doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Ik bedoel dat ze pas maandag officieel in DUITSLAND..... :-)
Ja sorry, daar heb je gelijk in.
De Play Store levert al wel uit alleen de Media Markt en dergelijke leveren pas vanaf Maandag O-)

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
De MediaMarkt in Enschedede verwacht ze blijkbaar pas eind september.
Maar..
Bij de BCC hier in E'de komt hij wel maandag en ze accepteren daar wel reserveringen :D, de aardige meneer vertelde mij ook dat de BCC er in totaal voor heel nederland 4000 Nexus' geleverd heeft gekregen, hij had ook al alle posters en reclamespullen binnen.
Hij verwachtte zelfs zaterdag al geleverd te krijgen.
SehudeKoza schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:28:
Maar..
Bij de BCC hier in E'de komt hij wel maandag en ze accepteren daar wel reserveringen :D, de aardige meneer vertelde mij ook dat de BCC er in totaal voor heel nederland 4000 Nexus' geleverd heeft gekregen, hij had ook al alle posters en reclamespullen binnen.
Mmmmm.... dat is helemaal top d:)b
Als je dan een beetje aardige medewerkers heb bellen ze Zaterdag al ;)
Wat zei je over die reclamespullen: ''pics or it didn't happen'' ?? >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 15:29 ]

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Maar..
Die BCC kerels spreken elkaar ook tegen
Rezje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Zeg dat wel |:(
Maarja één positief woord doet meer dan drie negatieve :*)

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Rezje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Krijg je bij debiele marketing strategie als deze, ik krijg bijna behoefte om hem links te laten liggen.

Verwijderd

Sommige van die gasten weten ook gewoon niks, je moet ook maar net de juiste treffen die wel goed op de hoogte is.

• Rezje
init6 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:31:
[...]

Krijg je bij debiele marketing strategie als deze, ik krijg bijna behoefte om hem links te laten liggen.
Of hem ergens anders te halen. Naast Mediamarkt/Saturn en BCC moeten er toch nog wel meer winkels zijn die hem aanbieden vanaf maandag?

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
Sommige van die gasten weten ook gewoon niks, je moet ook maar net de juiste treffen die wel goed op de hoogte is.
Das waar , maar hoe weet je nou welke van de 2 (de negatieve of postieve) juist goed op de hoogte is? ;)
doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Das waar , maar hoe weet je nou welke van de 2 (de negatieve of postieve) juist goed op de hoogte is? ;)
Dat weet je niet, maar je moet sowieso altijd positief blijven denken ;)

Verwijderd

De negatieve is vaak degene die van niks weet en niet aan zijn collega wil vragen hoe het zit om geen n44b te lijken.

• Rezje
doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

Die gast van Enschede lijkt me zo'n kerel die net doet alsof tie alles weet. En overmatig positief is.
"Jaa joh die krijgen we zaterdag al binnen!"

oftewel daar komt tie volgende week donderdag pas.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik denk ook dat veel retailers er tegen op zien om de nexus in het assortiment te nemen. Immers staat elke mediamarkt, mycom e.d. vol met veel duurdere (of veel slechtere) 7" tablets die ze anders nooit meer kwijt raken.
Rezje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:35:
[...]

Die gast van Enschede lijkt me zo'n kerel die net doet alsof tie alles weet. En overmatig positief is.
"Jaa joh die krijgen we zaterdag al binnen!"

oftewel daar komt tie volgende week donderdag pas.
Jongens... Als we elkaar gewoon goed op de hoogte houden.
De 1 kijkt af en toe eens op de twitter van Media Markt en CoolBlue.
De ander belt eens een keer naar de BCC.
Dan zitten we vast wel bij de eerste batch _/-\o_

Verwijderd

En welke app ga je als eerste op je Nexus 7 zetten?

• Rezje
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:37:
Een app die mij verteld wanneer en waar de Nexus 10 release is.
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:37:
Die rotation app dat je de launcher ook Landscape kan zetten :9

Deze dus:
Google Play: Ultimate Rotation Control#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5sLmZhbWVpdC5yb3RhdGUiXQ..

En de ''normale'' camera app:
Google Play: Camera Launcher for Nexus 7

[ Voor 46% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 15:41 ]

Verwijderd

Apart dat die rotatie niet standaard op de N7 zit.

Verwijderd

Net gebeld met meerdere MM en ze zeiden unaniem 3 september. Ze hebben ze al op voorraad maar mogen ze nog niet verkopen. Pre orders zijn wel toegestaan vanuit het hoofdkantoor.

Verwijderd

Piethaa zijn het alleen 16gb of is de 8gb ook beschikbaar?

Verwijderd

16 gig..

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 21:27
Kan ik voor MM ook Saturn lezen? Dacht dat ze onder hetzelfde concern vallen; maar inkooptechnisch hoeft dat natuurlijk niet hetzelfde te zijn.
MM Rijswijk laat niks los

• doncalitri
ArnieNFW schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:05:
Kan ik voor MM ook Saturn lezen? Dacht dat ze onder hetzelfde concern vallen; maar inkooptechnisch hoeft dat natuurlijk niet hetzelfde te zijn.
Elke MM is zelfs verschillend. In nederland allemaal franchise.. Gok hetzelfde met Saturn. Allemaal franchise (huren dus naam en mogen namens ... verkopen)
Dus elke vestiging verschilt. Ze krijgen wel allemaal vanuit de distributie punt van MM de voorraad omdat ze daarmee wat lagere verkoopprijsen kunnen hanteren (bulk inkoop)

Het is zelfs zo dat ik een TV in MM Rijswijk voor 799 heb gekocht (geen aabnieding) terwijl exact dezelfde TV in MM Den Haag (op de gok 10 km van elkaar vandaan) 250 euro duurder was.
Prijzen zijn dus niet in elke MM hetzelfde. Overigens zal de Nexus wel overal maximaal 249 euro kosten omdat Google dat als max verkoopprijs oplegt aan de retailers. Het misschien dus best eens kunnen dat er 1 of 2 of meerdere MM's zijn die onder de 249 gaan zitten (zal neit veel zijn) , maar dus niet bij elke MM het geval zal zijn. Heb dit bijv met Call Of Duty Mw3 en Diablo 3 meegemaakt. bij MM in Rijswijk 39 en bij MM in Den Haag 49 euro (bij release)

[ Voor 13% gewijzigd door doncalitri op 30-08-2012 16:17 ]

Verwijderd

Als je bij MediaMarkt iets koopt kijk dan altijd eerst op internet wat daar de prijzen zijn. Zo heb ik laatst een spiegelreflex aangeschaft met de hele reut erbij. Scheelde toch weer ruim 100 euro.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Elke MM is zelfs verschillend. In nederland allemaal franchise.. Gok hetzelfde met Saturn. Allemaal franchise (huren dus naam en mogen namens ... verkopen)
Dus elke vestiging verschilt. Ze krijgen wel allemaal vanuit de distributie punt van MM de voorraad omdat ze daarmee wat lagere verkoopprijsen kunnen hanteren (bulk inkoop)

Het is zelfs zo dat ik een TV in MM Rijswijk voor 799 heb gekocht (geen aabnieding) terwijl exact dezelfde TV in MM Den Haag (op de gok 10 km van elkaar vandaan) 250 euro duurder was.
Prijzen zijn dus niet in elke MM hetzelfde. Overigens zal de Nexus wel overal maximaal 249 euro kosten omdat Google dat als max verkoopprijs oplegt aan de retailers. Het misschien dus best eens kunnen dat er 1 of 2 of meerdere MM's zijn die onder de 249 gaan zitten (zal neit veel zijn) , maar dus niet bij elke MM het geval zal zijn. Heb dit bijv met Call Of Duty Mw3 en Diablo 3 meegemaakt. bij MM in Rijswijk 39 en bij MM in Den Haag 49 euro (bij release)
offtopic:
Das incorrect, levering geschied direct vanaf de distri's (quote, techdata, etc etc etc.) Bulk inkoop betekent echt niet per definitie een centraal magazijn ;)

Verwijderd

BCC Rotterdam hoopt ze morgen binnen te krijgen en volgens verkoper mogen ze in Europa vanaf 1 september verkocht worden. Mocht meekijken in voorraad status en daar stond +/- 2500 centrale voorraad. De helft hiervan is al gereserveerd.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Ik denk dat ik toch afwacht of ik hem maandag in de play store kan bestellen, zo niet dan ren ik direct uit school naar de MM of de BCC :D

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

ik ga denk ik morge is bcc venray bellen kijken of ik daar ook iets kan reserveren

O.R.C. Black Bulls Rugby

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:22
Ik begrijp niet waarom ze het niet gewoon adverteren en vrijuit spreken over de verkoopdatum. Bamm lekker cashen.

Of ze moeten een NDA getekend oid. hebben maar dat lijkt me sterk gezien ze op twitter wel een beetje duidelijker zijn.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Toch wel even kijken vandeweek (MM Rijswijk / Den Haag)
Vind de 16GB intern zonder MicroSD mogelijkheden nog steeds erg ruk (voor games / films / content) mja...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:48:
Toch wel even kijken vandeweek (MM Rijswijk / Den Haag)
Vind de 16GB intern zonder MicroSD mogelijkheden nog steeds erg ruk (voor games / films / content) mja...
je kan ze op je computer laten delen via apps dus inprinsiepe zou het kunnen

O.R.C. Black Bulls Rugby

• CLB
  • Niet online
Hmm je hebt bij games zoals Asphalt 7 al snel 1GB aan data aan download, dat tikt (erg) snel aan...

Maar dat is hier offtopic :) CLB in "Google Nexus 7-Tablet"

[ Voor 32% gewijzigd door CLB op 30-08-2012 17:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
het hangt er ook vanaf wat je ermee wilt doen.
divx films zijn vaak 1,5 gb in totaal.
muziek? ik heb voor de auto een usb stick van 16gb maar vul maar 2 gb en nog luister ik niet alles.
spelletjes? die ik speel op mn galaxy nexus telefoon zijn op 1 hand te tellen

maar voor de ander kan 16gb idd te weinig zijn

• pu55ykat
  • Laatst online: 16-08 19:12
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:41:
BCC Rotterdam hoopt ze morgen binnen te krijgen en volgens verkoper mogen ze in Europa vanaf 1 september verkocht worden. Mocht meekijken in voorraad status en daar stond +/- 2500 centrale voorraad. De helft hiervan is al gereserveerd.
Maar..
Vanmiddag langs BCC Vlaardingen geweest. De medewerkster vertelde mij inderdaad hetzelfde aantal van 2500 stuks wat in hun systeem stond. Dit in tegenstelling tot wat RickBu te horen kreeg bij BCC Enschede.
Lekker tegenstrijdig allemaal.

Ik kon iig vrijblijvend reserveren. Ze konden me niet vertellen wanneer ze de Nexus binnenkrijgen.

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
pu55ykat schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:25:
[...]

[...]

Vanmiddag langs BCC Vlaardingen geweest. De medewerkster vertelde mij inderdaad hetzelfde aantal van 2500 stuks wat in hun systeem stond. Dit in tegenstelling tot wat RickBu te horen kreeg bij BCC Enschede.
Lekker tegenstrijdig allemaal.

Ik kon iig vrijblijvend reserveren. Ze konden me niet vertellen wanneer ze de Nexus binnenkrijgen.
Zijn de BCC's ook niet allemaal franchisers die alles uit één distributiecentrum/magazijn halen zoals bij de MediaMarkt?

• pu55ykat
Geen idee of ze ook franchisers zijn. Misschien dat iemand anders hier meer info over heeft?

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Ben ook bij de MM in Breda geweest, reserveren was niet mogelijk. De nexus mag, volgens hun, pas 4 september de winkel in.
Toen maar bij de BCC gereserveerd, daar stonden er 2500 in het systeem. Geen idee wanneer ze daar binnen komen.

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Heb vanmiddag rondje winkels gedaan rondom den haag. BCC, had reclame materiaal al binnen alleen apparaat zelf nog niet. van de aantallen die ze hadden besteld waren er al 600 gepreorded, ze verwachten dus wel aantal te verkopen.
Beste was volgens hem via de website te kopen, hij kon me namelijk niet vertellen wanneer ze in de winkel zouden liggen.

Mycom en paradigit wisten nog helemaal niets over het apparaat.

Mediamarkt in DH wist eigenlijk ook niets, hij stond al wel in de computer en dat ze besteld waren, stond wel bij dat er in week 36 reclame zou gemaakt worden in de folder. hij zei dat je beste even kon bellen als ze ze binnen hebben, dan leggen ze er een voor je appart.

trouwens van de 4 winkels dachten er 2 dat hij gemaakt werd door samsung 8)7

• Rezje
Ik heb er een bij de BCC in Veghel gereserveerd. Daar konden ze verder ook niet vertellen op welke dag hij geleverd wordt. In iedergeval komende week.

Had ook de Saturn in Tilburg gebeld. Ook daar beginnen ze aankomende week met de verkoop.

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:35
BCC Plaza in Amsterdam Zuid wist ook (nog) van niks, maar de Asus Nexus 7 stond wel in het systeem. 2500 zouden naar het DC komen, 680 (nu 681) waren reeds gereserveerd. De dagen waarop ze bevoorraad zijn waren de maandag en woensdag.

Iemand iets gehoord over de planning van MM Arena?

• Skidmarks
  • Laatst online: 19-09 15:42
Net even bij de BCC in Heerlen langsgegaan en één Nexus gereserveerd, leverdatum onbekend. Zo te lezen kan je bij elke BCC wel reserveren als je er naar toe gaat.

• Skidmarks
Neophyte_NL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:23:
680 (nu 681) waren reeds gereserveerd.
Bij mijn reservering zag ik de teller op 680 staan, vind ik aan de ene kant toch wel veel voor een onaangekondigde tablet.

• tobitronics
Voor de mensen die bij BCC of MM hebben gereserveerd, zijn jullie gewoon naar de winkel gegaan en hebben jullie gezegd 'ik wil een nexus 7 8) ' of hebben jullie eerst gebeld? En moesten jullie een aanbetaling doen? Ik denk dat als je niet hoeft aan te betalen ik gewoon er een bij de BCC/MM reserveer en als blijkt dat ie ook in de play store zit dat ik dan mijn order annuleer bij BCC/MM
tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:33:
Voor de mensen die bij BCC of MM hebben gereserveerd, zijn jullie gewoon naar de winkel gegaan en hebben jullie gezegd 'ik wil een nexus 7 8) ' of hebben jullie eerst gebeld? En moesten jullie een aanbetaling doen? Ik denk dat als je niet hoeft aan te betalen ik gewoon er een bij de BCC/MM reserveer en als blijkt dat ie ook in de play store zit dat ik dan mijn order annuleer bij BCC/MM
Ja ik ben gewoon naar de BCC gegaan. Heb geen aanbetalong hoeven doen en heb hetzelfde idee als jou: zodra ik ze ergens anders kan halen haal ik ze daar om bewaar ik me reservering voor een mede-tweaker die net buiten de boot valt ;)

• Rezje
Ik ben er naar toe gegaan. Winkelier zag me en zei: "Je komt zeker voor de Nexus". :p
Ik kon vooraf betalen of achteraf. Gekozen voor het laatste, mocht het te lang gaan duren kan ik altijd annuleren.

• tobitronics
Rezje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:37:
Ik ben er naar toe gegaan. Winkelier zag me en zei: "Je komt zeker voor de Nexus". :p
Ik kon vooraf betalen of achteraf. Gekozen voor het laatste, mocht het te lang gaan duren kan ik altijd annuleren.
Bij de BCC?

• Rezje

• pu55ykat
Ben ook gewoon naar de winkel gegaan en daar de reservering gedaan. Werd met geen woord gerept over aanbetaling. Zou gebeld worden zodra ie binnen is.

Wat is precies het voordeel van het bestellen bij play store? Die 25 EUR tegoed?

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb vandaag een exemplaar gereserveerd bij BCC Den Haag. Ik was de 7e vanmiddag om omstreeks 15:00.

Wat hij mij wist te vertellen (om maar door te gaan op het verhaal dat iedereen hier aan het houden is) is dat er pas een aanbetaling hoeft te gebeuren bij een individueel artikel met een waarde meer dan €40.000,- €4.000.- . Dit zou in de wet vastgelegd zijn. Dus voor diegene die bang zijn voor de aanbetaling, wees het niet.

De verkoper wist ook te vertellen dat de nexus heel kort op de website heeft gestaan, maar dat vanwege de grote aantallen die andere kleine electronicashops deden ze het maar snel offline hebben gehaald. Zo zou er, als ik het mij goed herinner, rond de 700 exemplaren via de webshop zijn besteld.

[ Voor 1% gewijzigd door Darkermoon op 30-08-2012 22:26 . Reden: Bedrag gewijzigd na moment van bezinning ]

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:00
Wie is hier vandaag bij de BCC in de Megastores geweest? :D Ik heb daar net een Nexus 7 gereserveerd (hij kon niet zeggen wanneer hij exact geleverd werd) en die man vroeg of er vanmiddag een kennis van mij was langs geweest (die had exact hetzelfde verhaal :D)

• kepler
Darkermoon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:01:
Ik heb vandaag een exemplaar gereserveerd bij BCC Den Haag. Ik was de 7e vanmiddag om omstreeks 15:00.

Wat hij mij wist te vertellen (om maar door te gaan op het verhaal dat iedereen hier aan het houden is) is dat er pas een aanbetaling hoeft te gebeuren bij een individueel artikel met een waarde meer dan €40.000,-. Dit zou in de wet vastgelegd zijn. Dus voor diegene die bang zijn voor de aanbetaling, wees het niet.

De verkoper wist ook te vertellen dat de nexus heel kort op de website heeft gestaan, maar dat vanwege de grote aantallen die andere kleine electronicashops deden ze het maar snel offline hebben gehaald. Zo zou er, als ik het mij goed herinner, rond de 700 exemplaren via de webshop zijn besteld.
ah dat was jij dus :D 'Mijn' verkoper had het ook over aanbetalingen bij 4000 euro :D

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
kepler schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:08:
[...]

ah dat was jij dus :D 'Mijn' verkoper had het ook over aanbetalingen bij 4000 euro :D
Ja inderdaad, het was waarschijnlijk dat bedrag.

Het was in ieder geval heul veul geld.

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Hopelijk is hij dit weekend nog beschikbaar bij Saturn Groningen.

Er loopt momenteel ook een actie: bij iedere €100 krijg je €10,00 voordeel.
quote: Actievoorwaarden Voordeeldagen Saturn
Aanbiedingen maximaal 1 per klant • Geen verkoop aan handelaren • Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden • Zolang de voorraad strekt • Prijzen excl. verwijderingsbijdrage.

Uitgesloten van deelname aan de Computer Voordeeldagen zijn: alle HP producten (met uitzonderingen van HP printers), Alle Compaq producten, alle Apple iPad modellen en de Samsung Galaxy Note 10.1 tablet. • Het maximale voordeel op Apple computers (MacBook Pro, MacBook Air, Mac mini, Mac Pro en iMac ) bedraagt €100,-.

Deze actie is geldig vanaf maandag 27 augustus t/m zondag 2 september (voor de vestigingen die op zondag geopend zijn).
Het is trouwens koopzondag in Groningen 2 september aanstaande. (bron).

Iemand al meer info over Saturn?

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
tobitronics schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:33:
heb gebeld naar de klanten service en ze wisten eerst van niks. Later ben ik na een uur teruggebeld dat ze hem in het systeem hadden. Eigenlijk mocht het niet maar ze hebben me gematst en hem toch telefonisch gereserveerd. Als je een aardige iemand hebt kan je dus telefonisch reserveren.

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
Ik woon bij tilburg kennelijk heeft bcc zich in een straal van minimaal 30 minuten rijden om tilburg gevestigd....
Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk zegt elke medewerker dus wel wat anders.
Toen ik de eerste keer de BCC belde stonden ze in het systeem en noemde ze 3 September.
Toen ik later belde kreeg ik iemand aan de lijn die niet wist wat een Nexus 7 was en die wist
daardoor ook van niks :S

Ik heb er ergens nog wel vertrouwen in dat ze dit weekend bij sommige filialen verkocht worden en anders Maandag of Dinsdag :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 31-08-2012 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
Volgens mij kan je bij de BCC beter langsgaan dan bellen. Als ik het goed heb heeft iedereen die is langsgegaan bij een BCC vestiging ook een Nexus 7 kunnen reserveren. Telefonisch gaat het niet zo soepel.

De medewerker bij de BCC vestiging waar ik ging wist ook nog niet dat de Nexus 7 al te bestellen was maar toen hij in het systeem keek zag hij dat hij hem al kon reserveren voor mij. Hij staat bij hun trouwens in het systeem als Asus Nexus 7 niet onder Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen, nieuwe ronden nieuwe kansen. Iemand al een Nexusje gespot :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:25:
Goedemorgen, nieuwe ronden nieuwe kansen. Iemand al een Nexusje gespot :P?
Nope helaas nog niet |:(
Me standaard routine gedaan door op verschillende sites te kijken of die al te bestellen/pre-orderen was :9
Nog niks gevonden helaas. Dan er maar vanuit gaan dat ie in het weekend/Ma/Di in de winkels verschijnt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Dubrillion schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:57:
Eigenlijk zegt elke medewerker dus wel wat anders.
Toen ik de eerste keer de BCC belde stonden ze in het systeem en noemde ze 3 September.
Toen ik later belde kreeg ik iemand aan de lijn die niet wist wat een Nexus 7 was en die wist
daardoor ook van niks :S

Ik heb er ergens nog wel vertrouwen in dat ze dit weekend bij sommige filialen verkocht worden en anders Maandag of Dinsdag :)
Je kan inderdaad beter langsgaan bij de BCC. Vaak is er maar een persoon daar die een beetje verstand heeft van de 'computerafdeling'. Dus die persoon moet je dan ook hebben als je wil reserveren. De rest weet van niks of stuurt je door naar dè persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een Nexus 7 met 8GB. Aankomende week zit ik in Engeland. Is het verstandig om daar eentje te kopen?

Mijn twijfels zijn:

- 1e batch
- Andere stekker
- Garantie? Wat moet ik doen als er iets mis mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:55

DarkSide

theres no place like ::1

8 gig is alleen via play store te verkrijgen.
Deze kan je vanaf volgende week ook gewoon in Nederland wel krijgen vermoed ik.
Dan geen andere stekker etc.

zal nu niet speciaal dat oppikken in engeland.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

DarkSide schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:36:
8 gig is alleen via play store te verkrijgen.
Deze kan je vanaf volgende week ook gewoon in Nederland wel krijgen vermoed ik.
Dan geen andere stekker etc.

zal nu niet speciaal dat oppikken in engeland.
in nl is alleen de 18gb versie te koop volgens veel geruchten

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

In duitsland en frankrijk zijn de 8 en de 16 gig via de play store te koop. En geruchten dat de 16 alleen in fysieke winkels ligt.
Ik vermoed dat dit ook het geval zal zijn in de rest van europa.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de replies. Ik hoop dat we ook dan kunnen bestellen in de Nederlandse PlayStore. Uiteindelijk is de voorpret nog altijd het leukst, maar het duurt mij te lang nu haha. Lijkt wel GTAV dit :')

//

Bewijs dat de Nexus 7 in de playstore aangeboden gaat worden?

http://4.hidemyass.com/ip...HM_aWQ9bmV4dXNfN184Z2I%3D

Het lijkt mij geen Google Translate pagina omdat de copy echt goed Nederlands is.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:42:
Thanks voor de replies. Ik hoop dat we ook dan kunnen bestellen in de Nederlandse PlayStore. Uiteindelijk is de voorpret nog altijd het leukst, maar het duurt mij te lang nu haha. Lijkt wel GTAV dit :')

//

Het lijkt mij geen Google Translate pagina omdat de copy echt goed Nederlands is.
Hoe erger je alles in de gaten gaat houdn hoe erger het wordt |:(
Ik had gister de CoolBlue twitter, Media Markt FaceBook en dit forum open staan om constant te checken op me werk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGMayer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-08 21:34
pu55ykat schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 21:56:
Ben ook gewoon naar de winkel gegaan en daar de reservering gedaan. Werd met geen woord gerept over aanbetaling. Zou gebeld worden zodra ie binnen is.
Wat is precies het voordeel van het bestellen bij play store? Die 25 EUR tegoed?
Kan iemand deze vraag van Pussykatje beantwoorden? Of wordt het zondag om 00.00u F5en van de google play store en afwachten? 25 euro zou mooi meegenomen zijn, toch?
Dubrillion schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:50:
[...]
Hoe erger je alles in de gaten gaat houdn hoe erger het wordt |:(
Ik had gister de CoolBlue twitter, Media Markt FaceBook en dit forum open staan om constant te checken op me werk 8)7
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig een druk weekend... take's my mind of the nexus. Het wordt wss toch gewoon playstore afwachten, 's middags naar MM Eindhoven en anders wachten tot BCC belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MGMayer schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:39:
[...]

Kan iemand deze vraag van Pussykatje beantwoorden? Of wordt het zondag om 00.00u F5en van de google play store en afwachten? 25 euro zou mooi meegenomen zijn, toch?

[...]

Ik heb precies hetzelfde, gelukkig een druk weekend... take's my mind of the nexus. Het wordt wss toch gewoon playstore afwachten, 's middags naar MM Eindhoven en anders wachten tot BCC belt
Niemand weet nog hoe het met die 25EURO zit. Voor mij niet echt een optie. Ik moet eerst een creditcard aanmaken waardoor ik die 25EURO al kwijt ben aan kosten om geld op de pas te zetten 8)7 .
Plus als je hem Maandag bestelt in de Play Store is hij er binnen 3 tot 5 dagen terwijl die in de middag misschien al in de MM/BCC ligt. Ik ga Zondag nog even naar de MM, want me vriendin moet nog iets hebben voor der verjaardag en dan kijk ik even of ze er zijn. Zo ja neem ik er twee mee en post ik het direct op dit forum. We houden elkaar op de hoogte d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:42:

//

Die google play pagina zegt niets.
Toen ik in de USA was, en met mijn google account inlogde op de play store stond alles ook in prima Nederlands, omdat mijn google account op Nederlands staat.

Ik hoop echter dat de play store hier wel beschikbaar komt, zou mooi zijn om de nieuwe nexus telefoon via de Nederlandse te gaan bestellen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Nog 1 vraagje voor de mensen die bij de bcc gepreordered hebben. Moesten jullie een ID laten zien? Ik herinner me namelijk net dat ik mijn portemonnee vergeten ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tobitronics schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:08:
Nog 1 vraagje voor de mensen die bij de bcc gepreordered hebben. Moesten jullie een ID laten zien? Ik herinner me namelijk net dat ik mijn portemonnee vergeten ben 8)7
Nee ze zetten hem op Naam en Adres.
Ik hoefde niks te laten zien. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Ik heb morgen als het goed is de poetic slimline case voor de N7 binnen... nu nog de tablet zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Weet nog niet of ik een case neem/wil. Zit er wel aan te denken om een stylus te kopen voor notities e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexk50
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-08 20:44
Een sleeve om hem in mee te nemen lijkt me wel veilig, hij gaat echter minder snel kapot als een Ipad zie:

[YouTube: http://youtu.be/nKaPmrXKfO0?hd=1]

Met een case wordt hij gelijk dikker en zwaarder, en voelt hij niet meer zo lekker aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik zojuist 3 stuks gereserveerd bij BCC via de telefoon.
Ik werd goed geholpen, verder zij hij dat hij niet zeker weet of ze maandag in de schappen liggen.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
En je kan er gewoon mee in bad lezen kennelijk WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 23:34
Ben net bij BCC nijmegen dukenburg geweest.
Daar kon ik er eentje reserveren, 8)
Ze kregen er 2500 en 700 waren al gereserveerd ,ik neem dat dat over meerdere filialen is.
Alleen jammer dus geen datum wanneer ze binnenkomen en uitgeleverd worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexk50
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-08 20:44
Haas_nl schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:02:
En je kan er gewoon mee in bad lezen kennelijk WTF?
Of onder water muziek luisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPad is geen iBad dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Net langs de BCC op de Oude Haagweg (Den Haag) geweest, reserveren was geen enkel probleem. Ook hier weer het verhaal dat er 2500 stuks worden geleverd aan het magazijn en dat hij niet zeker weet wanneer ik hem zal hebben (maar wel als eerste verzekerde hij mij :D). Annuleren was ook geen probleem, dus als ik maandag geen belletje krijg maar hij wel ergens anders te halen is (google play plz O-) ) krijgt BCC gelijk een belletje van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Ook bij een BCC kunnen reserveren zonder probleem. Alleen bij de MM van Amsterdam Arena deden ze geheimzinnig van dat N7 misschien eind van jaar beschikbaar komt en reserveren kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien vinden sommige Tweakers dit handig: Voor het laatste Nexus 7 nieuws op Google »

Er staat -fiets in de query omdat je ook versnellingen hebt die nexus heten ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM Alexandrium (R'Dam) geeft aan dat ze de tablets al binnen hadden verwacht. Nu komen ze zeker Maandag. Het leek iemand met verstand ervan dus we wachten het af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ja krijg je dat. Mogen ze per maandag de N7 verkopen. Zijn ze er fysiek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikon64
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-04-2020
Ben zojuist bij de MM in Heerlen geweest en heb er 1 laten reserveren, was geen probleem.
De apparaten hadden ze wel al binnen in hun magazijn, maar mochten ze nu nog niet uitgeven / verkopen, want dan zou de verkoper daar problemen mee krijgen (hij had het eerst nog voor me nagekeken).
Maandag-ochtend gaan ze in de verkoop en kan ik die van mij gaan afhalen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Dubrillion schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:49:
MM Alexandrium (R'Dam) geeft aan dat ze de tablets al binnen hadden verwacht. Nu komen ze zeker Maandag. Het leek iemand met verstand ervan dus we wachten het af :D
Ik moet (mag) gewoon werken tot 17u dus ik race daarna we naar de MM :D (Tenzij de BCC belt :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Dankzij alle verhalen maar even langs de BCC gelopen. (Delft) zonder moeite kunnen reserveren maar wel een tientje aanbetalen. De verkoper kon helaas niks zeggen over de leverdatum, maar ik ga gewoon uit van de eerste week van september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappig
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 08:33
Ik heb ook bij de BCC Delft gereserveerd (was de 5e van dat filiaal), maar zonder tientje aanbetaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
hoera! de MM alkmaar neemt telefonisch pre-orders aan en leveren maandag gegarandeerd uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvervelde
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 09:52
De mediamarkt in Rotterdam centrum verkoopt ze inmiddels uit voorraad. Ze staan onopvallend - en ongeprijsd op een pallet.
Ik heb er dus maar eentje meegenomen....

[ Voor 14% gewijzigd door bvervelde op 31-08-2012 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Den Haag ook, krijg ik net door gepingd... But if that's true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
must resist to drive to rotterdam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Ik ga straks even naar de Mediamarkt te Deventer. Wellicht staan ze ook op de pallets. Dan neem ik er een mee, anders gewoon reserveren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:04
Oeh, laat maar even weten. Ben zelf ook van plan om 'em bij de MM in Deventer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
bvervelde schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:52:
De mediamarkt in Rotterdam centrum verkoopt ze inmiddels uit voorraad. Ze staan onopvallend - en ongeprijsd op een pallet.
Ik heb er dus maar eentje meegenomen....
ik ga ze reporten lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

esmittie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:57:
Oeh, laat maar even weten. Ben zelf ook van plan om 'em bij de MM in Deventer te halen.
Ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Neo

Dank voor de tip! Ik kan het bevestigen. Ik loop er net de media markt mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Neo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:06:
Dank voor de tip! Ik kan het bevestigen. Ik loop er net de media markt mee uit.
welke mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
dit vind ik toch zo vies he, denk ik eindelijk eens een van de eersten in NL te zijn is er een MM die de regels breekt en ze nu al verkoopt -___-

Willen trouwens de mensen die hem nu hebben alsjeblieft vertellen of je er Play tegoed en transformers ed. bij krijgt bij het activeren? Bedankt!

[ Voor 33% gewijzigd door tobitronics op 31-08-2012 20:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod