[Feedback] Antec System Building Contest.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PZq6hqepMIDwVN0IisSL5VuR/full.jpg

Dit topic is speciaal voor al je vragen en opmerkingen over de Antec System Building Contest: Quiet vs Power. actie.

[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 01-08-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Is het mogelijk om de pricewatch links van de te kiezen onderdelen ook te plaatsen?

[ Voor 5% gewijzigd door JohnVanZetten op 01-08-2012 12:03 . Reden: Kromme zin ]

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-07 21:03
Sytem? :P

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
JohnVanZetten schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:59:
Is het mogelijk om de pricewatch links van de te kiezen onderdelen ook te plaatsen?
F5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Opties Antec Accent Lighting keuze info priceatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi Tweakers,

Ik heb twee vragen over de contest:
Er wordt gesteld dat je in een bepaalde periode beschikbaar bent voor het bijhouden van een buildlog, discussie etc.? Hoeveel uur per dag moet dit zijn en moet dit op specifieke tijden?
Is het van belang dat de pc volledig afgemonteerd is binnen de gestelde periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Hoi Squishie,

Hoeveel tijd je erin steekt is aan jou. We verwachten wel dat je een serieuze buildblog bij gaat houden, met foto's van alle stappen die je maakt en discussie met andere Tweakers. Maar of je dat in een uur of drie uur doet, dat kan ik niet voor je beslissen.

Ja, we verwachten wel dat de assemblage na die twee weken klaar is. Het is ook niet zomaar een prijsje maar een twee complete PC's van rond de 2k die we weggeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

zeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:27:
Hoi Squishie,

Hoeveel tijd je erin steekt is aan jou. We verwachten wel dat je een serieuze buildblog bij gaat houden, met foto's van alle stappen die je maakt en discussie met andere Tweakers. Maar of je dat in een uur of drie uur doet, dat kan ik niet voor je beslissen.

Ja, we verwachten wel dat de assemblage na die twee weken klaar is. Het is ook niet zomaar een prijsje maar een twee complete PC's van rond de 2k die we weggeven. :)
Ik wou het even verifiëren. Assembleren en een uitgebreide buildblog zal geen probleem zijn binnen de gestelde tijd :).

Leuke contest trouwens, een keer iets anders _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Moet je nu per se 2 systemen bedenken? Er staat in de regels onderin 'lijstje(s)' wat impliceert dat 1 lijstje ook zou kunnen.

Verder een leuke actie moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de niet-Antec onderdelen is het maximum 1, maar is dat ook het minimum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:20:
Dat is wel een goede. Want een optical zou je weg kunnen laten, een harde schijf ook wel (je hebt immers een SSD).
Maar ik kan me voorstellen dat vanuit het opzicht dat deze actie is opgezet (een goede guide maken voor een systeem te bouwen) het handig is als wel alle onderdelen erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Wat ik me eigenlijk afvroeg en een beetje mis in de omschrijving: speelt geld een issue? Of is het leef-je-uit de uitgangspositie is power en quiet!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets anders, hoe zit het met het OS? Lijkt me wel handig om de hardware ook te kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:20:
Je mag iets weglaten als dat beter in je plan past. Je mag alleen niet vervangen met iets anders dat niet op de lijst staat.
TERW_DAN schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:42:
Moet je nu per se 2 systemen bedenken? Er staat in de regels onderin 'lijstje(s)' wat impliceert dat 1 lijstje ook zou kunnen.

Verder een leuke actie moet ik zeggen.
Je mag ook een systeem bedenken. Dan loot je niet mee voor het 'andere' systeem.
loewie1984 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:40:
Wat ik me eigenlijk afvroeg en een beetje mis in de omschrijving: speelt geld een issue? Of is het leef-je-uit de uitgangspositie is power en quiet!
Geld speelt geen issue, als jij 36 fans in de kast kwijt kan : vooral doen. Alleen de niet Antec producten zijn gelimiteerd tot 1 per PC.
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:33:
Nog iets anders, hoe zit het met het OS? Lijkt me wel handig om de hardware ook te kunnen gebruiken :P
De contest gaat over de hardware en de assemblage daarvan. Dus het OS maakt hier geen onderdeel van uit. Een beetje tweaker die een systeem wint van 2 ruggen weet de weg naar de PW wel te vinden voor een OS denk ik zo. Aan de andere kant zijn er genoeg mensen die geen windows willen hebben op hun mooie nieuwe PC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

zeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:53:
Je mag ook een systeem bedenken. Dan loot je niet mee voor het 'andere' systeem.
Ok, duidelijk.
Ik was eigenlijk al wel met 2 lijstjes bezig. Vanavond kijken of ik nog even 2 uurtjes vind om de teksten af te maken (gaat best vlot, zit nu al weer op 4 kantjes tekst :X).
Geld speelt geen issue, als jij 36 fans in de kast kwijt kan : vooral doen. Alleen de niet Antec producten zijn gelimiteerd tot 1 per PC.
Nice.... dus 8 speakersetjes aan 1 PC kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Alles kan als je maar beschrijft in je verhaal (en als je gewonnen hebt in je blog) en en waarom je die onderdelen plaatst. Ook al is een onderdeel 'fixed' het zijn vaak wel essentiële delen van het geheel. :)

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 02-08-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Als ik het goed begrijp ben ik dus kansloos gezien ik de periode op vakantie ben? Had hier wel wat leuke ideetjes over maar helaas dan. Verder zeer leuke actie! Ik zou graag een gehele builddog maken over alle basics, zeker met gewoon onderdelen ga je er nog even extra voor zitten

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTHUGGA
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-08 23:01
Is het vermelden dat je alle kabels van het systeem zou sleeven toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 15:16
Super leuke actie! Succes aan alle deelnemers die mee gaan doen. Ben benieuwd wat voor mooie systemen er mss uit te kast gaan komen. Spijtig dat ik niet mee kan doen. Zit van 21/08 tem 26/08 op Campus Party.

[ Voor 22% gewijzigd door snelleeddie op 02-08-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mu.siQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:42:
Als ik het goed begrijp ben ik dus kansloos gezien ik de periode op vakantie ben? Had hier wel wat leuke ideetjes over maar helaas dan. Verder zeer leuke actie! Ik zou graag een gehele builddog maken over alle basics, zeker met gewoon onderdelen ga je er nog even extra voor zitten
Wanneer zou je weer terug zijn van vakantie? Ik wil wel informeren of er iets mogelijk is maar ik beloof niets.
DTHUGGA schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:48:
Is het vermelden dat je alle kabels van het systeem zou sleeven toegestaan?
Geen probleem. Of je ermee gaat winnen... geen idee. :+ ;)

[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 02-08-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

zeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:29:
[...]
Wanneer zou je weer terug zijn van vakantie? Ik wil wel informeren of er iets mogelijk is maar ik beloof niets.
28 augustus zou ik terug zijn van vakantie en vrijwel direct aan de slag kunnen. Ik hoor graag of er eventueel een mogelijkheid is, anders is het jammer maar helaas (maar dan baal ik toch wel ontzettend ;) )

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik ben pas de 19e terug van mijn 2 maanden lange durende vakantie. Mag ik nog meedoen, aangezien het maar 3 dagen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

Jammer. Het enige wat je dubbel of meer kan doen zijn dus de fans en de lampjes. De rest van Antec dubbel uitvoeren heeft weinig zin. Zo blijft er wel heel weinig ruimte over voor creativiteit en moet ik, hoe leuk de actie ook lijkt, passen. Zo'n kast koop je nml. niet om er 1 videokaart en 1 harddisk in te proppen. Iig ik niet ;w

Suc6 met de actie! Moge de beste winnen _/-\o_ (iemand die het meer nodig heeft dan ik :> )

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mu.siQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:30:
[...]

28 augustus zou ik terug zijn van vakantie en vrijwel direct aan de slag kunnen. Ik hoor graag of er eventueel een mogelijkheid is, anders is het jammer maar helaas (maar dan baal ik toch wel ontzettend ;) )
Ik heb het nagevraagd en dat is echt te kort. Het idee is dat er in de 'bouwperiode' een mogelijkheid is voor interactie en als je er alleen de laatse drie dagen bent dan is dat wel heel erg kort. Het spijt me voor je, volgende keer beter.
ionn schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:28:
Ik ben pas de 19e terug van mijn 2 maanden lange durende vakantie. Mag ik nog meedoen, aangezien het maar 3 dagen zijn?
Die drie dagen aan het begin van de periode missen is geen probleem.
Madrox schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:08:
Jammer. Het enige wat je dubbel of meer kan doen zijn dus de fans en de lampjes. De rest van Antec dubbel uitvoeren heeft weinig zin. Zo blijft er wel heel weinig ruimte over voor creativiteit en moet ik, hoe leuk de actie ook lijkt, passen. Zo'n kast koop je nml. niet om er 1 videokaart en 1 harddisk in te proppen. Iig ik niet ;w

Suc6 met de actie! Moge de beste winnen _/-\o_ (iemand die het meer nodig heeft dan ik :> )
Zoals bij iedereen is de inzet en het enthousiasme oneindig en is de enige limiet het budget. Toch zou ik zelf niet spugen op een bak van tegen de 2000 euro.... ook al zit er dan maar 1 videokaart en 1 SSD in. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 03-08-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mocht Antec meelezen hier dan heb ik 1 tip voor ze : Ik zou heel graag een kast van Antec willen kopen met de volgende eigenschappen =>

- Design van de good old 1080AMG/1030B cases.
- HDD dockingstation zoals de Xigmatek Elysium.
- Plek voor HDD's modulair maken door 2 verschillende systemen aan te bieden :

1. Door middel van 4in3 achtige hotswap modules incl. low noise fan erbij.
2. Door middel van dwars mounten van de HDD's zoals in de Sonata kasten.

- Boven/voor/onder/achterkant geschikt maken voor 120 of 140 mm. brede radiateurs of fans.
- Moederbord tray moet uit te schuiven zijn, zoals bij Lian Li kasten.

Ik ben namelijk toe aan een nieuwe kast en het ziet er naar uit dat het WEER geen Antec wordt voor de zoveelste keer en daar baal ik eigenlijk wel van :| Antec vind ik namelijk toch wel de #1 als het om kasten gaat en voedingen, maar sinds mijn 1030B kast en 480 Watt NeoPower voeding heb ik elke keer naar een ander merk moeten uitwijken... not cool!

Dus ... als het effe kan... PLEASE ?! PRETTY PLEASE ??! :>

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:42

Madrox

Oh, Pharaoh!

zeef schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:51:
Zoals bij iedereen is de inzet en het enthousiasme oneindig en is de enige limiet het budget. Toch zou ik zelf niet spugen op een bak van tegen de 2000 euro.... ook al zit er dan maar 1 videokaart en 1 SSD in. ;)
De limiet gaat wel verder dan het budget, als ik het lijstje bekijk O-)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
Leuke contest maar die onderdelenlijst is wel ontzettend beperkt, die kilowatt platinum voeding is leuk en aardig maar met een enkele 7870 als zwaarst mogelijke videokaartsetup is dat toch wel 3x overkill.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
haarbal schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:59:
Leuke contest maar die onderdelenlijst is wel ontzettend beperkt, die kilowatt platinum voeding is leuk en aardig maar met een enkele 7870 als zwaarst mogelijke videokaartsetup is dat toch wel 3x overkill.
De winnaar kan natuurlijk altijd zelf uitbreiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 20:58
is het nou ook verplicht de power bak met de antec 1100 te doen en de stilte bak met de 280? staat niet echt zwart op wit in de 1e post maar het plaatje suggereert het wel.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee hoor, maak je eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Zo ik denk ff post maken. Hele middag mee bezig geweest :D

Wel jammer dat van de systemen de meeste keuzes a of b zijn. Ik had liever gezien 3 a 4 verschillende keuzes zodat je wat meer diversiteit krijgt. Bijv een nvidia kaart erbij. zodat je kan vergelijken welke beter sneller of stiller is. Of bijv de keuze tussen een WD black of green. :)

We blijven tweakers >:)

[ Voor 3% gewijzigd door victorb op 03-08-2012 17:10 ]

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Mmm twijfel om mee te doen, aangezien ik niet beschik over foto's van me systeem, omdat ik nog op vakantie ben. Dus win kans is dan aannemlijk kleiner volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
ionn schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:45:
Mmm twijfel om mee te doen, aangezien ik niet beschik over foto's van me systeem, omdat ik nog op vakantie ben. Dus win kans is dan aannemlijk kleiner volgens mij.
Kan je niet iets anders bedenken dan foto's? Dat hebben praktisch alle andere inclyding myself gedaan. Misschien verzin je wel iets super creatiefs waar onze mond van open valt :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

loewie1984 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:57:
[...]

Kan je niet iets anders bedenken dan foto's? Dat hebben praktisch alle andere inclyding myself gedaan. Misschien verzin je wel iets super creatiefs waar onze mond van open valt :)
Kwam er net achter dat ik nog foto's bezit van mijn pc wel ouwe waar cable managament zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:29
Mag je ook mee doen als je computer er nou juist vandaag mee op heeft gehouden. (en ik meen het, laatste keer dat ik een ocz vertex gebruik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
davevogel0 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:30:
Mag je ook mee doen als je computer er nou juist vandaag mee op heeft gehouden. (en ik meen het, laatste keer dat ik een ocz vertex gebruik...)
Als je kan posten kan je meedoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Is er nog een leeftijdsrestrictie of kan ik rustig meedoen? (ben 15)

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Krijgen de winnaars ruimte om de foto's via Tweakers te uploaden? aangezien sommige mensen nog geen toegang hebben in het fotoalbum van Tweakers.

[ Voor 39% gewijzigd door davevogel0 op 04-08-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
davevogel0 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:41:
Krijgen de winnaars ruimte om de foto's via Tweakers te uploaden? aangezien sommige mensen nog geen toegang hebben in het fotoalbum van Tweakers.
als dat nodig is dan zullen we daarvoor zorgen. Alleen de winnaars dus hè. ;)
jamy015 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:40:
Is er nog een leeftijdsrestrictie of kan ik rustig meedoen? (ben 15)
Als je van je ouders of verzorgers toestemming hebt dan is deelname geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twcm
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-08 19:03
Hee hallo,

ik zag het volgende in de table op de wedstrijdpagina:
"Opties Antec Accent Lighting keuze info priceatch" -> ik neem aan dat we een "w" uit de scrabble bak moeten pakken?

Andere vraag: Alleen beschikbaar in Rood?
Ik had em graag in het blauw gebruikt. - Rood geeft van die vage figuren aan de deur als de gordijnen open zijn. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door twcm op 05-08-2012 11:55 ]

Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
twcm schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:53:
Hee hallo,

ik zag het volgende in de table op de wedstrijdpagina:
"Opties Antec Accent Lighting keuze info priceatch" -> ik neem aan dat we een "w" uit de scrabble bak moeten pakken?
Fixed :)
Andere vraag: Alleen beschikbaar in Rood?
Ik had em graag in het blauw gebruikt. - Rood geeft van die vage figuren aan de deur als de gordijnen open zijn. ;)
Nee, ook in blauw. Zie ook de productpagina
Available in either red or blue,
De blauwe versie staat ook in de Pricewatch: pricewatch: Antec Accent Lighting Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Is de blauwe versie dan ook beschikbaar voor de webstrijd? om er maar even snel achterna te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:00
Moet/mag je 3 'opties' kiezen, of is het de bedoeling dat je één 'optie' kiest, één 'niet-antec product'.
Of geldt dat alleen voor het product zelf?

Dus ook maar één lighting kit, etc? Och, die zijn van Antec zelf, dus dat mag wel...

[ Voor 23% gewijzigd door alaintje op 06-08-2012 14:19 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Mooi werk van Antec en Tweakers, leuke actie. :)

Misschien wat overbodig, maar om een misverstand te voorkomen; je kan je 'inzending' dus tot overmorgen, Woensdag 8 Augustus 23:59 plaatsen?

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
davevogel0 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:26:
Is de blauwe versie dan ook beschikbaar voor de webstrijd? om er maar even snel achterna te vragen.
Voor zover ik weet wel :)
alaintje schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:38:
Moet/mag je 3 'opties' kiezen, of is het de bedoeling dat je één 'optie' kiest, één 'niet-antec product'.
Of geldt dat alleen voor het product zelf?

Dus ook maar één lighting kit, etc? Och, die zijn van Antec zelf, dus dat mag wel...
Nu weet ik niet zeker of je er al achter bent, maar alle opties die zijn aangegeven zijn producten van Antec zelf inderdaad. Die mag je dus gewoon kiezen en in meerdere hoeveelheden.

Of iedereen zit te springen om een kermisattractie is een ander verhaal :+
SirNobax schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:20:
Mooi werk van Antec en Tweakers, leuke actie. :)

Misschien wat overbodig, maar om een misverstand te voorkomen; je kan je 'inzending' dus tot overmorgen, Woensdag 8 Augustus 23:59 plaatsen?
Tot en met morgen. Staat ook in de openingspost: tot en met woensdag 8 augustus.

Dat houdt inderdaad in dat je woensdag ook nog kan insturen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag je ook 3 hdd nemen voor op de wenslijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Heb gisteren mijn deelname gepost :) maar zit toch met een paar vraagjes:
1) Hoe zit het eigenlijk met meerdere malen mee doen? Ik zie geen echte restricties.
2) Als je niet meerdere malen mee mag doen. Controleerd Tweakers dan ook of er niet één tweaker mee doet met meerdere accounts?
3) Mag je ook meerdere Power en Quiet systemen in je deelname uitwerken? Bijvoorbeeld 2 of 3 per systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:00
zo heel veel valt er niet te varieren...
Alles is een keuze. Maar des te creatiever je er mee om moet gaan :) !

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:09

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Lekker laat met lezen wordt vanavond dan ff die systemen samenstellen.

@Sirnobax bedankt voor de verwittiging anders was ik te laat geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb de mijne er nu ook bij staan: D4NG3R in "Win een dikke PC met de Antec System Building Contest!"
Heeft er iemand nog op of aanmerkingen? Zie ik (vereiste) dingen over het hoofd of heb ik een component vergeten te vermelden met een kleine tekst?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2012 15:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:46:
mag je ook 3 hdd nemen voor op de wenslijst
Nee:
Per systeem kun je zoveel Antec items gebruiken als je wil maar van de overige artikelen maximaal 1 per systeem. Dus 1 videokaart, 1 SSD, 1 monitor. Verlanglijsten die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen.
Mystic Spirit schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:11:
Heb gisteren mijn deelname gepost :) maar zit toch met een paar vraagjes:
1) Hoe zit het eigenlijk met meerdere malen mee doen? Ik zie geen echte restricties.
Mag niet. Het zou anders ook ondoenlijk worden met beoordelen. Doe je best dus op de twee systemen d:)b
2) Als je niet meerdere malen mee mag doen. Controleerd Tweakers dan ook of er niet één tweaker mee doet met meerdere accounts?
Er worden altijd zulke checks uitgevoerd. Het is echter de vraag of dat bij deze contest wel zo handig is. Er wordt nu niet willekeurig geloot; de winnaars worden gekozen op basis van hun inzending.

Iemand kan dus beter al z'n tijd steken in één goed bericht dan in twee matige ;)
3) Mag je ook meerdere Power en Quiet systemen in je deelname uitwerken? Bijvoorbeeld 2 of 3 per systeem?
Nee, twee lijstjes (één Power, één Quiet).
D4NG3R schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:28:
Ik heb de mijne er nu ook bij staan: D4NG3R in "Win een dikke PC met de Antec System Building Contest!"
Heeft er iemand nog op of aanmerkingen? Zie ik (vereiste) dingen over het hoofd of heb ik een component vergeten te vermelden met een kleine tekst?
Zul je toch echt zelf moeten kijken :P We gaan niet de mensen helpen, want ja, dat zou dan niet leuk meer zijn. Als er onduidelijkheid is over de contest an sich dan kan je dat uiteraard wel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even voor de duidelijkheid, want volgens mij heb ik het goed begrepen, maar:
Antec gaat twee Tweakers gelukkig maken met twee High End bazensystemen.
2 Tweakers winnen elk 1 systeem, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:43:
Nog even voor de duidelijkheid, want volgens mij heb ik het goed begrepen, maar:

[...]

2 Tweakers winnen elk 1 systeem, toch?
Correct. Volgens mij is het daarbij zo dat de ene tweaker de Power krijgt en de andere de Quiet.

Het staat er misschien wat cryptisch, maar bij deze dus verhelderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Je kan dus alle producten van de Antec site in de pc's bouwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
caanova1984 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:46:
Je kan dus alle producten van de Antec site in de pc's bouwen ?
Nee, enkel de producten die in openingspost staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Pfff, kantje boort!

Edit: shit! Ik heb me een dag vergist! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

[b][message=38713459,noline]Zerfox schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:08 Edit: shit! Ik heb me een dag vergist! |:(
Je hebt nog 12 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Bolletje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:54:
[...]

Nee, enkel de producten die in openingspost staan..
Jammer dat hondje om je pc opte zetten was wel zo makkelijk voor de bouw en review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Hoe laat morgen zijn de uitslagen bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
caanova1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:06:
[...]

Jammer dat hondje om je pc opte zetten was wel zo makkelijk voor de bouw en review :)
Huh, hondje? :P
davevogel0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:56:
Hoe laat morgen zijn de uitslagen bekent?
Wanneer de beoordelingen gedaan zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Wanneer loopt de deadline af? 00:00 vanavond?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Sniperzkillz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:13:
Wanneer loopt de deadline af? 00:00 vanavond?
23:59 vandaag ja :)

Mensen hebben dus nog een half uur de tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 08-08-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

Bolletje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:14:
[...]

[...]

Doen jullie het orgineelste verhaal ? Of word het lootje trekken :9 tussen x aantal goede cases? >:)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
3DDude schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:38:
[...]

Doen jullie het orgineelste verhaal ? Of word het lootje trekken :9 tussen x aantal goede cases? >:)
De inzendingen worden op meerdere criteria beoordeeld. Hoe dat precies in z'n werk gaat ga ik verder niet over corresponderen.

Het is in elk geval geen lootje trekken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes iedereen! Dat de beste moge winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Succes allemaal :9 Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden van deze antec contest! Kan nog alle kanten op gaan vanaf nu :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

En nu maar afwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
inderdaad en HOPEN dat ik wat kan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davevogel0 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 01:07:
inderdaad en HOPEN dat ik wat kan slapen.
inderdaad ik denk dat dat veel tweakers vandaag niet zal lukker en veel geluk iedereen :O

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanacht i.i.g. maar kort geslapen van de contest. Niet vanwege de spanning ofzo, maar ik moest mijn hele post nog in elkaar draaien. Ik had er eigenlijk eergisteren ook nog wat aan willen doen, maar dat is er niet echt van gekomen. :)

Het is voor mij 9 jaar geleden, dat ik echt een leuk systeem in elkaar heb gezet. Ondertussen wel wat systeempjes gebouwd, maar die waren eigenlijk altijd voor familie/vrienden en niet echt heel erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

Jij bent al jarig vandaag -> dus je krijgt als het goed is genoeg cadeaus.
Heb je zo'n Antec systeem niet meer nodig :P
of juist wel ;)

Naja moge de beste winnen ofzo :)

Huh bizar ik bekijk de jarige mensen van de dag: staat
[Verwijderde gebruiker] 3d-dude met een streepje ertussen :|

[ Voor 20% gewijzigd door 3DDude op 09-08-2012 10:13 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
De kans is wel echt groot trouwens. Slechts een 70 tal posts in het topic en niet alle posts zijn ook daadwerkelijk inzendingen en sommige voldoen niet aan de regels.

Ik wil wel beginnen met dat build log. Laat maar komen de spulletjes en we sleutelen hem zeer uitgebreid gedocumenteerd in elkaar....

Ik ben benieuwd wanneer het bekend wordt!

[ Voor 6% gewijzigd door R.E. op 09-08-2012 11:39 ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
Er zijn 62 deelnames waarvan maar ongeveer de helft heeft maar zijn voorkeur bekent gemaakt dus ja de kansen zijn relatief groot. Hoe ik dit weet? Ik ben zo gek geweest het op een blaadje allemaal te noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

R.E. schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:38:
De kans is wel echt groot trouwens. Slechts een 70 tal posts in het topic en niet alle posts zijn ook daadwerkelijk inzendingen en sommige voldoen niet aan de regels.

Ik wil wel beginnen met dat build log. Laat maar komen de spulletjes en we sleutelen hem zeer uitgebreid gedocumenteerd in elkaar....

Ik ben benieuwd wanneer het bekend wordt!
Shiiiit, ik niet meedoen omdat ik dacht dat er wel een paar 1000 zouden aanmelden ;)... Nou ja, dan wens ik de deelnemers iig succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

[...]

[...]

;) Jep hondje http://www.antec.com/product.php?id=2455&pid=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha hondje ik denk dat ik het bergrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Is er ook iemand die een amd cpu op intel bord wil plaatsen :9 Ik heb wel post doorgekeken kon er helaas niet 1 vinden die het wil gaan proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik zat er net ook naar te zoeken zou wel grappig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond hoelaat zijn de winnaars bekend vandaag? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DDude schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:38:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop lootje. Want een origineel verhaal had ik niet echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had een probleem met quote vandaar dat er perongeluk 2 berichten van mij staan oo en ze gaan geen lootjes trekken maar je hebt vast wel kans om te winnen chestertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:10:
had een probleem met quote vandaar dat er perongeluk 2 berichten van mij staan oo en ze gaan geen lootjes trekken maar je hebt vast wel kans om te winnen chestertje
Zolang maar iemand wint die het verdient. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

victorb schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:01:
Is er ook iemand die een amd cpu op intel bord wil plaatsen :9 Ik heb wel post doorgekeken kon er helaas niet 1 vinden die het wil gaan proberen >:)
Daarom hebben ze ook tweakers gekozen ipv van bv ComputerTotaal.

Mocht ik winnen zal ik beide setups in beide cases bouwen.
Waarschijnlijk ook wel leuk om te kijken wie van de winnaars het snelst zijn pc in elkaar kan zetten.

Je bent wel heel benieuwd wie wint he Dell;) Hoop dat ik uverhaubt aan de regels voldoe.

@ chester
Waarschijnlijk kijken ze wie het op zo'n orgineel mogelijke manier zo'n buildlog in elkaar kan zetten met de tekst die hij heeft geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Link klopt niet zegt de site + ik krijg die irritante regio kies hoofdpagina die ze nu toch echt een keer moeten weghalen ... :|

Vanuit de pricewatch komt die ook elke keer terug zonder redirect naar het product erna |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooienb
  • Laatst online: 16-12-2020
Kijken of ik win. Denk 't niet, sommigen hebben echt geweldige inzendingen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

3DDude schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:10:
[...]

Jij bent al jarig vandaag -> dus je krijgt als het goed is genoeg cadeaus.
Heb je zo'n Antec systeem niet meer nodig :P
of juist wel ;)

Naja moge de beste winnen ofzo :)

Huh bizar ik bekijk de jarige mensen van de dag: staat
[Verwijderde gebruiker] 3d-dude met een streepje ertussen :|
Niet echt, mijn ouders zijn niet zo gul hoor en mijn familiekring is ook heel klein ;) Dus als ik win zou wel een top cadeau zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Succes medekandidaten! Moge de beste winnen :D
Ik gok dat de winnaars tussen 15:00 en 17:00 bekend worden gemaakt, dit was bij eerdere acties volgens mij ook het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

nero355 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:31:
[...]

Link klopt niet zegt de site + ik krijg die irritante regio kies hoofdpagina die ze nu toch echt een keer moeten weghalen ... :|

Vanuit de pricewatch komt die ook elke keer terug zonder redirect naar het product erna |:(
Zo dan Afbeeldingslocatie: http://i1154.photobucket.com/albums/p524/breedzzz/PC/LanBoard_q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
caanova1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Mocht ik winnen zal ik beide setups in beide cases bouwen.
Waarschijnlijk ook wel leuk om te kijken wie van de winnaars het snelst zijn pc in elkaar kan zetten.
Je wint maar 1 setup 1 case 1 psu 1 cpu mobo set etc ;)

Als ik zou winnen ga ik echt niet snel het systeem bouwen :P Want veel leuker om rustig te bouwen filmpjes te maken etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Ja das 1 onderdeel daarnaast kan je dan nog een snelheids rondje doen.;)
2 weken voor het bouwen van een pc is zeeen met tijd.

Je krijgt beide setups thuis gestuurd om in te bouwen toch. Zijn 2 fases met winnen toch deze en die van de buildlog. Het kan dus 2 keer feest zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door NLKornolio op 09-08-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je daar zo bij?
1 tweaker wint een Quiet systeem en 1 tweaker wint een Power systeem, vervolgens moeten ze beide een buildlog bijhouden voor hun eigen systeem.
Althans, dat is hoe ik het begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davevogel0 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:45:
Er zijn 62 deelnames waarvan maar ongeveer de helft heeft maar zijn voorkeur bekent gemaakt dus ja de kansen zijn relatief groot. Hoe ik dit weet? Ik ben zo gek geweest het op een blaadje allemaal te noteren.
Dat van die voorkeur hadden ze ook wel erg goed verstopt. Daar heb ik ook overheen gelezen. Ik heb vooral de "uitgebreide versie" van de opdracht goed bekeken en daar stond het niet in. Maargoed, ik vind het lame om nu nog de post aan te gaan passen. Dat doe ik dus ook niet. Als dat reden is voor uitsluiting, so be it.

(En een echte voorkeur heb ik niet, eigenlijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:16:
[...]

Dat van die voorkeur hadden ze ook wel erg goed verstopt. Daar heb ik ook overheen gelezen. Ik heb vooral de "uitgebreide versie" van de opdracht goed bekeken en daar stond het niet in. Maargoed, ik vind het lame om nu nog de post aan te gaan passen. Dat doe ik dus ook niet. Als dat reden is voor uitsluiting, so be it.

(En een echte voorkeur heb ik niet, eigenlijk.)
Ik heb het zelfde voor als jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio

NLKornolio

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:10:
Hoe kom je daar zo bij?
1 tweaker wint een Quiet systeem en 1 tweaker wint een Power systeem, vervolgens moeten ze beide een buildlog bijhouden voor hun eigen systeem.
Althans, dat is hoe ik het begrepen heb.
Je moet beide systemen bouwen toch ? Waarna je er maar 1 kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Nee je wint 1 systeem silent of power. Naar je eigen config en die moet je bouwen en verslag doen

Pagina: 1 2 Laatste