Dit topic is speciaal voor al je vragen en opmerkingen over de Antec System Building Contest: Quiet vs Power. actie.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 01-08-2012 14:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 01-08-2012 14:50 ]
[ Voor 5% gewijzigd door JohnVanZetten op 01-08-2012 12:03 . Reden: Kromme zin ]
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
F5JohnVanZetten schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:59:
Is het mogelijk om de pricewatch links van de te kiezen onderdelen ook te plaatsen?
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Ik wou het even verifiëren. Assembleren en een uitgebreide buildblog zal geen probleem zijn binnen de gestelde tijdzeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:27:
Hoi Squishie,
Hoeveel tijd je erin steekt is aan jou. We verwachten wel dat je een serieuze buildblog bij gaat houden, met foto's van alle stappen die je maakt en discussie met andere Tweakers. Maar of je dat in een uur of drie uur doet, dat kan ik niet voor je beslissen.
Ja, we verwachten wel dat de assemblage na die twee weken klaar is. Het is ook niet zomaar een prijsje maar een twee complete PC's van rond de 2k die we weggeven.
Dat is wel een goede. Want een optical zou je weg kunnen laten, een harde schijf ook wel (je hebt immers een SSD).Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:20:
Van de niet-Antec onderdelen is het maximum 1, maar is dat ook het minimum?
Verwijderd
Je mag iets weglaten als dat beter in je plan past. Je mag alleen niet vervangen met iets anders dat niet op de lijst staat.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:20:
Van de niet-Antec onderdelen is het maximum 1, maar is dat ook het minimum?
Je mag ook een systeem bedenken. Dan loot je niet mee voor het 'andere' systeem.TERW_DAN schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:42:
Moet je nu per se 2 systemen bedenken? Er staat in de regels onderin 'lijstje(s)' wat impliceert dat 1 lijstje ook zou kunnen.
Verder een leuke actie moet ik zeggen.
Geld speelt geen issue, als jij 36 fans in de kast kwijt kan : vooral doen. Alleen de niet Antec producten zijn gelimiteerd tot 1 per PC.loewie1984 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:40:
Wat ik me eigenlijk afvroeg en een beetje mis in de omschrijving: speelt geld een issue? Of is het leef-je-uit de uitgangspositie is power en quiet!
De contest gaat over de hardware en de assemblage daarvan. Dus het OS maakt hier geen onderdeel van uit. Een beetje tweaker die een systeem wint van 2 ruggen weet de weg naar de PW wel te vinden voor een OS denk ik zo. Aan de andere kant zijn er genoeg mensen die geen windows willen hebben op hun mooie nieuwe PC.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:33:
Nog iets anders, hoe zit het met het OS? Lijkt me wel handig om de hardware ook te kunnen gebruiken
Ok, duidelijk.zeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:53:
Je mag ook een systeem bedenken. Dan loot je niet mee voor het 'andere' systeem.
Nice.... dus 8 speakersetjes aan 1 PC kan ookGeld speelt geen issue, als jij 36 fans in de kast kwijt kan : vooral doen. Alleen de niet Antec producten zijn gelimiteerd tot 1 per PC.
[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 02-08-2012 16:20 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 22% gewijzigd door snelleeddie op 02-08-2012 21:18 ]
Wanneer zou je weer terug zijn van vakantie? Ik wil wel informeren of er iets mogelijk is maar ik beloof niets.Mu.siQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:42:
Als ik het goed begrijp ben ik dus kansloos gezien ik de periode op vakantie ben? Had hier wel wat leuke ideetjes over maar helaas dan. Verder zeer leuke actie! Ik zou graag een gehele builddog maken over alle basics, zeker met gewoon onderdelen ga je er nog even extra voor zitten
Geen probleem. Of je ermee gaat winnen... geen idee.DTHUGGA schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 18:48:
Is het vermelden dat je alle kabels van het systeem zou sleeven toegestaan?
[ Voor 19% gewijzigd door zeef op 02-08-2012 20:29 ]
28 augustus zou ik terug zijn van vakantie en vrijwel direct aan de slag kunnen. Ik hoor graag of er eventueel een mogelijkheid is, anders is het jammer maar helaas (maar dan baal ik toch wel ontzettendzeef schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:29:
[...]
Wanneer zou je weer terug zijn van vakantie? Ik wil wel informeren of er iets mogelijk is maar ik beloof niets.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Ik heb het nagevraagd en dat is echt te kort. Het idee is dat er in de 'bouwperiode' een mogelijkheid is voor interactie en als je er alleen de laatse drie dagen bent dan is dat wel heel erg kort. Het spijt me voor je, volgende keer beter.Mu.siQ schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 22:30:
[...]
28 augustus zou ik terug zijn van vakantie en vrijwel direct aan de slag kunnen. Ik hoor graag of er eventueel een mogelijkheid is, anders is het jammer maar helaas (maar dan baal ik toch wel ontzettend)
Die drie dagen aan het begin van de periode missen is geen probleem.ionn schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 00:28:
Ik ben pas de 19e terug van mijn 2 maanden lange durende vakantie. Mag ik nog meedoen, aangezien het maar 3 dagen zijn?
Zoals bij iedereen is de inzet en het enthousiasme oneindig en is de enige limiet het budget. Toch zou ik zelf niet spugen op een bak van tegen de 2000 euro.... ook al zit er dan maar 1 videokaart en 1 SSD in.Madrox schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:08:
Jammer. Het enige wat je dubbel of meer kan doen zijn dus de fans en de lampjes. De rest van Antec dubbel uitvoeren heeft weinig zin. Zo blijft er wel heel weinig ruimte over voor creativiteit en moet ik, hoe leuk de actie ook lijkt, passen. Zo'n kast koop je nml. niet om er 1 videokaart en 1 harddisk in te proppen. Iig ik niet![]()
Suc6 met de actie! Moge de beste winnen(iemand die het meer nodig heeft dan ik
)
[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 03-08-2012 10:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De limiet gaat wel verder dan het budget, als ik het lijstje bekijkzeef schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:51:
Zoals bij iedereen is de inzet en het enthousiasme oneindig en is de enige limiet het budget. Toch zou ik zelf niet spugen op een bak van tegen de 2000 euro.... ook al zit er dan maar 1 videokaart en 1 SSD in.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Mechwarrior Online: Flapdrol
De winnaar kan natuurlijk altijd zelf uitbreiden.haarbal schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:59:
Leuke contest maar die onderdelenlijst is wel ontzettend beperkt, die kilowatt platinum voeding is leuk en aardig maar met een enkele 7870 als zwaarst mogelijke videokaartsetup is dat toch wel 3x overkill.
Mechwarrior Online: Flapdrol
[ Voor 3% gewijzigd door victorb op 03-08-2012 17:10 ]
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Kan je niet iets anders bedenken dan foto's? Dat hebben praktisch alle andere inclyding myself gedaan. Misschien verzin je wel iets super creatiefs waar onze mond van open valtionn schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:45:
Mmm twijfel om mee te doen, aangezien ik niet beschik over foto's van me systeem, omdat ik nog op vakantie ben. Dus win kans is dan aannemlijk kleiner volgens mij.
Kwam er net achter dat ik nog foto's bezit van mijn pc wel ouwe waar cable managament zuigtloewie1984 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 18:57:
[...]
Kan je niet iets anders bedenken dan foto's? Dat hebben praktisch alle andere inclyding myself gedaan. Misschien verzin je wel iets super creatiefs waar onze mond van open valt
Als je kan posten kan je meedoen.davevogel0 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:30:
Mag je ook mee doen als je computer er nou juist vandaag mee op heeft gehouden. (en ik meen het, laatste keer dat ik een ocz vertex gebruik...)
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
[ Voor 39% gewijzigd door davevogel0 op 04-08-2012 15:06 ]
als dat nodig is dan zullen we daarvoor zorgen. Alleen de winnaars dus hè.davevogel0 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:41:
Krijgen de winnaars ruimte om de foto's via Tweakers te uploaden? aangezien sommige mensen nog geen toegang hebben in het fotoalbum van Tweakers.
Als je van je ouders of verzorgers toestemming hebt dan is deelname geen probleem.jamy015 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:40:
Is er nog een leeftijdsrestrictie of kan ik rustig meedoen? (ben 15)
[ Voor 30% gewijzigd door twcm op 05-08-2012 11:55 ]
Do not meddle in the affairs of dragons. For thou art crunchy an taste good with ketchup.
Fixedtwcm schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 11:53:
Hee hallo,
ik zag het volgende in de table op de wedstrijdpagina:
"Opties Antec Accent Lighting keuze info priceatch" -> ik neem aan dat we een "w" uit de scrabble bak moeten pakken?
Nee, ook in blauw. Zie ook de productpaginaAndere vraag: Alleen beschikbaar in Rood?
Ik had em graag in het blauw gebruikt. - Rood geeft van die vage figuren aan de deur als de gordijnen open zijn.
De blauwe versie staat ook in de Pricewatch: pricewatch: Antec Accent Lighting BlueAvailable in either red or blue,
[ Voor 23% gewijzigd door alaintje op 06-08-2012 14:19 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Pentaxiaan
Voor zover ik weet weldavevogel0 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:26:
Is de blauwe versie dan ook beschikbaar voor de webstrijd? om er maar even snel achterna te vragen.
Nu weet ik niet zeker of je er al achter bent, maar alle opties die zijn aangegeven zijn producten van Antec zelf inderdaad. Die mag je dus gewoon kiezen en in meerdere hoeveelheden.alaintje schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:38:
Moet/mag je 3 'opties' kiezen, of is het de bedoeling dat je één 'optie' kiest, één 'niet-antec product'.
Of geldt dat alleen voor het product zelf?
Dus ook maar één lighting kit, etc? Och, die zijn van Antec zelf, dus dat mag wel...
Tot en met morgen. Staat ook in de openingspost: tot en met woensdag 8 augustus.SirNobax schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:20:
Mooi werk van Antec en Tweakers, leuke actie.![]()
Misschien wat overbodig, maar om een misverstand te voorkomen; je kan je 'inzending' dus tot overmorgen, Woensdag 8 Augustus 23:59 plaatsen?
Absoluut relatief, relatief absoluut.
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 07-08-2012 15:47 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nee:Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:46:
mag je ook 3 hdd nemen voor op de wenslijst
Per systeem kun je zoveel Antec items gebruiken als je wil maar van de overige artikelen maximaal 1 per systeem. Dus 1 videokaart, 1 SSD, 1 monitor. Verlanglijsten die hier niet aan voldoen worden niet meegenomen.
Mag niet. Het zou anders ook ondoenlijk worden met beoordelen. Doe je best dus op de twee systemenMystic Spirit schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:11:
Heb gisteren mijn deelname gepostmaar zit toch met een paar vraagjes:
1) Hoe zit het eigenlijk met meerdere malen mee doen? Ik zie geen echte restricties.
Er worden altijd zulke checks uitgevoerd. Het is echter de vraag of dat bij deze contest wel zo handig is. Er wordt nu niet willekeurig geloot; de winnaars worden gekozen op basis van hun inzending.2) Als je niet meerdere malen mee mag doen. Controleerd Tweakers dan ook of er niet één tweaker mee doet met meerdere accounts?
Nee, twee lijstjes (één Power, één Quiet).3) Mag je ook meerdere Power en Quiet systemen in je deelname uitwerken? Bijvoorbeeld 2 of 3 per systeem?
Zul je toch echt zelf moeten kijkenD4NG3R schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:28:
Ik heb de mijne er nu ook bij staan: D4NG3R in "Win een dikke PC met de Antec System Building Contest!"
Heeft er iemand nog op of aanmerkingen? Zie ik (vereiste) dingen over het hoofd of heb ik een component vergeten te vermelden met een kleine tekst?
Verwijderd
2 Tweakers winnen elk 1 systeem, toch?Antec gaat twee Tweakers gelukkig maken met twee High End bazensystemen.
Correct. Volgens mij is het daarbij zo dat de ene tweaker de Power krijgt en de andere de Quiet.Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:43:
Nog even voor de duidelijkheid, want volgens mij heb ik het goed begrepen, maar:
[...]
2 Tweakers winnen elk 1 systeem, toch?
Nee, enkel de producten die in openingspost staan..caanova1984 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:46:
Je kan dus alle producten van de Antec site in de pc's bouwen ?
Je hebt nog 12 uur[b][message=38713459,noline]Zerfox schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:08 Edit: shit! Ik heb me een dag vergist!
Jammer dat hondje om je pc opte zetten was wel zo makkelijk voor de bouw en reviewBolletje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 23:54:
[...]
Nee, enkel de producten die in openingspost staan..
Huh, hondje?caanova1984 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:06:
[...]
Jammer dat hondje om je pc opte zetten was wel zo makkelijk voor de bouw en review
Wanneer de beoordelingen gedaan zijndavevogel0 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:56:
Hoe laat morgen zijn de uitslagen bekent?
PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
23:59 vandaag jaSniperzkillz schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:13:
Wanneer loopt de deadline af? 00:00 vanavond?
[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 08-08-2012 23:29 ]
Doen jullie het orgineelste verhaal ? Of word het lootje trekkenBolletje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
Huh, hondje?
[...]
Wanneer de beoordelingen gedaan zijn
Be nice, You Assholes :)
De inzendingen worden op meerdere criteria beoordeeld. Hoe dat precies in z'n werk gaat ga ik verder niet over corresponderen.3DDude schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:38:
[...]
Doen jullie het orgineelste verhaal ? Of word het lootje trekkentussen x aantal goede cases?
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Verwijderd
inderdaad ik denk dat dat veel tweakers vandaag niet zal lukker en veel geluk iedereendavevogel0 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 01:07:
inderdaad en HOPEN dat ik wat kan slapen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 01:36 ]
Verwijderd
Jij bent al jarig vandaag -> dus je krijgt als het goed is genoeg cadeaus.
[ Voor 20% gewijzigd door 3DDude op 09-08-2012 10:13 ]
Be nice, You Assholes :)
[ Voor 6% gewijzigd door R.E. op 09-08-2012 11:39 ]
Vette shit!
Shiiiit, ik niet meedoen omdat ik dacht dat er wel een paar 1000 zouden aanmeldenR.E. schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:38:
De kans is wel echt groot trouwens. Slechts een 70 tal posts in het topic en niet alle posts zijn ook daadwerkelijk inzendingen en sommige voldoen niet aan de regels.
Ik wil wel beginnen met dat build log. Laat maar komen de spulletjes en we sleutelen hem zeer uitgebreid gedocumenteerd in elkaar....
Ik ben benieuwd wanneer het bekend wordt!
Bolletje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
Huh, hondje?
[...]
Verwijderd
3DDude schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:38:
[...]
Doen jullie het orgineelste verhaal ? Of word het lootje trekkentussen x aantal goede cases?
Verwijderd
Bolletje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
Huh, hondje?
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Zolang maar iemand wint die het verdient.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:10:
had een probleem met quote vandaar dat er perongeluk 2 berichten van mij staan oo en ze gaan geen lootjes trekken maar je hebt vast wel kans om te winnen chestertje
Daarom hebben ze ook tweakers gekozen ipv van bv ComputerTotaal.victorb schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:01:
Is er ook iemand die een amd cpu op intel bord wil plaatsenIk heb wel post doorgekeken kon er helaas niet 1 vinden die het wil gaan proberen
Link klopt niet zegt de site + ik krijg die irritante regio kies hoofdpagina die ze nu toch echt een keer moeten weghalen ...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Niet echt, mijn ouders zijn niet zo gul hoor en mijn familiekring is ook heel klein3DDude schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:10:
[...]
Jij bent al jarig vandaag -> dus je krijgt als het goed is genoeg cadeaus.
Heb je zo'n Antec systeem niet meer nodig![]()
of juist wel![]()
Naja moge de beste winnen ofzo
Huh bizar ik bekijk de jarige mensen van de dag: staat
[Verwijderde gebruiker] 3d-dude met een streepje ertussen
Zo dannero355 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:31:
[...]
Link klopt niet zegt de site + ik krijg die irritante regio kies hoofdpagina die ze nu toch echt een keer moeten weghalen ...
Vanuit de pricewatch komt die ook elke keer terug zonder redirect naar het product erna
Je wint maar 1 setup 1 case 1 psu 1 cpu mobo set etccaanova1984 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Mocht ik winnen zal ik beide setups in beide cases bouwen.
Waarschijnlijk ook wel leuk om te kijken wie van de winnaars het snelst zijn pc in elkaar kan zetten.
[ Voor 37% gewijzigd door NLKornolio op 09-08-2012 13:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat van die voorkeur hadden ze ook wel erg goed verstopt. Daar heb ik ook overheen gelezen. Ik heb vooral de "uitgebreide versie" van de opdracht goed bekeken en daar stond het niet in. Maargoed, ik vind het lame om nu nog de post aan te gaan passen. Dat doe ik dus ook niet. Als dat reden is voor uitsluiting, so be it.davevogel0 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:45:
Er zijn 62 deelnames waarvan maar ongeveer de helft heeft maar zijn voorkeur bekent gemaakt dus ja de kansen zijn relatief groot. Hoe ik dit weet? Ik ben zo gek geweest het op een blaadje allemaal te noteren.
Verwijderd
Ik heb het zelfde voor als jouVerwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:16:
[...]
Dat van die voorkeur hadden ze ook wel erg goed verstopt. Daar heb ik ook overheen gelezen. Ik heb vooral de "uitgebreide versie" van de opdracht goed bekeken en daar stond het niet in. Maargoed, ik vind het lame om nu nog de post aan te gaan passen. Dat doe ik dus ook niet. Als dat reden is voor uitsluiting, so be it.
(En een echte voorkeur heb ik niet, eigenlijk.)
Je moet beide systemen bouwen toch ? Waarna je er maar 1 kan winnen.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:10:
Hoe kom je daar zo bij?
1 tweaker wint een Quiet systeem en 1 tweaker wint een Power systeem, vervolgens moeten ze beide een buildlog bijhouden voor hun eigen systeem.
Althans, dat is hoe ik het begrepen heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq