Reden voor mij om uiteindelijk toch voor een OT-995 (ondanks mijn vragen in dit topic) te gaan is te vinden in een aantal dingen:LaserJet schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:32:
Mijn G300 heeft gewoon een 1500 mAh accu hoor!
Als we het toch over alternatieven hebben. Waarom is bijvoorbeeld een Alcatel OT-995 veel populairder dan deze Huawei G300 in Nederland? In Engeland vliegt die G300 toch echt de winkel uit.
- Zonder 'problemen' aan de gang te krijgen (zoals bijv. de speaker, al is dit schijnbaar opgelost, en je hoeft hem niet simlock vrij te laten maken).
- Makkelijk in NL te krijgen
- Voor minder (?) dan de Nederlandse prijs van de G300 (200 euro vs. 180) krijg je een groter scherm en een snellere processor
- Beiden zijn relatief onbekende merken, maar alcatel ben ik toch vaker tegengekomen. Voor mij persoonlijk geeft dat een 'betrouwbaarder' gevoel.
Persoonlijk denk ik dat vooral de (voorheen) slechte verkrijgbaarheid in Nederland (niet?) en de prijs een belangrijke rol spelen voor veel mensen in de keuze voor de 995. Voor hetzelfde/minder geld had ik een (imo!) betere telefoon.