Inderdaad, dat ligt gewoon aan de gebruiker. Als iemand je vraagt om een verslag te maken, Denskie, ga je die dan ook helemaal op je telefoon maken? Of ga je dan ook naar een computer? Het kan namelijk op je telefoon hoor!!!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:23:
[...]
Hoe kun je nu al zeggen dat het nieuwste model beter is?
Je weet niet hoe het uitziet, wat de specificaties zijn of wat je ermee kunt?
Nee, koop maar geen peugeot 206, de 207 is de opvolger en is toch beter?
DIk hoor dit altijd van apple gebruikers en dit is de meest kromme gedachtengang ooit. Nee, ik ga in oktober voor de nieuwe. Welke nieuwe? wat kan dit dan? hoe ziet die uit? is die beter dan de oude?
Ik heb liever een kleine ad bovenin beeld dan dat ik weer moet gaan kopen e.d. Daarnaast heb je bij android altijd een keuze, met ads gratis of ad-free tegen betaling. Ik heb nog nooit een app gekocht en toch mis ik niks. (Kan ik ook niet, ik heb geen creditcard, groot nadeel van Play) Energieslurpend maakt tegenwoordig niet uit, alle telefoons redden het net 1 dag op de accu, iedere nacht even opladen is heel normaal.
En als je een ad krijgt in een app druk je meteen met je duim even op de terug knop. Meer dan een zwarte flits is het meestal niet.
verder kun je bij apple je wachtwoord niet onthouden! Bij iedere update en app installatie moet je dit opnieuw invullen.
Ik heb nog nooit een apple ding gezien waarbij dit niet hoeft.
Daarnaast is ook de werking van de appstore niet goed vind ik.
3 apps installeren kost je zeker 5-10 min.
zoeken -> kiezen -> installeren tikken -> wachtwoord invullen -> store word gesloten en je word naar de laatste apgina gegooid -> terug scrollen naar pag 1 -> store opnieuw openen -> zoeken.....
bij anderdroid is het:
Zoeken -> kiezen -> installeren tikken -> zoeken ...
Nee, nee, nee. Ik zeg dat ALS hij voor de iPhone gaat, hij beter kan wachten want a) de oude modellen worden goedkoper (als hij daarvoor wilt gaan) en b) er komt een nieuw model beschikbaar voor dezelfde prijs als het huidige topmodel van Apple. Dat nieuwe model kán beter zijn. En als het niet beter is, dan kan hij altijd voor de iPhone 4S gaan die dan €100,00 goedkoper is.
Wat is het probleem daarmee? Dat hij €100,00 kan uitsparen? Vind je dat slecht? Of vind je het slecht dat hij dan ook voor een nieuwer model kan kiezen (die al dan niet beter of slechter is)?
Daarnaast ben je helemaal verkeerd geïnformeerd. "3 apps installeren kost je zeker 5-10 min." "(uitgebreid stappenplan)". Daar klopt dus al helemaal niks van.
Als je al een discussie aangaat, zorg er dan voor dat je de feiten op orde hebt.
Waarom volg je je eigen advies niet op?
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:37:
[...]
Zo was het dan niet bedoeld
Als ik mijn scherm aanzet kan ik direct het patroon tekenen en klaar.
Bij apple moet je altijd eerst sliden en dan pas je wachtwoord invullen
Tsja, dat kan ook als je een app opent en in die app aankopen gaat doen.
Bankrekening plunderen? Werkt alleen via de creditcard bij Play en die heb ik niet

Dat laatste is echt een ontzettend slecht argument. Omdat jij geen bankgegevens hebt verbonden aan Google Play, is het voor iedereen volkomen veilig en zijn extra veiligheidsstappen niet nodig?
Maar als je het zo bekijkt is het wel logisch, ik weet eigenlijk niet of de Play store daar tegen beveiligd is. Volgens mij hoef je alleen bij betaalde apps je wachtwoord te geven.
Dus als je bij Apple je wachtwoord één keer in de zoveel tijd moet opgeven, dan zijn het onzin stappen en allemaal gedoe... maar als het bij de Play Store moet is het opeens beveiliging?
Wie is er begonnen over android fanboys waarvan het tweaken niet noemenswaardig is.
het illegaal wat meuk op je iphone knallen is dat volgens jou wel.
Prima argument hier.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
dat zie ik hier ook inderdaad.
de meeste mensen hebben een iphone.
Wat me dan wel opvalt, als iemand naar mij toekomt met een probleem kan ik dat meestal direct oplossen.
Even via de telefoon en het werkt weer.
De it'er met zijn iphone zegt dan altijd, ik loop naar mijn laptop, bel ik je wel als het weer werkt.
Leuk die iphone, maar problemen direct oplossen lukt ze er toch maar zelden mee.
Zoals aangegeven: ligt dat aan de gebruiker? Of de telefoon? Het ligt eerder aan de gebruiker. Als iemand je vraagt om een uitgebreid verslag te maken ga je die dan ook helemaal op je telefoon maken? Of ga je dan ook naar een computer? Het kan namelijk op je telefoon hoor!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is prima als iemand de voor- en nadelen van iOS én Android opnoemt, maar op het moment schiet je alleen maar in de verdediging en beweer je onjuiste dingen. Het is nu wel duidelijk geworden dat
jij Android duidelijk superieur vindt - maar het is mij niet duidelijk waarom. Het enige wat je hebt gedaan is proberen iOS in een slecht daglicht te zetten. Je hebt niks positiefs gezegd over iOS. Je hebt ook niks negatiefs gezegd over Android. En waarom je Android nou zo geweldig vindt, heb je ook nog niet uitgelegd.
In feite weten we dus nog steeds niet jouw mening. Wat we wel weten is dat je meteen in de verdediging schiet zodra iemand over iOS begint.
Tegenwoordig komt het veelal gewoon nog op voorkeur aan in de discussie Android vs iOS: wat vind je er mooier uitzien? Wat vind je fijner om te gebruiken? Welke apps ga je gebruiken? Hoe lang wil je het apparaat houden?
Dat zijn de vragen waar het nu meestal omgaat. Genoeg positieve dingen over Android, maar ook genoeg negatieve dingen; en dat geldt ook voor iOS.