OH beleidWelkom in Overige Hardware! Dit subforum is opgezet voor vragen en discussies over onderwerpen die niet in één van de andere subfora van harde waren passen. Om te zorgen voor een goede gang van zaken, gelden in ieder subforum de Algemene Voorwaarden en het Algemeen Beleid. . We gaan er van uit dat je deze gelezen hebt voordat je een topic opent. Als je je niet aan het beleid of de voorwaarden houdt, dan is er een aanzienlijke kans dat je topic op slot gezet wordt: zorg er dus voor dat je ze gezien hebt.Volg voor het openen van een topic deze punten van het Algemeen Beleid om een goede start te geven aan wat een interessant en/of succesvol topic kan worden. Inhoudsopgave
Netwerk gerelateerde zakenHeel simpel: netwerk gerelateerde zaken horen niet in Overige Hardware thuis. Daar is Internet & Netwerken voor.Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?Kijk even in Componenten Aankoopadvies en lees het CAA beleid. Daar kun je terecht voor je advies.ProbleemtopicsOverige Hardware is geen dumpbak voor problemen met PC's. Je kunt het beste eerst OH FAQ - Mijn PC is defect, wat nu? doorlopen. Nadien is meestal wel duidelijk in welk subforum jouw topic, indien je nog vragen hebt, past.FeedbackIeder subforum heeft een feedback topic waarin mensen hun ei kwijt kunnen over de gang van zaken. Voor dit subforum kun je het topic hier vinden. Aarzel niet om er in te reageren, het topic is er voor.Contactgegevens
|