Zelf tweemaal uitgespeeld en hiermee is het 'goed genoeg'. Beiden natuurlijk op Very Hard.
Ik ben een Thief-speler en Hitman-speler van het eerste uur, dus het was dan ook geen verbazing dat mijn eerste playthrough full stealth en full non-lethal was.
spoiler:Het einde was echt een 'happy ending'. Zeer de moeite waard en ik zie dit dan ook als het beste einde.
Mijn tweede playthrough. Iedereen ging dood, en daarmee bedoel ik:
spoiler:iedereen behalve Emily. Zelfs Samuel ging eraan. Het einde was zeer depressief, zoals verwacht. Toch wel droevig dat een sociaal gestoord kind en een net zo gestoorde beschermengel het zo lang volhouden.
Ook nog even mijn laatste save geladen en
spoiler:expres Emily niet gered. Dat einde is nog wel het vreemdste van allemaal. Ja, alles gaat naar de klote, maar dit is het enige einde waarin Corvo niet doodgaat, maar vertrekt naar andere orden. Wel maf dat om de enige ending te krijgen waarin iedereen het overleeft je eerst echt iedereen dood moet maken/laten gaan.
En voor degenen die het nog niet doorhadden:
spoiler:Ja, Corvo is Emily's vader. Er wordt zo sterk naar gehint dat het niet te ontkennen is.

Al met al een aardig spel. Wel moet ik toegeven dat de powers wel het verschil maken qua moeilijkheid. Het hele spel is te spelen zonder ook maar een keer Blink te gebruiken. Dit heb ik deels gedaan en maakt er een compleet ander spel van.
[
Voor 11% gewijzigd door
The Zep Man op 26-11-2012 22:59
]