Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:37:
Dus je vind hem eigenlijk niet goed of wat is je conclusie? Op XDA zijn ze lovend over die tweede en als ik in vliegtuig zit is zo'n case echt wel handig.
cheiron schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:31:
[...]

Die eerste heb ik; let op, hij is echt ruim voor een Nexus. Laat aan de zijkanten een centimeter over waardoor de nexus nogal vrij beweegt

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste zin was een vraag of je hem eigelijk niet goed vind dan, want je geeft aan dat de Nexus 7 in die sleeve vrij bewegen kan.

De tweede vind ik wel interessant want dat bied me wat meer functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:13:
Het is moeilijk om een case te kiezen, praktische en stijlvol om te vervoeren zou ik zeggen een sleeve waar hij helemaal in kan en dus beschermd word tijdens vervoeren.
Ik heb beide besteld, zal mijn ervaringen delen als ze binnen zijn. Nu maar hopen dat ze er voor volgende dinsdag zijn, dan kunnen ze mee op vakantie. Anders maar even snel zo'n hoes bij de Hema halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:11:
[...]

Mijn eerste zin was een vraag of je hem eigelijk niet goed vind dan, want je geeft aan dat de Nexus 7 in die sleeve vrij bewegen kan.

De tweede vind ik wel interessant want dat bied me wat meer functionaliteit.
Ah zo. Ik heb 6 pond voor de sleeve betaald, en dan mag je niet zeuren. Het is alleen soms wat onhandig omdat hij er best snel uit kan vallen, dus daar moet je een beetje op letten.
Ik had gedacht dat "for 7 inch tablets" zou betekenen dat mijn Nexus er semi-strak in zou zitten, wat ook tijdens het vervoer veiliger is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:32:
[...]

Ah zo. Ik heb 6 pond voor de sleeve betaald, en dan mag je niet zeuren. Het is alleen soms wat onhandig omdat hij er best snel uit kan vallen, dus daar moet je een beetje op letten.
Ik had gedacht dat "for 7 inch tablets" zou betekenen dat mijn Nexus er semi-strak in zou zitten, wat ook tijdens het vervoer veiliger is.
Nou persoonlijk maak ik keuze wel overwegend, de sleeve is duidelijk niet speciaal voor de Nexus 7 gemaakt dat zie ook op de foto want er zit een andere 7 inch tablet in die een stuk dikker is dan de Nexus 7.

Ik heb nu de tweede besteld omdat me dat met reizen wel handig lijkt, want anders zit ik hem straks bij film kijken in vliegtuig met de hand vast te houden.

Omgerekend kost die tweede iets van € 9 ongeveer, ik zag er waren goedkopere cases maar ik zet daar zelf ook mijn twijfels, maar als het een smartphone was dan was ik gewoon voor de silicone case gegaan.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

gisteren mijn asus travel case binnen kregen.
het is lichter dan ik dacht ( grijze heb ik), tablet ging er in 1 keer in zo makkelijk was het.
alleen het klepje gaat soms vrij snel terug op zijn plek. maar dat komt denk ik door de nieuwheid.
wel jammer is als je het scherm aan staat en het is donker, zie je door de klep ( zo noem ik het maar ff ) heen.
beetje hinderlijk maar ach ja het is een mooi ding :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Iemand al een case met ingebouwde OTG connectiviteit gezien? Op XDA loopt er ook een topic over: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792704

De camera maakt mij niet veel uit, maar microsd lijkt mij wel een uitkomst.

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Heb deze besteld (wachten tot hij binnenkomt), ook al vond ik die van Asus mooier. Maar ik vond toevallig een klein magneetje op m'n kamer die goed werkt op de Nexus 7 blijkt. Dus nu ben ik aan het denken om de originele Asus cover te kopen en daar zelf het kleine magneetje (~6mm doorsnede) daar zelf in te bouwen.

Denken de eigenaren van de Asus hoes dat dit mogelijk is? :p

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
PieterAelse schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:10:
Heb deze besteld (wachten tot hij binnenkomt), ook al vond ik die van Asus mooier. Maar ik vond toevallig een klein magneetje op m'n kamer die goed werkt op de Nexus 7 blijkt. Dus nu ben ik aan het denken om de originele Asus cover te kopen en daar zelf het kleine magneetje (~6mm doorsnede) daar zelf in te bouwen.

Denken de eigenaren van de Asus hoes dat dit mogelijk is? :p
Heb de hoes niet, maar was zelf ook op zoek naar platte magneetjes.
Je kan magneetjes van 1mm dik krijgen met een 3M plaklaag op de achterkant, dan moet je die alleen nog zo monteren zodat er geen krassen op je Nexus 7 komen :p

Nog geen nederlandse site kunnen vinden:
Neodymium Disc Magnets

Verwijderd

Gisteren deze case besteld. Hopelijk komt ie snel binnen. Ik vraag me alleen af of dat deze ook werkt met de smart cover functie? Voor meer info kijk hier eens.

• swiper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welke Google versie gebruik jij ? :z
http://www.supermagnete.n...oup=self_adhesive_magnets

• agoNITE
Die had ik wel gevonden hoor, alleen die zijn nogal dik ;)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Q-10-05-01-STIC

deze zouden dan toch het beste zijn neem ik aan?

ik heb zelf een S-08-0.75-STIC voor me liggen, ofja zo ziet die eruit.
ergens uit een hardeschijf gekomen als ik me niet vergis.
ik zal is proberen te knutselen thuis met de asus travel case.

[ Voor 25% gewijzigd door psyy138 op 12-09-2012 13:36 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:32:
Gisteren deze case besteld. Hopelijk komt ie snel binnen. Ik vraag me alleen af of dat deze ook werkt met de smart cover functie? Voor meer info kijk hier eens.
Is dus dezelfde als deze:
Smart Magnetic Slim Folid Stand PU Leather Case Cover for Google nexus 7 Tablet @ eBay (maar dan bijna de helft goedkoper).
En er zit een sleep/wake up functie op. Misschien een idee om dit topic eens door te lezen? Is allemaal al behandeld ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:04:
[...]

Is dus dezelfde als deze:
Smart Magnetic Slim Folid Stand PU Leather Case Cover for Google nexus 7 Tablet @ eBay (maar dan bijna de helft goedkoper).
En er zit een sleep/wake up functie op. Misschien een idee om dit topic eens door te lezen? Is allemaal al behandeld ;)
Bedankt voor de info. Ga het topic eens goed doorspitten! :)

• agoNITE
Heeft er iemand toevallig al de witte HTC Flyer Pouch PO-S580 geprobeerd ?

De wit leren pouch die bij de HTC Flyer wordt geleverd, zou ook moeten passen:
http://forum.xda-develope...7&p=29024953&postcount=23

DimensionsAsus Google Nexus 7HTC Flyer
H198.5mm195.4mm
L120.00mm122.00mm
W10.50mm13.20mm

Google Nexus 7 is 3.10mm langer, vind het opzich een mooie hoes. Voor zover ik kan zien ook niet voorzien van HTC logo's behalve op de houder voor de stylus.

http://www.mobielbereikba...-s580-leather-case-white/

Besteld, laatste bij mobielbereikbaar. Morgen binnen als het goed is, zal mijn ervaringen hier delen voor de geïnteresseerden.

[ Voor 17% gewijzigd door agoNITE op 12-09-2012 16:07 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40
Heb hem binnen.
Wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/35k38s1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ui909g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ff0oq1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/a320y.jpg

screenprotector ga ik denk ik niet gebruiken, heb het ook op mijn HTC one X, maar die heeft geen case. De Nexus heeft ook Gorilla Glass plus een cover, zal voldoende moeten zijn.

De Case zelf is wel lekker in de hand, maakt het niet groter oid, en ontwaakt en lockt de tablet prima. Erg tevreden! voor die paar euro :-)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Verwijderd

Je kunt er prima film op kijken of niet? Ik heb deze case ook van eBay besteld en ik heb dan wel een groene gekozen, maar ook mij lijkt dit de perfecte case.

Want je wilt ook een stand hebben en dan heeft deze case, op XDA staat dat case juist beter word door dat ie moet inbreken ofzo.

• Quad
Je kan hem echt perfect op tafel hebben en staande of zittend browsen. Ook filmpje afspelen gaat zo perfect, hoef je hem niet vast te houden en kan iedereen meekijken.

Hij moet inderdaad wat inbreken denk ik, want hij is nieuw en ongebogen.

PVOutput☀️

Verwijderd

Mooi om te horen, want vooral in vliegtuig zal dat handig zijn, ik zit een paar keer in jaar op lange vluchten en vlieg economie klasse en dan heb je weinig ruimte en dan is fijn als je tablet op een tafeltje kunt neerzetten en video kijken.

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:03:
[...]

Heb hem binnen.

screenprotector ga ik denk ik niet gebruiken, heb het ook op mijn HTC one X, maar die heeft geen case. De Nexus heeft ook Gorilla Glass plus een cover, zal voldoende moeten zijn.

De Case zelf is wel lekker in de hand, maakt het niet groter oid, en ontwaakt en lockt de tablet prima. Erg tevreden! voor die paar euro :-)
Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. (had hem al vanuit Hong Kong binnen, dus deze gaat weer weg).
Vergeet de stylus niet te noemen: die (ook) werkt perfect !

Screenprotector ga ik er wel op doen, gewoon even om te kijken of het wat is.
Overigens heeft de Nexus 7 géén Gorilla Glass, maar "scratch resistant glass" (zoals Google zelf zegt). Weet niet wat het verschil is :)

• Quad
Stylus is inderdaad erg positief! Heb tablet tijdens eten recht op staan en browse en type nu ermee :-).

PVOutput☀️

Verwijderd

Quad schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:13:
Stylus is inderdaad erg positief! Heb tablet tijdens eten recht op staan en browse en type nu ermee :-).
Screenprotector is niks. Net ff te groot en zit dus niet goed op het scherm, blijft altijd ergens wel een randje op staan. Verder reageert scherm wat minder met deze screenprotector. Hij is er dus weer af en ligt in de prullenbak.

• GerbrandR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-03 20:21
Ik heb de mijne ook binnen. Zit alleen te kijken hoe je de flap het beste kunt hebben wanneer je hem gewoon in je hand houd.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8038/7982426074_3f858a3ee0_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8457/7982425032_b4b3a293c8_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8174/7982423600_a5ffc28646_c.jpg

• marker
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-11-2023
GerbrandR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:04:
Ik heb de mijne ook binnen. Zit alleen te kijken hoe je de flap het beste kunt hebben wanneer je hem gewoon in je hand houd.
Heb de mijne vandaag ook binnen gekregen:) Heeft er precies 7 dagen over gedaan. Op het eerste gezicht erg tevreden. Ik vouw de flap dubbel aan de achterkant als ik m in mn hand hou. Weet nog niet of ik de screenprotector & stylus ga gebruiken.

Ik heb ook mn otg kabel tegelijk binnengekregen. Vind alleen dat het kabeltje erg makkelijk uit de nexus gaat. Als ik mn usb eraan hang en t gaat een beetje scheef is de connectie al verbroken. Wil de nexus media importer app hebben om dingen vanaf mn usb stick te streamen, alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet gaan kopen aangezien ik geen credid card heb..

Edit: probleem opgelost, had nog ergens een wirecard (debit card) account :) streamen vanaf mn 1tb externe hd werkt prima!

[ Voor 7% gewijzigd door marker op 13-09-2012 17:49 ]

• Quad
GerbrandR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:04:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb hem in de hand zoals hij op de eerste foto staat.
Werkt prima :-)

PVOutput☀️

• agoNITE
De hoes voor de HTC Flyer zit als gegoten! Het is geen echt leren hoes, maar wel degelijk materiaal. En dat witte heeft ook wel wat.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Heb hem ook al binnen!
Quad schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:53:
[...]

Ik heb hem in de hand zoals hij op de eerste foto staat.
Werkt prima :-)
Me too. Werkt best fijn!

• dexk50
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-08 20:44
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:29:
[...]

Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. (had hem al vanuit Hong Kong binnen, dus deze gaat weer weg).
Vergeet de stylus niet te noemen: die (ook) werkt perfect !

Screenprotector ga ik er wel op doen, gewoon even om te kijken of het wat is.
Overigens heeft de Nexus 7 géén Gorilla Glass, maar "scratch resistant glass" (zoals Google zelf zegt). Weet niet wat het verschil is :)
Hoelang duurde het opsturen (sinds de status verzonden op ebay)?
Heb afgelopen zondag een berichtje gehad dat de mijne verzonden is.

Hij past gewoon in de brievenbus neem ik aan?

[ Voor 3% gewijzigd door dexk50 op 13-09-2012 18:28 ]

Verwijderd

dexk50 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:23:
[...]

past gewoon in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heb besteld op 4 september, ontvangen op 12 september.
@Colaglas, zat er bij jou ook DeutschePost sticker op? Bij mij wel. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33
Ik heb toch ook maar besloten de DODOcase aan te schaffen. Ik kon het ontwerp e.d. wel waarderen. :)

11 september besteld, in de nacht van 12 op 13 was hij al onderweg dus ik verwacht hem binnen enkele dagen op locatie. Nu moet ik alleen nog naar de VS om hem op te halen en aldaar een Nexus 7 te kopen (anders lijkt mij die case zo nutteloos), maar dat zijn kleinigheidjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Realone schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:13:
Ik heb toch ook maar besloten de DODOcase aan te schaffen. Ik kon het ontwerp e.d. wel waarderen. :)

11 september besteld, in de nacht van 12 op 13 was hij al onderweg dus ik verwacht hem binnen enkele dagen op locatie. Nu moet ik alleen nog naar de VS om hem op te halen en aldaar een Nexus 7 te kopen (anders lijkt mij die case zo nutteloos), maar dat zijn kleinigheidjes. ;)
Persoonlijk vind ik dit schreeuwend duur voor een soort verharde boekenkaft. Maar het is geen lelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik ga er vanuit dat de kwaliteit in orde is en ik wilde ook eens 'niet alledaags'. Begin oktober ben ik in de VS en heb ik die cover en de tablet, dan zal ik er wel even over berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
The Realone schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:52:
Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik ga er vanuit dat de kwaliteit in orde is en ik wilde ook eens 'niet alledaags'. Begin oktober ben ik in de VS en heb ik die cover en de tablet, dan zal ik er wel even over berichten.
Voor de liefhebber zijn de HARDcover for Nexus 7 van Dodo ook bij mobilefun.nl te krijgen voor € 31,99.
Nja beschikbaar, verwacht over 2-3 dagen. En van wat ik zie maar in 2 kleuren:
Paars
Charchoal
Weet niet welke kleur je wil, maar was dit niet goedkoper geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik heb de rode besteld, maar dat was niet echt de reden.

Bij MobileFun betaal ik, inclusief verzenden, €35,50. Met de huidige wisselkoersen ben ik zo'n €31 kwijt bij hun direct. Geen wereldschokkend verschil, maar aangezien ik de tablet toch in de VS koop is het net zo makkelijk om hem daar binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
The Realone schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:50:
Ik heb de rode besteld, maar dat was niet echt de reden.

Bij MobileFun betaal ik, inclusief verzenden, €35,50. Met de huidige wisselkoersen ben ik zo'n €31 kwijt bij hun direct. Geen wereldschokkend verschil, maar aangezien ik de tablet toch in de VS koop is het net zo makkelijk om hem daar binnen te krijgen.
Niet eens bij stil gestaan dat in euro's natuurlijk anders uitpakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marker
Voor de mensen die een otg kabeltje hebben gekocht; Die van mij past niet helemaal lekker/zit los, en verbreekt regelmatig de verbinding. Waar hebben jullie m gekocht en past ie goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marker schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:
Voor de mensen die een otg kabeltje hebben gekocht; Die van mij past niet helemaal lekker/zit los, en verbreekt regelmatig de verbinding. Waar hebben jullie m gekocht en past ie goed?
Via eBay uit hong Kong. Past super, geen spelling. Drie tegelijk gekocht, alle drie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marker schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:
Ik via buyincoins die hebben echt zeer scherpe prijzen, dus heb me daar een OTG kabeltje besteld en een micro sd card reader.

Totaal voor $ 1,77 ik heb dus nog totaal $ 0,20 extra korting gekregen, dat komt door dat ik een refferal gebruikt hebt en ik twee items besteld en dan krijg je dus extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijkschroeff
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 18:13
Dinsdag de   EasyAcc UltraSlim Leder Folio Case Cover with Multiple Stand for Google Nexus 7 Tablet ASUS 8GB/16GB Wi-Fi Build in Auto Sleep Wake Function in de bus gekregen (gevonden via link in dit topic). Zeer tevreden. De NEXUS past perfect in de clipjes, case geeft echt een nette boekachtige omslag look. Wake functie ideaal en knoppen goed bereikbaar. Blijft goed in 3 posities staan. Alleen in de minst schuine stand vind ik de sluit-clip ietsje onhandig zitten. Maar alle andere `standen` zijn perfect.

Omdat ik een pennetje wilde, bij de paradigit de Tablet kit aanbieding dit weekend van €10,- gekocht. Blijkt er o.a. een BB PLAY BOOK cover bij de Targus pen te zitten waar de NEXUS 7 redelijk goed in past.
TIP voor degenen die op zoek zijn naar een los budget (tijdelijke) cover oplossing. De BlackBerry cover lijkt redelijk op mijn cover van €22,- maar de NEXUS zit er iets te ruim in (cover wel 2 keer zo dik). De NEXUS valt er weliswaar niet uit, hoewel ik hem niet op zijn kop zou houden. Ook zat er een schoonmaakpad en een tablet standaard bij.

Verwijderd

Weet iemand al of je accessoires voor Nexus 7 al in winkels kunt halen? :)

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Is er al wat bekend over de release date van deze Nexus Dock, ik kan er zelf vrij weinig over vinden.
Verschillende sites zeggen augustus, maar dat is ondertussen allang verstreken.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/07/google-nexus-7-dock-leak.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door SV3NNER op 15-09-2012 08:09 ]

| Youtube |

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Heeft iemand nog een goede tip voor een auto houder? Ze lijken nog schaars.
Ik wil liever niets op de voorruit plakken.

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
dexk50 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:23:
[...]

Heb je de case al ontvangen?
Ik heb deze ook besteld en ook afgelopen zondag bericht ontvangen dat deze is verstuurd.
TNT heeft de post net bezorgd maar de case zat er helaas weer niet bij, vindt het nu wel erg lang duren. :(

• agoNITE
Vind dit zelf ook wel een mooie cover. Kwam hem op XDA tegen:
(klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41FNv3g9kML._SL500_AA300_.jpg

Bij de fabrikant zelf betaal je voor de cover $ 49,95, op eBay 'slechts' $ 25,50.

Verwijderd

agoNITE schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:04:
Vind dit zelf ook wel een mooie cover. Kwam hem op XDA tegen:
(klikbaar)

Bij de fabrikant zelf betaal je voor de cover $ 49,95, op eBay 'slechts' $ 25,50.
Die heb ik ook gezien, maar het leek me irritant die twee pinnetje/clipjes aan de frontflap.

• agoNITE
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:07:
[...]

Die heb ik ook gezien, maar het leek me irritant die twee pinnetje/clipjes aan de frontflap.
Was me niet eens opgevallen. Die zitten er ook alleen maar om de cover gesloten te houden. Hadden ze wel een mooiere oplossing voor kunnen bedenken, mooie elastieken band er omheen ofzo.

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 19:04
Sappig schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:32:
Bij de HEMA is voor 8,25 deze case te koop. De N7 past er erg mooi in. Op de site staat dat hij binnenkort weer beschikbaar is, maar in de HEMA in Delft (Hoven) lager er nog een paar.

[afbeelding]
Idd goeie sleeve heb hem ook, zeer tevreden...

• swiper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Had al eerder gelezen in dit topic van de Playbook case waar de Nexus 7 ook prima in past,
Collega heeft hem aangeschaft en een toppertje , wel dik maar heel goed beschermt.
Echt leer met zacht suede binnenzijde, met suede schermreiniger en stylus, stand zit en ook bij, maar die is echt voor de Playbook te dik.
Je nexus 7 is hier perfect in beschermd, de case is een ietsje te breed +/- 5mm maar dat is opgelost dmv een stukje dubbelzijdig tape op de achterzijde.
hij is alleen nog vandaag in de aanbieding € 10,00 en dat is beslist een hele goede aankoop.
http://www.paradigit.nl/p..._beu3158_01p/default.aspx
met dank voor de tip van rijkschroeff
Hier iets duurder maar met plaatjes >>>>>
http://www.playbook-acces...ybook-case-en-stylus.html

[ Voor 7% gewijzigd door swiper op 15-09-2012 16:47 . Reden: aanvulling plaatjes ]

• dexk50
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-08 20:44
Albo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:46:
[...]

Heb je de case al ontvangen?
Ik heb deze ook besteld en ook afgelopen zondag bericht ontvangen dat deze is verstuurd.
TNT heeft de post net bezorgd maar de case zat er helaas weer niet bij, vindt het nu wel erg lang duren. :(
Heb ook nog niks ontvangen... Verwacht hem begin komende week

• Lumics
Vandaag een goede autohouder gevonden die degelijk, stevig en trillingsvrij (tikt niet) is. Je klikt hem op het dashboard vast zodat het zicht niet wordt belemmerd. De zuignap aan de dashboard en Nexus zijde hechten zich op ieder materiaal, en zijn schoon te maken met een vochtige doek zonder dat dit de hechting beïnvloedt.

Nexus in de houder:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XlPGgFImF6UfXhppiNYvFBXJ/medium.jpg

Houder zonder Nexus:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JgErCOyPb3QZU33Wd4jaqHmR/medium.jpg

Vanuit mijn stuurpositie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YUMQQcvXwaI1mvjRlJYW6CXa/medium.jpg

Zoals te zien is gebruik ik heb nu nog met de draag armen, al heb ik het vermoeden dat de zuignap aan de Nexus zijde zo stevig vast zit, dat de armen niet noodzakelijk zijn.

Het betreft hier de: http://www.mobilefun.nl/3...ab-tablet-auto-houder.htm
Ik heb de houder bij de Saturn gekocht voor €52. Dat is duurder dat de bovengenoemde site, maar nu kon ik even proberen of de afstand vanaf het dashboard goed was, en inclusief verzendkosten is het prijsverschil miniem.

Nu alleen nog even de kabels netjes samenbinden en wegwerken.

[ Voor 8% gewijzigd door Lumics op 15-09-2012 17:49 ]

• marker
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:52:
[...]

Ik via buyincoins die hebben echt zeer scherpe prijzen, dus heb me daar een OTG kabeltje besteld en een micro sd card reader.

Totaal voor $ 1,77 ik heb dus nog totaal $ 0,20 extra korting gekregen, dat komt door dat ik een refferal gebruikt hebt en ik twee items besteld en dan krijg je dus extra korting.
kijk dat zijn de prijzen :) en die zit wel stevig? Dan ga ik m gelijk ff bestellen.

• Alfa Helix
  • Laatst online: 11-08 15:00
swiper schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:21:
Had al eerder gelezen in dit topic van de Playbook case waar de Nexus 7 ook prima in past,
Collega heeft hem aangeschaft en een toppertje , wel dik maar heel goed beschermt.
...
hij is alleen nog vandaag in de aanbieding € 10,00 en dat is beslist een hele goede aankoop.
http://www.paradigit.nl/p..._beu3158_01p/default.aspx
....
Probleem met deze case is echter dat je niet lekker bij de power knop kan. Ik had hem vandaag gehaald bij Paradigit, in principe prima deal maar de powerknop van de Nexus valt precies achter een stukje leer om de tablet in de hoes te houde.

@swiper/rijkschroef: Hoe hebben jullie dat opgelost?

Over autohouders overigens, Paradigit heeft er eentje voor een tientje: http://www.paradigit.nl/p.../din_ho_2014/default.aspx

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

Verwijderd

marker schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:20:
[...]

kijk dat zijn de prijzen :) en die zit wel stevig? Dan ga ik m gelijk ff bestellen.
Weet ik niet, heb het nog niet ontvangen. Bij zulke dingen bestel ik gewoon de goedkoopste, het zal ja wel prima werken.

• MGSNK
  • Laatst online: 14-09 10:29
Poetic Case Smartfolio:

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8448/7988983567_3b274120f1_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8176/7988991186_4c127c69a2_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8039/7988985117_f08c0a3094_z.jpg

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Alfa Helix
  • Laatst online: 11-08 15:00
Waar heb je die gehaald? Staat op amazon nog op beschikbaar 30/09

Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Mooie case zeg! Heb je nog meer foto`s in andere standen bijv?
En vertel waar heb je m vandaan?
Zit de flap los of kleeft deze wel? Niet zoals de originele basis case een losse flap?

Verwijderd

Wat koste die case?

• MGSNK
  • Laatst online: 14-09 10:29
Case komt bij Amazon.co.uk vandaan, niet in Nederland leverbaar, dat is helaas niet mogelijk.
Ik heb hem bij een goede vriend in Schotland laten leveren, andere vrienden hebben hem na een bezoek meegenomen voor me.

Ik heb de case in de pre-order gekocht. Dit is een exemplaar uit batch 2. Binnenkort komt de laatste revisie uit, die moet beter zijn dan deze, krijg die gratis ter vervanging van dit exemplaar, maar met deze ben ik ook tevreden. Hij sluit magnetisch, de tablet gaat daarmee aan en uit.

Ze kosten 20 pond!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Lumics
Alfa Helix schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:25:
[...]
Over autohouders overigens, Paradigit heeft er eentje voor een tientje: http://www.paradigit.nl/p.../din_ho_2014/default.aspx
Dat is helaas wel een voorruitding. Aan de zijde van tablet zit geen zuignap. Ik wil voorkomen dat als ik een bocht neem dat de Nexus op schoot belandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
MGSNK schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:53:
Case komt bij Amazon.co.uk vandaan, niet in Nederland leverbaar, dat is helaas niet mogelijk.
Ik heb hem bij een goede vriend in Schotland laten leveren, andere vrienden hebben hem na een bezoek meegenomen voor me.

Ik heb de case in de pre-order gekocht. Dit is een exemplaar uit batch 2. Binnenkort komt de laatste revisie uit, die moet beter zijn dan deze, krijg die gratis ter vervanging van dit exemplaar, maar met deze ben ik ook tevreden. Hij sluit magnetisch, de tablet gaat daarmee aan en uit.

Ze kosten 20 pond!
Foto's zien er ook goed uit ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 12-09 20:59
Ik zoek eigenlijk iets voor mijn Nex7 in de trant van een Apple smart cover. Ik zag al de nodige ebay imitaties hier langskomen, maar ik zoek eigenlijk iets waarbij je niet de tablet ergens in moet klikken, zodat ik de feel van de tab zelf heb (netzoals bij apple smartcover). Bestaat zoeiets uberhaupt? Ik heb zelf al gezocht maar kom alleen maar hoesjes tegen waarbij je de tab in iets moet schuiven/klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat gaat niet bij de Nexus 7 heb ik begrepen, zo'n case is nodig omdat Nexus 7 niet ontworpen is voor zo'n cover als de smart cover van Apple.

Dus het zal volgens mij altijd een case erbij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik kan mij voorstellen dat er met de tijd iets komt dat in de tussen de achterklep wordt geklemd.
Mij houd dat ook tegen om zo een cover te kopen overigens; ik wil geen hele behuizing om mn mooie Nexus heen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hem toch ook alleen gebruiken wanneer je weg gaat? Ik wou een hoes hebben die mijn Nexus 7 beschermd maar ook een hoes die als stand gebruikt kon worden en dan vooral bedoel voor bij vervoeren en er film op te kijken.

Maar als het alleen die flap zou zijn waar zou je die dan moeten bevestigen? Dat ding van Apple werkt met magneten en die hebben ze aan de zijkant van de iPad zitten en daardoor blijft dat ding ook zitten, maar beschermt dus ook echt alleen het scherm.

Met een case erbij zoals je dat op eBay ziet voor de Nexus 7 lijkt er meer bescherming te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marker
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:32:
[...]

Weet ik niet, heb het nog niet ontvangen. Bij zulke dingen bestel ik gewoon de goedkoopste, het zal ja wel prima werken.
Hmm ik wil straks niet met 2 kabeltjes zitten die niet goed 'vastklikken'. Heb er nu een besteld voor een euro, die goeie recenties kreeg voor de nexus 7. Thx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn smart case van eBay is ook al binnen, ik had gekozen voor een groene versie, dat is eens wat anders dan altijd zwart of wit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GtKljkSVNUxWJ8vfC2LAYqT9/medium.jpg

Leuke case trouwens, ik heb hem net bevestigd aan mijn Nexus 7 en hij gaat er makkelijk in en de magneetjes doen zijn werk, wanneer ik hem open maak gaat het scherm ook aan en wanneer ik hem dicht maak gaat het scherm uit.

Zo even die stand functionaliteit gebruikt, lijkt aardig te werken, je hebt de video en video bellen stand.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zzlbE8nTK8wxylXc8EHkUOJa/medium.jpg

En toetsenbord stand.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YXcEeGd29PzdzgYEVE52fugw/medium.jpg

En gewoon wanneer de cover dicht is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RwQxzUXj10Jl1lIQNQYl9Kxe/medium.jpg

Zover ik begrepen heb moet deze case nog inbreken dus na verloop van tijd zou het beter werken.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Laatst online: 23-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:11:
Mijn smart case van eBay is ook al binnen, ik had gekozen voor een groene versie, dat is eens wat anders dan altijd zwart of wit.

[afbeelding]

Leuke case trouwens, ik heb hem net bevestigd aan mijn Nexus 7 en hij gaat er makkelijk in en de magneetjes doen zijn werk, wanneer ik hem open maak gaat het scherm ook aan en wanneer ik hem dicht maak gaat het scherm uit.

Zo even die stand functionaliteit gebruikt, lijkt aardig te werken, je hebt de video en video bellen stand.

[afbeelding]

En toetsenbord stand.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zover ik begrepen heb moet deze case nog inbreken dus na verloop van tijd zou het beter werken.
Wanneer heb je deze besteld?
Ik heb deze ook besteld bij deze aanbieder: http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Op 9 september, dus ruim een week geleden, heb ik een bevestiging ontvangen dat hij verstuurd is, maar heb nog steeds niks ontvangen.
Is het normaal dat dit zo lang duurt of zou er iets mis gegaan zijn met de verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 11 September besteld, dus heeft een weekje bij mij geduurd. Jouw aanbieder zit in Engeland, mijne kwam uit China en eerlijk gezegd krijg ik wel vaker best snel spullen uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:46

hgp

Albo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:37:
[...]

Ik heb deze ook besteld bij deze aanbieder: http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Op 9 september, dus ruim een week geleden, heb ik een bevestiging ontvangen dat hij verstuurd is, maar heb nog steeds niks ontvangen.
Is het normaal dat dit zo lang duurt of zou er iets mis gegaan zijn met de verzending?
Hier precies hetzelfde. 9 september verzonden maar nog niks ontvangen. Ik heb de verkoper maar even een berichtje gestuurd op ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:08
Ik heb daar ook besteld. Misschien zijn er wel duizenden in de wereld die hem ook besteld hebben en kunnen ze de drukte even niet aan. Ik hoop ze wel snel binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het fijner om die lap van die case los te laten hangen, dan hem vouwen , want dat vind ik niet fijn in hand houden zo, zo los vind ik beter en als dat ook niet praktische is dan de case er maar vanaf halen.

Mijn doel van die case is bedoeld voor bescherming en voor het vervoer van de tablet, gewoon thuis op de bank kan ik op zich zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 20:17
Heb de DODOcase besteld van MobileFun.nl
Als het goed is komt deze volgende week maandag aan.

Iemand al ervaringen met deze case?
Vind ze er strak uitzien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een smart cover heb ik nog een tip om direct na het aanzetten van scherm ook de scherm vergrendeling eraf te halen, dit kun je doen door gezicht ontgrendeling in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sappig schreef op maandag 10 september 2012 @ 19:32:
Bij de HEMA is voor 8,25 deze case te koop. De N7 past er erg mooi in. Op de site staat dat hij binnenkort weer beschikbaar is, maar in de HEMA in Delft (Hoven) lager er nog een paar.

[afbeelding]
Deze Kost nu 6,60euro. Nu helemaal een koopje :-). Die heb ik besteld!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:11:

[afbeelding]

[afbeelding]

En toetsenbord stand.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb zonet diezelfde binnen gekregen (zelfde kleur zelfs, dus je hebt smaak ;) l, hij bevalt echt super! Een stuk beter dan ik verwacht had voor deze prijs :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Albo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:37:
[...]

Dude, ze versturen die dingen gratis vanuit Hongkong, dus dat gaat niet met heel veel spoed ;) Ik had de mijne 5 september besteld, en zonet binnen gekregen. Is nog een stuk sneller dan ik had verwacht!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• rick91
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 01:01
Ik heb zelf sinds twee weken een blauwe CaseCrown Bold Standby Case. Ik heb hem gekocht bij Amazon.ca voor $20,-. De hoes is er in meerdere kleuren (rood, paars, groen, blauw en zwart), voelt zeer degelijk aan en alles past precies.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/7531148/ext/t.net-img/casecrown/closed.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/7531148/ext/t.net-img/casecrown/open.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/7531148/ext/t.net-img/casecrown/standing.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/7531148/ext/t.net-img/casecrown/back.JPG

Ik vond 'm wel veel lijken op sommige andere cases in dit topic?

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:58
StygMa schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:58:
Iemand die hier gebruik maakt van een tablet keyboard? en met name onderstaande, omdat ik er goeie verhalen over lees.

-knip-

Officieele site:
http://www.logitech.com/e...s/tablet-keyboard-android
En op amazon:
http://www.amazon.com/Log...-920-003390/dp/B0054L8N7M

Hoe praktisch is dit in het echt? Bijv in de trein. En is er geen sprake van lag?
Had eigenlijk dezelfde vraag, maar nu er geen reactie op kwam probeer ik het nog maar een keer. Ik ben nl. nog op zoek naar een geschikt toetsenbord voor de Nexus 7, maar deze leek mij toch het meest praktisch.

• Dubrillion
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:20:
Voor mensen met een smart cover heb ik nog een tip om direct na het aanzetten van scherm ook de scherm vergrendeling eraf te halen, dit kun je doen door gezicht ontgrendeling in te stellen.
Of door je ontgrendeling op geen te zetten ;)

Verwijderd

Dat werkt inderdaad, op zich wel leuk maar die case die ik nu heb maakt de Nexus 7 wel iets dikker. Ik heb nu twee manieren om hem te gebruiken met deze case, in portret modus kan ik heb vast houden als een open geslagen boek.

In landschap modus kan ik die flap gewoon laten hangen, hem vouwen aan achterkant vind ik niet fijn, in portret modus kan ik hem ook wel laten hangen.

Wellicht is een TPU case ook geen slecht idee, maar met achterkant van Nexus 7 lijkt me dat wellicht niet direct nodig en vind ik deze smart case toch wat beter, moet wel wennen aan die flap, maar op zich kan het best praktische zijn, bij gebruik flap openen klappen en je kunt beginnen en wanneer je klaar bent dicht maken.

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ik ben nu wel klaar met accesoires voor mijn Nexus 7...

Ik had eerst de Mofred case. Die heb ik net vervangen voor de Smart Case.

Deze is merkbaar kleiner, en het scherm zit er gewoon recht in. Bij de Mofred had ik nog wel eens dat het scherm er wat scheef inlag, en dat ziet er gewoon niet fijn uit. Qua bescherming zal het wel iets minder zijn, maar met de Mofred heb ik toch al een beschadigde hoek opgelopen, dus veel verschil zal het niet maken.

Gisteren heb ik eindelijk mijn USB-Ethernet adapter kunnen testen. Deze werkt perfect.

Er is natuurlijk wel weer een OTG kabeltje nodig, en ik kan niet meer vinden waar ik die gehaald heb.

Mijn verzameling:
Afbeeldingslocatie: http://www.wedda.nl/N7-acc.jpg

• Dubrillion
Koriel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:24:
Ik ben nu wel klaar met accesoires voor mijn Nexus 7...

Ik had eerst de Mofred case. Die heb ik net vervangen voor de Smart Case.

Deze is merkbaar kleiner, en het scherm zit er gewoon recht in. Bij de Mofred had ik nog wel eens dat het scherm er wat scheef inlag, en dat ziet er gewoon niet fijn uit. Qua bescherming zal het wel iets minder zijn, maar met de Mofred heb ik toch al een beschadigde hoek opgelopen, dus veel verschil zal het niet maken.

Gisteren heb ik eindelijk mijn USB-Ethernet adapter kunnen testen. Deze werkt perfect.

Er is natuurlijk wel weer een OTG kabeltje nodig, en ik kan niet meer vinden waar ik die gehaald heb.

Mijn verzameling:
[afbeelding]
Ik heb exact dezelfde Smart Case besteld (en nog wel meerdere hier).
Wanneer heb je deze besteld? Ik heb de mijnes namelijk 9 dagen geleden besteld en nog niks ontvangen 8)7
En heb je even een snelle review wat je ervan vind? :9

• tobitronics
Weet iemand hoe zo'n sleeve heet? Op de ebay pagina staat anti-shock sleeve, maar als ik dat google kom ik alleen op dat artikel uit. Verder zou ik toch sweren dat ik op xda deze een paar keer voorbij heb zien komen maar dan in oranje (op amazon).

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Google-Nexus-7-Anti-Shock-Sleeve-Nimbus-7-Cover-Kindle-Fire-Tablet-PC-Case-/00/s/NzAwWDcwMA==/$(KGrHqZHJCIE-pSH68b,BP84bhs1c!~~60_35.JPG

• agoNITE
tobitronics schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:01:
Weet iemand hoe zo'n sleeve heet? Op de ebay pagina staat anti-shock sleeve, maar als ik dat google kom ik alleen op dat artikel uit. Verder zou ik toch sweren dat ik op xda deze een paar keer voorbij heb zien komen maar dan in oranje (op amazon).

[afbeelding]
Deze lijkt er op:
http://www.mobilefun.nl/3...-nexus-7---zwartgrijs.htm

• Koriel
Dubrillion schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:50:
[...]Ik heb exact dezelfde Smart Case besteld (en nog wel meerdere hier).
Wanneer heb je deze besteld? Ik heb de mijnes namelijk 9 dagen geleden besteld en nog niks ontvangen 8)7
En heb je even een snelle review wat je ervan vind? :9
Op 9 September gekocht, deze ochtend in de bus incl screenprotector en stylus.

Eerste indruk is goed, ligt beter in de hand dan de Mofred. is dunner en ziet er beter uit. Maar is qua kwaliteit en usability niet te vergelijken met bijv Apple spul. Wat ik jammer vind is dat de front van de case ook nog een behoorlijke flap heeft die eromheen gaat en dan pas magnetisch vastzit. Als de front zonder flap vast zou zitten dan was hij imo perfect geweest. Materiaal is nylon-achtig en voelt redelijk aan, maar ook weer hier, het is het net niet. Afwerking is wel goed, alle openingen zitten op de juiste plek, en de knoppen zijn goed te bedienen, en dat laatste is ook weer iets waar deze case beter in is ivm de Mofred.

Ik hou hem wel, is toch een verbetering tov de Mofred case. En ach, het is een €250 tablet.. goed genoeg dunkt mij zo. Zoals ik al schreef, ik ben nu wel klaar.. ;)

Verwijderd

De goedkoopste uitvoering van smart cover van Apple is toch iets van € 40? En dat is ook gewoon nylon achtig materiaal?

Persoonlijk vind ik ontwerp van deze eBay smart cover case wel goed, het is niet helemaal zoals bij de iPad maar het is voor mij erg handige case, verschil met iPad smart cover is dat je die cover niet even op zij kan leggen omdat het aan een case vast zit.

• Dubrillion
tobitronics schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:01:

[afbeelding]
Alsjeblieft
http://www.amazon.co.uk/N...rsal-Tablet/dp/B006XFU4CA
En alsjeblieft
http://www.ebay.com/itm/180795717223

Als je je muis op de afbeelding houd zie je Nimbus 7.
Even googlen en VOILA !!! :9
Vind hem zelf ook wel mooi O-)

Verwijderd

En ik heb de smart cover case er weer af gehaald, hij maakt de Nexus 7 behoorlijk dikker dus ik laat hem er maar af als ik de tablet niet vervoer.

Zo'n case had ik me namelijk gedacht voor het vervoeren van Nexus 7, bijvoorbeeld wanneer ik op reis ga en lange vlucht heb, dan dient deze case en voor bescherming en als stand voor film te kijken in vliegtuig.

• linp
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 13:18
Heeft iemand deze eventueel al gekocht ?
Ik wil hem vaak in de auto in een houder gebruiken ,dus ik vraag me af of in /uit de houder halen makkelijk gaat.

[ Voor 0% gewijzigd door linp op 19-09-2012 19:16 . Reden: spelfout ]

• tobitronics
Dubrillion schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:26:
[...]

Alsjeblieft
http://www.amazon.co.uk/N...rsal-Tablet/dp/B006XFU4CA
En alsjeblieft
http://www.ebay.com/itm/180795717223

Als je je muis op de afbeelding houd zie je Nimbus 7.
Even googlen en VOILA !!! :9
Vind hem zelf ook wel mooi O-)
Die had ik al gevonden, maar ik weet zeker dat er een oranje case was die er sterk op leek....

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Liep toevallig net tegen een dealtje aan in de iBood hunt:

Afbeeldingslocatie: http://i1.expansys.com/img/b/233830/motorola-universal-bluetooth-keyboard-mouse.jpg

Voor maar € 9,95 + € 5,95 verzending. Stond op het punt mijn werk te verlaten maar zag deze nog net op tijd, gelijk besteld, nu is de aanbieding afgelopen maar het is dus een Android keyboard. Moet alleen wachten tot 5 oktober want dat is de verwachte verzenddatum :(

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 01:04
Ja hele mooi toetsenbordjes schijnt, ik heb hem ook maar besteld.

Motorola heeft er ook eentje zonder muis en met uitschuifbare trackpad, die komt er voor mn windows 8 htpc :)

• ArnieNFW
  • Laatst online: 13-09 16:58
Koriel schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:24:
.......Gisteren heb ik eindelijk mijn adapter kunnen testen. Deze werkt perfect.....
Ik vraag me af, waarom heb je de ethernet adapter nodig? Geen WIFI in de buurt?

Verwijderd

ArnieNFW schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:54:
[...]

Vroeg ik me ook af. Maar op sommige hotelkamers heb je ook/juist bedraad internet, en dan kan het makkelijk zijn.
Voor die gevallen heb ik zelf de D-Link DIR-505 aangeschaft, voordeel hiervan is dat je een eigen Wifi Hotspot maakt, zodat je ook je telefoon, laptop, tablet, enzo kan koppelen. Natuurlijk kan dit een gewone router ook, maar deze ik klein (stekkerblokje) en als bijkomend voordeel kan je ook je USB disk koppelen aan de DIR-505, zodat je de content hierop (bijv. op mijn 2.5" 1 TB harddiskje) kan benaderen via één van de gekoppelde apparaten.
En als ik bij buitenlandse klanten zit, is het ook makkelijk om alles via dit apparaatje online te krijgen (whatsapp op de gsm etc).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 09:20 ]

• Koriel
ArnieNFW schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:54:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:18:
[...]
Vroeg ik me ook af. Maar op sommige hotelkamers heb je ook/juist bedraad internet, en dan kan het makkelijk zijn.
Voor die gevallen heb ik zelf de D-Link DIR-505 aangeschaft, voordeel hiervan is dat je een eigen Wifi Hotspot maakt, zodat je ook je telefoon, laptop, tablet, enzo kan koppelen. Natuurlijk kan dit een gewone router ook, maar deze ik klein (stekkerblokje) en als bijkomend voordeel kan je ook je USB disk koppelen aan de DIR-505, zodat je de content hierop (bijv. op mijn 2.5" 1 TB harddiskje) kan benaderen via één van de gekoppelde apparaten.
En als ik bij buitenlandse klanten zit, is het ook makkelijk om alles via dit apparaatje online te krijgen (whatsapp op de gsm etc).
Ik reis erg veel door Europa. Meeste hotels hebben gratis Wifi, en ik heb via T-Mo ook 500mb internet in europa. (€9,95) De DIR-505 ziet er idd erg leuk uit maar voor die enkele keer dat ik hem nodig heb voldoet de ethernet adapter prima. Van alle hotels op ons netwerk zijn er maar 2 waar internet bedraad is en de rest heeft eigenlijk standaard alleen maar wifi. Leuke gadget die DIR-505, maar voor die paar keer per jaar voldoet mijn T-Mo europa internet icm met de adapter prima.
/edit: Laptop gebruik ik al ruim een jaar niet meer, toen ik hem nog wel had draaide ik daar wel eens een hotspot op.. ;-) Nu heb ik alleen een S3 en een N7. En de N7 is eigenlijk niet eens nodig ( Maar wel erg leuk)

[ Voor 6% gewijzigd door Koriel op 20-09-2012 09:44 . Reden: wat toegevoegd ]

Verwijderd

Kijk eens op mijn blog ik heb daar ook eens geschreven over een reis router ter grote van een pakje zakdoekjes of inderdaad stekkerblok.

Dat ding koste mij € 5 ongeveer, ligt wel in China en niet in Nederland, maar is juist bedoeld voor daar te gebruiken in hotels.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:46:
Kijk eens op mijn blog ik heb daar ook eens geschreven over een reis router ter grote van een pakje zakdoekjes of inderdaad stekkerblok.

Dat ding koste mij € 5 ongeveer, ligt wel in China en niet in Nederland, maar is juist bedoeld voor daar te gebruiken in hotels.
Ik had even moeite om me je blog te herinneren, maar ik heb hem gevonden: Earth Dragon: Goedkope mini draadloze router. Mooi apparaatje

• agoNITE
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:31:
Liep toevallig net tegen een dealtje aan in de iBood hunt:

[afbeelding]

Voor maar € 9,95 + € 5,95 verzending. Stond op het punt mijn werk te verlaten maar zag deze nog net op tijd, gelijk besteld, nu is de aanbieding afgelopen maar het is dus een Android keyboard. Moet alleen wachten tot 5 oktober want dat is de verwachte verzenddatum :(
Ook aangeschaft voor de Nexus. Lijkt me een erg fijn toetsenbordje! Had hem al eerder gezien, voor € 29,95. Vond ik nog iets teveel :p
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste