custom roms gebaseerd op 4.2.1. Maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten.
Ik gebruik zelf STG7, een custom rom gebaseerd op Cyanogen 10. ( 4.1.2) Deze is standaard CM10 met geforceerde tablet interface en gesture controls. ( ik kan met een swype beweging naar full screen gaan bijvoorbeeld. ) Ik heb Paranoid Android een paar keer geprobeerd, maar voor mij persoonlijk is STG7 de beste.
Ik zit te kijken in de pricewatch naar USB sticks maar zie eigenlijk in de specificaties niets staan over schrijf/lees snelheid. Weet iemand een betaaldbare USB stick met vooral een snelle leessnelheid? Schrijven maakt me niet zo uit.
Kan namelijk voor app-ontwikkeling handig zijn.
Dat lijkt mij niet.. De N7 kwam uit met 4.1, en een ouder versie zou best wel kunnen draaien op de N7, maar dat vergt toch behoorlijk veel tijd van de devs. En ik kan mij niet voorstellen dat er eentje is die gaat proberen om er ICS of ouder op aan de praat te krijgen.dik_voormekaar schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk roms met oudere android versies voor de Nexus 7, zoals gingerbread 2.3.3 of ics 4.0.3 ?
Nee natuurlijk zijn die er niet, het is geen Windows 8 computer waar je even Windows 7 op installeert.dik_voormekaar schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk roms met oudere android versies voor de Nexus 7, zoals gingerbread 2.3.3 of ics 4.0.3 ?
Ja, als ik de film overzet dan werkt het wel. Maar duurt een eewigheid (ietwat overdreven, maar evengoed, het duurt erg lang).NeutraleTeun schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:38:
Heb je nu getest wat ik zei?
Alles op 2.x lijkt me uitgesloten. Ik denk dat de driver implementatie voor het tegra3 platform bij 4.0 is begonnen.dik_voormekaar schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:50:
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja,DennusB schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:11:
Ik ben benieuwd of iemand mij een ROM aan kan raden die extended desktop er in hebben zitten?
Ik draai nu STG7 de 4.2.1 versie. Middels de powerknop is de extended desktop makkelijk in te stellen. Rocketlauncher die dat met swipes kan doen is bij deze rom nog niet ingebouwd.
Ik kon dit zelfs in-game aanpassen in subway surfers, waar deze functie goed tot zijn recht komt.
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 03-01-2013 23:04 ]
duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV
Je kan root checker installeren.
Je kan in terminal kijken of je "su"kunt doen maar dan moet je terminal wel hebben en anders dus installeren.
Je kan kijken of de apps su dan wel supersu aanwezig zijn.
Vmu
(Alsof ik eraan werk.. NOT )
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1788518
STG7 is een 4.2.1 rom gebaseerd op CM. Deze rom is voorzien van een tablet mode, veel tweaks mbt layout e.d.
Rocket Launcher is bij de laatste rom ook weer van de partij. Boven-, onder- en zijkanten van het scherm kun je voorzien van swype of tap sensitieve gebieden om bijvoorbeeld naar full screen te kunnen gaan. Dit werkt veel sneller dan 3rd party apps uit de playstore.
En meteen maar een tip. Voor het gebruik van Titanium Backup moet USB debugging worden aangezet. Dit doe je tegenwoordig onder Developer options.. en die kun je pas vinden als je naar Settings -> About Phone -> tap 6x op “Build Number” Dit is blijkbaar de nieuwe standaard bij Cyanogenmod.
Verder geen known issues, stabiel, en imo beste ROM voor de Nexus 7
Ikzelf ben aan het wachten tot de nieuwe versie van PA uit komt. Ze zijn nu druk bezig om Expanded Desktop te combineren met een "pie" die je dmv gestures vanuit de zijkanten kan laten verschijnen met home/menu/back/switch knoppen. Dit is zo goed inovatief, dat ik denk dat Google dit straks ook gaat toepassen.
eindelijk gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door jmk op 16-01-2013 22:29 ]
⏩ PVOutput☀️
Wel een toevoeging voor android devices zonder fysieke knoppen, zoals Google dat graag ziet. Je hebt gewoon meer aan je scherm zo. En in games ook ideaal. En video-players die niet automatisch die knoppen verbergen.
Dat hoeft niet perséKoriel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:24:En meteen maar een tip. Voor het gebruik van Titanium Backup moet USB debugging worden aangezet.Verder geen known issues, stabiel, en imo beste ROM voor de Nexus 7
Het werkt ook zonder usb debugging, alleen blijf je de melding krijgen, DIE kan je dan weer in de settings uitzetten van TB
Is de performance van custom roms (met of zonder andere kernel) significant beter op de Nexus? Want het grappige is dat de meeste custom roms voor telefoons (die standaard een skin hebben) vaak zo puur android mogelijk willen maken, en ja dat is de Nexus dus al.
De extra swype opties komen uit launchers, dus daar is geen custom rom voor nodig. Of zie ik iets voor tablets over het hoofd?
Op die manier kan je bijvoorbeeld Glashart Media draaien, terwijl die standaard niet wordt ondersteund omdat de Nexus 7 te klein zou zijn.
Soms heb je apps die er beter uitzien als je wat draait aan de de DPI settings van die app. Bijvoorbeeld als iets niet beeldvullend wordt weergegeven.
Dus voor mij is het wel een verbetering, ook al heb ik geen zin om veel te rommelen met custom roms etc. En CM10 (mss andere grotere roms ook) heeft een auto-update functie waar je kunt kiezen tussen stable en (erg stabiele) Nightlies. Alleen over het energieverbruik ben ik nog niet helemaal zeker of dat dat ook echt verbetert is.
Ik heb de tablet vandaag precies een maand maar wil hem eigenlijk wat opruimen en rooten
Het enige wat ik graag wil is dat ik eigenlijk geen enkele van mijn huidige gegevens kwijt wil...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1766475
Je moet even kijken of je hier wat terug kan vinden over de backup functie.
[ Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 24-01-2013 11:46 ]
Wat bedoel je met je huidige gegevens? De userapps en data kan je met Titanium doen en je sdcard kan je naar je pc kopiëren. Wat voor gegevens blijven er nog over dan?Touchdomex schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:35:
Hoe goed zijn de backups van deze(http://www.androidworld.n...oogle-nexus-7-tablet.html) Nexus 7 tool.
Ik heb de tablet vandaag precies een maand maar wil hem eigenlijk wat opruimen en rootenVooral vanwege de lag die er nu toch overduidelijk inkomt. Daarnaast als ik Titanium netjes bijhoudt kan ik elke maand eventjes alles opnieuw erop zetten en veilig weer terugzetten.
Het enige wat ik graag wil is dat ik eigenlijk geen enkele van mijn huidige gegevens kwijt wil...
Eén vraagje voor mede Pie gebruikers: hoe kun je snel de notifications weghalen? Ik kan ze nu alleen 1 voor 1 wegswipen. Ik ga ervan uit dat ik iets mis?
Maar voor root wis jij je hele apparaat toch? Of verkrijg je root ook zonder alles te wissen? Als ik alleen root krijg maar alle data blijft bewaard dan gooi ik zelf wel mijn titanium backup pro eroverheenDrNizeGuy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:18:
[...]
Wat bedoel je met je huidige gegevens? De userapps en data kan je met Titanium doen en je sdcard kan je naar je pc kopiëren. Wat voor gegevens blijven er nog over dan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 16% gewijzigd door -NRG- op 24-01-2013 13:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Dus wat Quad zegt.
Restore alleen geen systemdata, maar dat zal bekend zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door DrNizeGuy op 24-01-2013 13:14 ]

Ik kijk vanavond wel maar wil wel mijn data houden...
[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 24-01-2013 13:16 ]

Als je al root hebt denk je daar niet bij na
Wellicht dat je hier iets mee kan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1844032
[ Voor 40% gewijzigd door DrNizeGuy op 24-01-2013 13:23 ]
Als het mijn telefoon betrof had ik hem geroot zonder alles te wissen. Grote voordeel aan samsung. Rooted kernel erin zetten en je kan via CWM of Titanium alles gaan backuppen.DrNizeGuy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:19:
Tsja, das waar ook.
Als je al root hebt denk je daar niet bij na
Wellicht dat je hier iets mee kan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1844032
Alleen wil ik nu voor de verandering deze data die ik nu heb NIET kwijt.
Ik root en flash al jaren maar de eerste flash met behoud van data is een lastig iets...
[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 24-01-2013 13:29 ]
Aha, nja mijne is ook niet meer geroot inmiddels, lekker stockTouchdomex schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:16:
Titanium heeft root nodig om een backup te makenDus geen root = geen backup. Of hebben ze dat gewijzigd?
![]()
Ik kijk vanavond wel maar wil wel mijn data houden...
⏩ PVOutput☀️
Die van mij begint nu traag te worden... Dat is eigenlijk de enige reden... Enorme lag overal...Quad schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:32:
[...]
Aha, nja mijne is ook niet meer geroot inmiddels, lekker stock
Zal wel Franco worden
⏩ PVOutput☀️