wireless no connections available

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik heb net een laptop geinstalleerd met een broadcom wireless kaart.

Nadat ik de driver heb geinstalleerd kreeg ik rechtsonderin in windows gewoon het wireless icoontje, maar wanneer ik dat open staat er dat er geen connections gevonden kunnen worden.

als ik troubleshooter run staat er dat de wireless capability uitstaat, maar dit kan ik met de FN knop gewoon uit/aan zetten en dit staat gewoon aan. Alle drivers zijn goed geinstalleerd het staat ook bij netwerkkaarten goed en ingeschakeld en bij apparatbeheer ook.

heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:32
idd met FN-toetsencombo wifi ding aanzetten. Soms een fysiek schakelaartje

Ik heb ook wel eens laptops gezien waarbij je eerst de software voor hotkeys/osd moest installeren voordat die hotkey werkte (en ik dus wifi echt AAN kon zetten), drivers installeren was dus niet genoeg, dan vond ie idd geen netwerken (want wifi stond uit...)

[ Voor 17% gewijzigd door DJSmiley op 01-09-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
ik heb die inderdaad aangezet met FN key en dan nog staat er dat er geen connections available zijn..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17

Speedmaster

Make my day...

Je modem ondersteund wireless,?
Staat de ssid niet op hide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
hoi, er zijn genoeg wireless connections in mijn buurt dus daar ligt het niet aan.

heb ook nog een andere laptop hier staan die prima werkt met mijn linksys.
het is echt alsof wireless met een knop uitstaat terwijl het gewoon aanstaat met de FN key en het lampje ook brandt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:54

Fiber

Beaches are for storming.

Bedraad aansluiten, Windows updaten, drivers en bios updaten, eventueel laptop specefieke software van fabrikant er op zetten, dan nog eens proberen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik heb windows updates gedraaid nu en hotkey driver geinstalleerd en via die application wireless aangezet :)
Nu werkt het wel en kan ik connections vinden, dit hotkey voor wireless bleek achteraf alleen voor bluetooth te zijn geloof ik.

Alleen staat wireless nu automatisch uit bij het opstarten, even kijken hoe ik dat gefixed kan krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:32
Kryptex schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 23:23:
Ik heb windows updates gedraaid nu en hotkey driver geinstalleerd en via die application wireless aangezet :)
Nu werkt het wel en kan ik connections vinden, dit hotkey voor wireless bleek achteraf alleen voor bluetooth te zijn geloof ik.

Alleen staat wireless nu automatisch uit bij het opstarten, even kijken hoe ik dat gefixed kan krijgen :S
dat bedoelde ik dus. De eerste keer dat ik dat meemaakte heb ik ook ff lopen kloten voordat ik erachter was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
Dit topic is een crosspost van een topic in Overige Hardware.

Lees ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen., crossposten is namelijk niet toegestaan. Dit topic gaat dus ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.