de B staat voor business. Het komende jaar is windows 7 nog prima verkrijgbaar!
Verwijderd
Ook maar gedaan, verwacht niet dat hij geleverd wordt maar als je het niet probeert dan weet je het niet.
Het begint ook terecht te worden, dit gaat anders nergens meer over, het is de zoveelste keer dat dit gebeurd.thijszor schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:28:
Ding is levertijd 5-10 dagen, trust me. Windows 7 laptops worden gewoon niet meer geleverd. Wie denkt dat deze binnen 10 dagen bij jou thuis staat wil ik een illusie armer maken. Eerste pricewatch vermelding stamt uit augustus 2011. Waarom precies zou, week na windows 8 launch over 5-10 dagen nog een windows 7 laptop binnen moeten komen?
* thijszor voorspelt allemaal ragende tweakers die hun onrecht gaan uiten richting bol.com
Mocht jouw Galaxy Pocket gelocked zijn kijk even op xda-developers en op de 1e pagina van dat topic.ThinkCreative schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:31:
Ik heb de Samsung Galaxy Pocket bij Bart Smit gekocht. Weet iemand of je deze gratis sim-lock vrij kan maken? Er zit dus een sim-lock op, voor de mensen die hem ook besteld hebben.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Overigens is de laptop te duur op bol.com. De adviesprijs is namelijk maar 244 euro volgens HP.
Die bij Bol.com heeft 4 GB, deze 2 GB. Maar dat maakt het wel weer aannemelijker qua prijs, mits het leverbaar is.alex3305 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:39:
Overigens is de laptop te duur op bol.com. De adviesprijs is namelijk maar 244 euro volgens HP.
Verwijderd
Lukt het iemand om de Galaxy pocket via USB met de pc te verbinding?
Ik heb Kies al opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds de foutmelding. USB device not recognized.
Mijn S2 en S3 verbinden prima met de pc.
Ik heb Kies al opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds de foutmelding. USB device not recognized.
Mijn S2 en S3 verbinden prima met de pc.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2012 20:08 ]
Wat dacht je ervan om die vraag in het goeie topic te stellen?
Wie maakt er een topic aan voor die HP laptop? Persoonlijk denk ik dat bol.com de laptop op niet beschikbaar zal zetten en niet leveren.
De bestelling staat nu al op 'geannuleerd' bij mijn bestelingsoverzicht
Jammer ik ben net aan het bestellen...detulp050 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:17:
Wanneer besteld? Dat van mij staat nog op wordt verwerkt en had rond 1800 besteld.detulp050 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:17:
Toch maar die takelauto dan?weerstand schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:18:
[...]
Jammer ik ben net aan het bestellen...
Ik heb 'm zelf ook besteld (18:34 uur), staat nog op "wordt verwerkt". Weinig vertrouwen in maar je weet maar nooit.
Vorige keer 2 behuizingen besteld voor ca. 40% van de prijs maar die werden ook niet geleverd.
Hahahaha, dat is snel uit de hand gelopen
, om 5 uur ontdek je een grote prijsdaling, om 10 over 5 vertel je het aan je huisgenoot en om kwart voor 9 's avonds hebben tientallen hem besteld en is het een heel eigen leven gaan leiden op tweakers:P
Ook nog besteld, zie het wel. Op de HP website is de adviesprijs inderdaad € 244,00. Geen gekke prijs toch dan bij www.bol.com. Niet geleverd, dan heb ik pech gehad.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik bedank je even namens hem. Het is echter niet nodig, want we waren in de veronderstelling dat hij daadwerkelijk een simlock zou hebben. Ondanks de brief is hij simlockvrij.Megapaul schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:34:
[...]
Mocht jouw pocket gelocked zijn kijk even op xda-developers en de 1e pagina van dat.topic.
Haha, daar gaan we weer 
Zit te twijfelen om de laptop te bestellen. Bij hoeveel mensen is de bestelling al geannuleerd?
Zit te twijfelen om de laptop te bestellen. Bij hoeveel mensen is de bestelling al geannuleerd?
Bij mij niet, maar ik vraag me af hoeveel zoiets waard is op Marktplaats, want ik ga mijn MacBook niet inruilen voor dat gedrocht.Freakster86 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:07:
Haha, daar gaan we weer
Pas een iemand heeft dit aangegeven. Daarnaast kun je de laptop nog gewoon bestellen, dus die annulering lijkt meer uitzondering dan regel.Freakster86 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:07:
Haha, daar gaan we weer
Ik zit mezelf ook af te vragen; waarvoor ga ik dit ding in vredesnaam voor gebruiken?? haha.NotSoSteady schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:08:
[...]
Bij mij niet, maar ik vraag me af hoeveel zoiets waard is op Marktplaats, want ik ga mijn MacBook niet inruilen voor dat gedrocht.
Mikrogids aanbieding al wel gebruikt! Bedankt voor de tip! Mijn moeder een half jaar een oude, vertrouwde papieren tv gids en ik de zoveelste cadeaubon voor bol.com
Dat ding is ook tergend langzaam, de Intel Sandy Bridge i5 is twee keer zo snel als de AMD A4, en dan zijn we inmiddels al aangekomen van de Ivy Bridge.Freakster86 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:20:
[...]
Ik zit mezelf ook af te vragen; waarvoor ga ik dit ding in vredesnaam voor gebruiken?? haha.
Mikrogids aanbieding al wel gebruikt! Bedankt voor de tip! Mijn moeder een half jaar een oude, vertrouwde papieren tv gids en ik de zoveelste cadeaubon voor bol.com
Ja, daarom. Maar voor ~230 euro....
Mikro Gids actie? LET OP!
Sluit het half jaar abonnement af via Mikro Gids zelf!
Gebruik Shopfish of Shopkorting en je krijgt nog eens 3 euro cashback: http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/827/Mikro-Gids
Dus:
Half jaar lang een gids (die daarna automatisch stopt)
10 euro cadeaubon voor bol.com
Kosten: 7 euro
Mikro Gids actie? LET OP!
Sluit het half jaar abonnement af via Mikro Gids zelf!
Gebruik Shopfish of Shopkorting en je krijgt nog eens 3 euro cashback: http://www.cashbacksvergelijken.nl/Korting/827/Mikro-Gids
Dus:
Half jaar lang een gids (die daarna automatisch stopt)
10 euro cadeaubon voor bol.com
Kosten: 7 euro
op 1dayfly is nu een mediaspelert te koop de pricewatch: IconBit XDS1003D
voor 135 euro inc verzenden. is nog 11 uur geldig helaas
voor 135 euro inc verzenden. is nog 11 uur geldig helaas
ora et labora
Zou dat eerst wel eens zelf onder ogen willen zien hoe die presteert. Misschien valt het mee. Anders kun je nog altijd een SSD erin knallen en misschien wel een processor switch doen als het niet te duur is.NotSoSteady schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:34:
[...]
Dat ding is ook tergend langzaam, de Intel Sandy Bridge i5 is twee keer zo snel als de AMD A4, en dan zijn we inmiddels al aangekomen van de Ivy Bridge.
A6-3400M bijvoorbeeld, dan heb je al een quadcore. Snelste uit die serie is de A8-3550MX (kost je zo'n 120 euro).
Ik heb zonet ook die hp laptop besteld met nog een bon van 10 procent,
voor 233 euro lijkt me dit prachtig en kan dit heel goed gebruiken
voor 233 euro lijkt me dit prachtig en kan dit heel goed gebruiken
Verwijderd
bol. Com vandaag : Dit artikel is helaas niet leverbaar. Hieronder vind je een aantal alternatieven. Mogelijk is er wat voor je bij.Ayazis schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:50:
Huisgenootje wees me vanmiddag hierop:
http://www.bol.com/nl/p/h...errer=ADVNLTWE00202100099
HP probook die op bol.com inééns paar honderd euro goedkoper wordt aangeboden...
Foutje van Bol.com?
Pricewatch:
pricewatch: HP ProBook 6465b (QC383AW)
Verzending: Verwacht rond: 15-11-2012Ayazis schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:50:
Huisgenootje wees me vanmiddag hierop:
http://www.bol.com/nl/p/h...errer=ADVNLTWE00202100099
HP probook die op bol.com inééns paar honderd euro goedkoper wordt aangeboden...
Foutje van Bol.com?
Pricewatch:
pricewatch: HP ProBook 6465b (QC383AW)
Bedankt voor de tip!
Bij mij heeft die niet de 10% korting gepakt. Kon de bon invoeren, maar op de bevesteging staat 259 euro, dus niet de 233 euro wat het zou moeten zijn. Ging dit bij jullie wel goed?
Ik weet niet of het een unieke code is of niet, maar ik kreeg het volgende mailje van philips over shell:
Als je bij Shell tankt, dan kun je profiteren van kortingen tot wel 50% op mooie Philips kerstcadeaus en tot 30% korting op Nordmann kerstbomen bij Praxis! Bij elke tankbeurt van minimaal 25 liter Shell brandstof en bij een minimale besteding van € 7,50 in de Shell shop krijg je een Shell kortingscode die goed is voor 10% korting.*
Als Philips klant krijg je van ons de eerste 10% Shell kortingscode cadeau! Spaar door om de maximale korting te behalen.
Je gratis 10% Shell kortingscode:
VG2FEPD
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Bij Toys2Play filiaal Lewenborg Groningen 7 t/m 17 november:
QWare tablet PC Pro 3 7": 56,-
Duplo 5609 trein: 59,99
Lego 4441 Bospolitie: 19,99
Duplo dierenwinkel: 14,99
Lego 5765 Helikopter transport: 14,99
NIKKO Rc auto/helikopter hybride: 19,99
Nintendo DSI met camera en 2 games: 129,99.
Digitale camera DCS355 5,1MP: 19,99
Lego-ton 216-delig: 14,99
en nog veel meer...
Alleen bij filiaal Lewenborg.
QWare tablet PC Pro 3 7": 56,-
Duplo 5609 trein: 59,99
Lego 4441 Bospolitie: 19,99
Duplo dierenwinkel: 14,99
Lego 5765 Helikopter transport: 14,99
NIKKO Rc auto/helikopter hybride: 19,99
Nintendo DSI met camera en 2 games: 129,99.
Digitale camera DCS355 5,1MP: 19,99
Lego-ton 216-delig: 14,99
en nog veel meer...
Alleen bij filiaal Lewenborg.
[ Voor 5% gewijzigd door Mastermind op 04-11-2012 11:26 ]
Eeeen.. Uitverkocht.Vjenne-ICT schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:44:
[...]
Verzending: Verwacht rond: 15-11-2012
Bedankt voor de tip!
Bij mij heeft die niet de 10% korting gepakt. Kon de bon invoeren, maar op de bevesteging staat 259 euro, dus niet de 233 euro wat het zou moeten zijn. Ging dit bij jullie wel goed?
Ik kreeg dit mailtje, dus het lijkt me wel een unieke code.MetalfanBlackness schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:26:
Ik weet niet of het een unieke code is of niet, maar ik kreeg het volgende mailje van philips over shell:
[...]
En van intreza.nl...Als je bij Shell tankt, dan kun je profiteren van kortingen tot wel 50% op mooie Philips kerstcadeaus en tot 30% korting op Nordmann kerstbomen bij Praxis! Bij elke tankbeurt van minimaal 25 liter Shell brandstof en bij een minimale besteding van € 7,50 in de Shell shop krijg je een Shell kortingscode die goed is voor 10% korting.*
Als Philips klant krijg je van ons de eerste 10% Shell kortingscode cadeau! Spaar door om de maximale korting te behalen.
HJZ9JGP
Alléén vandaag ontvang je 10 euro korting op een paar schoenen naar keuze! Gebruik code: NB41011TR
Minimum bestelwaarde van 50 euro. Niet i.c.m andere acties.
[ Voor 10% gewijzigd door .joepiedepoepie op 04-11-2012 12:01 ]
Voor 1 eur p.p naar de bioscoop met je kinderen/neefjes/nichtjes of whatever op 8 december:
http://www.degroetenvanmike.nl/makeawish/
Trailer:
http://www.degroetenvanmike.nl/makeawish/
Trailer:
[ Voor 16% gewijzigd door DJSmiley op 04-11-2012 13:54 ]
Voor onze Belgische vrienden een aardige aanbieding voor een laptop:
http://www.groupon.be/deals/midden-limburg_nl/Deal-/12623999
Toshiba Tecra R850
•Processor: Intel® Core™ i5-2520M (2.50/3.20GHz Turbo)
•RAM: 2 GB DDR3 (1333 MHz)
•Harde schijf: 320 GB (5400 tpm) S-ATA
•Scherm: 15.6", 16:9, 1600 x 900, antireflectie-LED
•Grafische kaart: 1 GB (DDR3)
•DVD super multi
•Multikaartlezer
•WiFi (802.11 a/g/n)
•Bluetooth
•USB 2.0 + USB 3.0
•Display-poort
•Geïntegreerde webcam (0,3 MP)
•Batterij: 6 cellen (tot 8u autonomie)
•Design: Graphite Black Metallic
•Gewicht: 2,4 kg
Zonder Os € 429,-, Met W7HP € 499
http://www.groupon.be/deals/midden-limburg_nl/Deal-/12623999
Toshiba Tecra R850
•Processor: Intel® Core™ i5-2520M (2.50/3.20GHz Turbo)
•RAM: 2 GB DDR3 (1333 MHz)
•Harde schijf: 320 GB (5400 tpm) S-ATA
•Scherm: 15.6", 16:9, 1600 x 900, antireflectie-LED
•Grafische kaart: 1 GB (DDR3)
•DVD super multi
•Multikaartlezer
•WiFi (802.11 a/g/n)
•Bluetooth
•USB 2.0 + USB 3.0
•Display-poort
•Geïntegreerde webcam (0,3 MP)
•Batterij: 6 cellen (tot 8u autonomie)
•Design: Graphite Black Metallic
•Gewicht: 2,4 kg
Zonder Os € 429,-, Met W7HP € 499
Even out of the blue , maar hoelang duurt het voor validatie klantgegevens weg gaat als status van de order bij bol?
Heb betaald met maestro.
Verwijderd
Nog een shell code..
D7FC9QG
D7FC9QG
Bij BuyITdirect.com (leverancier van HP aan midden & kleinbedrijf) hebben ze de HP 6465b nog niet verwijderd van de site, dus ga ik er van uit dat hij ook nog gewoon geleverd zal gaan worden. Nadeel is je moet wel een KVK nummer hebben (of toevallig een schoonmoeder die werkt bij een onderwijsinstelling *kuch*
) Ik ga er van uit dat hij gewoon over een week geleverd gaat worden 
http://www.buyitdirect.co...ok_6465b_Notebook/1050522
verder voor consumenten voor zover ik weet:
http://www.megasellers.nl...probook-6465b-notebook-pc
http://www.ottos.nl/hp/no...robook-6465b-notebook-pc/
Het gaat bij deze wel om de 2gb modellen, dus dan mis je 2gb ram maar dat is sowieso wel te doen voor de prijs vind ik dan. Ook is er de mogelijkheid om de 2gb versie te bestellen via buyitdirect.com maar dat is dan weer wel voor 'bedrijven' (kvk nummer houders of publieke instellingen)
Ik was dus zelf gister te laat met bestellen bij bol.com. Heb ondertussen al een retailer in de UK gemaild voor een offerte maar gelukkig vond ik deze al sneller. (heb geen kvk, maar gelukkig wel iemand die werkt bij een overheidsinstelling)
Want het laptopje is zeker voor de prijs niet slecht, houd het tot 7 uur uit dus ideaal voor een arme HBO student
Uit reviews blijkt dat het scherm een beetje tegenvalt en het geluid ook, maar ach ik ben al lang blij dat ik nu verder kan 
Edit: Net bevestiging gehad via mail; 238,73€ Dus hopelijk morgen geen droeve gezichten wanneer de werktijden weer beginnen..
Het gaat bij deze wel om de 2gb modellen, dus dan mis je 2gb ram maar dat is sowieso wel te doen voor de prijs vind ik dan. Ook is er de mogelijkheid om de 2gb versie te bestellen via buyitdirect.com maar dat is dan weer wel voor 'bedrijven' (kvk nummer houders of publieke instellingen)
Ik was dus zelf gister te laat met bestellen bij bol.com. Heb ondertussen al een retailer in de UK gemaild voor een offerte maar gelukkig vond ik deze al sneller. (heb geen kvk, maar gelukkig wel iemand die werkt bij een overheidsinstelling)
Want het laptopje is zeker voor de prijs niet slecht, houd het tot 7 uur uit dus ideaal voor een arme HBO student
Edit: Net bevestiging gehad via mail; 238,73€ Dus hopelijk morgen geen droeve gezichten wanneer de werktijden weer beginnen..
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 04-11-2012 14:56 ]
Weet wel dat megasellers.nl erg slecht beoordeeld is in de tweakers shopreview, zie:MusicAddict schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:53:
Bij BuyITdirect.com (leverancier van HP aan midden & kleinbedrijf) hebben ze de HP 6465b nog niet verwijderd van de site, dus ga ik er van uit dat hij ook nog gewoon geleverd zal gaan worden. Nadeel is je moet wel een KVK nummer hebben (of toevallig een schoonmoeder die werkt bij een onderwijsinstelling *kuch*) Ik ga er van uit dat hij gewoon over een week geleverd gaat worden
http://tweakers.net/shopreview/1895/megasellers.html
Verwijderd
Ik ga er echt niet vanuit dat hij voor die prijs geleverd gaat worden hoor.MusicAddict schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:53:
De meeste netbooks zijn al duurder...
Verwijderd
Tot en met 19 november 20% korting op alle games bij www.wowhd.nl. Ik heb op zich goede ervaringen met deze webshop. Erg goedkoop, wel redelijk lange levertijden, dus je moet wat geduld hebben. Maar er zitten nu een aantal aardige koopjes bij, met name bij wat nieuwere games. Pro Evolution Soccer 2013 kost bijvoorbeeld slechts 20.79 euro (10 euro goedkoper dan in pricewatch). Assassins Creed 3 voor de PC is slechts 22 euro (39 euro in Pricewatch) en voor consoles 39 euro. http://www.wowhd.nl/games...-3-pc/dp/28085851#bc=9b40
Voor zover ik gelezen heb (staan in de laatste paar paginas in dit topic) zijn er mensen die gewoon naar de klantenservice van Bol.com hebben gebeld over de prijs van de HP, en daar vertelden ze vrolijk dat de prijs klopte. Ook blijkt bij onze buren overzees (Engeland) is de prijs van deze laptop ook zo (raar) laag zijn bij HP en retailers. Daar verkopen (sommige) webshops hem ook voor die prijs. In belgie en duitsland hebben ze dit model niet meer in het assortiment dus lijkt me best reëel.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:45:
[...]
Ik ga er echt niet vanuit dat hij voor die prijs geleverd gaat worden hoor.![]()
De meeste netbooks zijn al duurder...
Maar ik heb niet echt twijfel over de prijs, immers HP stunt wel vaker met de prijzen als ze van voorraden af willen komen (de tablets vorig jaar bijvoorbeeld) en de webshop waar ik hem van heb is een direct verkooppunt van HP in Nederland dus dat zal wel snor zitten. Maar we zullen zien natuurlijk, het is zondag en er werkt niemand. Als het wel een fout is dan blijkt wel dat een hoop webshops niet genoeg controleren, immers als HP een foutje maakt dat de prijs overal meteen wordt aangepast naar dit bedrag.. heerlijke vorm van centralisatie
Verwijderd
We zullen het zien idd. 
Zou wel mooi zijn want ik heb wel echt vervanging nodig, dvd drive eruit, ssd erin en we kunnen weer een jaar of twee.
Zou wel mooi zijn want ik heb wel echt vervanging nodig, dvd drive eruit, ssd erin en we kunnen weer een jaar of twee.
WGLAWWPOA26RUY
Alsjeblieft: 5 Euro feestdagen korting! Bij IBOOd
Om het je gemakkelijk te maken ontvang je vandaag van ons € 5,- feestdagen korting die je kunt inwisselen tot 14 november a.s.
*knip* users die vragen worden overgeslagen.
Alsjeblieft: 5 Euro feestdagen korting! Bij IBOOd
Om het je gemakkelijk te maken ontvang je vandaag van ons € 5,- feestdagen korting die je kunt inwisselen tot 14 november a.s.
*knip* users die vragen worden overgeslagen.
[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 05-11-2012 08:58 ]
hij werkt bij mij nog steedsBounceMeister schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:10:
[...]
En ook vandaag de werking nog even getest. (En werkt!) Bedankt!
al de 3de keer dat ik 'm gebruik via TOR

edit: gaat dus om de thuisbezorgd 20% kortingscode ktl875y6
[ Voor 10% gewijzigd door godofal op 04-11-2012 19:03 ]
Voor wie bij ING zit:
Voor wat rentepunten kun je een kortingscode ontvangen van 10 euro voor de kijkshop.nl.
Verder geen kosten.
Voorwaarden:
Met deze kortingsbon ontvangt u een korting van €10,- in de webshop van Kijkshop (www.kijkshop.nl).
De minimale bestelwaarde is €50,-.
De kortingsbon is alleen op www.kijkshop.nlte verzilveren en dus niet in de Kijkshop filialen.
Per bestelling kunt u slechts 1 Kijkshop.nl Kortingsbon gebruiken.
De korting middels de Kijkshop.nl Kortingsbon geldt niet op telefonie abonnementen, ADSL abonnementen, cartridges, Kijkshop kadobonnen, GSM reparaties en beltegoed.
De waarde van de kortingsbon kan niet worden ingewisseld voor contanten.
De Kijkshop.nl Kortingsbon heeft een geldigheid t/m 31 augustus 2014.
Voor wat rentepunten kun je een kortingscode ontvangen van 10 euro voor de kijkshop.nl.
Verder geen kosten.
Voorwaarden:
Met deze kortingsbon ontvangt u een korting van €10,- in de webshop van Kijkshop (www.kijkshop.nl).
De minimale bestelwaarde is €50,-.
De kortingsbon is alleen op www.kijkshop.nlte verzilveren en dus niet in de Kijkshop filialen.
Per bestelling kunt u slechts 1 Kijkshop.nl Kortingsbon gebruiken.
De korting middels de Kijkshop.nl Kortingsbon geldt niet op telefonie abonnementen, ADSL abonnementen, cartridges, Kijkshop kadobonnen, GSM reparaties en beltegoed.
De waarde van de kortingsbon kan niet worden ingewisseld voor contanten.
De Kijkshop.nl Kortingsbon heeft een geldigheid t/m 31 augustus 2014.
Heb daar maar besteld (met vooruitbetaling, kan ik altijd nog cancelen als ik morgen ofzo hoor dat het een fout is), maar ik heb geen KVK of BTW nummer ingevuld (stond wel een * bij) en de orderbevestiging gewoon binnen.MusicAddict schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:53:
Bij BuyITdirect.com (leverancier van HP aan midden & kleinbedrijf) hebben ze de HP 6465b nog niet verwijderd van de site, dus ga ik er van uit dat hij ook nog gewoon geleverd zal gaan worden. Nadeel is je moet wel een KVK nummer hebben (of toevallig een schoonmoeder die werkt bij een onderwijsinstelling *kuch*) Ik ga er van uit dat hij gewoon over een week geleverd gaat worden
Edit, misschien handig om hier even een los topic van te maken, als die er al niet is??
En nee, ik voel me niet geroepen
[ Voor 8% gewijzigd door BLACKfm op 04-11-2012 21:22 ]
Ik zou toch een beetje oppassen; voor zakelijke klanten geld het herroepingsrecht (koop op afstand) niet. Dus officieel kan je de order niet meer annuleren van jouw kant.BLACKfm schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:21:
[...]
Heb daar maar besteld (met vooruitbetaling, kan ik altijd nog cancelen als ik morgen ofzo hoor dat het een fout is), maar ik heb geen KVK of BTW nummer ingevuld (stond wel een * bij) en de orderbevestiging gewoon binnen.
Edit, misschien handig om hier even een los topic van te maken, als die er al niet is??
En nee, ik voel me niet geroepen.
Danke Schön! Dat scheelt toch weer een paar eurootjeshebbiedude schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:27:
Bol.com Couponcode, 10% korting : OPT_BJ_0911_CS11
Geldig t/m 9 november 2012
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb de ProBook 6465b notebook pc besteld bij megasellers voor 242 incl. verzenden. Gewoon besteld als particulier. Reeds betaald met ideal, dus ik hoop indien ze de order annuleren ik mijn geld ook (snel) terug krijg.
Zelf ook over de laptop getwijfeld, maar opzich is de processor zo dramatisch sloom dat ik er nog niet uit ben. Wat wil je voor dat geld? Heb je een punt, maar toch.
Ach uit reviews blijkt wel meer, het scherm laat iets te wensen over, speakers zijn minder, maar over de bouw, functies en accuduur waren ze dan weer wel zeer tevreden. Ik kan er in ieder geval mee word bestandjes typen en een spelletje spelen (speelt nog redelijk wat vloeiend, vind je op youtube best een aantal gameplays van met een laptop van de zelfde specs) en daarom zal ik er wel tevreden mee zijn. Ik acht de kans groter dat de mensen bij een site zoals megasellers (zoals hierboven) een probleem krijgen met een niet meegaande webshop dan dat een van de directe verkooppunten van HP hier moeilijk over zal doen.bear87 schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:05:
Zelf ook over de laptop getwijfeld, maar opzich is de processor zo dramatisch sloom dat ik er nog niet uit ben. Wat wil je voor dat geld? Heb je een punt, maar toch.
Vergeet ook niet dat je voor deze prijs net een basis netbook hebt die écht pas sloom zijn..
Verder heb ik toch mijn research gedaan en een aantal printscreentjes gemaakt die ik anders wel zie te gebruiken in mijn voordeel.
Maar ach, morgen meer
[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 05-11-2012 00:33 ]
Ibood heeft de Sony xperia U in de aanbieding voor 170 euro (+6 verzendkosten). Is toch 26 euro goedkoper dan de goedkoopste pricewatch als je de 5 euro kortingsbon die hier al een paar keer staat gebruikt.
en bij de Wehkamp is de Xperia U (wel T-mobile prepaid) ook 169 euro
http://www.wehkamp.nl/com...?MK=16914&F=1,2,3,17&SM=4
En Aldi is (volgens topic op Ibood) Aldi in Belgie.
http://www.wehkamp.nl/com...?MK=16914&F=1,2,3,17&SM=4
En Aldi is (volgens topic op Ibood) Aldi in Belgie.
[ Voor 13% gewijzigd door schaduw op 05-11-2012 07:31 ]
Verwijderd
Bij Bartsmit.com nu een LG telefoon voor 30 euro (na 15% korting en 20 euro cashback via http://www.lgl3.nl/)
http://www.bartsmit.com/hi-prepaid-lg-optimus-l3-e400-zwart
Iemand een idee welke telefoon er beter is. de Lg L3 of de pocket?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 08:38 . Reden: link toegevoegd ]
Via welke site 20 euro cashback? Zie hem niet bij prepaidkorting staan.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:11:
Bij Bartsmit.com nu een LG telefoon voor 30 euro (na 15% korting en 20 euro cashback)
De pocket of de LG
http://www.lgl3.nl/Freakster86 schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:18:
[...]
Via welke site 20 euro cashback? Zie hem niet bij prepaidkorting staan.
De pocket of de LG
Waar is terug te vinden dat de Laptop niet geleverd gaat worden?
Orion84 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:05:
[modbreak]
Aangezien inmiddels duidelijk is dat de laptop die bij Bol.com "in de aanbieding" was niet geleverd zal worden hoort discussie daarover niet meer hier thuis. Eventuele nabeschouwing kan in een eigen topic, maar alleen als dat ook daadwerkelijk een SF topic waard is.[/modbreak]
Voor wie nog vandaag wat voer voor z'n huisdier nodig heeft:
10% korting bij Zooplus, nog tot vandaag geldig. Lijkt me een universele code, maar weet het niet zeker:
5JYY-SMEW-XJW3-ZRVF-PU9
Volgens beschrijving alleen voor voer, t/m 5-11-2012
10% korting bij Zooplus, nog tot vandaag geldig. Lijkt me een universele code, maar weet het niet zeker:
5JYY-SMEW-XJW3-ZRVF-PU9
Volgens beschrijving alleen voor voer, t/m 5-11-2012
Hi Ha Hopjesvla
Dat hebben een aantal bestellers te horen gekregen toch? Hij staat inmiddels ook niet meer op de site van Bol.com.sattertje schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:12:
Waar is terug te vinden dat de Laptop niet geleverd gaat worden?
[...]
Wellicht dat ze (na discussie met bol.com) nog wat anders voor elkaar krijgen, maar een aanbieding is het niet meer, en dus is het ook niet meer interessant voor dit topic.
Discussie over die bestelervaring kan natuurlijk prima in SF, maar niet in dit topic
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Volgens mij is maar één die zei dat zijn bestelling was geannuleerd, die van mij staat nog steeds op "Wordt verwerkt".Orion84 schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:18:
[...]
Dat hebben een aantal bestellers te horen gekregen toch? Hij staat inmiddels ook niet meer op de site van Bol.com.
Wellicht dat ze (na discussie met bol.com) nog wat anders voor elkaar krijgen, maar een aanbieding is het niet meer, en dus is het ook niet meer interessant voor dit topic.
Discussie over die bestelervaring kan natuurlijk prima in SF, maar niet in dit topic
Prima, maar het is op dit moment geen aanbieding meer, dus is het voor dit topic verder off-topic. Als er al interessante discussie over te voeren valt kan dat elders.NotSoSteady schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:30:
[...]
Volgens mij is maar één die zei dat zijn bestelling was geannuleerd, die van mij staat nog steeds op "Wordt verwerkt".
Edit: ik heb mijn modbreak even iets aangepast, zodat het beter aansluit op de situatie
En dat is het laatste wat we daar hier over gaan zeggen. Als iemand het hierover oneens is, dan graag per DM, of in het feedback topic
[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 05-11-2012 09:38 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
3 kortingscodes voor WOWHD.nl
Je €1 kortingscode #1: 8MDL972DZG2SU106W9
Je €1 kortingscode #2: DKECKEAA3G2SU106W9
Je €1 kortingscode #3: 9WMXUH6EKX2SU106W9
Per besteld artikel kan er maar één code worden verzilverd.
Kan niet worden gebruikt voor afgeprijsde artikelen.
Geldig tot 8-11-2012
Laat even weten als je ze gebruikt hebt.
Je €1 kortingscode #1: 8MDL972DZG2SU106W9
Je €1 kortingscode #2: DKECKEAA3G2SU106W9
Je €1 kortingscode #3: 9WMXUH6EKX2SU106W9
Per besteld artikel kan er maar één code worden verzilverd.
Kan niet worden gebruikt voor afgeprijsde artikelen.
Geldig tot 8-11-2012
Laat even weten als je ze gebruikt hebt.
[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 05-11-2012 11:15 ]
Shit, ze hebben de prijs van de xperia u verhoogd van 149 naar 179.......
http://www.prepaidstore.n...xperia-u-black-white.html
Wilde hem bestellen en dan cashback 40 euro
Voor iBood:
Jouw feestdagen code:
75JZWWPUT8N9BM
Jouw feestdagen code:
75JZWWPUT8N9BM
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Hij is nog voor 169.95 @ ibood te krijgenD2FValinor schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:13:
Shit, ze hebben de prijs van de xperia u verhoogd van 149 naar 179.......
code werkt blijkbaar niet op ibood.Be ofwel was er iemand anders heel snel mee weg ... toch bedanktrimave schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:03:
Voor iBood:
Jouw feestdagen code:
75JZWWPUT8N9BM
Wehkamp kent momenteel een kortingsvierdaagse..dat betekent 15% korting op onder andere cadeaubonnen..dat wil zeggen dat je theoretisch met een bezorgde afgeprijsde cadeaubon weer een nieuwe afgeprijsde cadeaubon kan kopen, de restwaarde blijft dan staan..dit kan je drie keer doen ervanuitgaande dat de cadeaubon de volgende dag bezorgd gaat worden wat gebruikelijk is.
Laat maar..
Die vlieger gaat helaas niet op: Mattie112 in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"melk0r schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:14:
Wehkamp kent momenteel een kortingsvierdaagse..dat betekent 15% korting op onder andere cadeaubonnen..dat wil zeggen dat je theoretisch met een bezorgde afgeprijsde cadeaubon weer een nieuwe afgeprijsde cadeaubon kan kopen, de restwaarde blijft dan staan..dit kan je drie keer doen ervanuitgaande dat de cadeaubon de volgende dag bezorgd gaat worden wat gebruikelijk is.
Woensdag is er bij de Aldi weer een externe HD te koop van 1 TB 2,5" voor €74,99.
3 jaar garantie
USB 3.0
Lijkt me een goede koop
3 jaar garantie
USB 3.0
Lijkt me een goede koop
Ter land, ter zee en in de kroeg
Niet echt uniek..Christiano007 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:21:
Woensdag is er bij de Aldi weer een externe HD te koop van 1 TB 2,5" voor €74,99.
3 jaar garantie
USB 3.0
Lijkt me een goede koop
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
je was me net voor, wou net zeggen.. kun je beter voor western digital gaan..
en nog goedkoper ook
Die WD is 10 euro duurder dan in de pricewatch staat. En de verzendkosten komen er bij de meeste schijven ook bij.Downstar2 schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:58:
[...]
je was me net voor, wou net zeggen.. kun je beter voor western digital gaan..
en nog goedkoper ook
En 1 jaar extra garantie is toch wel fijn voor hetzelfde bedrag bij die van Medion
[ Voor 7% gewijzigd door Christiano007 op 05-11-2012 16:03 ]
Pffff.... weer een koffieleut discussie...
MediaMarkt heeft de prijs idd fout erin staan, maar de volgende, Dixons, biedt m aan voor hetzelfde geld als Aldi haar product van niet nader genoemd merk... (intern bedoel ik dan)
Voor het jaar garantie moet iedereen maar zelf kiezen, maar ik denk dat het gros hier liever een WD schijf koopt dan een Medion.
MediaMarkt heeft de prijs idd fout erin staan, maar de volgende, Dixons, biedt m aan voor hetzelfde geld als Aldi haar product van niet nader genoemd merk... (intern bedoel ik dan)
Voor het jaar garantie moet iedereen maar zelf kiezen, maar ik denk dat het gros hier liever een WD schijf koopt dan een Medion.
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
hij ligt hier anders bij de mediamarkt gewoon voor 69 euro hoorChristiano007 schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:02:
[...]
Die WD is 10 euro duurder dan in de pricewatch staat. En de verzendkosten komen er bij de meeste schijven ook bij.
En 1 jaar extra garantie is toch wel fijn voor hetzelfde bedrag bij die van Medion
en hier is in dit geval Deventer.
( althans zaterdag zien liggen.. mogelijk een aanbieding van vorige week ?)
Daarnaast heb ik ook liever een WD dan een medion, al moet ik zeggen dat medion best redelijk spul levert en ik weinig slechte klachten er over hoor..
[ Voor 25% gewijzigd door Downstar2 op 05-11-2012 16:10 ]
MediaMarkt heeft deze schijf sinds afgelopen woensdag te koop voor €69Danny the dog schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:07:
MediaMarkt heeft de prijs idd fout erin staan
Deze heeft er tot gisteren opgestaan (was tijdens een actie afgelopen dagen)
Heb er afgelopen woensdag een aangeschaft en draait al een paar dagen prima
Reden van de fout in de PW is dus gewoon dat hij nog niet geupdate was bij Tweakers, niet omdat het verkeerd doorgegeven is
Ook al zou hij een paar euro duurder in de PW staan ik zou alsnog voor de WD gaan
[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 05-11-2012 21:46 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Op EA Origin Gratis Battlefield 1942 (staat in de demo sectie, maar het is de volledige spel)
http://store.origin.com/s...L/html/pbPage.demos-nl_NL
PSN/XBL: DarkTaufu
Dank, ben het nu aan het downloaden, ben benieuwdTjiwa schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:32:
Op EA Origin Gratis Battlefield 1942 (staat in de demo sectie, maar het is de volledige spel)
Bij de BCC is hij nog te koop voor deze prijs zag ik na het bestuderen van jullie "kritiek"SmiGueL schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:20:
[...]
MediaMarkt heeft deze schijf sinds afgelopen woensdag te koop voor €69 incl. verzenden.
Deze heeft er tot gisteren opgestaan (was tijdens een actie afgelopen dagen)
Heb er afgelopen woensdag een aangeschaft en draait al een paar dagen prima
Reden van de fout in de PW is dus gewoon dat hij nog niet geupdate was bij Tweakers, niet omdat het verkeerd doorgegeven is
Ook al zou hij een paar euro duurder in de PW staan ik zou alsnog voor de WD gaan
Thnx! Ik ben benieuwd, nu ook aan het downloaden.Tjiwa schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:32:
Iemand enig idee of deze simlock aan HI is?Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 08:11:
Bij Bartsmit.com nu een LG telefoon voor 30 euro (na 15% korting en 20 euro cashback via http://www.lgl3.nl/)
7, 8 en 9 november met code: FVK2012 15% koting op bijna alles bij Bartsmit.
Hopelijk is de L3 dan nog steeds in de aanbieding, scheelt weer 9 euro.
Bedankt anyway, want ik had het nog niet gezien zelf.Tjiwa schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:32:
Maar het is echt gratis voor iedereen en geen foutje
http://battlelog.battlefi...view/2832654787641411871/
Awesome nieuws. Hopelijk dat er weer wat meer activiteit in de servers komt nu 
edit :
Wat ook awesome is : mods zijn supported!
Desert combat en Eve of Destruction blijken te werken .
edit :
Dit is wel spijtig voor degenen die de expansion packs al hebben, 2 installs nodig : 1 voor de actieve servers en 1 voor de expansion packs.Q: Does this free digital download version include an of the expansion packs originally released for Battlefield 1942 (The Road to Rome and Secret Weapons of WWII)?
A: No.
Q: Can I play online against players who have the original disc-based version?
A: No. This Origin digital download version can only be played against other players who are using the same version. But since it’s free for everyone, everyone can download their own copy of the game. This version of the game will only show applicable (new) servers in the server browser.
Wat ook awesome is : mods zijn supported!
[ Voor 19% gewijzigd door L7LYNX op 05-11-2012 23:48 ]
Gratis verzending. Altijd nice, thanks!Jumpman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:51:
HP V210W 16GB USB Stick voor € 5,00:
http://www.paradigit.nl/p...gbhpv210w_ef/default.aspx
Sow en plotseling is de hele voorraad bij Paradigit Maastricht weg? Heb eergisteren nog gekeken en ze hadden nog ruim op voorraad. Dan maar via internet bestellen.Jumpman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:51:
Heb er ook eentje besteld. Altijd handig. Bedankt voor de tip Jumpman!Mcctje schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 02:02:
[...]
Sow en plotseling is de hele voorraad bij Paradigit Maastricht weg? Heb eergisteren nog gekeken en ze hadden nog ruim op voorraad. Dan maar via internet bestellen.
Bedankt, toevallig nodig. 5 euro inc. verzenden is lekker goedkoop.Jumpman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 00:51:
Verwijderd
Online ook niet meer beschikbaar:Mcctje schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 02:02:
[...]
Sow en plotseling is de hele voorraad bij Paradigit Maastricht weg? Heb eergisteren nog gekeken en ze hadden nog ruim op voorraad. Dan maar via internet bestellen.
Levertijd:
Op dit moment niet beschikbaar
Helaas op dit moment niet voorradig
Dit zou ik ook graag weten , simlock of niet?walterworld schreef op maandag 05 november 2012 @ 20:49:
[...]
Iemand enig idee of deze simlock aan HI is?
7, 8 en 9 november met code: FVK2012 15% koting op bijna alles bij Bartsmit.
Hopelijk is de L3 dan nog steeds in de aanbieding, scheelt weer 9 euro.
Vandaag in de aanbieding bij Conrad:
Archos Arnova 10d G3 10,1 €119,-
Volgens mij is dat deze:
http://tweakers.net/price...citief-scherm)-zwart.html
Edit: Ik zie dat dit de 10b is, die is uitgerust met een single core 1GHZ.
Heb geen idee of het goed is, maar 119 is voor sommige een leuk bedrag voor een eerste tablet.
Archos Arnova 10d G3 10,1 €119,-
Volgens mij is dat deze:
http://tweakers.net/price...citief-scherm)-zwart.html
Edit: Ik zie dat dit de 10b is, die is uitgerust met een single core 1GHZ.
Heb geen idee of het goed is, maar 119 is voor sommige een leuk bedrag voor een eerste tablet.
- Highlights & details
- 25,65 cm (10,1") capacitieve 5-punts multitouch display met glazen oppervlak
- Resolutie: 1024 x 600 pixels in 16:9 videoformaat
- 1,2 GHz ARM Cortex A9 processor met 1024 MB RAM
- 4 GB intern geheugen, uitbreidbaar via MicroSD slot tot 32 GB
- Mini HDMI-uitgang voor video's afspelen tot 1080p FullHDop uw TV of monitor
- Micro USB 2.0, Wi-Fi voor tot 300 Mbit/s en USB 2.0 voor USB-sticks of toetsenbord
- 3G/UMTS via optionele aansluitbareUSB Surf Stick direct in de USB 2.0-poort
- Besturingssysteem: Android 4.0 (Ice Cream Sandwich)
[ Voor 54% gewijzigd door Netsrek op 06-11-2012 10:44 ]
als je die tablet koopt kan je ook de €7,5 korting en het "zakgereedschap 13 in 1" gratis meenemen, werd eerder in topic vermeld
http://www.groupon.be/dea...D=BE_CRM_1_0_0_311&a=1688
De galaxy s3 voor 460- bon van 100 euro cashback : 360 euro
Gaat dit op ?
Actievoorwaarde van samsung :
http://www.samsung.com/be...AXYSIII_CASHBACK_BENL.pdf
Staat er in dat er maar bepaalde streepjescodes geldig zijn .
Hoe kan ik dit nu weten , alleen als er effectief reclame gemaakt word met de 100 euro cashback?
Gaat dit op ?
Hoe kan ik dit nu weten , alleen als er effectief reclame gemaakt word met de 100 euro cashback?
Verwijderd
Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in België & Luxemburg aangekocht worden.summaheat schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:08:
http://www.groupon.be/dea...D=BE_CRM_1_0_0_311&a=1688
Gaat dit op ?
Actiemodellen: De Actie is enkel geldig op volgende modellen: Samsung Galaxy S3 (I9300) met één van de volgende streepjescodes (880 codes):
8806085173231
8806085061743
8806085288195
8806085173248
8806085111561
8806085288478
8806085288416
Even informeren bij contact.nl.groupon.be dus...
ik weet het ook niet zeker, maar ik vermoed dat de cashback niet zal lukken, anders zouden ze dit we vermelden, zeker?summaheat schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:08:Hoe kan ik dit nu weten , alleen als er effectief reclame gemaakt word met de 100 euro cashback?
Heb even getelefoneerd en daar was het dat ik deze eerst bestellen moest en dan naar de barcode moest kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:11:
[...]
Actiegebied: De Actie geldt alleen op goederen die in België & Luxemburg aangekocht worden.
Actiemodellen: De Actie is enkel geldig op volgende modellen: Samsung Galaxy S3 (I9300) met één van de volgende streepjescodes (880 codes):
8806085173231
8806085061743
8806085288195
8806085173248
8806085111561
8806085288478
8806085288416
Even informeren bij contact.nl.groupon.be dus...
Heb juist ook een mail gestuurd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes.
Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.
Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.
Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.