Zygor is lekkere lvlling addon. Op geen tijd veren je lvls pijlsnel omhoog. Werkt ook gewoon goed na de update.
[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 03-09-2012 11:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 03-09-2012 11:07 ]
Kom maar op met die charshulkie schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:30:
[...]
Haha, ik heb nog steeds een lock en een DK die naar 85 moeten... Mag je best voor me doen hoor
Ik krijg het altijd moeilijk voor elkaar om een altje te levellen, voor jou is het zo te zien core-business!
Bedankt voor deze briljante aanvullingHurtebise schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:07:
Zygor is lekkere lvlling addon. Op geen tijd veren je lvls pijlsnel omhoog. Werkt ook gewoon goed na de update.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Mee eens, Spine is echt in mijn ogen een stuk lastiger dan Madness. Spine is voor ons de beste tactic gebleken:Dice schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:15:
Met of zonder nerf, Spine heroic blijft een pokkeding
Heeft iemand de Android communicator eigenlijk al goed aan de praat ? Ik krijg overal 'under contruction' ...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
We haalden qua DPS de tendons maar op 40% ... dus moeten wel 2 lifts gebruikenlanerios schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:23:
[...]
Mee eens, Spine is echt in mijn ogen een stuk lastiger dan Madness. Spine is voor ons de beste tactic gebleken:
Plate 1 = pots + personal cooldowns, in 1 lift
Plate 2 = slow, 2 lifts
Plate 3 = Heroism/Bloodlust+cooldowns, in 1 lift.
Als je dat zo doet, dan wordt het een stuk makkelijker. Vooral omdat plate 2 nog te doen is, maar plate 3 echt heel hectisch wordt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 21% gewijzigd door Helza op 03-09-2012 11:34 ]
ik heb ook nog wel een hunter, shaman of priest in de aanbiedingMektheb schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:45:
[...]
mochten jullie een plekkie hebben! dan hou ik me aanbevolen, want behalve een officer meeting bij mijn guild staat er niks op het programma.
En FL altijd wel leul
Anoniem: 373757
Ik heb het ook gehad om mijn MP. Game compleet verwijderd. Opnieuw gedownload en nu geen last meer. Lijkt erop dat de patch niet helemaal goed gaat.Anoniem: 373757 schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:37:
Zojuist de patch geïnstalleerd op mijn Macbook Pro. Resultaat: Een onspeelbare game, zelfs op minimale settings. Voorheen liep het prima, nu heb ik screen freezes van soms wel minuten. Is hier al een oplossing voor?
Mijn specificaties:
Macbook pro 15 inch
Quad core i7
8gb
Amd 6770m
Samsung 830 256gb SSD.
HIer een demo:
YouTube: WoW 5.0 Mac
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Gaan we ook maar eens proberen dan. Thanks.skassie schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:55:
[...]
Ik heb het ook gehad om mijn MP. Game compleet verwijderd. Opnieuw gedownload en nu geen last meer. Lijkt erop dat de patch niet helemaal goed gaat.
succes
Lijkt me dat dit als een zonnetje moet draaien, ik draai het al op Ultra met alleen de Shadow / Sunshafts uit.Anoniem: 373757 schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:37:
Zojuist de patch geïnstalleerd op mijn Macbook Pro. Resultaat: Een onspeelbare game, zelfs op minimale settings. Voorheen liep het prima, nu heb ik screen freezes van soms wel minuten. Is hier al een oplossing voor?
Mijn specificaties:
Macbook pro 15 inch
Quad core i7
8gb
Amd 6770m
Samsung 830 256gb SSD.
HIer een demo:
YouTube: WoW 5.0 Mac
Fishing kan vrij snel. Als je toegang hebt tot dalaran kun je daar fishing 0 - 525 doen door middel van coins opvissen. Krijg je ook nog eens achievementMaduth schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:18:
Vraagje, hoeveel tijd kost het om fishing/cooking van 0 naar 525 te lvl-en?
Shammy eindelijk op 85 en profs op 530/505 dus dacht... doe die andere ook maar. Alleen archelogy lijkt me echt een PAIN IN THE @$$...
Nee ok, maar jouw spec's zijn beter als de mijneAnoniem: 373757 schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:14:
Ultra hoef ik niet te halen. Met medium op 30 frames ben ik al tevreden. Moet volgens mij haalbaar zijn met dit systeem.
Archaeology is gewoon tijdrovend. Je vliegt van hot naar her. Ze hebben nu gelukkig het aantal opgravingen per site verhoogd. Eerder was het 3 nu 6 dacht ik, dus je kan sneller dingen ontdekken.Shammy eindelijk op 85 en profs op 530/505 dus dacht... doe die andere ook maar. Alleen archelogy lijkt me echt een PAIN IN THE @$$...
Vergeet de leuke vanity pets nietMaduth schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:29:
Wil Archelogy vanwege die mount/dragonform [althans, dat wil ik nu]
Want a cookie?!
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
succes!Anoniem: 373757 schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:28:
En we zijn gestart met downloaden. Verveling slaat nu al toe.
Ze hebben de daily/weekly cap op guild rep en experience verwijderd.thunderlight schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:00:
Hebben ze het verkrijgen van Guild rep ook verhoogt trouwens?
Ben onlangs over gestapt naar een nieuwe guild en zie dat ik per daily ruim 385 guild rep krijg.
wel met tabart voor 100% extra rep natuurlijk maar dan nog is de rep redelijk hoog.
Kan me niet herrinderen dat ik voorheen binnen 2 dagen honored was met een guild.
Als het op deze manier door gaat ben ik woensdag weer excalted.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
Mijn mage was ineens revered na wat questen in uldum. Zonder tabard. Hiervoor had ik maar wat losse punten verzameld omdat je op lage levels bijna geen guild rep krijgt, kan hoogstens vanaf friendly zijn geweest.thunderlight schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:00:
Hebben ze het verkrijgen van Guild rep ook verhoogt trouwens?
Ben onlangs over gestapt naar een nieuwe guild en zie dat ik per daily ruim 385 guild rep krijg.
wel met tabart voor 100% extra rep natuurlijk maar dan nog is de rep redelijk hoog.
Kan me niet herrinderen dat ik voorheen binnen 2 dagen honored was met een guild.
Als het op deze manier door gaat ben ik woensdag weer excalted.
Ik trek tegen een kleine 18K aan, dat is met 391 gemiddeld ilvl.Helza schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:31:
Vraag je aan de hunters hier, wat doen jullie als BM spec nu als DPS op een dummy?
Afgelopen weekend een kwartiertje in staan zitten hakken op zo'n dummy maar ik kwam gewoon niet boven de 17k uit (met een Water walker als pet, all your asses are belong to us!!!!)
7,5 hit, 7,5 exp, 34,5% crit 23,6% mastery, 8.8% haste
Ik weet dat ik m'n rotatie nog wat moet optimaliseren, vooral ook om het maximale uit BW te halen en niet telkens met serpent sting te droppen, maar 17k lijkt wel eeerg laag
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mmz, dan moet ik iets wel fout doen in de rotatie want dat haal ik dus echt niet met ilvl 405, dit is wel doelbewust zo lang gedaan (15m) om eventueel de burst te middelen naar een normale dps. Ik gebruik gewoon cobra, echter door de surplus aan focus income voer je nauwelijks cobra shots uit om de ss te verlengen waardoor hij er af te toen gewoon afvalt. (verder had ik alleen de crit buff, en geen food/flask/potions)SinergyX schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:07:
[...]
Ik trek tegen een kleine 18K aan, dat is met 391 gemiddeld ilvl.
Maar gebruik jij nog Steady shot ipv Cobra shot? Die laatste renewed je sting continue.
[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 03-09-2012 13:16 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Guildroster laat nog de accountwide achievements nog niet zien. Ik sta ergens op 9100 in het roster en 9925 op mijn achievment window.ValHallen schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:17:
Volgens armory zijn wel alle achievement points bijgewerkt. Volgens mij moet ik maar een paar keer opnieuw inloggen op alle chars vanavond. En anders is het vast een bug in de guildroster.
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 03-09-2012 13:51 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Die losse dummy op een verhoging, staan dacht ik ook 2 NPC's tegen te meppen.junglebeast schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:49:
En op welke dummies zitten jullie te hakken? De 85 elite of de Boss dummie? Die is namelijk lvl 93.
405 ilvl en 17k dps? whut?Helza schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:15:
[...]
mmz, dan moet ik iets wel fout doen in de rotatie want dat haal ik dus echt niet met ilvl 405, dit is wel doelbewust zo lang gedaan (15m) om eventueel de burst te middelen naar een normale dps. Ik gebruik gewoon cobra, echter door de surplus aan focus income voer je nauwelijks cobra shots uit om de ss te verlengen waardoor hij er af te toen gewoon afvalt. (verder had ik alleen de crit buff, en geen food/flask/potions)
zal nog even dubbelchecken, misschien had ik een verkeerde cloak aan maar dat zo niet zo'n verschil moeten maken.
ps: de 2set bonus met de focus wijzigingen is echt insane focus nu, wil ook eigenlijk niet weg daar van, dus houd m'n hart vast met mop als we de 2set bonus kwijt raken
waarschijnlijk volledig PvP-gear dan, anders kan ik me niet voorstellen dat je ilvl 405 haalt met maar 17k dps.JoeBravo schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:09:
[...]
405 ilvl en 17k dps? whut?![]()
zeker weten lvl 85 dummy en niet de 93 versie?
welke talents en shotprio's heb je gebruikt?
zal vanavond zelf ook eens kijken wat ik doe met m'n 393 hunter, maar volgens mij toch zeker >20k. en alles onder de 25k valt me tegen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Helemaal top! Have fun met spelenAnoniem: 373757 schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:37:
Game opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Werkt prima. Warrior arms is ook echt badass. 28k DPS op een dummy. Not bad
ik bedenk er nog één: zijn player en pet dps gemerged in de meter die is gebruikt?sabriel schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:15:
[...]
waarschijnlijk volledig PvP-gear dan, anders kan ik me niet voorstellen dat je ilvl 405 haalt met maar 17k dps.
Ikzelf merk ik namelijk direct wanneer ik weer een dungeon doe en maar 24k dps haal.
Dan ben ik weer in PvP-gear, want in PvE gear haal ik tussen de 35k-45k DPS. PvP-PVE gear scheeld voor mij dus bijna 10k DPS. En mijn ilvl is 394.
Geen idee, gewoon de dummies in orgrimmar op die brug, maar zijn ze niet allemaal in lvl 90+ veranders sinds te patch? staat namelijk wel level ??? boss en ik had behoordijk wat misses in mn recount staan en die merged gewoon pet dmg (hoewel ik behalve de KC misses geen attacks van zag terug komen.JoeBravo schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:09:
[...]
405 ilvl en 17k dps? whut?![]()
zeker weten lvl 85 dummy en niet de 93 versie?
welke talents en shotprio's heb je gebruikt?
zal vanavond zelf ook eens kijken wat ik doe met m'n 393 hunter, maar volgens mij toch zeker >20k. en alles onder de 25k valt me tegen.
[ Voor 26% gewijzigd door Helza op 03-09-2012 14:34 ]
da's lvl 93 idd.Helza schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:28:
[...]
Geen idee, gewoon de dummies in orgrimmar op die brug, maar zijn ze niet allemaal in lvl 90+ veranders sinds te patch? staat namelijk wel level ??? boss en ik had behoordijk wat misses in mn recount staan en die merged gewoon pet dmg (hoewel ik behalve de misses geen attacks van zag terug komen.
Ah ok, op zich terechtlanerios schreef op maandag 03 september 2012 @ 14:43:
PVP gear telt nu minder ilevel for pve dungeons dacht ik (en zou ook awesome zijn)
[ Voor 32% gewijzigd door IntToStr op 03-09-2012 15:14 ]
alleen zwakkerJBplap schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:11:
Nou LFR afgerond,
de 2 bosses die ik gemist had waren ook niet veel soeps
Daar ga je mij dus ook niet snel meer terug zien![]()
Is idd echt gewoon een 25man dungeon.
Trouwens hoe zit het met de hoeveelheid trash? is deze ook minder of alleen zwakker?
In ICC waren we vaak langer bezig met trash voor boss?
Raiden voelt zo stuk minder tof
Count me in!!!!IntToStr schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:34:
Zag net een topic op mmo-champion over een killer bunny (monty python!) boss in de cave bij de darkmoon faire. Voor de pet hunters en zoSchijnt ook een achievement te geven.
Als blizzard nou eens de bugs in de DF fixt zal ik eens een kijkje gaan nemen.
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Keyclone kan een oplossing zijn maar geen ervaring mee over netwerk.Reset2003 schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:55:
Heeft iemand hier evaring met dual-boxing die me wat op weg zou kunnen helpen?
Op veel fora's dualboxen ze met 1 computer, maar ik wil het met 2 computers (1 account per pc) gaan doen.
Zijn er gratis programmas die ervoor kunnen zorgen dat mijn keyboard hits van 1 keyboard naar de andere pc in mijn netwerk worden gestuurd?
Ook problemen met het inleveren van questtokens.IntToStr schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:34:
Als blizzard nou eens de bugs in de DF fixt zal ik eens een kijkje gaan nemen.
Ik heb al gekeken naar keyclone maar die is helaas betaald of een 24hour trial.Grompie schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:02:
[...]
Keyclone kan een oplossing zijn maar geen ervaring mee over netwerk.
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Achievement voor de kill, en daarna kan één van de mensen die geholpen heeft met killen dat beest looten. Gezien het feit dat je zeker 25 of meer mensen nodig hebt niet bepaald goeie kansen.SinergyX schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:53:
Achievement voor kill of voor capture?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
yep blizz heeft bevestigd dat alle quests niet reset zijn, dus alleen de dailies zijn beschikbaarsabriel schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:04:
[...]
Ook problemen met het inleveren van questtokens.
Heb 7 quests die ik niet kan starten, terwijl ik nog maar 35 pricetickets nodig heb voor mijn laatste pet.
Tevens goed opletten wat je mist, hij geeft aan dat alle pets available zijn terwijl je ze al gewoon in je bezit hebt.
ik was gisteren helaas net te laat voor onze "rabbit".. hopelijk vanavond wel de kans, schijnt wel giga te evade buggen en te resetten, dus iedereen MOET echt op 1 plek (liefst achter in de cave) gaan staan en tanks moeten hem terug taunten als hij te ver weg loopt als hij iemand aan het kauwen is..NMe schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:46:
[...]
Achievement voor de kill, en daarna kan één van de mensen die geholpen heeft met killen dat beest looten. Gezien het feit dat je zeker 25 of meer mensen nodig hebt niet bepaald goeie kansen.
Ik denk dat het beter is te wachten tot level 90 want dan is 'ie maar 3 levels sterker in plaats van 8.Bovendien krijg je dan waarschijnlijk de holy hand grenade erbij.
[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 03-09-2012 17:48 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
quests zijn weer beschikbaar, heb het eindelijk in kunnen leveren en heb eindelijk mijn laatste pet.Helza schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:29:
[...]
yep blizz heeft bevestigd dat alle quests niet reset zijn, dus alleen de dailies zijn beschikbaar
Klinkt min of meer als onze faction boss PvP-run toen 3.0 uitkwam. De achievement en mount reward voor het killen van alle vier de faction bosses was er al, maar alle guards waren al geleveld naar level 75 en de bazen zelf naar 83 terwijl wij allemaal nog maar level 70 waren omdat WotLK nog niet uit was. Toen hadden we twee volle 40-man raiding teams nodig om een kill te kunnen maken. Tel daarbij op dat er NPC's en een groot aantal spelers van de andere faction bij waren en het wordt met ~120 man in één ruimte een van de meest epische (en laggyHelza schreef op maandag 03 september 2012 @ 17:32:
[...]
verder is het 1shot.. rezz terug lopen, 1shot rezz terug lopen en dat voor 20-40minuten lang met 40 manen hopen dat niemand te ver weg loopt en de rabbit reset
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
HC of Normal?Mektheb schreef op maandag 03 september 2012 @ 18:30:
Note to Self - Alleen FL Raggy doen met mensen die weten wat ze doen.
Normal en nog op Seeds preseteren ze het om 5x te wipen.Darkangle schreef op maandag 03 september 2012 @ 20:21:
[...]
HC of Normal?
Normal dropt nu ook de mount 100%
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Keyclone is echt elke cent waard als je gaat multiboxen, en over het netwerk is het geen enkel probleem, heb zelf toen ik met me 4 shamans bezig was een laptop ernaast gehad voor 2 clients via keyclone.Reset2003 schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:12:
[...]
Ik heb al gekeken naar keyclone maar die is helaas betaald of een 24hour trial.
Ik zat te kijken naar Autohotkey of HotkeyNet,
alleen het besturen over een netwerk is mij niet helemaal duidelijk.
Iedereen heeft nu zelfde mana pool 100k als ik me niet vergis, aangezien intellect enkel je spellpower vergroot. Spirit is dus nu de beste stat voor healers aangezien dit je voornaamste bron is van mana regen.Dopiej schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:17:
Gisteren voor het eerst meegeweest met de guild naar DS xD
Had em alleen nog maar op LFR gedaan en dat was piss easy healing..
Gisteren kwam er toch wat meer bij kijken en ik vond het redelijk gaan (aangezien ik alleen nog maar wat HoT's en een paar LFR heb gehealed) zat op gelijke hoogte met healing done als iemand die al vaker DS had gedaan.
Zat alleen met het probleem dat ik zo ontiegelijk snel out of mana was.. Hoe kan dat? Ligt dat aan mijn manier van healen (rotation) of aan m'n gear (ilvl 383).
Is de manapool ook capped? Kwam niet hoger dan 102k mana...
oké vandaar xDGrompie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:24:
[...]
Iedereen heeft nu zelfde mana pool 100k als ik me niet vergis, aangezien intellect enkel je spellpower vergroot. Spirit is dus nu de beste stat voor healers aangezien dit je voornaamste bron is van mana regen.
Back to the old daysGrompie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:24:
[...]
Iedereen heeft nu zelfde mana pool 100k als ik me niet vergis, aangezien intellect enkel je spellpower vergroot. Spirit is dus nu de beste stat voor healers aangezien dit je voornaamste bron is van mana regen.
[ Voor 10% gewijzigd door sabriel op 04-09-2012 08:37 ]
Ik zei toch de verveling kan snel toe slaanMaduth schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:13:
Waaaaaaaaaaaaaaaar ben ik aan begonnen om Fishing/Cooking en vooral Archelogy te lvl-en...
fishing/cooking heb ik alleen op mijn DK gedaan.. heb de chef title en bijna de salty daarop..Maduth schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:13:
Waaaaaaaaaaaaaaaar ben ik aan begonnen om Fishing/Cooking en vooral Archelogy te lvl-en...
Er zijn legs als je in de guild alle profs op 600 hebtAnoniem: 459102 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:17:
Zouden er geen nieuwe heirlooms komen met MoP?
Archeology is leuk, vooral als je nog aan't lvl'en an sich bent, levert gruwelijk veel exp op ^_^Maduth schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:13:
Want a cookie?!
Ik ben er mee begonnen op 85 en na 125 levels kon ik het niet meer aanzienRenquin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:26:
[...]
Archeology is leuk, vooral als je nog aan't lvl'en an sich bent, levert gruwelijk veel exp op ^_^
Daarnaast ook gewoon veel leuke rewards, geld/pets/mounts e.d.
Ik gebruik het zelfde als jou qua rotatie. daarbij wacht ik tot 3 orbs en ververs dan gelijk Palgue. Ook al is deze nog niet verlopen (99% van de tijd is hij bij mij dan al verlopen). Verder onderbreek ik inderdaad mindflay ook voor instant mindblast procs.sabriel schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:35:
[...]
even een vraag over een shadow-priest rotatie op bosses.
Mijn rotatie is nu als volgt: (op trash heb ik al 3 orbs vergaard)
plague --> Mindblast --> pain --> vampiric touch --> pet
Mindblast wanneer van cooldown
Mindflay als filler
Alleen weet ik niet wat nou het best is om plague te recasten
* wachten tot 3 orbs (max dps-output / cast)
* recasten tezamen met het refreshen van pain & vampiric touch (afhankelijk van proc 2-3 actief)
* recasten als plague van mob is gevallen (1-2 orbs actief)
Nu wacht ik altijd tot 3 orbs, en geef prioriteiten aan mindblast. Tevens onderbreek ik mindflay voor instant mindblast procs.
Het is de alchemist draak. Waavan de mats minimaal 20 K kosten (als het niet meer is)Dyoma schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:39:
Die raptor mount bedoel je ? Ik dacht dat die redelijk simpel te verkrijgen was
[ Voor 28% gewijzigd door Carthrax op 04-09-2012 09:44 ]
Uhm, nee dat hoeft echt niet, tenzij HC, maar in Normal hoeft er maar 1 te 'soaken'.IntToStr schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:43:
Moet toegeven dat ik zelf nog niet wist dat je op normal ook met 2 personen HoT moet nemen, maar dat was na 1 try duidelijk
De anderen waren er vol van overtuigd van wel gisteren. Heb het nog niet nagezocht. Ik ben sowieso maar achtergebleven, want die andere tank vertrouwde ik niet echt om op tijd op een knop te drukkenMadshark schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:55:
[...]
Uhm, nee dat hoeft echt niet, tenzij HC, maar in Normal hoeft er maar 1 te 'soaken'.
Als we Ultrax op normal deden, konden we het zelfs met 1 DK tank doen. (die moest echter wel heel erg goed zijn aggro managen)
Ze hebben wel het aantal digs per site nu verdubbeld van 3 naar 6, dus het is een stuk gemakkelijker gewordenrandomice schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:35:
[...]
Ik ben er mee begonnen op 85 en na 125 levels kon ik het niet meer aanzienben ermee gestopt..
Oeh thanks!IntToStr schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:43:
Voor de archeology liefhebbers: http://www.mmo-champion.c...aeology-Mists-of-Pandaria
[ Voor 26% gewijzigd door Renquin op 04-09-2012 10:04 ]
Want a cookie?!
Moet je nagaan hoe zat ik er toen van was, nooit meer geprobeerdRenquin schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 10:02:
[...]
Ze hebben wel het aantal digs per site nu verdubbeld van 3 naar 6, dus het is een stuk gemakkelijker geworden
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
[ Voor 10% gewijzigd door Carthrax op 04-09-2012 10:09 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq