Ik kreeg een bericht of ik een Enquete in wil vullen, opzich wil ik dit wel, maar de pagina die er achter hangt is zo ongeloofelijk traag dat ik afhaak. Ik ben bij vraag 3 en bijna aan half uur al "bezig".
Dit is niet de eerste keer dat een enquete eruit valt door de, waarschijnlijk, hoge bezoekersaantallen. Ik heb dan ook weinig trek om deze nog een keer later af te maken (ik neem aan dat het niet mogelijk is je voortgang op te slaan).
Voor de toekomst, is het niet makkelijk om de pushberichten uit te smeren over een week, of de achterliggende enquete zelf in beheer te nemen?
Nu ik weer wat verder ben gekomen, krijg ik deze vraag:
Dit is niet de eerste keer dat een enquete eruit valt door de, waarschijnlijk, hoge bezoekersaantallen. Ik heb dan ook weinig trek om deze nog een keer later af te maken (ik neem aan dat het niet mogelijk is je voortgang op te slaan).
Voor de toekomst, is het niet makkelijk om de pushberichten uit te smeren over een week, of de achterliggende enquete zelf in beheer te nemen?
Nu ik weer wat verder ben gekomen, krijg ik deze vraag:
Ik heb idd aangegeven dat ik ooit wel eens gehoord heb van dit merk, maar ik kan geen antwoord geven op de stellingen omdat ik er alleen maar van gehoord heb ooit.U heeft aangegeven van Panasonic gehoord te hebben en/of een Panasonic tv in huis te hebben staan. Hieronder ziet u enkele stellingen over televisies van Panasonic.
Kunt u per stelling aangeven in hoeverre u het met deze stelling eens bent?
[ Voor 29% gewijzigd door Megamind op 10-09-2012 17:48 ]