Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:03:
Is bij jullie de wifi gelijk aan als die uit slaapstand komt?
Ja. Met een verborgen SSID was het niet zo, maar als ik die zichtbaar instel, is het vrijwel instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-08 23:41

houdoeken

houdoe ken!

Tot nu toe geen ervaringen met deze telefoon wat te verwijten valt aan Bart Smit.
Ik heb op donderdag 08-11 deze telefoon besteld via de site en kreeg vrijdag een mail met een track trace code.
Op zaterdag 10-11 om 11:19 zou het pakketje zijn afgeleverd bij het Bart Smit filiaal.
Ik vol goede moed naar het filiaal om het op te halen. Echter konden ze het pakketje niet vinden in het magazijn en later werd er zelfs aangegeven dat er alleen een "bonnetje" is afgegeven en dat het pakket later zal komen. "Dit zal waarschijnlijk dinsdag zijn omdat op maandag de vrachtwagen niet in de stad kan komen"(?)
Erg gek dat TNT toch aangeeft dat het pakketje (475 gram) is bezorgd en deze opgehaald kan worden.

Is dit iets wat weleens vaker gebeurd? Heb niet zo gek veel ervaring met dit soort internet bestellingen (lees:ophalen in een filiaal) en pakketjes volgen.
Vandaag sowieso nog maar eens bellen met Bart Smit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-07 07:18
Die review (en ook deze review van Tweakers.net) had ik al gelezen en gezien. Ik vraag me af of de meerprijs van € 11,50 voor de Alcatel (na alle kortingen) uiteindelijk niet een betere deal geweest is. Het scherm van de LG is toch duidelijk het zwakste punt. Maar als de Alcatel half zo snel is door de dubbele resolutie / tragere processor dan weet ik dat ik niet verder hoef te kijken.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou alleen voor de duosim al voor de Alcatel gaan, maar dat is omdat ik een Belgische en een Nederlandse simkaart heb. Ik loop nu met twee telefoons rond.

Voor de rest hoeft het van mij niet supersnel te zijn. Ik gebruik mijn telefoon nu voor radio, nieuws lezen, uitzending gemist, e-mail, voip, skype en natuurlijk de telefoonfuncties en dat gaat prima met een budgettelefoon uit 2010 (Sony X8). Eigenlijk verbazend wat je nog kan doen met een twee jaar oude telefoon die toen al een budgettoestel was (ok, niet alles gaat even snel ;) )

[ Voor 63% gewijzigd door Marzman op 12-11-2012 10:49 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

f.v.b schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:27:
[...]

Die review (en ook deze review van Tweakers.net) Maar als de Alcatel half zo snel is door de dubbele resolutie / tragere processor dan weet ik dat ik niet verder hoef te kijken.
Ze hebben beide dezelfde resolutie? 320*480?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Mijne is verzonden (besteld 23.00 vrijdag, op t randje dus) en word morgen geleverd. Zijn trouwens 2 stuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Marzman schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:41:
Ik zou alleen voor de duosim al voor de Alcatel gaan, maar dat is omdat ik een Belgische en een Nederlandse simkaart heb. Ik loop nu met twee telefoons rond.

Voor de rest hoeft het van mij niet supersnel te zijn. Ik gebruik mijn telefoon nu voor radio, nieuws lezen, uitzending gemist, e-mail, voip, skype en natuurlijk de telefoonfuncties en dat gaat prima met een budgettelefoon uit 2010 (Sony X8). Eigenlijk verbazend wat je nog kan doen met een twee jaar oude telefoon die toen al een budgettoestel was (ok, niet alles gaat even snel ;) )
Dit is niet de dualsim versie. Die heeft nog een -D acheter de naam staan. Daar geldt dus ook niet de cashback voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik heb 'em ook binnen. Hij ligt nu wat sap op te doen en binnenkort ga ik me maar eens verdiepen in dit toestel. :)

Ik heb em gekocht als reservetelefoon voor m'n iPhone 4S. Mocht die een keer stuk zijn of bijv. dat ik hem verkoop voor een nieuwe telefoon dan heb ik in de tussentijd een bruikbare smartphone. ;)
Ook voor op vakantie neem ik liever geen iPhone mee (diefstal-gevoelig). :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De prijs is nu helemaal correct:
http://www.bartsmit.com/s...57d%26fh_refview%3Dlister

Dus ik denk dat iedereen geluk heeft gehad, en dat de vroege bestellers netto 30 euro kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ja ik had al zo een vermoeden dat hun een foutje hadden gemaakt. Wie niet.. Gelukkig nog op tijd besteld, de mijne is al aangemeld bij Postnl.

Je kunt er nu ook vanuit gaan dat die cashback van 20 euro gewoon geldt. Dikke mazzel dan.

Zou bartsmit nog die misgelopen 30 euro kunnen verhalen middels een acceptgiro of iets dergelijks?

[ Voor 21% gewijzigd door Arsenius op 12-11-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
De prijs was eerst gewoon €79,99. En dan klopt die tekst op de site dus dat je €59,99 betaalt na 20 euro cashback. Echter hebben ze daarna de prijs verlaagd naar €59,99 en had er dus moeten komen te staan: "je betaalt €39,99 na 20 euro cashback-korting". Dat waren ze echter vergeten aan te passen.

En over de lagere prijs. €59,99 klopte volgens mij wel gewoon hoor want ze hadden deze prijs meerdere werkdagen online en zelfs groot op de frontpage met tekst "Webshop only".

Aangezien sommigen (waaronder ikzelf) ook nog die FVK2012 code hebben gebruikt voor 15% korting komen zij effectief op €50,99-€20=€30,99.

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 12-11-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik had ook nog directkoring.com gebruikt, ging nog 1.14 euro van af. Dus in the long run kost hij dus maar 29.86. Which is sweet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:33:
Ik had ook nog directkoring.com gebruikt, ging nog 1.14 euro van af. Dus in the long run kost hij dus maar 29.86. Which is sweet. :9
Goede deal, hoeveel % korting kreeg je bij www.directkorting.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
2.24% CashBack. Maar je krijgt dus pas uitbetaald als je 25 euro bij elkaar hebt. Dus in the long run..

Waarom vraag je dat eigenlijk als je gelieerd bent met die website? Sneaky ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Arsenius op 12-11-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:20:

Zou bartsmit nog die misgelopen 30 euro kunnen verhalen middels een acceptgiro of iets dergelijks?
Bart Smit zal dit volgens het consumentenrecht nooit mogen doen, want de prijs van 59,99 is weliswaar erg gunstig vergeleken met andere aanbieders, maar toch ook weer niet zo laag dat de koper er van uit kon gaan dat dit een typefout betrof. Stel als een 32" LCD tv ineens voor 29,99 wordt aangeboden ( i.p.v, 299,90) dan kun je als koper je niet beroepen dat je deze tv geleverd moet krijgen, want je had kunnen weten dat deze prijs voor een LCD tv nooit realistisch kon zijn en gewoon een typefout betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat nog even op XDA te surfen en iemand daar poste een link naar zijn Italiaanse MIUI ROM. Hij schreef dat je het moest vertalen met Google Translate :P. Het is namelijk in het Italiaans, de screens zijn niet heel duidelijk maar het ziet er best mooi uit voor mensen die een alternatief willen voor de Cyanogenmod: http://www.androidworld.i...v4icsmixed-lg-e400-75467/

@hieronder Ja de ROM zelf kun je denk ik gewoon in alle mogelijke Android talen instellen :).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Je kunt toch gewoon Nederlandse language toevoegen?? Ik heb zelf nog geen ervaring met android maar lijkt mij niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:04:
2.24% CashBack. Maar je krijgt dus pas uitbetaald als je 25 euro bij elkaar hebt. Dus in the long run..

Waarom vraag je dat eigenlijk als je gelieerd bent met die website? Sneaky ;)
Ik vraag het omdat ik de bedragen wil controleren. We hebben veel mensen die gebruik hebben gemaakt van de Bart Smit aanbieding.

* beetje verwarrend, we hebben ook een zakelijke account hiervoor bij Tweakers. Beetje onduidelijk voor ons wanneer we die account moeten/kunnen gebruiken, vandaar via mijn prive account. Ik wil niet spammend overkomen, maar soms wel iets meer weten, zoals bij mijn vraag aan jou.

Was niet de bedoeling om sneaky te zijn. Excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Er is niet veel ruimte op de telefoon.
Zo ziet het er nu uit bij mij. Maar handjevol apps geïnstalleerd en nog niets op de sdcard overgezet.

Filesystem             Size   Used   Free   Blksize
/dev                   150M    52K   150M   4096
/mnt/asec              150M     0K   150M   4096
/mnt/obb               150M     0K   150M   4096
/mnt/extasec           150M     0K   150M   4096
/mnt/extobb            150M     0K   150M   4096
/system                374M   261M   112M   4096
/data                  157M   141M    15M   4096
/persist                 7M     4M     3M   4096
/cache                  70M     4M    66M   4096
/drm                     7M     4M     3M   4096
/mpt                    15M     4M    11M   4096
/mnt/sdcard           1023M    30M   993M   16384
/mnt/secure/asec      1023M    30M   993M   16384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog niet helemaal hoe het moet met het overzetten van apps naar een SD kaartje op XDA staan verschillende manieren en programma's genoemd. Ik moet even een SD kaartje kopen ik denk dat ik ga voor Class 10 en vervolgens hier eens mee aan de slag ga. Iemand met een Galaxy Ace ook 150MB internal memory heeft bijvoorbeeld als ondertitel "sd-ext size: 1GB, Total Installed Number of Apps: 120+ Free Internal Memory: 110MB+". Vervolgens linkt hij naar de hieronder genoemde guide.
De apps die er zijn om het te doen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1716124
Guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1477996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 23:51

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Je schijnt de sdcard verwijzing te kunnen veranderen in "/system/etc/vold.fstab" en een restart zou voldoende moeten zijn. Heeft iemand ervaringin met dergelijke acties? Ik wil namelijk de "internal-sdcard" omruilen met een "echte-sd-kaart" en dan toch de sdcard verwijzing gebruiken. Dit omdat de 1GB "internal-sdcard" te klein is.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Stock rom werkt het beste voor mij. Ik houd het daarbij, totdat er een stabiele versie van CM9 komt. Ik ben het flashen en terugflashen wel zat nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rafnold schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:51:
Stock rom werkt het beste voor mij. Ik houd het daarbij, totdat er een stabiele versie van CM9 komt. Ik ben het flashen en terugflashen wel zat nu.
Wat beviel je niet aan de laatste CM9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43
BadpunK schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:41:
Je schijnt de sdcard verwijzing te kunnen veranderen in "/system/etc/vold.fstab" en een restart zou voldoende moeten zijn. Heeft iemand ervaringin met dergelijke acties? Ik wil namelijk de "internal-sdcard" omruilen met een "echte-sd-kaart" en dan toch de sdcard verwijzing gebruiken. Dit omdat de 1GB "internal-sdcard" te klein is.
(nog) geen eigen ervaring, maar dit zou moeten werken:
Algemene handleiding voor partitioneren SD kaarten (XDA);
Partitie layout voor de e400 (XDA);
[url="http://http://www.modaco.com/topic/357129-helplink2sd-and-ram-issue/"]Aanvulling (Modaco).[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
f.v.b schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:27:
[...]
Maar als de Alcatel half zo snel is door de dubbele resolutie / tragere processor dan weet ik dat ik niet verder hoef te kijken.
knakworst schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:52:
[...]
Ze hebben beide dezelfde resolutie? 320*480?
De LG E400 heeft een resolutie van 320*240...

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:09:
[...]

Wat beviel je niet aan de laatste CM9?
Mijn contactenlijst was verdwenen. Ik moest ze handmatig toevoegen. Het ging ook niet helemaal vlot allemaal. De iconen zagen er ook vervaagd uit. Ik vond het niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Gisteravond de accu leeggetrokken, daarna opgeladen, Wifi uitgezet, GPS uitgezet, telefoon uitgezet, en telefoon weer aangezet. Resultaat na ongeveer 20 uur en 4 korte gesprekken: accu zit op 94%. Dat is wel acceptabel.
Nu nog uitvinden hoe ik na gebruik van "smartphone functies" alles zonder herstart in powersavemode krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

f.v.b schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:20:
[...]

[...]

De LG E400 heeft een resolutie van 320*240...
Je hebt gelijk.
YouTube: Test Alcatel OT 918D

Als ik het vergelijk met mijn LG, heb je vooral bij browsen profijt van, de tekst is veel scherper.
In de comments zie ik dat spelletjes als Angry Birds etc. gewoon werken op de Alcatel. Voor 50 euro geen slechte deal dan. Ik weet alleen niet of die ook simlockvrij is, wat voor mij dan weer een must was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
knakworst schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:01:
[...]

Je hebt gelijk.
YouTube: Test Alcatel OT 918D

Als ik het vergelijk met mijn LG, heb je vooral bij browsen profijt van, de tekst is veel scherper.
In de comments zie ik dat spelletjes als Angry Birds etc. gewoon werken op de Alcatel. Voor 50 euro geen slechte deal dan. Ik weet alleen niet of die ook simlockvrij is, wat voor mij dan weer een must was.
Angry Birds werkt ook op de LG hoor ik heb hem geïnstalleerd staan. Sowieso wanneer was deze Alcatel 50 euro? Op zich is 50 euro nog altijd 19 euro duurder dan de LG L3 :), het scherm is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Rafnold schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:02:
[...]

Mijn contactenlijst was verdwenen. Ik moest ze handmatig toevoegen. Het ging ook niet helemaal vlot allemaal. De iconen zagen er ook vervaagd uit. Ik vond het niet mooi.
Je contactlijst staat toch bij Google? Een keer je mail ophalen en je contacten en afspraken zijn ook weer terug.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:21:
[...]

Angry Birds werkt ook op de LG hoor ik heb hem geïnstalleerd staan. Sowieso wanneer was deze Alcatel 50 euro? Op zich is 50 euro nog altijd 19 euro duurder dan de LG L3 :), het scherm is wel beter.
Ik zeg niet dat het niet werkt op de LG, heb het zelf ook geinstalleerd. De vraag was of het op de alcatel zou werken vanwege het dubbele aantal pixels: f.v.b in "LG Optimus L3 E400 - Ervaringen & Discussie"

http://www.bartsmit.com/h...-ot918-android-smartphone
Hier dus 50 euro. Let op dat het NIET de dualsim is, en ik heb geen idee of er wel/geen simlock op zit.

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 12-11-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Mijn ervaring met Android en accuduur is dat je altijd niet gebruikte functies uit moet zetten.
Dus dingen als Bluetooth of GPS alleen aanzetten als het nodig is. Dat spaart de accu.

Zet de helderheid van het scherm wat lager als dat kan. Spaart ook weer de accu.

Daarbij is ook heel handig om de CPU te throttelen.
Standaard staat hij altijd op 800 MHz te draaien met dito verbruik ongeacht de last.
Ben nu No-Frills CPU aan het uitproberen of lagere snelheden hem niet onstabiel maken.
Max 800, min 320 en interactive governor.

[ Voor 8% gewijzigd door cornfed99111 op 12-11-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:21:
[...]

Bij de LG reken je dan wel de 15% korting van een paar dagen geleden mee. Met diezelfde korting was de Alcatel € 42,50 geweest.

Ik heb de knoop maar doorgehakt en ik heb nu dus ook de Alcatel besteld. Ik ga maar mijn eigen vergelijkende warenonderzoek uitvoeren. De afvaller gaat dan voor een paar tientjes op marktplaats, of gaat naar mijn kleine nichtje. Ik blij omdat ik heb kunnen experimenteren met een paar telefoons. Zij blij omdat ze zomaar een echte telefoon krijgt. :)

[ Voor 0% gewijzigd door f.v.b op 12-11-2012 23:52 . Reden: typo ]

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Als iemand mee wil/kan werken aan CM7 voor de E400: check hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
  • Laatst online: 16-05-2024
vandaag myn eerste android model ontvangen, ben benieuwd hoe deze bevalt na jaren nokia E71 symbian:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Heb dr vandaag 2 ontvangen, nog niet gebruikt, word sinterklaaskado'tje ;)

(benieuwd naar de reacties :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
nodig schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:28:
Heb dr vandaag 2 ontvangen, nog niet gebruikt, word sinterklaaskado'tje ;)

(benieuwd naar de reacties :P)
:9
spoiler:
Alsjeblieft, van Sinterklaas!
- :/ Jezus, wat een slechte kijkhoek heeft dat scherm zeg! IK HAAT SINTERKLAAS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Freakster86 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:29:
[...]

:9
spoiler:
Alsjeblieft, van Sinterklaas!
- :/ Jezus, wat een slechte kijkhoek heeft dat scherm zeg! IK HAAT SINTERKLAAS!
Ach, die kijkhoek kan mijzelf niks schelen, word er tenminste ook niet meegelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ben ik nou kippig of zat er geen hoofdtelefoon doppies bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nee, klopt. Niet dat ik die dingen die bijgeleverd worden ooit gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Nee maar ze geven aan op de doos enzo FM radio, maar dat kun je dus niet gebruiken zonder die hoofdtelefoon dingetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 23:51

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Arsenius schreef op woensdag 14 november 2012 @ 00:33:
Nee maar ze geven aan op de doos enzo FM radio, maar dat kun je dus niet gebruiken zonder die hoofdtelefoon dingetjes.
Doorgaans werkt een FM altijd wel perfect met elk type oordopjes...

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook dat toestel ontvangen (wordt een leuk kerstkado voor één van de kids) en ik moet zeggen dat het een aardig toestel is voor de prijs. Reageert lekker vlot en het is geen ramp als ie kapot zou gaan. Prima prijs/kwaliteit verhouding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:03

Vliegvlug

Flight Simple

Gisteren ook mijn LG E400 binnengekregen van €51 bij de Bart Smit.
Verpakking zag er echt niet uit, zegels verbroken, scheuren in de doos van het openmaken en een half afgescheurde sticker met wat handgechreven tekst erop.

Alle accessoires; batterij, adapter en usb kabel zitten er gelukkig wel in verzegelde verpakkingen bij.
De telefoon zelf ziet er ook onaangeraakt uit met de beschermplastics er nog op.

Gelijk de cashback aangevraagd en was ergens een beetje bang dat het toestel al was aangemeld en daarna weer teruggestuurd ofzo, gezien de staat van de verpakking.
Kreeg echter netjes een bestigingsmail en daaruit blijkt ook dat je de originele sticker met IMEI nummer moet opsturen dus dat voorkomt gelukkig de truuk van aanvragen en toestel terugsturen.

Staat ook in de mail dat het maximaal 10 weken gaat duren voordat het geld gestort is. Ik ben benieuwd.

Nu maar eens kijken of het toestel zelf wat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vliegvlug schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:29:

Kreeg echter netjes een bestigingsmail en daaruit blijkt ook dat je de originele sticker met IMEI nummer moet opsturen dus dat voorkomt gelukkig de truuk van aanvragen en toestel terugsturen.
Volgens mij moet je de streepjescode meesturen, niet de sticker met IMEI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Bij mij zaten er een stuk of 6 stickers met verschillende streepjescodes op het doosje, sommige zelfs over elkaar heen geplakt. Heb gewoon de volledige zijkant van het doosje opgestuurd, ze zoeken het maar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:51
Hetzelfde hier, gewoon de zijkant van het doosje er netjes uitgesneden.

Alle nummers staan er op, incl. het mobiele nummer van Hi.
We wachten rustig af!

• Jeffreypep
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Kan iemand mij helpen met de l3?

Ik heb hier whatsapp op geinstaleerd en hij doet alles wat hij moet doen verder...

Maar als ik de telefoon op standby zet dan komen de whatsapp berichtjes niet binnen.
Pas als ik de telefoon weer unlock komt er een melding dat er berichten zijn binnengekomen.

Ik heb al in de instellingen gekeken maar kom er zelf niet uit :(

Volgens mij word de app automatisch gekillt in standby modus.
Is dit uit te schakelen of een andEre oplossing?

Thx

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Gebruik je toevallig wifi en heb je geen data-abo? Wifi-instellingen zetten wifi standaard uit als scherm uit gaat.

• PCSO
Als je alleen WiFi hebt en geen internet abonnement voor 'onderweg' kun je even dit doen:

Opties:
Draadloze verbindingen
Wifi
en dan even op het menu knopje drukken, als het goed is komt dan GEAVANCEERD te voorschijn.
Vervolgens klik je bij WiFi slaapbeleid - Nooit aan.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:23

Vis

Heeft Bart Smit hem niet meer in de webshop?

Als ik op de website zoek, vind ie m wel.. alleen kom ik niet bij een pagina uit...

Daarnaast, ben ik dus opzoek naar een beter/sneller toestel voor mijn vriendin.
Ze heeft nu een Galaxy Ace, maar die is zo tergend langzaam!

Kan iemand mij vertellen of deze L3 van LG sneller zal zijn ?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Vis schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:15:
Heeft Bart Smit hem niet meer in de webshop?

Als ik op de website zoek, vind ie m wel.. alleen kom ik niet bij een pagina uit...

Daarnaast, ben ik dus opzoek naar een beter/sneller toestel voor mijn vriendin.
Ze heeft nu een Galaxy Ace, maar die is zo tergend langzaam!

Kan iemand mij vertellen of deze L3 van LG sneller zal zijn ?
Als je Windows Phone wilt, kijk dan eens naar de aanbieding van de Nokia Lumia 800 (169 euro bij de BelCompany). Die is met inruil (98 euro) wellicht ook interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anthonycd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:02:
[...]

Als je Windows Phone wilt, kijk dan eens naar de aanbieding van de Nokia Lumia 800 (169 euro bij de BelCompany). Die is met inruil (98 euro) wellicht ook interessant.
Lol, voor de L3 geven ze 90 euro inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
cornfed99111 schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:38:

bla..bla..bla

Daarbij is ook heel handig om de CPU te throttelen.
Standaard staat hij altijd op 800 MHz te draaien met dito verbruik ongeacht de last.
Ben nu No-Frills CPU aan het uitproberen of lagere snelheden hem niet onstabiel maken.
Max 800, min 320 en interactive governor.
Tot nu toe heb ik het gebracht tot 5 dagen en 3 uur accutijd met alle besparingen.
En er waren geen stabiliteitsproblemen. Alles draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe vinden jullie de belkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Redelijk, maar wel merkbare statische ruis bij alle geluid (muziek/bellen), Zowel bij luidspreker als oortjes, nog niet getest via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
cornfed99111 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 14:49:
[...]

Tot nu toe heb ik het gebracht tot 5 dagen en 3 uur accutijd met alle besparingen.
En er waren geen stabiliteitsproblemen. Alles draait als een zonnetje.
Die van mij meldt nog 50% batterij na 4 dagen en 13 uur. Ik heb SetCPU geïnstalleerd en gebruik het interactive profiel. Ik geloof er niets van en verwacht elk moment dat de telefoon zich opeens bedenkt en naar 0% valt. :)

Ik heb ondertussen ook de Alcatel 918 van Bart Smit binnen.

Pluspunten Alcatel:
  • De telefoon ziet er stukken beter uit.
  • Het 320 x 480 scherm is een grote verbetering. Je kan teksten in de browser zonder problemen lezen. Een hogere resolutie is op dit formaat niet nodig.
Minpunten Alcatel:
  • Het touchscreen werkt niet goed aan de randen. De onderste rij toetsen van het toetsenbord zijn daardoor lastig te gebruiken.
  • De telefoon is continue "buiten adem". Bij alles wat je doet zie je dat de telefoon moeite heeft om je bij te benen.
  • Geluid via de luidspreker klinkt als een valse viool. Het opstartdeuntje bij de eerste keer aanzetten leverde me boze blikken op op kantoor.
Het problematische toetsenbord van de Alcatel is vast te verhelpen met een alternatief toetsenbord uit de Play store. Maar zonder deze upgrade is de telefoon tamelijk vervelend om mee te werken. Vooralsnog dus geen aanrader.

De LG wint het dus in deze vergelijking. Die mag de komende tijd mee, onder in mijn tas...

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik kwam de optie "2G" tegen i.p.v. 3G gebruiken om te bellen, met de mededeling "energiespaarstand". Die heb ik nu ingeschakeld, en na 22 uur zegt-ie nog steeds op 100% batterij te zitten. Nu gooi ik dat op een incorrecte calibratie, maar vooralsnog ziet het er goed uit! Verbrukers: "Mobiel stand-by" en "Telefoon inactief" beide 44%.
Tenslotte wil ik een telefoon die gewoon weken meegaat zolang ik er niets mee doe. Dat-ie meteen leeg ik als ik er uren mee ga zitten Angrybirden (as if!) vind ik acceptabel, maar niet als ik er niets mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
2G ipv 3G scheelt op de meeste (alle?)androids behoorlijk. Mijn L3 blijft daarmee ruim <10%/dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-04-2024
je kan hem hier verkopen voor http://shop.verkoopjetele...0/_11_25_366_4_1_19_3276/ heb je er ook nog winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
Voor diegenen die de vorige aanbieding gemist hebben... De LG kost weer € 59,99 bij Bart Smit.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
wie heeft inmiddels cashback gedaan en gelukt?
wat zijn voordelen als je dit toestel root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
1)Als je even de pagina's terug leest dan heb je de eerste vraag al beantwoord, namelijk dat de cashback wel is opgestuurd maar nog niemand de cashback heeft ontvangen op hun rekening. Dit kan maximaal 10 weken duren voordat het geld is overgemaakt ;)

2)
Je kunt systeem applicaties verwijderen en daardoor geheugen vrijmaken. Je hebt eigenaar van het toestel en je hebt toegang tot root applicaties. Overclock bewerking, geheugen bewerking etc.

[ Voor 8% gewijzigd door PCSO op 20-11-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
met welk programma maak je dit bestand dan wel open?

en wat zijn de voordelen van deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:47:
Images van originele KDZ files van LG L3 E400: http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=11#netherlands

Link brengt je wel eerst naar een advertentie pagina. De link die ik uiteindelijk kreeg waar vandaan werd gedownload was gewoon de LG server: http://csmg.lgmobile.com:...NLDBK/V10K_00/V10K_00.kdz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
Arnoldsmit schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:53:
1)Als je even de pagina's terug leest dan heb je de eerste vraag al beantwoord, namelijk dat de cashback wel is opgestuurd maar nog niemand de cashback heeft ontvangen op hun rekening. Dit kan maximaal 10 weken duren voordat het geld is overgemaakt ;)

2)
Je kunt systeem applicaties verwijderen en daardoor geheugen vrijmaken. Je hebt eigenaar van het toestel en je hebt toegang tot root applicaties. Overclock bewerking, geheugen bewerking etc.
1/nou was meer benieuwd of er gevolgen waren aan cashback vanwege de zeer lage prijs van BS?
2/ ok..maar was benieuwd of toestel dan sneller of zuiniger(accu) werkte...maar denk dat het logisch is als je apps verwijders..of staat dat er wer los van?
Het is mij in iedergeval duidelijk dat je heel veel invloed dan hebt wat er wel/niet op je toestel komt.

Nu lees ik dat je niets naar je externe geheugen kan saven en interne geheugen dus heel snel vol is. Dit probleem is met root dan verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Zeg, gebruik eens de EDIT knop als je iets wilt toevoegen aan je post.

"Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht."

Deze tekst die boven je Quickreply venster staat, geldt ook voor jou
Je bent nu als een hork aan het bumpen.

[ Voor 50% gewijzigd door cornfed99111 op 20-11-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vuurpaard66 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:21:
[...]

Het daarin gelinkte bestand is bedoeld om een custom ROM weer te vervangen voor de originele ROM. Als je gewoon de originele ROM wilt updaten moet je dat doen via de LG software te downloaden van hun website http://www.lg.com/nl/ondersteuning-mobiel/lg-LGE400 . Klik op de tab Software Update en volg de daar beschreven stappen. Je moet twee programma's downloaden om de LG update uit te voeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
chicane thanx voor advies, zal ik zeker doen

cornfed dit ging per abuis probeerde het nog te verwijderen maar wist niet hoe dat moest. Zal volgende keer gewoon extra tekst aan bestaande tekst toevoegen. Dus de boodschap is dus helder, de toon mag je wel aanpassen..is nergens voor nodig en kan je vast wel op een andere manier kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
vuurpaard66 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:54:
chicane thanx voor advies, zal ik zeker doen

cornfed dit ging per abuis probeerde het nog te verwijderen maar wist niet hoe dat moest. Zal volgende keer gewoon extra tekst aan bestaande tekst toevoegen. Dus de boodschap is dus helder, de toon mag je wel aanpassen..is nergens voor nodig en kan je vast wel op een andere manier kerel.
Offtopic : Maar als elke tweaker 3 reacties gaat plaatsen in plaats van de edit knop te gebruiken, wordt elk topic 1 grote puinhoop. En niet zomaar wat posten als alles netjes uitgelegd staat in het topic. Dat is de boodschap, zeker niet persoonlijk of met enige haat, een boodschap.

[ Voor 44% gewijzigd door PCSO op 20-11-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
je hebt absoluut een punt wat betreft de puinhoop wordt er dan niet echt overzichtelijker van, ik leer hier ook weer van...zal vast niet de laatste keer zijn dat ik de fout in ga met reacties.

maar zullen we weer terug naar de topic heren..fyne avond

ook hier begint de battery zeer snel te dalen,eerste keer ging hy nog ruim 57uur mee.
vrees dat ik toch een update of root zal moeten uitvoeren en dan no frills cpu uitproberen, ben al by als ik 3-4 dagen haal.

[ Voor 30% gewijzigd door vuurpaard66 op 21-11-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Laatst online: 12-09 11:11
batterij gaat nu bijna 4 dagen mee en zit op 10 procent .

Dit met 2g continu aan en soms wat muziek en wat bellen en berichten en emailen.

Zeer tevreden dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
summaheat schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:25:
batterij gaat nu bijna 4 dagen mee en zit op 10 procent .

Dit met 2g continu aan en soms wat muziek en wat bellen en berichten en emailen.

Zeer tevreden dus !
Welke rom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
ja dat zou ik ook graag willen weten..met 4 dagen ben ik zeer tevreden..kan mij die 3G verdommen :)
welke rom of is het voldoende om over te schakelen naar 2G?? Zou wel heel mooi zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Laatst online: 12-09 11:11
vuurpaard66 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:24:
[...]

ja dat zou ik ook graag willen weten..met 4 dagen ben ik zeer tevreden..kan mij die 3G verdommen :)
welke rom of is het voldoende om over te schakelen naar 2G?? Zou wel heel mooi zijn dan
Ik gebruik :

Stock Android 2.3.3.6
Low brightness
alleen 2G
nofrills setcpu app (draait op 300mhz) Root nodig!
AnTutu Battery saver app (saver level 3)

[ Voor 5% gewijzigd door summaheat op 25-11-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
summaheat schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:18:
[...]

Ik gebruik :

Stock Android 2.3.3.6
Low brightness
alleen 2G
heb inmiddels meeste aangepast en kijk het ff aan..anders ook overstappen op nofrills en battery saver.
merci :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Juicedefender is ook een bekende en veel geprezen battery saver app. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Sowieso zie ik dat de telefoon het meeste van de tijd als deze aanstaat op 320 Mhz draait.

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Lidl hebben ze nu leder smartphone hoesjes. Voor 3.99 euro, daar past de LG L3 prima in. Het hoesje is iets hoger dan dat het zou hoeven zijn maar goed voor dit geld is het geen klagen :).

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_75595_01_b.jpg

• cornfed99111
Tot nu toe heeft de LG het 12 dagen en 7 uur volgehouden zonder hulp van het elektriciteitsnet.
Toch een prachtige waarde voor een budget smartphone.

Morgen komt mijn microSD kaart binnen en dan ga ik eens kijken hoe je daarvan optimaal gebruik kan maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar hoeveel schermtijd en hoeveel wifi/3G tijd zit daarin?

• cornfed99111
Zo een lange standbytijd krijg je niet als hij vaak in gebruik is.
Ik telefoneer soms wat, enkele sms'jes, beetje navigeren en soms een appje draaien.
De telefoon is alleen maar voor onderweg als het nodig of handig is.
Ik heb nog niet eens mobiel internet. :'(

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2dhu4op.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Laatst online: 15-04 16:30
cornfed99111 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 23:53:
Zo een lange standbytijd krijg je niet als hij vaak in gebruik is.
Ik telefoneer soms wat, enkele sms'jes, beetje navigeren en soms een appje draaien.
De telefoon is alleen maar voor onderweg als het nodig of handig is.
Ik heb nog niet eens mobiel internet. :'(

[afbeelding]
En welke ROM gebruik je hier? CM9/10 en wat zijn hiervan de nadelen, voor zover aanwezig, ten op zichte van de originele ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Gewoon de stock rom Gingerbread.
Wel met enkele aanpassingen in de instellingen.
Die staan op de laatste paar pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
cornfed99111 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:36:
Maakt een battery saver eigenlijk veel uit op de L3 (met name wanneer deze grotendeels standby staat? Bij mij haalt stock@2g dan ongeveer 6% per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
cornfed99111 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:36:
unbelievable hier kan geen enkele smartphone tegenop....en dat zonder root enkel wat aanpassingen..knap hoor.

owja welke laatste paar paginas staan de instellingen dan?

[ Voor 8% gewijzigd door vuurpaard66 op 30-11-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
cornfed99111 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:41:
Tot nu toe heeft de LG het 12 dagen en 7 uur volgehouden zonder hulp van het elektriciteitsnet.
Toch een prachtige waarde voor een budget smartphone.

Morgen komt mijn microSD kaart binnen en dan ga ik eens kijken hoe je daarvan optimaal gebruik kan maken.
voor welke sd kaart ben je gegaan..merk, aantal gb en snelheid en waar heb je die aangeschaft/prijs.
ben ook nog opzoek naar sd kaart,nadat ik erachter ben hoe probleem oplossen dat phone niet opslaat naar sd kaart maar naar interene opslag waardoor je wel heel snel door je phoneopslag heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
Edit

[ Voor 175% gewijzigd door PCSO op 30-11-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik heb onlangs bij de bart smit een L3 E400 gekocht. Die werkt prima ik kan alleen de APN (opties-verbindingen-mobiele netwerken- toegangspunten) niet aanpassen waardoor ik geen 3g toegang heb. Komt dit doordat hij eigenlijk een simlock heeft en ik er een andere simkaart in heb gestopt of kunnen jullie dat ook niet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ mrt33

Gebruik geen battery saver app. Check hieronder...

@ vuurpaard66

Bedoel deze instellingen:
summaheat schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:18:
[...]

Ik gebruik :

Stock Android 2.3.3.6
Low brightness
alleen 2G
Het enige wat ik niet gebruik is de battery saver app.
Uiteraard moet je root toegang hebben. Anders werkt de cpu app niet.
Maar rooten kost geen cpu tijd of accu tijd.

Heb deze microSD besteld:
https://www.dataio.nl/sho...ard-class-10-sandisk.html

[ Voor 14% gewijzigd door cornfed99111 op 30-11-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Grappig ik heb na lang speurwerk op XDA en her en der op het internet ook voor die gekozen de 8GB variant dan :). Zeker als je apps op de microSD wilt zetten moet je niet bezuinigen op snelheid.

Als ik de microSD binnen heb kan ik ook eindelijk eens gaan rommelen met Android 4.0 :).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Inderdaad toevallig.. :*)
Alleen speur ik niet meer rond voor flash geheugen.
Bestel altijd A-merk en bij die bovenstaande toko. Je betaalt een goede prijs en je krijgt geen fake product.
Een keer iets laten komen via Marktplaats, maar dat nooit meer... :X

Nee, geen aandelen in die firma... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
cornfed99111 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:11:
@ mrt33

Gebruik geen battery saver app. Check hieronder...

@ vuurpaard66

Bedoel deze instellingen:

[...]

Het enige wat ik niet gebruik is de battery saver app.
Uiteraard moet je root toegang hebben. Anders werkt de cpu app niet.
Maar rooten kost geen cpu tijd of accu tijd.

Heb deze microSD besteld:
https://www.dataio.nl/sho...ard-class-10-sandisk.html
wederom dank cornfed, maar blijft bizar hoor 12 dagen hahaha niet normaal man.
hoe heb je trouwens dat overzicht gemaakt die op foto staat, is dat een speciale app die dit allemaal aangeeft

die sd kaart is echt top kwaliteit en website van daito is mij al eerder aangeraden dus goede aankoop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dat overzichtje is een onderdeel van Android zelf, geen app.
Opties -> Over de telefoon -> Accugebruik -> op het grafiekje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurpaard66
cornfed99111 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 02:14:
Dat overzichtje is een onderdeel van Android zelf, geen app.
Opties -> Over de telefoon -> Accugebruik -> op het grafiekje drukken.
hahahaha nice...het kan zo simpel zijn.
had alle stappen al ontdekt alleen nooit op grafiekje gedrukt..toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

En nu maar afwachten tot het geld terugkomt... neem aan dat we het hier wel kunnen lezen als iemand het krijgt.

Edit @hieronder: ja.

[ Voor 9% gewijzigd door woekele op 06-12-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
woekele schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:54:
En nu maar afwachten tot het geld terugkomt... neem aan dat we het hier wel kunnen lezen als iemand het krijgt.
Van LG cashback bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Toch maar ff gemaild voor de zekerheid. Aanvraag is binnen en goedgekeurd. Nu kan het alleen 10 weken vanaf aanvraag duren voor het geld wordt overgemaakt. In elk geval goed om te weten dat TNT de brief niet kwijt heeft gemaakt en dat de Bart Smit-actie dus gewoon goedgekeurd wordt voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
De Optimus L serie is toch wel redelijk populair:

nieuws: LG verkoopt tien miljoen 'L-serie-telefoons'

In ieder geval goed nieuws voor de ontwikkeling van de custom roms.
Hoe populairder de telefoon, hoe groter het aanbod in roms en tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
woekele schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:11:
Toch maar ff gemaild voor de zekerheid. Aanvraag is binnen en goedgekeurd. Nu kan het alleen 10 weken vanaf aanvraag duren voor het geld wordt overgemaakt. In elk geval goed om te weten dat TNT de brief niet kwijt heeft gemaakt en dat de Bart Smit-actie dus gewoon goedgekeurd wordt voor de cashback.
Je hebt dus zelf een e-mail gestuurd of je aanvraag binnen was? Ik heb namelijk standaard niets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Inderdaad. Ongeduldig ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste