• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
tobitronics schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:46:
[...]

Was het in de US en UK dan zo dat als je hem kocht in een winkel dat je dan geen tegoed kreeg?
Ik heb de mijne uit de play store, en tegoed gekregen.
Alle andere apparaten die in de USA via retailers waren verkocht kregen na activatie en toevoegen van CC kaart aan wallet ook tegoed.
Zie XDA topics voor meer info

Sterker nog, ik heb de eerste dag op 3 google accounts de nexus opnieuw geactiveerd, alle drie kregen 25 dollar erbij >:)
Dit is inmiddels (helaas) al gefixed

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
marcelmg2 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:33:
De rare Duitse perikelen waren dat ik maandag avond besteld heb, volgens DHL het pakketje dinsdag is gaan reizen en ik het woensdag ochtend had. Iets met gründlichkeit :9 ? De 1e keuze die je krijgt is de taal, die heb ik gewoon op NL.
Wel krijg ik in Google Play en books etc. vrijwel alleen Duitse apps en boeken/films te zien, maar dat zal op basis van IP adres zijn. Mijn PC bijvoorbeeld heeft in Chrome ook Duitse trekjes.
Ook is mijn gratis Transformers3 in het Duits..........
Verder is hij top!
Geen problemen met Google Now, alsin beperkingen, nu je taal op NL hebt staan?

Zijn er nog andere aanbieders dan Mediamarkt en BCC? Ze staan nou eenmaal niet bekend om hun perfecte aftersales. :{

[ Voor 7% gewijzigd door init6 op 30-08-2012 00:26 ]

init6 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:22:
[...]

Geen problemen met Google Now, alsin beperkingen, nu je taal op NL hebt staan?

Zijn er nog andere aanbieders dan Mediamarkt en BCC? Ze staan nou eenmaal niet bekend om hun perfecte aftersales. :{
Je kan altijd wachten tot CoolBlue of bol.com ze gaan leveren. Die hebben opzich wel goede service enz.
Maar als ik bij de BCC zeker weet dat ik hem Maandag heb neem ik de gok wel ;)

Ik denk dat ik Google Now op de N7 gewoon uitschakel. Op de telefoon vind ik het leuk, maar het slurpt energie. Waar ik vroeger na een werkdag tussen de 75 a 80% over had zit ik nu vaak rond de 40% 8)7
Zit er soms zelf over te denken om het op me GNex ook uit te zetten

[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 08:45 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:12

DarkSide

theres no place like ::1

Ik neem de gok ook wel. Zie net dat mijn MM maar tot 17:00 open is op een koop zondag.
Hoewel ik eigenlijk zeker weet dat ze hem niet meegeven. Kan ik het toch niet laten om even langs te wippen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

DarkSide schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:45:
Ik neem de gok ook wel. Zie net dat mijn MM maar tot 17:00 open is op een koop zondag.
Hoewel ik eigenlijk zeker weet dat ze hem niet meegeven. Kan ik het toch niet laten om even langs te wippen.
Zoiets zou ik ook hebben. Helaas is de MM in Rijswijk op Zondag niet open.
(wel in Den-Haag en Rotterdam :*) )

Dus over 1 a 2 uurtjes even naar de BCC polshoogte nemen. Ik wil eigenlijk geen
aanbetaling doen. Als ze hem Maandag (uiterlijk Dinsdag voor de verjaardag) niet kunnen leveren
ga ik alsnog ergens anders heen :$

[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 08:49 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:27

psyy138

blackbulls.nl

zou het zeker zijn dat je bij de mm de nexus 7 kan bestellen?
ik wil er namelijk ook 1. en dan zou ik naar de mm in roermond moeten gaan, of zou bellen handig zijn??
roermond is toch 40 min ongeveer hier vandaan met de auto.

O.R.C. Black Bulls Rugby

psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:58:
zou het zeker zijn dat je bij de mm de nexus 7 kan bestellen?
ik wil er namelijk ook 1. en dan zou ik naar de mm in roermond moeten gaan, of zou bellen handig zijn??
roermond is toch 40 min ongeveer hier vandaan met de auto.
De ene MM doet het wel de andere niet.
Ik heb al iemand voorbij zien komen die hem gereserveerd hebben.
Als IK de MM belt dan geven ze aan dat er niet gereserveerd kan worden |:(

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:59:
[...]

De ene MM doet het wel de andere niet.
Ik heb al iemand voorbij zien komen die hem gereserveerd hebben.
Als IK de MM belt dan geven ze aan dat er niet gereserveerd kan worden |:(
maar welke mm bel je dan ? of ga je erlangs.?

O.R.C. Black Bulls Rugby

psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:00:
[...]

maar welke mm bel je dan ? of ga je erlangs.?
Rijswijk en die heb ik meerdere keren gebeld of er al iets in het systeem stond :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 09:05 ]

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 08:41

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Zaterdag ga ik ook gewoon eens langs, moet er toch in de buurt zijn. Als ze in ieder geval kunnen bevestigen dat ze vanaf maandag verkrijgbaar zijn, sta ik voor de deur als ze open gaan :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Kaastosti schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:09:
Zaterdag ga ik ook gewoon eens langs, moet er toch in de buurt zijn. Als ze in ieder geval kunnen bevestigen dat ze vanaf maandag verkrijgbaar zijn, sta ik voor de deur als ze open gaan :)
Dat idee heb ik ook. Als ze zo bij de BCC kunnen garanderen dat ik ze maandag (UITERLIJK Dinsdag) heb wil ik er best twee reserveren en een aanbetaling doen. Kunnen ze het niet garanderen.... trek ik ze eerst over de balie en gaan we naar de MM :9

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
Weet er iemand waarom je niks hoort over de release van de nexus 7 in nederland?
Enigste wat ik tot nu toe op internet gezien heb is een vaag post op die gsmhelpdesk site.
De beste is tot nu toe in dit forum waar iemand praat over dat de bbc ze besteld heeft.
Iemand enig idee waarom er niet groot op de mediamarkt site staat vanaf maandag NEXUS 7?
Of is de nexus alles bij tweakers interessant?

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Geen idee, in Duitsland wordt er iig gewoon geleverd, mijn bestelling zou vandaag bezorgd worden. Vermoed dat NL beleverd wordt vanuit het Duitse DC, en dat ze eerst de stapel bestellingen bij de introductie in Duitsland uit de weg willen hebben. Gezien de plaatsing van het DC (Kitzingen, Bayern), kon wel eens heel NW-Europa vanuit dat DC beleverd worden.

[ Voor 57% gewijzigd door SkiFan op 30-08-2012 09:47 ]

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:12:
[...]

Dat idee heb ik ook. Als ze zo bij de BCC kunnen garanderen dat ik ze maandag (UITERLIJK Dinsdag) heb wil ik er best twee reserveren en een aanbetaling doen. Kunnen ze het niet garanderen.... trek ik ze eerst over de balie en gaan we naar de MM :9
haha , over de balie trekken >:) ik ga denk vanavond is bellen naar mm roermond kijken of ze daar iets over kunnen zeggen anders lokale bcc bezoeke in venray.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Beste mensen,

Ik heb net twee N7's bij de BCC in Delft gereserveerd. Ze krijgen er daar 15 op voorraad en hij
staat al in het systeem. Het centrale magazijn (0900-nummer) gaf gisteren aan dat hun verwachten dat ze vanaf Maandag te koop zijn. Krijg ik Maandag geen belletje en hoor ik dat ze bij de MM in de filialen liggen of CoolBlue heeft ze Maandag dan bel ik mijn reservering gewoon af ;)

We wachten het gewoon even af, maar dit wordt een lang weekend :D

Iemand al iets van CoolBlue vernomen ? :?
http://www.tabletcenter.n...-case-google-nexus-7.html
Ze hebben wel al een case op voorraad, maar dat is me een beetje voorbarig :9

[ Voor 17% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 10:12 ]

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Contactinformatie
Coolblue Oudedijk 94 3061 AM Rotterdam Telefoon: 010 7988999 Fax: 010 2125351 E-mail Coolblue

nummer coolblue .. wie gaat bellen :D ?? zit op dit moment op het werk

O.R.C. Black Bulls Rugby

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik heb BCC net gebeld. Volgens de servicemedewerker komt de N7 niet binnen :/. Ze hebben helemaal geen datum kunnen noemen.
Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:09:
Beste mensen,

Ik heb net twee N7's bij de BCC in Delft gereserveerd. Ze krijgen er daar 15 op voorraad en hij
staat al in het systeem. Het centrale magazijn (0900-nummer) gaf gisteren aan dat hun verwachten dat ze vanaf Maandag te koop zijn. Krijg ik Maandag geen belletje en hoor ik dat ze bij de MM in de filialen liggen of CoolBlue heeft ze Maandag dan bel ik mijn reservering gewoon af ;)

We wachten het gewoon even af, maar dit wordt een lang weekend :D

Iemand al iets van CoolBlue vernomen ? :?
http://www.tabletcenter.n...-case-google-nexus-7.html
Ze hebben wel al een case op voorraad, maar dat is me een beetje voorbarig :9

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

styx1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:
Ik heb BCC net gebeld. Volgens de servicemedewerker komt de N7 niet binnen :/. Ze hebben helemaal geen datum kunnen noemen.

