Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Topicstarter
Speciaal een nieuw topic voor deze kleine telefoon van LG omdat met mij verschillende Tweakers dit toestel voor 50,99 euro (normale aanbieding 59,99 euro) hebben weten aan te schaffen bij Bart Smit :). Tot en met 9 november 9 euro korting met de code FVK2012. Om het aanbiedingen topic niet verder te vervuilen met onze ervaringen kun je die hier kwijt.

Nog meer korting?:
Als je via http://www.p-less.nl/defa...99-4A0B-99F0-0D35396B4C5A of http://www.directkorting.com/winkelier/2649/Bart-Smit/ koopt nog een percentage korting. Ik heb zelf geen ervaring met deze sites maar P-less werd genoemd in het aanbiedingen topic en Directkorting in dit topic :).

Afbeeldingslocatie: http://www.indiafever.com/wp-content/uploads/2012/08/LG-optimus-L3.jpg
pricewatch: LG Optimus L3 E400 Wit, Zwart
Meer foto's van het toestel Bolletje in "LG Optimus L3 E400 - Ervaringen & Discussie"

Simlock?:
Het betreft hier de Hi Prepaid LG Optimus L3 (E400). Echter er zit geen simlock op dit toestel zo wordt bevestigd door enkele Tweakers. Zo werken SIM's van Telfort, T-Mobile, Tele2 en Hollandse Nieuwe.

LG Cashback:
Bovenop deze toch al lage prijs krijg je momenteel ook nog eens 20 euro terug van LG. Zij hebben een speciale cashback actie voor de L3 400: http://www.lgl3.nl/home.html

Custom ROM's:
Er is een nightly release van CyanogenMOD 9 maar helaas nog geen stable versie. Ook lijkt de ontwikkeling daarvan niet hard te lopen.: http://get.cm/?device=e400&type=

Er is een vote geweest voor een MIUI ROM of deze nu ook ontwikkelt gaat worden is mij nog niet duidelijk:
http://miuiandroid.com/co...lg-optimus-l3-e400.18159/

Op een Italiaans forum is een MIUI ROM verschenen: http://www.androidworld.i...v4icsmixed-lg-e400-75467/

Nuttige LG L3 topics op andere fora:
XDA
Modaco
Android-Hilfe

Reviews:
PhoneArena
Land of Droid
[url=/http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/lg-optimus-l3-review-50007109]Cnet[/]

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 13-11-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik twijfel nog of ik hem houdt. De kijkhoek is echt klein. Aan de andere kant.. 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Goeie zet, ChicaneBT..!

De telefoon is dus simlockvrij.
Een Tele2 prepaid sim en een T-Mobile prepaid sim functioneren probleemloos.

Voor de rest alleen blij verrast over de telefoon.
Werkt goed en snel.
Angry Birds bijvoorbeeld speelt vloeiend de hogere levels af.
Dat moet een android device minimaal aankunnen, in mijn ogen.

Al een update uitgevoerd naar versie van 1 juni. Op de telefoon stond nog die van 30 maart.
Probleemloos geupdated.

Hier een uitgebreide review met pica's en video's.
Toen ik die las en zag, besloot ik de telefoon te bestellen.
http://www.phonearena.com...-Optimus-L3-Review_id3009

[ Voor 16% gewijzigd door cornfed99111 op 09-11-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:28:
Ik twijfel nog of ik hem houdt. De kijkhoek is echt klein. Aan de andere kant.. 30 euro...
Klopt wel heb ik ook de kijkhoek is erg klein. Verkleurt bij jou dat balkje waar het batterij icoon in staat ook zo snel? Als ik het toestel een beetje te ver naar achter kantel wordt dat al lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Aantal L3-fora:
Modaco
XDA
Android-Hilfe

Met KDZ flasher kun je eenvoudig de stock firmware updaten & na fouten unbricken (tutorial).

Rooten is supereenvoudig (script werkt ook voor de L3, in elk geval tot/met V10K).

[ Voor 43% gewijzigd door mtr33 op 09-11-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:50:
Klopt wel heb ik ook de kijkhoek is erg klein. Verkleurt bij jou dat balkje waar het batterij icoon in staat ook zo snel? Als ik het toestel een beetje te ver naar achter kantel wordt dat al lichter.
Is bij mij ook zo.
De andere kant op kantelen heeft dat effect niet.

De display is duidelijk het zwakste punt van de LG.
En vergeet niet dat de telefoon erg weinig RAM geheugen heeft.
Bepaalde zware apps zullen niet of niet goed functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:54
Die www.phonearena.com/../LG-Optimus-L3-Review is leuk.
Grootste nadeel is scherm,
alle voordelen komen door de nadelen:
- vlot en ook vlot flash, OMDAT zeer lage resolutie en haast onleesbaar kleine letters in browser.
- lange batterijduur : door lage specs.
Maar zij zeker niet negatief, alleen "Overpriced", slechte "value for money" Hèh?
Maar noemen daar bedragen van $130 ipv e31 :X !!

[ Voor 8% gewijzigd door SCS2 op 09-11-2012 18:17 ]

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat is goedkoop inderdaad, misschien een optie, heb nu een Sony X8 die uit elkaar aan het vallen is en dit ding heeft volgens mij betere specs voor 30 euro.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:54
CPU usage 20MB :+

Edit:
Ik zit hier nou al n paar dagen tegenaan te kijken, wel doen, niet doen.. als cheap reservetoestel wel handig. Kun je door blijven appen ;)

Maar op de site van BS staat toch echt
Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!
Zou BS niet toch al vooraf die claims gemaakt hebben? Niemand heeft nog reactie op zijn/haar cash back, voor t zelfde geld krijg je als reactie 'EMEI reeds geregistreerd' oid..

[ Voor 95% gewijzigd door Danny the dog op 09-11-2012 18:24 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
SCS2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:15:
- vlot en ook vlot flash, OMDAT zeer lage resolutie en haast onleesbaar kleine letters in browser.
Maar zij zeker niet negatief, alleen "Overpriced", slechte "value for money" Hèh?
31? 29,65! Directkorting.com :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
nog even aanvullen dat dit toestel ook werkt met belgische simkaarten (oa proximus en mobile vikings getest). voor €29,65 kan je niet gefopt zijn, gps moet ik wel nog eens testen. scherm is wel aanpassen als je SIII gewoon bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Case of screen protector nodig?

http://www.chinapricefind...&w=*&s=*&p=*&a=0&x=10&h=0

en

http://www.ebay.com/sch/i...mus+l3&_sacat=0&_from=R40

A-GPS werkt uitstekend.
Binnen één minuut 8 satellieten gevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door cornfed99111 op 09-11-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Freakster86 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:21:
[...]

31? 29,65! Directkorting.com :P
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Heb jij dus nu al gelijk maar 29,65 betaald?
Danny the dog schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:19:
CPU usage 20MB :+

Edit:
Ik zit hier nou al n paar dagen tegenaan te kijken, wel doen, niet doen.. als cheap reservetoestel wel handig. Kun je door blijven appen ;)

Maar op de site van BS staat toch echt

[...]

Zou BS niet toch al vooraf die claims gemaakt hebben? Niemand heeft nog reactie op zijn/haar cash back, voor t zelfde geld krijg je als reactie 'EMEI reeds geregistreerd' oid..
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk en is direct in strijd met de voorwaarden van de LG L3 cashback actie.
Aan deze promotie kan worden meegedaan door deelnemers die een LG Optimus L3 als prepaid pakket, met abonnement of als los toestel gekocht hebben in Nederland (hierna te noemen "Promotieproduct"), die 18 jaar of ouder zijn en voldoen aan de onderstaande vereisten (hierna te noemen "deelnemer"). Uitgezonderd van deelneming zijn: (a) groothandelaren en winkeliers die LG producten verkopen, en (b) met uitzondering van medewerkers of contractanten van LG of aan LG gelieerde bedrijven of hun families, LG-agenten en iedereen die betrokken is bij de organisatie of het beheer van de promotie.
SCS2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:15:
De processor is helemaal niet zo slecht. Het is een Cortex A5 met ARMv7 instructieset de Qualcomm MSM7225A. Andere toestellen met die processor volgens Wikipedia: Huawei Ascend Y200 (U8655), LG Optimus L3, LG Optimus L5, Sony Xperia miro, Sony Xperia tipo

Verder klopt het tuurlijk wel wat je zegt het scherm verbruikt minder dus hogere batterijduur. Het scherm heeft een QVGA resolutie dus meer snelheid :). Alleen je hebt ook betere kwaliteit QVGA schermen alleen heeft LG daar niet voor gekozen. Als je er 100 euro voor moet betalen is het natuurlijk niet zo'n goede deal door de slechte kijkhoek van het scherm. Echter voor 30 euro gelden andere maatstaven :).

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 09-11-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-07 16:49
Tsja als we zo gaan doen kan je er ook 29,65 + 0,50 = 30,15 van maken!

Voor de postzegel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 14:48
antwoordnummer! geen postzegel dus :) duurt alleen wel lang voordat jeje geld krijgt.

prima toestel voor de prijs scherm niet super maar al het andere is ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Zojuist mijn eerste brick gehad... Was teveel van die LG bende eraf aan het gooien. Gelukkig heb ik een offline KZD flasher gevonden. Mochten er andere tweakers zijn met een gebrickte E400, dan kun je mij een DM sturen voor een compleet pakketje met alles erin om het te kunnen fixen.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passi3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-07 16:49
Iamzero456 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 18:59:
antwoordnummer! geen postzegel dus :) duurt alleen wel lang voordat jeje geld krijgt.

prima toestel voor de prijs scherm niet super maar al het andere is ideaal!
Wat bedoelen ze dan eigenlijk met een voldoende gefrankeerde envelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:32
Gewoon 1 of 2 postzegels erop doen.
Kost je hooguit € 1,50 en weet je zeker dat de envelop genoeg gefrankeerd is!

Het adres waar je de brief naar toe stuurt, is ook geen antwoordnummer ;)

[ Voor 25% gewijzigd door PCSO op 09-11-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:51
Passi3 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:20:
[...]

Wat bedoelen ze dan eigenlijk met een voldoende gefrankeerde envelop?
Er moet gewoon een postzegel op, het is namelijk geen antwoordnummer.

Vandaag deze telefoon ook binnen gekregen.
Wat me wel opviel was dat de doos van de telefoon niet in een
gesealde plastic zak zat. Gelukkig wilde ik de telefoon zo en zo niet terugsturen.

Ook de update gedaan van versie v10d naar v10i, dacht eerst dat het niet goed ging
omdat ik tijdens de update 2x een balk van 1 naar 100% zag. Maar na de 2e keer startte het toestel gewoon op.

Folie wat op het scherm zat heb ik erop gelaten, heel voorzichtig het lipje eraf
geknipt. Hoef ik voorlopig geen screenprotector te kopen.

Deze telefoon is voor de heb maar voor circa 30 euro is het het geld meer dan waard.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hadden jullie de wifi snel aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Ja hoor.
Direct uit het doosje, WiFi aan , Code invullen en gaan.

Wel even bij Geavanceerd in WiFi instellingen - Altijd aanblijven aanvinken. Anders gaat WiFi altijd uit nadat je de telefoon vergrendeld hebt ;)

[ Voor 53% gewijzigd door PCSO op 09-11-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bij mij werkt het nu ook :). Hij vindt moeilijk verbinding waar ik zit. Heel vreemd want als die eenmaal verbinding heeft geeft die de meeste of 1 na meeste balkjes weer.

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 09-11-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-12-2022
Vandaag ook één ontvangen en direct nog één besteld voor de wederhelft. Simlock vrij, altijd perfect.
Jammer dat je hem niet via de normale weg kunt updaten naar android 4.x.
Heb wel een site gevonden http://www.ninjaromeo.com...400-ics-official-cm9-rom/
Misschien hebben anderen er ook wat aan. Ik probeer het gewoon. Hoe meer mensen het gebruiken hoe sneller het verbeterd.
Ik blijf dit topic iig volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb er ook maar eentje besteld: qua prijs een ideaal speeltje, de batterij zou (naar huidige maatstaven) lang mee moeten gaan, en naast bellen zal ik hem een enkele keer gebruiken voor tethering.
Opvallend is dat het display groter is dan m'n jarenoude Samsung Star, maar met een lagere resolutie. Portrait is het goed zichtbaar, landscape moet ik hem in een onnatuurlijke houding houden om het display goed te kunnen zien. Maar dat was ingecalculeerd, en gezien de prijs zeker geen rpobleem.
Megapaul schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:40:
Wat me wel opviel was dat de doos van de telefoon niet in een
gesealde plastic zak zat. Gelukkig wilde ik de telefoon zo en zo niet terugsturen.
Bij mij wel, maar in die zak was de "seal" op het doosje zelf al verbroken. Waarschijnlijk omdat Hi d'r een simkaart IN gestopt heeft.
Folie wat op het scherm zat heb ik erop gelaten, heel voorzichtig het lipje eraf
geknipt. Hoef ik voorlopig geen screenprotector te kopen.
Na (ik schat) 2.5 jaar heeft m'n Samsung Star zichtbare krassen en putjes, maar werkt nog prima. Voor die 3 tientjes neem ik m'n kansen wel zonder schermprotector.

Andere dingen die me opvallen zijn de typische "oude Android"-knulligheden:
-ongewenste "apps" mag ik niet verwijderen
-systeemopslag grofweg 150 MB waarvan tweederde in gebruik
-microSD-intern (noem dat nou gewoon anders Google!) 1 GB
-microSD-kaart (die ik zelf heb toegevoegd) 2 GB
Nadeel: zodra je d'r ook maar iets opzet (o.a. navigatie) zit die 150 MB vol. Sommige "apps" zijn deels naar de microSD-intern te verplaatsen, maar het is me nog niet gelukt om ze op de echte microSD te krijgen. Erg jammer, want ondanks alle ruimte begint-ie meteen te klagen dat er geen plek meer is.

Maar ook goed nieuws: Ik verbaas me erover dat de "responsiveness" van Android 2.3.6 beter is dan m'n Samsung Tab met Android 3.2. Daar is de lag duidelijk merkbaar, de oude Android werkt gewoon soepeler _/-\o_

Wat me aan gebruiksongemak opvalt:
-het ding is lomp breed
-de knop onderop werkt veel te zwaar t.o.v. de twee touchknopjes ernaast
-vasthouden is moeilijk: in de hoogte druk ik op de aan/uit-knop, in de breedte op de volumeknop, en in de dikte op het touchscreen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als ik deze binnen heb gelijk maar een ICS rom erop gooien. Ben benieuwd hoe die dan presteert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor websites moet je echt ver inzoomen wil het lekker leesbaar zijn. Trouwens het lijkt erop alsof er geen automatische helderheid opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Heeft iemand de cashback al aangevraagd? Aangezien BartSmit meld dat je dat niet kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nodig schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:15:
Heeft iemand de cashback al aangevraagd? Aangezien BartSmit meld dat je dat niet kan gebruiken.
Hoe bedoel je Bart Smit dat meldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Prijs naar beneden maar de tekst niet aangepast, dat klinkt waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
nodig schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:15:
Bart Smit zegt zelf dat er een cashback actie is. LG geeft gewoon een cashback van 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:19:
[...]

Hoe bedoel je Bart Smit dat meldt?
Je betaalt 59.99 euro na 20 euro cashback actie!
BARACUS schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:26:
Mysterie opgelost :D

[ Voor 34% gewijzigd door nodig op 09-11-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
BARACUS schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:26:
Zo zie ik het ook, dat het voordelig voor ons uitvalt is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
In de voorwaarden van de cashback staat dat retailers zijn uitgesloten. BS kan dit dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik vind de kijkhoek wel meevallen, hoor. Ik weet niet hoe jullie dat ding vasthouden, maar ik heb zelf nergens last van. Beeldkwaliteit is niet geweldig, maar het is te doen. Het werkt ook allemaal zo soepel en snel, maar misschien komt het omdat ik er nog geen apps op heb staan. De seal was bij mij niet gebroken.

Klein, maar fijn. Ik heb er nog maar één besteld, voor mijn moeder dit keer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:42

Rick-Jan

always connected

Vandaag binnen gehad, nog niet opengemaakt. Twijfel erg over de ics rom (link van Crackbull) Omdat op xda wordt aangegeven dat die zeer instabiel is, en vol met bugs. iemand van jullie al geprobeerd?

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:44

FlyEragon

Alien Monkeys

SCS2 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:54:
Net ook de LG van Bart Smit binnen gekregen, bedankt voor de tip !!

Nog een opmerking over unlocken Sim-Lock
Had hier al gelezen dat er een instructiebrief bij zat.
Maar wat er volgens mij niet bij stond, is dat een unlock code binnen 12 maanden e68,00 kost.
Dat zou goed kunnen kloppen, echter meld iedereen dat het toestel gewoon simlockvrij is. Zou je dat kunnen testen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Laatst online: 16-05-2024
als iemand zyn ongebruikte simlockvrije lg voor 30,-euries kwyt wil, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
vuurpaard66 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 05:30:
als iemand zyn ongebruikte simlockvrije lg voor 30,-euries kwyt wil, dan hoor ik het graag
Kun je beter in vraag en aanbod zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
vuurpaard66 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 05:30:
Nog niemand heeft zijn Cashback binnen, dus voor € 30 zal niemand het toestel wegdoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Rick-Jan schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 00:00:
Vandaag binnen gehad, nog niet opengemaakt. Twijfel erg over de ics rom (link van Crackbull) Omdat op xda wordt aangegeven dat die zeer instabiel is, en vol met bugs. iemand van jullie al geprobeerd?
Net als elke 'early' CM nightly zitten er bugs in (zie lijst). Hoe snel die (en specifieke e400 issues) worden opgelost is volledig afhankelijk van de inzet van actieve gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
Voor een ieder die vindt dat de websites slecht leesbaar zijn. Dat was ook mijn ervaring, maar na een software-update via de telefoon zelf, zijn de websites veel beter te lezen.

Wie twijfelt over CM9, ik heb ook nog een YT-je gevonden, zie deze link
YouTube: LG L3 E400 running CM9 misschien heb je er iets aan.

Ik heb het nog niet geïnstalleerd omdat ik eerst de mogelijkheid wil, om bij tegenvallende resultaten terug te keren naar de originele software.

Weet iemand hoe je van de lgL3 een Imagen/backup kunt maken?

Badpunk heeft het over een offline KZD flasher. Kun je daar een Image mee maken?

WIe kan mij daar mee op weg helpen.

Er zijn inderdaad bugs binnen CM9 maar toch beduidend minder dan versie 7. En het lijkt mij dat er toch wat met de meldingen wordt gedaan anders heeft het geen zin. Op de you-tube link wordt gesproken over 90% functionaliteit.
Volgens een medewerker bij een telecom-winkel was het überhaupt niet mogelijk om Android 4.0 op dit toestel te laten draaien. Schijnt achteraf toch te kunnen.

De tijd zal het uitwijzen.

Trouwens het toestel valt mij meer dan mee. Behalve de foto/film functie die is ronduit waardeloos. Dan is Nokia toch superieur.

[ Voor 5% gewijzigd door Crackbull op 10-11-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

klopt het dat hij op dit moment niet meer op de website staat? krijg een foutmelding.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:44
De telefoon is zalig om mee te werken , zit al vol met apps.

Spotify en dergelijke.

Het enigste wat me enigzins stoort is : het systeem geheugen snel vol en de usb connecter gaat er niet vlot in om hem op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Rick-Jan schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:39:
klopt het dat hij op dit moment niet meer op de website staat? krijg een foutmelding.
Blijkbaar niet meer beschikbaar. Zal wel op zijn of ze hebben nu eindelijk de foutieve prijs ontdekt... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Is onderhoud aan de hele 'electronics'-afdeling. Niet specifiek de productpagina van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-07 14:51
Heb Gisteren ook de telefoon binnen gekregen en heb hem meteen geroot en ics(cm) erop gezet. Alles lijkt gewoon te werken en hij doet het nog snel ook. Ben nu ook van al die standaard meuk van LG af dus dat is ook een (groot) voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
@ giganielsie.

Heb je ook een image van het originele systeem? Ik bedoel als ics(cm) uiteindelijk niet bevalt kun je hem dan terug zetten naar de fabrieksinstellingen.
Ik vraag dit oa ivm de garantie bepalingen van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
@crackbull

Heb hem zelf niet maar zal ongetwijfeld ergens op internet staan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
giganielsie schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:22:
Heb Gisteren ook de telefoon binnen gekregen en heb hem meteen geroot en ics(cm) erop gezet. Alles lijkt gewoon te werken en hij doet het nog snel ook. Ben nu ook van al die standaard meuk van LG af dus dat is ook een (groot) voordeel.
Heb je een linkje naar die Rom?
Er schijnen een paar verschillende ICS Roms te zijn met aardig wat 'Bugs'.

Ik zou graag ook even de rom die jij gebruikt willen testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ik vind het batterijverbruik enorm tegenvallen! Nu weet ik niet hoe laag de lat ligt voor smartphones, maar diverse reviews zeiden dat de batterij-levensduur juist meevalt. Zonder Wifi, zonder GPS, zonder DATA-connectie en na het killen van alle mogelijke applicaties verbruikt-ie ruim 1% per uur als-ie op tafel ligt! Met Wifi/GPS/Skype/Whatsapp aan verbruikt-ie 2.5% per uur. Dat geeft een standby-tijd van hooguit 100 uur, terwijl diverse websites 600 uur in de specs hebben staan.
Ter vergelijking: mijn 2.5 jaar oude Samsung Star (zonder Android) doet nog steeds enkele weken met z'n batterij! Als ik serieus elke paar dagen moet opladen zonder dat ik het ding gebruik verdwijnt-ie snel op Marktplaats. Met name als ik een paar dagen van huis ben is dat gewoon vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
RemcoDelft schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:21:
Ik vind het batterijverbruik enorm tegenvallen! Nu weet ik niet hoe laag de lat ligt voor smartphones, maar diverse reviews zeiden dat de batterij-levensduur juist meevalt. Zonder Wifi, zonder GPS, zonder DATA-connectie en na het killen van alle mogelijke applicaties verbruikt-ie ruim 1% per uur als-ie op tafel ligt! Met Wifi/GPS/Skype/Whatsapp aan verbruikt-ie 2.5% per uur. Dat geeft een standby-tijd van hooguit 100 uur, terwijl diverse websites 600 uur in de specs hebben staan.
Ter vergelijking: mijn 2.5 jaar oude Samsung Star (zonder Android) doet nog steeds enkele weken met z'n batterij! Als ik serieus elke paar dagen moet opladen zonder dat ik het ding gebruik verdwijnt-ie snel op Marktplaats. Met name als ik een paar dagen van huis ben is dat gewoon vervelend.
Welkom in de wereld van de Smartphone & de Smartphone batterij.
Ik denk zelf dat de telefoon het ook hooguit 2 dagen gaat volhouden met WiFi.
Vliegtuigstand werkt wel goed als je het toestel helemaal niet gebruikt.
Helaas heeft elke smartphone een batterij die dagelijks, of om de 2 a 3 dagen moet worden opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Images van originele KDZ files van LG L3 E400: http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=11#netherlands

Link brengt je wel eerst naar een advertentie pagina. De link die ik uiteindelijk kreeg waar vandaan werd gedownload was gewoon de LG server: http://csmg.lgmobile.com:...NLDBK/V10K_00/V10K_00.kdz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Laatst online: 16-05-2024
bart smit zojuist gesproken..toestel is helaas alleen online te koop en aanschafprijs is de cashback by inbegrepen...dus 30,- klopt niet...was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Voor degene die hun LG al gebricked hebben een pakketje, waarmee deze weer te unbricken is.

https://www.dropbox.com/s...els/LG%20Optimus%20L3.rar

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

vuurpaard66 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:13:
bart smit zojuist gesproken..toestel is helaas alleen online te koop en aanschafprijs is de cashback by inbegrepen...dus 30,- klopt niet...was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn:(
Ik stuur het toch voor de zekerheid in ;)

Over het toestel:

ik heb al een S III, maar voor een budgetvervanger van 30/50 euro, is dit een topper. Het is een prijs van een dumbphone, maar je krijgt wel alle apps. Zelfs google navigatie werkt prima. Dat kan een iphone 5 zelfs niet out of the box...

Sommige dingen zijn zelfs beter geregeld dan Samsung (OTA update ging prima, het toestel ligt door het formaat en materiaalkeuze aangenamer in de hand). OK ik laat mijn S III niet verstoffen, maar voor bijvoorbeeld als je in Afrikaanse landen bent voel ik mij prettiger met deze LG.

[ Voor 44% gewijzigd door knakworst op 10-11-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Hoe kan BS die cashback innen terwijl in de voorwaarden dat uitdrukkelijk niet is toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccyboy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-07 10:22
Iemand al ervaring met CM9 op de LG?
Heb er net 2 binnen gekregen voor moeder en zusje en graag jullie ervaringen voor ik er zelf aan begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117252

Op de site Lgl3.nl staat ook nergens dat toestellen van Bart Smit uitgesloten zijn van cashback, dus ik stuur het formulier gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

luccyboy schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:11:
Iemand al ervaring met CM9 op de LG?
Heb er net 2 binnen gekregen voor moeder en zusje en graag jullie ervaringen voor ik er zelf aan begin
Draait momenteel op die van mij. Performed goed en er staat gelukkig geen bloatware. Wat je nog wel moet doen is even de GAPPS erin flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven007
  • Laatst online: 24-01-2022
Vanavond niet meer te vinden op de site... Wel op voorblad maar daarna ... OEPS verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Elk prepaid toestel werkt niet. Blijkbaar een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ook binnen. Simlockvrij, maar zegel was wel doorbroken. Hij werkt eigenlijk wel prima. Wel matige kijkhoek, maar je kan niet alles hebben.

Cashback heb ik ook al opgestuurd. Ik neem aan dat het gewoon in orde komt, want Bart Smit heeft niets te doen met de cashback. Het is aan de consument om die aan te vragen. Volgens mij hebben ze daar beetje onhandig de prijs neergezet. Op de voorpagina staat de L3 nog wel voor 59.99, zonder enige verwijzing dat het prijs is met de cashback inbegrepen.

Extra foto's van eigen hand:
LG L3
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EDAas2sQKoWubizuY6a3jLbk/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xLMLUCy0TUeDkWLMeEc5gHae/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oBmPEASirr34gomsZLEi1IiT/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i3A5kMFzZ9i5JB1RseCkq6LN/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1pQ1mJwxTvNfI3TmtCaezXJf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/88zxrikHvIc7cDdMz5q3rN27/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d4IbwqxMq6MtLuEXcv21DqTi/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3LWTs4Msx2glXgAotozdwwnN/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CHJfbNi1c5z8x6qQTGYjhngQ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sNRkHf4xvl61XP7JqdsYH3nK/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4g4b462XZxFIXy831v3yr5nC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZxgC0YspVR6gFiynZTQvzehg/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/15fVhk6Fkw6RNUanLcFUzGVr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eiUyb5iwUUAhdxqAvGu3zGHn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GtixcThg7LYTaQMCQEKZnUI8/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/erGCV3dOzbt5I4ecNSbMkuXk/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 10-11-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Leuke foto's. Heb de mijne ook weer uitgepakt. Toch besloten om 'm te houden. Voor 30 euro mag ik inderdaad niet klagen over het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ik zal even de feiten op een rij zetten met betrekking tot de aanbieding en de cashback korting van LG.

De telefoon is bij veel andere aanbieders/winkels ook te verkrijgen
En zij adverteren net als de Bart Smit met de eindprijs, dus na cashback.
Je moet dus daar nu wel eerst de normale prijs betalen.
Media Markt heeft dezelfde telefoon nu ook voor €69, maar dat is de prijs na cashback.
De Kijkshop heeft hem voor €99 en dat is ook na cashback.
En de Bart Smit heeft precies hetzelfde staan in hun krantje.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/hv18gh.jpg

De prijs is dus na cashback €59,99.
Tot zover klopt alles.

De bijzonderheid is de prijs op de site van Bart Smit.
Daar is de normale aanbiedingsprijs niet €79,99, maar €59,99.
Blijkbaar heeft iemand zitten slapen met het ingeven van de prijzen op de site.
Maar daar zijn wij klanten niet verantwoordelijk voor.
De telefoon is voor de prijs besteld, betaald en geleverd. Transactie afgesloten.

Nu is de vraag of die 'vergissing' van Bart Smit gevolgen heeft voor de cashback van LG.
De essentie is dat de kortingsregeling niets van doen heeft met de uiteindelijke prijs die je betaalde.
Er staat niets bijzonders erover in de voorwaarden.
En je ziet ook dat andere winkels andere bedragen vragen voor dezelfde telefoon.
Dus de normale prijs heeft naar mijn mening niets van doen met de cashback.
Er zullen vast ook aanbieders zijn die geen aanbieding hebben lopen op die telefoon, maar je
kan dan toch meedoen met de cashback korting.

Zolang je maar aan de voorwaarden houdt die vermeld staan, heb je recht op die €20,-.
En het is ook volledig normaal, want je krijgt de cashback van de fabrikant en niet van de winkel.

Klopt mijn redenatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, zo zat ik ook te denken. Kijk ook maar naar de Google Cache van vorige week van die pagina: http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Toen was het eigenlijk 69.99 na cashback, maar moet je dus wel eerst 89.99 betalen. Zij adverteren nu dat die van 89.99 naar 59.99 is gegaan.

En zoals gezegd doen die andere aanbieders dan wel het uitdrukkelijk weergeven met een asterix. En Bart Smit ook in hun krantje. Ik krijg alleen geen Bart Smit krantje, omdat die hier niet in de buurt zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 10-11-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kan me daar 100% in vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Yup, I agree totally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb wel bij het scherm dat als je hem net verkeerd vasthoudt dat de letters boven al weer verkleuren ten opzichte van de letters onder op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zie je inderdaad al snel. Moet je maar eens proberen een foto of video te maken en dan in de live view kijken. Dan zie je het pas heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:03:
Ik heb wel bij het scherm dat als je hem net verkeerd vasthoudt dat de letters boven al weer verkleuren ten opzichte van de letters onder op het scherm.
Hier ook flink last van. Maar ja, voor 30 euro een telefoon die kan bellen/internetten/whatsappen etc. met een redelijk lange accuduur. We mogen niet klagen denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Bolletje schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:00:
Ja, zo zat ik ook te denken. Kijk ook maar naar de Google Cache van vorige week van die pagina: http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Toen was het eigenlijk 69.99 na cashback, maar moet je dus wel eerst 89.99 betalen. Zij adverteren nu dat die van 89.99 naar 59.99 is gegaan.
Dat is dus nu dubbel bewijs, zo gezegd.

P.S.
Als je klikt op de 'bestellen' button op de bewuste Google cache pagina, kan je de telefoon wel
in je winkelmandje plaatsen!
Dus als je van plan bent om nog eentje te bestellen, is dit nu je kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Arnoldsmit schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:47:
Welkom in de wereld van de Smartphone & de Smartphone batterij.
Ik denk zelf dat de telefoon het ook hooguit 2 dagen gaat volhouden met WiFi.
Vliegtuigstand werkt wel goed als je het toestel helemaal niet gebruikt.
Helaas heeft elke smartphone een batterij die dagelijks, of om de 2 a 3 dagen moet worden opgeladen.
Maar waarom?! Als Wifi uitstaat is het toch niet meer dan een ouderwetse telefoon, maar dan met een veel grotere accu? Wat mij betreft zou er een energiezuinige modus op moeten zitten voor uitsluitend belgebruik.
't Is leuk dat het ding veel functies heeft, maar op het moment dat ik die niet gebruik zou het ook geen stroom moeten verbruiken.
Raar verhaal. Maar voor de cashback hebben we gelukkig niets met BS te maken, die komt van LG. En de voorwaarden van LG zijn daar heel duidelijk over: cashback komt gewoon.
Een cashback 'inbegrepen' is per definitie niet mogelijk, anders heette het geen "cashback" maar "korting". Plus dat LG winkeliers uitdrukkelijk heeft uitgesloten. Het enige is dat LG eist dat je de telefoon koopt "bij een van de geautoriseerde verkooppunten", maar ze vermelden niet welke dat zijn. En ik ga ervanuit dat BS niet een "illegaal" verkooppunt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem de telefoon vindt ongeveer alle mogelijke netwerken in de buurt behalve mijn eigen netwerk daar heeft het moeite mee om mee te verbinden. Als ik een paar meters richting de router loop wordt er wel snel verbinding gemaakt. Zit ik achter mijn computer dan kan de telefoon geen verbinding maken, maar als de telefoon verbinding eenmaal heeft kan die dat wel behouden als ik achter de computer zit :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Seven007 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:43:
Vanavond niet meer te vinden op de site... Wel op voorblad maar daarna ... OEPS verdwenen.
Staat er nog wel op: hier

[ Voor 33% gewijzigd door jobr op 10-11-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Niet beschikbaar...

Gebruik de link van een paar post terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
Je kunt met link van Bolletje, inderdaad nog één kopen. Maar dan alleen nog voor 59,99. Ook niet erg toch, scheelt altijd nog.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-05 18:57
Freakster86 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:41:
[...]

Niet beschikbaar...

Gebruik de link van een paar post terug.
Je was iets te vroeg :)
Link doet het nu wel.

Overigens staat bij de voorwaarde ook dat het een geautoriseerde reseller moet zijn. Als Bart Smit dat niet is dan heb je ook geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb 'm zojuist maar voor 59,99 besteld, merk wel of die cashback werkt of niet. Het is een prima betaalbaar toestelletje voor de kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 22:49
Ik heb hem vandaag ontvangen. Bij mij was alles nog wel gewoon gesealed.

Je kan hem nu trouwens ook nog via de folder (http://folders.bartsmit.c...eek_45_2012/magazine.html) in de winkelmand plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Waarom bij de een wel gesealed en bij de ander niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuiken
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:53
ik heb hem ook vandaag ontvangen, ook gewoon gesealed en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:54
De actie code FVK2012 werkt niet meer. Wel nog voor 59.99 was -15%=50.99

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
jobr schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:51:
[...]
Overigens staat bij de voorwaarde ook dat het een geautoriseerde reseller moet zijn. Als Bart Smit dat niet is dan heb je ook geen cashback.
Dat was mij ook al opgevallen in de voorwaarden, echter als Bart Smid niet geautoriseerd is kunnen/mogen ze er ook geen reclame mee maken.

Trouwens ChicaneBT en BadPunk bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Met CM9 zie ik niemand staan in mijn contactenlijst en ik kan ze ook niet importeren vanaf SIM. Hebben anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Kunnen we ophouden met het mauwen over ja/nee cashback? Daar kunnen we weer over kletsen als iemand van LG te horen krijgt dat het feest niet doorgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Bij mij was 1 van de seals doorbroken, neem aan om het pre-paid pakket en de unlock-brief erin te kunnen stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Denk het ook ja. Hier i.i.g. ook doorbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Mijn status staat nu op: Uw bestelling wordt ingepakt

En er is ook een track & trace code die nu nog niks pakt :P

Heb hem trouwens vrijdagavond om 23.00 besteld (uur voor de korting verliep) Hoop hem nu dus morgen of dinsdag te ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackbull
Zijn er meer mensen die tegen het volgende probleem aanlopen?

Mijn oude sms berichten (opgeslagen op de sim) zijn opeens allemaal onherkenbaar of onleesbaar, "verdwenen". Doe ik de simkaart in mijn oude Nokia, dan zijn ze weer leesbaar incl. de nieuwe berichten ontvangen op de LgL3.
Simkaart terug in de LgL3 en alleen de nieuw ontvangen berichten worden herkent.
M.b.v. de app "SMS Backup & Restore" worden ook alleen de nieuw ontvangen berichten zichtbaar in de backup.
De berichten staat met 100% zekerheid op de sim want nadat ik de sim voor het eerst in de LgL3 had waren alle berichten zichtbaar.
Op de andere LgL3 en met een andere simkaart en een andere klassieke Nokia exact hetzelfde verhaal.

Wie weet wat hier aan de hand is, zie ik misschien iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
nodig schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:33:
Mijn status staat nu op: Uw bestelling wordt ingepakt

En er is ook een track & trace code die nu nog niks pakt :P

Heb hem trouwens vrijdagavond om 23.00 besteld (uur voor de korting verliep) Hoop hem nu dus morgen of dinsdag te ontvangen :D
Maandagavond pas waarschijnlijk dat de track en trace code werkt.

Dinsdag waarschijnlijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Arnoldsmit schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 13:47:
[...]

Heb je een linkje naar die Rom?
Er schijnen een paar verschillende ICS Roms te zijn met aardig wat 'Bugs'.

Ik zou graag ook even de rom die jij gebruikt willen testen ;)
Voor de geïnteresseerden:

Je moet de telefoon eerst rooten. klik

Daarna moet je via de play store de 'Rom manager' app downloaden. Hiermee kan je CMW erop zetten. Als je dit hebt gedaan kan je een andere rom op de telefoon flashen. Je hebt een sd card nodig waar je de rom opzet. Ik heb van deze site de rom van 28 oktober gebruikt (zag dat er vandaag een nieuwe uit is gekomen :9~ ): klik

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wordt door CM9 eigenlijk ook gelijk het internal memory van 150MB om apps op te slaan vergroot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
^ Lijkt er niet op. Als ik nu kijk bij apps heb ik 44MB gebruikt en 113MB vrij. Misschien dat je nog iets van app2sd kan aanzetten/installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Anoniem: 16328 schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:41:
Wordt door CM9 eigenlijk ook gelijk het internal memory van 150MB om apps op te slaan vergroot?
giganielsie schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:56:
^ Lijkt er niet op. Als ik nu kijk bij apps heb ik 44MB gebruikt en 113MB vrij. Misschien dat je nog iets van app2sd kan aanzetten/installeren?
Kan Link2SD hierbij helpen?

[ Voor 58% gewijzigd door anthonycd op 11-11-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Ik heb daar niet meer uitgekregen dan de "gewone" application-manager. Niet alles is te verplaatsen, en wat wel verplaatst kan worden gaat maar gedeeltelijk over. En dan nog alleen naar de interne 1 GB, en niet naar de microSD-kaart. Eigenlijk nogal nep om te adverteren met 1 GB intern geheugen, als er nog geen 100 MB zonder problemen te gebruiken is!
Juist op een Linux-filesystem had ik verwacht dat een simpele symlink (symbolic link) naar de nieuwe locatie voldoende zou zijn.

Iemand de handleiding al gelezen?
"Uw telefoon is een elektronisch apparaat dat tijdens normaal gebruik warmte genereert. Langdurig direct contact met de huid zonder voldoende ventilatie leidt mogelijk tot ongemak of kleine brandwonden. Wees daarom voorzichtig tijdens en vlak na het gebruik van uw telefoon." Zou LG graag willen dat ik nooit meer iets van ze koop?
Net even gebeld met dit ding: zo'n 40 graden tegen m'n oor tijdens het opladen (want de accu was weer leeg)! Life's Good :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Is bij jullie de wifi gelijk aan als die uit slaapstand komt?
RemcoDelft schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:01:
[...]

Ik heb daar niet meer uitgekregen dan de "gewone" application-manager. Niet alles is te verplaatsen, en wat wel verplaatst kan worden gaat maar gedeeltelijk over. En dan nog alleen naar de interne 1 GB, en niet naar de microSD-kaart. Eigenlijk nogal nep om te adverteren met 1 GB intern geheugen, als er nog geen 100 MB zonder problemen te gebruiken is!
Juist op een Linux-filesystem had ik verwacht dat een simpele symlink (symbolic link) naar de nieuwe locatie voldoende zou zijn.

Iemand de handleiding al gelezen?
"Uw telefoon is een elektronisch apparaat dat tijdens normaal gebruik warmte genereert. Langdurig direct contact met de huid zonder voldoende ventilatie leidt mogelijk tot ongemak of kleine brandwonden. Wees daarom voorzichtig tijdens en vlak na het gebruik van uw telefoon." Zou LG graag willen dat ik nooit meer iets van ze koop?
Net even gebeld met dit ding: zo'n 40 graden tegen m'n oor tijdens het opladen (want de accu was weer leeg)! Life's Good :'(
Met dat LinkSD kun je een tweede partitie maken. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept want ik heb geen MicroSD kaartje.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 11-11-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Zo, CM9 heeft mij vanavond zeer positief verrast.
Rooten en CWM installeren is echt peanuts met de genoemde links.
Zelf moest ik nog wel Gapps zelf installeren.

In combinatie met Nova Launcher bevalt het voor nu prima. ( Gebruik de laatste rom van Vandaag ;)

Meerdere ervaringen volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 22:49
Met dat LinkSD kun je een tweede partitie maken. Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept want ik heb geen MicroSD kaartje.
Via CWM (Advanced -> Partition SD Card) kun je je SD-kaart laten partitioneren.
Ik heb bij EXT 1024 MB geselecteerd en bij SWAP 0M geselecteerd. Als ik het goed heb, maakt hij dan een EXT3 partitie van 1GB op ja SD-kaart aan, en een FAT32 partitie ten grootte van de overgebleven ruimte op de SD-kaart.

Via Link2SD kun je apps naar de ext3 partitie op je SD-kaart verplaatsen. Op de FAT32 partitie kun je bestanden plaatsen.

Het bovenstaande heb ik bij CM9 gedaan. Toen ik nog de stock rom gebruikte, heb ik via GParted een zo klein mogelijke FAT partitie, een FAT32 partitie van 1GB (voor de apps) en een FAT32 partitie met de overgebleven ruimte voor de opslag van bestanden op mijn SD-kaart aangemaakt. Volgens mij kijkt Link2SD bij de stock rom naar de tweede partitie op je SD-kaart. Dat is de reden waarvoor ik een hele kleine FAT partitie als eerste partitie had aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 13:39
De prijs van deze LG is weer terug naar € 89.99 bij Bart Smit. De detail pagina zelf is nog steeds niet te bekijken en geeft een foutmelding. Maar als je zoekt op smartphone dan zie je de prijs staan.

Ik zit ook nog steeds met een half oog te kijken naar de Alcatel, vooral omdat die een beter scherm heeft. De LG zie ik mezelf nog wel een keer weggeven aan mijn 7 jarige nichtje. Op papier ziet de Alcatel eruit als een bruikbare telefoon voor dagelijks gebruik. Heeft hier iemand ervaring met beide telefoons?

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

f.v.b schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:22:

Ik zit ook nog steeds met een half oog te kijken naar de Alcatel, vooral omdat die een beter scherm heeft. De LG zie ik mezelf nog wel een keer weggeven aan mijn 7 jarige nichtje. Op papier ziet de Alcatel eruit als een bruikbare telefoon voor dagelijks gebruik. Heeft hier iemand ervaring met beide telefoons?
hier een review van een mede tweaker:

productreview: Alcatel OT-918D Wit review door Anoniem: 244820

toetsenbord dus een stuk slechter, en ook een wat mindere accu.

Pagina: 1 2 3 Laatste