Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 71 Laatste
Acties:
  • 1.756.285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:01

Perkouw

Moderator General Chat
allesvooriphone schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:35:
[...]

is itunes tegoed nou te gebruiken voor het aanschaffen van een apple product?
iTunes gift certificates can be used to purchase movies, TV shows, music and music videos, as well as audiobooks from the iTunes Store. This article will explain how to redeem iTunes Store Gift Certificates. To learn about how to redeem iTunes Store Gift Cards, refer to iTunes Store: How to redeem an iTunes Gift Card.
Bron: http://support.apple.com/kb/HT2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allesvooriphone schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:35:
[...]

is itunes tegoed nou te gebruiken voor het aanschaffen van een apple product?
Nee, voor zover ik weet niet. Gebruik anders Google eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Thuisbezorgd code is sinds gisteren afgelopen. Weet iemand een nieuwe 20% korting actie?

Ik heb de facebook like actie geprobeerd maar dat werkt dus ook niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Xepos op 07-11-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:01
tvdoc schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:24:
Ik had de L3 zaterdag al besteld voor die prijs bij BartSmit (was vorige week ook 15% korting). Gister binnen gekregen, bij mij geen simlock, wel een brief erbij van KPN hoe je de unlockcode kunt aanvragen ;)
houdoeken schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:41:
Mag ik vragen wat je ervaringen zijn inmiddels? Ik lees veel verhalen over het interne geheugen wat snel volraakt en dat je de apps e.a. niet (goed) kan onderverdelen over je intern geheugen en SD kaart...
tvdoc schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:18:
Nou zoveel ervaringen heb ik nog niet hoor, kreeg hem gisteravond pas, even een half uurtje mee bezig geweest. Wel gelijk nieuwste software opgehaald (OTA) , toestel werkt redelijk vlot, heb verder nog geen apps geinstalleerd,dus nog geen ervaring met geheugen, alleen angrybirds even mee gespeeld, gaat op zich wel soepel. Het grootste minpunt vind ik het scherm, hele slechte kijkhoek. Voor die 30 euro is het een grappig ding, maar 90-129 euro wat ze er normaal voor vragen vind ik het absoluut niet waard
Mijn eerste/korte ervaring: voor €30 (met korting en na cashback) kun je er geen buil aan vallen, zeker als de batterijduur zo goed is als de verschillende reviews aangeven. Ook bij mijn unlocked met eenzelfde brief erin gefrot. Op het scherm is duidelijk bezuinigd, maar behalve in direct zonlicht goed bruikbaar. En aangezien ik 'm enkel als (backup) telefoon gebruik en het meeste op m'n IPS tablets doe is dat voor mij zeker geen belemmering. Verder is er op XDA en Modaco een actieve community en zijn officiële CM9 nightlies beschikbaar. 1GB intern is voor mij genoeg, de ruimteslurpers gaan gewoon op de SD card. Van problemen hiermee heb ik nog niets gemerkt (gewoon rooten en e.e.a. naar SD verplaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap even niet hoeveel die Bartsmit telefoon nu moet kosten. Op de Bartsmit pagina staat:
"Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!" Dus kom je nu uit op 60 euro of op 40 euro zoals in dit topic wordt voorgespiegeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:52:
Ik snap even niet hoeveel die Bartsmit telefoon nu moet kosten. Op de Bartsmit pagina staat:
"Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!" Dus kom je nu uit op 60 euro of op 40 euro zoals in dit topic wordt voorgespiegeld?
Hij kost op dit moment bij BartSmit 59,99 . met kortingscode FVK2012 krijg je 15% korting, dus je betaald 50,99 . Daarna kan je via lgl3.nl nog 20 euro cashback aanvragen.
En om het helemaal compleet ingewikkeld te maken :als je via P-less besteld, ook nog een cashback van 1,43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:52:
Volgens mij update Bartsmit haar beschrijving niet goed. Volgens mij stond er eerder "Je betaalt 59.99 euro na 30 euro cashback actie!" Toen was de L3 nog 89.99 daar in de shop (staat nu als originele prijs).

Die lgl3.nl actie met 20 euro cashback staat helemaal los van Bartsmit. Je betaalt gewoon 59.99 euro aan BS en dan later nog 20 euro terug. 40 euro dus. Of je moet nog van zo'n 10-15% kortingscode gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Met kortingscode komt ie uit op 51 euro voor BS, 20 euro cashback = 31 euro. Ach, voor dat geld heb ik een back-up toestel mocht mijn ZTE Blade het op een moment begeven (kan maar zo ooit) en dan kan ik iig zonder haast te hebben op zoek naar een alternatief. Voor dat geld is het weinig soeps (qua specs) maar wel veel bang for buck. Zie voor 30 euro maar eens een Android toestel te krijgen ;) Heck, in de PW staat ie voor 99,90 euro incl. verzendkosten :+ Nou, dan is dat toch leuk meegenomen dacht ik zo als reserve-toestel! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 07-11-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ook maar even besteld voor 31 euro is het een koopje :). @Hierboven de processor in de LG is wel beter :).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Vergeet cashback niet!

Ik heb de pocket al binnen, maar ga de LG zo ook maar even bestellen. Pocket is al weer opgeëist, dus de LG wordt dan mijn backup. Voor 30 euro een koopje.

Edit;
En besteld. Gaat me uiteindelijk 29,65 kosten. Goedkoop backup toestelletje 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Freakster86 op 07-11-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Vandaag een fotoalbum besteld bij HEMA, op de volgende bestelling (die ik voorlopig niet ga doen) 10% korting met de volgende code:
HETAFTRT2*
Vermeld even als je hem hebt gebruikt, denk dat die maar eenmalig is.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:51
Freakster86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:03:
Vergeet cashback niet!

Ik heb de pocket al binnen, maar ga de LG zo ook maar even bestellen. Pocket is al weer opgeëist, dus de LG wordt dan mijn backup. Voor 30 euro een koopje.

Edit;
En besteld. Gaat me uiteindelijk 29,65 kosten. Goedkoop backup toestelletje 8)
In de algemene voorwaarden staat:

Vul het online invulformulier in op www.lgl3.nl en stuur deze samen met de streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 15 januari 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop naar onderstaand adres.

ODC Benelux
T.a.v. LG Optimus L3
Postbus 55019
3008 EA Rotterdam

Dus eerst online het invulformulier invullen, en dan zodra het pakket binnen is, streepjes code van de doos knippen, een kopietje van de rekening maken/uitprinten in een envelop stoppen en naar dat adres sturen.

Correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:05
Nivali schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:22:
[...]

In de algemene voorwaarden staat:

Vul het online invulformulier in op www.lgl3.nl en stuur deze samen met de streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 15 januari 2013 in een voldoende gefrankeerde envelop naar onderstaand adres.

ODC Benelux
T.a.v. LG Optimus L3
Postbus 55019
3008 EA Rotterdam

Dus eerst online het invulformulier invullen, en dan zodra het pakket binnen is, streepjes code van de doos knippen, een kopietje van de rekening maken/uitprinten in een envelop stoppen en naar dat adres sturen.

Correct?
Nee, eerst pakket binnen krijgen (je moet ook het IMEI-nummer invullen en dat weet je nog niet), dan pas formulier invullen en daarna gevraagde spulletjes opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik vragen hoe ik aan die extra BS korting kom van 15 procent

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Laatst online: 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:42:
mag ik vragen hoe ik aan die extra BS korting kom van 15 procent

dank
Is volgens mij al een paar keer genoemd maar vooruit: FVK2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
Tanx voor de LG, heb het ook net besteld voor 50,99. Hoipelijk lukt de cashback van LG nog, mooi prrijsje voor een backup toestel.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:11
Pajaras schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:10:
Ik heb nog een kortingscode van €5,- van iBood, te gebruiken tot 14 november:

WM4UWWQ4YP6V77
thanks en gebruikt :) :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-10-2022
pricewatch: Western Digital Elements Desktop 2TB Zwart

Een externe harde schijf waar genoeg reviews van te vinden zijn op Tweakers. Nu toch 8 euro goedkoper dan laagste in Pricewatch (en daarmee ook goedkoopste externe 2tb schijf volgens mij)

http://www.bobshop.nl/nl/...b-externe-harddisk/p35621

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramash
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 01:01
Hallo allemaal, ik heb van een vriend gehoort dat de media markt weer een stunt gaat doen een dezer weken.

dit is natuurlijk niet zeker, maar het is het zeker waard om even alert op te zijn :)

overigens zou saturn misschien ook nog wat doen, fingers crossed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik pak de slaapzak en thermosfles alvast!

..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:42
mtr33 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:11:
[...]

[...]

[...]

Mijn eerste/korte ervaring: voor €30 (met korting en na cashback) kun je er geen buil aan vallen, zeker als de batterijduur zo goed is als de verschillende reviews aangeven. Ook bij mijn unlocked met eenzelfde brief erin gefrot. Op het scherm is duidelijk bezuinigd, maar behalve in direct zonlicht goed bruikbaar. En aangezien ik 'm enkel als (backup) telefoon gebruik en het meeste op m'n IPS tablets doe is dat voor mij zeker geen belemmering. Verder is er op XDA en Modaco een actieve community en zijn officiële CM9 nightlies beschikbaar. 1GB intern is voor mij genoeg, de ruimteslurpers gaan gewoon op de SD card. Van problemen hiermee heb ik nog niets gemerkt (gewoon rooten en e.e.a. naar SD verplaatsen).
Kan je wat meer vertellen over die simlock , want ik versta het niet goed , is die ge simlocked ofniet?

Bedankt , jeroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Niet gesimlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Weten jullie zeker dat die 20 euro cashback niet al gedaan is? Dat staat namelijk op de site.

http://www.bartsmit.com/hi-prepaid-lg-optimus-l3-e400-zwart

Kan iemand bevestigen dat die cashback actie werkt?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
Richh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:37:
Weten jullie zeker dat die 20 euro cashback niet al gedaan is? Dat staat namelijk op de site.

Ik zie het eerste toestel al verschijnen op tweakers.net vraag & aanbod voor 50 euro dus het lijkt mij niet dat hij met verlies zal verkopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:37:

Ik gok het er gewoon op.

Zoals al eerder werd gesteld staat er in de AV:
Uitgezonderd van deelneming zijn: (a) groothandelaren en winkeliers die LG producten verkopen, en (b) met uitzondering van medewerkers of contractanten van LG of aan LG gelieerde bedrijven of hun families, LG-agenten en iedereen die betrokken is bij de organisatie of het beheer van de promotie.

Lijkt me dus sterk dat BS deze cashback heeft geïnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:47:
[...]

Ik gok het er gewoon op.

Zoals al eerder werd gesteld staat er in de AV:
Uitgezonderd van deelneming zijn: (a) groothandelaren en winkeliers die LG producten verkopen, en (b) met uitzondering van medewerkers of contractanten van LG of aan LG gelieerde bedrijven of hun families, LG-agenten en iedereen die betrokken is bij de organisatie of het beheer van de promotie.

Lijkt me dus sterk dat BS deze cashback heeft geïnd.
Misschien een apart topic hiervoor aanmaken?
Of volg dit forum http://www.telecomvergelijker.nl/thread/53785/alcatel-ot918-voor-4250-galaxy-pocket-voor-2525-bij-bart-smit.html

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

10% korting bij Bol.com

10% korting van 12 t/m 18 november 2012

AH-12BOL20-AFHP

maximaal 1 keer op 1 bestelling per klant.

Niet geldig in combinatie met andere acties.

Niet geldig voor assortimenten nederlandstalige boeken, elektronica, fotoservice, mooie & gezond, babyvoeding onder de 6 maanden, keukenapparaten, huishoudelijke apparaten, computer,tweedehands en artikelen van Bol.com partners.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:13

DukeBox

loves wheat smoothies

Gramash schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:59:
Hallo allemaal, ik heb van een vriend gehoort dat de media markt weer een stunt gaat doen een dezer weken.
Ik zou eerder verbaast zijn als ze eens een week geen stunt heben..

Maar goed, weer ontopic: http://www.jumbo.eu/nl-nl/fvdagen2012/
Ben er gisteren geweest er zijn wel leuke dingen voor weinig (helemaal als je van puzzels houd) maar die (tot) 80% is eerder ~40% t.o.v. huidige kruidvat aanbiedingen e.d.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yorin schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:21:
10% korting bij Bol.com
...
Niet geldig voor assortimenten nederlandstalige boeken, elektronica, fotoservice, mooie & gezond, babyvoeding onder de 6 maanden, keukenapparaten, huishoudelijke apparaten, computer,tweedehands en artikelen van Bol.com partners.
wat blijft er dan nog over? enkel Engelse boeken, games en films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

M a r c o schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:40:
[...]

wat blijft er dan nog over? enkel Engelse boeken, games en films?
Vergeet muziek ook niet. Het is niet veel wat overblijft, maar ik had de code ook niet kunnen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:23
Dagaanbieding ING rentepunten: 30 Disney DVD's voor 109,90 + 5000 rentepunten (verzendkosten al meegerekend):

Inhoud Best of Disney DVD Box:
•Fantasia - Special Edition
•Dumbo - Special Edition
•Bambi NL/FR
•Alice in Wonderland - Special Edition NL/FR
•Merlijn de Tovenaar - Special Edition NL/FR
•Aristocats - Special Edition
•Robin Hood - Special Edition NL/FR
•Het Grote Verhaal van Winnie de Poeh
•Frank en Frey - Special Edition NL/FR
•Oliver & Co - Special Edition
•Belle &hetBeest - Special Edition (2-Disc)
•Lion King - DiamondEdition
•Pocahontas
•De klokkenluider van de Notre Dame
•Tarzan - SpecialEdition (2-Disc)
•Fantasia 2000 - Special Edition
•De Prinses en de Kikker
•Rapunzel
•Winnie the Pooh - the movie NL/FR
•Bambi 2 NL/FR
•TinkerBell - De verlorenschat
•Mickey Mouse Clubhouse - Big band concert NL/FR
•Donald Duck 75th Anniversary - Limited Edition
•ToyStory - Special Edition
•ToyStory 2 - Special Edition
•ToyStory 3
•Cars
•The Incredibles - Special Edition (2-Disc)
•Ratatouille
•Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
Aanbieding van veronica

Blu-rayspeler + 4 films voor 79 euro. Per extra film 7,5 euro. 3D Speler voor 12,50 extra.

Er zijn maar 16 films waar je uit kunt kiezen. Zitten wel een paar interesante titels tussen.

Opzich als je nog opzoek bent naar een 3D Blu-rayspeler is het wel een aardige deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Gratis 10 GB online storage plus Box Sync bij Box voor alle iPad en iPhone gebruikers.
Geldig voor de rest van 2012.

http://blog.box.com/2012/...e-on-your-iphone-or-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41
Tonger schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:44:
[...]

Is volgens mij al een paar keer genoemd maar vooruit: FVK2012
Bedankt voor de LG / BS tips, gisteravond 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:15

Rick-Jan

always connected

Houtkern schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:50:
[...]

Bedankt voor de LG / BS tips, gisteravond 1 besteld.
Hier ook 1 besteld, via digitale acceptgiro, Zou een email krijgen met daarin de acceptgiro, maar die nog niet gehad. Lees ook op internet dat de LG best populair is, Duimen dat we hem krijgen!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Heeft iemand nu al succesvol die cashback gedaan bij de LG? daar hangt mijn beslissing van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houtkern
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:41
Meessen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:15:
Heeft iemand nu al succesvol die cashback gedaan bij de LG? daar hangt mijn beslissing van af.
Als je wacht tot 31 december dan weet je zeker dat je er niet meer van kan profiteren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-10-2022
Meessen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:15:
Verschrikkelijk succesvol de gevraagde spullen opgestuurd, maar zoals in de voorwaarden van de cashback staat kan het tot 10 weken duren voordat er geld overgemaakt wordt. Dus ik zou de eerste dagen geen nieuws verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cashback actie zal gewoon werken als ik de algemene voorwaarden bekijk. Die cashback van LG is onafhankelijk van de prijs die jij ervoor betaalt bij de winkelier. Pakketje is bij mij overgedragen aan PostNL :).

Ik heb die actie met die Samsung Pocket gemist maar die schijnt een beter scherm te hebben dan de LG en ook een betere camera dacht ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Mcctje schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:11:
Thuisbezorgd code is sinds gisteren afgelopen. Weet iemand een nieuwe 20% korting actie?

Ik heb de facebook like actie geprobeerd maar dat werkt dus ook niet.
Je kunt via http://www.actiecode.nl/acties/actie/thuisbezorgd-voucher-voor-korting-op-je-bestelling een 10% kortings code krijgen.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Yorin schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:28:
[...]
Vergeet muziek ook niet. Het is niet veel wat overblijft, maar ik had de code ook niet kunnen delen.
Was ook niet bedoeld als commentaar op het delen van de actie hoor, integendeel. ;)
Vind dat soort acties alleen soms wat sneu als ze groot reclame maken met korting om dan in de kleine letters driekwart van het assortiment uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Verplaatst naar het Dell topic..

[ Voor 94% gewijzigd door Master__R op 09-11-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor Dell kortingsbonnen is een apart topic: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lax1988
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:16
Gadzuric50 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:14:
pricewatch: Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse
in aanbieding bij Bart Smit: http://www.bartsmit.com/l...asermuis-modern-warfare-3
Afgeprijsd naar 39 euro, nog 15% extra korting met actiecode FVK2012

Voor de fans het bijpassende toetsenbord:
pricewatch: Logitech Gaming Keyboard G105: Made for Call of Duty
ook in de aanbieding bij Bart Smit: http://www.bartsmit.com/l...tsenbord-modern-warfare-3
Afgeprijsd naar 29 euro, wederom 15% extra korting met actiecode FVK2012

In pricewatch samen als goedkoopste optie ruim 110 euro. Bij Bart Smit 57,80 incl verzenden.
Al lijkt de muis me de beste aanbieding.
Dank je wel. Precies wat ik nodig had. Zeker geen slechte deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gadzuric50 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:14:
pricewatch: Logitech G9X Call of Duty: Modern Warfare 3 Edition Laser Mouse
in aanbieding bij Bart Smit: http://www.bartsmit.com/l...asermuis-modern-warfare-3
Afgeprijsd naar 39 euro, nog 15% extra korting met actiecode FVK2012

Voor de fans het bijpassende toetsenbord:
pricewatch: Logitech Gaming Keyboard G105: Made for Call of Duty
ook in de aanbieding bij Bart Smit: http://www.bartsmit.com/l...tsenbord-modern-warfare-3
Afgeprijsd naar 29 euro, wederom 15% extra korting met actiecode FVK2012

In pricewatch samen als goedkoopste optie ruim 110 euro. Bij Bart Smit 57,80 incl verzenden.
Al lijkt de muis me de beste aanbieding.
Thanks voor het toetsenbord. Jammer dat er CoD opstaat, maar dat is gauw te wissen, hoop ik. Heb al een G9 liggen, dus die niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Die cover kun je altijd nog vervangen door een G9x cover te bestellen via logitech.com, kost je 5 euro voor een cover en dan nog de bijkomende verzendkosten. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 08-11-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
PC spel BioShock is gratis te downloaden via Gamefly. Die kan je vergelijken met Steam bv.

http://www.gamefly.co.uk/Download-BioShock/5001055/

Twee nadelen: spel is vijf jaar oud. :'(
En je moet je registreren op de site met je creditcard gegevens!
Volgens mij de enige betalingsmethode op Gamefly. De site is nogal onduidelijk daarover.

Take it or leave it, zou ik zeggen. Wilde het jullie toch niet onthouden.

[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 09-11-2012 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 00:18:
Actievoorwaarden

Deze aanbieding is geldig tot 15/11/2012.
U ontvangt 2 weken gratis de Volkskrant.
Na 2 weken stopt de bezorging automatisch.
Elk huishouden mag, tijdens de campagneperiode, eenmalig deelnemen aan deze actie.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
De Volkskrant behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door akkoord te gaan met de voorwaarden geeft u de Volkskrant toestemming u éénmalig per email en telefoon te benaderen voor een fantastische aanbieding.
De Volkskrant gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
Ga voor meer informatie naar www.volkskrant.nl/service.

Ziet er 'eerlijk' uit. Ze zullen je gewoon bellen of je niet klant wilt worden. Ik heb wel interesse eens een papieren krant te ontvangen.
ze hebben de actie al voortijdig beëindigd

http://abonnementen.vk.nl/afgelopen/2wkgratis.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nemean schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:43:
Die cover kun je altijd nog vervangen door een G9x cover te bestellen via logitech.com, kost je 5 euro voor een cover en dan nog de bijkomende verzendkosten. ;)
Maar die heb je niet voor G105. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 10:12
Net ook de LG van Bart Smit binnen gekregen, bedankt voor de tip !!

Nog een opmerking over unlocken Sim-Lock
Had hier al gelezen dat er een instructiebrief bij zat.
Maar wat er volgens mij niet bij stond, is dat een unlock code binnen 12 maanden e68,00 kost.

Heb nu zelf ook geprobeerd met andere SIM kaarten, gaat zonder moeite.

(Alleen een omgedraaide sim kaart werd geblokkeerd, flauw hoor ;-)

[ Voor 21% gewijzigd door SCS2 op 10-11-2012 22:17 ]

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
SCS2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:54:

Maar wat er volgens mij niet bij stond, is dat een unlock code binnen 12 maanden e68,00 kost.
Verschillende mensen gehoord dat deze simlock vrij is. Zoniet is dit wellicht makkelijk te unlocken zelf met android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
SCS2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:54:

Hier ook de LG net binnengekregen. Zegel was verbroken van de verpakking vanwege de simkaart. Echter was ook de zegel van de batterij verpakking verbroken...

Simlock vrij, maar de kijkhoek van scherm (verticaal) is echt slecht. Denk dat ik hem maar ga retourneren. Horizontaal net zo 'goed' als de pocket, maar verticaal is bij de pocket vele malen beter.

[ Voor 15% gewijzigd door Freakster86 op 09-11-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:15

Rick-Jan

always connected

Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:27:
[...]

Hier ook de LG net binnengekregen. Zegel was verbroken van de verpakking vanwege de simkaart. Echter was ook de zegel van de batterij verpakking verbroken...

Simlock vrij, maar de kijkhoek van scherm (verticaal) is echt slecht. Denk dat ik hem maar ga retourneren. Horizontaal net zo 'goed' als de pocket, maar verticaal is bij de pocket vele malen beter.
Hier ook binnen, maar zit op werk. Maar wat verwacht je van een budget telefoon? micro sd enzo is gewoon handig, en CM erop en klaar; voor weinig een leuk telefoontje

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Rick-Jan schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:37:
[...]

Hier ook binnen, maar zit op werk. Maar wat verwacht je van een budget telefoon? micro sd enzo is gewoon handig, en CM erop en klaar; voor weinig een leuk telefoontje
Ik verwacht niet veel, maar als ik hem vergelijk met de pocket (die dus 5 euro goedkoper was) dan is het scherm echt een stuk minder.

Vraag is echter of ik hem wel kán retourneren. Op de sealbag staat:
Verbroken sealbag: het is niet mogelijk om software (videogames, computersoftware, DVD, BLU-RAY en CD) te ruilen of geld terug te ontvangen. Dit geld ook voor software met een opstartcode.

Nu lees ik het bijgeleverde retourformulier:
Bartsmit.com accepteert alleen bestellingen die binnen de gestelde termijn van 100 dagen worden geretourneerd. Tevens dient elk artikel in ongebruikte en verkoopbare staat te zijn én - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking. Voor hardware (spelcomputers, tablets en GSM's) en sofware (zelfde rijtje) geldt dat de verzegeling NIET mag zijn verbroken.

Dussss, even contact opnemen met BS denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maaw
  • Laatst online: 23-05 17:01
Thuisbezorgd.nl : 20% Korting met code: ktl875y6 :9

De code is alleen geldig bij online betalingen, eenmaal per huishouden en je kunt hem niet gebruiken in combinatie met andere acties. De coupon code is helaas niet te gebruiken via de mobiele site of de App.

Edit: code is inderdaad verlopen; HGR6TWQKHLQMB voor 10 % korting werkt wel

[ Voor 13% gewijzigd door maaw op 11-11-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water946
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11-2020
De opgegeven vouchercode ktl875y6 van Thuisbezorgd.nl is verlopen op: 06-11-12 en is daarom niet meer geldig. Dit is al een paar dagen geleden op het forum gezet maaw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:46:
Nu lees ik het bijgeleverde retourformulier:
[i]Voor hardware (spelcomputers, tablets en GSM's) en sofware (zelfde rijtje) geldt dat de verzegeling NIET mag zijn verbroken.
Bij online aankopen heb je toch een zichttermijn... Het lijkt me dan vreemd dat je je telefoon niet mag bekijken O.o. Ik begrijp het wel bij games/software/dvd/bluray.

edit:
D-Orange schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:18:
Aanbieding van veronica

Blu-rayspeler + 4 films voor 79 euro. Per extra film 7,5 euro. 3D Speler voor 12,50 extra.

Er zijn maar 16 films waar je uit kunt kiezen. Zitten wel een paar interesante titels tussen.

Opzich als je nog opzoek bent naar een 3D Blu-rayspeler is het wel een aardige deal.
Het zijn wel de meest kale versies van de LG en hoewel ze niet in de pricewatch staan (BP125 en BP325) schat ik de BP125 ongeveer 50 euro (BP120 is 60,-) en de BP325 80 euro (420 iis 90,-). Dan heb je idd bij de 3D speler nog net een aanbieding. Echter zou ik gaan voor een iets luxer model, vooral de BP125 mist enkele opties.

[ Voor 46% gewijzigd door Duckhamster op 09-11-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maaw
  • Laatst online: 23-05 17:01
water946 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:40:
De opgegeven vouchercode ktl875y6 van Thuisbezorgd.nl is verlopen op: 06-11-12 en is daarom niet meer geldig. Dit is al een paar dagen geleden op het forum gezet maaw. ;)
Hij is vandaag door Thuisbezorgd.nl gepost op

http://www.actiecode.nl/a...-korting-op-je-bestelling

Edit: post is niet meer zichtbaar, maar hij was gepost als reactie om 09-11-2012 | 11:22 uur

Neem aan dat die dan (weer) werkt. Zal het vanavond uitproberen.

[ Voor 9% gewijzigd door maaw op 09-11-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maaw schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:10:
Hij is vandaag door Thuisbezorgd.nl gepost op

http://www.actiecode.nl/a...-korting-op-je-bestelling

Edit: post is niet meer zichtbaar, maar hij was gepost als reactie om 09-11-2012 | 11:22 uur

Neem aan dat die dan (weer) werkt. Zal het vanavond uitproberen.
code:
1
HGR6TWQKHLQMB

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:15
bij aanschaf van een tijdschriftenbon vanaf 10,- 6 weken telegraaf kado. ( via P-less ook nog 10% cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met de LG L3 van Bart Smit met welke provider hebben jullie getest dat dit toestel simlock vrij is? Ik heb net mijn T-Mobile SIM geprobeerd en die wordt niet gepakt. Het kan zo zijn dat mijn SIM verouderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13
Ik heb met een T - Mobile Sim getest. Bellen en data ontvangen ging prima. Toestel van mij is dus gewoon simlockvrij. Net zo simlockvrij als mijn Pocket ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
summaheat schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:49:

Hier staat dat je deze telefoon enkel in nederland kan activeren, kan ik deze in belgie gebruiken?

Zal wel zeker..
er zit geen simlock op, dus kan je perfect in belgië gebruiken. getest met proximus & mobile vikings

[ Voor 5% gewijzigd door xenne op 09-11-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnoldsmit schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:46:
Ik heb met een T - Mobile Sim getest. Bellen en data ontvangen ging prima. Toestel van mij is dus gewoon simlockvrij. Net zo simlockvrij als mijn Pocket ;)
Is jouw SIM anders dan de mijne? Zo ziet mijn SIM eruit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KHiuE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:45:
Voor de mensen met de LG L3 van Bart Smit met welke provider hebben jullie getest dat dit toestel simlock vrij is? Ik heb net mijn T-Mobile SIM geprobeerd en die wordt niet gepakt. Het kan zo zijn dat mijn SIM verouderd is.
Hollands Nieuwe, werd gelijk gepakt.

Hoe vind je het scherm? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Ah, dat is al wel een redelijke oude sim kaart.

Ik heb een redelijk nieuwe, half jaartje oud.
Tegenwoordig zijn ze mooi T - Mobile Roze met 'koperen' sim.

http://www.google.nl/imgr...,r:1,s:0,i:72&tx=88&ty=78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:52:
[...]

Van het scherm wordt je inderdaad niet vrolijk.
Maar agh, voor 30 eurie mag je niet meer verwachten toch?

Redelijk groot scherm, redelijke CPU, Custom rom die in de maak zijn. Zelfs al CM 9 Nightly's.
Samen met de Pocket zijn dit erg mooie aanbiedingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:52:
[...]

Ik vind het al met al geen slechte deal voor 30 euro heb ik Android, een camera, GPS, een USB oplader en nog veel meer features. En als ik echt een beter scherm wil dan moet ik maar de verbinding thetheren naar mijn iPod :). Dat laatste is ook een serieuze optie die ik bekijk :). Grootste probleem van de iPod is dat ik er niet mee kan bellen :).Ik heb nu een featureloze doch uitstekend bellende Nokia. De kijkhoek vind ik rechtstandig redelijk oke het is niet zo dat je belet wordt in het lezen en een toestel van dit gewicht is niet vermoeiend om recht voor je te houden :). Dat is anders met een tablet van 600+ gram. De kijkhoeken zijn wel klein, ik had ook liever een beter scherm gezien. Ik heb trouwens die deal met die Samsung gemist dus daar kan ik niet over oordelen :). Ik ga trouwens nog niet die CM9 installeren want daar schijnen nog veel bugs in te zitten. Het zal meer met Launchers en skins werken worden voor mij. Toetsenbord misschien customizen met http://code.google.com/p/tinykeyboard/.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
coupon is universeel volgens mij
Geachte Relatie van Reprint.nl,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog een kortingscoupon van € 5,00* heeft openstaan.
U heeft nog tot uiterlijk 30 November 2012 de mogelijkheid om uw tegoed te verzilveren bij reprint.nl

Het werkt als volgt:
- Ga naar reprint.nl en meldt u aan op uw account;
- plaats uw bestelling van minimaal € 20,00
- Gebruik kortingscode: november

U ontvangt direct € 5,00 korting op uw bestelling. U dient wel eerst ingelogd te zijn om de kortingscoupon te kunnen verzilveren.

* Let op!! De Korting is niet geldig voor Originele Cartridges, maar wel voor onze Huismerk Cartridges!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik zie hier dat bioshock (pc) gratis is:
http://www.gamefly.co.uk/Download-BioShock/5001055/

Ik heb hem niet geprobeerd

edit: sorry het was al gepost, mijn excuses

[ Voor 16% gewijzigd door guardian-spirit op 09-11-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
De LG Optimus van de Bart Smit is definitief simlock vrij.
Een Tele2 en een T-Mobile sim functioneren probleemloos.

@ hierboven

;)

[ Voor 8% gewijzigd door cornfed99111 op 09-11-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-07 16:32
Ook bij Vodafone werkt de L3 perfect.

http://www.lgl3.nl/gegevens.html

Welk telefoonnummer vullen jullie hier in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met een L3 ik heb even een topic gemaakt zodat dit topic niet vervuild wordt met onze ervaringen, tips en tricks: LG Optimus L3 E400 - Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanzwiet
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-05-2024
Voor nieuwe Albelli klanten : een fotoboek L voor € 12,95 met deze coupon : 74DCYEF5AY76FY8.
Slechts eenmaal te gebruiken, dus doe er snel je voordeel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-07 11:01
Bedankt, dat wordt smikkelen zometeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je bij http://www.clevercow.nl de code WELKOM4612 gebruikt, dan krijg je blijkbaar 7,50 euro korting op het hele assortiment.
CleverCow.nl heeft de website vernieuwd, het assortiment uitgebreid naar meer dan 8.000 producten, allen voorzien van informatie en foto’s, met scherpe prijzen en de snelste levertijd. Kijkt u zelf en gebruik direct de € 7,50 feestkorting.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Blu-Ray Ocean's 13, €4,99 inclusief shipping. Regio Europa, volgens mij wel geen NL ondertiteling, maar dat weet ik niet 100% zeker. Zaak is in elk geval betrouwbaar.

http://www.wowhd.nl/blu-r...lu-ray/dp/1568993#bc=56b4

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 09-11-2012 21:38 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:25:
Iedereen met een L3 ik heb even een topic gemaakt zodat dit topic niet vervuild wordt met onze ervaringen, tips en tricks: LG Optimus L3 E400 - Ervaringen & Discussie
Thanks, graag dus daar verder :)

Tip voor de volgende keer dat er zo'n aanbieding voorbij komt waar al snel de nodige reacties/vragen op komen: open zodra dat duidelijk wordt een apart topic. Indien de discussie over het product gaat in een van de techfora, anders hier in SF. Dan houden we samen dit topic zo overzichtelijk mogelijk :)

Modbreak:Ik heb nog even een paar reacties verwijderd omdat V&A niet hier op het forum thuishoort. A.u.b. dergelijke reacties gewoon even melden per topicreport, in plaats van er op in te gaan :)

[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 10-11-2012 11:32 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Vanaf vandaag, bij inlevering van airmiles 10% korting op alles bij Dixons.
Geldt ook voor alle Apple producten, ik heb nl. zelf een iPad Retina gehaald met 10% korting. ;)

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 21:40
Dennis_dude schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:41:
Geldt ook voor alle Apple producten, ik heb nl. zelf een iPad Retina gehaald met 10% korting. ;)
Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Iemand die gebruik heeft gemaakt van die Mikro gids actie al wat vernomen? Ik heb hem via hun eigen site besteld (3 euro cashback ;) ), maar tot op heden nog geen bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
ktl875y6 is helaas voorbij @ thuisbezorgd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:50
Dennis_dude schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:41:
Dan moet je die Airmiles wel hebben, want elke dag boodschappen bij Appie levert niet veel Airmiles op...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
Wat betreft de Mikro gids: vandaag brief ontvangen met de gegevens erin etc, ik verwacht de gids zelf vanaf deze of volgende week

EDIT: Geen mail inderdaad, wel een bevestigingsbrief dus

[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-11-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:07:
Wat betreft de Mikro gids: vandaag brief ontvangen met de gegevens erin etc, ik verwacht de gids zelf vanaf deze of volgende week
Oh, dus je krijgt geen bevestigingsmail o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
geen kortingsbon maar toch een fijne deal waar ik heel tevreden mee ben: de Canon Pixma 5350, is bij Foto Klein 66,56 als je 'm afhaald. Daar boven op krijg je nog een 20 euro retour via de Canon Cash Back actie, komt neer op een hele compete printer voor maar 46,56!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Napsju schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:55:
[...]

Dan moet je die Airmiles wel hebben, want elke dag boodschappen bij Appie levert niet veel Airmiles op...
Hihi dan moet je voortaan maar altijd je stuff bij Dixons online bestellen en dan in de winkel afhalen, dan krijg je airmiles voor je aankoop en ook nog eens een bonus van 300 airmiles, dan tikken die airmiles wel aan!

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:36
Had je dan niet beter coupons van Wehkamp met 15% korting kunnen kopen en dan nu een ipad 4, komt dan uit op 425 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
20% Het alles is familie kookboek
KRST-06-31-BKN

15% Nivea soft en nivea for men vitality geschenkverpakkingen
KRST-06-31-MG

10% Alle kerstmuziek en kerstfilms
KRST-06-31-DCD

10% Just dance 3 en Dance central 3
KRST-06-31-GMS

10% Snij en knipgereetschap - niet elektrisch
KRST-06-31-KTH

20% Alles van trust
KRST-06-31-EKT
Deze codes kreeg ik meegeleverd bij mijn bestelling bij Bol.com
Ik weet niet hoe vaak of hoe lang ze geldig zijn, maar ik hoop dat iemand er iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023
Er is voor firefox een add-on:
https://addons.mozilla.or...efox/addon/couponshelper/

YouTube: couponshelper tutorial

Als je op een pagina terecht komt dat een coupon code gebruikt dat in de database van 'couponshelper' bestaat, dan activeert de add-on zichzelf.

Afbeeldingslocatie: https://addons.cdn.mozilla.net/img/uploads/previews/full/60/60159.png?modified=1309959643

Om het te testen, als je naar de pagina gaat waar je de gratis versie van bioshock kan downloaden dan zie je 2 coupon codes tevoorschijnkomen.

edit: http://www.gamefly.co.uk/Download-BioShock/5001055/

(als je je browser niet wilt "overloaden" met extensies, dan kan je het ook op een portable versie van firefox installeren)

[ Voor 13% gewijzigd door guardian-spirit op 11-11-2012 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 14:49
[message=39260627ine]Freakster86 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:09[/m]:
[...]
Oh, dus je krijgt geen bevestigingsmail o.i.d.?
Ik heb wel een bevestigingsmail gehad. Vervolgens even contact opgenomen met de KRO om de ingangsdatum aan te laten passen. Dat kon gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

luccyboy schreef op zondag 11 november 2012 @ 00:36:
[...]

Deze codes kreeg ik meegeleverd bij mijn bestelling bij Bol.com
Ik weet niet hoe vaak of hoe lang ze geldig zijn, maar ik hoop dat iemand er iets aan heeft.
Ik heb de kerstcd-code gebruikt, maar die werkt niet. Waarschijnlijk is het account-gebonden.

Ik krijg de volgende foutmelding:
Wij wijzen u graag op het volgende:
De door u ingevoerde code is niet geldig als coupon. Cadeaubonnen kunt u tijdens het betalen inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 08:53
Yorin schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:37:
[...]

Ik heb de kerstcd-code gebruikt, maar die werkt niet. Waarschijnlijk is het account-gebonden.

Ik krijg de volgende foutmelding:

[...]
Dat soort codes moet je ook een paar schermen verder invoeren, dan werkt ie wel ;)
Op twee plaatsen geprobeerd en het werkt iid niet.

[ Voor 7% gewijzigd door royjn op 11-11-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 22:49
guardian-spirit schreef op zondag 11 november 2012 @ 05:20:
Er is voor firefox een add-on:
https://addons.mozilla.or...efox/addon/couponshelper/

YouTube: couponshelper tutorial

Als je op een pagina terecht komt dat een coupon code gebruikt dat in de database van 'couponshelper' bestaat, dan activeert de add-on zichzelf.

[afbeelding]

Om het te testen, als je naar de pagina gaat waar je de gratis versie van bioshock kan downloaden dan zie je 2 coupon codes tevoorschijnkomen.

edit: http://www.gamefly.co.uk/Download-BioShock/5001055/

(als je je browser niet wilt "overloaden" met extensies, dan kan je het ook op een portable versie van firefox installeren)
Thanks voor de tip! Werkt mooi.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ncm
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05-2022

Ncm

Volgens mij heb ik 'm hier nog niet voorbij zien komen. Bij C1000 loopt al een tijdje een aktie waarbij je zegeltjes kunt sparen voor (per spaarkaart) EUR 5,- korting per EUR 25 aankoopbedrag bij diverse winkelketens.

Zo hebben wij een Samsung galaxy tab 2 7 inch gekocht voor EUR 229 - 45=EUR 185. Dat was dus wel bij inlevering van 9 spaarkaarten. Maar die hadden we toch al liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
royjn schreef op zondag 11 november 2012 @ 10:52:
[...]

Dat soort codes moet je ook een paar schermen verder invoeren, dan werkt ie wel ;)
Op twee plaatsen geprobeerd en het werkt iid niet.
Klopt! De korting is geldig van 6 december t/m 31 december. Niet geldig in combinatie met andere acties en op tweedehands artikelen en artikelen van partners. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Redelijke aanbieding bij Bol.com van een LaCie 2TB Minimus USB3.0 externe HD. €99,99

pricewatch: LaCie Minimus 2TB Aluminium
17 euro goedkoper dan elders

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:37:
Redelijke aanbieding bij Bol.com van een LaCie 2TB Minimus USB3.0 externe HD. €99,99

pricewatch: LaCie Minimus 2TB Aluminium
17 euro goedkoper dan elders
Misschien werkt de 10% korting vanuit elders in dit forum er ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:47:
[...]

Misschien werkt de 10% korting vanuit elders in dit forum er ook wel mee.
Nee helaas de oude 10% bon 'OPT_BJ_0911_CS11' gold tot en met 9 november
en de nieuwe bon 'AH-12BOL20-AFHP' geldt alleen deze week maar niet op electronica ;) :(

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 12-11-2012 10:28 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Pagina: 1 ... 24 ... 71 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.