wireless no connections available

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik heb net een laptop geinstalleerd met een broadcom wireless kaart.

Nadat ik de driver heb geinstalleerd kreeg ik rechtsonderin in windows gewoon het wireless icoontje, maar wanneer ik dat open staat er dat er geen connections gevonden kunnen worden.

als ik troubleshooter run staat er dat de wireless capability uitstaat, maar dit kan ik met de FN knop gewoon uit/aan zetten en dit staat gewoon aan. Alle drivers zijn goed geinstalleerd het staat ook bij netwerkkaarten goed en ingeschakeld en bij apparatbeheer ook.

heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik begrijp dat het opgelost is? Dat is alvast mooi :)
Wellicht voor een ander welke tegen ditzelfde probleem aanloopt: wat was de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:38

Umbrah

The Incredible MapMan

Hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
heb ff wat windows updates gedaan en hotkeys driver geinstalleerd voor zo'n hotkey application op die laptop. daarmee wireless aangezet :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Crossposten is op GoT niet toegestaan - wireless no connections available

Zie ook trouwens:
OH beleid
Netwerk gerelateerde zaken
Heel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.
Neem voortaan aub de moeite verder te kijken dan je neus lang is voor je een topic (op meerdere plekken :X ) dumpt :o

Los van waar je hebt dumpt, we verwachten op GoT dat je zelf doet wat je kunt voor je hier een topic opent en dat als je een topic opent je volledig bent mbt wat je hebt, wat je opgezocht hebt en wat je geprobeerd hebt. Hier rep je met geen woord over wat voor laptop, wat voor kaart, welke driverversie en welke Windowsversie, om maar eens een paar relevante dingen te noemen. Graag eigen inzet tonen, zo niet wordt je topic gesloten.

[ Voor 34% gewijzigd door dion_b op 02-09-2012 11:46 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.