Da's een goed punt. Wellicht dat je die apps opnieuw moet installeren.eymey schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:02:
Mja, mijn twijfel komt dus vooral voort uit de vraag of normaliter (specifiek gedrag van apps daar gelaten), Android dus wel blijft herkennen dat er nu ineens apps geinstalleerd staan op /storage/sdcard1 (wat eerst /storage/sdcard0 was).
Heb ik persoonlijk geen last van (en ik gebruik dezelfde ROM). Misschien kun je met een geavanceerde task manager kijken welke taken er draaien, en of dat aantal toe neemt als je langere tijd niet reboot.Overigens valt het op dat de Ace2 met 10.2 van 27-2 iedere keer als hij een reboot heeft gehad weer snel is. Na een paar dagen zakt de snelheid enorm in en wordt ook de kans op harde crashes groter.
Toen ik nog de Samsung stock ROM had gebruikte ik daar de app "Root app delete" voor. Daarmee kan je goed bekijken welke (systeem) processen er draaien, en deze kun je ook killen en disablen.
Met CM 10.2 zag ik dat er veel minder (ongewilde) processen draaide, en daarom gebruik de app nu niet meer.