Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
En ik wilde net een nieuwe iPad.
Ja ik was al halverwege toen ik hem kreeg...Meelobee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:38:
De link in de pushmessage lijkt niet goed te werken, ik krijg onderstaande melding:
Unable to write File Messaging message file in the TEMP path (r:\).
Please make sure that the directory exists and that the user - NETWORK SERVICE - has FULL access permissions in this path.

Ik krijg dezelfde melding na het invullen van 2 vragenMeelobee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:38:
De link in de pushmessage lijkt niet goed te werken, ik krijg onderstaande melding:
Please make sure that the directory exists and that the user - NETWORK SERVICE - has FULL access permissions in this path.
[ Voor 72% gewijzigd door willy1986 op 13-04-2012 15:39 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
De server is wellicht over belast omdat deze niet is bestand tegen zo veel mensen die tegelijk de enquete invullen
En ik maar denken dat het 10 min zou duren , op deze manier ben ik wel langer bezig
[ Voor 56% gewijzigd door pino85 op 13-04-2012 15:41 ]
Liefhebber van Tweakers
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Please make sure that the directory exists and that the user - SYSTEM - has FULL access permissions in this path.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Na de 2e vraag kreeg ik de foutmelding. Daarvoor was hij heel traag en moest ik een keer refreshen om überhaupt iets te zien te krijgen.Access Error
Please make sure that the directory exists and that the user - SYSTEM - has FULL access permissions in this path.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
afraca schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:41:
Zullen we voor de grap gewoon allemaal nogmaals die error posten
Dan praten we nergens meer over.
1
2
3
| Unable to write File Messaging message file in the TEMP path (r:\). Please make sure that the directory exists and that the user - NETWORK SERVICE - has FULL access permissions in this path. |
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Heb echter het vermoeden dat het insturen van blanco formulieren niet zoveel zin heeft.
Iedere Tweaker nu recht op schadevergoeding? (Nieuwe iPad)
An a day keeps the doctor away.
Of alle mensen die een schadevergoeding willen geen ipad en de mensen die niet zeuren er wel 1 !HardCoreGamer schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:41:
Na een stuk of 6 vragen ging hij ook hier uit de lucht...
Iedere Tweaker nu recht op schadevergoeding? (Nieuwe iPad)
Gauw verdient
Ik hoop dat het snel gefixt kan worden.
[ Voor 53% gewijzigd door ThinkCreative op 13-04-2012 15:44 ]
Tja, moederdag staat ook al bijna weer voor de deur... Waar komen wij Tweakers dit jaar mee thuis?Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:42:
[...]
Of alle mensen die een schadevergoeding willen geen ipad en de mensen die niet zeuren er wel 1 !
Gauw verdient
Nee, dan wel de Vodafone manier. 4 gratis spruiten omdat je geen iPad kon winnen.Vae Victus schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:41:
Zelfde hier, vanwege het falen van de test iPad gratis dan maar
Dan praten we nergens meer over.
Na het invullen van de vragen worden de antwoorden opgeslagen en kunnen ze niet meer worden gewijzigd.
Ow dat is makkelijk, was pas halverwege
Zelfde hier, ik was al even bezig, tot hij trager werd, en ik vervolgens dezelfde foutmelding kreeg.HardCoreGamer schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:41:
Na een stuk of 6 vragen ging hij ook hier uit de lucht...
prima plan!Iedere Tweaker nu recht op schadevergoeding? (Nieuwe iPad)
Overnemen die toko en fatsoenlijke developers neerzetten?
Bosmonster schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:45:
[...]
Overnemen die toko en fatsoenlijke developers neerzetten?
☻/
/▌
/ \
Na het verversen gaf hij de melding dat ik mijn antwoorden niet meer kon wijzigen, en hij gesubmit was. Nu maar duimen dat het goed is gegaan.
Ik denk dat je op tijd bent geweest inderdaad haha
Liefhebber van Tweakers
Van het botnet dat ik aangeslingerd heb zijn er ook wel wat doorheen gekomen
Dat kan toch geen problemen opleveren he?
Kies maar gewoon een winnaar uit de huidige pool van mensenWilbert de Vries schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:47:
Het onderzoek is weer uitgezet. De oproep heeft een minuut of vijf online gestaan en in die tijd is gebleken dat jullie enthousiasme groter is dan de rekenkracht van de servers van Memo. We gaan kijken hoe we dit efficiënt kunnen oplossen en op welke termijn.
Geen idee of ik trouwens iets kan winnen als crew
☻/
/▌
/ \
Woorden als gratis en iets kunnen winnen/word verloot wekken doorgaans sowieso veel enthousiasme onder de Nederlander opWilbert de Vries schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:47:
Het onderzoek is weer uitgezet. De oproep heeft een minuut of vijf online gestaan en in die tijd is gebleken dat jullie enthousiasme groter is dan de rekenkracht van de servers van Memo. We gaan kijken hoe we dit efficiënt kunnen oplossen en op welke termijn.
Beste lijkt mij als leek zijnde om het te verdelen in groepen( was denk ik al voorgesteld)
Succes iig, ik zei het bericht wel weer verschijnen
Crew uitgesloten!!Kixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:48:
[...]
Kies maar gewoon een winnaar uit de huidige pool van mensen
[ Voor 19% gewijzigd door pino85 op 13-04-2012 15:51 ]
Liefhebber van Tweakers
iemand ?Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:45:
is er ook een normale link om hem in te vullen ? ik heb geen msg meer als ik op tweakers beland.
Liefhebber van Tweakers
En stiekem daarna de site down gehaald zodat de 'verloting' uit een pool van 1 persoon gedaan wordt?
Hij komt nog wel terug. Oude aankondigingen kun je trouwens ook nog bekijken via notificatie-instellingen
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/
https://secure.tweakers.n...ications/?class=broadcast
[ Voor 22% gewijzigd door Kixtart op 13-04-2012 15:52 ]
☻/
/▌
/ \
Daar heb ik nog nooit op gekeken, weer wat geleerd!Kixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:52:
[...]
Hij komt nog wel terug. Oude aankondigingen kun je trouwens ook nog bekijken via notificatie-instellingen
Liefhebber van Tweakers
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hier niet.Kixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:52:
[...]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
☻/
/▌
/ \
+1!!Kixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:48:
[...]
Kies maar gewoon een winnaar uit de huidige pool van mensen
Jullie hadden wel vantevoren erbij mogen zeggen dat het een door Panasonic gesponsored onderzoek was hoor.
Ah zo ik snap emKixtart schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:53:
Ja, zie dan ook Wilbert de Vries in "Enquete TV informatie" eerst
Viel me ook al op. Dacht al 'ohwnee, per merk tv krijg ik een waslijst van vragen', maar gelukkig viel dat nog meeUltraSub schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:53:
[...]
+1!!
Jullie hadden wel vantevoren erbij mogen zeggen dat het een door Panasonic gesponsored onderzoek was hoor.
☻/
/▌
/ \
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
LOL!Bosmonster schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:55:
Ow die iPad is ook stiekem een Panasonic Faildroid tablet?
[ Voor 3% gewijzigd door Blue_Entharion op 13-04-2012 15:59 ]
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Maarja, ik zie de iPad graag zo snel mogelijk verschijnen
The devil is in the details.
Werd inderdaad wel naar de frontpage ge-redirect.
Ik zag hem ook niet, maar ik had de link nog.
Weet niet of dit IP-gebonden is (wel een GET-variable in de URL namelijk).
[ Voor 101% gewijzigd door ThinkCreative op 13-04-2012 16:03 ]
(of hadden jullie stiekem het linkje nog open?)
[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 13-04-2012 16:01 ]
Denk het wel want i zie ook nog nietsBosmonster schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:00:
De notificaties gaan in batches nu dan neem ik aan? Aangezien ik nog niks zie
Nee, die gaat juist onderaan de stapel, sorry hoorMeelobee schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:59:
De eerste melder heeft toch wel meeste recht op de ipad nietwaar?!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hoe zit het met de mensen die halverwege de enquête waren? Moeten die opnieuw beginnen, kunnen die verder waar ze gebleven waren of is het einde verhaal voor die mensen?Kees schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:47:
Yep, we hebben de notificatie weer offline gehaald, blijkbaar trok de achterliggende server het niet heel erg goed. Dat mogen ze eerst fixen, en als dat gebeurd is, dan zullen wij de enquette weer live zetten
/me hoort bij die groep namelijk.
edit: speciaal voor Mekthed mn naam veranderd
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 13-04-2012 16:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
en toch blijf ik je rakker vinden.Zeror schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:03:
Uit het andere topic:
[...]
Hoe zit het met de mensen die halverwege de enquête waren? Moeten die opnieuw beginnen, kunnen die verder waar ze gebleven waren of is het einde verhaal voor die mensen?
* Zeror hoort bij die groep namelijk.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Wat valt daarover te zeuren dan?ralpje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:05:
Valt me mee dat nog niemand hier over die iPad gezeurd heeft.
ralpje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:05:

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
bij mij crashte die naar vraag 1 ook, bij een refresh kreeg ik te zien dat ik de enquête afgerond had
LG-HM123MR-U34 | LG-G12WL (ARTCOOL Stylist) | Orcon HRC-500 MaxComfort | 4.160 WP Oost-West
Zou de kans niet willen missen, iPads zijn handig
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Dat ookBlue_Entharion schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:12:
Hoe weet ik nou of mijn aanvraag werkelijk verstuurd is?
Zou de kans niet willen missen, iPads zijn handig
Die ruil ik wel tegen een Asus Transformerralpje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:05:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
A ) Waarom altijd Apple meuk? Het eerste wat ik doe is de iPad op markplaats zetten (poef daar gaat uberhoud de kans dat ik iets zou winnen
B ) Het merendeel van het onderzoek sluit absoluut niet aan op hoe ik een tv uitzoek / aanschaf.
Ik heb het altijd al bizar gevonden dat mensen zomaar een (web)winkel binnen lopen en zeggen "Die is mooi!" en deze kopen gebaseerd op hoe het product er uit ziet en het merk.
Ben ik nu echt zo vreemd dat ik eerst een budget vast stel en een aantal basis eisen vast zet om vervolgens mijzelf in te gaan lezen over wat er op de markt is en welke technologieën er zijn en hoe deze aansluiten op mijn wensen?
Als een product op mijn wensen aansluit en goede reviews krijgt interesseert het mij toch geen drol of er nu Philips, Panasonic of Akai op het display staat?
P.s. dit is dus ook precies waarom ik geen iPad / ander Apple product wil. Niet omdat ik iets tegen Apple heb maar simpelweg omdat hun producten niet aan mijn eisen voldoen.
Mocht ik toch de iPad winnen mag ik deze dan omruilen voor een Asus Transformer Prime
Ad B ) Volledig mee eens. Merk interesseert me niks. Budget (en 5x omhoog bijstellen
Ben ik nu de enige die geen idee heeft waar dit over gaat?
Of zijn alleen diehards uitgenodigd voor de enquête?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Met vriendelijke groet,
Onderzoeksbureau MeMo²
Liefhebber van Tweakers