Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 20-08-2012 17:35 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

.edit: sowieso raar gedrag, hij maakt er [img=600,5070] van maar echt niet dat dat plaatje zo 600 pixels breed is.
.edit2: 237 bij 2000 om precies te zijn. Blijkbaar zit er dus nog andere code in die te lange plaatjes omlaag schaalt.
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 20-08-2012 17:44 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Net ook een resized plaatje (een lange, dus niet een te brede) die niet te lezen is en ook niet klikbaar was. Nu is dat wel op te lossen door rechtermuisknop, view image te doen. Maar normaal gesproken gaan klikbare plaatjes in een nieuwe tab, dus ik sloot die, en weg was GoT. Dat is natuurlijk een fout tussen stoel en keyboard, want ik had op back moeten drukken.
Maar het resizen mag wat mij betreft echt puur op breedte gedaan worden en niet op breedte.
Wellicht ook template-afhankelijk, en dan praat ik over tweakers-template, en niet de ng-versie.
Ging om deze post in de HK.
Plaatjes niet meer resizen levert natuurlijk een niet zo'n fijne layout op. Maar het zou handig zijn als ze dan direct klikbaar zijn.
Ey!! Macarena \o/
Plaatje naar een lege plek op je tab-balk slepen, opent 'ie in een nieuwe tab.RaZ schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:46:
Maar normaal gesproken gaan klikbare plaatjes in een nieuwe tab, dus ik sloot die, en weg was GoT. Dat is natuurlijk een fout tussen stoel en keyboard, want ik had op back moeten drukken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En
Want.oisyn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:40:
misschien moet die rode melding dan minder obstrusive zijn.
Inclusief suggestieve italics. Maar aangezien het een autoresize is, is er geen sprake van thumbnails. We maken geen (nep)thumbnail ofzo, dus kan dat woordje echte wel weg.Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Bovendien, als we dat 'hier op GoT verwachten' zouden modjes en admins toch wel het goede voorbeeld moeten geven.
M.i. siert het GoT als dat hele zinnetje wat vriendelijker zou zijn. Iets in de trend van
Thumbnails zijn vriendelijker voor de bandbreedte. Lees in de faq hoe je thumbnails kunt maken.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
[feat] Foto's forum op "T.net-manier"
Lijkt me nog steeds erg handig als dit een keer ingevoerd gaat worden