Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:26:
[...]

Hier ben ik het volkomen mee eens, ik krijg bij geen enkele MMO zo erg het gevoel dat je character bij het spel hoort als bij WoW. Ik heb in de afgelopen jaren ook nog LoTRO, GW, SWTOR & Cabal gespeeld, maar nergens krijg ik echt het gevoel dat je er echt thuis hoort. Zou zo ook niet kunnen zeggen waar dat aan ligt..
Combinatie van factoren.

Meeste mensen spelen WOW hier al lang en dat schept een soort band. Je komt weer terug in gebieden waar je vroeger ook al gespeeld hebt, je doet oude instances. Je komt weer terug op plekken waar je vroeger enorm moeite mee had.

De verhaallijnen van wow zijn redelijk goed. Persoonlijk lees ik vaak de quest wel door en heb ik ook een idee wat er in de wereld aan de hand is. (andere MMO's klik ik na een tijdje alleen maar op next zo snel mogelijk)

Wow is beter gebalanceerd qua classes dan andere MMO's, serieus ik ben er nog geen eentje tegengekomen die deze mate van balans weet vast te houden.

Wow heeft een goede balans tussen PVE en PVP, die ik ook niet ergens anders gezien heb.

Er is heel veel te doen qua kwantiteit en kwaliteit.

Voordat iemand hier hard op gaat reageren: Ja er zijn MMO's die het beter doen op deze aspecten, maar niet op alle. Ik vind WOW 1 van de weinigste die dit allemaal heeft. Daarnaast heeft het spel een goede kwaliteit en stabiliteit en het speelt gewoon soepel en gepolijst.

Al deze dingen maakt dat het spel gewoon verslavend blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
http://www.penny-arcade.c...e/graphics-vs.-aesthetics

dit beschrijft het probleem heel goed, vind ik.

in WoW blend alles in elkaar, alles werkt goed samen. Maar in GW2 lijken de chars, mobs etc allemaal disjointed van de enviroment.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik krijg het oude gevoel niet meer terug bij WoW.
Ben al een tijdje gestopt. Gewoon uit desinteresse.

Vaak denk ik er nog eens over, en dan probeer ik het weer, maar toch zodra ik even speel vervaagd het romantische en vervangt dit gevoel door een uitgekeken gevoel waardoor ik ook gestopt ben.

Ik ben dus driftig aan het wachten voor een opvolger.. GW2 maybe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Lasteraar schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:58:
Ik krijg het oude gevoel niet meer terug bij WoW.
Ben al een tijdje gestopt. Gewoon uit desinteresse.

Vaak denk ik er nog eens over, en dan probeer ik het weer, maar toch zodra ik even speel vervaagd het romantische en vervangt dit gevoel door een uitgekeken gevoel waardoor ik ook gestopt ben.

Ik ben dus driftig aan het wachten voor een opvolger.. GW2 maybe ?
Ik ken dit gevoel wel een beetje. Ik wacht echter op de release van PlanetSide 2, dat ziet er gruwelijk uit! Bijkomend voordeel is dat ik PS2 niet snel zal vergelijken met WoW omdat het een MMOFPS is en er dus genoeg echt verschillende fronten zijn. Tot die tijd kan ik me prima vermaken met een mix tussen alle games uit de steam summersale en soms nog even WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
defiler1974 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:39:
Al deze dingen maakt dat het spel gewoon verslavend blijft.
Verslaving zit nog altijd tussen je oren, hoe mooi of gebalanceerd een game ook mag zijn.

WoW heeft 1 element dat interessant is, toegankelijkheid. Net als bij shooters, je kan die ene sci-fi medival shooter geweldig vinden, maar online is het altijd zoeken naar matches, vaak dezelfde spelers. Wil je gewoon direct in de actie zonder na te denken, pak je CS, BF3 of andere grote jongens. Zo is WoW eigelijk ook, als ik even halfuurtje wil rondrammen, is WoW makkelijk om te spelen.

Maar nu andere MMO's steeds meer 'instant action' systemen toepassen, kom je daar nog sneller direct 'aan de beurt'. Waar je als DPS in WoW nog rustig 10-15 minuten moet wachten (LFR meestal minder), kan je bijvoorbeeld bij Rift nagenoeg direct aan Instant Adventure beginnen. Maar ook bij GW (BG's hoofdzakelijk) of TSW (bijna instant faction-battle) hebben ze gedacht aan het PVP aspect, waar met de tijd voor mij Wow steeds minder interessant gaat worden.

Lore-wise zit het wel geweldig in elkaar, zeker Lich King was enorm mooi in elkaar gezet (cata heb ik erg weinig mee). Graphics wise kunnen ze natuurlijk niet mee met de nieuwe engines, maar hun art-department is imho 1 van de beste als het gaat om 'sfeer' te geven met een matige engine. Alles voelt redelijk 'compleet', alsof het uit 1 geheel gemaakt is, niet scenery->mobs->characters.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
WoW was voor mij leuk omdat het gewoon gigantisch populair was. Er heel veel mensen dit speelde.
Er een open pvp mogelijk was ( pvp server ) Wat het levelen toch wel heel leuk , of vervelend , kon maken.
Maar spannend was het wel !

Je fanatieke van de users, was erg aanstekelijk.
En ergens ook wel het eindeloze grinden. Wat natuurlijk vervelend was. Maar had je een lvl 65, dan had je ook wat. En zo met al die dingen.. Had je tier2 , dan had je ook wat.. Dat betekende nog iets :)

Ook dat is langzamerhand wel wat vervaagd. Omdat het spel zo lang bestaat heeft iedereen gewoon 1 of meerdere max levels.. En die tier, dat werd tier nr zoveel. Dus het speciale ging er een beetje af. Het werd meer een verplichting. Zo van, nieuw seizoen, owja.. we moeten weer nieuwe gear gaan farmen. Ok welke instance ? Ow die.. Dus deze baas doet dit en dat, net als die en die ? Ja net als die en die , toen.

En dat 6 - 7 jaar lang, dan geloof je het op een gegeven moment wel :)

Nu heb ik de beta van GW2 gespeeld. Ik vind het wel weer erg leuk. Voor hoe lang weet ik niet en ik verwacht ook niet dat het mijn WoW ervaring kan verslaan. If so, leuke meevaller natuurlijk.

Maar het gebrek aan een open pvp wereld waar iedereen gewoon in zit ( bij GW2 is dit toch een beetje afgesplitst. ) vind ik toch wel jammer.

En dat de speciale gear, wel speciaal eruit ziet maar weinig extra dmg doet. Is wellicht beter voor de verhoudingen. Maar het overpowered gedoe is toch ergens ook wel weer leuk..

Maar ja. We zien het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En daar zit het, wat Sinergy zegt.

Scenery > Mobs > characters qua gevoel in GW2
in WoW: Scenery = Mobs = Characters

Het past allemaal in het plaatje

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
SinergyX schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:09:
[...]

Verslaving zit nog altijd tussen je oren, hoe mooi of gebalanceerd een game ook mag zijn.

WoW heeft 1 element dat interessant is, toegankelijkheid. Net als bij shooters, je kan die ene sci-fi medival shooter geweldig vinden, maar online is het altijd zoeken naar matches, vaak dezelfde spelers. Wil je gewoon direct in de actie zonder na te denken, pak je CS, BF3 of andere grote jongens. Zo is WoW eigelijk ook, als ik even halfuurtje wil rondrammen, is WoW makkelijk om te spelen.

Maar nu andere MMO's steeds meer 'instant action' systemen toepassen, kom je daar nog sneller direct 'aan de beurt'. Waar je als DPS in WoW nog rustig 10-15 minuten moet wachten (LFR meestal minder), kan je bijvoorbeeld bij Rift nagenoeg direct aan Instant Adventure beginnen. Maar ook bij GW (BG's hoofdzakelijk) of TSW (bijna instant faction-battle) hebben ze gedacht aan het PVP aspect, waar met de tijd voor mij Wow steeds minder interessant gaat worden.

Lore-wise zit het wel geweldig in elkaar, zeker Lich King was enorm mooi in elkaar gezet (cata heb ik erg weinig mee). Graphics wise kunnen ze natuurlijk niet mee met de nieuwe engines, maar hun art-department is imho 1 van de beste als het gaat om 'sfeer' te geven met een matige engine. Alles voelt redelijk 'compleet', alsof het uit 1 geheel gemaakt is, niet scenery->mobs->characters.
Ik zal niet ontkennen dat er wat slijtage in wow begint te komen, maar ik heb simpelweg nog niet de vervanger ervoor gevonden. En ik heb ze allemaal al gespeeld, (lotro, rift, aion, conan, GW, enz...)

Lotro vond ik eigenlijk nog het beste in de buurt komen, maar daar had ik toch het gevoel weer in een lege wereld te levellen, moeilijk groepen te vinden en pvp was matig.
Daarintegen had het wel een erg goede sfeer en verhaal.

Wat de art department met de engine doet is inderdaad uniek. Als je kijkt hoeveel truuken ze uithalen met effecten op die lage polygonen models, dan is het echt fantastisch wat ze laten zien. Ik zit vaak zelf even te kijken hoe ze bepaalde effecten voor elkaar krijgen.

Daarnaast geven andere MMO's mij het gevoel dat ze een beetje klunky zijn, het beweegt net wat minder soepel en klipt wat meer. Door de simpele engine in wow draait het doorgaans bij iedereen als een zonnetje.
Dat gevoel heb ik nog niet terug bij andere MMO's (en ik heb een aardig beest van een machine).

Ben benieuwd hoeveel gamers er gaan afkomen op MOP, cataclysm was voor blizzard op zijn best toch een status quo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje EVE gespeeld recent SWTOR en speel nu toch gewoon weer WoW. Verslaving?

Ik heb altijd gegamed, vroeger veel UT en CS en vanaf kort na launch WoW.

EVE vond ik op zich erg leuk, maar wat ik miste is instant action als ik een keer weinig tijd had. En soms als ik meer tijd had om te spelen was er niet veel te doen binnen de alliance in die extra tijd. En Industry trok me niet om de tijd te vullen.

SWTOR was op zich leuk, maar als je de UI van WoW gewend bent is het gewoon een stap terug. Iedereen die ik kende in SWTOR is uiteindelijk ook weer terug in WoW.

Zolang het gezellig is en we een redelijke challenge hebben blijf ik bij WoW en iig bij de guild. Onze guild speelt ook samen Diablo, SC2 League of Legends en nog wat andere games. Zeker nu er in WoW minder te doen is.

We hebben een DS HC save waarin alleen Spine en Madness nog plat moeten. Nu alleen nog een keer alle mensen online die die twee nog moeten (ik moet alleen madness nog, anderen alleen spine of beide) en we maken het af. Iedereen heeft alle andere achievements voor de meta al gedaan.

Die FUGLY mount is dus voor het grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Ik heb naast WoW nog D&D Online, EQ2, Aion, Rift, SWTOR Beta, en even Age of Conan gespeeld. Maar meestal konden deze me een paar weken vasthouden.

De hele sfeer, toegankelijkheid en sociale aspect blijft me terug keren naar WoW. Net nog gekeken, maar heb nu al zeker zo'n 400 dagen in WoW gestoken.

Inmiddels ook naar MoP geupgrade dus blijf het nog wel even spelen ben ik bang. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Ik heb vroeger veel final fantasy gespeeld. De single player delen. Verder eigenlijk zo goed als niets online. Ik verwacht niet dat ik de hele expansion MoP wow zal blijven spelen, maar wie weet pak ik het later wel weer eens op. In ieder geval blijf ik voorlopig nog wel even hangen :)

junglebeast: je voorspelling van de releasedatum kun je nu wel aanpassen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Ik heb vaak ook andere (ook een paar gratis) MMO's geprobeerd.
Maar elke keer was het toch een teleurstelling, want ik kwam elke keer terug op het feit dat niks zo leuk is om te spelen als WoW! :)

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik speel nog SWTOR, heb GW2 ook aangeschaft en WoW. Zodra MoP uitkomt is de focus waarschijnlijk daar eerst op maar ik blijf de anderen ook gewoon doen. Af en toe van setting wisselen is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:16:
WoW was voor mij leuk omdat het gewoon gigantisch populair was. Er heel veel mensen dit speelde.
Er een open pvp mogelijk was ( pvp server ) Wat het levelen toch wel heel leuk , of vervelend , kon maken.
Maar spannend was het wel !

Omdat het spel zo lang bestaat heeft iedereen gewoon 1 of meerdere max levels.. En die tier, dat werd tier nr zoveel. Dus het speciale ging er een beetje af. Het werd meer een verplichting. Zo van, nieuw seizoen, owja.. we moeten weer nieuwe gear gaan farmen. Ok welke instance ? Ow die.. Dus deze baas doet dit en dat, net als die en die ? Ja net als die en die , toen.

En dat 6 - 7 jaar lang, dan geloof je het op een gegeven moment wel :)

En dat de speciale gear, wel speciaal eruit ziet maar weinig extra dmg doet. Is wellicht beter voor de verhoudingen. Maar het overpowered gedoe is toch ergens ook wel weer leuk..
Ja, het was inderdaad nog spannend in TBC en Vanilla dat lvlen, dan moest je toch regelmatig je main ophalen omdat je alt weer eens geganked werd, wat wel irritant was soms, maar zoals je zegd ook wel erg spannend.

Ik ben het ook wel eens kwa bazen inderdaad, is gewoon weer grinden tot je de volgende Patch weer nieuwe gear farmen. Veel bazen hebben ook mechanics die oudere bazen ook hadden (zal ook niet makkelijk zijn om telkens weer iets unieks te vinden) en de spelers worden steeds kritischer. Hoe vaak zie je niet dat mensen zeggen dat ze weer eens een Raid zouden willen als Ulduar. Dat was zo mooi dat ze nogal moeite hebben om dat te evenaren, hoewel ik soms het idee ook wel krijg dat ze er ook niet heel veel moeite voor doen om in de buurt te komen (Ten minste in Cata, in MoP zijn er best wel mooie :))

En ja, in vind het ook wel jammer dat gear niet meer special is, want iedere noob heeft tegenwoordig Tiers, was best wel leuk om special te zijn (hoewel ik ook maar in T5 en paar T6 liep in TBC (was er wel trots op), kan ik nu niet echt zeggen.
defiler1974 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:30:
Ik zal niet ontkennen dat er wat slijtage in wow begint te komen, maar ik heb simpelweg nog niet de vervanger ervoor gevonden. En ik heb ze allemaal al gespeeld, (lotro, rift, aion, conan, GW, enz...)

Ben benieuwd hoeveel gamers er gaan afkomen op MOP, cataclysm was voor blizzard op zijn best toch een status quo.
Ik heb ook zeker zitten denk om te stoppen met WoW tijdens Cata, maar zoals je zegt, heb ik ook niet echt iets gezien wat mij heel erg aansprak kwa gameplay of looks (heb ook geen andere spellen gespeeld), wat ik ook vervelend vind om opnieuw te beginnen in die nieuwe spellen, moet je alles weer leren, terwijl ik nu behoorlijk wat weet in WoW.

Denk dat er best veel zijn die op MoP afkomen, het verhaal is best goed (uiteindelijk, na de nogal teleurstellende eerste info). Alliance verliest wel veel gebieden, beetje jammer, maar als ik het goed heb gelezen, wordt Varian toch wel de Held van de Alliance met zijn optreden, alleen ben ik wel bang dat er iets slechts met Jaina gebeurt. En uiteindelijk Garrosh verslaan is natuurlijk epic, helaas mag de Horde het ook doen, dus dat is op zich wel jammer, maar kan natuurlijk ook niet anders, anders zat iedereen weer te janken dat de Alliance iets Epics kreeg en de Hordes niet, en de Alliance zou dan weer zitten zeuren over de content die de Horde zou krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Iets wat me nog opviel in de blue posts van afgelopen dagen is dat ze de goldverdeling in raids aan gaan pakken in MoP. Nu is er een vast totaal bedrag dat dropt. Als je oude raids solo kan doen kun je daar natuurlijk veel mee verdienen (totdat het generfed werd uiteraard). Wat ze nu gaan doen is het vaste bedrag delen door het aantal personen in de raid. Als 100g dropt voor 10 personen, krijg je dus nog maar 10g als je het solo doet.

Alle oude content wordt weer teruggezet naar de oorspronkelijke bedragen van voor de nerfs.

Tot zover mijn (bescheiden) bron van inkomsten door solo rondjes te rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

IntToStr schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:03:
Iets wat me nog opviel in de blue posts van afgelopen dagen is dat ze de goldverdeling in raids aan gaan pakken in MoP. Nu is er een vast totaal bedrag dat dropt. Als je oude raids solo kan doen kun je daar natuurlijk veel mee verdienen (totdat het generfed werd uiteraard). Wat ze nu gaan doen is het vaste bedrag delen door het aantal personen in de raid. Als 100g dropt voor 10 personen, krijg je dus nog maar 10g als je het solo doet.

Alle oude content wordt weer teruggezet naar de oorspronkelijke bedragen van voor de nerfs.

Tot zover mijn (bescheiden) bron van inkomsten door solo rondjes te rennen...
O-) Koop je toch gewoon wat goud O-) maar nee heb zelf het probleem doordat ik nauwelijks aan spelen toekom dat mijn goud voorraad vrijwel nihil is .. ;(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 17:27:
[...]

O-) Koop je toch gewoon wat goud O-)
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jessy100 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 14:33:
[...]

3 healers op yor? i beg your pardon? dat is echt te slecht voor woorden. onze guild paladin heeft yor ge solo healed.

ik snap ook wel dat ze 385 net niet vinden. de 2e healer moet dan echt zijn beste game spelen. en 3 healers is uiteraard uit den boze.

en inderdaag: pugs of hagara :/ wij wedden altijd om +/- 250G wie het eerste dood gaat door tegen de ice waves op te lopen. gegarandeerd plezier.
Je hebt helemaal gelijk... We doen t standaard met 2 op Yor HC, één keer met 1 healer gedaan, gaat opzich ook wel als de juiste spelers online zijn.

Dat ik de 3 healers noem is juist om te illustreren hoe ruk het gesteld was met de matige main, undergeared alt en pug healing die we mee hadden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kopen zal ik nooit doen. Persoonlijk vind ik dat een vorm van valsspelen, al moet iedereen dat voor zichzelf bepalen.

Ik heb nu zo'n 40k gold, maar gebruik het alleen voor enchantments en soms gems als ik geen voorraad meer heb. Verder eigenlijk bijna niets. Misschien voor levelen van professions van m'n mage als ik lui ben.

Zeker geen ramp dus voor mij, maar toch jammer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Santho schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 09:41:
[...]
Maar ook duur om al die accounts elke maand te betalen of niet?
Tja als je het geld ervoor hebt dan is het geen probleem natuurlijk :P

En hoe kan je er goed een raid mee doen? Dat klinkt erg lastig! :|

Mijn wereldje is maar klein :'(
HEEL lastig kan ik je vertellen.
En ach die kosten? Er zijn duurdere hobby's, zowel in initiële kosten als maandelijkse.

Grootste uitdaging zit in de configuratie. Macro's, software, macro keys (G19 toetsenbord _/-\o_ ) etc.

Zodra het allemaal draait en je zo'n team (meestal was het 3 dps, 1 tank en 1 healer/dps) op 85 hebt ben je het gewend.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21
Voor diegene die het gemist hebben, Collectors Edition is al te koop bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/w...edition/1004004012427412/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Kan helaas niet bestellen via CreditCard. Geeft elke keer foutmelding =]

De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:

- U hebt nog geen betaalmethode gekozen of er ging iets mis met de verwerking. Kies alstublieft een (andere) betaalmethode.

Heb het al 10 keer geprobeerd lol.

Lekkere site dat Bol.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Contact gehad met klanten service en sturen me van het kastje naar de muur. Komen met dingen van:

- Heeft u tijdens het bestelproces de juiste code ingevoerd?
- Mogelijk staat in de database van de creditcardmaatschappij een andere code dan op uw creditcard.
- Heeft u een nieuwe creditcard gekregen, maar gebruikt u nog een oude?
- Is uw kaart geblokkeerd door de creditcardmaatschappij?
- Is uw creditcardlimiet bereikt?

Ik betaal er al sinds 2006 WoW mee.

Ze steken die CE maar in der neus ik vind wel een andere shop.

[ Voor 36% gewijzigd door TheDeeGee op 26-07-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 18:51
En ook ik ben weer om.
Heb SW:TOR geprobeerd en EVE online nog een kans gegeven. Maar het kan me gewoon niet boeien.
Ik blijf weer terugkomen bij WoW.
Ik wil echter wel een nieuw char maken om enkel PvP te gaan spelen. omdat ik simpel gezegd geen tijd heb om te raiden. Weet iemand op welke server/battlegroup ik het beste kan gaan spelen?

oja. en zitten er andere (lees: meer volwassen) mensen rp-pvp servers ?

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 26-07-2012 19:05 . Reden: vraagje erbij ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Preventief bij Bol.com CE besteld nadat we bij Game Mania te horen kregen dat de CE nog niet in systeem stond en dus nog niet te reserveren is.

Komende dagen dus even in gaten houden en langs gaan zodra hij er wel in staat, telefonisch konden we niet reserveren aangezien je moet aan betalen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:13

vhal

ಠ_ಠ

Mijn annual pass loopt tot januari 2013. Momenteel is het even inloggen om 3 minuten later weer uit te loggen. Men cleared DS op HC in 1 avond zodat de rest van de week gewoon /afk mode is. En ben je reserve dan moet je maar hopen op een pug of een altgroep. Ik heb daar iig geen zin in :P

Of ik MoP ga spelen? Geen idee, ik heb heel even de beta gespeeld maar het boeiend vond ik het niet. Al was de pandaren starting area wel grappig

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 26-07-2012 21:22 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 21:33
Is er toevallig iemand die een Scroll of reseruction heeft voor me?
Ik ga wel op silvermoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Flufsor schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:46:
PMetje gestuurd.

[ Voor 33% gewijzigd door TheDeeGee op 26-07-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Flufsor schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 21:46:
Als je wat start kapitaal nodig heb om bags enzo te kopen let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21
Bestellen met ideal werkt gewoon bij Bol.com. Waarom persee met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Weet iemand wat je precies moet doen bij 1e boss in Grim Batol?
Ik probeerde hem te tanken op HC maar telkens stond ik vast en was ik opeens dood..
Op normal was ie binnen 30 seconde down omdat we een overgearde warrior bij hadden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:33:
Ik probeerde hem te tanken op HC maar telkens stond ik vast en was ik opeens dood..
Op normal was ie binnen 30 seconde down omdat we een overgearde warrior bij hadden xD
Is die vette geloof ik, toch? Dan komen er adds van die berg aflopen en 1 ervan is grote en paars geloof ik, als die bij de Baas komt, krijgt de baas een buff en slaat hij 2 keer zo hard (of iets dergelijks).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:36:
[...]

Is die vette geloof ik, toch? Dan komen er adds van die berg aflopen en 1 ervan is grote en paars geloof ik, als die bij de Baas komt slaat hij in één keer 2 keer zo hard (of iets dergelijks).
dus dan moeten die paarse eigenlijk CC'd worden en ik de boss kiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:38:
dus dan moeten die paarse eigenlijk CC'd worden en ik de boss kiten?
Baas bij de grote weg houden en die add zo snel mogelijk killen. Je moet je gear ook reforgen, of in ieder geval de items met Haste erop (naar Dodge) en wat enchants extra :P gewoon de goedkope, op AH zijn de normale enchant meestal wel redelijk betaalbaar.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:00
Hij heeft een frontal cone, smash die je stunned (en als je geen tank ben overleef je het niet vaak)

Er is een cast bar voor. Dit is de ability : http://www.wowhead.com/spell=90249

Ben vanavond pas rond een uur of 11 thuis, maar voeg me maar toe met me battle tag Lorune#2844 dan kan ik wel paar heroics healen vanavond of morgen overdag ofzo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Terence(x) op 27-07-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ik zit al dagen met WoW kriebels... heb al bijna een jaar niet gespeeld maar andere games kunnen m'n aandacht niet vast houden. SWTOR was een tijdje leuk maar bood geen goeie verslavingsfactor voor mij.

Zou het graag een paar dagen proberen voordat ik m'n subscription weer activeer. Is er iemand die een Scroll of Resurrection over heeft? Mijn characters zitten op de Outland server.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Speel je Alliance of Horde? Als het Alliance is dan zou ik je kunnen helpen als DPS of Healer (in beide gevallen overgeared :P).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:24
M-Opensource schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:31:
Ik zit al dagen met WoW kriebels... heb al bijna een jaar niet gespeeld maar andere games kunnen m'n aandacht niet vast houden. SWTOR was een tijdje leuk maar bood geen goeie verslavingsfactor voor mij.

Zou het graag een paar dagen proberen voordat ik m'n subscription weer activeer. Is er iemand die een Scroll of Resurrection over heeft? Mijn characters zitten op de Outland server.
Heb je een Dm gestuurd ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Terence(x) schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:04:
[...]

Hij heeft een frontal cone, smash die je stunned (en als je geen tank ben overleef je het niet vaak)

Er is een cast bar voor. Dit is de ability : http://www.wowhead.com/spell=90249

Ben vanavond pas rond een uur of 11 thuis, maar voeg me maar toe met me battle tag Lorune#2844 dan kan ik wel paar heroics healen vanavond of morgen overdag ofzo :)
oke zal je toevoegen.
Zal morgen worden aangezien ik dan weer speel omdat vriendin gaan werken is.

waar kan je die battle tag toevoegen op battle.net?
ValHallen schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:31:
[...]

Speel je Alliance of Horde? Als het Alliance is dan zou ik je kunnen helpen als DPS of Healer (in beide gevallen overgeared :P).
Alliance op Aszune, kijk maar in me signature staat m'n armory in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mensen die dit weekend een lockje nodig hebben voor iets kunnen me ook gerust adden!

Ook ben ik opzoek naar een groep die het niet erg vind om mij even mijn bear uit ZA te bezorgen!

( ben ook in voor 5x run ) w/e ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

RampageNL schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:49:
[...]

Kan helaas niet bestellen via CreditCard. Geeft elke keer foutmelding =]

De volgende gegevens ontbreken of zijn onjuist:

- U hebt nog geen betaalmethode gekozen of er ging iets mis met de verwerking. Kies alstublieft een (andere) betaalmethode.

Heb het al 10 keer geprobeerd lol.

Lekkere site dat Bol.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Contact gehad met klanten service en sturen me van het kastje naar de muur. Komen met dingen van:

- Heeft u tijdens het bestelproces de juiste code ingevoerd?
- Mogelijk staat in de database van de creditcardmaatschappij een andere code dan op uw creditcard.
- Heeft u een nieuwe creditcard gekregen, maar gebruikt u nog een oude?
- Is uw kaart geblokkeerd door de creditcardmaatschappij?
- Is uw creditcardlimiet bereikt?

Ik betaal er al sinds 2006 WoW mee.

Ze steken die CE maar in der neus ik vind wel een andere shop.
Je kan sowieso beter niet bij Bol.com bestellen.
Ik had toendertijd ver van te voren 2x WotLK besteld bij Bol.com, die werden 3 dagen te laat afgeleverd nadat het al live was.
Toen hadden we dus online een upgrade gedaan anders konden we niet eens spelen. Sorry ik lieg, nee we hadden toen m'n stiefvader om 5 uur 's ochtends gestuurd om bij de game winkel in de rij te staan haha. Hij speelt het niet eens :P
Dus we hadden in totaal 4x betaald ervoor en 4x WotLK box :/

[ Voor 6% gewijzigd door FT Twisty op 27-07-2012 10:05 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:03:
[...]

Je kan sowieso beter niet bij Bol.com bestellen.
Ik had toendertijd ver van te voren 2x WotLK besteld bij Bol.com, die werden 3 dagen te laat afgeleverd nadat het al live was.
Toen hadden we dus online een upgrade gedaan anders konden we niet eens spelen. Sorry ik lieg, nee we hadden toen m'n stiefvader om 5 uur 's ochtends gestuurd om bij de game winkel in de rij te staan haha. Hij speelt het niet eens :P
Dus we hadden in totaal 4x betaald ervoor en 4x WotLK box :/
Waarom niet zelf in de rij?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Ryatzu schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:29:
Bestellen met ideal werkt gewoon bij Bol.com. Waarom persee met CC?
Omdat ik geen IDeal heb.

Heb hem al betseld met de IDeal van de zaak van me Pa lol. Stort ik het later wel weer terug ^^

[ Voor 19% gewijzigd door TheDeeGee op 27-07-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ValHallen schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 09:31:
Kan ook wel keer helpen, hoewel ik niet heel veel online ben als ik niet raid. Kan komen als Bear & Cat, beiden aardig gegeared (Lycona#2340).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:11:
[...]

Waarom niet zelf in de rij?
Omdat mijn moeder hem naar de winkel had gestuurd om 5 uur 's ochtends, dus ik wist er niks van af want ik sliep nog!
(Mijn moeder was toen meer verslaafd dan ik zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

RampageNL schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:13:
[...]

Omdat ik geen IDeal heb.

Heb hem al betseld met de IDeal van de zaak van me Pa lol. Stort ik het later wel weer terug ^^
Je hebt geen doodgewone bankpas bij een gangbare bank? Da's alles wat je nodig hebt namelijk (ja en online banking geactiveerd hebben, dus een reader of een account, afhankelijk van de bank).

on topic:
mijn mage is nu in Outland, dus maar weer heirlooms aangetrokken (wou de quests in Azeroth op een normaal tempo doorlopen en zones completen zonder groene/grijze quests) en ondertussen tailoring levelen. Dropt weinig runecloth, maar heb nog een 81 DK waarmee ik ramparts normal solo voor ladingen runecloth per run :) Die tailoring zooi stuur ik weer naar mijn 80 SoR-gelevelde warlock (69 naar 80) om enchanting te levelen. Wil zoveel mogelijk mats farmen ipv kopen, zoveel gold heb ik niet namelijk :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gister weer bezig geweest met mn DK, spectral windrider, skeletal gryphon erbij. Vriend geboost door WC, en toen opeens logte mn vriendin in "Ja ik wilde weer terugkomen" >< Dit terwijl ze dus gewoon naast me zat :p

Dus met 3 man Wailing Caverns gedaan (22, 82, 80) en de achievement gehaald <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Haha dat heb ik ook met m'n vriendin, als ze mij ziet spelen wordt ze jaloers en wil ze ook weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij mij is meestal de reactie: heb je nog niet alles gedaan? Is het spel nou nog niet uitgespeeld? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Die snapt het concept van WoW niet. Het is nooit uitgespeeld!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:37:
[...]

Omdat mijn moeder hem naar de winkel had gestuurd om 5 uur 's ochtends, dus ik wist er niks van af want ik sliep nog!
(Mijn moeder was toen meer verslaafd dan ik zelf)
een hele dikke +1 voor jou moeder!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:14:
Bij mij is meestal de reactie: heb je nog niet alles gedaan? Is het spel nou nog niet uitgespeeld? :p
klinkt mij bekender in de oren ;)
Vrouw heeft helemaal niets, maar dan ook écht helemaal niets, met gamen. Het enige wat ze een beetje kan verdragen is GTAIV "omdat het verhaal net een film is". En de grafische pracht van BF3 op een 46" scherm stond ze ook wel even van te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne heeft ook echt helemaal NIKS met dit spel... Maarja, ik heb zo weinig met al die ziekenhuis series en CSI achtige tafferelen.

Gister na een rondje op de racefiets nog ff ingelogt en zowaar op mijn priest in een semi guildrun van wat relatieve nubs beland. Morchok HC solo zo'n kant healen is echt onwijs makkelijk zeg! Ook Yor HC 2man healen is echt een eitje. Ook op de priest die ik amper speel met semi LFR/normal gear!

Was wel een ongelooflijk slome raid man, elk half uur wel een 5 minuten break, af en toe zelfs nog langer door baby's die aandacht nodig hadden etc etc. Dat werd gelukkig gecompenseerd door zeer slap geouwehoer van 4 vrouwen op mumble in schots & iers & NL accent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Is Yor HC eigenlijk een beetje te healen met 2 man zonder ts/vent/skype etc? Omdat 1 van onze healers niet echt de mogelijkheid heeft om hier goed gebruik van te maken hebben we die maar overgeslagen laatst, maar volgens mij moeten we met die 30% buff toch een eind kunnen komen.

Zonozz HC moet toch ook te doen zijn voor ons ondertussen. Bij Ultraxxion HC moeten sommige malloten eens leren op tijd op die knop te drukken, maar die zie ik ook wel neergaan als iedereen terug is van vakantie.

@vrouw/vriendin discussie: als ze dan even meekijkt en vraagt waarom ik 10 minuten een beetje hetzelfde aan het doen ben (madness), vraag ik mezelf soms ook wel eens af waarom ik dezelfde gevechten maar constant blijf doen, maar je wilt toch die gear compleet he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:21:
[...]

een hele dikke +1 voor jou moeder!
Haha, ze kan er ook behoorlijk wat van! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:28:
[...]

Haha, ze kan er ook behoorlijk wat van! ;)
Haha wat cool, mijn moeder kan nauwelijk een computer aanzetten.... En mijn vriedin van computer spellen achterlijk, en het is niet de bedoeling dat ik het speel in haar bijzijn.. |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:31:
[...]

Haha wat cool, mijn moeder kan nauwelijk een computer aanzetten.... En mijn vriedin van computer spellen achterlijk, en het is niet de bedoeling dat ik het speel in haar bijzijn.. |:(
Vervelend is dat he?
Dat ken ik ook wel hoor. M'n vriendin vindt het wel leuk om te spelen, maar niet langer dan een paar uurtjes op een zaterdag. Dus ik ben ook gebonden aan die tijden om te spelen want anders is het ruzie!

Enige tijd wat ik nog mee kan pikken is hooguit een uurtje omdat ik eerder thuis ben dan zij. En vanaf volgende week heb ik een 36 uur contract dus 1 keer in de 2 weken een dagje vrij waar ik misschien wat uurtjes kan meepikken! ;)

Misschien als ik de loterij zou winnen, dan kan ik zoveel spelen als ik wil.....
Life is unfair :-( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:38:
[...]

Vervelend is dat he?
Dat ken ik ook wel hoor. M'n vriendin vindt het wel leuk om te spelen, maar niet langer dan een paar uurtjes op een zaterdag. Dus ik ben ook gebonden aan die tijden om te spelen want anders is het ruzie!

Enige tijd wat ik nog mee kan pikken is hooguit een uurtje omdat ik eerder thuis ben dan zij. En vanaf volgende week heb ik een 36 uur contract dus 1 keer in de 2 weken een dagje vrij waar ik misschien wat uurtjes kan meepikken! ;)

Misschien als ik de loterij zou winnen, dan kan ik zoveel spelen als ik wil.....
Life is unfair :-( :P
Ga ik niet halen .. met mijn 9.00 tot 19.00 ongeveer dagelijks en soms nog wel iets langer :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:39:
[...]

Ga ik niet halen .. met mijn 9.00 tot 19.00 ongeveer dagelijks en soms nog wel iets langer :P
Woah! Your life is more unfair!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:31:
[...]

Same here..
Vriendin haat gamen.. vind ze tijdverspilling.
Mja maar goed dat ze in het ziekenhuis werkt.. moet ze nog wel eens late diensten en weekenden werken :P
komend weekend moet ze werken dus das 2 dagen ongestoord spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:46:
[...]

Same here..
Mja maar goed dat ze in het ziekenhuis werkt.. moet ze nog wel eens late diensten en weekenden werken :P
ik woon gelukkig nog niet samen dus als ik dan een keer thuis ben en tijd heb kan ik zo lang spelen als ik wil ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:47:
[...]

ik woon gelukkig nog niet samen dus als ik dan een keer thuis ben en tijd heb kan ik zo lang spelen als ik wil ;)
Nee ik ook nog niet maar nu omdat het vakantie is en mijn ouders nog 2 weken weg zijn blijft ze bij mij slapen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Toch best wel jammer dat gamen een lage WAF heeft, terwijl het een leuk tijdsverdrijf is. WoW voornamelijk ;). Gelukkig kan ik zelf spelen wanneer ik zin heb (mits niet op werk). Vanavond dus weer lekker DS normal met alts raiden :).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:57:
Toch best wel jammer dat gamen een lage WAF heeft, terwijl het een leuk tijdsverdrijf is. WoW voornamelijk ;). Gelukkig kan ik zelf spelen wanneer ik zin heb (mits niet op werk). Vanavond dus weer lekker DS normal met alts raiden :).
WAF? En dear god wat ben ik weinig aan het doen op dit moment...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:48:
[...]
Nee ik ook nog niet maar nu omdat het vakantie is en mijn ouders nog 2 weken weg zijn blijft ze bij mij slapen xD
Mijn vrouw stoort zich er niet echt aan als ik zit te gamen, hoewel ze het wel nutteloos vindt :p

Maarja, ik ben voor de rest ook al druk genoeg; 40-48 uur per week werken, 2 avonden in de week met muziek bezig (slagwerk), vrijstaand huis uit 1953 waar genoeg aan moet gebeuren, flinke tuin, vaste kroegavond (omgedoopt tot de woensdagavondvergadering :)), vrouw natuurlijk, hond, 2 geiten, 4 kippen, konijn, vis...... Sta er van te kijken dat ik ook nog regelmatig kan gamen! Maarja, dat is meestal ook pas na 22:00

edit; oja, daar komt in oktober ook nog een HBO studie bij

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:01:
[...]

Mijn vrouw stoort zich er niet echt aan als ik zit te gamen, hoewel ze het wel nutteloos vindt :p

Maarja, ik ben voor de rest ook al druk genoeg; 40-48 uur per week werken, 2 avonden in de week met muziek bezig (slagwerk), vrijstaand huis uit 1953 waar genoeg aan moet gebeuren, flinke tuin, vaste kroegavond (omgedoopt tot de woensdagavondvergadering :)), vrouw natuurlijk, hond, 2 geiten, 4 kippen, konijn, vis...... Sta er van te kijken dat ik ook nog regelmatig kan gamen! Maarja, dat is meestal ook pas na 22:00
Druk leventje :P
Bij mij is het nu rustig.. tot voetbal weer begint dat is dan vrijdagavond en zondag hele dag
Dan ook carnavalswagen bouwen, dinsdagavond en donderdagavond en de hele zaterdag + stappen. En op woensdagavond ga ik altijd naar m'n vriendin (tenzij ze moet werken) maar dan zit je ook nog altijd met CL wedstrijden :P
Dus dan blijft bij mij meestal alleen maar de maandagavond over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:40:
[...]

Woah! Your life is more unfair!! :|
wat denk je van 5:30 wekker, 17:30 thuis, en 2 dagen in de week avonddienst, dan om 23:00 thuis... gelukkig wel een vriendin die geen moeite heeft dat ik wow speel 's avonds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Blitzdoctor schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:03:
[...]

Je hebt geen doodgewone bankpas bij een gangbare bank? Da's alles wat je nodig hebt namelijk (ja en online banking geactiveerd hebben, dus een reader of een account, afhankelijk van de bank).
Als je ziet wat er tegenwoordig allemaal fout gaat met internetbankieren is het niet zo gek dat ik daar niet aan doe of wel?

Zoals ik al zei heb ik al weten te bestellen via de iDEAL van de Zaak van me Pa. Dus het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Goed mensen, wat ga ik vanavond levellen

Troll Druid
Tauren Paladin
Goblin ??? (geen idee nog, moet wel kunnen tanken of healen)

Ik heb namelijk geen idee xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

lanerios schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:29:
Goed mensen, wat ga ik vanavond levellen

Troll Druid
Tauren Paladin
Goblin ??? (geen idee nog, moet wel kunnen tanken of healen)

Ik heb namelijk geen idee xD
Shaman of Warrior. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Male Tauren paladin natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
goblin shaman en male cowadin it is! Suggesties voor namen? :) Beetje humor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekkered
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
lanerios schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:57:
goblin shaman en male cowadin it is! Suggesties voor namen? :) Beetje humor :p
heiligekoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
@lanerios

Je zou voor Koe(k)wous kunnen gaan :p

@Aliza

Ik zit ook @ Kazzak (Ziekste).

Neem maar een keer ingame contact op. Mischien kan je wel een keer met een alt run van de guild mee.

[ Voor 139% gewijzigd door Triqster op 27-07-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit weekend is de race change in de aanbieding: 25% korting. Dus als je nog wilt veranderen...

Misschien dat ik m'n night elf mage naar een draenei mage omzet of naar een human mage. Als ik ooit nog een druid aanmaak ga ik die wel night elf maken :)

[ Voor 45% gewijzigd door IntToStr op 27-07-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goblin Shaman -> Philips (lightning + goblin gloeilampen enzo)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 15:34
Ben dit topic de laatste tijd ook weer aan het volgen. Diablo 3 is voor mij een beetje klaar nu, en ik heb sinds WotLK niet meer gespeeld (het Cataclysm dus niet). Had een Level 80 Dark Knight en een Warlock geloof ik.. Maar lijkt me toch wel weer leuk om erin te duiken en tot 85 te leveren.

Dus als iemand mij een Scroll kan sturen, graag! Ben van plan sowieso een maandje abbo aan te schaffen dus dan krijg je je mount geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Bullshicow
Holyshimoo
Retribull
Bluebulls
Hornifying
Hornible
Holyhorns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Giosan schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:16:
Ben dit topic de laatste tijd ook weer aan het volgen. Diablo 3 is voor mij een beetje klaar nu, en ik heb sinds WotLK niet meer gespeeld (het Cataclysm dus niet). Had een Level 80 Dark Knight en een Warlock geloof ik.. Maar lijkt me toch wel weer leuk om erin te duiken en tot 85 te leveren.

Dus als iemand mij een Scroll kan sturen, graag! Ben van plan sowieso een maandje abbo aan te schaffen dus dan krijg je je mount geloof ik ;)
Stuur me even je mailadres van je battle.net account, dan regel ik een scroll voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 15:34
EelcoB schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:17:
[...]

Stuur me even je mailadres van je battle.net account, dan regel ik een scroll voor je
Thanks! Gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

of ik :p heb geen mooie mounts :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Stonedgoblin
Inshamicated
Canabizlin
Marishuama
hmr schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:21:
[...]

of ik :p heb geen mooie mounts :(
Van die scroll is toch niet zo mooi, vind ik.
Heb liever die van recruit a friend, obsidian nightwing. Die is pas mooi! :9~

[ Voor 73% gewijzigd door FT Twisty op 27-07-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:27:
Stonedgoblin
Inshamicated
Canabizlin
Marishuama

[...]

Van die scroll is toch niet zo mooi, vind ik.
Heb liever die van recruit a friend, obsidian nightwing. Die is pas mooi! :9~
Nogal namen aan het bedenken joh :P
Ik ga als ik wat BoA gear heb een priest beginnen voor te healen denk ik.. of wat is de beste healer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:31:
[...]

Nogal namen aan het bedenken joh :P
Ik ga als ik wat BoA gear heb een priest beginnen voor te healen denk ik.. of wat is de beste healer?
Ik vind het leuk om namen te bedenken.
Soms als ik mijn eigen chars maak, doe ik er wel eens een hele dag over om een naam te bedenken waar ik tevreden mee ben :)

Ik vind persoonlijk Druid de beste healer en ook het leukste om te spelen.
Maar ik heb Priest/Monk nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:33:
[...]

Soms als ik mijn eigen chars maak, doe ik er wel eens een hele dag over om een naam te bedenken waar ik tevreden mee ben :)

Vind zelf de priest het leukst om te spelen ( heb zowel priest,druid als paladin gespeeld in ds10 normal )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Santho schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:33:
[...]

Hah ja heb ik last van. Ik probeer ze ook uit op de armory of ze een beetje uniek zijn. Even eens kijken hoeveel keer de naam voorkomt van me chars. Mogen jullie raden welke class ze zijn. Ik heb geen lock :)

Poysonivy (6), Greywise (6), Dreadbeast (17), Bloodsplat (46!), Shocktopus (89!!), Stupìd (20), Poykin (1), Nopain (lol 176!), Inhumaan (4), Astolfo (57).

[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 27-07-2012 13:57 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Dopiej schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:46:
[...]

Same here..
Ik ben dan altijd wel benieuwd wat die mensen van tv kijken vinden, bijvoorbeeld dan met name hun favoriete soap. Vind het persoonlijk best cru om de hobby van je vriend/vriendin te haten, het is een hobby en dat is nu eenmaal persoonlijk.

Begrijp me niet verkeerd, niet naar jouw vriendin bedoeld. Heb zelf een vriendin gehad die er altijd over klaagde maar het maken van kaarten (hobby van haar, ansichtkaarten en dat soort dingen) werd als creatief en ontspannend beschouwd.

Ben blij dat m'n huidige vriendin er alle begrip voor heeft, zolang ik maar niet elk vrij uurtje achter mn pc zit, wat ik een reëele voorwaarde vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

junglebeast schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 13:50:
[...]

Hah ja heb ik last van. Ik probeer ze ook uit op de armory of ze een beetje uniek zijn. Even eens kijken hoeveel keer de naam voorkomt van me chars. Mogen jullie raden welke class ze zijn. Ik heb geen lock :)

Poysonivy (6), Greywise (6), Dreadbeast (17), Bloodsplat (46!), Shocktopus (89!!), Stupìd (20), Poykin (1), Nopain (lol 176!), Inhumaan (4), Astolfo (57).
Poysonivy (6): Druid, Greywise (6): Warrior, Dreadbeast (17): Druid, Bloodsplat (46!): DK, Shocktopus (89!!): Shaman, Stupìd (20): Hunter, Poykin (1): Paladin, Nopain (lol 176!): Rogue, Inhumaan (4): Priest, Astolfo (57): Mage.

Allemaal fout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
M-Opensource schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Ik ben dan altijd wel benieuwd wat die mensen van tv kijken vinden, bijvoorbeeld dan met name hun favoriete soap. Vind het persoonlijk best cru om de hobby van je vriend/vriendin te haten, het is een hobby en dat is nu eenmaal persoonlijk.

Begrijp me niet verkeerd, niet naar jouw vriendin bedoeld. Heb zelf een vriendin gehad die er altijd over klaagde maar het maken van kaarten (hobby van haar, ansichtkaarten en dat soort dingen) werd als creatief en ontspannend beschouwd.

Ben blij dat m'n huidige vriendin er alle begrip voor heeft, zolang ik maar niet elk vrij uurtje achter mn pc zit, wat ik een reëele voorwaarde vindt :)
Nja ik denk als we gaan samenwonen dat ik (als ik nog speel) het gewoon ook eerlijk zeg dat ik ook wel eens ga gamen als ze der is maar inderdaad zoals je zegt niet elk vrij uurtje..

Off: Qua series vind ik Boer zoekt vrouw nog leukste :P (misschien ook omdat ik bijna in de polder woon :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:55
Ik heb al een jaar oid geen wow meer gespeeld. Mijn chars zijn wel lvl 85, kan ik dan ook een scroll of res. krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Dennis1109 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:15:
Ik heb al een jaar oid geen wow meer gespeeld. Mijn chars zijn wel lvl 85, kan ik dan ook een scroll of res. krijgen?
Ja hoor, ik kan je wel eentje sturen. Ik zal je een DM sturen voor je e-mail adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
volgens mij wel. Heb je een DM gestuurd voor je battlenet mail adress.

Dan stuur ik je meteen de scroll

[ Voor 39% gewijzigd door Triqster op 27-07-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Dennis1109 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:15:
Ik laat em aan een ander, heb m'n mount al xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ik heb nog geen mount :( dus wil ook wel sturen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Veel mensen vinden gamen maar iets raars, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon een vorm van ontspanning en een hobby, vergelijkbaar met tv kijken. Alleen ben je hier ook nog sociaal, leer je het een en ander aan skills (denk aan Engels, hand/oog-coordinatie, reactiesnelheid en misschien nog wel meer) en het is nog een redelijk goedkope hobby ook.

Inderdaad apart dat mensen niet altijd even buiten hun bekende wereld kunnen kijken.

Overigens begrijpt mijn vrouw heel goed dat het gewoon een hobby is, alleen moet ik het wel binnen de perken houden, maar dat lijkt me logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

M-Opensource schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Dat is zoooo waar.. ik ben bijna 40.. en als ik tegen mijn vrienden/kennissen vertel dat ik veel game... WoW of Diablo of TSW of whatever ik op dat moment mee bezig ben, dan wodt ik aangekeken alsof ik een halve gare dwaas ben die halverwege zijn pubertijd is blijven hangen.
Als ik vervolgens eens navraag wat zij 's avonds doen, is dit bijna zonder uitzondering TV kijken... Project Catwalk en Help mijn man is een klusser, hart van NL en nog meer van dat soort baggerprogramma's.

Ik vind het wel geinig om de discussie dan eens aan te gaan...

Wat stof tot nadenken:
Als mijn vriendin TV kijken (en dan kijkt ze Desperate housewives rerun 72) en ik speel een spel.. vraagt ze aan mij: "Wil je je koptelefoon op doen?"..
Ik vraag dan op mijn beurt: "Waarom zou jij je koptelefoon niet op doen dan?"
En wat blijkt nou.. als je op je laptop zit.. dan doe je iets secundairs.. dus moet je je schikken naar de TV kijkende primaire bezigheid.. dat is toch waanzin?

Disclaimer:"Ik hou heel veel van mijn vrienden en zij van mij" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekkered
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Alcmaria schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 14:19:
[...]

Dat is zoooo waar.. ik ben bijna 40.. en als ik tegen mijn vrienden/kennissen vertel dat ik veel game... WoW of Diablo of TSW of whatever ik op dat moment mee bezig ben, dan wodt ik aangekeken alsof ik een halve gare dwaas ben die halverwege zijn pubertijd is blijven hangen.
Als ik vervolgens eens navraag wat zij 's avonds doen, is dit bijna zonder uitzondering TV kijken... Project Catwalk en Help mijn man is een klusser, hart van NL en nog meer van dat soort baggerprogramma's.

Wat stof tot nadenken:
Als mijn vriendin TV kijken (en dan kijkt ze Desperate housewives rerun 72) en ik speel een spel.. vraagt ze aan mij: "Wil je je koptelefoon op doen?"..
En wat blijkt nou.. als je op je laptop zit.. dan doe je iets secundairs.. dus moet je je schikken naar de TV kijkende primaire bezigheid.. dat is toch waanzin?

Behalve die dag dat je die discussie aan ging niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
[...]

Wat stof tot nadenken:

Dat van die koptelefoon is ook een mooie ja, komt bekend voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FT Twisty

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

[...]

Wat stof tot nadenken:

Lol daar heb je wel gelijk in
Nooit echt over nagedacht
Mensen op de desktop/laptop moeten zich aanpassen aan de mensen die TV kijken.
Wie heeft die onzin bedacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Echt, programma's als Project Catwalk en Help Mijn Man Is Klusser... Ik voel mn IQ dalen als ik daar naar kijk.

OnTopic: Vanavond maar eens kijken of m'n scroll binnen is, het jeukt weer om te gaan spelen. Heb nog nooit Hunter gespeeld, denk dat ik dat ga combineren met de Worgen die ik nog nooit gespeeld heb :)

[ Voor 48% gewijzigd door M-Opensource op 27-07-2012 14:24 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.