Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:05

Pykow

Angelo OTR

Matched: 8
kan je via IDeal betalen ? ik heb geen creditcard of paypal (en ga het ook niet aanmaken)

ol heb mijn pc in augustus gekocht dit jaar en heb dus het recht om een update naar W8 te doen volgensmij voor 15 euro.

Waar kan ik dit vinden ? de microsoft site is erg lastig

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Matched: windows, 8
abusimbal schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:56:
Voor vragen over installatie e.d.
Gelieve onderstaande eerste te lezen, staan al veel dingen in.
http://www.davejunia.com/...8-pro-upgrade-experience/

Qoute van bovenstaande link:

[...]
Inzichtelijk blog, maar als ik het dus goed begrijp is het nog een flinke klus om online 'even' een handvol Windows 8 upgrade licenses te kopen die ik later pas op de daadwerkelijke (virtuele) machines installeer?

Sommige oude windows kopieren zijn geinstalleerd, maar andere moeten nog geinstalleerd worden en die stap sla ik graag over, zeker als dat per installatie zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17
Pykow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:02:
kan je via IDeal betalen ? ik heb geen creditcard of paypal (en ga het ook niet aanmaken)

ol heb mijn pc in augustus gekocht dit jaar en heb dus het recht om een update naar W8 te doen volgensmij voor 15 euro.

bel even de zaak waar je die laptop gekocht heb

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16:05

Pykow

Angelo OTR

Matched: windows
ravw schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

bel even de zaak waar je die laptop gekocht heb
PC bij azerty gekocht met Windows 7 OEM in augustus moet toch voldoende zijn ?
of niet ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45

https://windowsupgradeoffer.com/nl-NL

Tijd om de openingspost aan te passen.

[ Voor 4% gewijzigd door abusimbal op 26-10-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 13:21
Ik heb ook gebruik gemaakt van windows offer, ik heb de w8 pro vresie van 30eur geselecteerd en dan moet ik al betalen. wannneer moet je de kortingscode ingeven voor het 15eur gedoe? Na de betaling ?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Laatst online: 05-09 13:16

Nee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
@sQuare8: Heb je bij de FAQ's gekeken ? http://www.windowsupgradeoffer.com/nl-NL/Home/Faq

Punt:Hoe koop ik een upgrade voor Windows 8 en wissel ik mijn promotiecode in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Laatst online: 26-09 13:21
Geen matches
@abusimbal vind het toch nogal vaag omschreven :) maar goed, bedankt! gewoon cc gegevens invullen en hopen dat ik daarna de code kan ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:58
Geen matches
Hoe groot moet de USB stick minimaal zijn voor deze methode van installeren ?

(ik moet na het werk dus ff snel eentje halen maar welke ;) )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Met 4GB heb je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:58
Geen matches

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Nou windows 8 geinstalleerd... kan alleen geen enkele app openen? hij doet alsof ie hem laad en gaat vervolgens weer terug naar het startscherm.. Weet iemand waar dat aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vandaag in de MyCom en Mediamarkt geweest in Zwolle. Te treurig. Als er al een laptop was met Windows 8 was het zonder touch en soms zelfs zonder een fatsoenlijke trackpad waar de gestures mee gemaakt kunnen worden. Ze dachten dat er eind November hybrides in Nederland te krijgen zouden zijn. Da's lekker..

Personeel was erg skeptisch, 'we weten niet wat het gaat doen, het is wel erg anders..'. Ja zo wordt het dus nooit een success he! Het is zo verschrikkelijk zonde dat een groot deel van de verkoop verpest wordt door onwetende winkelverkopers die mensen toch weer verwijzen naar Apple. Bah, bah, bah.!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Balmer zijn presentatie doet me heel erg denken aan "the Fathers" van Wild Palms...

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 27-09 12:14
FoggyFreek schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:26:
Vandaag in de MyCom en Mediamarkt geweest in Zwolle. Te treurig. Als er al een laptop was met Windows 8 was het zonder touch en soms zelfs zonder een fatsoenlijke trackpad waar de gestures mee gemaakt kunnen worden. Ze dachten dat er eind November hybrides in Nederland te krijgen zouden zijn. Da's lekker..

Personeel was erg skeptisch, 'we weten niet wat het gaat doen, het is wel erg anders..'. Ja zo wordt het dus nooit een success he! Het is zo verschrikkelijk zonde dat een groot deel van de verkoop verpest wordt door onwetende winkelverkopers die mensen toch weer verwijzen naar Apple. Bah, bah, bah.!
De laatste probeer versie die ik had werd ik ook hondsdol van. Niet heel gek, denk dat microsoft ook verkeerd er aan gedaan heeft met het zo groots aankondigen van hun beta's. Windows8 werkt hier nu heerlijk, en zou niet terug willen naar windows7 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster

FoggyFreek je slaat de spijker ENORM op zijn kop!

Ik ben in de markt voor een Lenovo Twist maar ...nergens te krijgen.
Met een Nokia 920... nergens te krijgen.

Volgens mij komen er ZEER binnenkort een HELE hoop banen vrij op de marketing afdelingen van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-08 16:55
Geen matches
Je weet dat Nokia 920 nog niet gereleased is en dus ook vrij slecht leverbaar is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Rukapul schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Inzichtelijk blog, maar als ik het dus goed begrijp is het nog een flinke klus om online 'even' een handvol Windows 8 upgrade licenses te kopen die ik later pas op de daadwerkelijke (virtuele) machines installeer?

Sommige oude windows kopieren zijn geinstalleerd, maar andere moeten nog geinstalleerd worden en die stap sla ik graag over, zeker als dat per installatie zou moeten.
Je kan toch een clean install maken? Kan dus blijkbaar ook op een niet-geactiveerde versie. Vervolgens kan je zo codes verzamelen om op je installs te gebruiken? :? Ze maken het wel onnodig moeilijk. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:12

painkill

Pain(k)(ill)

Ben nog niet erg tevreden over windows 8..
Installeren ging goed, bureublad ziet er nog precies hetzelfde uit, bijna alle programma's zijn bewaard.

Maar ik heb hem nu al 3 keer af moeten sluiten omdat hij niet meer reageerde..
Ook wil ik de start knop weer terug :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28
painkill schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:39:
Ik gebruik Windows 8 dagelijks sinds 15 augustus en heb nog nooit freezes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:28

Quad

Doof

Geen matches
De upgrade gekocht voor €30,--. Ging wel erg makkelijk :).
Uitteindelijk gekozen voor een schone installatie en verder is het goed gegaan.

Enige wat mij parten speelt is dat Intel Wireless-N 130 (WiFi en BT) niet werken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Senor Sjon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Je kan toch een clean install maken? Kan dus blijkbaar ook op een niet-geactiveerde versie. Vervolgens kan je zo codes verzamelen om op je installs te gebruiken? :? Ze maken het wel onnodig moeilijk. :P
Euh, ja. En dan hopen dat het codes verzamelen kan op dezelfde install. Is een goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:35

PCR

painkill schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:39:
Ben nog niet erg tevreden over windows 8..
Installeren ging goed, bureublad ziet er nog precies hetzelfde uit, bijna alle programma's zijn bewaard.

Ook wil ik de start knop weer terug :P
Wat heb je nog meer voor software geinstalleerd?

Startknop: Google -> start8

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Geen matches
Op mijn netbook (1024x600) heb ik http://classicshell.sourceforge.net/ geinstalleerd omdat apps toch niet werken.

@Quad, geprobeerd met win7 drivers ?
http://downloadcenter.int...rino%C2%AE+Wireless-N+130

[ Voor 52% gewijzigd door abusimbal op 26-10-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen matches
Jup, ik probeer nu een wat andere manier, met software van intel erbij. Lijkt dat deze wel doorloopt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47549_482426495110852_1253619647_n.jpg

het wil nog steeds niet ?!? raar maar waar ?!?

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen matches
Ik snap het niet helemaal.
Wlan driver is geïnstalleerd, maar WiFi is niet aan te krijgen. Ook Bluetooth wil niet werken (wat ik wel nodig heb ivm BT headphone).

screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ogz7z9.jpg

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij mij is de Store heel, heel erg leeg. Iemand een idee hoe het komt en hoe te verhelpen? Heb al gecheckt of mijn geboortedatum enz juist zijn, en dat zijn ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wat betreft de mensen die de Startknop gelijk terug willen. Probeer het eerst eens een paar weken, je went er snel genoeg aan, als het dan nog niet lukt :+ installeer dan pas die Start8 ofzo

Natuurlijk wil ik me verder nergens mee bemoeien, maar het is zo makkelijk om bij hetzelfde te blijven, maar zijn wij Tweakers niet altijd van nieuwe dingen en van gadgets..heb je een keer een hip en modern OS wil je gelijk terug naar het 'oude' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 19:04
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:00:
Bij mij is de Store heel, heel erg leeg. Iemand een idee hoe het komt en hoe te verhelpen? Heb al gecheckt of mijn geboortedatum enz juist zijn, en dat zijn ze.
Heb je al gekeken bij de Settings van de Store..of je niet toevallig aan hebt staan dat je alleen Apps wil zien in je eigen taal? Het is overigens al tig keer genoemd, dus ff teruglezen kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:27

Alfisti

So macht Reisen Spaß

TheVMaster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:01:
Voor wat betreft de mensen die de Startknop gelijk terug willen. Probeer het eerst eens een paar weken, je went er snel genoeg aan, als het dan nog niet lukt :+ installeer dan pas die Start8 ofzo

Natuurlijk wil ik me verder nergens mee bemoeien, maar het is zo makkelijk om bij hetzelfde te blijven, maar zijn wij Tweakers niet altijd van nieuwe dingen en van gadgets..heb je een keer een hip en modern OS wil je gelijk terug naar het 'oude' :+
Het je het nou over Windows 8 of Tweakers 7? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:55

Het is wel heel makkelijk over één kam scheren. Ik ben het met je eens dat veel winkelpersoneel onwetend is omdat men het nog niet heeft geprobeerd. Het overgrote deel is part-timer die veelal niet de moeite neemt om in zijn vrije tijd eens met Windows 8 aan de slag te gaan. Laat ik in ieder geval zeggen dat Microsoft een training van Windows 8 heeft aangeboden, waarbij een dagje presentaties bekijken natuurlijk ook niet veel toevoegt. En ja, sceptisch zijn mag altijd wanneer daar naar gevraagd wordt. En ook doorverwijzen naar Apple mag ook. Een verkoper zal altijd enigszins subjectief zijn werk doen, zelfs wanneer je als klant graag zou willen dat hij/zij objectief is.

Maar goed, als verkoper ben ik zelf ook eens aan de slag gegaan met Windows 8. In mijn ogen een zekere verbetering in vergelijking met Windows 7, met natuurlijk het bekende verhaal van: "effe wennen". Ik zal het zeker gaan aanraden, persoonlijk vind ik Windows 8 een betere concurrent t.o.v. Mac OS X, maar das een totaal andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
Na de blogpost gelezen te hebben is het voor mij in elk geval duidelijk geworden dat je met een upgrade een clean install kan doen. Het maakt dus ook niet uit op welke PC je win8 download en op een USB stick zet. Je kan het op elke PC die installeren. Ik vind het echter wel verwarrend dat een upgrade licentie dus eigenlijk een volledige licentie is. Daarmee direct de vraag waarom je een " volledige" licentie zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Is er iemand die kans zag om het als bedrijf te kopen. Bij de betaalmodule van Win 8 upgrade wordt een fristname and lastname gevraagd, maar mijn creditcard is gewoon een bedrijfskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:15

ThunderNet

Flits!

Vanmiddag Windows 8 geinstalleerd, en het werkt helemaal fantastisch.. PC lijkt te vliegen vergeleken met OSX 10.7 met wat ik voornamelijk draai. Echt Briljant, Xbox Smartglass werkt ook uitstekend.. Enige wat ik nog mis en ik me dus ook afvroeg.. Hebben mensen het al voorelkaar gekregen om de Apple Magic Trackpad werkend te krijgen onder Windows 8? Ik krijg steeds te zien van succesvolle driver-install als ik bootcamp-driver gebruik, maar nog steeds een niet-herkend device in de device-manager..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
Alfisti schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Het je het nou over Windows 8 of Tweakers 7? :P
Hoop niet dat Windows 8 hetzelfde te wachten staat als Tweakers 7....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen matches
Blijkbaar wordt de driver niet goed geïnstalleerd want bij het testen stopt hij al bij stuurprogramma test, niet aanwezig. |:(

Heb ik een keer legaal een OS aangeschaft gaat hij lopen kutten :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:40
Hey tweakers,

Even een vraagje :
Ik pak zonet een nieuwe Toshiba laptop met Windows 8 uit, wat mij opvalt is dat er aan de onderkant geen licentie sticker zit en dat ik die ook niet onder de accu kan vinden of bij de hanleiding.
Is mij wat ontschoten wat betreft de licenties? Zitten deze in de laptop verwerkt of mis ik hier een licentie?

Thanks!

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ThunderNet schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:12:
Vanmiddag Windows 8 geinstalleerd, en het werkt helemaal fantastisch.. PC lijkt te vliegen vergeleken met OSX 10.7 met wat ik voornamelijk draai. Echt Briljant, Xbox Smartglass werkt ook uitstekend.. Enige wat ik nog mis en ik me dus ook afvroeg.. Hebben mensen het al voorelkaar gekregen om de Apple Magic Trackpad werkend te krijgen onder Windows 8? Ik krijg steeds te zien van succesvolle driver-install als ik bootcamp-driver gebruik, maar nog steeds een niet-herkend device in de device-manager..
https://discussions.apple.../4230540?start=0&tstart=0 en dan even zoeken op trackpad. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sowieso heeft Intel de driver ondersteuning niet op orde lijkt het...

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/21eddu1.jpg

Leuke is dus dat ik én geen WiFi heb (windows 7 installatiebestanden weigert hij gewoon) én geen BT..
Hotkeys functies werken (nog) niet op mijn notebook.

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 26-10-2012 16:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
max3D schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:10:
Is er iemand die kans zag om het als bedrijf te kopen. Bij de betaalmodule van Win 8 upgrade wordt een fristname and lastname gevraagd, maar mijn creditcard is gewoon een bedrijfskaart.
Antwoord: na het eerste scherm, is er nog een volgend scherm waar je de naam op je creditcard kan invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Inderdaad, nog niet voor alles win8 drivers. Voor Intel 950 VGA kaarten in netbooks is er ook geen win8 driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Windows 7 drivers werken 9/10 keer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jazzle schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:28:
Windows 7 drivers werken 9/10 keer prima :)
Hier dus niet helaas.
Ik kan het op een of andere manier er ook niet door pushen, geen *.inf bestanden.

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 26-10-2012 16:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:14
Weet iemand wanneer microsoft hun windows 8 dvd'tjes verzendt? Heb via de webstore besteld maar heb nog niets gehoord. Kun je bestellingen ook annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shappie
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:00:
Ik snap het niet helemaal.
Wlan driver is geïnstalleerd, maar WiFi is niet aan te krijgen. Ook Bluetooth wil niet werken (wat ik wel nodig heb ivm BT headphone).
Het lijkt erop dat je wifi en bluetooth 'hardwarematig' uit staat. Zit er nergens een schakelaartje op je laptop om het aan te zetten (desnoods een functietoets)? En zijn er van je fabrikant geen utilities die je wireless functies regelen?

Met mijn Sony Vaio Z had ik hetzelfde, ik moest toen hun 'Smart Network Utility' installeren en daar BT en Wifi aanzetten voordat Windows ermee kon werken. In mijn geval had ik het eerst niet door, maar doordat ik dualboot met Ubuntu en ik daar op een gegeven moment mijn wifi even uit had gezet kwam ik erachter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Laatst online: 20:01
Geen matches
cazzie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:55:
het wil nog steeds niet ?!? raar maar waar ?!?
edit: eindelijk ... de upgrade assistent werkt nu en ben nu aan het sponsen

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 14:00

Ik ben in Heerlen in de Mediamarkt, BCC, Dixons en Dynabyte geweest. Nergens waren Windows 8 tablets te koop voor alsnog. Alleen bij de Mediamarkt wist men wel "iets" van Windows 8 en hier had men ook 2 touch laptops staan om wat mee te spelen.

Desondanks valt er zoals al eerder opgemerkt toch nog wel het een en ander te doen voor de retailers om alles tot een succes ta laten worden.

Ik heb zelf inmiddels de knoop doorgehakt en heb besloten om een Acer W700 tablet te bestellen voor 599 euro bij de Dixons:
punisher007 in "Microsoft Surface"

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Ik zie Microsoft melden dat als je de ISO/USB optie kiest dat je dan je bestaande settings en files niet kan bewaren. Dat lijkt me raar, ik wil graag een fysieke kopie maken van de install disk, maar dan wel mijn settings etc bewaren.
Kan dit nu wel of niet?

Deze tekst dus: Als u uw pc wilt opstarten vanuit een verwijderbaar medium dat is aangemaakt tijdens het downloaden van de upgrade-bestanden van Windows 8, kunt u uw apps, Windows-instellingen en persoonlijke bestanden niet bewaren als u een upgrade uitvoert.

Kan je ervoor kiezen wel de DVD te branden oid, maar er niet vanaf te starten zodat ik wél mijn settings kan bewaren? Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28
Geen matches
max3D schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:42:
Kan je ervoor kiezen wel de DVD te branden oid, maar er niet vanaf te starten zodat ik wél mijn settings kan bewaren? Iemand ervaring ermee?
Sterker nog, je kan de DVD branden en daarna de setup daarvan af starten en je instellingen en applicaties bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TheVMaster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:01:

Goh dat advies kregen we ook met nieuwe design.. ironie :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ben het nou een tijdje aan het gebruiken, maar is wel wennen zeg.

Als vervanging van het start menu vind ik het handig om op de windows toets te drukken (op je toetsenbord), dan kun je direct typen wat je zoekt, dat gaat aardig snel en goed.

Verder mis ik nog wel veel shortcuts. Is er ergens een lijst met shortcuts? Backspace, of escape om weg te naviageren van apps, lijkt neit te werken,

Ook control-F wernkt niet altijd...oh wacht. je kunt gewoon direct typen, dat gaat hij vanzelf zoeken..ook wel prima.

Gelukkig is de hele desktop nog wel exact zoals windows 7 (exact genoeg), zo dat ik voorlopig niet op productiviteit achteruit ga.

Ik vind alle elementen wel erg groot trouwens... erg..tablet-achtig... of is dat nog fijner in te stelen...Ik weet dat je emt ctr+scroll kan uitzoomen..

[ Voor 13% gewijzigd door mbr01 op 26-10-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Windows 8 via het Microsoft Action pack al even draaien op de zaak, daar gebruik ik nog erg veel de Desktop modus maar sinds vandaag ook de Retail op mijn MacBookPro geinstalleerd in DualBoot.

Wat me hier opvalt is dat alles geweldig loopt, boot snel, enz maar het Netwerk verkeer is mega langzaam. Althans alles binnen Metro lijkt erg traag, Nadat ik bv BingReizen heb aangeklikt staat hij 2minuten te draaien voor hij de content heeft geladen.

Zou dit puur door de drukte (die ik niet verwacht) komen of hebben hier meer mensen last van?
Netwerkverkeer (Intern netwerk, downloaden enz is wel gewoon vlot)

Edit: Machine is een 2,3 QuadCore i7/8gb/ dus daar mag het niet aan liggen lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 26-10-2012 16:54 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmarcel
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
pietz0r schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:26:
Nou windows 8 geinstalleerd... kan alleen geen enkele app openen? hij doet alsof ie hem laad en gaat vervolgens weer terug naar het startscherm.. Weet iemand waar dat aan kan liggen??
Zie mijn eerdere post, kan na mijn upgrade ook geen apps openen.
Lijkt wel of de rechten niet kloppen, kan ook niet in de map C:Program Files/WindowsApps komen.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen matches
Meh BT werkt nu. Het lijkt erop dat de FN-key toets om Wlan in te schakelen niet werkt. Juiste drivers al geïnstalleerd hiervoor (hotkeys) maar ook dat werkt niet.

Hopen of MEDION hier wat voor heeft straks..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs, Windows 8 setup zegt dat ik Nero 7 moet verwijderen. Dat gedaan hebbende, zegt-ie dat ik het nog steeds moet doen. Registerwaarden al verwijderd, nu opnieuw opstarten. Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben ik even blij eerst nog wat drivers na te kijken, zie dus net dat de X-fi wederom grote problemen geeft om normaal te draaien, precies zoals de beginmaanden van Windows 7. Al is er al een PAX versie, daar werkt de console ook nog niet normaal :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zelfde probleem nog steeds... hieronder maar een plaatje met wat ik nu krijg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5GEa7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op de site van nero stond ergens een verwijder tool dacht ik.
moet je eerst die proberen en dan opnieuw opnieuw w8 proberen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
emmarcel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:55:
[...]

Zie mijn eerdere post, kan na mijn upgrade ook geen apps openen.
Lijkt wel of de rechten niet kloppen, kan ook niet in de map C:Program Files/WindowsApps komen.

Iemand een oplossing?
Hm, ik draai al een tijdje Windows 8 (clean install) en ben ook al meerdere keren rechten problemen tegen gekomen. Op een gegeven moment verdween de helft van mijn tiles uit het start screen, toen bleken de rechten op %programdata%/windows/start menu/ (oid) niet meer te kloppen. Nadat ik die rechten weer terug had gezet kwamen de tiles weer terug maar een aantal weken later gebeurde dit gewoon weer. Later kreeg ik ook mappen van programma's in program files die ik niet meer weg kreeg omdat ik geen rechten had 8)7 Er lijkt toch e.e.a. niet te kloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Windows 8 draait lekker hier! Ik heb vanmorgen de OEM versie gehaald bij mycom. Het startmenu mis ik niet, aangezien ik die bijna nooit gebruikte en je kan in de metro interface heel makkelijk zoeken.

Het enige dat ik wel mis, (maar misschien is dat gewoon een instelling die ik over het hoofd zie) is de klok in de metro interface. Op de desktop zie je die natuurlijk wel, maar aangezien de metro apps fullscreen draaien is er geen klok meer in beeld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:20:
Op de site van nero stond ergens een verwijder tool dacht ik.
moet je eerst die proberen en dan opnieuw opnieuw w8 proberen.
Dank voor je bericht :) Die CleanTool was ik inmiddels ook tegengekomen en heb 'm gebruikt, kijken wat 't nu wordt....

Edit: en het werkt! Bedankt man! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

abusimbal schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:56:
Voor vragen over installatie e.d.
Gelieve onderstaande eerste te lezen, staan al veel dingen in.
http://www.davejunia.com/...8-pro-upgrade-experience/

Qoute van bovenstaande link:

[...]
Was eerder bij Mediamarkt (goed, zo kennisvol zijn ze daar niet), maar daar vertellen ze me opeens dat er geen 'clean install' kan worden gedaan met die digitale pro upgrade (dit scheelt gewoon ruim 100 euro). Toch lees ik zo in dat bericht dat hij het gewoon probleemloos heeft gedaan. Lekker tegenstrijdig :P

Wat is nu trouwens de naam voor de interface geworden? Metro heet het niet meer, maar je wil toch wel dat 'gedeelte' een naampje geven (als je moet wisselen tussen desktop en 'metro' en dit probeert uit te leggen).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Geen matches
Clean install werkt idd gewoon met upgrade key. Vanmiddag nog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 16:43

R15

voxxel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:30:
Windows 8 draait lekker hier! Ik heb vanmorgen de OEM versie gehaald bij mycom. Het startmenu mis ik niet, aangezien ik die bijna nooit gebruikte en je kan in de metro interface heel makkelijk zoeken.

Het enige dat ik wel mis, (maar misschien is dat gewoon een instelling die ik over het hoofd zie) is de klok in de metro interface. Op de desktop zie je die natuurlijk wel, maar aangezien de metro apps fullscreen draaien is er geen klok meer in beeld.
Een klokje voor de MUI (Clock Tile) : http://apps.microsoft.com/webpdp/en-us/app/clock-tile/0ccf24f9-d2ab-4d3c-82be-53049fadeb04.
Je hebt dan in ieder geval een klokje die altijd zichtbaar is in de MUI zelf, maar aangezien apps fullscreen draaien, is het niet mogelijk om bij draaiende apps een klokje te tonen.

[ Voor 10% gewijzigd door R15 op 26-10-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
tiguan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

Sterker nog, je kan de DVD branden en daarna de setup daarvan af starten en je instellingen en applicaties bewaren.
Bedankt, maar dan zou Microsoft deze tekst wel een moeten wijzigen: Als u uw pc wilt opstarten vanuit een verwijderbaar medium dat is aangemaakt tijdens het downloaden van de upgrade-bestanden van Windows 8, kunt u uw apps, Windows-instellingen en persoonlijke bestanden niet bewaren als u een upgrade uitvoert.

Ik ga het zo uitproberen als de download binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17
ik heb een vraagje wat betreft standaard mail prog
Gebruik nu W8 en standaard live mail , amar als ik naar de zelf gemaakte mappen gaat dan is die leeg.
En als ik online gaat met een andere mail prog dan zie ik ze wel hoe krijg ik het gelijk

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-09 23:13
Geen matches
RedNas74 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:42:
Clean install werkt idd gewoon met upgrade key. Vanmiddag nog gedaan.
Maar stel je koopt een nieuwe SSD die dus nog helemaal leeg is, werkt het dan nog steeds, iemand dit al getest ?

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
Whaha, ik ben net naar Windows 8 geupgrade, en ik wou 'm weer op Nederlands zetten dus ik zocht Windows Update. Krijg ik doodleuk de mededeling dat ik op Start moet klikken en op Windows Update moet drukken...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B5CLS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmarcel
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Jazzle schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Hm, ik draai al een tijdje Windows 8 (clean install) en ben ook al meerdere keren rechten problemen tegen gekomen. Op een gegeven moment verdween de helft van mijn tiles uit het start screen, toen bleken de rechten op %programdata%/windows/start menu/ (oid) niet meer te kloppen. Nadat ik die rechten weer terug had gezet kwamen de tiles weer terug maar een aantal weken later gebeurde dit gewoon weer. Later kreeg ik ook mappen van programma's in program files die ik niet meer weg kreeg omdat ik geen rechten had 8)7 Er lijkt toch e.e.a. niet te kloppen...
Heb via instellingen PC laten vernieuwen, kwam dit ergens tegen op het net. Dit duurde ongeveer 10 minuten. Apps werken nu, ben alleen wel een hoop programma's kwijt !!!! Zelfs Office 2007, met al mijn data !!! Begin nu toch wel ontevreden te worden :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Even een ander probleem tussendoor; bij mij stopt de installatie na 29%.
(download, installatie met behoud van instellingen.
MSI netbook met W7, ssd en 8Gb ram.
Bekend probleem? oplossing? (opnieuw proberen tot 2x toe hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:23
(jarig!)
Geen matches
Start ik de Upgrade Assistent, krijg ik te horen dat er 23 'issues' zijn. Een aantal van de probleem-applicaties gebruik ik toch niet (meer), dus ik denk: ik deinstalleer ze even. Draai ik de Upgrade Assistent weer: zelfde 23 issues!

Iemand een idee waar dat ding zijn vorige run 'onthoudt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Heb net OEM Win8 geinstalleerd en toch wel iets heel vreemds meegemaakt:

Hiervoor had ik de Enterprise Eval van Windows 8 draaien. Heb in de installatie gekozen voor complete verse install waarbij ik zelf de partities heb verwijderd en opnieuw heb aangemaakt.

Log ik in: heb ik gewoon mijn oude user-instellingen nog...

WTF!?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
aan het eind van de installatie op mijn mac krijg ik dezer foutmelding " windows cannot update boot configuration"

iemand enig idee wat er mis is????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:19:

Hiervoor had ik de Enterprise Eval van Windows 8 draaien. Heb in de installatie gekozen voor complete verse install waarbij ik zelf de partities heb verwijderd en opnieuw heb aangemaakt.

WTF!?
Die haalt hij op van je Microsoft account (incl custom wallpaper e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Jazzle schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:26:
[...]

Die haalt hij op van je Microsoft account (incl custom wallpaper e.d.)
Ah duh... :-)
Wat tof trouwens. 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:19:

WTF!?
gaat via je microsoft/live account.

je internet favorieten blijven ook.

erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
R15 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:42:
[...]

Een klokje voor de MUI (Clock Tile) : http://apps.microsoft.com/webpdp/en-us/app/clock-tile/0ccf24f9-d2ab-4d3c-82be-53049fadeb04.
Je hebt dan in ieder geval een klokje die altijd zichtbaar is in de MUI zelf, maar aangezien apps fullscreen draaien, is het niet mogelijk om bij draaiende apps een klokje te tonen.
Thx die is perfect.

Ik liet net trouwens W8 aan mijn vriendin zien en haar viel meteen op dat filmpjes en muziek uit de browser meteen stoppen als je terug gaat naar start/metro. Ik krijg dit ook niet werkend naast elkaar. Iemand een tip?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:51
Kan ik trouwens zonder probleemen vanaf een Windows 7 Ultimate editie naar Windows 8 Professional updaten? Ik kan hierover nergens een duidelijke bevestiging vinden.
Daarnaast is een of andere driver niet meer compatibel? Of kan ik alsnog handmatig de W7 driver hiervoor installeren?

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/33cyxpe.png

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Thx die is perfect.

Ik liet net trouwens W8 aan mijn vriendin zien en haar viel meteen op dat filmpjes en muziek uit de browser meteen stoppen als je terug gaat naar start/metro. Ik krijg dit ook niet werkend naast elkaar. Iemand een tip?
Hoe bedoel je 'naast elkaar'? Een Metro App op 1/4 van het scherm en dan IE er naast? IE op de desktop of IE in Metro?

Update : Als ik in IE (desktop) een filmpje start (homepage Tweakers, filmpje van Forza Horizon), en dan naar het Start Scherm ga (Metro) dan blijft dat filmpje gewoon doorspelen...ook als ik een Metro App naast m'n desktop (IE) heb dan blijft hij door spelen :)

[ Voor 21% gewijzigd door TheVMaster op 26-10-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
voxxel schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Thx die is perfect.

Ik heb het even getest en het is hier ook zo. Dus als ik bijv Metro IE open heb met filmpje (snapped) en ondertussen wordfeud, dan werkt het gewoon. Op het moment dat ik terug ga naar de start screen dan worden IE en Wordfeud suspended en is er geen geluid meer.

Windows Metro / Modern UI / Windows 8 UI apps zijn echter designed met besparing stroom/resources in het achterhoofd en worden zeg maar beperkt op het moment dat ze niet actief zijn. Dus ik ga er vanuit dat dit by design is. Als workaround kun je je filmpjes/muziek op de desktop internet explorer draaien, dit werkt het wel goed en dan kun je alles doen wat je wil ondertussen.

[ Voor 12% gewijzigd door punisher007 op 26-10-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:51:
[...]

Ik heb het even getest en het is hier ook zo. Windows Metro / Modern UI / Windows 8 UI apps zijn echter designed met besparing stroom/resources in het achterhoofd en worden zeg maar beperkt op het moment dat ze niet actief zijn. Dus ik ga er vanuit dat dit by design is. Als workaround kun je je filmpjes/muziek op de desktop internet explorer draaien, dit werkt het wel goed en dan kun je alles doen wat je wil ondertussen.
:+ Inderdaad...hehe in Metro IE gaat hij direct pauzeren (wat Punisher007 zegt) om stroom etc. te besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Geen matches
kan ik één upgrade key op meer dan een pc gebruiken? ik weet dat het niet toegestaan is, maar ik heb niet zoveel zin om meteen twee upgrades te kopen O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je die Media Centre code kreeg?
Windows 8 bevalt me totnutoe erg goed!

[ Voor 22% gewijzigd door triesvan op 26-10-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hebben jullie enig idee wat kan veroorzaken dat een groot aantal van de apps niet werkt? Meegenomen programma's (nu dus: desktop apps) werken wel; de kaarten app werkt ook, de rest alleen niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
Geen matches
soulcrusher schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:01:
kan ik één upgrade key op meer dan een pc gebruiken? ik weet dat het niet toegestaan is, maar ik heb niet zoveel zin om meteen twee upgrades te kopen O-)
Sjonge...jonge....kost een OS Upgrade 150 euri dan is het te duur, maar zelfs bij 30 euro is het nog te duur? :+ Ik hoop dat het niet werkt :+ en anders koop je toch volgende maand nog een licentie, of vraag hem voor Sinterklaas/Kerst :)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:15:
Hebben jullie enig idee wat kan veroorzaken dat een groot aantal van de apps niet werkt? Meegenomen programma's (nu dus: desktop apps) werken wel; de kaarten app werkt ook, de rest alleen niet... :(
Niet ingelogd met een Microsoft Account? Verwijder ze anders ff en installeer ze opnieuw uit de Store.

[ Voor 33% gewijzigd door TheVMaster op 26-10-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Laatst online: 23-09 18:44
Hoe weet Upgrade Advisor nu welke versie gedownload moet worden, x86 of x64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:50:
ik heb een vraagje wat betreft standaard mail prog
Gebruik nu W8 en standaard live mail , amar als ik naar de zelf gemaakte mappen gaat dan is die leeg.
En als ik online gaat met een andere mail prog dan zie ik ze wel hoe krijg ik het gelijk
Is de mail in die mappen soms ouder dan het aantal dagen dat je ingesteld hebt om mail te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheVMaster schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:24:
Niet ingelogd met een Microsoft Account? Verwijder ze anders ff en installeer ze opnieuw uit de Store.
Ik ben ingelogd met mijn live-account. De Store krijg ik ook niet open 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Geen matches
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar is er ook een tegel voor Mijn Computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Geen matches
Die mediacenter keys duren mij te lang, ik heb er maar 1 zelf aangeschaft :(

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Strunkie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:28:
Die mediacenter keys duren mij te lang, ik heb er maar 1 zelf aangeschaft :(
Voor 70 dollar? 8)7 En hoelang wacht je al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

Geen matches
Raar, mijn weather, skydrive en store doen het niet, blijven maar laden, Weather bij eerste start nog wel ingestelt, dus heeft wel gewerkt, is het gewoon te druk bij MS op het moment of zit er gewoon iets verkeerd in mijn install?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
triesvan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:28:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar is er ook een tegel voor Mijn Computer?
File explorer ? Of is dit niet wat je bedoelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Geen matches
triesvan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:32:
[...]

Voor 70 dollar? 8)7 En hoelang wacht je al?
10 euro hoor :')

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Geen matches
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:35:
[...]

File explorer ? Of is dit niet wat je bedoelt ?
Ja dat bedoel ik hoe voeg je die als tegel toe?
@hierboven
Ik dacht al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
triesvan schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:37:
[...]

Ja dat bedoel ik hoe voeg je die als tegel toe?
@hierboven
Ik dacht al ;)
In start screen beginnen te typen : file explorer
Vervolgens rechtsklik erop en pin to start, en kunt ook pin to taskbar (vind ik persoonlijk wel fijn).

Waar Windows-key + E is ook altijd handig om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
punisher007 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:43:
[...]

In start screen beginnen te typen : file explorer
Vervolgens rechtsklik erop en pin to start, en kunt ook pin to taskbar (vind ik persoonlijk wel fijn).

Waar Windows-key + E is ook altijd handig om te weten :)
Ik voel me nu erg dom.. Maar bedankt!
Pagina: 1 ... 26 ... 65 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.

Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.