The devil is in the details.
Het is goedkoper geldHahn schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:32:
Wat is er precies zo interessant aan dan? Een cadeaubon is gewoon geld op een kaartje.
edit:// doen ze ook nu bij Kruidvat met iTunes tegoedbonnen.
[ Voor 32% gewijzigd door franssie op 10-02-2013 00:34 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je koopt ze met 15% korting. Dus stel ik koop voor 1000 euro aan cadeaukaarten, dan betaal ik daar dus 850 euro voor.Hahn schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:32:
Wat is er precies zo interessant aan dan? Een cadeaubon is gewoon geld op een kaartje.
Vervolgens kun je ze tijdens de BTW actie gebruiken -> tel uit je winst besparing
The devil is in the details.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
~2% rente op jaarbasis... daar ligt niemand wakker van op zo'n bedrag.Qli-max schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:52:
Ja maar je bent het geld een tijdje 'kwijt' want het duurt nog bijna een half jaar tot de volgende btw actie. Kortom je moet kijken of het opdiept om niet gewoon met het geld te sparen/beleggen...
[ Voor 39% gewijzigd door Snoop op 10-02-2013 00:57 ]
Wanneer de restitutie in contanten is, is dat ook niet verkeerd..
Ik zou het in zo'n geval logisch vinden dat je een tegoedbon zou krijgen. Maar je weet maar nooitJantjeBr schreef op zondag 10 februari 2013 @ 01:11:
Heeft er iemand ervaring met het retourneren van artikelen die gekocht zijn met giftcards bij mediamarkt?
Wanneer de restitutie in contanten is, is dat ook niet verkeerd..
Otto is goed bezig! de pagina 'bestellingen volgen' geeft een error.

Wordt ff een belletje doen waar mijn USB sticks blijven.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Denk ook niet dat onze USB sticks ooit bezorgd gaan worden. Dit is gewoon een blunder na een blunder, die ze opnieuw een hoop zorgen en administratief werk gaat kosten.Quad schreef op zondag 10 februari 2013 @ 02:02:
@€212,- Nexus 7 tablet, je bent dus wel eerst nog eens €20,- kwijt. Dus kost die tablet al weer €232,-..
Otto is goed bezig! de pagina 'bestellingen volgen' geeft een error.
Wordt ff een belletje doen waar mijn USB sticks blijven.
Ik vraag me wel eens af of het niet beter is gewoon de producten te leveren in zo'n geval. Uiteindelijk zal het toch een hoop kosten om alles te annuleren en te verwerken. En dan heb ik het nog niet over de slechte reviews (imago schade) en alle misgelopen orders ten gevolge van dit.
Het is gewoon een USB stick die met €10,- korting besteld is. Jammer dat het dan ook over verzendkosten geldt, maar zo is het eenmaal.
Heb deze ook besteld, maar dan op adres van m'n tante. Misschien dat die dan wel bezorgd wordt.
Edit: Inmiddels werkt de bestelling volgen pagina wel weer op mijn eigen account.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 10-02-2013 02:48 ]
⏩ PVOutput☀️
16GB Class 10 Micro SD Philips
Specs:
De Philips Class 10 MicroSD-kaart van 16 GB is speciaal geschikt voor smartphones en tablets.
Maximale schrijfsnelheid 10 MB/s.
Maximale leessnelheid 18 MB/s.
Capaciteit: 16 GB.
1,99 euro verzendkosten OF in de winkel ophalen na online bestellen
Maar is zoiets wettelijk vastgelegd? Maandag maar even een belletje aan de lokale mm wagen.Shady15 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 01:40:
[...]
Ik zou het in zo'n geval logisch vinden dat je een tegoedbon zou krijgen. Maar je weet maar nooit
Ik heb zelf 1 x eerder iets gekocht met een tegoedkaart, helaas moest ik het product retourneren omdat ik de dag erna hetzelfde product cadeau kreeg van mijn vriendin. Aangezien dat een cadeau was heb ik maar mijn eigen bestellingen geretourneerd.JantjeBr schreef op zondag 10 februari 2013 @ 08:35:
[...]
Maar is zoiets wettelijk vastgelegd? Maandag maar even een belletje aan de lokale mm wagen.
Ik kreeg het geld terug in vorm van weer een tegoedbon.
Op basis van eigen ervaring kan ik dus zeggen dat je gewoon weer een tegoedkaart krijgt, of dit overal zo is weet ik niet. Dit was in de MM Almere.
[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 10-02-2013 09:08 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Everything is better with Bluetooth
Vind ik altijd zo leuk aan tweakers. Dat mensen piepen hoe wettelijk zaken geregeld zouden zijn voor een consument, terwijl iedereen weet dat 'je recht hebben' vaak niet helemaal gelijk is aan 'je recht krijgen'. Zou toch zeker in dit topic inmiddels doorgedruppeld moeten zijn. Dus staar jezelf er niet op blind; als Media Markt bij een retour je een tegoed kaart geeft en je bent het er niet mee eens, wat wil je dan doen? Advocaat inhuren en een rechtzaak starten? Internethelden af en toe..JantjeBr schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:24:
Dat is uiteraard waar ik naar toe wilde. Maar naast het onderbroekgevoel van de meesten is er vast iemand die weet hoe dit wettelijk geregeld is.

Sowieso, ik denk dat hier wettelijk niet al teveel voor geregeld zal zijn, naar mijn weten mag een winkel zelf bepalen hoe ze een bedrag voldoen, cash of via store credit. Grote ketens doen meestal het laatste omdat ze op die manier alsnog hun klanten comitten aan een koop bij henzelf.
Meh... goedkoper in de PW.ictinteresse schreef op zondag 10 februari 2013 @ 08:34:
Philips Class 10 MicroSD-kaart van 16 GB
16GB Class 10 Micro SD Philips
Specs:
De Philips Class 10 MicroSD-kaart van 16 GB is speciaal geschikt voor smartphones en tablets.
Maximale schrijfsnelheid 10 MB/s.
Maximale leessnelheid 18 MB/s.
Capaciteit: 16 GB.
1,99 euro verzendkosten OF in de winkel ophalen na online bestellen
http://tweakers.net/categ...2aFCMjoY6eoUMf0Fjjx2upZQf
Heeft iemand ze al echt bij de AH zien liggen?
Nothing to see here
*Prijs na €45,- cashback via Samsung.androidlover schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:36:
Mediamarkt dagaanbieding; samsung galaxy ace 88 euro.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Lekker duidelijk zo

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
je bent me net voor, ik wou ook al melden
als je hem wil bestellen kost hij je 153. dus -65 is dan 88.
[ Voor 9% gewijzigd door Downstar2 op 10-02-2013 11:22 ]
En als je blijkbaar op de onderste bestelknop drukt, ben je 144 euro kwijtDownstar2 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:21:
[...]
je bent me net voor, ik wou ook al melden..
als je hem wil bestellen kost hij je 153. dus -65 is dan 88.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Dat zijn waarschijnlijk de 25 euro kaart zijn van https://www.prepayshopping.com/Koen- schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:26:
Ik zie dat een prepay Visa kaart onder de cadeaukaarten valt. Interessant... http://www.ah.nl/assortiment/cadeaukaarten/modewonen
Overboeken naar je bankrekening kan ook, geen extra kosten hiervoor gezien. Maximaal 1000 euro per 12 maanden. Dus je winst zou dan 150 euro netto zijn!
Anders kan je het geld nog converteren naar paypal etc. Wel maximaal 25 euro per keer, want hogere bedragen kan alleen als je intern overschrijft (a 2,50 euro), want niet interrresant is.
Dat is gewoon te mooi om waar te zijnTheswitch schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:31:
[...]
Dat zijn waarschijnlijk de 25 euro kaart zijn van https://www.prepayshopping.com/
Overboeken naar je bankrekening kan ook, geen extra kosten hiervoor gezien. Maximaal 1000 euro per 12 maanden. Dus je winst zou dan 150 euro netto zijn!
Anders kan je het geld nog converteren naar paypal etc. Wel maximaal 25 euro per keer, want hogere bedragen kan alleen als je intern overschrijft (a 2,50 euro), want niet interrresant is.

Overigens, volgens mij kost overboeking geld (was vroeger in ieder geval wel zo). 2,50€ lijkt het te zijn.
[ Voor 51% gewijzigd door Phyxion op 10-02-2013 11:38 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
PSN/XBL: DarkTaufu
Goed punt ja.Tjiwa schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:39:
Het betreft alleen die 6 cadeaukaarten. Die Visa prepaid kaart doet niet mee lijkt me.
Ik denk dat ik voor die Mediamarkt kaarten ga. Ik neem aan dat de korting ook bij AH To Go geldt?
http://www.samsung.com/nl...chaf-galaxy-ace-cashback/
Denk ik niet, die doen niet aan bonus kaarten...Reiben schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Ik neem aan dat de korting ook bij AH To Go geldt?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De standaard cashback met de Galaxy Ace is 20 euro.ago schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:42:
Vage aanbieding voor die Samsung Galaxy Ace. Cashback 45 en 65 euro lees ik hier, maar hier staat weer 20 euro:
http://www.samsung.com/nl...chaf-galaxy-ace-cashback/
echter Hi heeft een extra actie waarbij je nog 45 euro retour krijgt.
zie: www.prepaidkorting.nl
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Beste nieuwsbrief abonnee,
We houden deze nieuwsbrief kort en krachtig, want...
Vandaag is collega Freddy jarig en hij trakteert gratis verzending!
Geldig vandaag vanaf 12:00 tot 24:00 uur
Enkel met GLS/envelop en betaling per bank overboeking of iDEAL.
Voer bij de winkelwagen/kassa pagina de volgende couponcode in: freddytrakteert
Na het toepassen van de couponcode, krijgt u de verzending gratis (enkel via GLS of envelop)!
Geldig voor elke klant, hoe klein of groot uw bestelling ook is!!!
(alleen voor klanten in Nederland, België, Duitsland, Engeland en enkele andere Europese landen (stuur ons een e-mail of uw land er ook bij de actie hoort)
We wensen u veel shop plezier op www.highflow.nl!
Met vriendelijke groet,
HighFlow.nl
Liefhebbers van gadgets:Hortz schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:37:
Highflow.nl gratis verzending
http://www.highflow.nl/ga...32-nintendo-licensed.html
Waarom alleen die zes cadeaukaarten?Tjiwa schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:39:
Het betreft alleen die 6 cadeaukaarten. Die Visa prepaid kaart doet niet mee lijkt me.
Ik denk nml dat de prepay visa wel mee doet!
Enkel kan ik niet de kosten van transfers vinden enig idee waar op hun site precies?
jezusislief
http://www.ah.nl/appie/bo...de=regular&groupId=789046welkenaamnuweer schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:30:
[...]
Waarom alleen die zes cadeaukaarten?
Ik denk nml dat de prepay visa wel mee doet!
Enkel kan ik niet de kosten van transfers vinden enig idee waar op hun site precies?
Hier staan er maar 6, en dan staat het al op volledig assortiment.
(In de link staat volgende-week. Waarschijnlijk werkt de link in de loop van de dag of morgen niet meer)
MM lijkt wel mee te doen. Ik ben daar wel eens op een VIP cadeau avond geweest, vanuit een zorgverzekeraar maar alles was toen te duur (ondanks 15% af) maar er stonden overal bordjes dat je niet met cadeaukaarten kon betalen.
Doet MM dat vaker met die BTW acties dat je dan niet met cadeaukaarten mag betalen.
Indien ja, lijkt het me niet zo interessant.
[ Voor 34% gewijzigd door robert-630 op 10-02-2013 13:48 ]
Aaah ik zie het dank voor de uitlegrobert-630 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:45:
[...]
http://www.ah.nl/appie/bo...de=regular&groupId=789046
Hier staan er maar 6, en dan staat het al op volledig assortiment.
(In de link staat volgende-week. Waarschijnlijk werkt de link in de loop van de dag of morgen niet meer)
MM lijkt wel mee te doen. Ik ben daar wel eens op een VIP cadeau avond geweest, vanuit een zorgverzekeraar maar alles was toen te duur (ondanks 15% af) maar er stonden overal bordjes dat je niet met cadeaukaarten kon betalen.
Doet MM dat vaker met die BTW acties dat je dan niet met cadeaukaarten mag betalen.
Indien ja, lijkt het me niet zo interessant.
jezusislief
De voorwaarden van de vorige MM BTW actie: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Staat nergens dat je dan niet met cadeaukaarten mag kopen. Zou ook belachelijk zijn want cadeaukaarten zouden gelijk aan geld moeten zijn.
Verder geldt voor MM cadeaukaarten:
Als je meer dan € 150 wilt moet je dus meerdere kaarten halen en laten opwaarderen.Media Markt Cadeaukaart
De Media Markt cadeaukaart is een ideaal cadeau voor iedere gelegenheid. De cadeaukaart kunt u opwaarderen tegen elk bedrag tussen de € 10,- en € 150,- en besteden bij alle vestigingen van Media Markt binnen Nederland maar ook in de webshop. Het tegoed kan in zijn geheel of in delen besteed worden
Edit: Voorwaarden van cadeaukaarten gevonden: https://www.mediamarkt.nl...et/MultiChannelMAGiftCard (tab 'veelgestelde vragen')
[ Voor 8% gewijzigd door Swoosh op 10-02-2013 14:53 ]
Maar toch blijft het een merkwaardig verhaal want beide acties (samsung en prepaidkorting) eisen dat je originele streepjescodes van de verpakking opstuurt dus hoe dit zou moeten gaan werken?Megapaul schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:33:
/
[...]
De standaard cashback met de Galaxy Ace is 20 euro.
echter Hi heeft een extra actie waarbij je nog 45 euro retour krijgt.
zie: www.prepaidkorting.nl
samsung cashback: Stuur het ingevulde aanmeldformulier, de originele streepjescodes op de verpakking (een kopie word niet geaccepteerd) en een kopie van de aankoopbon voor 15 april 2013 (poststempel) naar:
prepaidkorting: Het ingevulde en uitgeprinte actieformulier dient met de originele streepjescode (knip de streepjescode uit de doos die begint met 87 of 88) en een kopie van de aankoop bon uiterlijk 31 maart 2013 opgestuurd te worden naar:
Laat maar..
JantjeBr schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:24:
Dat is uiteraard waar ik naar toe wilde. Maar naast het onderbroekgevoel van de meesten is er vast iemand die weet hoe dit wettelijk geregeld is.

Je bedoelt onderbuikgevoel, en ook dat is niet echt een juist gebruik van die uitdrukking.
-
Ik vind dat niet duidelijk geformuleerd...voor hetzelfde geld bedoelen ze dat je zelf die 20 euro nog moet regelen (al kan dta niet volgens de voorwaarden) en betalen ze gewoon 45 euro uit. Waarom zou je anders uberhaupt moeilijk doen en die samsung cashback apart vermelden? Je kan gewoon 65 euro melden in dat geval zonder sterretje cq toevoegingen. Daarna nog meedoen aan de samsung cashback kan immers toch niet meer want je hebt de originele streepjescode niet meer. Verwarrend.RobertowNL schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:41:
De prepaidkorting van HI neemt dit bedrag mee in de cashback. Je hoeft alles dus maar 1 keer op te sturen:
[afbeelding]
Laat maar..
Dit maakt het toch wel erg aanlokkelijk. MM was met sommige producten veel goedkoper tijdens de BTW dagen.Swoosh schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:31:
Ik heb hier het fysieke bonus foldertje van de AH en er staan alleen die 6 kaarten in.
De voorwaarden van de vorige MM BTW actie: http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html
Staat nergens dat je dan niet met cadeaukaarten mag kopen. Zou ook belachelijk zijn want cadeaukaarten zouden gelijk aan geld moeten zijn.
Verder geldt voor MM cadeaukaarten:
[...]
Als je meer dan € 150 wilt moet je dus meerdere kaarten halen en laten opwaarderen.
Edit: Voorwaarden van cadeaukaarten gevonden: https://www.mediamarkt.nl...et/MultiChannelMAGiftCard (tab 'veelgestelde vragen')
Voorbeeld:
Synology 412+
Normaal ~540,-
MM BTW dagen januari ~460,-
Als je met cadeaubonnen betaalt (3 kaarten van 150,-) komt dat neer op ~390,-
Dat is nog eens mooi meegenomen.
Als je een product retourneert bij de mediamarkt krijg je een cadeaukaart, cadeaukaarten die zijn verkregen bij het servicecenter kun je bij de klantenservice om laten zetten in geld.xxxneoxxx schreef op zondag 10 februari 2013 @ 09:34:
[...]
Vind ik altijd zo leuk aan tweakers. Dat mensen piepen hoe wettelijk zaken geregeld zouden zijn voor een consument, terwijl iedereen weet dat 'je recht hebben' vaak niet helemaal gelijk is aan 'je recht krijgen'. Zou toch zeker in dit topic inmiddels doorgedruppeld moeten zijn. Dus staar jezelf er niet op blind; als Media Markt bij een retour je een tegoed kaart geeft en je bent het er niet mee eens, wat wil je dan doen? Advocaat inhuren en een rechtzaak starten? Internethelden af en toe..![]()
Sowieso, ik denk dat hier wettelijk niet al teveel voor geregeld zal zijn, naar mijn weten mag een winkel zelf bepalen hoe ze een bedrag voldoen, cash of via store credit. Grote ketens doen meestal het laatste omdat ze op die manier alsnog hun klanten comitten aan een koop bij henzelf.
"12. Recht om de koop ongedaan te maken
U kunt de aankoop van een nog niet gebruikte Visa Internet Shopping Cadeaukaart binnen 14 dagen na de aankoop ongedaan maken. U moet daartoe een brief te sturen naar de Service Provider:
3VBenelux B.V., Vaalmuiden 3 1046 BV Amsterdam
Of een e-mail sturen via de 3V Website naar: info@prepayshopping.com
Wanneer u gebruik maakt van dit recht zal het betaalde bedrag worden overgemaakt naar de door u opgegeven bankrekening. Ongedaanmaking leidt tot het vervallen van de aangekochte Visa Internet Shopping Cadeaukaart."
Hoewel het betaalde bedrag, lijkt me dat je dan een bon moet overleggen?
Eerst 279, dan 444 en als je 'm echt wil bestellen ineens 475.
Gaat van de grote bult bij Ahold, dus achHeyJIJdaar schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:29:
Hmmz, ik ga ervanuit dat die actie niet geldt voor de prepaid creditcard. Er zullen anders wel mensen zijn die zo fout zijn om voor maximaal 1000 euro card's te kopen en dan de koop ongedaan te maken.
...
Echt medelijden heb ik daar niet me. Als het al uberhaupt mogelijk is zegt dit meer over Ahold dan over de consument die gebruik maakt van een goede aanbieding.
[ Voor 18% gewijzigd door Morpheusk op 11-02-2013 06:51 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Wat te denken van hun specs... Notebook met 500 GB HDD extern geheugensambalbaj schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:39:
Hm, Mediamarkt loopt een beetje te hannesen met die dagdeal de Acer Aspire E1-571-33114G50MNKS.
Eerst 279, dan 444 en als je 'm echt wil bestellen ineens 475.

Overigens staat er op beginpagina bij 'webshopprijs 444', dus krijg je bijna idee dat die 279 een prutsfoutje is... Is dan nog fractie goedkoper dan goedkoopste op pricewatch. Weet niet of iemand op die mailinglist geabonneerd is, en of daar 444 of 279 in stond?
[ Voor 26% gewijzigd door tweaktubbie op 11-02-2013 09:07 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
ps. dit type heeft een i3-3110 met een HD4000 gpu
[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 11-02-2013 09:26 ]
had ik ook, is inmiddels aangepast naar 444Ik zat ook al naar die aanbieding te kijken en bij mij staat toch echt 279,- onderin beeld. Alleen als ik hem wil bestellen dan moet ik meer betalen
Is al gemeld
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:38 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Adviesprijs : € 14,99
Webshopprijs : € 1,00
Uw voordeel : € 13,99
Bestelnummer : 25037999
http://www.bartsmit.com/blackberry-leren-case-wit
PSN: TheKrish
Nog even geduld dus..De meeste kleding, kleine elektronica en living wordt binnen 5 werkdagen bezorgd. De maximale levertijd voor deze artikelen is 10 werkdagen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:38 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:37 ]
http://www.bol.com/nl/l/b...lactie-nbri20130207112977
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ik neem aan dat je op de AH actie doelt, deze is vooral interessant op zaken die elders niet in de aanbieding gaan, bijvoorbeeld een iPad, zelfs de nieuwste modellen krijg je dan met 15% korting.NotSoSteady schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:58:
De MediaMarkt is in veel gevallen altijd duurder dan winkels in de PriceWatch, snap de hele hype dan ook niet om dat bedrijf.
Nothing to see here
Normaal kost deze monitor rond de 229 euro en het goedkoopst in de pricewatch(incl. verz.) is 222 euro.
pricewatch: Philips 249C4QHSB Zwart
Directe link: http://www.saturn.nl/mcs/...30,502870.html?langId=-11
Gewoon nog even geduld dus
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:37 ]
"Better ask questions before you shoot"
Niet supergoedkoop. Pampers 4+ heb ik het goedkoopst voor 20,8 cent per luier betaald, hier zijn ze 24,7. Maar het is geen slechte aanbieding en ik heb ze besteldCeesKees schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:05:
Mocht iemand behoefte hebben aan luiers.. Bol.com heeft er een zooitje in de reclame.. (geen idee hoe deze prijs zich verhoud tov bijvoorbeeld Kruidvat)
http://www.bol.com/nl/l/b...lactie-nbri20130207112977
Orion84 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:15:
[modbreak]#BezemErDoor
Mag ik eenieder er nog maar weer eens een keer aan herinneren dat dit topic bedoeld is voor het delen van kortingen en aanbiedingen en niet voor ervaringen met de afhandeling van bestellingen en rants over shops? Ervaringen horen thuis in de Shopreview en rants mag je helemaal voor je houden.
Dank u :)[/modbreak]
Als je een kadobon bij AH koopt en die inwisselt heb je nog 15% extra korting. Veel goedkoper worden ze denk ik niettheHoff schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:48:
Niet supergoedkoop. Pampers 4+ heb ik het goedkoopst voor 20,8 cent per luier betaald, hier zijn ze 24,7. Maar het is geen slechte aanbieding en ik heb ze besteld.
Ik had een 4 GB USB Stick besteld op dinsdag en werd op vrijdag geleverd voor € 0,94Geckoo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:53:
zijn er bij mensen al een Otto sd kaartje binnen gekomen?
http://blogs.msdn.com/b/m...-2012-azure-and-more.aspxLarge collection of Free Microsoft eBooks for you, including: SharePoint, Visual Studio, Windows Phone, Windows 8, Office 365, Office 2010, SQL Server 2012, Azure, and more.
Op die pagina ook:
http://blogs.msdn.com/b/m...d-more.aspx?wa=wsignin1.0Due to the incredible popularity of this post, I’ve added:
Ik heb alleen even deze boek "Microsoft_Press_eBook_Programming_Windows_8" gedownload en die bleek in orde te zijn...
Cadeaukaarten betreft: iTunes € 50, iTunes € 25, Weekendjeweg, Media Markt, Geef een Blad, Restaurantcadeau.rk74 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:04:
[...]
Als je een kadobon bij AH koopt en die inwisselt heb je nog 15% extra korting. Veel goedkoper worden ze denk ik niet
Dat zijn degenen die de AH folder, zowel papieren als digitale versie, aangeeft. Maar 100% duidelijk is het nog niet tot een van ons bij de AH is geweest en gecheckt.
£51.99
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B006DZKEAW
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 12:36 ]
Klopt niet geheel:Don Roberto schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:19:
Bij Saturn is de monitor PHILIPS Blade 2 249C4QHSB nu 129 euro inclusief verzendkosten.
Normaal kost deze monitor rond de 229 euro en het goedkoopst in de pricewatch(incl. verz.) is 222 euro.
pricewatch: Philips 249C4QHSB Zwart
Directe link: http://www.saturn.nl/mcs/...30,502870.html?langId=-11
http://afuture.nl/productview.php?productID=345124 (bijna €160,-). Kortom als hij inderdaad 129 euro is (ik kan het niet zien op de directe link) zou het een leuke aanbieding zijn.
EDIT: Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Hij is al uitverkocht
[ Voor 8% gewijzigd door Proximus op 11-02-2013 12:59 ]
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Hij is nu uitverkocht inderdaad. Die van afuture is de 23 inch versie, terwijl die van Saturn 24 inch was.Proximus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:58:
[...]
Klopt niet geheel:
http://afuture.nl/productview.php?productID=345124 (bijna €160,-). Kortom als hij inderdaad 129 euro is (ik kan het niet zien op de directe link) zou het een leuke aanbieding zijn.
EDIT: Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
Hij is al uitverkocht
Het gaat inderdaad om die, zie de foto voor het schap in de AH waar ze hangen.Swoosh schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:23:
[...]
Cadeaukaarten betreft: iTunes € 50, iTunes € 25, Weekendjeweg, Media Markt, Geef een Blad, Restaurantcadeau.
Dat zijn degenen die de AH folder, zowel papieren als digitale versie, aangeeft. Maar 100% duidelijk is het nog niet tot een van ons bij de AH is geweest en gecheckt.

Pizza!
Staan er bij de MM nog iets op van "niet inwisselbaar bij BTW dagen" o.i.d.?Thaimaster schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:25:
[...]
Het gaat inderdaad om die, zie de foto voor het schap in de AH waar ze hangen.
[afbeelding]
En: https://www.box.com/signup/o/dell_50gb_give_get
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 11-02-2013 13:37 ]
Daar heb ik niet opgelet maar het zijn de normale cadeau kaarten en die kan je normaal ook gebruiken. Lijkt me vreemd als dat bij deze niet het geval zou zijn.Freakster86 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:36:
[...]
Staan er bij de MM nog iets op van "niet inwisselbaar bij BTW dagen" o.i.d.?
Pizza!
Het zijn dezelfde cadeaukaarten als die je normaal zonder 15% korting koopt dus hoe zou je onderscheid willen aanbrengen met kaarten waarvoor het volle pond is betaald?Freakster86 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:36:
[...]
Staan er bij de MM nog iets op van "niet inwisselbaar bij BTW dagen" o.i.d.?
Laat maar..
Het is ook een non-discussie. Iemand haalde hier aan dat cadeaukaarten wellicht niet ingewisseld konden worden tijdens de BTW-dagen. Deze aanname is gebaseerd op 1 enkel iemand die bordjes had zien staan bij een heel andere actie (te weten een speciale koopavond voor leden van een zorgverzekering oid).melk0r schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Het zijn dezelfde cadeaukaarten als die je normaal zonder 15% korting koopt dus hoe zou je onderscheid willen aanbrengen met kaarten waarvoor het volle pond is betaald?
Naar mijn weten kan je gewoon tijdens de BTW-dagen betalen met cadeaukaarten, ik heb nergens tijdens de actie gezien dat je niet met cadeaukaarten kan betalen.
Dit is volgens mij al eerder vermeld.alwaysleft schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:36:
Gratis 50 GB cloud opslag hebben?? Kan nu voor iedereen bij Box, zie: http://www.talkandroid.co...rral&utm_source=pulsenews
En: https://www.box.com/signup/o/dell_50gb_give_get
Edit: Hier dus:
[ Voor 21% gewijzigd door Don Roberto op 11-02-2013 13:49 ]
300 euro cadeuakaart gekocht bij AH: 255 euro betaald
317 eur betaald voor de Samsung Galaxy Tab v2 10.1 bij MM (nu nog in de aanbieding voor 309, verwijdering/verzendkosten erbij)
En dan nog de 50 euro cashback actie regelen,
Dus 222 euro voor de Samsung Galaxy Tab 10.1 v2 16Gb
(en nu niet aankomen dat het nog goedkoper had gekund :-) )
Voorwaarden hier: http://www.vd.nl/contents/acties_stickerkorting
Nothing to see here
Het had goedkoper gekund, tot 2% cashback bij Mediamarkt via diverse sitesVAnTurenhout schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:12:
Zo, mijn voordeel (of voor mijn zoontje) is weer binnen vandaag:
300 euro cadeuakaart gekocht bij AH: 255 euro betaald
317 eur betaald voor de Samsung Galaxy Tab v2 10.1 bij MM (nu nog in de aanbieding voor 309, verwijdering/verzendkosten erbij)
En dan nog de 50 euro cashback actie regelen,
Dus 222 euro voor de Samsung Galaxy Tab 10.1 v2 16Gb
(en nu niet aankomen dat het nog goedkoper had gekund :-) )
[ Voor 3% gewijzigd door objectief2 op 11-02-2013 14:38 ]
Ik breng hem gelijk terug ;-) Nee. zo is het mooi !!objectief2 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:33:
[...]
Het had goedkoper gekund, tot 2% cashback bij Mediamarkt via diverse sites. Toch weer 6 euro
![]()
"Te gebruiken in alle Media Markt vestigingen, maar ook online in onze webshop en downloadshop."
[ Voor 63% gewijzigd door Phyxion op 11-02-2013 14:40 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Kom op, jongens. Kijk gewoon even op de site van de MMTWeaKLeGeND schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:38:
Oh kan je die bonnen ook bij online bestellingen invoeren bij MM?
https://www.mediamarkt.nl...ard?storeId=10101&langId=
Op ICT en Telefoon wordt geen wettelijke verwijderingsbijdrage gerekend, en ook verzendkosten bij afhalen???VAnTurenhout schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:48:
Het kon online, maar ik ben naar de MM gereden en heb daar gevraagd of ik hem zo meekreeg. Normaal was ie daar 329, en nu dus 309, plus 2 euro verzendkosten (raarrrr, maar daar ga ik dan niet moeilijk over doen) en de verwijderingsbijdrage. Bij de kassa kon ik met de cadeaukaarten betalen.
Aparte manier van rekenen bij de MM.
Per februari 2013 vervalt de extra verwijderingsbijdrage in het geheel, het moet al in de prijs verrekend zijn.
::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::
Dit topic is gesloten.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.