Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 14:13
Goedemiddag,

Ik vroeg mij af wat ik (als student zijnde) het beste kan doen met mijn spaargeld. Ik studeer nu nog 3 jaar ( dus heb het tot die tijd niet nodig)aan de zelfde school en alle kosten daarvan worden betaald door mijn ouders(Kamer huur etc.). Ik heb geen leningen (Met uitzondering van stufi)

Nu is het zo dat ik bij de Rabobank 2.0% rente krijg op mijn spaarrekening (op een saldo vanaf 20.000 euro) Wat niet echt veel is...

Er kan een bedrag van 20.000 euro vrijgemaakt worden voor iets anders, maar voor wat? korte/lang lopende Deposito's? goud? of aandelen?

Wat is een slimme investering met geen tot weinig risico?

Mvg,

Mutybay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Geen/weinig risico, dan zou ik voor een deposito gaan.

En een cursus Nederlands, beste investering ooit.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Aan mij geven. Zie je het gegarandeerd niet meer terug. Geen risico dus, alleen zekerheid.

Voor de rest is alleen een spaarrekening de minst risicovolle optie, maar ook een weinig renderende.
Alles is voor de rest een gok. Depositio is leuk als de rente daalt of gelijk blijft. 5 jaar vast zetten en de rente stijgt is risico.

En zekerheden bestaan niet..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een deposito afsluiten voor de tijd dat je denk minimaal te kunnen missen, zo haal je er meer rendement uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
Cursus Nederlands zit al in de planning:)

Kan het toch wel 3-4 jaar missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:27

Fiber

Beaches are for storming.