Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-03-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:34:
[...]

Wel lezen in forum. 8)7 Een paar posten hierboven staan 2 links door mij gepost. 1 met Stock Plus rom die ik zelf draai en 1 link met stap voor stap hoe dit te doen. Overigens kun je op dat forum ook andere roms vinden op basis van hogere Android versies. Ik ben zelf lovend over Stock Plus. Getweakte versie van stockrom waarbij zo ongeveer alles beter functioneert. Draait als een tierelier.

Nogmaals, lezen alvorens vragen te stellen. |:(
Als ik het wist dan zou ik het ook niet vragen he _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Heb deze hele thread gelezen.

Alleen op modaco zie ik verschillende roms die te downloaden zijn en ook nog met verschillende releasenummers..dus vandaar mijn vraag. Ik wil graag van NL users weten welke versie en releasenr het meest stabiele is. |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wat let je om er een aantal uit te proberen? Nu vraag je om aan het handje te worden gehouden. Er is geen meest stabiele of beste ROM, ze hebben allemaal voor- en nadelen. Met een beetje eigen inzet kun je zelf beslissen welke het beste voor je is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:17:
Wat let je om er een aantal uit te proberen? Nu vraag je om aan het handje te worden gehouden. Er is geen meest stabiele of beste ROM, ze hebben allemaal voor- en nadelen. Met een beetje eigen inzet kun je zelf beslissen welke het beste voor je is.
Zo is het helemaal. Mijn ervaring met de Stock Plus is dat hij stabiel is, batterij lang mee gaat en snel. Wat wil een mens nog meer? Ik persoonlijk heb geen behoefte om nog meer Roms te proberen en hogere versies Android boeien me niet. Dan kan je bezig blijven en als het draait, draait het.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:16
Vandaag in het kader van de cashback actie van de Kijkshop de € 50,00 mogen ontvangen. Omdat ik de G300 heb aangeschaft voor de intreding van de Thuiskopieheffing is het zo wel een erg voordelige telefoon geworden, want € 133,00.

Ik was al erg tevreden en dat is er hierdoor niet minder om geworden.....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RicoK schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:52:
Vandaag in het kader van de cashback actie van de Kijkshop de € 50,00 mogen ontvangen. Omdat ik de G300 heb aangeschaft voor de intreding van de Thuiskopieheffing is het zo wel een erg voordelige telefoon geworden, want € 133,00.

Ik was al erg tevreden en dat is er hierdoor niet minder om geworden.....;-)
Hoelang heeft dit geduurt? Ik zit nu reeds 4 weken hierop te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Op 08 februari heb ik de papieren opgestuurd en vandaag 03 april is de 50 euro bijgeschreven. Dus, grofweg heeft het zo'n week of 7 a 8 geduurd. Je hebt nog even voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn 50 euries ook ontvangen. Toch mooi toestel voor € 133,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funtek
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-03-2014
Bij mij ook deze week 50 euries binnen. Eind februari opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
hier ook 8 weken moeten wachten op geld, 2 april mogen ontvangen.

Jammer dat ik dit forum toen niet heb gezien, want ik was maar 98€ in totaal kwijt voor deze telefoon. Bij c1000 was een actie dat je €5 korting bij verschillende winkels kreeg per 25 euro. Heb trouwens stock+ rom er op gezet, werkt al stukken beter dan de brakke rom die er op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 19:21
Trouwens iemand hier ervaring met oordopjes die werken met microfoon en music controls? Had een htc setje ( E190 ), hier reageerde de huawei helaas niet op. Je zou toch zeggen dat dat een standaard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hulp nodig.
ik heb laatst mijn scherm vervangen maar heb terwijl ik dat deed perongeluk de power flex cable gebroken.
nu moet ik dus die flexcable ergens zien te krijgen maar ik heb geen enkel idee waar!
is er iemand die mij kan helpen? ik zit nu weer opgescheept met mn oude blackberry :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Hallo mede G300-gebruikers, wie kan mij helpen?

Ik maak nog altijd gebruik van een losse Tomtom. Bevalt erg goed, maar de twee jaar geleden gehackte kaarten worden ook al weer oud en omdat ik er geen zin meer in heb wil ik mijn G300 gaan gebruiken om te navigeren in de auto. Echter, hiervoor is een passende houder wel erg handig.

Ik heb de volgende wensen:
- ik heb een hekel aan een zuignap op mijn voorruit. Dus bij sterke voorkeur geen zuignapbevestiging op het raam.
- nu heb ik een Brodit ProClip in de auto zitten waarop de Tomtom kan worden bevestigd. Dus als de houder weer op deze ProClip gaat passen is dat een sterke pré
- bevestiging d.m.v. een zuignap o.i.d. op het dashboard is geen probleem.

Wie kan en wil opties aandragen?

B.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Wat ik gedaan heb:

Brodit Proclip+Herbert Richter Swivel Mount+Herbert Richter mini smart gripper 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Dank voor je reactie.

Ik heb vanmiddag echter toch de nieuwe Tomtom Go 500 aangeschaft. Ik heb een doorzichtige 'dashboardschijf' aangeschaft en daar monteer ik de zuignap ondersteboven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik heb vanmiddag een Tomtom Go 500. Dit is een van de nieuwste navigatiesystemen van Tomtom met én lifetime gratis mapupdates, voor zolang het duurt, want wellicht dat Tomtom de stekker gaat trekken uit de navigatiesystemen voor de consumentenmarkt..... én Smartphone-connected. Ofwel ik zou met een bluetoothverbinding met mijn Huawei G300 Tomtom Traffic en Flitsers moeten kunnen zien. Echter, ik kan met de G300 geen bluetooth tethering inschakelen. De Go 500 ziet geen nieuwe telefoons. Ik heb de zichtbaarheid voor andere apparaten ingeschakeld, maar zien doet de Go 500 de G300 niet. Ik maak gebruik van een Bluetooth oortje en met mijn oude Tomtom Go 720 kon ik wel handsfree bellen. Dus de bluetooth functionaliteit doet het wel.

Hoe kan ik Bluetooth tethering inschakelen op mijn G300????

Ofwel: Kan ik mijn internetverbinding delen via Bluetooth?

[ Voor 3% gewijzigd door RicoK op 13-07-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RicoK schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 20:10:
Ik heb vanmiddag een Tomtom Go 500. Dit is een van de nieuwste navigatiesystemen van Tomtom met én lifetime gratis mapupdates, voor zolang het duurt, want wellicht dat Tomtom de stekker gaat trekken uit de navigatiesystemen voor de consumentenmarkt..... én Smartphone-connected. Ofwel ik zou met een bluetoothverbinding met mijn Huawei G300 Tomtom Traffic en Flitsers moeten kunnen zien. Echter, ik kan met de G300 geen bluetooth tethering inschakelen. De Go 500 ziet geen nieuwe telefoons. Ik heb de zichtbaarheid voor andere apparaten ingeschakeld, maar zien doet de Go 500 de G300 niet. Ik maak gebruik van een Bluetooth oortje en met mijn oude Tomtom Go 720 kon ik wel handsfree bellen. Dus de bluetooth functionaliteit doet het wel.

Hoe kan ik Bluetooth tethering inschakelen op mijn G300????

Ofwel: Kan ik mijn internetverbinding delen via Bluetooth?
Zie je DM. Jij zal heel blij zijn met deze Rom http://www.modaco.com/top...-nightlies-now-available/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ja ik ben heel erg gelukkig met je berichtgeving!!

Ik denk wel dat ik een van de weinige ben die geïnteresseerd is in een bluetooth hotspot getuige de minimale aandacht, eigenlijk geen aandacht, die aan Bluetooth tethering wordt geschonken....;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Zojuist de nieuwste Rom op mijn G300 gezet. Kicken hoor. Ik draai nu Android 4.2.2 !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Nu een paar uur later. Ik ben tot nu toe uiterst positief. Ziet er goed uit. Draait soepel. Reageert zeer vlot op de commando's. Vlotter dan de Stock Rom iig. Standaard toetsenbord is een verademing.

Enkele punttjes:
- Baterij lijkt wat sneller leeg te geraken. Alhoewel nadat ik zojuist mijn G300 een herstart heb gegeven staat het percentage al weer enige tijd ongewijzigd. Via Google zijn trouwens veel, heel veel zoekresultaten zichtbaar bij het zoeken naar Cyanogenmod 10.1 battery, etc etc. ..............
- 'Vroeger' bij het naar beneden trekken van de rechterbovenhoek, the togglebar?, verschenen daar enkele quick-instellingen als WiFi, Bluetooth, GPS, etc. En nu juist is de GPS button verdwenen. Even gaan zien hoe we die weer terug gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik heb het nu een aantal dagen aangekeken, maar de batterijduur is echt héél erg slecht!! Ik heb vanmorgen een paar wa's gezonden, 2 telefoontjes gepleegd en verder niets. De G300 is nu 6,5 uur van de lader af en de resterende accuduur staat op 59%. Dit gaat echt te snel.

Vanavond ga ik deze Rom installeren: http://www.modaco.com/top...n-build-v80-final-040813/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die Rom is stukken beter voor je batterij, of niet RicoK ? Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Absoluut, die SlimBean is goed voor mijn batterij. Maar wat een lelijke Rom. Eens zien of en hoe we deze gaan tunen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik kom terug op hetgeen ik eerder aangaf. Ook de SlimBean op mijn G300 is NIET goed voor de batterij. Ik haal geen volle dag met de batterij. Aan het eind van de werkdag, waarbij ik wat heb gewhatsapped, gefacebooked en gmails heb gelezen en een of twee keer kort heb gebeld, moet deze aan de lader.

Daarnaast vertoont SlimBean op mijn G300 ook een dramatische lag van soms 2 seconden.

Nee, mijn ervaringen met deze twee customroms tot nu toe zijn verre van positief. Ondanks het feit dat de Modaco Rom de accu nog sneler leegtrok ben ik hier toch wel nog het meest enthousiast over, omdat deze stockdroid het meest benadert!

Ik ga eens zien of ik terug ga naar de stockrom, omdat de reden waarom ik over ben gegaan, de mogelijkheid om te tetheren via Bluetooth het toch niet doet op mijn G300, door de hardware beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat suggereert eerder dat je of een slechte batterij hebt, of een slurpende app. Je geeft nu de ROMs de schuld, maar dat moet je dan eerst meten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik baseer mijn uitspraken op hoe het 10 dagen geleden was, toen ik nog de stockrom had draaien en hoe het is na mijn ervaringen met de customroms.

Onder stock 4.0.3 had ik zeker geen batterij issues. Ik haalde gemakkelijk de avond van de tweede dag. De batterij zou het derhalve m.i. niet kunnen zijn.

Hoe kan ik mijn onderzoek starten?

• RicoK
De 'batterij-issues' nemen af. Inmiddels had ik de Achtergrond services in mijn facebook app uitgeschakeld, omdat de fb-app veel dataverbruik creëerde. Dit lijkt ook positieve gevolgen te hebben gehad voor het batterijgebruik.

Vanmorgen legde ik mijn G300 op 21% na 28 uur aan de lader. Nog steeds niet overtuigend, maar iig haal ik sowieso weer een volle dag op een acculading!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peuxe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-07-2024
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:59:
Gewoon stap voor stap dit volgen : http://huaweig300.com/hua...ean-ics-rom-from-scratch/

Was voor mij ook eerste keer. Wel de tijd voor nemen. Je bent een uurtje bezig. Maak wel een backup van je foto's etc en eventueel van je apps. Met Nandroid kan je als je dat wil een backup maken van je huidige rom met alle instellingen maar ik denk dat je echt niet meer terug wil als Stock plus erop staat.
Hallo musicmaster, als "leek" was ik het gezeur zat over een traag werkende telefoon van mijn vrouw en jouw quote leek mij de oplossing. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om de RootG300.exe te downloaden. Hij geeft op meerdere computers dezelfde melding dat ik niet voldoende rechten heb en mijn virusscanner vindt iedere keer een Trojan bestand, Die hij verwijdert. Ik kom dus niet verder. Virusscanner uitzetten? Ben niet zo n held. En er ploppen direct allerlei nieuwe pagina's open tijdens het downloaden, hou ik niet zo van.
Het zou fijn zijn als ik die telefoon kon versnellen want ze heeft gelijk, het werkt niet echt heel rapido.
Pagina: 1 2 Laatste