[...]
Fijn he dat ze bij de ene persoon iets heel anders vertellen dan bij de andere oOo
''High service'' my *ss :w

Gelukkig heb ik geen aanbetaling gedaan, dus zodra iemand zegt: ZE LIGGEN IN DE SCHAPPEN.. ben ik weg van kantoor en heeft de BCC pech :w
Wel net al een OTG-USB kabel besteld net _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 10:44 ]

• Haas_nl
https://twitter.com/coolblue_nl
Ik heb het gevragen maar nog geen reactie.
Ik heb geen flauw idee hoe Twitter werkt :$
Staat jou reactie er ook tussen of moet ik wachten op een antwoord van hun?
Dan laat ik hem gewoon open staan en geef ik de reactie hier zo snel mogelijk d:)b

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:48:
[...]

Ik heb geen flauw idee hoe Twitter werkt :$
Staat jou reactie er ook tussen of moet ik wachten op een antwoord van hun?
Dan laat ik hem gewoon open staan en geef ik de reactie hier zo snel mogelijk d:)b
je ziet bij die link de tweets/berichten die coolbue stuurt.
je kan gesprek weergeven klikken om de vorige tweet/bericht te zien.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Haas_nl
Coolblue ‏@Coolblue_NL
We gaan de Nexus 7 zeker leveren. We kunnen alleen nog niet vertellen wanneer dit zal zijn.

Dussssssssss....
Haas_nl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:52:
Coolblue ‏@Coolblue_NL
We gaan de Nexus 7 zeker leveren. We kunnen alleen nog niet vertellen wanneer dit zal zijn.

Dussssssssss....
Dat was vlug.... ik was nog bezig met kopieren |:(
Geen goed nieuws BTW..... CoolBlue is altijd snel met leveren en heeft eigenlijk altijd een stipte leverdatum :9

[ Voor 15% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 10:53 ]

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:39
Jammer, dus nog nergens officieel te pre-orderen?

EU DNS: 86.54.11.100

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Polat06 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:01:
Jammer, dus nog nergens officieel te pre-orderen?
ja en nee :D volgens mij met een belletje bij sommige winkels moet het lukken zoals mm of bcc ( niet alle vestigingen volgens gebruikers hier )

O.R.C. Black Bulls Rugby

• c-nan
psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:02:
[...]

ja en nee :D volgens mij met een belletje bij sommige winkels moet het lukken zoals mm of bcc ( niet alle vestigingen volgens gebruikers hier )
Ik vraag mij af hoe officieel dat is. Zonder aanbetaling, zonder bewijs, dmv een belletje? Geloof ik niks van :)
Medewerker zal aan de telefoon vast wel akkoord geven, puur om de koper aan zich te binden, dat er daadwerkelijk wordt gereserveerd voor aankomende zondag/maandag geloof ik niet.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Polat06 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Ik vraag mij af hoe officieel dat is. Zonder aanbetaling, zonder bewijs, dmv een belletje? Geloof ik niks van :)
Medewerker zal aan de telefoon vast wel akkoord geven, puur om de koper aan zich te binden, dat er daadwerkelijk wordt gereserveerd voor aankomende zondag/maandag geloof ik niet.
je moet wel naar de winkel zelf toe en 10% aanbetalen las ik net ( hier boven ergens ). ik kan misschien vanmiddag even langs de bcc gaan kijken wat ze daar zeggen.

maar over 1 week zal die denk ik wel officieel te pre-orderen zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door psyy138 op 30-08-2012 11:05 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Polat06 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:03:
[...]

Iemand gaf toch ook aan dat de Play Store hier op 3 September offline gaat?
Houd misschien in dat wij vanaf dan ook de Books, Movies, Magazines enz krijgen _/-\o_
Dat ze daarom expres wachten omdat dat toch wel het verkooppunt is van de N7 :*)

• c-nan
psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:05:
[...]

je moet wel naar de winkel zelf toe en 10% aanbetalen las ik net ( hier boven ergens ). ik kan misschien vanmiddag even langs de bcc gaan kijken wat ze daar zeggen.
Ga ik misschien straks ook maar doen, langs de BCC in Delft of MM in Rijswijk.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Alle Nexus 7's zijn binnen een dag uitverkocht... laten we er voor de grap eens rekening mee houden dat we niet bij de gelukkigen zitten. Hoe lang duurt het voor er weer nieuwe geleverd kunnen worden? Ga over een paar weken met vakantie en zou er graag eentje meenemen :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Polat06 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:05:
[...]

Ga ik misschien straks ook maar doen, langs de BCC in Delft of MM in Rijswijk.
Ik ben net ook in Delft BCC geweest. Daar twee gereserveerd en ze krijgen er 15 zei deze man.
Ik was sowieso al niet de eerst, dus ook in Nederland zijn ze zo uitverkocht denk ik :)

Zou je even kunnen laten weten wat de MM Rijswijk zegt :9

[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 11:08 ]

Kaastosti schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:05:
Alle Nexus 7's zijn binnen een dag uitverkocht... laten we er voor de grap eens rekening mee houden dat we niet bij de gelukkigen zitten. Hoe lang duurt het voor er weer nieuwe geleverd kunnen worden? Ga over een paar weken met vakantie en zou er graag eentje meenemen :)
Wij houden elkaar op de hoogte ;) wij zijn denk echt wel de eerste :9~

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:07:
[...]

Wij houden elkaar op de hoogte ;) wij zijn denk echt wel de eerste :9~
als ze maandag verkocht zouden worden verwacht ik eigenlijk van niet :D dat is 4 dagen van te voren maarja.
we zullen zien 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

als ze maandag verkocht zouden worden verwacht ik eigenlijk van niet :D dat is 4 dagen van te voren maarja.
we zullen zien 8)
Ik snap je bericht niet helemaal :$

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
styx1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:38:

[...]
Ik heb van BCC net hetzelfde te horen gekregen. Ze hebben er 2500 besteld en er zijn zo'n 700 reserveringen in het systeem, maar er stond niks in het systeem over de uitleverdatum. Daar kon men ook na nazoeken niks over zeggen anders dan dat als de N7 bij andere winkels eerder kwam dat ik de reservering zonder kosten kon annuleren. Ik zou gebeld worden als er een voor mij klaar ligt.

Afwachten dus.

Weet iemand iets over of andere ketens zoals Dixson of Saturn hem ook gaan verkopen?

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

• DarkSide

DarkSide

Saturn is MM die gaat hem ook verkopen.
Dixon nog niets van vernomen. Maar die gaat hem ook wel leveren. De vraag is alleen per wanneer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

DarkSide schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:31:
Saturn is MM die gaat hem ook verkopen.
Dixon nog niets van vernomen. Maar die gaat hem ook wel leveren. De vraag is alleen per wanneer.
overal is de vraag wanneer >:) dixons zou ik eventueel ook langs kunnen gaan ligt eraan hoelaat ik klaar ben met werk ...

O.R.C. Black Bulls Rugby

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

De gemiddelde Nederlander kent het bestaat niet eens van de N7 denk en hoop ik =) Het is natuurlijk geen iPad. En toch denken we dat het wordt uitverkocht?

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Een maat van mij werkt bij de Dixons maar daar was nog niets bekend.

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ik heb MM Bijlmer ook gevraagd of ze maandag gaan leveren via Twitter, maar nog geen respons.

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

styx1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:42:
De gemiddelde Nederlander kent het bestaat niet eens van de N7 denk en hoop ik =) Het is natuurlijk geen iPad. En toch denken we dat het wordt uitverkocht?
De Nexus serie is inderdaad niet populair bij het ''normale'' volk ;)
Meestal onder Tweakers en andere mensen die de kale Android waarderen _/-\o_
Koeniepoenie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:51:
Ik heb MM Bijlmer ook gevraagd of ze maandag gaan leveren via Twitter, maar nog geen respons.
We wachten het af. bedankt voor de vraag ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 11:52 ]

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

styx1 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:42:
Yup, ik ga even uit van wel. Er waren ook veel meer iPads beschikbaar he, dit is veel beperkter.

Komend weekend eens langs een aantal winkels voor informatie... maar het zal toch afwachten worden wat er maandag gaat gebeuren. En dan nog denk ik dat een boel mensen teleurgesteld gaan zijn. De Nexus 7 wordt niet groot aangekondigd, dus zullen winkels er ook niet alles aan doen om op tijd te kunnen leveren. Dagje later is geen ramp, 'want er zit toch niemand op te wachten' ;)

• MarkPhotography
  • Laatst online: 24-06-2022
Net een vrijblijvende bestelling gedaan bij de BBC in Hilversum. Hij heeft ze nog niet op voorraad maar hij verwachte dat er vrijdag of zaterdag een levering binnen zou komen en dat ze maandag verkocht mogen worden maar 100% garantie wou hij me niet geven.
Kaastosti schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:51:
[...]

'want er zit toch niemand op te wachten' ;)
Ik wil hem Dinsdag cadeau doen..... er zit dus wel iemand op te wachten ;)
MarkPhotography schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:54:
Net een vrijblijvende bestelling gedaan bij de BBC in Hilversum. Hij heeft ze nog niet op voorraad maar hij verwachte dat er vrijdag of zaterdag een levering binnen zou kommen en dat ze maandag verkocht mogen worden maar 100% garantie wou hij me niet geven.
Dat zeiden ze bij mij ook.
Ik ben erg benieuwd.

Jammer dat zowel Google als Asus niet echt een bericht naar buiten doet.
Misschien wachten ze toch echt tot Nederland ook een uitgebreide Play Store hebben :)

[ Voor 54% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 12:00 ]

• DarkSide

DarkSide

Een Dinsdag cadeau geven zal wel lukken. A.S dinsdag....wie weet?

DarkSide schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:01:
Een Dinsdag cadeau geven zal wel lukken. A.S dinsdag....wie weet?
Hahahah Dinsdag 4 SEPTEMBER >:)

• Haas_nl
Dadelijk zijn al deze geruchten een domme communicatie fout.
https://twitter.com/#!/search/realtime/nexus%20bcc
Lekker bezig BCC 8)7
Alle hoop voor Maandag ben ik nu wel een beetje kwijt.
Tenzij er morgen opeens groot op Tweakers staat: Google en Asus gaan Nexus 7 uitleveren en
er opeens vrachtwagens met tablets overal door het land rijden >:)

• Haas_nl
Mediamarkt doet er trouwens wat makkelijker over:
https://www.facebook.com/mediamarktnl

• MGMayer
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-08 21:34
Haas_nl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:52:
Coolblue ‏@Coolblue_NL

Dussssssssss....
Potverdorie! Ik heb al 2x getweet naar @coolblue_NL en geen reactie gekregen! En jij binnen een half uur! Vond mezelf toch een goede klant van coolblue...

Nu onderweg naar BCC in Veghel... Benieuwd wat ze daar gaan zeggen!

• DarkSide

DarkSide

Het zal gewoon afwachten worden. Maar heb er alle vertrouwen in dat ik Maandag in het bezit ben van een N7

• Haas_nl
MGMayer schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:44:
[...]

Potverdorie! Ik heb al 2x getweet naar @coolblue_NL en geen reactie gekregen! En jij binnen een half uur! Vond mezelf toch een goede klant van coolblue...

Nu onderweg naar BCC in Veghel... Benieuwd wat ze daar gaan zeggen!
Ik heb al 2 reacties gekregen :P

Als we iets weten dan vertellen we dat met alle plezier! Op dit moment is er nog niets concreets bekend.

Nu 1 naar Saturn Tilburg gestuurd.
DarkSide schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:47:
Het zal gewoon afwachten worden. Maar heb er alle vertrouwen in dat ik Maandag in het bezit ben van een N7
En bij wie heb jij hem ook alweer gepre-orderd?
Ik ben te lui om terug te scrollen ;)

• DarkSide

DarkSide

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:49:
[...]

En bij wie heb jij hem ook alweer gepre-orderd?
Ik ben te lui om terug te scrollen ;)
je kan scrollen wat je wilt. je zal dan niets vinden.
Heb nergens een pre-order staan.
Ga gewoon langs

DarkSide schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

je kan scrollen wat je wilt. je zal dan niets vinden.
Heb nergens een pre-order staan.
Ga gewoon langs
Aaaaaaaahhh vandaar.
Al hoor ik iemand zeggen dat ze in de filialen liggen is het even een snel belletje
en onder de baas ze tijd even heen en weer. Kost me een uurtje en me baas is daar niet te rot in gelukkig. Ik laat me reservering van twee exemplaren bij de BCC wel staan voor mensen die in de buurt van Delft wonen/werken en net naast de eerste batch vallen als ik hem ergens anders vandaan kan halen.... ;)

Misschien toch alsnog de eerder genoemde 7 september >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 13:02 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
Vriend van me zit op dit moment in de US en komt morgen terug met een Nexus 7 voor mij, ben ik uiteindelijk niet zo heel veel eerder als ze maandag daadwerkelijk geleverd gaan worden. Mijn vriendin woont in Duitsland dus dat was sinds afgelopen maandag al optie, maar toen was me Amerikaanse Nexus 7 al gekocht :+

Hopelijk komt er snel een officieel bericht wanneer de N7 in Nederland verkocht gaat worden.

• MGMayer
Gelukt! Verkoper vertelde mij dat ze er geheimzinnig over MOETEN doen... In het systeem staan er 1500, waarvan nu meer dan 700 gereserveerd.

Vestiging in Veghel krijgt er dinsdag of donderdag 15 geleverd, waarvan al een deel (??) Gereserveerd. Annuleren is altijd mogelijk

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
In het geval van 7 september, is hij via een duitse reseller te koop die snel levert?

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
Hoe kan het gereserveerd zijn? Nergens kun je hem pre-orderen.
MGMayer schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:03:
Gelukt! Verkoper vertelde mij dat ze er geheimzinnig over MOETEN doen... In het systeem staan er 1500, waarvan nu meer dan 700 gereserveerd.

Vestiging in Veghel krijgt er dinsdag of donderdag 15 geleverd, waarvan al een deel (??) Gereserveerd. Annuleren is altijd mogelijk
Hé bedankt top :D _/-\o_
Dus Dinsdag 4 september of Dondedag 6 September

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024

Dinsdag of donderdag??
Ik werk in Veghel dus dat is een optie.
Maar ik wil hem eigenlijk gewoon maandag hebben...

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

maar wat als je naar duitsland gaat om het te kopen? duitsland is voor mij 15 min rijden.
zouden er dan limiten aan zitten???

O.R.C. Black Bulls Rugby

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 15:50
[...]
Wie? Hoe? Wat? Welk bedrijf is dit?

--

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

-TNT- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

bcc als ik me niet vergis

O.R.C. Black Bulls Rugby

• MGMayer
-TNT- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:06:
[...]

Haha sorry! BCC! Nog even meer staan praten, voor BCC is de officiele 'release' datum dinsdag 4 september. Dan pas mocht hij ook promotiemateriaal as borden, etc plaatsen. Als 'service' aan mensen die echt dat ding willen, knijpen ze een oogje dicht met reserveringen....

Edit@hieronder; 249,=... niks aanbetalen. Overigens alleen de 16gb. De 8 verwachte hij niet eens

[ Voor 10% gewijzigd door MGMayer op 30-08-2012 13:28 ]

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:39
MGMayer schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:21:
[...]

Haha sorry! BCC! Nog even meer staan praten, voor BCC is de officiele 'release' datum dinsdag 4 september. Dan pas mocht hij ook promotiemateriaal as borden, etc plaatsen. Als 'service' aan mensen die echt dat ding willen, knijpen ze een oogje dicht met reserveringen....
en hoe duur is hij?

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
€250 voor de 16gb versie.

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

MGMayer schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:21:
[...]

Bij mij lieten ze echt niets los.
Zelfs niet toen ik ging slijmen dat ik speciaal naar hun kwam door de goede ervaringen en de service enz enz :9~

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik denk dat ik even afwacht dat ik ze bij de mm kan afhalen of bij coolblue bestellen is toch een van de betere (coolblue)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 15:50
BCC heeft 57 winkels, met 1500 is dat gemiddeld 26 stuks per winkel. Da's niet veel.
En wie bepaald hoeveel er naar elke winkel gaan? Zou dat, wat mij logisch lijkt, niet een verdeling naar rato zijn?

--

psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:27:
ik denk dat ik even afwacht dat ik ze bij de mm kan afhalen of bij coolblue bestellen is toch een van de betere (coolblue)
Ook MM geeft al toe dat zij hem gaan verkopen.
Ze weten de datum wel maar mogen hem dan waarschijnlijk niet loslaten.
Vandaar de subtiele hint op facebook zodat ze misschien wat mensen binden d:)b
-TNT- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:29:
BCC heeft 57 winkels, met 1500 is dat gemiddeld 26 stuks per winkel. Da's niet veel.
En wie bepaald hoeveel er naar elke winkel gaan? Zou dat, wat mij logisch lijkt, niet een verdeling naar rato zijn?
Delft krijgt er 15, Veghel krijgt er 15. Misschien krijgen Den-Haag, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam wel het dubbele ofz. Klinkt logisch 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 13:30 ]

Verwijderd

Ik heb twee Dixons vestigingen gebeld en zij zijn nog helemaal niet bezig met de Nexus 7 :')

Ik heb nog twee vraagjes:
  • Komt de 8gb nu ook beschikbaar in Nederland?
  • Ik zit volgende week in London, is het verstandig om daar de Nexus te kopen? Is het een oudere batch?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 13:37 ]

• c-nan
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:33:
Ik heb twee Dixons vestigingen gebeld en zij zijn nog helemaal niet bezig met de Nexus 7 :')

Ik heb nog twee vraagjes:
  • Komt de 8gb nu ook beschikbaar in Nederland?
  • Ik zit volgende week in London, is het verstandig om daar de Nexus te kopen? Is het een oudere batch?
Dixons heeft volgens mij ook een heel ander doelgroep.

• c-nan
Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:29:
[...]

Delft krijgt er 15, Veghel krijgt er 15. Misschien krijgen Den-Haag, Rotterdam, Utrecht en Amsterdam wel het dubbele ofz. Klinkt logisch 8)
En dat weet jij hoe?

In Delft is tegen mij persoonlijk verteld en volgens mij zag ik iemand vermelden dat er er in Veghel ook 15 krijgen :)

• AC77
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
-TNT- schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:29:
Volgens de BCC persoon die ik vanochtend aan de lijn had wordt er vanaf het centrale magazijn uitgeleverd naar de filialen waar reserveringen staan en duurt dat vaak 3 dagen na binnenkomst in het centrale magazijn.

ik denk dus dat ze de meeste zullen sturen naar plekken waar veel bestellingen zijn en naar de grotere steden.

AMD FX 6300, gforce GTX 1050ti, 12gb +1500gb hd;

AC77 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:42:
[...]

Volgens de BCC persoon die ik vanochtend aan de lijn had wordt er vanaf het centrale magazijn uitgeleverd naar de filialen waar reserveringen staan en duurt dat vaak 3 dagen na binnenkomst in het centrale magazijn.

ik denk dus dat ze de meeste zullen sturen naar plekken waar veel bestellingen zijn en naar de grotere steden.
3 DAGEN :| }:|

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 21:27
BCC Hoofddorp accepteert geen pre-orders/reserveringen. Helaas.

Verwijderd

Ik snap niet waarom er op zo'n kort termijn nog vaag en moeilijk gedaan wordt over de release. Ze moeten toch minstens een week van te voren kenbaar maken dat de nieuwe Nexus 7 verwacht wordt. Dit slaat echt nergens op.

• DarkSide

DarkSide

Eens het is niet dat er een NDA op staat. Of dat het om iets gaat waar de specs etc nog niet bekend van zijn.
Mij lijkt het juist goed voor een goede product launch.

(hoewel dit wel de kans vergroot dat ik er snel een heb zonder daarvoor snachts te moeten camperen voor de deur van de MM)

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:16:
Ik snap niet waarom er op zo'n kort termijn nog vaag en moeilijk gedaan wordt over de release. Ze moeten toch minstens een week van te voren kenbaar maken dat de nieuwe Nexus 7 verwacht wordt. Dit slaat echt nergens op.
Is precies wat ze juist willen. Exclusief en moeilijk verkrijgbaar en al die geheimzinnigheid maakt dit ding juist EXTRA populair
doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:19:
[...]

Is precies wat ze juist willen. Exclusief en moeilijk verkrijgbaar en al die geheimzinnigheid maakt dit ding juist EXTRA populair
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Apple doet dat al jaren en Samsung gebruikt dat ook sinds 1 a 2 jaar.
Maar we weten wat ie kan en wat voor een PRACHTIG DING het is en we willen hem nu hebben _/-\o_

Ik denk nog steeds dat het in de Benelux nog niet helemaal wordt doorgelicht omdat ze met de launch van de N7 ook direct de Play Store uitbreiden

[ Voor 13% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 14:21 ]

• Haas_nl
Afbeeldingslocatie: http://psychobuttons.com/wp-content/uploads/mediafolder/shut-up-and-take-my-money1.jpg

Verwijderd

Ja maar wij zijn de mensen die dit ding al maanden volgen. De standaard sbs6 kijker kent dit apparaat niet eens en wordt er ook niet warm voor gemaakt.

Uiteraard in ons voordeel ;) hehe. Een releasedatum zou gewoon mooi zijn om te weten.

//

Mooie, Haas!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 14:25 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:24:
Ja maar wij zijn de mensen die dit ding al maanden volgen. De standaard sbs6 kijker kent dit apparaat niet eens en wordt er ook niet warm voor gemaakt.

Uiteraard in ons voordeel ;) hehe. Een releasedatum zou gewoon mooi zijn om te weten.

//

Mooie, Haas!
Het is nu in ons voordeel, maar ik hoop echt dat de Nexus 7 een succes wordt in Nederland; ook onder de SBS kijkert.

Verwijderd

Ik heb gisteren via internet na gevraagd of ze hem in de Media Markt in Arnhem krijgen en wanneer.
Hier heb ik helaas nog geen antwoord op gehad.
Ik hoop op antwoord anders wordt het maandag even bellen met de vestiging.

Maandag in ieder geval even kijken.

Verwijderd

@GPL

Inderdaad, daarmee doel je op de downloads in de Playstore?

//

TWITTER:
@*** BCC heeft de Nexus 7 niet in het assortiment zitten. Het is op dit moment onbekend wanneer deze in het assortminent komt.

http://twitter.com/#!/search/realtime/Nexus%207%20lang%3Anl

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 14:37 ]

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
Toch heb ik wel het idee dat Google met de play-store bezig is. Ik zie inmiddels een link naar cadeau bonnen (welke alleen in Amerika verkrijgbaar zijn). En nog een paar dingen die met een Nederlandse Play store aankondiging samen kunnen houden. Goed in de gaten houden dus...
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:24:

//

Mooie, Haas!
Ben het wel met je eens.
Toch een week of 2 a 3 nadat de GNex werd gerealesed verschenen er reclames op Google enz enz.
En je ziet wel reclame op internet, maar alleen op UK en VS sites :9
shakedown schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:38:
Toch heb ik wel het idee dat Google met de play-store bezig is. Ik zie inmiddels een link naar cadeau bonnen (welke alleen in Amerika verkrijgbaar zijn). En nog een paar dingen die met een Nederlandse Play store aankondiging samen kunnen houden. Goed in de gaten houden dus...
Dat denk ik ook, maar even tussendoor.... waar zie jij de link naar cadeau bonnen in Nederland ???

[ Voor 30% gewijzigd door Dubrillion op 30-08-2012 14:45 ]

• MGMayer
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:32:
@GPL

Inderdaad, daarmee doel je op de downloads in de Playstore?

//

TWITTER:
@*** BCC heeft de Nexus 7 niet in het assortiment zitten. Het is op dit moment onbekend wanneer deze in het assortminent komt.

http://twitter.com/#!/search/realtime/Nexus%207%20lang%3Anl
Nogmaals, dit is dus onzin! Er zijn al diverse mensen die de nexus al gereserveerd hebben, waaronder ik! Waarschijnlijk bedoelen ze met assortiment, de huidige beschikbare en fysiek in de winkel liggende producten. Dinsdag nemen ze de nexus officeel op in het assortiment! Edit: aldus de verkoper

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
Een dag te laat dus :(

• DarkSide

DarkSide

Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:44:
[...]

Dat denk ik ook, maar even tussendoor.... waar zie jij de link naar cadeau bonnen in Nederland ???
Helemaal onderaan de site staat het.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Hij stond overigens wel gewoon op de BCC website.

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 21:27
zAo schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:52:
Hij stond overigens wel gewoon op de BCC website.
Ik begreep dat ie er maandag weer op komt te staan en dat je 'm dan kan reserveren via de site.

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ik denk dat ik afwacht tot ze bij coolblue te bestellen zijn of anders toch naar duitsland toe ergens (wat overigens niet ver weg is voor mij ) iemand enig idee of er dan verschillen zijn? want in duitsland zijn ze toch allang leverbaar???

O.R.C. Black Bulls Rugby

• doncalitri
psyy138 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:09:
ik denk dat ik afwacht tot ze bij coolblue te bestellen zijn of anders toch naar duitsland toe ergens (wat overigens niet ver weg is voor mij ) iemand enig idee of er dan verschillen zijn? want in duitsland zijn ze toch allang leverbaar???
Volgens mij liggen ze in Duitsland OFFICIEEL ook pas maandag de 3e in de schappen.
Hoor wel dat als je in Duitsland via de play store de tab besteld je deze gisteren/vandaag/morgen al ontvangt.
doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Volgens mij liggen ze daar OFFICIEEL ook pas maandag de 3e in de schappen.
Hoor wel dat als je in Duitsland via de play store de tab besetld je deze gisteren/vandaag/morgen al ontvangt.
CoolBlue heeft nog helemaaaaaal niets laten doorschemer helaas.
Is toch zeker wel één van de beste webshops die ik kan :D
Als ze daar Maandag liggen rij ik daarheen. Werk vlakbij Rotterdam :9

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

doncalitri schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:13:
[...]

Volgens mij liggen ze daar OFFICIEEL ook pas maandag de 3e in de schappen.
Hoor wel dat als je in Duitsland via de play store de tab besetld je deze gisteren/vandaag/morgen al ontvangt.
ja maar dat lukt niet omdat je in duitsland moet wonen :) ,, jammer dat ze daar ook zo geheimzinnig zijn als hier. agja ik denk dat het afwachten word tot maandag.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• doncalitri
Dubrillion schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

CoolBlue heeft nog helemaaaaaal niets laten doorschemer helaas.
Is toch zeker wel één van de beste webshops die ik kan :D
Als ze daar Maandag liggen rij ik daarheen. Werk vlakbij Rotterdam :9
Ik bedoel dat ze pas maandag officieel in DUITSLAND..... :-)
Pagina: 1 ... 5 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod