Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren de eerste 'echte' missie uitgespeeld. Heeft me toch dik 4 uur gekost. Wilde alle items vinden en geen kills maken. Toch helaas 2 slachtoffers gemaakt en één rune gemist :< Als elke missie zo veel content heeft ga ik me hier nog heel lang mee vermaken denk ik.

Dit is de stealthgame die andere stealthgames willen zijn. (Ik kijk naar jou, Deus Ex 3.) Geweldig!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Heb ik soms ook. Dat heeft bij mij meestal met de FOV en/of headbobbing te maken.

FOV staat bij mij op 85 wat voor mij eigenlijk iets te laag is en headbobbing staat zo laag mogelijk.
Voor op de pc kan je de fov aanpassen..

•Go to: DocumentsMy GamesDishonoredDishonoredGameConfig
•Open: DishonoredInput.ini
•Find this line: “m_PCBindings=(Name=”Zero”,Command=”GBA_Shortcut_9″)”
•Add this line beneath it (without quotes): “m_PCBindings=(Name=”F4″,Command=”FOV 90 (or any desired FOV number)”)”
•Save the file
•Launch your game and press F4
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Odessa schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Voor op de pc kan je de fov aanpassen..

•Go to: DocumentsMy GamesDishonoredDishonoredGameConfig
•Open: DishonoredInput.ini
•Find this line: “m_PCBindings=(Name=”Zero”,Command=”GBA_Shortcut_9″)”
•Add this line beneath it (without quotes): “m_PCBindings=(Name=”F4″,Command=”FOV 90 (or any desired FOV number)”)”
•Save the file
•Launch your game and press F4
_/-\o_
Thks. Zal het morgen even proberen. :) Werkt bij deze variant je ''alt' spyglas inzoomen nog :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Met pijn en moeite toch even doorgezet met een xbox 360 controller, eerste “shooter” (sneaker eigenlijk) die ik met 360 controller speel, muis ligt in de buurt maar games zoals dit met een wat slomere pace speel ik toch liever vanaf de bank.

Maar echt wat een topper; heb zelf alle Thiefs uitgespeeld en komt dit er wel redelijk bij in de buurt zonder zijn eigen identiteit te verliezen. Beetje Deux Ex sausje erover heen hmmmm

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik vind het ook een zeer vermakelijk game. Gameplay is echt dik in orde. Alleen dat sneaken lukt me toch niet heel erg goed. Zal wel eraan liggen dat ik niet genoeg geduld heb. Het loopt regelmatig uit op een zwaar gevecht/steekpartij. Het is me wel gelukt om af en toe ergens langs te sneaken door over de daken te gaan etc, maar meestal word ik toch gesnapt met alle gevolgen van dien. Dus het is aaridg wat chaos denk ik wat ik veroorzaakt heb ..hihi ..ben nog niet zo heel ver, ik struin echt elk hoekje af en zoek me rot naar die runes, ook zonder objective marker. Toch wel veel leuker om echt te moeten zoeken. Is de game ook wel erg naar gemaakt. Al met al een hele leuke game !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Met goed gebruik van getimede blinks kom ik zelf wel langs de meeste gaurds, echt een toevoeging in een sneak spel. Alhoewel ik de daken van Thief wel altijd heel erg vet vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ja mee eens, vind het ook een leuke game. Op hard en zonder obj.marker begonnen en dan is het echt trial en error vaak, gaan zo heel wat uurtjes in zitten :)

De AI laat soms wel wat teleurstellende dingen zien, zo had ik bij een kamer vol guards een springrazor bij de deur gelegd en toen 1 van de guards de deur opende was de reactie van de rest in eerste instantie een "WTF!". Om ze vervolgens over de bloedende romp te zien stappen en ze de conclusie horen trekken "It must have been the wind..".
Piste in m'n broek van het lachen; ja hoor, stevig windje was dat :p

Een beetje realistische AI maken blijft blijkbaar erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat zou de volgende stap moeten zijn inderdaad, niet nog betere graphics of een gimmick controller oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Sinds Deus Ex Human Revolution had ik eigenlijk niet echt meer iets gespeeld wat mij vast pakte en niet meer los liet. Deze game doet gelukkig weer :) Wat een heerlijke game! Ik wil ieder hoekje van de missies gehad hebben en zoveel mogelijk verzamelen!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Toch eigenlijk wel jammer dat je het hele spel zonder kills kunt spelen, maar om ook alle submissies te halen toch verplicht 1 kill moet maken:
spoiler:
de torturer.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2012 14:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:44:
Toch eigenlijk wel jammer dat je het hele spel zonder kills kunt spelen, maar om ook alle submissies te halen toch verplicht 1 kill moet maken:
spoiler:
de torturer.
spoiler:
Je kan hem ook uitschakelen met de houdgreep (choke) en dan bewusteloos achter laten. Hij blijft de questmarker aangeven, maar als de missie is afgelopen geeft hij wel aan dat je hebt "afgerekend" met de torturer.

anders side quest:
spoiler:
Maar volgens mij moet je alsnog een enkele moord plegen al wil je alle side quests halen en dat is bij Granny vs Slackjaw waar je moet kiezen tussen Slackjaw doden en hem redden en dan Granny doden (houdgreep/choke en sleep darts zorgen er allemaal voor dat Granny dood gaat). Maar ik kan me vergissen, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BartKers schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:49:
[...]

spoiler:
Je kan hem ook uitschakelen met de houdgreep (choke) en dan bewusteloos achter laten. Hij blijft de questmarker aangeven, maar als de missie is afgelopen geeft hij wel aan dat je hebt "afgerekend" met de torturer.
Pff lol, ik had hem dus zo uitgeschakeld, alleen die objective marker bleef idd staan, dus maar gekilled... :P
anders side quest:
spoiler:
Maar volgens mij moet je alsnog een enkele moord plegen al wil je alle side quests halen en dat is bij Granny vs Slackjaw waar je moet kiezen tussen Slackjaw doden en hem redden en dan Granny doden (houdgreep/choke en sleep darts zorgen er allemaal voor dat Granny dood gaat). Maar ik kan me vergissen, dan hoor ik het graag
Die was ik even vergeten ja :P Maar kun je die niet helemaal skippen?
spoiler:
Heb Slackjaw gered, maar ik kan me niet echt meer herinneren dat ik toen pas een sleutel kreeg. Kon je die niet ook gewoon ergens pakken en hun overslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:44:
spoiler:
de torturer.
Likewise in de eerste missie waar je voor Granny nogwat

spoiler:
Wat van de pest in de bootleg elixer-fabriek moet doen. Nou, ja, je krijgt er misschien geen kill van (niet geprobeerd) maar het is toch zeker wel het de dood injagen van een dozijn inwoners van Dunwall. Inclusief een familie.

Die kun je volgens mij ook alleen maar wel doen, en niet "omzeilen" zoals de assassinations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Vraagje over missie boyle party

spoiler:
Kan je de side missie van Lord Shaw ook halen zonder hem te doden?

[ Voor 11% gewijzigd door dannbla op 16-10-2012 19:29 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MicScott schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:11:
[...]

Likewise in de eerste missie waar je voor Granny nogwat

spoiler:
Wat van de pest in de bootleg elixer-fabriek moet doen. Nou, ja, je krijgt er misschien geen kill van (niet geprobeerd) maar het is toch zeker wel het de dood injagen van een dozijn inwoners van Dunwall. Inclusief een familie.

Die kun je volgens mij ook alleen maar wel doen, en niet "omzeilen" zoals de assassinations.
Dat is ook een side-quest, dus die zou je kunnen over slaan. Maar goed, indirect is het idd wel zo dat je dan een kill hebt, maar iig niet in de ingame resultaten :)
donowitz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:29:

spoiler:
Nope

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik ben echt verslaafd aan deze game maar heb helaas te weinig tijd om er echt eens lekker voor te gaan zitten. Iets dat je wel móet doen vind ik om echt in de sfeer gezogen te worden.

Mijn collega heeft zijn review net gepubliceerd, voor mensen die nog geïnteresseerd zijn in een Nederlandse recensie van Dishonored. Ik ben het er in ieder geval volledig mee eens, en zelf speel ik dus zo stealth als mogelijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
Angeloonie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Pff lol, ik had hem dus zo uitgeschakeld, alleen die objective marker bleef idd staan, dus maar gekilled... :P

[...]

Die was ik even vergeten ja :P Maar kun je die niet helemaal skippen?
spoiler:
Heb Slackjaw gered, maar ik kan me niet echt meer herinneren dat ik toen pas een sleutel kreeg. Kon je die niet ook gewoon ergens pakken en hun overslaan?
spoiler:
Volgens mij heb je sleutel nodig die granny draagt en die kan je niet stelen zonder dat granny agressief wordt.

Er schijnt wel een manier te zijn waarin je met bend time (lvl2) de sleutel kan stelen en dan heel snel naar de waterpijp/stroom kan rennen (waarmee je naar direct naar het hek reist). Dit schijn je te kunnen halen binnen de tijd van de bend time kracht waardoor je geen kill of detect hebt
donowitz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:29:

spoiler:
spoiler:
Volgens mij kan je met de crossbow en een sleep dart het gevecht ook winnen. Zo heb ik het altans gedaan. Misschien dat je wel de upgrade moet hebben waarmee sleep darts meteen werken in een gevecht

[ Voor 24% gewijzigd door BartKers op 16-10-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het maar akelig stil hier. Anyhoo, ik ben nog steeds bij de Overseer Campbell missie. Vind het gewoon lekker elke vierkante cm van een level uit te kammen, op zoek naar de meest ideale strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

BartKers schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:59:
[...]
spoiler:
Volgens mij kan je met de crossbow en een sleep dart het gevecht ook winnen. Zo heb ik het altans gedaan. Misschien dat je wel de upgrade moet hebben waarmee sleep darts meteen werken in een gevecht
spoiler:
Die heb ik inderdaad ook met de crossbow gedaan, gewoon objective complete, inderdaad. Stop time werkt ook goed om makkelijk het duel te winnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phusebox schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:28:
Ik vind het maar akelig stil hier. Anyhoo, ik ben nog steeds bij de Overseer Campbell missie. Vind het gewoon lekker elke vierkante cm van een level uit te kammen, op zoek naar de meest ideale strategie.
Roger that.

ps: velen zijn aan het bijkomen van de schrik qua Tweakers 7 :o en hun weg aan het zoeken. Verder is dit topic sowieso altijd al stiller dan de game verdient imho.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net begonnen. Eerste indrukken zijn goed. Ben ergens aan het einde van de prologue vermoed ik. Denk dat ik voor een stealth run ga. Althans heb nog niemand omgelegd. Vond dat bij Deus Ex tegelijk de moeilijkste als leukste manier.

Over de prologue
spoiler:
Man die ratten. Ik dacht, eens kijken of ik door een roedel ratten die een lijk vreten mag wandelen. Nope zeiden de ratten. Echt tof dat ze je aanvallen.

Edit: Heb na de prologue erg zitten twijfelen om toch met powers aan de slag te gaan. Vooral Possession en Time Bend zien er verdomd cool uit. Toch maar begonnen met sluipen omdat ik van mezelf weet dat ik super graag met al die gaven wil spelen en ik zo zeker weet dat ik nog een playthrough doe. (Achievement hoerderij ftw :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net ook maar gekocht, hij staat nog te downloaden op m'n PS3. Ben erg benieuwd zo :) Dingen waar ik echt rekening mee moet houden ?:P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:48:
Ben net begonnen. Eerste indrukken zijn goed. Ben ergens aan het einde van de prologue vermoed ik. Denk dat ik voor een stealth run ga. Althans heb nog niemand omgelegd. Vond dat bij Deus Ex tegelijk de moeilijkste als leukste manier.

Over de prologue
spoiler:
Man die ratten. Ik dacht, eens kijken of ik door een roedel ratten die een lijk vreten mag wandelen. Nope zeiden de ratten. Echt tof dat ze je aanvallen.

Edit: Heb na de prologue erg zitten twijfelen om toch met powers aan de slag te gaan. Vooral Possession en Time Bend zien er verdomd cool uit. Toch maar begonnen met sluipen omdat ik van mezelf weet dat ik super graag met al die gaven wil spelen en ik zo zeker weet dat ik nog een playthrough doe. (Achievement hoerderij ftw :P)
Ben in eerste instantie voor Blink en Possession gegaan. Time bend staat ook wel op het lijstje maar lijkt me iets meer nodig bij non-stealth.
DennusB schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:19:
Net ook maar gekocht, hij staat nog te downloaden op m'n PS3. Ben erg benieuwd zo :) Dingen waar ik echt rekening mee moet houden ?:P
Zou ik niet zo gauw weten anders dan dat ik niet full kill er doorheen zou rammen. Lekker gaan exploren en genieten van de mooie sfeervolle omgeving! :)

Oh ja, vergeet niet vaak te saven zodat je verschillende zaken kan proberen!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Kan niet wachten! Waar ligt de algemene voorkeur, stealth, full-blazing-ultra-super-attack?

En ik heb het idee dat het af en toe een beetje makkelijk is. Met blink gewoon ernaartoe teleporten zwaard in door zijn strot, trucje herhalen en als het echt fout gaat doe je slow-time en sla je de rest af. Lijkt het maar makkelijk of is het wel aan te raden om het op hard/moeilijk te spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door V1ncam op 20-10-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik ben netttt begonnen met het spel maar "snap" gewoon de bedoeling nog niet denk ik.
spoiler:
Ik zat in dat huis van die granny, had met haar gepraat, sleutel van de voordeur gehad. En dan? Dan staan er 3/4 man voor die deur, als je het balkon op loopt word je gezien, als je de deur open doet ook, en dan moet je ze alle 4 afslachten. Lijkt me niet de bedoeling.

Iemand? Waar gaat het fout in mijn denkwijze? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DennusB schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:49:
Ik ben netttt begonnen met het spel maar "snap" gewoon de bedoeling nog niet denk ik.
spoiler:
Ik zat in dat huis van die granny, had met haar gepraat, sleutel van de voordeur gehad. En dan? Dan staan er 3/4 man voor die deur, als je het balkon op loopt word je gezien, als je de deur open doet ook, en dan moet je ze alle 4 afslachten. Lijkt me niet de bedoeling.

Je kunt ze afslachten maar mbv wurgen en blink (erachter transporteren) kun je ze uitschakelen.

Het is gewoon: Wat vind je leuker: killen of stealthen. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Help!!!! schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:58:
[...]

Je kunt ze afslachten maar mbv wurgen en blink (erachter transporteren) kun je ze uitschakelen.

Het is gewoon: Wat vind je leuker: killen of stealthen. :)
Oke. Maar weg komen zonder ze om te leggen (of het nou in gevecht of er eerst achter gaan staan en ze niks merken) is dus niet te doen? Dacht dat dat juist het beste was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Oke. Maar weg komen zonder ze om te leggen (of het nou in gevecht of er eerst achter gaan staan en ze niks merken) is dus niet te doen? Dacht dat dat juist het beste was :P
spoiler:
Als je naar de bovenste verdieping in Granny's huis gaat, kun je uit een raam klimmen (dan staan de Gentleman caller's links onder je). Vervolgens kun je gewoon een stuk vooruit lopen (zodat ze linksachter je staan) en dan achter ze langs lopen.

Ik heb niet gewacht om te zien of ze in vershcillende richtingen weg zouden lopen zodat je ze 1 voor 1 kan wurgen. Heb Granny dus overgeslagen in mijn no powers, full stealth playthrough.

Over missie 2

spoiler:
Hele missie goed gegaan. Oversee-er gebrandmerkt (duurde echt meer dan een uur voordat ik uitvogelde hoe dat nou moest). Terug naar die snuiterd die je moet redden. Ongezien bij de prullenbak. Druk ik om onverklaarbare redenen op RT wat werpen is ipv X wat neerleggen is. Gooi ik die gozer vol in de prullenbak. Dood. En uiteraad vergeten een goede save te maken dus opnieuw beginnen. Wat ik overigens niet zo erg vond. Want briljant spel. Heb het werpen nog 10 keer geprobeerd maar hij bleef nu wel steeds in leven. Toen maar de missie afgemaakt. :P

Geniet echt met volle teugen van dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 08:58
DennusB schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:49:
spoiler:

spoiler:
Als je croucht en dan met sleep darts werkt kan je ze neer krijgen, andere manier heb ik ook niet gevonden. Als je echt ghost wilt zijn dan moet je een aantal quests overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tot nu toe (missie 3) heb ik alles stealth kunnen doen en zonder kills, dit is is inclusief alle side quests, dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Na ongeveer 32 uur (volgens steam) heb ik dishonored uitgespeeld. Helaas is het niet gelukt om de clean hands achievement te halen. In een van de laatste missies (flooded district) heb ik blijkbaar toch ergens een kill gemaakt. Geen idee hoe of waar, maar ik had echt geen zin om de hele missie over te spelen.

In elk geval was het zeker een mooie ervaring en een mooi eind. Zeer goed spel met leuke verrassingen. Ook nog een mooie verwijzing naar de thief serie trouwens :) Nu komende week nog even een high chaos playthrough om te kijken wat het verschil met low chaos is.

Btw, ik ben ongeveer halverwege het spel overgeschakeld van muis + tobo naar de xbox controller. Iemand anders zei het eerder al, maar als je stealth speelt is het best lekker om dat achterover uitgezakt in een goede stoel te doen.

[ Voor 16% gewijzigd door voxxel op 21-10-2012 21:25 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:42:
Tot nu toe (missie 3) heb ik alles stealth kunnen doen en zonder kills, dit is is inclusief alle side quests, dus het kan wel.
Nou ik snap er niks van, ik kill de ene na de andere omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DennusB schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:29:
[...]

Nou ik snap er niks van, ik kill de ene na de andere omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg :?
Gewoon erlangs blinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@phusebox Hoe heb je de gentlemen callers gedaan dan? Sleeping darts vaniit de hoogte werkten bij mij niet. Na twee schoten zag de derde me telkens...

In de missies is het super simpel als je eenmaal weet hoe het moet. Dus of walkthroughen of, zoals ik, uren dingen proberen totdat je de goede aanpak hebt gevonden. Wil inmiddels wel een SSD in mijn Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

* D4NG3R heeft Dishonored getorrent, maar gister alsnog gekocht.

Heerlijk spel, momenteel doe ik een run op de ena-hoogste difficulty en probeer ik zo min mogelijk kills te maken en alle sidequests te doen.

So far heb ik overal nog low chaos, en heb ik slechts 2 weepers gekilled. Hierna maar eens op de hoogste difficulty gaan spelen zonder enige kills te maken 8)7 .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:56:
@phusebox Hoe heb je de gentlemen callers gedaan dan? Sleeping darts vaniit de hoogte werkten bij mij niet. Na twee schoten zag de derde me telkens...

In de missies is het super simpel als je eenmaal weet hoe het moet. Dus of walkthroughen of, zoals ik, uren dingen proberen totdat je de goede aanpak hebt gevonden. Wil inmiddels wel een SSD in mijn Xbox. :)
Dat is die bij Granny Rags toch? Een fles richting het steegje gooien, dan gaan ze alledrie rondlopen en dan goed timen en ze één voor één uitschakelen en even met blink op een balkon leggen.

Het is te doen, zelfs zonder stundarts.

Verder heb ik qua upgrades nu Blink 2, Dark Vision en Time Bend 2. Dat zijn voor mij toch wel de belangrijksten als je het stealth wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DennusB schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:29:
[...]

Geduld is belangrijk. Bestudeer het patroon hoe ze lopen, zoek de blinde hoekjes waar je ze kunt uitschakelen en vervolgens ook een plek waar je het lichaam kunt verstoppen. Zolang dit niet in de normale wandelpaden ligt van de guards worden ze niet gevonden. Ideaal is een vuilcontainer of op een verlaten balkon/dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Heeft iemand hier eigelijk ervaring met een brute playthrough? Ik zit er aan te denken om het spel gewoon al schietend en zwaardvechtend door te rennen IPV alleen maar stealthy te doen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D4NG3R schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:57:
Heeft iemand hier eigelijk ervaring met een brute playthrough? Ik zit er aan te denken om het spel gewoon al schietend en zwaardvechtend door te rennen IPV alleen maar stealthy te doen :9 .
Geen persoonlijke ervaring, maar het gaat in ieder geval een stuk sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
D4NG3R schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:57:
Hehe, dit weekend precies dát gedaan. Nagenoeg alles en iedereen tegen de vlakte gewerkt, de directe aanpak! Na een ietwat bescheiden begin moesten ook de npc's tijdens de latere missies maar aan geloven. Het was niet de bedoeling maar het liep na een klein foutje in de 1e missie verschrikkelijk uit de hand. Toen maar gelijk full-pull losgegaan.

Toen besloot ik maar dat ik wou even testen wat er zou gebeuren met het 'chaos' systeem. Het wordt een behoorlijk grouwe en depressieve (ook erg aggressief) bedoening in de stad. :)

Ik denk dat het stealthy wel een stuk leuker is al met al, desalnietemin, verschrikkelijk mee vermaakt. Volgend weekend maar eens storen op de sneaky / stealthy aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik begon ook met het neerhakken van de vijand, het vecht systeem werkt best leuk. Maar een echte sluipmoordenaar sluipt! :P

Ik vind het erg spannend juist langs alle gaurds te glippen en net op tijd erlangs te blinken. Target worden wel altijd vak kundig doodgemaakt, het is geen Job Cohen teatime party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

nu bij laatste gedeelte van flooded district; bijna klaar.
80% sneaky gedaan, maar sommige missies liepen beetje uit de hand waardoor ik een heel garnizoen moest afslachten.
spoiler:
kasteeltoren level

Al met al geweldig spel wat ik zéker nog een paar keer opnieuw ga spelen met andere perks.

Blink is epic en die heb ik het eerst geupgrade, daarna posession en de perk dat je hoger kunt springen.
Stop time daarna gedaan.

Die runes zijn ook handig! Snellere mana, bescherming tegen ratten zijn erg fijn.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Als een echte uitdaging wilt moet je eigenlijk zonder powers spelen :P ! Man kan niet wachten op de nieuw Thief toch wel het verschil IMO tussen een game en een zwaar frusterend hardcore game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:53:
[...]

Dat is die bij Granny Rags toch? Een fles richting het steegje gooien, dan gaan ze alledrie rondlopen en dan goed timen en ze één voor één uitschakelen en even met blink op een balkon leggen.

Het is te doen, zelfs zonder stundarts.

Verder heb ik qua upgrades nu Blink 2, Dark Vision en Time Bend 2. Dat zijn voor mij toch wel de belangrijksten als je het stealth wil doen.
Ah OK. Zo slim was ik nog niet zo vroeg in het spel. :) Ik speel zonder powers. Ik ga sowieso nog een keer doorspelen hierna dus dan regel ik de sidemissions dan allemaal wel. In de tweede playthrough (waar ik nu al naar uitkijk) ga ik los met powers. Dan zal het allemaal geen problemen gaan opleveren schat ik in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Ah OK. Zo slim was ik nog niet zo vroeg in het spel. :) Ik speel zonder powers. Ik ga sowieso nog een keer doorspelen hierna dus dan regel ik de sidemissions dan allemaal wel. In de tweede playthrough (waar ik nu al naar uitkijk) ga ik los met powers. Dan zal het allemaal geen problemen gaan opleveren schat ik in. :)
+1. Heb nog niet op een dergelijke manier over de attributen om me heen na gedacht, haha.

Ik heb verder een vraagje, het liefst wil ik Dishonored met mijn gamepad spelen. Maar hij pakt hem niet ingame. Bij devices en printers staat wel aangegeven dat die aangesloten is, maar ingame kan ik er niks mee.
Het gaat om een Logitech Rumblepad V2.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Anders gewoon normale toetsenbordkeys en je muis assigenen en dan ingame naar die keys aanpassen bij de normale keyboard instellingen?
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Hehe, dit weekend precies dát gedaan. Nagenoeg alles en iedereen tegen de vlakte gewerkt, de directe aanpak!

[...]

Ik denk dat het stealthy wel een stuk leuker is al met al, desalnietemin, verschrikkelijk mee vermaakt. Volgend weekend maar eens storen op de sneaky / stealthy aanpak.
M'n 1e run was een mix van voornamelijk stealth en soms gewoon rambo er op los. Echter heb ik bijna overal gekozen voor de directe aanpak IPV de non-lethal methode.

M'n huidige run probeer ik 100% stealthy te doen, so far heb ik maar 5 kills gemaakt (Waarvan 2 niet eens mijn fout waren :( - Damn you weepers/rats/buggy physics engine! -) en is m'n chaos nog low.

De volgende run word gewoon 100% rambo, ik maak alles en iedereen die ik kan vinden en mag doden af >:) .

Btw:
spoiler:
Bij die missie dat je Miss Boyle moet doden, of K.O. naar die gast kan wegbrengen. Hoe kun je haar het beste ongezien weg krijgen? De 1e keer deed ik freeze time, K.O'de haar en rende snel weg terwijl ik constant de tijd weer bevroor en blinkte.. Erg mana-efficient is dat niet, en aangezien ik nu op de hoogste difficulty speel is mana pots wasten iets wat ik wil voorkomen.

Kan je haar ergens heen lokken? Die music room is redelijk nutteloos want dan kan ik alsnog geen kant op.. Of zit daar ergens een mogelijkheid om ongezien weg te komen?

[ Voor 84% gewijzigd door D4NG3R op 23-10-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Btw:
spoiler:
Bij die missie dat je Miss Boyle moet doden, of K.O. naar die gast kan wegbrengen. Hoe kun je haar het beste ongezien weg krijgen? De 1e keer deed ik freeze time, K.O'de haar en rende snel weg terwijl ik constant de tijd weer bevroor en blinkte.. Erg mana-efficient is dat niet, en aangezien ik nu op de hoogste difficulty speel is mana pots wasten iets wat ik wil voorkomen.

Kan je haar ergens heen lokken? Die music room is redelijk nutteloos want dan kan ik alsnog geen kant op.. Of zit daar ergens een mogelijkheid om ongezien weg te komen?

[/quote]

spoiler:
Wat dacht je van haar possesen zodra ze in de buurt is van de kelder en vervolgens naar beneden lopen? Zo heb ik het gedaan

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Heb ik de runes niet voor :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
spoiler:
Volgens mij kan je ook met haar praten en zeggen dat haar leven in gevaar is. Dan neemt ze je mee in die richting en kan je het op die manier oplossen.

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 23-10-2012 11:40 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spoiler:
Inderdaad met haar praten, ze loopt dan zelf naar de kelder. Je hoeft alleen maar langs 1 guard dan volgens mij. Heb deze missie tijdens Gamescom gespeeld en dat is in ieder geval de manier hoe ik het toen opgelost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weehee het is gelukt. Toen ik eenmaal de smaak te pakken had qua stealthen gingen de laatste vier missies super snel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EfPnaqVQNFQhEdizSRIEpvjZ/full.jpg

Nu maar eens alles goed verkennen voor loot en schilderijen ipv voor handige routes om ongezien te blijven. Ga nu voor High Chaos alleen denk ik dat ik toch blijf sluipen. Lijkt mij gaaf om steeds te sluipen, enorme slachting aanrichten en weer door sluipen zonder gezien te worden. Ghost it is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Even snel wat playthrough stukjes gekeken YT vandaag, deze game ga ik op den duur ook maar aanschaffen, heb er alleen momenteel geen tijd voor, plus teveel lol nog met BL2.

Maar is het zo kort dan?! Al die achievements / playthroughs nu al behalen klinkt naar een game waar je in een 4-8 uur doorheen bent geploegd.

Ik had al het idee dat je per map niet gek veel langer dan 20-25 minuten bezig hoefde te zijn, maar goed.

Helaas heb ik wel al door dat dit toch niet de nieuwe Thief is geworden, maar goed, dat hoeft ook eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:22:
Weehee het is gelukt. Toen ik eenmaal de smaak te pakken had qua stealthen gingen de laatste vier missies super snel.

[afbeelding]

Nu maar eens alles goed verkennen voor loot en schilderijen ipv voor handige routes om ongezien te blijven. Ga nu voor High Chaos alleen denk ik dat ik toch blijf sluipen. Lijkt mij gaaf om steeds te sluipen, enorme slachting aanrichten en weer door sluipen zonder gezien te worden. Ghost it is. :)
wow! Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:07:
..
Maar is het zo kort dan?! Al die achievements / playthroughs nu al behalen klinkt naar een game waar je in een 4-8 uur doorheen bent geploegd.
..
Je kan heel kort over het spel doen door overal door heen te rushen, maar er zijn genoeg sidequests en de levels zelf zijn zeer groot dus het duurt even voor je alles hebt ge-explored.

Helaas klopt het dat zelfs als je alles explored en rustig aan doet, het niet een echt lange speelduur heeft (Dat is teminste naar mijn mening). 2 playthroughs en je hebt bijna alles wel alweer gezien.

Ik vond zelf de WTF Is van Totalbiscuit een goede review van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kostte mij best lang om de beste routes te vinden om in vol stealth er door heen te gaan. Als je walkthroughs gebruikt zal het super snel zijn maar als je zelf exploreert doe je er lang genoeg over. Merk wel dat mijn tweede playthrough waar ik gewoon slacht echt supersnel gaat. Alleen zoeken naar runes en charms duurt even. :)

Hoop overigens dat als er DLC uitkomt ze nog wat aan het einde breien. Het is nu wel erg open en onverklaard allemaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In afwachting van Assassins Creed 3 vermaak ik me even met Dishonored. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Even snel wat playthrough stukjes gekeken YT vandaag, deze game ga ik op den duur ook maar aanschaffen, heb er alleen momenteel geen tijd voor, plus teveel lol nog met BL2.

Ik had al het idee dat je per map niet gek veel langer dan 20-25 minuten bezig hoefde te zijn, maar goed.

Helaas heb ik wel al door dat dit toch niet de nieuwe Thief is geworden, maar goed, dat hoeft ook eigenlijk niet.
Het is een verhalende singleplayer sandbox game die je op heel veel verschillende manieren kan spelen, ala deus ex revolution. Er zijn niet heel gekke veel 'maps' en ja, je kan er als een gek doorheen rammen maar elke map heeft aardig wat sidemissies, verstopte runes en bonecharts waar je wel even zoet mee bent. Alleen al aan alle filmpjes en het perfect tweaken van je gear en vinden van de loot kan je heel veel tijd in kwijt!

Maar bovenal, geen map of missie is hetzelfde, elke missie 'voelt' als zijnde belangrijk om te winnen. Ook met je keuze van special abilities of aanpak kan je het spel behoorlijk varieren. Het is ook een kwestie van smaak, maar het is niet zo eentonig als een GTA oid.

Al met al heb ik me toen ik ziek was in totaal een week erover gedaan voor m'n eerste Rambo-playthrough maar desondanks nog zoveel nog gemist. De eerste playthrough ge-torrent (eerlijk is eerlijk, lag ziek op de bank), maar afgelopen maandag meteen gekocht en ik kijk er nu al naar uit om komend weekend een begin te maken met de stealth aanpak op de hoogste moeilijkheidsgraad.

Al met al, een hele toffe en verfrissende gameplay in een supertoffe IP, ik wil meer van dit soort games en meer van dit wereldje. Wat mij betreft qua positieve verassing en inlevingsvermogen in dezelfde categorie als Deus Ex Revolution en Metro 2033. Game van het jaar so far voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Ik heb voor mijn eerste playthrough 25-30 uur nodig gehad. Dat is gemiddeld een paar uur per missie. Ligt dus helemaal aan je tempo. Ik heb wel non lethal gespeeld en ongeveer alles gedaan/gehaald wat er te doen is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

M'n 1e playthrough was een mix tussen rambo en stealthy, ik heb er toen zeker een goede 15u over gedaan. Waar ik met de gemiddelde moderne level-based FPS/Stealthgame er eigelijk in een uur of 5-6 wel doorheen ben.

Net m'n 2e zeer stealthy run afgemaakt, slechts 1 kill gemaakt (Geen idee waar maar ik had geen zin om de missie opnieuw te doen :P). Toch zeker alweer datzelfde aantal uren, terwijl ik normaal op een 2e run alles in half de tijd doe :P .

Er rambo doorheen rushen zoals de meeste lui op YT doen is inderdaad erg simpel, en verkort het spel makkelijk tot een uur of 4-5 als je nergens op let behalve het afmaken van je doelwit en weer vervolgens hem weer peert.

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bedankt voor de reacties allemaal!

Even een korte reactie hierop:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:14:
[...]
Het is een verhalende singleplayer sandbox game die je op heel veel verschillende manieren kan spelen, ala deus ex revolution. Er zijn niet heel gekke veel 'maps' en ja, je kan er als een gek doorheen rammen maar elke map heeft aardig wat sidemissies, verstopte runes en bonecharts waar je wel even zoet mee bent. Alleen al aan alle filmpjes en het perfect tweaken van je gear en vinden van de loot kan je heel veel tijd in kwijt!
[...]
Al met al, een hele toffe en verfrissende gameplay in een supertoffe IP, ik wil meer van dit soort games en meer van dit wereldje. Wat mij betreft qua positieve verassing en inlevingsvermogen in dezelfde categorie als Deus Ex Revolution en Metro 2033. Game van het jaar so far voor mij!
Als groot fan van Thief 1 en vooral Thief 3: Deadly Shadows; mijn god wat vond ik DX Revolution een waardeloos spel. Bij verhalende SP sandbox denk ik eerder aan Hitman en dan eigenlijk alleen aan deel 1, waarbij de missies echt nog het gevoel van vrijheid gaven. Of wellicht Skyrim / andere TES games. Vrijheid heb ik werkelijk geen moment ervaren in DX:R.

De IP en artstyle zitten wel goed in deze game. En al zou ik er 12 uur over doen, dan is dat de moeite ook wel weer waard, maar het kan dus nog wat langer. Ik was alleen bang dat ik er met 6 main quests in 5 uurtjes alweer doorheen zou kunnen raken, maar dat is dus kennelijk niet zo. Achievement OCD heb ik niet, in Batman AA heb ik nog moeite gedaan voor dat soort zooi maar in AC heb ik de moeite niet eens meer genomen. Games "padden" met kleine bonusjes geeft eigenlijk aan dat de makers de gameplay niet goed genoeg wél relevante content konden verzinnen.

Maar goed, van wat ik gezien heb zit het dus wel goed met de gameplay en sfeer en als je dan lekker 16 uur kunt rondsluipen is het mijn €€€ zeker waard.

Laatste vraagje; wordt het ergens nog echt "Rated M for Mature"? En dan doel ik erop of het ergens echt hard tegen hard wordt, of angstaanjagend? Ja er is gore en je kunt lichaamsdelen gooien om mensen gek te maken, maar is het een beetje volwassen "sociaal realistisch" in deze IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Dishonored geeft ongeveer net zo veel vrijheid als de thief serie en hitman. Deus Ex was daar inderdaad wel wat beperkter in, alhoewel ik HR best een goede game vond.

Dat achievements aangeven dat een ontwikkelaar geen content kan verzinnen slaat nergens op. Achievements bedenken kost nauwelijks tijd vergeleken met echte content maken. Daarbij vinden veel mensen het juist wel leuk, omdat ze je kunnen stimuleren het spel op een moeilijkere manier uit te spelen.

De gore in het spel valt best wel mee. Sommige finishing moves zien er wel bruut uit en sommige andere dingen zijn wel bruut. Maar verwacht geen gruwelijke horror.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

voxxel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:30:
De gore in het spel valt best wel mee. Sommige finishing moves zien er wel bruut uit en sommige andere dingen zijn wel bruut. Maar verwacht geen gruwelijke horror.
Ik doelde niet echt op het gore aspect, maar juist op hoe der personages worden neergezet.

Zijn de badguys ook echt immorele &*$^$'s? Of hebben ze alleen een boze kop mee gekregen en zijn ze daarom slecht? Is het super-mario "we zitten aan je princes" of zijn het (in dialoog / acties) echt smeerlappen die de meest gruwelijke dingen uithalen?

Ik vind namelijk dat veel games hier een beetje misgrijpen. Thief 3 had bijvoorbeeld wel degelijk "horror", maar het moest het toch vooral van de sfeer hebben.

In DXHR gaat een heli met iemand van je team neer, oh, dus het zijn badguys, hoewel het mij totaal niet interesseerde, dat personage was toch amper uitgewerkt... Of neem hitman, waar iedere baddy ook echt smerige dingen flikte waar je op stuitte voordat je je ding deed. Met recht een "volwassen" IP dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik vind ze toch wel bad genoeg.

spoiler:
ze huren moordenaars in voor de keizerin, en de eerste victim die ik moest vermoorden, had een hoop prostituees koudgemaakt, folterde mensen, en smeet mensen zonder deftige reden in de bajes. als je de map grondig verkent, leer je heel wat over je targets

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Maar de City watch bijvoorbeeld, het gros van de vijanden die je tegenkomt. Deze zijn niet per definitie slecht. Uit een aantal gesprekken die ik heb gehoord bleek soms dat ze helemaal niet zo erg zijn en dat het een baan is waarbij ze toevallig de "verkeerde" persoon bedienen. Andere leken erop dat ze een power-trip hadden en zouden daarom wel als slecht bestempeld kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
djunicron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Ik doelde niet echt op het gore aspect, maar juist op hoe der personages worden neergezet.

Zijn de badguys ook echt immorele &*$^$'s? Of hebben ze alleen een boze kop mee gekregen en zijn ze daarom slecht? Is het super-mario "we zitten aan je princes" of zijn het (in dialoog / acties) echt smeerlappen die de meest gruwelijke dingen uithalen?
Over het algemeen krijg je wel genoeg reden om iemand ook uit de weg te willen ruimen. Ik vind dat de personages wel goed worden neergezet en sommigen ook als echt goed evil.

spoiler:
Granny >:)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook last van het volgende:

Wanneer men de game opstart en bij het scherm "press any key" op een key drukt beweegt het scherm heel schokkerig naar het hoofdmenu.

Wanneer men echter vanuit het hoofdmenu teruggaat ( escape ) naar het press any key scherm en het opnieuw doet loopt het wel soepel.
Heb ik hier als enige last van?
Ik stoor me mateloos hieraan. ( heb een high end pc, crossfire setup )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:44:
Maar de City watch bijvoorbeeld, het gros van de vijanden die je tegenkomt. Deze zijn niet per definitie slecht. Uit een aantal gesprekken die ik heb gehoord bleek soms dat ze helemaal niet zo erg zijn en dat het een baan is waarbij ze toevallig de "verkeerde" persoon bedienen. Andere leken erop dat ze een power-trip hadden en zouden daarom wel als slecht bestempeld kunnen worden.
Echte soldaten zijn natuurlijk ook vaak normale jongens die doen wat de baas zegt. Vind het juist wel mooi dat je die kant ook van ze ziet als je ze besluipt en even naar ze luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:00:
Iemand anders ook last van het volgende:

Wanneer men de game opstart en bij het scherm "press any key" op een key drukt beweegt het scherm heel schokkerig naar het hoofdmenu.

Wanneer men echter vanuit het hoofdmenu teruggaat ( escape ) naar het press any key scherm en het opnieuw doet loopt het wel soepel.
Heb ik hier als enige last van?
Ik stoor me mateloos hieraan. ( heb een high end pc, crossfire setup )
Als de rest van het spel goed loopt is er toch niks om je aan te ergeren. Het spel moet gewoon even laden. Bij mij gebeurt hetzelfde trouwens, ook met een highend pc. Maar ik kan me hier niet aan storen hoor :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:36:
[...]

Echte soldaten zijn natuurlijk ook vaak normale jongens die doen wat de baas zegt. Vind het juist wel mooi dat je die kant ook van ze ziet als je ze besluipt en even naar ze luistert.
Ik zeg toch ook niet dat dat slecht is ;)
Het geeft juist even een beetje diepte aan je tegenstanders waardoor je zou overwegen ze niet te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:45:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat dat slecht is ;)
Het geeft juist even een beetje diepte aan je tegenstanders waardoor je zou overwegen ze niet te doden.
Ik zeg ook niet dat jij zegt dat het slecht is. ;)

Heb hem compleet met alle achievements, runes en bone charms. Volgens Raptr duurde het 32 uur. Kan wel kloppen. Heb elk vrij, wakker moment gegrepen om dit te spelen. Top game!

Wel cool hoe anders de missies worden als je high chaos gaat ipv low chaos, Ik geloofde het niet helemaal toen er lovend over gesproken werd maar het is wel echt goed gedaan.
spoiler:
Ze hadden wat mij betreft de twist wel net anders mogen maken in high tov low. Bijvoorbeeld dat Pendleton tegen Havelock bleek te zijn omdat hij kans zag in de chaos om de macht te grijpen. Al was het wel goed dat Samuel het met je gehad heeft en Calista dood was. Hmm, dat die uitvinder Calista had geregeld was ook wel een mooi einde geweest. (Alleen dat ze dan wel nog leefde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
djunicron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:48:
Bedankt voor de reacties allemaal!

Even een korte reactie hierop:

[...]

Als groot fan van Thief 1 en vooral Thief 3: Deadly Shadows; mijn god wat vond ik DX Revolution een waardeloos spel. Bij verhalende SP sandbox denk ik eerder aan Hitman en dan eigenlijk alleen aan deel 1, waarbij de missies echt nog het gevoel van vrijheid gaven. Of wellicht Skyrim / andere TES games. Vrijheid heb ik werkelijk geen moment ervaren in DX:R.

De IP en artstyle zitten wel goed in deze game. En al zou ik er 12 uur over doen, dan is dat de moeite ook wel weer waard, maar het kan dus nog wat langer. Ik was alleen bang dat ik er met 6 main quests in 5 uurtjes alweer doorheen zou kunnen raken, maar dat is dus kennelijk niet zo. Achievement OCD heb ik niet, in Batman AA heb ik nog moeite gedaan voor dat soort zooi maar in AC heb ik de moeite niet eens meer genomen. Games "padden" met kleine bonusjes geeft eigenlijk aan dat de makers de gameplay niet goed genoeg wél relevante content konden verzinnen.

Maar goed, van wat ik gezien heb zit het dus wel goed met de gameplay en sfeer en als je dan lekker 16 uur kunt rondsluipen is het mijn €€€ zeker waard.

Laatste vraagje; wordt het ergens nog echt "Rated M for Mature"? En dan doel ik erop of het ergens echt hard tegen hard wordt, of angstaanjagend? Ja er is gore en je kunt lichaamsdelen gooien om mensen gek te maken, maar is het een beetje volwassen "sociaal realistisch" in deze IP?
Nu ik er nog even goed overna denk, heb je wel een beetje gelijk met DX:HR als het gaat om de vrijheid als het gaat om missie volgorde etc, en dat is in Dishonored ook wel zo. Daar staat tegenover dat ik van beide spellen de setting zo vreselijk gaaf en interessant vind dat ik me er geen seconde aan gestoord hebt!

Daar komt bij dat je wel heel veel vrijheid hebt in hoe je het spel wilt spelen door middel van augmentations en skills. Sluipen, Rambo, omwegen zoeken, directe aanpak etc. etc. Omdat je niet alles in 1 playthrough kan unlocken heb je altijd dat je nog tenminste 1 of 2 keer het spel kunt doorlopen en het toch heel anders ervaart. Het zit zo rammend vol details die je snel mist, alleen al de dialogen die je hoort is tof! Achievements kunnen mij persoonlijk ook geen moer boeien, maar voor de mensen die dat wel willen zit het erin, het stoort me geen moment.

Sociaal realistisch? In de setting waarin het geplaatst is vind ik van wel, juist omdat de scheidslijn tussen goed en slecht zo dun is met 'goede' en 'slechte' regimes vind ik het zo sterk dat ze niet outright bad guys zijn maar dat je dat zelf moet en kunt beslissen afhankelijk van je perspectief.

Neem Amerika als voorbeeld; sommigen zien ze als de hoeders van vrede en democratie in de wereld en anderen vinden ze weer het toonbeeld van imperialisme. Zo kan je de machten in DX en Dishonored ook wel een beetje bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
Gisteren ook de game uitgespeeld. Vond de laatste map wel erg tegenvallen.

spoiler:
ben rechts het water ingesprongen richting die kabel van de brug over de kabel gelopen. Daarmee al de helft van het lvl kunnen skippen. Vanaf de lift gelijk omhoog blinken via dak teras die "eind baas" gewurgd en prinses gered. Missie gehaald in nog geen 5 min werk (en heb de enige charm in het lvl ook nog even mee gepakt)

Toch mooi goed einde helaas ghost niet gehaald ben wel een paar x gezien, maar niemand vermoord.

Top spel ga nu voor playtrough waarin ik wel moord(high chaos)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zo, de drukte is voorbij voor nu, BL2 lvl 50 aangetikt en dus tijd voor Dishonored voor mij.

Ga het eerst maar eens "Thief-style" uitspelen, dus weinig vechten, alleen doden indien nodig overal langs proberen te glippen.

Volgens mij is alleen ondertussen de hele wereld al weer klaar met dit spel. :+
Achievements kunnen me niet zoveel doen voor nu, maar ik vroeg mij af welke moeilijkheidsgraad het leukste is om te spelen. Is de AI op z'n moeilijkst frustrerend? Kan je wisselen tijdens je playthrough?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
AI schijn je inderdaad on the fly te kunnen veranderen. Ik speel op hard.

Zelf doe ik de thief style en dat vind ik voor een eerste playthrough het leukst.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de hoogste gespeeld op mijn stealth playthrough en daarna op easy voor full frontal assault. Als ik dan zat te stealthen merkte ik dat tegenstanders minder ver konden kijken maar de looppatronen en algemene snuggerheid was hetzelfde. Op zich is een extra uitdaging leuk natuurlijk maar het werd wel extreem qua timing met blink op die hoogste setting. Als je met powers speelt is het stealthen ook op de hoogste setting erg goed te doen. Je kan dan heel ver blinken, dieren overnemen om hordes guards te ontwijken en door muren heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
Ook uitgespeeld.

Vind het een beetje jammertjes allemaal. Ik had gehoopt dat het een beetje op thief dan wel splinter cell zou lijken, maar het is voor beide eigenlijk net niet. Vind het hele idee dat je de uitkomst van het verhaal kan veranderen wel leuk en wil ook graag zien hoe het gaat zijn op low chaos, maar ik vond in mijn eerste playthrough wel erg lastig om de chaos laag te houden. Niet alleen omdat je in het begin nog moet oefenen, en daarna is het erg lastig om je chaos om laag te brengen. Ik vind de controls ook bizar. Linkermuisknop is rechterhand en rechtermuisknop is linkerhand, zooo vaak in de war daarmee geweest. Toen ik het eindelijk had omgedraaid in de settings ging het beter (al raakte ik toen ook weer een beetje in de war :p ).

spoiler:
Ik vind het ook raar dat je in het verhaal neergezet wordt als een super goeie vechter maar om een of andere reden wordt dit vechten ineens "frowned upon". Zet iemand dan gewoon neer als een goeie Stealth thief ofzo.... Ook leuk dat ik ineens in het laatste level hoor dat Corvo de empress screwde.

Wel leuk dat je lijven kan optillen.

De AI doet ook af-en-toe raar, dan sta je ergens onder een brug helemaal verdekt opgesteld en dan hoor je iemand elke 5 seconden "Huh?" roepen, terwijl ze je totaal niet kunnen zien of horen. Beetje raar.

De controls vind ik ook lastig. Bijvoorbeeld die power om door muren te kijken. 8 klik, kijk door muur, loop naar vijand, oh shit vergeten wapen te pakken, snel! voordat hij omdraait. Nee die door muren kijk power had gewoon een dedicated knop moeten krijgen die hem meteen aan/uit zet.

Tja... ik zal vast nog wel eens op easy een playthrough doen om te zien hoe het verhaal is met low chaos, maar als het verhaal niet zo goed was, dan had ik het niet eens uitgespeeld denk ik.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, ik dacht dat het al afgelopen was met de pret, maar dan opeens zit je toch in een nieuwe map. Interessant, ik dacht al, zo kaal kan het verhaal toch niet zijn?

De golden cat + Boyle's vond ik positieve uitschieters, dat waren echt leuke interessante missies (de alternatieve non-lethal opties).

Ik ging voor 0 doden, maar dat lukt op één of andere manier niet in

spoiler:
return to tower. Daar loopt iemand met zo'n whale-oil cell rond, die in jouw bijzijn op de vreemdste momenten ontploft. Ik dacht em met rust gelaten te hebben, maar kennelijk is hij toch dood gegaan... Of misschien was het de regent zelf die dood ging, volgens mij werd hij in elkaar geslagen toen het bericht speelde en ik ontsnapte. (had ik em moeten verplaatsen? Ik heb em nu gewoon in z'n kamer laten rondlopen)

die missie heb ik toch het vinkje voor 100% non-lethal niet gehaald. Ook ben ik "gezien", het enige moment dat ik me daarbij kan voorstellen is dat ik het alarm geluid hoorde toen ik door het bereik van zo'n arc-pilon heen viel, kennelijk telt dat, want de personen / scanners hebben me zeker niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:37:

spoiler:
De golden cat + Boyle's vond ik positieve uitschieters, dat waren echt leuke interessante missies (de alternatieve non-lethal opties).
spoiler:
Ik vond de lethal option op 1 van de Boyles waarbij je hem niet direct doodt ook redelijk geniaal. :)

Lijkt me niet echt een spoiler maar voor alle zekerheid tags er om heen. Sorry mobiele telefoon gebruikers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Is het mogelijk om een kracht te disablen? Ik wil helemaal niet dat mijn slachtoffers disolven :/.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Die heb je handmatig moeten levelen toch?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

yep, maar nu kom ik er achter dat ik dat desolven niet leuk vind :p en vroeg ik me af of ik nog terug kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lekker dan, vanochtend uitgespeeld, heb bij elke missie de vinkjes staan dat ik niemand vermoord of ge-alert heb. maar ik krijg niet de bijbhorende achievement... Grrr. Die bug hadden ze op een maand tijd toch wel kunnen fixen lijkt me zo.

Nul zin meer om de game weer opnieuw te gaan spelen al wilde ik eerst nog een High Chaos run doen... Gamebreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:44
Phusebox schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:49:
Lekker dan, vanochtend uitgespeeld, heb bij elke missie de vinkjes staan dat ik niemand vermoord of ge-alert heb. maar ik krijg niet de bijbhorende achievement... Grrr. Die bug hadden ze op een maand tijd toch wel kunnen fixen lijkt me zo.

Nul zin meer om de game weer opnieuw te gaan spelen al wilde ik eerst nog een High Chaos run doen... Gamebreaker.
Dit heb ik ook een beetje hele spel uitgespeeld en niemand vermoord als aan het einde wel een kill stond hele lvl opnieuw gedaan. Maar de archiefment krijg ik gewoon niet |:(

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

@ heren boven:

spoiler:
Is een bug met Granny Rags. Die moet je NIET neerhalen met een sleepdart in de sewers, dan gaat ze dood. Ook al staat er unconscious! Had ik zelf vorige week ook. Beste werkt: ernaartoe en pickpocketen, dan weggaan. NIET vechten. Als ze doodgaat staat dat ook niet geregistreerd op het statusscherm na het level, daar staat gewoon nul kills. Heb vorige week zelf alles vanaf dat punt opnieuw gedaan, is in principe piece of cake als je weet waarheen te gaan... Daarna unlocked ' ie ineens wel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Willybubba schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:53:
@ heren boven:

spoiler:
Is een bug met Granny Rags. Die moet je NIET neerhalen met een sleepdart in de sewers, dan gaat ze dood. Ook al staat er unconscious! Had ik zelf vorige week ook. Beste werkt: ernaartoe en pickpocketen, dan weggaan. NIET vechten. Als ze doodgaat staat dat ook niet geregistreerd op het statusscherm na het level, daar staat gewoon nul kills. Heb vorige week zelf alles vanaf dat punt opnieuw gedaan, is in principe piece of cake als je weet waarheen te gaan... Daarna unlocked ' ie ineens wel.
Helaas was ik de savegames kwijt, dus ik moest die laatste drie missies van begin af aan opnieuw doen, maar inderdaad, gaat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Bleh, het nooit doden / gezien worden gaat toch niet echt soepeltjes. Net op m'n 2e playthrough toch echt in de eerste echte missie nooit gezien gebleven... Dacht ik dus, helaas, niet gelukt.

Ik heb werkelijk alle tegenstanders die er waren die je mogelijk zouden kunnen spotten omgelegd, eigenlijk altijd met een takedown. De ene keer dat iemand op me af liep en één bliksempje kreeg een bolt in het hoofd gestoken. Bij Granny's deur springwires gebruikt en daar ook nooit gezien.

Eigen schuld natuurlijk op z'n moeilijkst spelen, maar goed, het moet wel uitdagend blijven. Op Easy de achievements halen is ook niets aan. Voor de grap even geprobeerd. Je kan dan gewoon op tegenstanders afsprinten en neerhalen, om vervolgens de 2e guard die ernaar keek op 10 meter afstand hetzelfde te behandelen.

spoiler:
M'n eerste playthrough granny tot 2 maal toe trouwens nonlethal neergehaald, dan verdwijnt ze in een wolk ratten, maar het telde niet als kill!

Ik heb er trouwens 10 uur over gedaan in m'n eerste non-lethal playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:45

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:04:
[...]

Helaas was ik de savegames kwijt, dus ik moest die laatste drie missies van begin af aan opnieuw doen, maar inderdaad, gaat vrij snel.
Wat ik ook heb gelezen is dat als je iemand op een non-lethal wijze hebt neergehaald, je ervoor moet oppassen dat diegene niet wordt aangevreten door ratten (dus de lichamen niet in steegjes of een kelder verstoppen...) of dat ze vallen (dus lichamen niet op daken laten liggen, maar gewoon op vlakke oppervlaktes). Dus daar moet je ook mee oppassen wil je voor de non-lethal achievements gaan. :)

Zelf heb ik enorm van het spel genoten. De eerste playthrough was high chaos. Ik was pure evil. Bijna niemand overleefde het, maar wel op een redelijk stealthy manier. Ook meteen alle side quests gedaan. Vond de sfeer erg tof en heb ook veel tijd gespendeerd aan het luisteren naar de mensen in de omgeving en het lezen van de vele boeken/notes/brieven, etc.

De 2e playthrough was de stealth manier zonder kills. Aangezien je weet wat de bedoeling is en de map lay out al goed kent ging dit redelijk snel. Het enige level dat ik opnieuw moest doen was level 7. The flooded district. Blijkbaar had ik 1 iemand gekilled. Geen idee waar dat zou zijn geweest. Denk dus dat 1 van de mensen die ik had neergehaald blijkbaar toch is aangevreten door ratten. Dus die missie moest ik opnieuw doen. Baalde ik wel van, aangezien ik dat de moeilijkste missie vond :).

Overall een zeer gaaf SP spel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Seau, net uitgespeeld.

Vette game hoor. Aan het begin moest ik wel echt even aan het stijltje wennen, weet eigenlijk niet waarom. Het heeft ook nogal wat weg van Bioshock. Hoewel ik Bioshock veel vetter blijf vinden, heb ik me hier ook goed mee vermaakt. Vond het ook mooi dat het spel lang genoeg was en ik niet binnen een uur of 5 klaar ben.

Ik denk dat ik er een uur of 10-12 over heb gedaan, op de moeilijkste difficulty :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Zelf tweemaal uitgespeeld en hiermee is het 'goed genoeg'. Beiden natuurlijk op Very Hard.

Ik ben een Thief-speler en Hitman-speler van het eerste uur, dus het was dan ook geen verbazing dat mijn eerste playthrough full stealth en full non-lethal was.
spoiler:
Het einde was echt een 'happy ending'. Zeer de moeite waard en ik zie dit dan ook als het beste einde.

Mijn tweede playthrough. Iedereen ging dood, en daarmee bedoel ik:
spoiler:
iedereen behalve Emily. Zelfs Samuel ging eraan. Het einde was zeer depressief, zoals verwacht. Toch wel droevig dat een sociaal gestoord kind en een net zo gestoorde beschermengel het zo lang volhouden.

Ook nog even mijn laatste save geladen en
spoiler:
expres Emily niet gered. Dat einde is nog wel het vreemdste van allemaal. Ja, alles gaat naar de klote, maar dit is het enige einde waarin Corvo niet doodgaat, maar vertrekt naar andere orden. Wel maf dat om de enige ending te krijgen waarin iedereen het overleeft je eerst echt iedereen dood moet maken/laten gaan.

En voor degenen die het nog niet doorhadden:
spoiler:
Ja, Corvo is Emily's vader. Er wordt zo sterk naar gehint dat het niet te ontkennen is. ;)

Al met al een aardig spel. Wel moet ik toegeven dat de powers wel het verschil maken qua moeilijkheid. Het hele spel is te spelen zonder ook maar een keer Blink te gebruiken. Dit heb ik deels gedaan en maakt er een compleet ander spel van.

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 26-11-2012 22:59 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

*O* nieuws: Dishonored krijgt opvolger *O*

Ik hoop wel dat ze de hele sfeer uit het huidige spel kunnen meenemen naar het 2e deel.

Verwijderd

D4NG3R schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:36:
*O* nieuws: Dishonored krijgt opvolger *O*

Ik hoop wel dat ze de hele sfeer uit het huidige spel kunnen meenemen naar het 2e deel.
Dat is erg goed nieuws. Heb genoten van Dishonored. Hopelijk houden ze de sfeer intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Ben dit spel net aan het testen.

Zit nog in mijn 1e missie en probeer zo stealthy mogelijk te spelen. Ik maak vaak een domme fout (komt ook soms door de interface waardoor ik iets doe wat helemaal de bedoeling niet was). Als je vervolgens word ontdekt blijkt dit geen moer uit te maken aangezien je iedereen makkelijk aan kan met alleen je zwaard. Al mijn elixers/ammo zit prop vol want die heb ik niet eens nodig. Dit is op hard btw, toch maar op very hard zetten lijkt me.

Word het stealty gedeelte belangrijker later in het spel of kan je iedereen zo makkelijk omver hakken?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
westergas schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:47:
Ben dit spel net aan het testen.

Zit nog in mijn 1e missie en probeer zo stealthy mogelijk te spelen. Ik maak vaak een domme fout (komt ook soms door de interface waardoor ik iets doe wat helemaal de bedoeling niet was). Als je vervolgens word ontdekt blijkt dit geen moer uit te maken aangezien je iedereen makkelijk aan kan met alleen je zwaard. Al mijn elixers/ammo zit prop vol want die heb ik niet eens nodig. Dit is op hard btw, toch maar op very hard zetten lijkt me.

Word het stealty gedeelte belangrijker later in het spel of kan je iedereen zo makkelijk omver hakken?
Tja iedereen met 2 linkerhanden moet games tegenwoordig uit kunnen spelen, gevolg daarvan is dat de meeste echt te simpel zijn op alles onder het moeilijkste niveau. Kijk naar gears of War, Call of duty, Halo, etc en zo nog een hele reeks titels. Single player wordt niet als uitdaging gemaakt maar iets leuks zonder teveel tegenstand waarbij ook je kleine neefje van 14 met 3 duimen het moet kunnen uitspelen. Dus ja de meeste games zijn tegenwoordig echt te simpel inc dishonored.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vind het echt een erg leuke game, vandaag mee begonnen. Het is inderdaad niet de moeilijkste game ooit, maar wel vermakelijk. Merk nu wel dat ik op een stukje ben aangekomen waar stealth echt nodig is, met alleen mijn zwaard lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik zag dat het op de Unreal engine draaide ik in eerste instantie had van oh nee laat maar. Grafisch is het geen hoogstandje maar het spel is mij honderd procent meegevallen. Het is gewoon een heel leuk spel! De gameplay is zeer goed. Ik ben e nu al een paar avonden mee zoet en ik ga balen als ik het eind bereikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Artwido schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:52:
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik zag dat het op de Unreal engine draaide ik in eerste instantie had van oh nee laat maar. Grafisch is het geen hoogstandje maar het spel is mij honderd procent meegevallen. Het is gewoon een heel leuk spel! De gameplay is zeer goed. Ik ben e nu al een paar avonden mee zoet en ik ga balen als ik het eind bereikt heb.
Vind het wel fijn dat het op UE3 draait. Het is nog best een prima engine, het had mooier gekund maar het draait volgens mij op de meeste hardware soepel. Ze hebben er ook een mooi schilderachtig/concept art achtig stijltje in gedaan wat me erg bevalt. Dezelfde vent die een grote rol heeft gespeeld in het design van HL2 heeft hier ook aan meegewerkt, dus de sfeer zit wel goed. Moet wel zeggen dat ik een aantal dingen wel heel erg HL2 achtig vind, zoals de stalen muren die je soms tegenkomt, en de tall boys doen me denken aan die mechanische spinnen uit HL2.

Op de één of andere manier doet de game me ook aan 1984 (boek) denken... Ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Even een schopje. Heb Dunwall City Trails nu ook aangeschaft, erg leuk! Mooi level design, leuk wat ze met de zwaartekracht hebben gedaan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Late ontdekking ... ,maar wat n vet spel ! Echt supervermakelijk. Erg sfeervol en speelt lekker weg. Blij dat ik deze toch nog ontdekt heb ! Moet toch wat als je ziek thuis ligt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:56

kingfriko

100 % BULLY

Misschien toch nog maar s oppikken , kon me niet echt boeien en daarna nooit meer aangeraakt :)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Van het weekend mee begonnen.

Was eigenlijk met de Witcher 2 begonnen maar vanwege paar frustratie-momentjes was ik iets te luidruchtig en vriendin lief was slecht te pas dus deze maar een kans gegeven (beide voor verjaardag gekregen).

Wat een mooi spel tot nu toe. Interessant verhaal, speelt lekker weg. Kan niet wachten om er meer te spelen :D

Snap niet dat deze game zo onder gesneeuwd is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 2 3 Laatste