Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TV enquete erg traag

Pagina: 1
Acties:
  • 1.007 views

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik kreeg een bericht of ik een Enquete in wil vullen, opzich wil ik dit wel, maar de pagina die er achter hangt is zo ongeloofelijk traag dat ik afhaak. Ik ben bij vraag 3 en bijna aan half uur al "bezig".

Dit is niet de eerste keer dat een enquete eruit valt door de, waarschijnlijk, hoge bezoekersaantallen. Ik heb dan ook weinig trek om deze nog een keer later af te maken (ik neem aan dat het niet mogelijk is je voortgang op te slaan).

Voor de toekomst, is het niet makkelijk om de pushberichten uit te smeren over een week, of de achterliggende enquete zelf in beheer te nemen?

Nu ik weer wat verder ben gekomen, krijg ik deze vraag:
U heeft aangegeven van Panasonic gehoord te hebben en/of een Panasonic tv in huis te hebben staan. Hieronder ziet u enkele stellingen over televisies van Panasonic.

Kunt u per stelling aangeven in hoeverre u het met deze stelling eens bent?
Ik heb idd aangegeven dat ik ooit wel eens gehoord heb van dit merk, maar ik kan geen antwoord geven op de stellingen omdat ik er alleen maar van gehoord heb ooit.

[ Voor 29% gewijzigd door Megamind op 10-09-2012 17:48 ]

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Geen idee of ik hier goed zit (schop anders maar ergens anders naartoe), maar zag een aankondiging over een enquete m.b.t. televisies.

Vrolijk aan begonnen, was tergend langzaam en nu krijg ik de volgende melding (hij is kapoet):
Unable to write File Messaging message file in the TEMP path (r:\).
Please make sure that the directory exists and that the user - NETWORK SERVICE - has FULL access permissions in this path.
Was zo ongeveer op een kwart, en nu krijg ik de volgende melding:
U heeft het invullen van de vragenlijst al afgerond

Na het invullen van de vragen worden de antwoorden opgeslagen en kunnen ze niet meer worden gewijzigd.
Volgens mij kwam er nog een sloot vragen.

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-11 05:21
Ik heb hetzelfde probleem. Ik was bijna klaar (hij was al erg traag) en toen begon precies hetzelfde probleem op te treden.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11 12:48
Ben ik bij de laatste vraag, krijg ik een foutmelding:

Please make sure that the directory exists and that the user - NETWORK SERVICE - has FULL access permissions in this path.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46

Cyphax

Moderator LNX
Ik kom er ook niet doorheen. Jammer. Ik geef het maar op denk ik, ik zit al minuten te wachten op 1 submit ergens rond het midden. Volgende keer nog maar een keer proberen, misschien.

Saved by the buoyancy of citrus

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hier zelfde verhaal. Vliegt er uit

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:50
²
Zelfde verhaal...

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43

HellBeast

Oh My GoT!

De TV enquete van Memo, die ook erg traag is, loopt bij mij vast. Melding: Access Error

[ Voor 3% gewijzigd door HellBeast op 10-09-2012 17:53 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hallo,

10 minuten geleden ben ik begonnen aan de enquete. Het laden van vraag naar vraag duurde lang, en nu ik op 80 procent ben geeft ie de error:

Access Error

Beetje irritant als je bezig ben voor die iPad, en dat het dan op deze manier mislukt ;) . Overigens is dit natuurlijk ook vervelend voor jullie, want ik denk niet dat jullie de resultaten nu binnnen krijgen...

Hopelijk kunnen jullie hier wat aan doen, want dit is echt super irritant.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hardleers of niet?

Enquete TV informatie

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Hij blijft bij mij hangen bij een vraag rond de 40%.

edit;

Request timed out
The current Web Connection request took too long to process on the server and we had to abort it.

[ Voor 46% gewijzigd door Cogency op 10-09-2012 17:58 ]

Verwijderd

Bij mij blijft ie op het laatste? stukje hangen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ifMBssoXZvgt3tFy3nryOBDK/full.png

Wat niet de eerste keer is bij die partij ;)

edit:

The current Web Connection request took too long to process on the server and we had to abort it. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 17:56 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:08

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Same here, na 40 minuten en volgens de indicator op de helft, krijg ik geen verbinding meer. Blijft maar proberen te connecten, maar verbindt al een minuut of vijf niet meer. Jammer, en inderdaad ook opvallend dat er na eerdere zulke ervaringen ook niet iets mee gedaan wordt (bijv. onderzoeksbureau waarschuwen dat er wel voldoende capaciteit moet zijn, of inderdaad zoals Megamind stelt, pushberichten uitsmeren over een periode).

[edit]
Ah, na zes minuten krijg ik inderdaad een Request timed out-pagina te zien...
(dezelde als de onderbuurman ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Marty op 10-09-2012 17:57 ]

Rail Away!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 19:47

Zerfox

^this guy

Request timed out

The current Web Connection request took too long to process on the server and we had to abort it.
Well fuck, ik was bijna klaar..

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:07

painkill

Pain(k)(ill)

Ik heb geen pushmessage gehad?! Wat is de directe link?

Mijn SNES verzameling!

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Cogency schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:55:
Hij blijft bij mij hangen bij een vraag rond de 40%. Connecting, maar er gebeurd niks.
Ja hij is idd ook heel traag, maar aan het begin ging hij na een minuutje wachten wel weer naar de volgende pagina...

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50

gws24

Thinking is hard!

Site is super traag en na alle vragen doorgeworsteld te hebben krijg ik:
Verder precies het punt laatste punt wat Megamind aanstipt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:23

EektheMan

DPC

HTTP 500 Internal Server Error.

Most likely causes:
•The website is under maintenance.
•The website has a programming error.

Wil wel graag iets winnen...maar geen iPad. Die krijg je tegenwoordig al bijna bij een pakje koekjes.Zou leuker vinden als een techsite wat spannendere prijzen biedt dan de rest van de wereld (weet dat jullie hier waarschijnlijk geen invloed op hebben).

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Na een refresh:
U heeft het invullen van de vragenlijst al afgerond

Na het invullen van de vragen worden de antwoorden opgeslagen en kunnen ze niet meer worden gewijzigd.
Terwijl dat toch niet het geval was. Wel vrij eenvoudig om de iPad te winnen, dat dan weer wel ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dat waren 4 topics in 5 minuten. Jullie zitten er wel snel op :P Even gemerged.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sanction
  • Niet online
Over het hoofd gezien. Shit happens.

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Sanction schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:59:
[...]

Over het hoofd gezien. Shit happens.
De 3e partij die die enquete host is hard-leers. Niet degene die dit topic opent hoor :)

Verwijderd

MueR schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:49:
Dat waren 4 topics in 5 minuten. Jullie zitten er wel snel op :P Even gemerged.
Nu nog een snelle servert aan de kant van de derde partij die het onder druk ook blijft doen :P

Misschien moet t.net de boel maar hosten :+

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Is het niet een idee om die enquete zelf te hosten? Het ging bij een vorige enquete namelijk ook al mis.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vond het een beetje suffe enquete eerlijk gezegd, meer nog even een extra reclame via de push-berichten (niet dat ik bannervrij Tweakers heb, ofzo), dan echt oprecht geinteresseerd in de feedback.

Heb hem desondanks wel afgemaakt.

• Sanction
  • Niet online
Volgens mij ben je één van de weinige. :+

Verwijderd

Het was wel duidelijk welke richting het qua merk ging. En ik miste een optie: geen reclame, ik ben een abo.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik ben blij dat de enquete bij mij al na 4 vragen een error gaf. En inderdaad, hoe traag wil je een website hebben, niet te doen.

To dare is to do

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:08
HellBeast schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:52:
De TV enquete van Memo, die ook erg traag is, loopt bij mij vast. Melding: Access Error

Die had ik ook, na de eerste vraag al... :/

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Nu ik de link heb gestart is de notifcatie weg op Tweakers.net. Als ik thuis ben, wil ik de enquete even opnieuw starten. Hoe kom ik exact achter de link, nu de notifcatie verdwenen is (misschien worden die notificaties wel ergens opgeslagen op T.net op een bepaald deel)?

offtopic:
Ja, c/p dat snap ik nog wel. Maar dit is misschien eerder een request :P

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 11-09-2012 10:45 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

http://onderzoek.memopanel.nl/survey/tweakers/

Daar kan je dan op klikken :)

Overigens ook wel nuttig dat je meerdere keren kan meedoen, leuk als je graag een iPad wilt winnen. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Hooglander1 op 11-09-2012 10:47 ]

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:12
Overigens was het wel zo handig geweest om even te vragen of mensen wel of geen advertenties aan hebben staan. Volgens mij heb ik minder meegekregen van het doel van de enquete/advertenties dan gewenst.

Ik ben er wel in 1x doorheen gekomen gelukkig.
Keypunchie schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:56:
Vond het een beetje suffe enquete eerlijk gezegd, meer nog even een extra reclame via de push-berichten (niet dat ik bannervrij Tweakers heb, ofzo), dan echt oprecht geinteresseerd in de feedback.

Heb hem desondanks wel afgemaakt.
En dat ^^. Via-via krijg ik dan toch nog reclame. Maar ik zal er wel zelf voor hebben gekozen ;)

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:40
blackangel schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:06:
Overigens was het wel zo handig geweest om even te vragen of mensen wel of geen advertenties aan hebben staan. Volgens mij heb ik minder meegekregen van het doel van de enquete/advertenties dan gewenst.
Idem hier.

Als ik één van de eerste vragen al aangeeft echt nog helemaal nooit van het hele ding gehoord te hebben dan kun je vervolgens de helft van de vragen net zo goed niet meer aan me stellen. Ik heb nu bij ongeveer driekwart van alle antwoorden 'neutraal' ingevuld 8)7

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 12:29

donny007

Try the Nether!

Ik heb de enquête volledig in kunnen vullen, hij was inderdaad wel aan de trage kant.

De enquête is meer feedback voor de Panasonic reclamecampagne, niet om de pricewatch voor tv's oid te verbeteren....

/dev/null

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:40
Dat is het ook :) De reden om het initieel anders te presenteren is, lijkt mij, bedoeld om je onbevooroordeeld de vragen over de merken en de reclames is te kunnen laten vullen.

Als ze van te voren aangeven dat het een Panasonic-reclame-enquete is dan vult iedereen bij die vragen als eerste panasonic in en kunnen ze dus nooit zien hoeveel mensen er nu echt aan het merk denken bij zo'n vraag.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11 20:53
Gelukkig weigerde de enquete bij mij al direct, scheelt weer tijd en ergernis.

Gebruik liever Surveymonkey ofzo voor zo'n enquete.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-11 23:50

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het probleem is bekend. Na het debacle van de vorige keer heeft de leverancier ons verzekerd de problemen opgelost te hebben en nu 'onbeperkt' traffic te kunnen verwerken. De waarde van die belofte hebben jullie en wijzelf nu in de praktijk kunnen ervaren :X
Onze excuses, we gaan dit voor een volgende keer anders aanpakken.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:04
Nieuwe posts over nieuwe enquête naar juiste topic gezet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.