Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 71 Laatste
Acties:
  • 1.756.399 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Neem de moeite niet, mijn vriendin had hem de vorige keer besteld.

Het enige wat er in zat van nut was een snijplank en koksmes en wat shampoo en douchegel.
De rest was prut/leftovers zoals een oerlelijke plexi waxinehouder, een electrisch ab-apparaat (zo'n tellsell ding), collageen injecties oid voor in je lippen.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertp1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:26:
http://www.arctic.ac/en/p.../mc001-xbmcus.html?c=2296

lijkt me een mooie deal voor 200 euro:
- htpc: atom D525 + HD5430 gpu + 2GB ram
-1 TB hdd
- DVB-T kaart
- openelec (xbmc) voorgeïnstalleerd
Deze is de laatste week wel vaak voorbij gekomen. Is het zo'n goede deal? Zijn er mensen die deze mediaplayer al binnen hebben? Hoe lang duurde de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 19:55
Vandaag een 8 GB Dane-elec USB stick voor €4,44 (inclusief verzendkosten).

http://www.mediamarkt.nl/...91,568814.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

In de link van bertp1 staat letterlijk: * Ship from America

Maar hij linkte blijkbaar de US versie terwijl de eerdere gelinkte de EU versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
Schrammy89 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:05:
Voor de mensen die ooit een Galaxy Tab 10.1 hebben aangeschaft (bijv bij de wehkamp actie) en nog een hoes kunnen gebruiken, Ik kwam gisteren dit tegen: http://www.koopjeskampioe...-10-1-beschermhoes/p42375 De officiële lederen etui hoes van Samsung voor €1,30!! ipv. €20: http://tweakers.net/price...-leather-pouch-black.html

Heb deze zelf besteld en binnen gekregen en kan bevestigen dat het de officiële hoes is van Samsung. Dus mocht je nog een reserve hoes zoeken, doe er je voordeel mee! :) Wellicht dat deze ook wel geschikt is voor de Tab2 maar dat durf ik niet te zeggen.
Zijn hier zojuist afgeleverd, netjes gedaan! ++ koopjeskampioen

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:08
welkenaamnuweer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:59:
[...]

Bewijst maar weer dat een aanbieding niet altijd te mooi is om waar te kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:39
25 euro waardebon van Scheer en Foppen: http://www.scheerenfoppen...n&utm_content=waardebon25
Deze waardebon is inwisselbaar bij besteding van minimaal 99,95. Deze bon is niet geldig i.c.m. acties uit de folder of andere kortingsacties.
Maximaal 1 waardebon per persoon te gebruiken. Deze waardebon kan niet worden ingewisseld voor geld. Geldig t/m 28 februari 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
Bij jouw volgende aankoop op VD.nl kun je gebruik maken van de kortingscode: gratisbezorging. Bij gebruik van deze kortingscode betaal je geen bezorgkosten à € 3,95 bij je volgende bestelling.
Lijkt mij een algemene code. Er zijn verder geen voorwaarden aan gekoppeld, misschien wel aan mijn account gekoppeld?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
JantjeBr schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 05:39:
Vandaag een 8 GB Dane-elec USB stick voor €4,44 (inclusief verzendkosten).

http://www.mediamarkt.nl/...91,568814.html?langId=-11
Dank! Besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Windows 8 pro Upgrade is nog steeds te koop voor 14,99 euro. Via windows upgrade offer. Zojuist zelf ook gedaan. Mijn Windows 7 aankoop dateert uit 2009 maar daar hebben ze verder geen probleem mee.

http://thenextweb.com/mic...indows-8-pro-for-just-15/

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/35bwols.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Hugo op 08-02-2013 10:07 ]

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:23

Sorbo

Uw hulp in huis!

zxcvb schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:39:
Bij jouw volgende aankoop op VD.nl kun je gebruik maken van de kortingscode: gratisbezorging. Bij gebruik van deze kortingscode betaal je geen bezorgkosten à € 3,95 bij je volgende bestelling.
Lijkt mij een algemene code. Er zijn verder geen voorwaarden aan gekoppeld, misschien wel aan mijn account gekoppeld?!?
Er is wel een limiet, je mag namelijk maar 1 vouchercode per keer gebruiken. Voor mensen die bijvoorbeeld "shopkorting" (-10 euro boven de 50 euro) nog niet gebruikt hebben is dat lucratiever. Daarnaast is verzenden ook gratis boven de 75 euro. Mocht je dus nog wat kleding nodig hebben, dan heb je én gratis verzending, én een tientje korting ;)

Maar voor kleine bestellingen is deze inderdaad de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor eenieder die relatiegeschenken wilt kopen voor zijn/haar klanten:

Nu 10% korting bij businessgifts-online.nl

Gebruik code:BG001022013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hugo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
Windows 8 pro Upgrade is nog steeds te koop voor 14,99 euro. Via windows upgrade offer. Zojuist zelf ook gedaan. Mijn Windows 7 aankoop dateert uit 2009 maar daar hebben ze verder geen probleem mee.

http://thenextweb.com/mic...indows-8-pro-for-just-15/

[afbeelding]
Misschien kan je dan ook nog steeds gratis media center aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Ilya schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:16:
[...]

Dat gaan we vanavond maar dan even controleren.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 10:03
Hugo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
Vaag. Moet hier m'n serial invullen en nadat ik dat doe zegt 'ie dat ik niet in aanmerking kom (te lang geleden gekocht ook). Hoe kom jij langs die serial controle dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Vaag. Moet hier m'n serial invullen en nadat ik dat doe zegt 'ie dat ik niet in aanmerking kom (te lang geleden gekocht ook). Hoe kom jij langs die serial controle dan?
Heb 2 september gedaan. Wel op de pc die ik wil gaan upgraden. Had overigens niet verwacht dat het zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Volgens de link:
The following section is important. All you have to do is tell Microsoft you bought a Windows 7 PC in the last two months or so. If you pick a date that is close to June 2, you will be asked for your current Windows 7 key. I picked September 1st as my date and wasn’t prompted:

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Laatst online: 12-09 16:53
Voor Windows 8 zie ook: Windows 8 kortingen en aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
TheOmen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:23:
Volgens de link:
The following section is important. All you have to do is tell Microsoft you bought a Windows 7 PC in the last two months or so. If you pick a date that is close to June 2, you will be asked for your current Windows 7 key. I picked September 1st as my date and wasn’t prompted:
Invoer, resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
25 december werkte 3 minuten geleden wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 00:46
welkenaamnuweer schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:59:
[...]

Mooi foutje in ons voordeel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 00:46
[...]

Ik kan bevestigingen dat je media center nog steeds kunt activeren met de gratis codes (heb ik vorige week nog gedaan). Volgens mij zijn ze niet meer aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
En ik al die moeite doen om vmware machine te maken vlak voor einde geldigheid van die code om zo snel nog te kunnen redeemen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
8GB DANE-ELEC USB stick voor €4,44 bij de mediamarkt dagaanbieding: http://www.mediamarkt.nl/...&et_lid=104&et_sub=080213.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
Sj44k13 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:00:
8GB DANE-ELEC USB stick voor €4,44 bij de mediamarkt dagaanbieding: http://www.mediamarkt.nl/...&et_lid=104&et_sub=080213.
Lees eerst het topic even voor je iets plaats.
JantjeBr in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"

Paar reactie terug al geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik had teruggelezen, maar niet goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:00
Sj44k13 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:00:
Oei, error na het betalen via Ideal (404 als ik terug kom op de MM website), hopelijk gaat alles goed!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Even wat opgeschoond. Als je vindt dat een reactie niet door de beugel kan, maak dan een TR aan. Door zelf off-topic er op in te gaan maak je het er niet beter op ;)

De tip om even de zoekfunctie te gebruiken in plaats van een paar pagina's terug te lezen is natuurlijk wel een goede :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
@zxcvb

Thanks voor de code!! Ik heb net €30,- verzendkosten bespaard met je code.
Een sierhaard in de uitverkoop van €250,- voor €45,- waar nog flink wat verzendkosten bovenop zouden komen.

Om nog even ontopic te blijven, je hoeft er geen account voor te hebben en het gratis verzenden geldt ook voor hogere verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, en sowieso die sleutel moest in januari worden geactiveerd.

Ik heb ook maar even een 8GB stickje besteld :).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Thonz schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:44:
@zxcvb

Een sierhaard in de uitverkoop van €250,- voor €45,- waar nog flink wat verzendkosten bovenop zouden komen.

Om nog even ontopic te blijven, je hoeft er geen account voor te hebben en het gratis verzenden geldt ook voor hogere verzendkosten.
Ik krijg deze melding. De sfeerhaard is trouwens 35 euro (nu?).
Je winkelmandje voldoet niet aan alle voorwaarden van de promotiecode.(Fietsen en meubels zijn uitgesloten van deze actie.)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
@zxcvb

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik krijg de volgende melding:
Je winkelmandje voldoet niet aan alle voorwaarden van de promotiecode.(Fietsen en meubels zijn uitgesloten van deze actie.)

Excuus, opmerking was net al geplaatst

[ Voor 3% gewijzigd door sattertje op 08-02-2013 13:22 . Reden: opmerking reeds geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Aha, als je er een ander product (bijv 2e handschoenen) bij zet werkt de code op het gehele verzendbedrag. Het gaat hier dus duidelijk om een foutje in hun check.

[ Voor 32% gewijzigd door Tutti-frutti op 08-02-2013 13:24 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 20:06

p0st

Dutch Reefer

@zxcvb

Balen, die is nu dus niet meer op voorraad :( had er ook best eentje willen hebben voor dat geld!

Edit: Toch gelukt! Met dank aan Tutti-frutti :)

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 08-02-2013 13:38 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
atticus182 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:27:
[...]

Balen, die is nu dus niet meer op voorraad :( had er ook best eentje willen hebben voor dat geld!
Ik zit nog in het bestelproces maar twijfel nog, wil hem niet aan de muur hangen maar los hebben staan.
Washandje van 1 euro erbij en en idd verzendkosten zijn nu weg maar als ik hem niet bestel komt er straks wel 1 vrij.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
Thaimaster schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:31:
[...]

Ik zit nog in het bestelproces maar twijfel nog, wil hem niet aan de muur hangen maar los hebben staan.
Washandje van 1 euro erbij en en idd verzendkosten zijn nu weg maar als ik hem niet bestel komt er straks wel 1 vrij.
Het is niet zo dat als je iets in je winkelmandje hebt dat dat ook echt op vooraad is. Dat is namelijk de reden dat ik de code heb ontvangen. Ik had iets besteld wat ze niet meer bleken te hebben. Op het moment dat ik hem in mn winkelmandje had gedaan stond er bij het artikel ook dat deze niet meer verkrijgbaar was, maar toch kon ik hem bestellen.

Wel goedkoop verzenden van meubilair e.d. op deze manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Goeie tip. Onder andere vier T-shirts van 2 euri (i.p.v. 10) en een paar smartphone handschoenen, ook 2 euri, :p besteld. Prettig dat je voor €15 geen verzendkosten hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
zxcvb schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Het is niet zo dat als je iets in je winkelmandje hebt dat dat ook echt op vooraad is. Dat is namelijk de reden dat ik de code heb ontvangen. Ik had iets besteld wat ze niet meer bleken te hebben. Op het moment dat ik hem in mn winkelmandje had gedaan stond er bij het artikel ook dat deze niet meer verkrijgbaar was, maar toch kon ik hem bestellen.

Wel goedkoop verzenden van meubilair e.d. op deze manier ;)
Er staat bij die sfeerhaard "Dit artikel is momenteel niet voorradig." en ik heb geen mogelijkheid hem toch toe te voegen aan mijn winkelmand dus hoe je dat voor elkaar gekregen hebt?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Ben ik blind aan het worden of is de V&D geen verzendkosten code verwijderd?

Ik ben blind aan het worden. Mijn excuses.

[ Voor 25% gewijzigd door Lisadr op 08-02-2013 14:13 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:27
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 01:09:
[...]

Zit dikke prut in en is die 30 euro niet waard! Heb er HELAAS ervaring mee!
Waarom lees ik dit soort berichten altijd pas achteraf... :'( Naja ik heb er gisteren wel eens besteld voor moederlief, als cadeautje valt het haar hopelijk niet tegen.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:26
Danno88 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:13:
Via de facebook pagina van Wehkamp een kortingsbon voor €10,-

http://www.facebook.com/home.php#!/wehkampnl?fref=ts

Fff claimen en je krijgt hem in je mailbox.
De D-Link DHP-1565 is net in prijs verlaagd. Voor als mensen hem hebben gemist bij Ibood destijds.

pricewatch: D-Link DHP-1565

Komt ong. Uit op €35,- incl. €10 korting. Nie slecht voor die Router :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 22:25
Hallo,

Kreeg net deze mail:
Geachte heer/mevrouw Tuinman,

U heeft van Kruidvat 3 weken gratis het AD gekregen. Volgende week zaterdag ontvangt u hiervan alweer de laatste krant. En dat is toch jammer.

Lees nú het AD 12 + 3 maanden gratis (20% korting) en ontvang een Archos Arnova 7h G3 tablet (t.w.v. €129,95) cadeau. Of betaal slechts €79,95 bij en u ontvangt een Samsung Galaxy Tab 2.0 tablet (t.w.v. €239,-) cadeau.

Klik hier en ontvang uw tablet cadeau>>

Ik wens u alvast veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,

Lydia Kuiterman
AD
Is dit een leuke actie voor de Samsung Galaxy Tab 2.0 tablet?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
BaZnGaNL schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:58:
Hallo,

Kreeg net deze mail:

[...]

Dan zullen we toch de maandelijkse kosten voor de krant moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Adobe Creative Cloud is nu tijdelijk voor studenten maar €20,- p.m. :) Normaal €30,- en als niet student €60,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaaiikkeell
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:14
BaZnGaNL schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:58:
Hallo,

Kreeg net deze mail:

[...]

Minimaal 15 maand á 19,95 p/maand

Dus betaal je 380 voor je tablet als je de krant niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 14:40

Rem

IseT schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:40:
[...]

De D-Link DHP-1565 is net in prijs verlaagd. Voor als mensen hem hebben gemist bij Ibood destijds.

Thanks voor de tip, werd tijd dat ik een 1gb netwerk aan ging leggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

MMaaiikkeell schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:05:
Minimaal 15 maand á 19,95 p/maand
Dus betaal je 380 voor je tablet als je de krant niet wilt.
Als je de krant niet wil??
Trouwens, 3 maanden is gratis dus niet 15 maar 12x19,95=239 euro aan abonnementskosten.
Daar komt dan 80 euro bij voor de tablet. Deze is nieuw op PW zo'n 210 euro (ik neem aan dat Tab 2.0 om precies te zijn Tab 2 7.0 mee bedoeld wordt).
Dus je hebt voor 110 euro 15 maanden het AD. Tja, dat is aan jezelf of je dat waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:33

Fiber

Beaches are for storming.

Nee, je betaalt dan 320 Euro voor die tablet en je krijgt ook nog eens elke morgen een berg rotzooi door je brievenbus... ;)

Oftewel, alleen doen als je die krant toch al had willen nemen, anders ben je gewoon duur uit.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Laatst online: 21-02-2023
[...]

Ik heb thuis een paar ZyXEL PLA4201 500Mbps mini powerline-ethernetadapters, weet jij of die met deze D-link overweg kunnen. Kan nergens vinden of de D-link universeel compatible is met powerlines of alleen met powerlines van D-link zelf....

Edit: Laat maar, als de adapters een Homeplug av standaard hebben werkt het dus het zou moeten werken dus heb hem ook besteld :)

[ Voor 8% gewijzigd door Qli-max op 08-02-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23
[...]

Top tip, zojuist besteld! Ik zocht nog een zwarte gigabit router (anders moest het maar een witte TP-Link TL-WR1043ND worden, maar dit stond niet zo chique bij alle zwarte apparatuur) voor in mijn Home Cinema kastje. En nog goedkoper (inclusief verzendkosten) als bij iBood. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2013 19:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:26
[...]

Kan je vertellen ik heb die van mij gelijk retour gedaan... als je 1 torrent programma gebruikt knalt je internet er om de 5 minuten uit... echt een prut ding mijn oude belkin werkt beter. Misschien had ik pech maar ik raad iedereen die gewoon intensief gebruik maakt van internet --> torrents nieuwsgroepen gamen deze router te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:26
Bij Muizenshop een USB Stick van 16GB voor €5.80 + €2,95 verzendkosten.
Met de code 77759 gaat er nog €1,52 af dus €7,23 inclusief verzendkosten voor een 16GB USB Stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dennisvdweg schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:39:
Met de code 77759 gaat er nog €1,52 af dus €7,23 inclusief verzendkosten voor een 16GB USB Stick.
Hier pakt hij die kortingscode niet hoor, is alleen voor Logitech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Jasper 99 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:37:
[...]
Kan je vertellen ik heb die van mij gelijk retour gedaan... als je 1 torrent programma gebruikt knalt je internet er om de 5 minuten uit... echt een prut ding mijn oude belkin werkt beter. Misschien had ik pech maar ik raad iedereen die gewoon intensief gebruik maakt van internet --> torrents nieuwsgroepen gamen deze router te vermijden.
Was dit alleen bij torrents of ook bij gewoon internet gebruik. Dit klinkt namelijk eerder als een kabel of slecht wifi bereik probleem. Ik vind het een gewaagde uitspraak om hem dus maar gelijk af te raden, des temeer vanwege redelijk goede reviews op internet. Maar ik zal laten weten of hij goed werkt (denk het wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 12:52
je kan beter code 77757 gebruiken, 3,56 korting op alle magazijn-opruiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jooproo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:57:
[...]

Code is geldig tot 2010? In eerste instantie lijkt het bij beide codes te werken, maar als je uiteindelijk via Ideal wil betalen kom je toch weer op 8.75 euro en is de korting dus niet verwerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Vanaf woensdag 20 februari bij Aldi weer de 3TB USB 3 externe schijf voor €109

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dwxU81aSZr30X1vEJ0zYVC23/full.jpg

Deze blijkbaar.

Was begin januari ook al eens langs geweest.

martin149 in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"

martin149 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:10:
[...]

Jaja, ik heb er eentje. Het enige dat ik kan melden is dat ik nu zit met een defect exemplaar dat is zsm terug ga brengen.
enne, deze sit er in waarschijnlijk:
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB
Is dat nog goed afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Modbreak:#BezemErDoor

Mag ik eenieder er nog maar weer eens een keer aan herinneren dat dit topic bedoeld is voor het delen van kortingen en aanbiedingen en niet voor ervaringen met de afhandeling van bestellingen en rants over shops? Ervaringen horen thuis in de Shopreview en rants mag je helemaal voor je houden.

Dank u :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schinnen-groen
  • Laatst online: 19-09 13:51

Schinnen-groen

Groen is een kleur

Wat zijn rants? :X

3040 Wp - 4,7 GJ zonneboiler - WP droger; A+++ wasmachine. Het leven is een aaneenschakeling van leermomenten en de waarheid ligt meestal in het midden; vertrapt door beide partijen. De CO2-discussie: ik geloof hier niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
To speak agressivly about somthing. or to take your own tangent about a subject and talk for a long time in a passionate manner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 19-09 22:25
Om even terug te komen op de actie van het AD, ik doe het toch maar niet.. Denk dat ik beter de tablet los kan kopen, zo vaak lees ik toch niet het AD.

En nu.nl is ook goed genoeg voor mij.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:58

knakworst

Get more sats!

maartend schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:39:
[...]

To speak agressivly about somthing. or to take your own tangent about a subject and talk for a long time in a passionate manner.
Het interessante is dat het oud Nederlands is.

http://dictionary.reference.com/browse/rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
lekker ranten

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Zullen we maar weer gewoon on-topic gaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:39:
Om even terug te komen op de actie van het AD, ik doe het toch maar niet.. Denk dat ik beter de tablet los kan kopen, zo vaak lees ik toch niet het AD.

En nu.nl is ook goed genoeg voor mij.
Volkskrant heeft die actie ook met de Galaxy 7 tablet
http://abonnementen.vk.nl/samsung/abb.html?ref=abb

Kan je nu ook gratis zo lezen,
http://krant.volkskrant.nl/

Hoe zit het bij die kranten eigenlijk met het delen van een digitaal abonnement?
Normaal las het hele gezin dezelfde krant maar nu lezen individuele gezinsleden hem op aparte tablets/ smartphones. Zit daar een limiet aan qua aantal of ip's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:00

Quad

Doof

Je hebt maar een ip per huishouden? :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 05:59
jooproo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:57:
[...]

Kortingscode werkt niet, bij het afrekenen staat het originele bedrag er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Quad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:31:
Je hebt maar een ip per huishouden? :)
Maar je kunt wel meerdere e-mailadressen hebben.

Ik heb me twee maal aangemeld met verschillende e-mailadressen (eigenlijk een alias van het eerste). Een keer met PC als keuze en een keer met Android. De link in de e-mail was de tweede keer niet naar de app in de Play store. Ik heb die zelf geïnstalleerd (op twee tablets) en heb sindsdien op de PC en op die twee tablets de kranten kunnen ophalen. Geen idee hoe men mij geïdentificeerd heeft. Ik ga ze niet mijn adresgegevens geven dus de tweede week zal aan mij voorbij gaan.

Misschien kon iedereen die de Volkskrant app installeerde ( deze Google Play: de Volkskrant , niet die andere) deze week wel gratis de krant downloaden. Men zou het nog even kunnen proberen vandaag zonder je aan te melden via e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

*snip* offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
*snip* offtopic

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
box 50 GB geactiveerd, dank u!

normaal free account is 5 GB.

Dell staat inderdaad hier en daar, zal wel gesponsord worden door Dell.

[ Voor 13% gewijzigd door mountainbiker op 09-02-2013 14:26 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Je kan bij Box alleen bestanden uploaden die niet groter zijn dan 250MB.
Kan je beter mega.co.nz gebruiken, daar krijg je sowieso 50GB.
Helaas dus niet zo'n goede aanbieding :P

[ Voor 13% gewijzigd door Pistolebob op 09-02-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

*snip* offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 18:45 ]

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
*snip* offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:26
Ik was net in de Freerecordshop Leeuwarden en daar stond een Xbox 360 Slim 4GB voor €100.

pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 4GB Zwart

[ Voor 21% gewijzigd door WhySoSerious? op 09-02-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kreeg ik in m'n mail:

Samsung Galaxy Note 2 bij Typhone i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak 50 (1 jaar).
500 MB + 200 minuten + onbeperkt SMS + Gratis bellen naar Vodafone nummers.

1e 6 maanden €37.50 p/maand.
2e 6 maanden €50 p/maand.
Aansluitkosten €30
Directkorting.nl: -€25 (€20 als je al lid bent)

Totaal €530.
Samsung Galaxy Note 2 in pricewatch: €529.95.

EDIT @ 0:08 uur: + €9.50 verzendkosten = €539.50. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 10-02-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:23

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Voor mensen die zich inschrijven bij Box.com.
Het telefoonnummer kan je later weer verwijderen, je kunt nu gewoon 06123456789 invullen (ja het werkt ook al zijn het teveel cijfers). Mogelijk dat 0600000000 ook gewoon werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Perkouw op 09-02-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 05:59
dennisvdweg schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:51:
Ik was net in de Freerecordshop Leeuwarden en daar stond een Xbox 360 Slim 4GB voor €100.

pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 4GB Zwart
Die op het station of in het centrum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nee dat was het zeer zeker niet want het feit dat er zo expliciet de naam Dell bij staat hield de mogelijkheid in dat het op de een of andere manier gerelateerd zou zijn aan Dell hardware.

Er zijn nl. diverse Box aanbiedingen gerelateerd aan hardware of OS geweest en nog steeds zoals ik al vaker hier en daar op GoT gemeld heb. Daar wordt ook een Dell met Windows 8 combinatie aanbieding genoemd van slechts 25 GB die voorlopig nog tot maar liefst november 2015 loopt. Het is dan ook zeer opvallend dat dit nu voor iedereen lijkt te lukken. Dit zou dan ook wel eens niet de bedoeling kunnen zijn en wellicht snel weer onmogelijk kunnen worden. Maak er dus gebruik van zolang je kunt want je weet maar nooit.

De aanbieding gerelateerd aan Sony Experia devices is trouwens fors verlengd. Eerder eindigde die meen ik 31 januari jl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:00

Quad

Doof

Wel leuk overigens, 50GB voor mij en twee vrienden :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Wat betreft die box aanbieding, nadat je ingetekend hebt kan je 2 collega's/vrienden uitnodigen voor ook 50GB Het is dus zeker niet beperkt tot dell, eerder een sponsoring / reklame actie van, maar het lijkt een (tijdelijke?) actie. Er staat duidelijk PROMO in de link.

[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 09-02-2013 19:14 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 00:34
rockhopper schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:10:
Wat betreft die box aanbieding, nadat je ingetekend hebt kan je 2 collega's/vrienden uitnodigen voor ook 50GB Het is dus zeker niet beperkt tot dell, eerder een sponsoring / reklame actie van, maar het lijkt een (tijdelijke?) actie. Er staat duidelijk PROMO in de link.
heb voor mezelf en twee huisgenoten aangemaakt. Kan altijd van pas komen, alhoewel ik nu zef nog 75GB van Dropbox heb (Samsung S3 en HTC one X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:49
Heren,

Mocht iemand graag Windows 8 willen, hij is nog steeds te koop op de webshop van de Mediamarkt voor 59 euro. Hierbij gaat het om de versie met CD, en zonder CD+Mediacenter.

http://www.mediamarkt.nl/...28,492187.html?langId=-11

http://www.mediamarkt.nl/...28,525611.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Deze bonus heb ik al eens eerder gezien en toen was onduidelijk welke AH ze verkopen maar AH heeft weer diverse cadeaukaarten in de bonus, waaronder die van de mediamarkt:

http://www.ah.nl/appie/bo...de=regular&groupId=789046

http://www.ah.nl/appie/pr...de=regular&groupId=789046

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Je hebt mijn komende jaar totaal op zijn kop gezet :-D

Zit nu twee dagen bijna te twijfelen of ik de nexus 7 3g met een dumphone route moet gaan (batterij verbruik als reden voornamelijk), maar deze deal kan ik niet weerstaan. Mijn note 1 nog vanochtend op marktplaats gezet. Dus bedankt voor de tip. Trouwens er komt nog verzendkosten bij van 9.50 euro, wat resulteert in een totale prijs van 539.50.
Piet91 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:43:
Kreeg ik in m'n mail:

Samsung Galaxy Note 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Kreeg ik in m'n mail:

Samsung Galaxy Note 2...
Dit is helaas alleen voor nieuwe abonnementen, ik zit nu bij Vodafone en kan al verlengen, maar dat moet ik dus wel even 200-300 euro bijbetalen.. Pff..

[ Voor 29% gewijzigd door Tremio op 09-02-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
Tremio schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:04:
Dit is helaas alleen voor nieuwe abonnementen, ik zit nu bij Vodafone en kan al verlengen, maar dat moet ik dus wel even 200-300 euro bijbetalen.. Pff..
Waar gaat dit over?

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 16-09 11:56
Kreeg ik in m'n mail:

Samsung Galaxy Note 2 bij Typhone i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak 50 (1 jaar).
500 MB + 200 minuten + onbeperkt SMS + Gratis bellen naar Vodafone nummers.

1e 6 maanden €37.50 p/maand.
2e 6 maanden €50 p/maand.
Aansluitkosten €30
Directkorting.nl: -€25 (€20 als je al lid bent)

Totaal €530.
Samsung Galaxy Note 2 in pricewatch: €529.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Tremio schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:04:
[...]

Niet verlengen dan en je huidige nummer als prepaid mee nemen?

Trouwens ging bij mij fout bij het bestellen: geen bevestiging mail, geen status onder orderstatus en geen mogelijkheid contract uit te printen. Dacht bestel maar nog een keer, zelfde verhaal. net een email verzonden dat ze er een hiervan mogen annuleren en rekening dienen te houden met directkorting.com (het COM trouwens en niet NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Laatst online: 19-09 19:54
[quote]Tremio schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:04:
[...]

[/quote]
Als je telefonisch contact opneemt zullen ze makkelijk zijn en zal je zelfs korting toekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
itsme schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 21:34:
Deze bonus heb ik al eens eerder gezien en toen was onduidelijk welke AH ze verkopen maar AH heeft weer diverse cadeaukaarten in de bonus, waaronder die van de mediamarkt:

http://www.ah.nl/appie/bo...de=regular&groupId=789046

http://www.ah.nl/appie/pr...de=regular&groupId=789046
Hmm, stapelen en tijdens de BTW dagen inwisselen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Freakster86 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:43:
[...]
I like :*) Wel jammer dat het nog even duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Let wel op dat je bij Box.net een bandwidth hebt van 10GB per maand, dat betekend dat als je een map hebt van 1GB je die maar 10x volledig kunt 'downloaden' op een andere locatie. Dat lijkt veel maar gezien je op box.net makkelijk mp3's kunt zetten en deze kunt 'streamen' *lees afspelen zonder downloaden op de site* is het per keer dat je de pagina refresht het aantal mb van de mp3 bij je limiet er bij :P Dat tikt best snel aan kwam ik achter als je een paar mappen afspeelt :+
Bij dropbox is dat 10GB per dag, tot een maximum van 250GB per maand. (daar heb je die functie van afspelen sowieso al niet). Bij dropbox staat het nergens en kwam ik er pas achter na een goede google ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 09-02-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Freakster86 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:43:
[...]

Zou dat mogelijk kunnen zijn? Heeft iemand die dit al eens gedaan bij vorige BTW acties? Zou wel een heleboel schelen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Media Markt cadeaubonnen zijn altijd een vast bedrag en geen percentage.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Hahn schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:21:
Media Markt cadeaubonnen zijn altijd een vast bedrag en geen percentage.
Lijkt me nogal wiedes, voor welke winkel kun je nou cadeaubonnen met een percentage kopen :?

Het kan best interessant zijn voor de BTW dagen maar wat voor geldigheidsduur zit er op zo'n cadeaukaart?

edit, gevonden: De Mediamarkt cadeaubon is te besteden in alle Media Markt winkels in Nederland en kan worden opgewaardeerd voor bedragen tussen de €10,- en €150,-. De Mediamarkt cadeaubon tot vijf jaar na aankoop geldig en is bovendien in delen te besteden.

Nice :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door Reiben op 10-02-2013 00:29 ]

Pagina: 1 ... 62 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.