Ik heb de hele avond op m'n handen gezeten, maar ik snap niet dat ieder dubbeltje terugbetaald dient te worden, want anders naai ik jullie voor honderden euro's een oor aan. Natuurlijk gaat het hier over zaken, maar zaken doen gaat ook over elkaar iets gunnen.
Heb wel eens verkeerde ondervloer gehad bij mijn laminaatbestelling, waarde een honderd euro oid. Heb netjes gebeld, joh, ik wil andere ondervloer, die notabene minder kost. Ow meneer, dank je voor het melden, we sturen ups met nieuwe ondervloer. Neemt die dan de oude ondervloer weer mee? Nee, dat kost dusdanig veel dat de kosten niet opwegen tegen de baten, misschien kunt u er iemand een plezier mee doen. Ik heb er iemand anders een plezier mee gedaan die in een nieuwe (goedkopere) woning laminaat ging leggen, maar geen geld had en daar netjes een dankjewel van gehad.
Bartezz geeft aan dat TS een tijd aan moet geven wanneer het opgehaald dient te worden, want anders eigent hij zich de kaarten toe. Jongens, kom op. Een bedrijf kan niet van een transporteur eisen dat die om 9.15 een pakketje ophaalt zonder daar heel veel voor te betalen, omdat een klant zich anders de goederen toe eigent. Wees gewoon eerlijk, stuur het op, vraag je verzendkosten terug, doen ze dat niet, dan laat je een slechte review achter hier en bestel je er nooit meer, ook al zijn ze nog zo goedkoop. Doen ze het wel, prijs je ze ervoor en bestel je er volgende keer weer. Krijg je een waardebon of andere tegemoetkoming is het mooi mee genomen.
Conclusie: wees niet zo'n aasgier en bedenk dat hij die het onderste uit de kan wil hebben, uiteindelijk het deksel op de neus krijgt.
[
Voor 5% gewijzigd door
Miglow op 25-07-2012 23:47
]