oke dat is goed te doen, thxAnoniem: 180749 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:02:
[...]
Ik heb deze 24 augustus in Hong Kong besteld en vandaag aan gekomen. Die ik hierboven genoemd heb, heb ik ook besteld en die is nog niet binnen. En die komt dus uit de UK en doet er meestal vier dagen over, dus zal morgen of begin volgende week komen.
Ondertussen al iemand een lader met europese stekker te koop gevonden?
Op de site van Asus zelf -> 36 incl verzending. Is me net iets té duur :-)
Op Amazon kun je meestal bv de officiele htc-laders kopen voor 10 incl verzending...
Op de site van Asus zelf -> 36 incl verzending. Is me net iets té duur :-)
Op Amazon kun je meestal bv de officiele htc-laders kopen voor 10 incl verzending...
Anoniem: 180749
Sleeves genoeg op eBay. http://www.ebay.nl/sch/i....rksid=p3286.c0.m270.l1313Gohan040 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:12:
[...]
Iemand enig idee waar deze vanuit nederland te bestellen is?
Ik kan hem alleen op amazon vinden maar die levert dat ding niet in nederland.
Iets wat er sterk op lijkt mag natuurlijk ook, mijn zoektocht heeft nog niet veel vergelijkbaars opgeleverd.
Maar lijkt er allemaal niet op. Deze misschien het meest en is er ook in het zwart: http://www.ebay.nl/itm/AS...m2a216d5ef8#ht_2208wt_947
Zojuist de dark grey hoes van asus binnen gekregen. Woensdag besteld dus redelijk vlug 
Moet zeggen dat de hoes de tablet wel erg mooi beschermd. Maakt de tablet niet bulky wat ik van de andere hoezen die ik voorbij zie komen hier wel kan zeggen. Enige minpunt is toch dat je er geen stand van kan maken.
Maarja het heet niet voor niets een travel case
en niet een stand case.
Moet zeggen dat de hoes de tablet wel erg mooi beschermd. Maakt de tablet niet bulky wat ik van de andere hoezen die ik voorbij zie komen hier wel kan zeggen. Enige minpunt is toch dat je er geen stand van kan maken.
Maarja het heet niet voor niets een travel case
En als ik het goed begreep zit er ook geen wake/sleep functie op ?Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:39:
Zojuist de dark grey hoes van asus binnen gekregen. Woensdag besteld dus redelijk vlug
Maarja het heet niet voor niets een travel caseen niet een stand case.
Ben wel benieuwd naar foto's (front flap volledig omgevouwen, dicht, dikte ...)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 180749 op 07-09-2012 10:49 ]
Nee, heeft ie niet.Anoniem: 180749 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:47:
[...]
En als ik het goed begreep zit er ook geen wake/sleep functie op ?
Ben wel benieuwd naar foto's (front flap volledig omgevouwen, dicht, dikte ...)
Op een van de eerste pagina's staan foto's van de mijne. edit: hier cypher21 in "Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS"
Ik zou het geld iig niet nog een keer aan die hoes uitgeven, maar voor een smartcover achtige oplossing met screen wake/sleep functie gaan. Die van poetic kost bijna het zelfde, en is niet veel dikker dan de originele asus travel cover
[ Voor 19% gewijzigd door cypher21 op 07-09-2012 11:01 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb hem woensdag ook besteld,
Vanmorge track and trace gekregen en krijg hem vandaag binnen..
IK ben ook wel benieuwd naar foto's...
Zou je er een paar kunnen maken?
Vanmorge track and trace gekregen en krijg hem vandaag binnen..
IK ben ook wel benieuwd naar foto's...
Zou je er een paar kunnen maken?

Alstu, nee er zit geen wakeup magneet op.
Zelf vind ik dit niet erg. Volgens mij heeft Google/Asus ook niet officieel aangegeven dat dit een feature is.
Anders hadden ze vast wel een case ervoor uitgebracht.
Foto's kunnen wat licht overkomen, maar in het echt is het iets donkerder.
Ik had hiervoor een BB Playbook met de leather stand case. Uit ervaring blijkt dat ik in 1 jaar maar 1 keer de stand gebruikt had (toen de case binnen was)...
[ Voor 21% gewijzigd door Ryatzu op 07-09-2012 11:12 ]
Nice, dat is de kleur die ik ook in gedachten heb voor die van mijRyatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alstu, nee er zit geen wakeup magneet op.
Zelf vind ik dit niet erg. Volgens mij heeft Google/Asus ook niet officieel aangegeven dat dit een feature is.
Anders hadden ze vast wel een case ervoor uitgebracht.
Foto's kunnen wat licht overkomen, maar in het echt is het iets donkerder.
Ik had hiervoor een BB Playbook met de leather stand case. Uit ervaring blijkt dat ik in 1 jaar maar 1 keer de stand gebruikt had (toen de case binnen was)...
Heb je bij Asus zelf besteld? En hoelang duurde het voor je hem binnen had ?
Oh dat is grijs, ik dacht dat het die lichtblauwe was maar dat de foto's de kleur niet goed weergavenRyatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:39:
Maarja het heet niet voor niets een travel caseen niet een stand case.
[ Voor 23% gewijzigd door agoNITE op 07-09-2012 11:17 ]
Ja dat komt omdat ik naar een raam zit en aangezien het zonnig buiten is komen de foto's licht over.
Maar hij is echt donker grijs. Zoals op de website van:
http://shop.asus.nl/shop/...-Nexus-7-Accessoires.aspx
Waar ik hem tevens besteld had. Woensdag besteld, vrijdag binnen. Dus ongeveer 3 dagen. Ze verzenden met UPS
Edit: Ik zou niet te lang wachten met bestellen. Zo te zien hebben ze maar een beperkte voorraad. Groen is al niet meer op voorraad. Van de 3 indicatie bollen staat alles op 1.
Maar hij is echt donker grijs. Zoals op de website van:
http://shop.asus.nl/shop/...-Nexus-7-Accessoires.aspx
Waar ik hem tevens besteld had. Woensdag besteld, vrijdag binnen. Dus ongeveer 3 dagen. Ze verzenden met UPS
Edit: Ik zou niet te lang wachten met bestellen. Zo te zien hebben ze maar een beperkte voorraad. Groen is al niet meer op voorraad. Van de 3 indicatie bollen staat alles op 1.
[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 07-09-2012 11:24 ]
Bedankt hiervoor, ik zoek inderdaad iets zoals de laatste. Zodat je nog wat extra accesoires kwijt kan zoals bv een usb laad/data kabeltje en misschien nog een headsetje en stylus.Anoniem: 180749 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 00:19:
[...]
Sleeves genoeg op eBay. http://www.ebay.nl/sch/i....rksid=p3286.c0.m270.l1313
Maar lijkt er allemaal niet op. Deze misschien het meest en is er ook in het zwart: http://www.ebay.nl/itm/AS...m2a216d5ef8#ht_2208wt_947
Echter kan ik in dat model wel heel erg veel kwijt! iets te veel zeg maar
Zo'n sleeve is misschien dan maar een tijdelijke oplossing tot ik iets moois tegen kom....
Ik weet dat veel mensen deze nog niet verkrijgbare Nexus dock misschien al gezien hebben, maar aangezien hij nog niet in dit forum topic voorkomt wil ik hem toch even hier plaatsen.

Jammer dat zoiets nog niet verkrijgbaar is aangezien deze gebruikt maakt van de pogo pins aan de zijkant.
Ik zet hem dan toch met een wat fijner gevoel in zo'n dock dan dat ik hem rechtop aansluit op een micro usb plugje..... Je krijgt toch een soort van hefboom, en als er een keer per ongeluk te hard boven tegenaan gestoten word ben ik bang dat hij "krak"

Bovendien is het er op leggen makkelijker dan het meer klikken/schuiven bij een micro usb.
Die dock ziet er goed uit. Alleen dan zou je dus de stroom en line uit poort via de zijkant nog zelf handmatig moet aanluisten?
Toch wel handig voor op me werk. Oor dopjes eraan en gaan
Geen HDMI out, jammer. Verder mooie dock !Gohan040 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:42:
[...]
Bedankt hiervoor, ik zoek inderdaad iets zoals de laatste. Zodat je nog wat extra accesoires kwijt kan zoals bv een usb laad/data kabeltje en misschien nog een headsetje en stylus.
Echter kan ik in dat model wel heel erg veel kwijt! iets te veel zeg maar![]()
Zo'n sleeve is misschien dan maar een tijdelijke oplossing tot ik iets moois tegen kom....
Ik weet dat veel mensen deze nog niet verkrijgbare Nexus dock misschien al gezien hebben, maar aangezien hij nog niet in dit forum topic voorkomt wil ik hem toch even hier plaatsen.
[afbeelding]
Jammer dat zoiets nog niet verkrijgbaar is aangezien deze gebruikt maakt van de pogo pins aan de zijkant.
Ik zet hem dan toch met een wat fijner gevoel in zo'n dock dan dat ik hem rechtop aansluit op een micro usb plugje..... Je krijgt toch een soort van hefboom, en als er een keer per ongeluk te hard boven tegenaan gestoten word ben ik bang dat hij "krak"gaat zeggen.......
Bovendien is het er op leggen makkelijker dan het meer klikken/schuiven bij een micro usb.
De nexus 7 kan geen beeld geven over USB.agoNITE schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:52:
[...]
Geen HDMI out, jammer. Verder mooie dock !
Ik weet niet of ik je goed begrijp maar aan de achter kant van het dock zit onder een usb (voor het laden) en een 3.5mm jack aansluiting (voor naar bv versterker of een oordopjes).Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:49:
Die dock ziet er goed uit. Alleen dan zou je dus de stroom en line uit poort via de zijkant nog zelf handmatig moet aanluisten?
Het is dus juist mooi dat je niet de aansluiting van de nexus zelf gebruikt maar die van het dock.
Dat gaat via de pinnetjes aan de zijkant op de Nexus, niet via de usb poort op de nexus 
Waar dacht je dat die pinnetjes voor waren
Waar dacht je dat die pinnetjes voor waren
[ Voor 20% gewijzigd door cypher21 op 07-09-2012 12:10 ]
agoNITE schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:52:
[...]
Geen HDMI out, jammer. Verder mooie dock !
Klopt HDMI erbij en hij was echt af...... maar eerlijk gezegd heb ik dit nog nooi gebruikt vanaf mijn telefoon.Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:54:
[...]
De nexus 7 kan geen beeld geven over USB.
Ik stream namelijk als ik iets wil zien naar mijn tv of xbmc en dat werkt ook perfect.
De hdmi aansluiting heeft er wel op gezeten. Bij de presentatie van de nexus 7 gebruikte ze deze zelfs om op een groot scherm te projecteren.

Maar om de boel toch zo betaalbaar mogelijk te houden is dit weg gelaten waarschijnlijk.
Net zoals de micro sd, 3g en rear cam.
Overigens is het moederbord voor dit alles wel geschikt (3g weet ik niet zeker) en de behuizing ook plaats.
gehouden.
Maar ga een beetje offtopic... sorry hiervoor
Ach ja, dat is ook zo.Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:54:
[...]
De nexus 7 kan geen beeld geven over USB.
Ik zoek eigenlijk deze alleen dan eentje die wel heel de achterkant en zijkanten bedekt. Want ik vind deze maar karig aan de achterkant / zijkant. En hij moet automatisch locken/unlocken.Anoniem: 180749 schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:18:
In bestelling (een zwarte)
[afbeelding]
Via ebay: http://www.ebay.nl/itm/120972634847
Review:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1840085
Bekijk de review eens .... dat wordt een zwarte case gereviewd en daar kan je zie dat hij de hele zijkant en achterkant bedekt. En ook wakeup/sleep functie zit er op ....Rezje schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:14:
[...]
Ik zoek eigenlijk deze alleen dan eentje die wel heel de achterkant en zijkanten bedekt. Want ik vind deze maar karig aan de achterkant / zijkant. En hij moet automatisch locken/unlocken.
Aaah het lijkt net alsof tie er achterop is geplakt.. en het bovenste en onderste gedeelte van de achterkant niet is afgeschermd. Maar dat is een extra laag dus... De aansluitingen enzo zijn wel degelijk bedekt.Anoniem: 180749 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:16:
[...]
Bekijk de review eens .... dat wordt een zwarte case gereviewd en daar kan je zie dat hij de hele zijkant en achterkant bedekt. En ook wakeup/sleep functie zit er op ....
Alleen op de plaatjes (in dit topic, van mijn vorige quote), zijn die bovenste en onderste gedeeltes wel altijd wit. Ook als je een blauwe of zwarte hoes hebt?
Er blijft een heel klein randje van de tablet zichtbaar, dat is die grijze rand wat je bij het zwarte hoesje ziet. Alle aansluitingen zijn gewoon benaderbaar en niet bedekt.Rezje schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:28:
[...]
Aaah het lijkt net alsof tie er achterop is geplakt.. en het bovenste en onderste gedeelte van de achterkant niet is afgeschermd. Maar dat is een extra laag dus... De aansluitingen enzo zijn wel degelijk bedekt.
Alleen op de plaatjes (in dit topic, van mijn vorige quote), zijn die bovenste en onderste gedeeltes wel altijd wit. Ook als je een blauwe of zwarte hoes hebt?
Deze afbeelding (zwarte schaal, zwarte flap) geeft het allemaal heel duidelijk weer:

En deze afbeelding geeft het hoesje (zwarte schaal, rode flap) weer ZONDER de N7 er in:

Lijkt me nu wel helemaal duidelijk ?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 180749 op 07-09-2012 13:56 ]

Vandaag de ASUS Nexus 7 Travelcase binnen gekregen, en heb er nu al spijt van.
Naar mijn mening en knap beetje overpriced ! en gaat daarom zsm op MP
Mijn zoon heeft deze >>>>>>>>>
http://www.ebay.nl/itm/ws...39617094&var=550172257866
gisteren ontvangen, en ziet er een stuk beter uit.
Kun je wel een goedkope tablet uitbrengen , zijn het de accessoires die voor de winst moeten zorgen !
Hij zit super, geen speling in de schaal/behuizing. Over de volledige lengte zijn hij 'geklemd', zie eerste foto.Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:03:
Lijkt me niet echt een stevige vast zittende behuizing.
Eruit halen kost 'enige' moeite.
Kan me voorstellen.swiper schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:03:
Vandaag de ASUS Nexus 7 Travelcase binnen gekregen, en heb er nu al spijt van.
Naar mijn mening en knap beetje overpriced ! en gaat daarom zsm op MP
Mijn zoon heeft deze >>>>>>>>>
http://www.ebay.nl/itm/ws...39617094&var=550172257866
gisteren ontvangen, en ziet er een stuk beter uit.
Kun je wel een goedkope tablet uitbrengen , zijn het de accessoires die voor de winst moeten zorgen !
De Asus case is een travel case. Ik vind hem voor de prijs precies goed. Stevig etc.
Ik heb er juist totaal geen spijt van. Ik kan hem snel pakken, niet bulky etc
Blijkbaar wordt er vaak een miskoop gemaakt doordat mensen standaard verwachten dat het een stand case is.
Ik heb er juist totaal geen spijt van. Ik kan hem snel pakken, niet bulky etc
Blijkbaar wordt er vaak een miskoop gemaakt doordat mensen standaard verwachten dat het een stand case is.
Als cadeautje voor iemand op zoek naar een mooie case. Nu leek deze me wel iets;
http://www.tabletsmagazin...eevecase-voor-de-nexus-7/
Maar die is wel erg exorbitant duur. Iemand een goedkoper, vergelijkbare case gespot?
Maar die is wel erg exorbitant duur. Iemand een goedkoper, vergelijkbare case gespot?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
60 dollar? damn...Obiter dictum schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:28:
Als cadeautje voor iemand op zoek naar een mooie case. Nu leek deze me wel iets;
Ik weet dat smaken verschillen, maar aan die hoes zou ik nog geen 5 euro uitgeven...
Idem. Ziet er uit als een goedkope hoes die je bij de V&D haalt.cypher21 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:47:
[...]
60 dollar? damn...
Ik weet dat smaken verschillen, maar aan die hoes zou ik nog geen 5 euro uitgeven...
Ja, en de rest;cypher21 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 14:47:
60 dollar? damn...
De prijs valt ook mee (sic!) aangezien je voor deze lederen uitvoering 64 dollar (51 euro) betaalt, maar hou er wel rekening mee dat er voor verzending naar Nederland nog 25 dollar bijkomt waardoor de totaalprijs omgerekend op 71 euro komt.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Komen ook nog eens inklaringskosten bij, reken zomaar op 100 eurie eer dat je je Nexus erin kan stoppen
Boven die ziet het er niet uit, ongetwijfeld sterk dat wel.
Vind m zelf ook niet gek mooi, maar stevig leek het me zeker. Misschien iets esthetischers dan. Van dezelfde site;swiper schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:14:
Komen ook nog eens inklaringskosten bij, reken zomaar op 100 eurie eer dat je je Nexus erin kan stoppen
http://www.tabletsmagazin...s-sleeve-voor-de-nexus-7/
Denk dat dat hem nog wel eens kan worden, of een hoes met toetsenbord erin...
Op eBay voor de helft van de prijs: Deluxe Mofi GOOGLE NEXUS 7 Case,Cover,Protector,Pouch nexus7 (asus) UKObiter dictum schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:17:
[...]
Vind m zelf ook niet gek mooi, maar stevig leek het me zeker. Misschien iets esthetischers dan. Van dezelfde site;
http://www.tabletsmagazin...s-sleeve-voor-de-nexus-7/
Denk dat dat hem nog wel eens kan worden, of een hoes met toetsenbord erin...
Ah, beter! Enige jammere is dat als hij niet bevalt, en hij terug moet je een fortuin kwijt bent aan verzendkostenAnoniem: 180749 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:33:
Op eBay voor de helft van de prijs: Deluxe Mofi GOOGLE NEXUS 7 Case,Cover,Protector,Pouch nexus7 (asus) UK
Als je krijgt naar de afbeeldingen bij die hoes. Je ziet eerst een nexus, daaronder een playbook met amazon logo! en daaronder gewoon de playbook! De nexus en playbook hebben niet dezelfde maten, ik verwacht dus dat die case niet precies om de nexus heel past. Denk dat hij iets ruimer is.
Op die link van tabletmagazine zie je een aantal foto's met N7 erin; past wel lekker!Ryatzu schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:05:
Als je krijgt naar de afbeeldingen bij die hoes. Je ziet eerst een nexus, daaronder een playbook met amazon logo! en daaronder gewoon de playbook! De nexus en playbook hebben niet dezelfde maten, ik verwacht dus dat die case niet precies om de nexus heel past. Denk dat hij iets ruimer is.
Ik heb deze erbij gekocht (bij de Mediamarkt verkopen ze ze, is erg stevig en de binnenkant is mooi afgewerkt met een elastiek waar de de Nexus onder kan doen. De andere kant heeft zacht foam zodat het scherm goed is beschermd. Bevalt prima en is goed mee te nemen.

wat kost zoiets nou daar als ik vragen mag?Walkman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:16:
Ik heb deze erbij gekocht (bij de Mediamarkt verkopen ze ze, is erg stevig en de binnenkant is mooi afgewerkt met een elastiek waar de de Nexus onder kan doen. De andere kant heeft zacht foam zodat het scherm goed is beschermd. Bevalt prima en is goed mee te nemen.[afbeelding]
Weet het niet helemaal zeker maar het was net onder de 20 euro (of 19.99 of 17.99)Gohan040 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:29:
[...]
wat kost zoiets nou daar als ik vragen mag?
ok bedankt... zal daar ook eens een kijkje gaan nemen...Walkman schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:33:
[...]
Weet het niet helemaal zeker maar het was net onder de 20 euro (of 19.99 of 17.99)
Ik heb deze ook gekocht voor mij Nexus7, dacht ergens net onder de 20.Gohan040 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:29:
[...]
wat kost zoiets nou daar als ik vragen mag?
Hiermee durf ik hem met een veilig gevoel in mijn laptoptas of rugzak te steken.
Voelt (en is) heel stevig aan.
Vandaag de officiële Nexus 7 Travel Cover binnengekregen, voldoet precies aan de verwachtingen!
Tablet zit er strak en perfect recht in en verschuift niet. Dat is bij de officiële hoes van mijn Acer Iconia wel anders, daar valt de tablet er half uit bij oppakken..
Zeer tevreden dus, zelfs de knoppen zijn beschermd. Had wel verwacht dat de hoes wat donkerder van kleur zou zijn, maar het blijft een mooie hoes.
Zeer tevreden dus, zelfs de knoppen zijn beschermd. Had wel verwacht dat de hoes wat donkerder van kleur zou zijn, maar het blijft een mooie hoes.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Zojuist ook dezelfde cover besteld als Quad en Colaglas!

Klik
Ik ben benieuwd, ziet er redelijk uit allemaal

Klik
Haha, ik hoop hem morgen of begin volgende week binnen te krijgen.
Ben wel erg nieuwschierig naar, vind het toch eng om met alleen een 'naakte' nexus overstraat of in huis te hebben zonder iets erover heen.
Ben wel erg nieuwschierig naar, vind het toch eng om met alleen een 'naakte' nexus overstraat of in huis te hebben zonder iets erover heen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ook besteld!dexk50 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:37:
[afbeelding]
Klik
Twijfelde nog tussen deze hierboven, de asus travel case of toch wachten op de 3rd generatie poetic case.
Hier bijna precies hetzelfde (de Asus travel Case was geen optie). Ik twijfelde ook tussen de poetic en deze. Maar de poetic heeft een band: dat lijkt handig, maar als je effe snel je tablet wilt pakken gaat dat misschien toch irriteren. Sowieso is die iets dikker, dus ook voor die 'Ultra Slim Smart Leather Case Cover for Asus Google Nexus 7 Tablet' (een hele mond vol
) gegaan.
Ik hoop dat de case wel op gladde tafels kan blijven staan en niet te snel wegglijdt. Bij de poetic leunt de case op de hoes zelf die plat op tafel ligt waardoor deze, hoogstwaarschijnlijk, niet zal wegglijden.
[Edit]: zie nu dat je ook een dunnere poetic hebt die op de 'USSLCCfAGN7T' (
) lijkt. Daar had de bovenstaande comment het waarschijnlijk over. Ik dacht deze.
Ik hoop dat de case wel op gladde tafels kan blijven staan en niet te snel wegglijdt. Bij de poetic leunt de case op de hoes zelf die plat op tafel ligt waardoor deze, hoogstwaarschijnlijk, niet zal wegglijden.
[Edit]: zie nu dat je ook een dunnere poetic hebt die op de 'USSLCCfAGN7T' (
[ Voor 47% gewijzigd door Fleximex op 08-09-2012 10:23 ]
Ik meende ergens gelezen te hebben dat bij de dunnere poetic de front flap niet mooi naar achter gevouwen kan worden. Maar als ik de foto's bekijk, dan denk ik dat ik het mis heb.
Gevonden:

Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=1792355&page=7
Gevonden:

Voor zover ik gelezen heb was dat bij de eerste productie exemplaren. Daarom is deze cover nu uitgesteld om dit te fixxenAnoniem: 180749 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:14:
Ik meende ergens gelezen te hebben dat bij de dunnere poetic de front flap niet mooi naar achter gevouwen kan worden. Maar als ik de foto's bekijk, dan denk ik dat ik het mis heb.
Gevonden:
[afbeelding]
Oh, nice. Deze hoes had mijn voorkeur, maar vanwege dit proleempje toch de andere gekozen. Had ik toch iets langer moeten wachten ....cypher21 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:15:
[...]
Voor zover ik gelezen heb was dat bij de eerste productie exemplaren. Daarom is deze cover nu uitgesteld om dit te fixxen
Als iemand nog snel en mooie functionele hoes zoekt bij de Hema hebben ze deze met zachte binnen voering en past precies!:

Bij de ict afdeling te koop voor 5 euro heet storage bag large.

[ Voor 9% gewijzigd door Haas_nl op 09-09-2012 12:19 ]
Verdorie - had ik gisteren moeten weten! Maandag dan maar even kijken.Haas_nl schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
Als iemand nog snel en mooie functionele hoes zoekt bij de Hema hebben ze deze met zachte binnen voering en past precies!:
[afbeelding]
Smaken verschillen uiteraard, maar het is te zien dat deze 5 euro kost. Ik vind hem echt lelijk.Haas_nl schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
[afbeelding]
Crumpler heeft ook een (vind ik) mooie sleeve waar de Nexus 7 inpast:

link
Is niet heel goedkoop (29 euro) maar ik vind crumpler altijd wel kwalitatief goede dingen maken

link
Is niet heel goedkoop (29 euro) maar ik vind crumpler altijd wel kwalitatief goede dingen maken
Mijn Flickr; Sony A7iii
Het is erg handig als je op een mooiere zit te wachten die je op deal extreme ofzo besteld hebtstreelder schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:11:
[...]
Smaken verschillen uiteraard, maar het is te zien dat deze 5 euro kost. Ik vind hem echt lelijk.
Vanochtend bericht gehad dat de Ultra Slim Smart Leather Case Cover verzonden is. Als het niks is verpats ik hem wel aan me Pa, maar ik heb er vertrouwen in.
Gisteren mijn hoes binnengekregen van all4tablets.nl. Op het eerste gezicht een degelijke hoes, tablet past er goed in en de uitsparingen zitten goed, blijft goed dichtzitten door de magneetjes.
De hoes was 21 euro.

Google Nexus 7 hoes all4tablets.nl
Heeft er iemand al betaalbare goede anti-glare screenprotectors gevonden voor de N7?
De hoes was 21 euro.

Google Nexus 7 hoes all4tablets.nl
Heeft er iemand al betaalbare goede anti-glare screenprotectors gevonden voor de N7?
Hoesje vind ik persoonlijk niet zo heel mooi, maar ze hebben je wel de 'hoofdprijs' laten betalen.nameinanka schreef op zondag 09 september 2012 @ 18:31:
Gisteren mijn hoes binnengekregen van all4tablets.nl. Op het eerste gezicht een degelijke hoes, tablet past er goed in en de uitsparingen zitten goed, blijft goed dichtzitten door de magneetjes.
De hoes was 21 euro.
Op eBay: http://www.ebay.nl/itm/BL...uches&hash=item2c67dc7f32
Anti-glare screenprotectors kan je ook op eBay vinden.
Paar bericht en terug heb ik verwijzingen geplaatst naar reviews hiervan.
ik heb de rotate besteld en al binnen.

leuke ervan is dat je hem 360 graden kan draaien.
dit werkt ook wel goed.
nadeel is dat je hij een stukje uitsteekt wanneer je hem in je hand gebruikt ipv staand op tafel.

leuke ervan is dat je hem 360 graden kan draaien.
dit werkt ook wel goed.
nadeel is dat je hij een stukje uitsteekt wanneer je hem in je hand gebruikt ipv staand op tafel.
Anoniem: 417951
Een paar dagen geleden ben ik een website tegengekomen waar ze al het een en ander hebben. Ik heb meteen een dock en een screenprotector besteld.
Dockingstation Nexus 7:
Waar gekocht: phonegadgets
Prijs: €17.99
Link naar: http://phone-gadgets.com/tablets/asus-google-nexus-7/

Screenprotector Nexus 7:
Prijs €6.99
Link naar: http://phone-gadgets.com/...nti-glare-google-nexus-7/

Leren hoesje Nexus 7:
Link naar: http://phone-gadgets.com/...stand-google-nexus-7-wit/

Het leren hoesje heb ik zelf niet gekocht, maar vond ik er wel goed uit zien. Het dock en de screenprotector bevallen goed
Hopelijk kunnen jullie er wat mee!
Dockingstation Nexus 7:
Link naar: http://phone-gadgets.com/tablets/asus-google-nexus-7/

Screenprotector Nexus 7:
Prijs €6.99
Link naar: http://phone-gadgets.com/...nti-glare-google-nexus-7/

Leren hoesje Nexus 7:
Link naar: http://phone-gadgets.com/...stand-google-nexus-7-wit/

Het leren hoesje heb ik zelf niet gekocht, maar vond ik er wel goed uit zien. Het dock en de screenprotector bevallen goed
Hopelijk kunnen jullie er wat mee!
Anoniem: 454493
http://www.ebay.nl/itm/My...35bf6a55c3#ht_9478wt_1397

Moet zeggen dat ik dit tot nu toe wel het meest stijlvolle dock vind die ik heb gezien!

Moet zeggen dat ik dit tot nu toe wel het meest stijlvolle dock vind die ik heb gezien!
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 454493 op 09-09-2012 23:35 ]
Deze cases van Portenzo vind ik erg stijlvol:

link

link
Er kan bij beide modellen gebruik gemaakt worden van de automatische sleep/wake feature

link

link
Er kan bij beide modellen gebruik gemaakt worden van de automatische sleep/wake feature
Mijn Flickr; Sony A7iii
Afgelopen zaterdag dit even gemaakt :-) Een simpele desktop standaard die voldoetI aan mijn 'eisen'.
Materiaal:
- 2 plankjes MDF
- 2 stukjes kabelgoot
- busje verf

Materiaal:
- 2 plankjes MDF
- 2 stukjes kabelgoot
- busje verf

Anoniem: 454493
Nee, kan gewoon een usb kabel in. Zie de ebay link voor alle foto'sRyatzu schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:22:
Zonder uplaad mogelijkheid?
Iemand die hier gebruik maakt van een tablet keyboard? en met name onderstaande, omdat ik er goeie verhalen over lees.

Officieele site:
http://www.logitech.com/e...s/tablet-keyboard-android
En op amazon:
http://www.amazon.com/Log...-920-003390/dp/B0054L8N7M
Hoe praktisch is dit in het echt? Bijv in de trein. En is er geen sprake van lag?

Officieele site:
http://www.logitech.com/e...s/tablet-keyboard-android
En op amazon:
http://www.amazon.com/Log...-920-003390/dp/B0054L8N7M
Hoe praktisch is dit in het echt? Bijv in de trein. En is er geen sprake van lag?
[ Voor 11% gewijzigd door StygMa op 10-09-2012 10:58 ]
Heel cool. Je kan zelf de kleuren uitkiezen enz. Alleen wel 60 Dollar met alle optiesikmattie schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:47:
[afbeelding]
link
[afbeelding]
link

Deze heb ik net ook besteld. Kost echt niks dus ben benieuwddexk50 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:37:
[afbeelding]
Klik
Doublepost sorry

net de officiele case van asus besteld voor de n7
ben benieuwd, iemand enig idee hoelang het duurt voordat het binnen is?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hint: Zie pagina 5.psyy138 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:32:
net de officiele case van asus besteld voor de n7
+- 3 dagen dus.
PostNL doet momenteel 4 dagen over om mij een pakket te bezorgen dus valt mee
⏩ PVOutput☀️
Mooie cases, maar bij die bovenste moet je je N7 met dubbelzijdig tape (zit er al op) inplakken. Beetje vreemd, als je het mij vraagt.ikmattie schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:47:
[afbeelding]
link
[afbeelding]
link
Dat doet Dodo Case ook. Betekent dat je in principe van plan bent om altijd die case te gebruiken, iets waar ik zelf geen fan van ben. Was wel aan het overwegen om die duurdere versie aan te schaffen, heb ook zoiets voor m'n iPad en het ziet er prachtig uit. Wel maakt deze case het geheel een stuk dikker (ongeveer 2 nexussen op elkaar) en voegt het gewicht toe, wat voor mij redenen zijn om het voorlopig maar bij een travelcase te houden.Framoes schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:35:
[...]
Mooie cases, maar bij die bovenste moet je je N7 met dubbelzijdig tape (zit er al op) inplakken. Beetje vreemd, als je het mij vraagt.
Gisteren bij http://www.xtremeguard.com 3 screenprotectors besteld met de volgende code: 80OFF3. Hiermee kun je er 3 of meer bestellen en krijg je 80% korting. (Als je 3x nexus 7 SP besteld $4,50 excl.)
EDIT: Mag ook voor andere apparaten zijn als het er maar 3 of meer in totaal zijn!
EDIT: Mag ook voor andere apparaten zijn als het er maar 3 of meer in totaal zijn!
[ Voor 18% gewijzigd door Bo0bz op 10-09-2012 18:02 ]
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Mooie cases, maar weet iemand het gewicht ervan?ikmattie schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:47:
[afbeelding]
link
[afbeelding]
link
Je hebt ook nog de Alano versie van Portenzo.....
http://shop.portenzo.com/...oductCode=Alano_for_nexus
Ziet er echt fantastisch uit, alleen 100Dollar vind ik toch een beetje gek.
Zit wel te twijfelen om een BookCase te bestellen

[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 11-09-2012 10:28 ]
Zit te denken om er zelf 1 te gaan makenDubrillion schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:28:
Je hebt ook nog de Alano versie van Portenzo.....![]()
Enige waar ik tegen aanloop is de houten binnenkant en hoe ik de tablet ga bevestigen.
Heb ik ook overna zitten denken.agoNITE schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:30:
[...]
Zit te denken om er zelf 1 te gaan maken
Enige waar ik tegen aanloop is de houten binnenkant en hoe ik de tablet ga bevestigen.
Een oud boek ergens vandaan halen en dan zelf maken.

Voorbeeld:
YouTube: Make a DIY Nexus 7 Smart Case with a Hardcover Book!
Hm, dat is wel de simpele wegDubrillion schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:31:
[...]
Heb ik ook overna zitten denken.
Een oud boek ergens vandaan halen en dan zelf maken.![]()
Voorbeeld:
YouTube: Make a DIY Nexus 7 Smart Case with a Hardcover Book!
Wou de cover ook zelf gaan maken
Nog even geschikte materialen vinden. Helaas heb ik geen frees ofzo, om dat houten gedeelte te maken. Even wat op bedenken.
Ik denk dat je meer geld kwijt ben aan het zelf maken dan laten maken bij Portenzo.agoNITE schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:44:
[...]
Hm, dat is wel de simpele weg
Wou de cover ook zelf gaan maken
Nog even geschikte materialen vinden. Helaas heb ik geen frees ofzo, om dat houten gedeelte te maken. Even wat op bedenken.
Het is wel super gaaf niet daarvan
Hoeft opzich niet duur te zijn natuurlijk, stukje karton voor de hardcover is zo gevonden. Stukje hout ook. Zal eens bij mijn schoonvader kijken of die iets van een frees heeft.Dubrillion schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:46:
[...]
Ik denk dat je meer geld kwijt ben aan het zelf maken dan laten maken bij Portenzo.
Het is wel super gaaf niet daarvan
Verder nog even uitzoeken hoe en waar ik de materialen voor de kaft kan gaan vinden.
Anoniem: 318025
Ik was net zoeken op eBay naar een Nexus 7 case en kwam deze TPU case tegen. Zal dat wat zijn om tablet mee te beschermen?
Ik heb voor mijn telefoon ook zo'n TPU case.
Dan vind ik je een hele vreemde vraag stellenAnoniem: 318025 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:22:
Ik was net zoeken op eBay naar een Nexus 7 case en kwam deze TPU case tegen. Zal dat wat zijn om tablet mee te beschermen?

Alleen mijn telefoon gaat in mijn broekzak, een hoesje voor de Nexus 7 zou dan eerdere in een tas gaan of zak, dus ik weet niet of een TPU case dan wel beste keuze is.Obiter dictum schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:28:
[...]
Dan vind ik je een hele vreemde vraag stellen
Ik denk dat ik beter voor een sleeve kan gaan dat beschermt ook het scherm, een TPU case beschermt alleen de achterkant, bij mijn telefoon is die TPU case wel gewoon praktische.
Zoiets of deze
En dit is zo'n typische case die heb ik eens gehad bij 7 inch tablets uit China.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-09-2012 17:45 ]
Waren er nu ook mensen die deze cover hebben gekocht en al binnen hebben? Ik heb hem een week geleden in ieder geval besteld
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Dat is ook een mooie case, beetje zoals die van de iPad, maar deze heeft een soort hoesje en dan een stuk wat net als bij iPad over je scherm gaat.
Wat had je betaald ik zie dat ie een voorstel accepteert?
Wat had je betaald ik zie dat ie een voorstel accepteert?
Voor de liefhebber zijn de HARDcover for Nexus 7 van Dodo ook bij mobilefun.nl te krijgen voor € 31,99.
Nja beschikbaar, verwacht over 2-3 dagen. En van wat ik zie maar in 2 kleuren:
Paars
Charchoal
Ook binnenkort een case van Belkin:
Belkin Verve Folio Case voor Google Nexus 7
Nja beschikbaar, verwacht over 2-3 dagen. En van wat ik zie maar in 2 kleuren:
Paars
Charchoal
Ook binnenkort een case van Belkin:
Belkin Verve Folio Case voor Google Nexus 7
Krijg idee dat mobilefun inkoopt uit China en doorverkoopt. Veel spul ziet er zo goedkoop uit als het maar kan..
Die Belkin is ook niet alles, vier van die bandjes om de hoeken, nou wat mooi
.
Die Belkin is ook niet alles, vier van die bandjes om de hoeken, nou wat mooi
⏩ PVOutput☀️
Voor iets van € 5 heb je zo'n magnetic case ik twijfel alleen aan kwaliteit van zo'n case.
Zo'n leren sleeve lijkt me meer bescherming bieden, maar je kunt daar weer geen stand van maken.
Maar als ik dan naar die goedkope boek achtige hoesjes kijk dan vind ik een sleeve praktischer.
Zo'n leren sleeve lijkt me meer bescherming bieden, maar je kunt daar weer geen stand van maken.
Maar als ik dan naar die goedkope boek achtige hoesjes kijk dan vind ik een sleeve praktischer.
Dat weet ik wel zeker, daarom kijk ik liever op eBay.Quad schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:26:
Krijg idee dat mobilefun inkoopt uit China en doorverkoopt. Veel spul ziet er zo goedkoop uit als het maar kan..
Die Belkin is ook niet alles, vier van die bandjes om de hoeken, nou wat mooi.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-09-2012 19:28 ]
Die Belkin vind ik om exact dezelfde reden lelijkQuad schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:26:
Die Belkin is ook niet alles, vier van die bandjes om de hoeken, nou wat mooi.
De Dodo vind ik wel mooi, ff zien of ze meer kleuren krijgen:
http://www.dodocase.com/products/hardcover-for-nexus-7
Lekker plakrestjes op de backcover van je Nexus ookagoNITE schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:29:
[...]
Die Belkin vind ik om exact dezelfde reden lelijk
De Dodo vind ik wel mooi, ff zien of ze meer kleuren krijgen:
http://www.dodocase.com/products/hardcover-for-nexus-7
Voor het zelfde geld kan je beter eentje 3 van eBay plukken. Deze bijvoorbeeld: Quad in "Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS"
⏩ PVOutput☀️
Mwah, van wat ik over die Dodo lees maak je het sticky gedeelte weer plakkend met wat water. Ga er niet van uit dat dit resten achterlaat danQuad schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:35:
[...]
Lekker plakrestjes op de backcover van je Nexus ook.
Voor het zelfde geld kan je beter eentje 3 van eBay plukken. Deze bijvoorbeeld: Quad in "Accessoires voor de Google Nexus 7 by ASUS"
Ik ben niet zo gescharmeerd van dat soort hoesjes wat jij linkt..
Ja, ff een paar berichten terug lezen. Thnx.Maardiweb schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:41:
Waren er nu ook mensen die deze cover hebben gekocht en al binnen hebben? Ik heb hem een week geleden in ieder geval besteld
Het is moeilijk om een case te kiezen, praktische en stijlvol om te vervoeren zou ik zeggen een sleeve waar hij helemaal in kan en dus beschermd word tijdens vervoeren.
Deze bedoel ik.

Maar als ik zo lees is deze case toch functioneel en kan ik er mooi een stand van maken.
Alleen een stukje van de zilver bezel word niet beschermd.

Dit is dezelfde case als in dit topic op XDA ook word besproken.
Deze bedoel ik.

Maar als ik zo lees is deze case toch functioneel en kan ik er mooi een stand van maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-09-2012 22:15 ]
Die eerste heb ik; let op, hij is echt ruim voor een Nexus. Laat aan de zijkanten een centimeter over waardoor de nexus nogal vrij beweegtAnoniem: 318025 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:13:
Het is moeilijk om een case te kiezen, praktische en stijlvol om te vervoeren zou ik zeggen een sleeve waar hij helemaal in kan en dus beschermd word tijdens vervoeren.
Deze bedoel ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
Flickr PSN ID= cheironnl
Dus je vind hem eigenlijk niet goed of wat is je conclusie? Op XDA zijn ze lovend over die tweede en als ik in vliegtuig zit is zo'n case echt wel handig.