Hallo ik herken de klachten die ik lees niet,maar ik heb dan wel de
TAB9-200 scherm gevoeligheid is prima,snelheid goed ik vergelijk dan met samsung en I pad.
Voor een budget tablet zeer de moeite waard.
Het enige wat ik vind de wifi is niet geweldig,MAAR er is veel te winnen,na controle bleek dat er in mijn buurt veel mensen op hetzelfde wifi kanaal zitten want standaard staan veel routers op hetzelfde kanaal zeker als ze vd zelfde fabrikant zijn.
Bij mij bijvoorbeeld zat iemand op exact hetzelfde kanaal ongeveer driekwart van mijn signaal sterkte,kijk je hoeft geen raket geleerde te zijn om te begrijpen dat wanneer je iets van je router vandaan gaat de buurman zijn signaal sterker is , of op zijn minst interferentie zal veroorzaken waardoor je wifi puin word.
1)Download in geval van twijfel de app Wifi analyser , je kunt precies zien welke wifi kanalen er actief zijn en
of je misschien je kanaal deeld met de buren,als dat het geval is hoef je alleen in je ROUTER het kanaal te wijzigen je tablet pikt automatisch het goede kanaal weer op.
Ga naar de kop wireless settings in je ROUTER en kies een kanaal wat vrij is , wat je gezien hebt met wifi analyser,in mijn geval ik woon in een dichtbevolkt gebied was kanaal 13 het enige wat echt vrij was.
2) Ook kan het zomaar zijn dat je router op minimaal vermogen staat ingesteld je slechte wifi verbinding ligt in dat geval niet aan je tablet maar aan de vermogens instelling in je router.
ga dus in het menu van je router ga naar wireless settings zoek naar TX POWER zet dit op 100% of maximaal ( vaak vind je dat onder de knop advanced)
Goed mocht iemand hier nog een vraag over hebben laat maar weten.
mvr gr
[
Voor 99% gewijzigd door
candy1 op 12-04-2013 10:49
]