Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netbook/klein laptopje voor licht gebruik

Pagina: 1
Acties:

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 16:21
Beste tweakers,

Mijn vriendin is op zoek naar een laptop of netbook. Het liefst met een klein scherm, zodat het niet zo veel ruimte in beslag neemt in de tas. Kwa programmatuur moet windows 7 er een beetje vlotjes op draaien, samen met het standaard office en browse werk.

Budget; zo laag mogelijk. het wordt gebruikt voor de studie, maar zware applicaties zijn hier niet van toepassing. Meer dan een paar honderd euro mag het dus niet kosten.

Kwa accuduur moet hij het lang kunnen volhouden, dit is voor haar een van de belangrijkste punten. Er is geen voorkeur kwa merk.

Iemand wat leuke tips? Ik ben totaal niet thuis in de laptop of netbook markt.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Is een optische drive noodzakelijk of gewenst of kan je vriendin volstaan zonder?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• TheProf82
Zij kan volstaan zonder ;-)

• Omni
  • Niet online

Omni

Prima. Ik zou zeggen, kijk eens in deze topics:

Netbookje voor op reis
Netbook/Notebook

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• TheProf82
Dat helpt zeker! Hartelijk bedankt. Hoe zit het met de batterijduur van die laptops? 1015BX lijkt me dan een goede keuze?

Het afspelen van HD video en het spelen van een spelletje hier en daar is altijd een welkome toevoeging trouwens!

• Omni
  • Niet online

Omni

TheProf82 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:05:
Dat helpt zeker! Hartelijk bedankt. Hoe zit het met de batterijduur van die laptops? 1015BX lijkt me dan een goede keuze?

Het afspelen van HD video en het spelen van een spelletje hier en daar is altijd een welkome toevoeging trouwens!
Zie dit artikel van tweakers.net voor vragen over accuduur reviews: Round-up: zes AMD Brazos-netbooks

Google ook het e.e.a. want ik denk niet dat veel tweakers specifiek weten hoe lang het ene of andere model het uithoudt. Spelletjes moet je niet echt verwachten te kunnen spelen op dit soort laptops tenzij de games echt heel simpel en/of flink wat jaren oud zijn. HD Video afspelen moet echter geen probleem zijn, daar is geen zware hardware voor vereist.

Pagina: 1