Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond de vorige MoH was ook niet echt een hype en deze is ook een behoorlijk stille dood gestorven. Niet dat het een slechte game was maar hij is gewoon nooit echt boven het maaiveld uitgekomen.

Ik denk dat MoH:WF ongeveer hetzelfde lot tegemoet kan zien. (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 97% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29
Die hype komt nog wel, maar er zijn sowieso weinig hypes van start. Rond AC3 en BO2 is het ook nog best stil, terwijl die games ook over een paar weken uitkomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:36
Heb het spel (limited edition) ong 3 weken geleden gepreordered voor de PC. Ondanks dat het geruchtencircuit niet echt op gang is ben ik toch zeer enthousiast over de game, mede door de frostbite engine en gewoon het hele concept (en poolse troepen, ben zelf half pools :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 22:48

India Sierra

Learn by failure

tobitronics schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:23:
Heb het spel (limited edition) ong 3 weken geleden gepreordered voor de PC. Ondanks dat het geruchtencircuit niet echt op gang is ben ik toch zeer enthousiast over de game, mede door de frostbite engine en gewoon het hele concept (en poolse troepen, ben zelf half pools :D )
Op dat poolse gedeelte na, ben ik het helemaal met je eens. 0 Geruchten maar desondanks kan ik niet wachten :)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:35
Ik ben op zich wel benieud naar de game, maar ik ga hem niet direct aanschaffen. Eerst de iso demo proberen voor de SP en dan zien we wel weer. Battlefield 3, Black Ops 2 en Warfighter...too many games too play :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Black Ops 2 weet ik nog niet zeker of ik dat ga kopen. Als ik de gameplay filmpjes bekijk heb ik iets van "Been there, done that". Het weet me niet zo enthousiast te maken als voorheen met cod4 of mw2. Ook vind ik de vernieuwingen iets magertjes. Graphics nog steeds hetzelfde (en ondertussen onder de maat met Frostbite 2, ook op consoles) en op PC is dat toch wel iets waar je kunt laten zien wat je game kan. Dat je hem vervolgens op consoles minder laat draaien is iets anders, aangezien die dingen ook outdated beginnen te worden.
Echter, Battlefield 3 en MoH Warfighter hebben dit wel met de meesterlijke Frostbite 2 engine. Mooie graphics en goede animaties (kijk eens naar de loop animaties van Cod4 en Black Ops 2, exact hetzelfde) en daarbij nog eens redelijke gameplay (kan nog niet door mij beoordeeld worden van zowel MoH and Black Ops 2). Dit draagt bij aan een zeer goede game in mijn ogen, en ik ben ook benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frostbite of niet, als ik een paar potjes MW3 speel op de PS3 dan heb ik wel het gevoel dat ik een solide shooter aan het spelen ben. Bij BF3 (en misschien ook MoH:WF) heb ik vaker het gevoel dat er bepaalde dingen net even niet kloppen; gekke glitches, rare hit registratie (al dan niet in mijn voordeel :)).
Maar dat verschil bestaat al sinds CoD2 en BF1942; CoD is in mijn ogen altijd al de strakke solide shooter geweest en BF de shooter waar je lekker met een hoop man in vehicles/grote maps kunt klooien. Beidde goed op hun eigen vlak en ik zou ook echt geen betere van deze twee aan kunnen wijzen.

Maar goed het gaat hier over MoH, ik hoop in ieder geval dat Combat Mission in multiplayer net zo kick-ass gaat worden als in MoH2010 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Klopt inderdaad wat je zegt. Lijkt wel of die Frostbite 2 gerushed is. Desondanks is hij naar mijn idee wel goed, maar inderdaad van die kleine dingetjes die ze nog moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
De grote problemen waar BF3 imo mee kampt is dat ze er zoveel in hebben gedaan waardoor ze altijd wel dingen ongetest of niet goed getest implementeren, ze óf erg traag óf te gehaast dingen veranderen voor de balans (USAS duurde bv echt superlang, terwijl de Gunship meteen wordt veranderd (nog steeds niet genoeg maar goed) en nog wat dingen die gewoon raar gepatched zijn) en het grootste probleem is de connectiviteit. BF3 is volgens mij het enigste spel waar je gewoon voordeel haalt aan laggen. Als je een server in bv Australië joined, dan kun jij ze nog afschieten terwijl ze al lang achter muurtjes staan. Bovendien doen de kogels ook minder damage of registreren helemaal niet, terwijl je wel een volle hitmarker krijgt. Zo kun je vaak door een volledig (!) magazijn geraakt worden en nog steeds leven.

Ik mag hopen dat ze hier serieus werk van hebben gemaakt, want er klopt nu echt geen hond van. Als ik kijk hoeveel non-EU gasten in onze server komen (x360) dan is dat echt gigantisch en omdat je geen lag-o-meter of iets dergelijks hebt, kun je er weinig aan doen omdat je ze niet zo snel als zodanig herkent. Enige manier is om bij bf3stats.com de reports op te halen omdat die er wel een vlaggetje van het land neerzet, maar dat is dan ook pas na de pot zichtbaar.

Het is in ieder geval iets wat ik in de beta ga testen en voor meer dan 50% bepaald of ik de game ga halen. Het voelt gewoon niet lekker en eerlijk aan als mensen daar voordeel uit halen en verpest voor mij de fun. Daarnaast is mn score er ook zichtbaar lager door. Zonder Yanks haal ik bv een k/d van 3/1 of 4/1, maar met is het rond de 2/1 of zelfs 1/1. Een groot verschil. Natuurlijk gaat het niet alleen om K/D maar het is voor mij wel een van de graadmeters of ik een lekker potje heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 04-10-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 12:31
Ik hoop maar dat de recente hacks bij BF3 niet meteen werken bij MoH, aangezien ze dezelfde engine gebruiken. Anders zou het spel al verpest zijn, voordat het uberhaupt gereleased is :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:43

Stewie!

Keen must die!

De Open beta van Medal of Honor Warfighter is zodirect te downloaden op Xbox Live. Fijn weekend allemaal! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:20
Wat is zo direct dan ? :) of kan jij hem al binnen halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zodirect is als Microsoft op het knopje "launch" drukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Voor alle niet X360'ers, hier een 720p livestream (not me):

http://nl.twitch.tv/prod1gyx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Sagaris schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:53:
Voor alle niet X360'ers, hier een 720p livestream (not me):

http://nl.twitch.tv/prod1gyx
Oneerlijk dat ze een livestream hebben als ik hem niet eens kan downen.... :P Zit al de hele dag beetje te wachten. Eerst zou het 6 uur zijn? Daarna 8 uur? Maar nog steeds niets...

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-10-2012 21:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik ben een beetje op prijzenjacht gegaan om te kijken waar de PC-versie het goedkoopst is:
CDDiski.ru - €24,50 - Creditcard - Limited Edition!
Crystal-Games.net - €27,16 - Paypal or Creditcard
CDKeyDiscount.com - €27,50 - Paypal or Creditcard
CDKeysHere.com - € 30,60 - Unknown - Limited Edition!
CDKeysMarket.com - €29,00 - Unown - Limited Edition!
GameRush.cc - €29,99 - Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben hem nu aan het downen:

https://t.co/Z7MRMwNg

Via xbox site in queue gezet.

(Dankzij een behulpzame medetweaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zie nog geen aspecten die mijn interesse echt aanwakkeren. Ik weet dat het 360 footage is, maar ik vind het er zelfs lelijk uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nou lelijk is het zeker niet, (heb zelf de PC versie gespeeld) het is iets minder mooi dan Battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
"Gespeeld", altijd met een D ;)

On: Het zal er op de PC ongetwijfeld veel mooier uitzien, maar op dit moment neig ik toch veel meer naar BO2 als zijnde PS3 speler, als ik dit zo zie. Ik vind de interface van EA shooters ook altijd zo onduidelijk, maar dat zal wel aan mij liggen.

Deze map heeft zo te zien ook vreselijk veel campplekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Interface is inderdaad niet zo duidelijk, maar dat weet je na een tijdje wel.
En mijn typo aangepast :)

[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 05-10-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Lol door dit topic en een vriendin die werken is, heb ik mijn xbox naar bijna 8 maand stofhappen maar is weer aangezet. Download is bijna compleet, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je kan de game inderdaad nu al downloaden op Xbox Live (onder Demos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja , het komt nog erg rommelig over tot nu toe. Als verliezend team blijf je spawnen tussen de vijanden in. Enige voordeel is dat je snel in een match zit en dat heb ik weleens slechter gezien aan het begin van een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 potjes gespeeld (5 gewonnen met dank aan Tayjin:P) en mijn gevoel is: meh. Je wordt continu in eigen spawn afgeschoten. Niet echt tof. Vooral omdat je met gun omhoog spawnt. De eerste seconde van je leven kun je niks terwijl je wel beschoten wordt.

Als je eenmaal in echte gunfights zit is het aardig maar niet denderend. De gespeelde gamemode is wel cool. Het is close combat op zijn Battlefields. Weinig responsieve controls en rare damage. En het aller irritantste: die domme Battlefield huppel dat een seconde duurt en 50% kans geeft om over een obstakel te komen. Plus delay met aimen als je opstaat of gaat liggen. Dat je niet direct accuraat kan schieten a la CoD OK maar ik heb tijd om thee te drinken tijdens de animaties. Eentje om over te slaan voor mij.

Edit: Voor de 'het is een beta' argument. Sure. Maar zo wordt het spel ook. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:03:
Edit: Voor de 'het is een beta' argument. Sure. Maar zo wordt het spel ook. :P
Het is dan ook geen beta test, dat kan immers helemaal niet.
23 october is release date, dan gaan ze nu echt niet meer een beta test doen.
Je speelt gewoon een demo.

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 06-10-2012 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat me al snel opviel was dat het menu zo ongelofelijk brak werkt. Zowel ingame als in het hoofdmenu ben je het overzicht al erg snel kwijt. Tuurlijk, de game bevat veel opties en overzichten, maar damn zeg. Dat je voor elk poppeke weer een andere gun krijgt vind ik maar een rare oplossing. Geef me 6 klassen, laat me een gun kiezen en het personage. Moet ik nu echt voor elk van de 9001 personages een aparte loadout maken? Daarnaast heb je eigenlijk geen idee wat je allemaal meeneemt. Het is gewoon niet duidelijk.

Ook ingame is de objective wat minder duidelijk doordat er zoveel in beeld komt. Het hele fireteam gebeuren is me ook ontschoten omdat je eigenlijk vrijwel nooit bij elkaar komt te zitten als je iemand joined. Je kunt met een party wel een plek forceren door hem te locken (doe je dat niet dan is het nog random), maar dan kun je dus nog niet de garantie krijgen dat het ingame ook goed gaat werken. Heeft er 1 een probleem en moet ie de game opnieuw laden, dan kom je dus al niet meer bij elkaar.

Ingame kon ik trouwens ook niet uitvinden hoe je van fireteam of team kunt switchen. Als je met zn 3en in een game zit en ieder zit in een aparte fireteam (1 bij tegenstander) in zn eentje, dan is dat gewoon erg brak en zit je op den duur met n00bs opgescheept. Daar join ik niet met 3 man een game voor.

Daarnaast speel je op Amerikaanse servers. Momenteel zijn alleen West en East USA online, dus vandaar dat de damage ook niet goed klopt. Levertje ook wat lag en verloren 1 op 1 situaties op. Maar goed, je hebt er nu wel een nadeel aan (itt BF3 waar je gewoon een dik voordeel hebt als je in de USA of Australië gaat spelen.

Killstreaks is nog effe wennen. Vond zelf de black hawk wel leuk omdat die niet lastig te halen is en je toch lekker mensen neer kunt maaien. De recoil is merkbaar meer dan in BF3, waardoor je bij elke gun toch moet opletten met schieten (en doseren van schoten vind ik wat lastiger omdat volgens mij de fire-rate ook hoger ligt). Ben in ieder geval snel door mn ammo heen, waardoor ik nu maar met LMG ben rond gaan lopen. Dat bevalt wel

Al met al had ik me wel vermaakt. De onduidelijkheid en ongebruiksvriendelijkheid van de menu's mogen ze nog wel aanpakken. Ook wat Europese servers zou wel leuk zijn, maar mogelijk komt dat nog (en is het misschien de reden geweest dat de beta zo laat online kwam). Ga de komende dagen nog wel eens meer spelen om te kijken of ik deze game nog lang online ga doen. In ieder geval bevalt ie beter dan Ghost Recon van laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb het gisteren ondanks het rommelige toch nog tot een uurtje of half 3 volgehouden. Dit spel staat of valt met de kwaliteit van je teammaat , want het laatste uur had ik een goede teamgenoot en dan kan je lekker huishouden (voor mijn begrippen , want ik snap wel wat ik moet doen maar ik kan het niet erg goed :p)

Ga hem zeker nog wel een paar dagen testen , maar krijg nog geen koopdrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik heb het gisteren gespeeld van een uur of 9 tot 2 uur. Heb er uiteindelijk een positief gevoel over, ondanks enkele ´irritaties´.

Spawnsysteem. Je kunt of op je teamie spawnen, mits je teamie niet in gevaar is, of je spawnt gewoon bij je 'basis'. De gamemodus in de beta zorgt voor problemen met het spawnsysteem. Er zijn 5 punten (zeg maar a, b, c, d en e) die 'willekeuring' worden gekozen. Het ene team moet het punt aanvallen (bomb chargen) en het andere team moet het defenden. Omdat je soms gewoon bij je basis moet spawnen, omdat je teamie ook dood is of constant onder vuur ligt, is het nu soms zo dat je ´spawnbasis´ midden in 'vijandelijk´ gebied ligt, waardoor je vrij snel weer het loodje legt. Hopelijk is dit in andere gamemodi wat minder het geval.

Kleine maps. Ik weet dat de maps niet zo groot zijn, maar ik hoop dat de map uit de beta tot een van de kleinere maps behoort.

Een overpowerde Apache. 1 keer een Apache helicopter meegemaakt. Iemand had volgens mij een 10 killstreak. Maar wat is dat ding krachtig. Je kunt er zeer weinig tegen uithalen, met name omdat er toch vrij weinig dekking is in de map bij bepaalde overnamepunten. Ik hoop dat er uiteindelijk wel kits zijn die een javelin of wat dan ook hebben om die dingen uit de lucht te krijgen.

Dit zijn mijn minpuntjes.

Wat ik ontzettend tof vind is het fireteam idee. Heb het gevoel dat dit het samenwerken echt bevordert. Je komt toch voornamelijk groepjes van 2 tegen. Ook is het erg tof dat je elkaar kunt healen en ammo kunt geven. Dus als mensen samen willen spelen vanavond ofzo, dan voeg me maar toe,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:02
ff de beta downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Voor de achievements:

http://www.xbox360achieve...-warfighter/achievements/

Voornamelijk SP achievements en een aantal MP. De juiste mix in mijn optiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:02
Wauw.. Ik kan de beta dus niet downloaden omdat ik een 48h kaart heb gebruikt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

unfor schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:16:
[...]

Het is dan ook geen beta test, dat kan immers helemaal niet.
23 october is release date, dan gaan ze nu echt niet meer een beta test doen.
Je speelt gewoon een demo.
De build die gebruikt wordt voor een beta is vaak een stuk ouder dan de build voor de game die je later in de winkel koopt. Tijdens de ontwikkeling wordt een branch in de code gemaakt die wordt klaargemaakt voor de beta. Het merendeel van het team werkt ondertussen door aan de uiteindelijke game zelf, nu nog.
Martinspire schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 02:36:

Daarnaast speel je op Amerikaanse servers. Momenteel zijn alleen West en East USA online,
Er zijn servers over de hele wereld online, USA, EU, APAC, enzovoort. Wereldwijd powered by. .... :Y) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Stewie! schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

De build die gebruikt wordt voor een beta is vaak een stuk ouder dan de build voor de game die je later in de winkel koopt. Tijdens de ontwikkeling wordt een branch in de code gemaakt die wordt klaargemaakt voor de beta. Het merendeel van het team werkt ondertussen door aan de uiteindelijke game zelf, nu nog.

[...]
Er zijn servers over de hele wereld online, USA, EU, APAC, enzovoort. Wereldwijd powered by. .... :Y) B)
Nieuwe servers? Nice, dat was gister van 22 tot 2.30 nog niet!

Maar is de game bij jullie zo buggy dan? Het is niet dat het bugs zijn die ze niet op kunnen lossen qua spawning ofzo. Maar het menu zal wel voorlopig zo brak zijn. Ik verwacht niet dat ze een hele GUI overhaul zullen doen voor de launch.

Enige wat ik gister problematisch vond is dat EA er nog wel een paar keer uitlag. Heb 3x een nieuwe game moeten zoeken.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 06-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Ook maar de demo gedownload. Wat een drama zeg. Ik had na BF 3 en de fb engine heel wat meer verwacht van dit spel. Al hoewel dit maar een kleine demo is vind ik het echt niet eruit zien. Het voelt aan als een kruising tussen Black ops en homefront.

Had op grafisch gebied echt wel meer verwacht. Spel voelt niet goed aan. Erg jammer. Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat de multiplayer er duidelijk qua graphics anders uit ziet dan de single player. Is de multiplayer gemaakt door een andere studio ?? De single player zag er veel beter uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

Gundogan

Rip and tear, until it is done

innerchild schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:55:
Had op grafisch gebied echt wel meer verwacht. Spel voelt niet goed aan. Erg jammer. Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat de multiplayer er duidelijk qua graphics anders uit ziet dan de single player. Is de multiplayer gemaakt door een andere studio ?? De single player zag er veel beter uit imo.
Dat was grappig genoeg zo in MoH 2010. De sp was van Danger Close en draaide op de Unreal3 engine en de mp was van DICE en draaide op de Frostbite engine. Nu zijn beiden van Danger Close en draaien beiden op de Frostbite2 engine. Maar inderdaad, als ik de filmpjes zo zie lijkt de mp er een stuk minder goed uit te zien dan de sp footage.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Misschien is die footage gemaakt op een PC met brute power, puur om het mooi te laten lijken. Op de xbox wordt het dan inderdaad dan minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Jullie vergeten volgens mij dat de BF3 beta er ook niet super uitzag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

vinom schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:48:
Jullie vergeten volgens mij dat de BF3 beta er ook niet super uitzag :)
Beste opmerking van de avond! O-)

Daarbij de eeuwige discussie, maken de graphics het spel? Je mag hedendaags wel wat verwachten maar het gaat mij in essentie toch meer om de feel en handling van de game zelf

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tjah, je kunt ook zeuren zeg. Ik had geen Crysis 3 graphics verwacht nee, maar het ziet er niet onaardig uit. Wat je hoogstens op kunt vallen is dat sommige objecten (zoals planten) minder detail bevatten en dat je wat fletse kleuren krijgt omdat het donker is, maar lelijk is de map helemaal niet. Ga maar eens rustig staan kijken wat er allemaal in het level zit. Best veel detail nog, maar het gaat imo toch bij zo'n multiplayer vooral om de gameplay. De singleplayer mag zo mooi zijn dat ik het niet erg vind om wat framedrops te hebben, maar dat moet de MP gewoon niet hebben. Die draait bovendien op 60fps (bf3 en nfs doen volgens mij 30fps wat tot op heden de enige frostbyte 2 games zijn geweest), dus daar lever je ook wat voor in.

Het loopt in ieder geval vloeiend, de gameplay is goed in balans (ik heb nog geen overpowered shit meegemaakt) en de objectives haalbaar. Er zijn natuurlijk wel wat issues met de spawns en met de interface, maar dat heeft volgens mij elke beta wel gehad. Ga er maar vanuit dat een aantal issues wel minder zijn bij de release en anders is het nog wel te patchen.

Ik moet zeggen dat ik de modus ook helemaal niet onaardig vind. Je komt op alle plekken van de map, maar het voelt nog niet geforceerd aan en het teamgevoel is wel degelijk aanwezig. Ook het buddysysteem zorgt ervoor dat je teammates wat bij elkaar blijven en dus niet met 8vs8 lonewolfs bezig bent. De map is volgens mij ook iets groter dan de meeste uit de vorige MoH dus dat is imo een goed teken. Tuurlijk het kan groter, maar ik ben nog niet verdwaald en had ook niet het gevoel dat ik echt geforceerd door een paar gangen moest gaan. Genoeg flankmogelijkheden zonder ook weer telkens in je rug gepakt te worden.

Als de andere maps ook zo zijn, dan heb ik er veel zin in. Het algemene plaatje staat me in ieder geval wel aan en heb ook nog geen rare of irritante dingen meegemaakt (iets wat ik in een gemiddeld potje van BF3 de laatste tijd bv wel heb.

Hoe de game zich gaat verhouden tegen CODBO2 en Halo4 moeten we nog even afwachten, maar de beta heeft me in ieder geval al goed vermaakt. Ik moet nog effe kijken of ik een preorder plaats of hem bij de Saturn ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Lees ik het nou goed wat je zegt: de beta draait op 60FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vinom schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:37:
Lees ik het nou goed wat je zegt: de beta draait op 60FPS?
Ik weet niet zeker of de beta dat doet, maar de final zou dat wel moeten zijn ja? Ik heb iig geen last van framedrops of iets, loopt erg stabiel bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Naja, ik zou het erg frappant vinden als het zo zou zijn. Ik heb namelijk niemand erover gehoord dat het op 60FPS zou draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vinom schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:56:
Naja, ik zou het erg frappant vinden als het zo zou zijn. Ik heb namelijk niemand erover gehoord dat het op 60FPS zou draaien.
Inderdaad niet bevestigd, maar wel gespeculeerd:
http://mp1st.com/2012/04/...a-lot-of-time-on-console/

Maar dat doet niet af aan het feit dat het vloeiend en zonder problemen draait

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 07:58
Ben er nog niet helemaal over uit. Vind het spel in grote lijnen zeer onoverzichtelijk. Qua objectives is het onduidelijk waar ik heen moet, het spawnen op vreemde plekken werkt ook niet mee. Wel vind ik het spel lekker wegspelen. Besturing is prima en net iets meer arcade dan BF en niet iets minder arcade dan COD.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Je kunt anders bovenaan je scherm zien wat je objective is en in beeld staat een icoon waar het ergens is. Ik had er weinig moeite mee om hem te vinden. Wat het probleem is, is dat je niet direct doorhebt als ie veranderd, omdat je dan vaak nog in het vorige gebied zit. Maar dat heb je ook wel snel door. Een commentator zou wat dat betreft wel helpen. Maar ik denk dan ook dat deze modus de enige is waar je echt aan het zoeken bent. Bij TDM, CTF en S&D heb je het vaak wel snel door waar je moet zijn. Vraag me af of er nog meer modussen in komen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben er nog steeds positief over. Het gaat ook steeds beter. Moest weer wennen aan de 'snellere' gameplay ten opzichte van BF3. Ben nu voornamelijk Spec Ops. De standaard Assaulter wapen is met z'n 21 kogels en enorme recoil nog even niet aan mij besteed. :) Wellicht in wat andere maps die wat groter / opener zijn?

Wel blijf ik het frustrerend vinden als men, zowel mijn eigen team als de tegenstander, niet het spelletje speelt zoals het hoort, maar gewoon simpel team deathmatch aan het spelen zijn. Aangezien ik normaal gesproken relatief dicht bij de objectives blijf is er vaak ook gewoon weinig te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08 20:26
Ik lees net een uitgebreid interview met Kristoffer “Hoffe” Bergqvist (Creative Director Multiplayer) op Games.On.Net. Er staat een hoop info in, waaronder:

- Het patchsysteem is aangepast t.o.v. van BF3. Dit betekent dat ze het meeste serverside kunnen regelen, dus lang wachten op patches is verleden tijd!

- De console versie draait op 30 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bij het voip gebeuren wordt bovendien vermeld dat het meeswitched als je van fireteam wisseld. Dus dat moet dadelijk ook mogelijk zijn (kon het me al niet voorstellen, maar vind het raar dat het in de beta ontbreekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gisteren nog even gespeeld. 2 of 3 keer een apache gehaald, maar vond het maar raar... Mijn teamgenoot gaat er dan ook automatisch mee in als gunner ofzo. Maar die haalde dus 5 of 6 kills ofzo en ik geen een... Geen idee hoe ik dat ding een beetje snel bestuur :P Dus werd ook vrij snel uit de lucht gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Martinspire schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:04:
Bij het voip gebeuren wordt bovendien vermeld dat het meeswitched als je van fireteam wisseld. Dus dat moet dadelijk ook mogelijk zijn (kon het me al niet voorstellen, maar vind het raar dat het in de beta ontbreekt)
Frappant is wel dat teamchat waarschijnlijk pas na de launch geïmplementeerd wordt...

Iets anders wat ik wel enorm kan waarderen:
Kristoffer about hit detection: We’ve been working on that. Our servers work differently because we don’t have vehicles so we can run faster, with more data and higher tick rates. We’re trying to create the balanced gameplay situation where you don’t feel like you get shot after running into cover. It’s a delicate balance but we spent a lot of time on that. We also worked a lot with minimising input lag. We put a lot of effort into this, especially for the console players. You’ll notice a big, big difference.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dynamix schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Frappant is wel dat teamchat waarschijnlijk pas na de launch geïmplementeerd wordt...

Iets anders wat ik wel enorm kan waarderen:

[...]
Mja ik heb dan ook geen lag-related irritaties ontdekt. Tuurlijk gaat niet alles altijd even vloeiend, maar het is vaker mn eigen fout/overmacht dan oneerlijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Martinspire schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Mja ik heb dan ook geen lag-related irritaties ontdekt. Tuurlijk gaat niet alles altijd even vloeiend, maar het is vaker mn eigen fout/overmacht dan oneerlijkheid
Kortom: de hit detection lijkt constanter dan in vergelijking met BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Dynamix schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:16:
[...]

Kortom: de hit detection lijkt constanter dan in vergelijking met BF3?
Mja dat zeker. Maar aangezien je nog eigenlijk geen ander continent kunt joinen qua servers, scheelt dat ook enorm. Quick match gaat godzijdank nu niet verder dan je eigen continent. Ik ben nog geen enkele keer in een non-EU server terechtgekomen en dat merk je dus wel.

Als je bij BF3 je regio niet instelt bij de server filters, dan kom je vrolijk in Amerikaanse servers terecht. Je ziet note bene nog gewoon 3 a 4 streepjes verbinding 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ligt ook aan welke map, vrienden, skills van de soldier, quick play, locale instellingen, ping naar de servers.
Rotterdam is een van de grootste Xbox360 locaties wereldwijd en heeft veel spelers. De routing gebeurd echter niet alleen op ping. De Amerikaanse servers bieden ook al 80 ms ping.

Maar je moet even op de echte fora klagen als je dit echt niet bevalt ;)
Wij hebben namelijk hele mooie software gemaakt die alle spelers wereldwijd in kaart brengt op game, skill, lokatie, enzovoort. Hierin kunnen ze je realtime tracken en dit troubleshooten. :7

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 10-10-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
@hierboven: een ping van 80 kan al genoeg zijn om de hele server te upfucken. Heb echt enorme last van laggers als ze in een game zitten. Ook mensen die 4 streepjes hebben maar toch uit de states komen, zie je echt duidelijk voordeel ervan hebben.

Een paar gameplayfilmpjes van multiplayer:
YouTube: Medal of Honor: Warfighter - Al Fara Gameplay
YouTube: Medal of Honor: Warfighter - Somalia Stronghold Gameplay
YouTube: Medal of Honor: Warfighter - Sarajevo Stadium Gameplay
YouTube: Medal of Honor: Warfighter - Shogore Valley Gameplay
YouTube: Medal of Honor: Warfighter - Novi Grad Gameplay

Ziet eruit als console footage. Overigens is die speler echt slecht, vooral het laatste filmpje is ie echt retarded. Maar goed, kun je in ieder geval even zien wat voor maps het zijn.

Opvallend trouwens bij Sarajevo Stadium (de map uit de beta) is dat je blijkbaar nog verder het stadion in kunt. Je ziet namelijk een paar plekken bij de CTF mode waar je in de beta niet kunt komen. Dus mappen hebben meerdere varianten. Nice!

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Stewie! schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
[...]
Gameservers.net? :+

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Kun je trouwens in de beta al de 'Search & destroy'-modus proberen? Het is de enige reden voor mij om te overwegen dit spel aan te schaffen. (En zo ja, wat vindt je ervan?)

[ Voor 10% gewijzigd door MicScott op 12-10-2012 12:25 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik twijfel nog steeds of ik het spel ga pre-orderen of niet. Of dat ik eventjes de kat uit de boom ga kijken. Maar die BF4 beta acces lijkt me ook wel fijn en sowieso lijkt me dit een leuke afwisseling met BF3...

De beta wat mixed verhalen, maar goed, BF3 beta was ook best poep eigenlijk en dat is ook goed gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MicScott schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:24:
Kun je trouwens in de beta al de 'Search & destroy'-modus proberen? Het is de enige reden voor mij om te overwegen dit spel aan te schaffen. (En zo ja, wat vindt je ervan?)
Zit maar 1 modus in en dat is geen S&D. Het is een beetje een mix tussen S&D en Headquarters, met random objectives waar je een paar minuten voor hebt om een doelwit aan te vallen of te verdedigen. Met respawns dus.

Overigens kan ik niet begrijpen dat je dan ook maar 1 modus wilt doen, maar dat terzijde.

@hierboven: de beta bevalt hier prima. Het menu is waardeloos, grafisch niet overweldigend en het is effe wennen, maar de core gameplay zit prima in elkaar, de game is stabiel en vloeiend, geluid is prima en speelt best lekker. Dus als je echt twijfelt gewoon de videoreviews afwachten en dan overgaan tot kopen. Ik ga hem in ieder geval wel halen.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

De music video van MOH:W is echt awesome!

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Je moet er maar van houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
PC footage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:22
Dat ziet er toch wel erg tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 22:31
Nol_NL schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:57:
Dat ziet er toch wel erg tof uit :)
Mja, maar niet zo vet als BF3..

Wordt denk ik toch AM en EG voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik weet het ook nog niet goed. Ook jammer dat het niet in 1080p is want dat is toch wel een groot verschil.
Had ik niet gelet op de veel betere precisie van de speler (enkel mogelijk met een muis), ik had gedacht dat het console footage was. :P

Ik wacht toch zeker af tot 2 weken na release om genoeg reviews te zien. Tot nu toe mis ik nog steeds zo de X-factor: een element dat echt uniek is aan deze game. Wat is nu zie, zijn wat kleine maps met smalle gangetjes zoals we al zolang gewend zijn, maar dan nu in de Frostbite 2 engine.
Ik vraag me af of het mij zal boeien... Ik zie namelijk niet al te veel innovatie en heb een "been there, done that"-gevoel.
Black Ops 2 zie ik ook niet zitten: ook om dezelfde redenen.

Daarom kan het even goed zijn dat ik gewoon bij BF3 blijf: die biedt tenminste veel unieke zaken die je nergens anders ziet: grote maps, zoveel vrijheid, jets, 64 players, en waarschijnlijk beter graphics. Daarnaast moeten voor die game nog 2 expansion packs uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:28
witeken schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:22:
De music video van MOH:W is echt awesome!

[video]
Ik vind het een cool liedje en mooie clip (ook LP-fan hier :P), maar om dit nou de music video voor MOHW te noemen 8)7 Dit is de clip voor het liedje met ongeveer 3 seconden aan MOHW erin.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
.

[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Martinspire schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:40:
[...]

Zit maar 1 modus in en dat is geen S&D. Het is een beetje een mix tussen S&D en Headquarters, met random objectives waar je een paar minuten voor hebt om een doelwit aan te vallen of te verdedigen. Met respawns dus.

Overigens kan ik niet begrijpen dat je dan ook maar 1 modus wilt doen, maar dat terzijde.
Waarom kan dat niet ? Bedoel ik speelde zelf in cod 4 en mw2 ook alleen maar search & destroy. De rest boeide me voor geen meter. S&d was en is nog steeds voor mij de enigste gamemode waarbij je echt objective teamplay speelt. Counterstrike is toch ook maar 1 modus ?

Maar ieder zijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:22
Jovas schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:31:
[...]
Mja, maar niet zo vet als BF3..

Wordt denk ik toch AM en EG voor mij..
Hoeft ook niet, want BF3 heb ik al ;) Volgens mij zijn het ook 2 shooters, die je niet moet willen vergelijken.
MoH kan er prima naast gespeeld worden en dat ga ik zeker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Hahn schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:42:
Ik vind het een cool liedje en mooie clip (ook LP-fan hier :P), maar om dit nou de music video voor MOHW te noemen 8)7 Dit is de clip voor het liedje met ongeveer 3 seconden aan MOHW erin.
Linkin Park werkt zo niet om een montage met MOHW gameplay te maken :N. Ik vind het weer een geslaagd filmpje, net zoals van Transformers en Abraham Lincoln: Vampire Hunter.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
innerchild schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:22:
[...]
Counterstrike is toch ook maar 1 modus ?
Correctie: Hostage resque, Defuse en escort the VIP. ;)

P.S. Serieus ingebouwde wallhack in die footage... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 14-10-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Toch maar een pre-order weg gedaan. Denk dat ik 't niet teveel moet gaan vergelijken met BF3, maar meer ter afwisseling. Heb er wel zin in =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik krijg er echt een CoD gevoel bij, en dan niet CoD4 of daarvoor. Het lijkt meer op een opgepoetste Black Ops zonder eigen identiteit dan een originele game. Grafisch valt het nog wel mee voor de PC (had erger verwacht) maar het komt niet in de buurt van BF3. Geluid is ook niet geweldig, wapens lijken niet echt recoil te hebben en ik weet nu al dat er een hoop frustratie en gerage gaat komen van een aantal van die gadgets.

Ik ga maar even de kat uit de boom kijken of de game ook bevalt na de release of dat het al snel word uitgekotst.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua smoothness, movement, geluid en polijst lijkt het totaal niet op CoD. De beta map is wel a la CoD. Als in klein met een paar gangen waar je kan 'flanken'.

De MP van de vorige MoH vond ik aardig goed. Behalve dat het totaal onspeelbaar was door debiele spawntraps en daardoor de slechtste killstreak systeem ooit. Ben benieuwd hoe dit gaat werken in de nieuwe variant. Heb de achievement voor die ene enorme bom gehaald door een spawntrap en een keten aan explosieven op hun spawn. Zowel voor de ontvanger als de gever is het gewoon frustrerend. Enige tactiek was hardscopen op een doorgang en als je X kills hebt veilig plekkie zoeken en bombs away. Toen ik dat door had verveelde ik me dood. Heb niet meer dan 10 potjes gespeeld.

Dit ziet er wel weer beter uit. Maar niet beter dan BO2 en Halo 4. Vrij slechte timing qua release voor een kleinere speler met een minder goede naam. (Kleinere speler qua IP, niet qua uitgever.) Staat tegenover dat de SP van Tier 1 vrij leuk was. Misschien is de SP van Warfighter ook wel wat waard. Nog niks van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
EA heeft een actie waarbij BF3 Premium users Warfighter kunnen kopen voor 50% korting. Mocht je hem als Premium user eerder gekocht hebben krijg je een bedrag (niet gelezen) teruggestort. Email:
Dear --- REDACTED---,

Your membership in Battlefield 3 Premium just qualified you for 50% off your existing pre-order of Medal of Honor Warfighter. Best of all, you don’t need to do anything to claim it—we’ll credit the savings back to your account just as soon as the game ships!

Please note that because your order was placed before this offer was available, you will initially be charged full price for your copy of Medal of Honor Warfighter. The discount will be credited to your account as a refund two to three days later.

Thanks again for your order, and good luck out there, soldier.

Sincerely,

The Origin Team
Iemand uit Zweden heeft hem gekregen, ook iemand uit Australië. Dus die Holländer zouden ook in aanmerking moeten komen.

*edit: Bron: http://battlelog.battlefi...ew/2832654625275576049/2/

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 17-10-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Sagaris schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:06:
EA heeft een actie waarbij BF3 Premium users Warfighter kunnen kopen voor 50% korting. Mocht je hem als Premium user eerder gekocht hebben krijg je een bedrag (niet gelezen) teruggestort. Email:

[...]

Iemand uit Zweden heeft hem gekregen, ook iemand uit Australië. Dus die Holländer zouden ook in aanmerking moeten komen.

Voor €25,- euro schaf ik MoH zeker aan! :)
Weet je ook hoe ze aan deze mail gekomen zijn?
Per toeval of hebben ze er iets voor moeten doen? (Op een premium lidmaatschap aanschaffen na :9)

Edit: Ik heb een code kunnen claimen door naar deze website te gaan:
https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en

Echter kan ik met deze code helemaal niets, want deze actie geldt natuurlijk weer niet voor Nederland. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door iApp op 17-10-2012 22:43 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sagaris schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:06:

[...]

Bedankt voor de heads-up!
Blijkbaar is de actie geldig tot 23 november dus ik wacht eerst op wat reviews voordat ik beslis. :)
iApp schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:34:
[...]

Edit: Ik heb een code kunnen claimen door naar deze website te gaan:
https://offer.medalofhonor.com/index.php?lang=en

Echter kan ik met deze code helemaal niets, want deze actie geldt natuurlijk weer niet voor Nederland. |:(
Damn, das terug typisch EA he.
Hun birthday korting codes werken enkel in US/Canada. Ik vermoed dat het hiermee dus hetzelfde is. :-(

EA...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mxkev.gif

[ Voor 29% gewijzigd door Asgaro op 17-10-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Proxy/VPN zou gewoon moeten werken. Ik ga straks proberen hem via de UK te halen, 30 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Geld deze actie alleen voor de PC of ook voor de console gamers?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

vinom schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:49:
Proxy/VPN zou gewoon moeten werken. Ik ga straks proberen hem via de UK te halen, 30 dollar.
Zou je kunnen bevestigen of dit werkt?
En als ik via PayPal betaal, kunnen ze dan niet zien dat het via een Nederlands account betaald wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
iApp schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Zou je kunnen bevestigen of dit werkt?
En als ik via PayPal betaal, kunnen ze dan niet zien dat het via een Nederlands account betaald wordt?
Ik hoop van niet, ik wil namelijk de Delux edition kopen aan -50 %! Dat komt dan neer op zo'n 30 euro wat wel mooi is voor deze game met BF4 beta, extra map pack en die speciale soldier outfit ofzoiets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
De officiële trailer van de multiplayer is live:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik ga even die -50 % korting proberen via een Free Open UK proxy. Maar zal ik dan achteraf niet gebanned worden ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Qlii256 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

Ik hoop van niet, ik wil namelijk de Delux edition kopen aan -50 %! Dat komt dan neer op zo'n 30 euro wat wel mooi is voor deze game met BF4 beta, extra map pack en die speciale soldier outfit ofzoiets :p
Waarom hoop je van niet?
De 50% korting geldt sowieso niet voor Nederland, en als wij deze korting dan toch via een VPN / Proxy kunnen verkrijgen is dat héél mooi meegenomen! :)

Edit: Weet iemand met hoeveel spelers je online in Warfighter kan spelen?
Ik dacht 16 spelers voor consoles, 32 man voor pc?

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 18-10-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
iApp schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Waarom hoop je van niet?
De 50% korting geldt sowieso niet voor Nederland, en als wij deze korting dan toch via een VPN / Proxy kunnen verkrijgen is dat héél mooi meegenomen! :)
Ik hoop van wel moest dat zijn idd :p

EDIT: Iemand die me kan zeggen of het bij hun gelukt is met proxy? Bij mij lukt dat niet zo goed :s

[ Voor 13% gewijzigd door Qlii256 op 18-10-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
iApp schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Waarom hoop je van niet?

Edit: Weet iemand met hoeveel spelers je online in Warfighter kan spelen?
Ik dacht 16 spelers voor consoles, 32 man voor pc?
10v10, dat is wat ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmm, werkt die code nu wel of niet? Ik heb al een preorder voor €34 (LE), maar €25 is nog beter (en op die key van cdkeyhouse moet je zowizo even wachten). Even weten voor ik mijn order cancel :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mavamaarten schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:21:
Hmm, werkt die code nu wel of niet? Ik heb al een preorder voor €34 (LE), maar €25 is nog beter (en op die key van cdkeyhouse moet je zowizo even wachten). Even weten voor ik mijn order cancel :+
Ik wacht totdat iemand kan bevestigen dat bestellen via een Proxy werkt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Bij mij lukte het niet om via proxy te bestellen. De knoppen waarop je dan moet klikken werken niet. Als ik dan zelf de link neem die van de Belgische site komt werkt dat ook niet. Ik heb dus maar gewoon de Limited Edition voor 49,99 EUR aangeschaft op Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ghehe, dat is ook een optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb Medal of Honor geprobeerd te kopen via Origin door middel van een Amerikaanse proxy.
Alles lukte, totdat ik op de website van PayPal kwam.

''Betaling kon niet worden voltooid'' Was de melding.
Ook mijn redeem code werkt niet meer, omdat EA denkt dat ik MoH al gekocht heb, maar vanzelfsprekend heb ik het spel niet in bezit gekregen. :/

Dat word toch maar een goedkope online CDKey winkel vinden of zoiets. :)

[ Voor 21% gewijzigd door iApp op 18-10-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Qlii256 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:27:
Bij mij lukte het niet om via proxy te bestellen. De knoppen waarop je dan moet klikken werken niet. Als ik dan zelf de link neem die van de Belgische site komt werkt dat ook niet. Ik heb dus maar gewoon de Limited Edition voor 49,99 EUR aangeschaft op Origin.
Lol! Van een anti-climax gesproken... :)

Over het proxy/VPN gedoe:
- in principe zou het moeten werken: voor BF3 Premium hebben sommigen hier ook een voordelige prijs geklaard via proxy/VPN om zo in de goedkopere Russian of Indian store te geraken.
- er was is een actie om een Planetside 2 key te krijgen. Alleen werkte die dus ook enkel vanuit US/Canada. Zoals hier reeds gezegd: proxysites werkten daar ook niet omdat de buttons niet reageerden.
Maar toen vond ik op het Facepunch forum een werkende methode:
je moest hier (zie afbeelding) een bepaald IP adres van een proxyserver ingeven. Jammer genoeg werkt dat IP adres dat ik toen had, nu niet meer. Je kan proberen het adres in te geven dat je hier in de screen ziet, maar je zal zien dat je dan niet meer op internet kunt... (de proxyserver is dus offline)
Maar ik heb even gegoogled en je vind snel een lijst met IP's zo te zien. ;)

Nu, kunnen mensen deze methode eens proberen?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/proxystuff.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 18-10-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Asgaro, een Proxy werkt perfect alleen werkt PayPal niet mee.
Mijn redeem code is verlopen, dus ik kan het geen 2e keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm al gekocht, dus als iemand mijn code wil gebruiken:

xxx7tq9nyrnz4

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik heb net een poging gewaagd zonder proxy of wat dan ook. Zover ik kan zien is het ook gelukt via Paypal, geen errors of wat dan ook. Het enige wat ik heb aangegeven is dat ik van de US ben uit Alabama terwijl mijn Paypal gegevens Nederlands zijn....hopen op het beste maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

vinom schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:36:
Ik heb net een poging gewaagd zonder proxy of wat dan ook. Zover ik kan zien is het ook gelukt via Paypal, geen errors of wat dan ook. Het enige wat ik heb aangegeven is dat ik van de US ben uit Alabama terwijl mijn Paypal gegevens Nederlands zijn....hopen op het beste maar.
Met een Nederlands ip adres kom je Amerikaanse webshop van Origin echt niet binnen.
Hoe heb jij dit dan gedaan?

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste