Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
hier in leeuwarden nergens meer verkrijgbaar :(

bij de bcc gaf het programma aan dat ie nog op voorraad was maar er lag helemaal niets meer achter.
de nexus kon ook niet besteld worden want er was een probleem in het systeem, het gaf aan dat de 32gb uit het assortiment wordt gehaald.

mediamarkt had alleen nog maar de 16gb voor 250 euro, dus dat werd em ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchassasin op 23-11-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Ook in België gaat het héél hard (Vanden Borre).

[ Voor 57% gewijzigd door kristo op 23-11-2012 15:53 ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-08 21:23
dutchassasin schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 15:23:
....

de nexus kon ook niet besteld worden want er was een probleem in het systeem, het gaf aan dat de 32gb uit het assortiment wordt gehaald.
Heel vreemd, rond 1 uur checkte ik de website van BCC en stondt hij nog in het asortiment, nu is hij verdwenen op de website :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de 30,- kortingscoupon binnen.
En hij werkt overigens op alles binnen de asus shop *O*

Straks maar een externe HDD bestellen, altijd leuk. :D

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2h6x1l5.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 23-11-2012 17:56 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Kun je de bonnen koppelen?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JUp, heb zowel 10% als 30 euro korting.

Edit: En geen verzendkosten, staat bij vanaf 80,- maar met kortingen en al heb ik hem voor €50,- :') Blijkbaar doet hij dat op basis dat het normaal 110,- kost.

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 23-11-2012 19:56 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welk emailadres kan ik een kopie van mijn aakoopbon sturen? Ik heb alles geregistreerd maar nooit een mail gehad van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:37
Is niet echt makkelijk te vinden die 32GB (of überhaupt welke variant dan ook) iemand hier een idee, of toevallig ergens zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:02:
Is niet echt makkelijk te vinden die 32GB (of überhaupt welke variant dan ook) iemand hier een idee, of toevallig ergens zien liggen?
BCC had tot gisteren in diverse vestigingen nog 32GB voorraad, maar vanaf gisteren wordt de Nexus 7 niet meer vermeld op bcc.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
wsmaal schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:05:
[...]

BCC had tot gisteren in diverse vestigingen nog 32GB voorraad, maar vanaf gisteren wordt de Nexus 7 niet meer vermeld op bcc.nl.
Ik ben gisteravond bij BCC Den Bosch geweest, hij was niet op voorraad, enkel een 16GB showmodel, waar ze naar mijn mening veels te veel knaken voor vragen. Het vreemde was dat de Nexus 7 ook niet te bestellen was door de werknemers in de winkel.. Ik denk dat ik hem maar ergens anders vandaan moet halen.

Daarom ook gebeld met Paradigit, en de verwachte levertijd was maandag, alleen gaf de medewerker al aan dat dit helaas al meerdere malen was uitgesteld, dus hij geen 100% zekerheid kon geven. Het beste wat ik kon doen was wachten tot hij op voorraad kwam, en dan pas bestellen, aldus de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*sorry, verkeerd geplaatst*

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

De 30,- refund email van ASUS is een beetje brak. K-9 mail kan hem wel goed openen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Mediamarkt Enschede had er gisteren nog een stuk of 10 liggen (32Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Gisteren helaas mijn 32GB terug moeten brengen, zat een vlek onder het scherm (geen dode pixels, echt iets aan die glaslaas of zo). Werd erg netjes geholpen bij BCC, maar kon geen nieuwe krijgen. Ze hadden niet meer en konden ook niet bestellen en wisten ook niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-10-2023
_matt_ schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:59:
Mediamarkt Enschede had er gisteren nog een stuk of 10 liggen (32Gb)
Hoelaat was dat gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ene gereserveerd bij Paradigit, zou morgen aanwezig moeten zijn.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Mijn gehaald bij Mycom in Haarlem. hadden ze er in ieder geval nog 1 (32Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Zo tussen 12 en 14:00 geloof ik. Zou het bonnetje van de parkeergarage moeten checken.
De nexus 7 lag aan de kopse kant van een "half schap" (je moest van het gangpad af) met 1 werkend op tafel en de rest stond in doos eronder. Ik schatte zo een stuk of 10. Verkoper was er trouwens razendsnel bij om mij te wijzen op de nieuwe ipad mini... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

_matt_ schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:15:
[...]
Verkoper was er trouwens razendsnel bij om mij te wijzen op de nieuwe ipad mini... 8)7
Da's toch logisch. Met deze prijsstelling blijven ze daar mee zitten :+
Wel mooi om te lezen dat andere winkels de Nexus 7 binnenkort ook op voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
Ik hoop niet dat t waar is, maar hij is zojuist niet meer beschikbaar op alle websites in de pricewatch. Verdwenen uit de assortimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
:/ nu helemaal nergens meer te bestellen, nog zuurder is de tablet mania waar je nu dus niets aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Zojuist bij Paradigit, Dixons, Mycom en MM Roermond geweest.
Nergens te krijgen. Niemand weet wanneer wel weer.

Was te verwachten natuurlijk. Maar snap niet dat dit zo amateuristisch moet gebeuren.

Mycom Den Haag gesproken, is daar uit hun systeem gehaald.
WEIRD!!
dutchassasin schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:24:
:/ nu helemaal nergens meer te bestellen, nog zuurder is de tablet mania waar je nu dus niets aan hebt
NOG zuurder? Dat is maar een simpele €25,- waar het over gaat, voor accessoires, die daar waarschijnlijk ook nog eens duurder zijn dan online.
Ik heb liever gewoon die tablet. |:(

@ hieronder:

Net contact gehad met Paradigit:
Ze hebben hem van de site gehaald om niet onnodig in de problemen te komen (lees: meer bestellingen dan hun eventuele voorraad/levering).
Er werd mij ook wel gezegd dat ik wel nog binnen die 1e 800 batch zat (desondanks dat ik gister pas reserveerde) en hij kon mij ook zeggen dat er nog 644 artikelen in speling zaten.

Ik weet echt niet hoe serieus ik dit moet opvatten. Maar ze moesten vandaag nog binnenkomen en van daaruit werd het verstuurd allemaal.
Feitelijk zou ik adhv zijn informatie de tablet deze week nog mogen verwachten.

Maar dat betwijfel ik eigenlijk, aangezien de medewerken in de winkel vanmorgen dacht dat ik te laat was voor die 1e batch.

Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn een normaal logistiek en inventarisatie boekhouding bij te houden!?

[ Voor 95% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-11-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cixelsyd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:44:
Ik hoop niet dat t waar is, maar hij is zojuist niet meer beschikbaar op alle websites in de pricewatch. Verdwenen uit de assortimenten!
Ik had de Nexus 7 32GB vorige week besteld bij Paradigit. Zou vandaag beschikbaar zijn (stond op de site), maar vandaag is mijn bestelling half geannuleerd? Hij staat inderdaad niet meer op de Paradigit site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bizar... http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html is ook opeens offline gehaald.

Ze hebben niet eens de status aangepast naar 'niet leverbaar' maar gelijk offline 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:27:
Bizar... http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html is ook opeens offline gehaald.

Ze hebben niet eens de status aangepast naar 'niet leverbaar' maar gelijk offline 8)7
Dat was vrijdag jl. al het geval.

Ook winkels genoemd in de pricewatch hebben de Nexus 7 32 GB inmiddels verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrnavers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08-2020
Heb er om een uur of 2 nog een weten te halen bij mediamarkt enschede, ze hadden er nog een stuk of 8 liggen.
Ben er nu lekker mee aan het prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:05
Ik heb er gisteren een gereserveerd bij Paradigit Utrecht. Ik heb ze net gemaild met de vraag hoe het zit.
Ik hoop dat ik hem nog kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Laatst online: 18:14
Begin van de middag bij Komplett besteld, zou vandaag binnenkomen.
Rond 16:00 opeens van de website verdwenen. Gebeld, 20 minuten in de wacht en daarna de geruststellende mededeling dat het product preventief van de website is weggehaald om aan de bestelde aanvraag te kunnen voldoen. Mijn bestelling zou er bij zitten en -nog steeds- vandaag binnenkomen bij hun vracht...
Gezien de berichten hier; eerst zien, dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Wat een rotzooi allemaal! Ik ben benieuwd of ik er nog eentje te pakken krijg voor de Kerst... De duidelijkheid bij alle winkels is in elk geval ver te zoeken.

[ Voor 25% gewijzigd door Thyranys op 26-11-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:28

SebasFM

BOFH

dasystemcheck schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:21:
Begin van de middag bij Komplett besteld, zou vandaag binnenkomen.
Rond 16:00 opeens van de website verdwenen. Gebeld, 20 minuten in de wacht en daarna de geruststellende mededeling dat het product preventief van de website is weggehaald om aan de bestelde aanvraag te kunnen voldoen. Mijn bestelling zou er bij zitten en -nog steeds- vandaag binnenkomen bij hun vracht...
Gezien de berichten hier; eerst zien, dan geloven!
Mooi, dat scheelt mij weer 20 minuten in de wacht staan met diezelfde vraag :) Ik had hem om 11:00 al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
SebasFM schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:50:
[...]

Mooi, dat scheelt mij weer 20 minuten in de wacht staan met diezelfde vraag :) Ik had hem om 11:00 al besteld.
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
Vanochtend een weten te bemachtigen in Enschede. Helaas vanavond weer terug, de nexus is prima, maar de netadapter is scheef. Voor de rest wel een top apparaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:12
Ik heb net ff met MM Enschede gebeld. Ze hadden nog een paar liggen. Ben onderweg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
matsen schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:11:
Ik heb net ff met MM Enschede gebeld. Ze hadden nog een paar liggen. Ben onderweg :p
Als je nou maar niet de laatste voor mijn neus wegkaapt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 19:20
Ik heb de laatste pagina's van dit topic doorgenomen, het is echter correct dat de Nexus 7 zo'n beetje overal is uitverkocht. Behalve in de MediaMarkt in Enschede, laat ik daar nou net niet om de hoek wonen.. ;). Tot op heden is ook nog niets bekend wanneer de volgende leveringen Nexus 7 Tablets in Nederland worden verwacht, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
Vorige week had de bcc ze, MM Enschede heeft ze vrijdag binnen gekregen, en verschillende webshops melden in de eerste helft van deze week nieuwe voorraden te verachten. Het lijkt er dus op dat de leveringen (waarschijnlijk met het oog op de feestdagen) nu op gang beginnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
Zijn nu nog zeker 15 aanwezig bij MM Enschede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djkahn
  • Laatst online: 21-04-2024
Net in Duitsland Bij Mediamarkt online de 3g versie gekocht voor 299 euro.
Komt over 2 tot 4 werkdagen aan in Nordhorn.
In Rheine, zo geeft de website aan is hij zelfs nog op voorraad!!
Dit is me echter net iets te ver rijden.

Zo te lezen is er nog niet bekend over wanneer de verkoop van de 3g versie in Nederland start.

[ Voor 1% gewijzigd door Djkahn op 26-11-2012 18:46 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeO
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-08 10:31

MeO

Beetje vreemd als tweaker om daar te kijken, maar de Otto.nl heeft ze op de site nog op voorraad. Heb niet gebeld, dus weet niet of gegevens kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 weken geleden een nexus 7 16gb weten te bemachtigen voor 230 euro bij bcc. Ik had dezelfde week gebeld met de vraag wanneer de prijs van de 16 GB naar beneden ging naar 200 euro. Ze vertelde mij aan dat de prijs naar beneden ging op het moment dat de 32 GB verkrijgbaar was. Dit heeft mij doen besluiten om de nexus 7 aan te schaffen met de wetenschap dat ik de teveel betaalde 30 euro terug kon krijgen door hun beleid. Ook heb ik afgesproken het termijn te verlengen naar 3 weken om er zeker van te zijn dat de 32 GB werd uitgerold. Nu is echter nergrns meer te vinden dat de prijs van de 16 GB is verlaagd. Ze zijn niet of nauwelijks meer te verkrijgen. Hoe kan ik nou nog aanspraak maken op die 30 euro als ik heb gehandeld aan de hand van hun door de telefoon gegeven informatie?

Zijn er meerdere met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
Dat is het hele punt dus, iedereen roept dat de adviesprijs naar 199 euro gezet is, maar niemand heeft 'm er ooit voor zien staan. Winkeliers hebben geen vergoeding (tot nu toe) gekregen om het verlies wat plaats vindt indien hij voor 199 euro verkocht word, te compenseren. Asus Nederland deed wellicht de aanname, of doet de aanname dat de resterende voorraad zichzelf wel oplost en rekt 't zo lang mogelijk, of compenseert gewoon niet.

Tenzij je het schriftelijk heb staan ergens is het jou woord tegen de zijne...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Komplett (en dus ook Norrod/Paradigit) meldde mij een half uur geleden dat er een zending Nexussen is ontvangen maar dat ik waarschijnlijk buiten de boot val (gisteren pas besteld). Van een telefoontje vanmiddag weet ik dat er 167 exemplaren zijn besteld. De volgende zending zou pas half december binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Crap, dat bedoel ik dus.
167 exemplaren besteld... door hun, of uitgifte aan klanten? Of zijn de resterende gewoon gereserveerd?

Als iemand iets weet van Otto, dan hoor ik dat graag, anders gaat ik morgen zelf even bellen.

Maandenlang heb ik geroepen dat ik niet aan de tablet ging, en nu heb ik de keuze gemaakt om toch ene te kopen als AB voor de receiver, computer, nas en tv... en ja hoor, het moet uiteraard weer gaan tegenwerken.

@matsen
ik geloof dat je die best allemaal kwijt had kunnen raken hiero als je ze allemaal gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
167 zijn door klanten besteld, dat is de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja toch vreemd dat ze het eerst telefonisch toe zeggen en vervolgens zie je er niks van trg. Heb van de week ook gebeld met dit verhaal waarop de medewerkster andwoorde dat ze er wss niet moeilijk overdoen, maarja ik kan niet bewijzen wat er tegen mij gezegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Net nog even met Komplett aan de lijn gehangen en was netjes binnen twee minuten aan de beurt. Helaas moest de dame me vertellen dat ze vandaag geen lading van Asus meer hebben binnen gekregen en dat dit waarschijnlijk later in de week zou gaan gebeuren. Of ik met mijn bestelling van vandaag 11:00 nog bij de gelukkigen zou horen kon de dame niet vertellen, anders dat mijn reservering zou blijven staan. Later in de week zouden ze meer weten en ons een mailtje sturen.
Brigitte schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:59:
Komplett (en dus ook Norrod/Paradigit) meldde mij een half uur geleden dat er een zending Nexussen is ontvangen maar dat ik waarschijnlijk buiten de boot val (gisteren pas besteld). Van een telefoontje vanmiddag weet ik dat er 167 exemplaren zijn besteld. De volgende zending zou pas half december binnen komen.
Blijkbaar vertellen verschillende medewerkers van Komplett verschillende verhalen aan hun klanten. Ik kan er geen touw meer aan vastknopen. :/

Wordt vervolgd dus...

[ Voor 36% gewijzigd door SebasFM op 26-11-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
Androidworld.nl meldt van Asus te hebben gehoord dat er eind van de week een grote levering plaatsvindt. Het klinkt logisch met het oog op Sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer1977
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08 23:04
Vanmiddag bij media markt, paradigit en Computerland geweest. Allemaal uitverkocht. Tevens melde zij mij bij de laatste 2 dat er 800 waren ontvangen maar allemaal al verkocht waren. Via internet bestellen was het slimst aangezien je dan voorrang kreeg op de volgende lading.
Toch maar even bij mycom naar binnen. Ze hadden er nog 1 liggen die gereserveerd was. Maar Die persoon zou deze voor afgelopen vrijdag afhalen. Aangezien ik vandaag de zoveelste was die naar de nexus vroeg hebben ze deze toch maar aan mij verkocht.
Nu aan t spelen. Wat een geluk.
Ben nu al blij met dit formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
NeutraleTeun schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:19:
Crap, dat bedoel ik dus.
167 exemplaren besteld... door hun, of uitgifte aan klanten? Of zijn de resterende gewoon gereserveerd?

Als iemand iets weet van Otto, dan hoor ik dat graag, anders gaat ik morgen zelf even bellen.

Maandenlang heb ik geroepen dat ik niet aan de tablet ging, en nu heb ik de keuze gemaakt om toch ene te kopen als AB voor de receiver, computer, nas en tv... en ja hoor, het moet uiteraard weer gaan tegenwerken.

@matsen
ik geloof dat je die best allemaal kwijt had kunnen raken hiero als je ze allemaal gekocht had.
De tablet staat niet in de webshop van MM, maar ik denk dat als je ff naar MM Enschede belt, dat ze hem misschien wel voor je willen opsturen. Je kunt het altijd proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:34
Ik heb er gisteren een besteld bij Otto. Ik heb telefonisch nagevraag gedaan, en volgens de persoon die ik sprak zou de voorraadstatus actueel moeten zijn en binnen binnen 5-10 dagen geleverd moeten worden. Hij staat nog steeds "Op Voorrraad".

Nou is mijn ervaring dat ze bij Otto niet zo vlot zijn met verzenden als veel andere webshops, maar als hij er binnen een paar dagen is zal ik het even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:53
Zojuist een 32 GB versie besteld in de Saturn webshop voor 219 euro. Hier hebben ze nu 15 euro korting voor elke 100 euro. Ze adverteren met "direct leverbaar", maar ik hou een slag om de arm hiermee...

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 november bij Komplett besteld, tot nu toe nog geen reactie. Ik zat eraan te denken hem daar te annuleren en bij Saturn te bestellen maar de Algemene Voorwaarden zeggen dit:
Uitgezonderd van deze actie zijn:

Computer:

Accessoires en Software
Alle Apple producten
Alle Sony e-reader en tablet-modellen
Samsung MP900X3C-A01
Asus Nexus
Ben benieuwd of degenen die hem daar al besteld hebben wél de korting hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
Ik heb hem via saturn besteld, gisteravond alvorens hij hier geplaatst werd op tweakers. Ik heb 223,90 betaald voor de Nexus, Daar zit dus 4,90 verzendkosten bij.

Gisteren om half 8 besteld, en men bestelling is nog altijd: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Wanneer hij komt, dat weet ik dus niet, ik merk t wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cixelsyd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:05:
Ik heb hem via saturn besteld, gisteravond alvorens hij hier geplaatst werd op tweakers. Ik heb 223,90 betaald voor de Nexus, Daar zit dus 4,90 verzendkosten bij.

Gisteren om half 8 besteld, en men bestelling is nog altijd: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Wanneer hij komt, dat weet ik dus niet, ik merk t wel!
Het verschil met een iPad mini van 32gb is nu wel erg groot!
224 versus 429!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 16:25
Ik heb hem ook besteld bij de Saturn, aangezien de Saturn heel dicht bij mijn werk zit heb ik hem dus voor EUR. 219,-. Nu wachten op het mailtje dat ik hem af kan halen. Als het maar voor kerst is, want het is een kadootje.

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:03
Ik kom het ook niet laten om hem voor deze prijs te bestellen. Binnen 1-2 dagen afhalen zeggen ze althans... ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs lijkt alweer aangepast te zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Ben benieuwd wat dat voor gevolgen heeft voor wij die al besteld hebben voor die 219,- excl verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Bij Saturn is 'ie inderdaad gewoon weer €249,-. Nog steeds een mooie prijs natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Het lijkt mij dat ze het artikel moeten leveren tegen de aangeboden prijs. In de actievoorwaarden stond als uitzondering wel de Asus Nexus, maar niet de uitvoering. Bovendien is het geen ongeloofwaardige prijs, zeker met in acht neming van de huidige Media Markt (= Media Saturn Group) tablet actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Daarom. De enige voorwaarde die ik kan vinden die betrekking zou kunnen hebben op deze situatie is:

3.4 Prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, daarvan kan de consument geen nakoming eisen.

En € 219,- is eigenlijk best realistisch idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Wat dan wel weer positief is, is dat hij volgens Saturn op voorraad is :D Ik heb ook nog geen annuleringsmailtje ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bij de Media Markt is ie online ook gewoon op voorraad. Levering 1 a 2 werkdagen. Prijs: 249 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Nu maar besteld op bij Saturn. Wel voor 249,- maar ik hoop dat 'ie een beetje snel komt :p. Heb een bevestigingsmailtje gekregen maar moet nog een tweede mail ontvangen wanneer de order definitief is verwerkt. Ben benieuwd.

Edit: ook de orderverwerkerking per mail ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door grapefruit op 27-11-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Klopt, in Hengelo en Enschede lijken ze ook op voorraad te zijn volgens de webshop van Media Markt. In Hengelo waren ze vrijdag nog door de voorraad heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
Ik heb het tweede mailtje al wel gehad, gisteravond. Helaas is de status nog steeds: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Gisteravond was hij nog niet op voorraad bij MM via hun website als ik mij kan herinneren. En MM en Saturn is toch een pot nat? Dat kun je ook wel zien aan de site layout.

Ik ben benieuwd, ik heb hem ook nog is voor de 219 euro besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Heb net even gebeld met Komplett - ik heb 'm donderdagmiddag besteld, en vroeg me af wat de huidige status was, zeker omdat ie niet meer op de website vermeld stond. De wat onhandige telefonist wist me te vertellen dat het product met een beetje mazzel vandaag nog verzenden zou worden. Wel jammer dat ie geen garanties durfde te geven, en alleen maar antwoorden gaf als 'dat is wel de bedoeling', en 'we hopen...'.

Ik blijf rondkijken - mocht ie plotseling in de lokale (Eindhoven) computerzaken beschikbaar komen, dan pik ik 'm daar gewoon op en annuleer ik mijn bestelling bij Komplett.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
Um, de lokale Eindhovense computerzaken wilde ik tot mijn persoonlijke jachtgebied verklaren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yokiamy
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-05-2021
Yes, net gebeld met paradigit, ze zijn vanmorgen binnengekomen i.p.v. gisteren (26-11), mijn Nexus gaat vanavond op de post, morgen moet ik hem hebben!
Erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Moeilijk moeilijk. Volgens de site is ie op voorraad in MM Den Haag.
Daar zou ik hem kunnen laten ophalen (woon zelf in Limburg), maar dan weet ik alsnog niet wanneer ikzelf die tablet kan krijgen (maar ben dan wel verzekerd van de tablet)
In die tussentijd kan de tablet echter ook hier bij Paradigit beschikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Ik heb hem gistermorgen om 9:38 bij Norrod online besteld, toen ie dus nog op de shop stond. Vanmiddag maar ff achteraan gebeld, omdat ie nu verdwenen is..
"Meneer, ze maken de zending nu gereed in het magazijn, deze week kunt u hem nog verwachten"
*fingers crossed*

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nou, voor degene die hem bij Paradigit gereserveerd hebben:

Kun je deze week verwachten, aldus een medewerker.
Ze hebben 800 stuks voorraad ontvangen, en bij dat aantal reserveringen/bestellingen het product offline gehaald, zodat niemand meer kon bestellen/reserveren dan hun voorraad.
En hij verzekerde mij: wij zullen daarom niemand teleurstellen meneer.

Mag ik toch echt hopen voor hem. En dat het niet een standaard verhaal is voor al die lastige Nexus 7 bellers.
En bij het vragen naar je ordernummer telkens "hmm hmm" zeggen, en dan verder gaan met z'n potje Patience.

Zou met Kiala verstuurd worden en zou daarom wel een dag later duren bij mij.
Vraag me af waarom ze Kiala gebruiken, wou 'em gewoon ophalen in de winkel.

[ Voor 17% gewijzigd door NeutraleTeun op 27-11-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Intussen ook alweer uitverkocht bij Saturn. Ik hoop dat ze kunnen tellen bij Saturn en alle bestelde tablets ook echt worden uitgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Weet iemand hier misschien iets meer over de beschikbaarheid van de Nexus 7 in Nederland? Het lijkt erop dat hij nergens te krijgen is.. Google en Asus stellen flink teleur op dat vlak.. Het lijkt erop dat ze het succes van hun eigen product flink hebben onderschat.. Ik wil graag een 3G versie van de Nexus 7, maar zoals het nu gaat kan ik die beter ook maar overslaan denk ik, want zodra hij hier te koop is zijn er waarschijnlijk alweer nieuwere betere alternatieven aangekondigd.. Bijna 6 maanden na launch in de VS nog niks te koop hier.. Met andere woorden, het duurt veel te lang!

[ Voor 11% gewijzigd door Inflatable op 27-11-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
'k Ga er vanuit dat dat wel het geval is. Ik heb geen erge haast, omdat ie toch niet voor mij is, maar zo snel mogelijk zou wel fijn zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 01:51
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is (heb geen tijd om alle pagina's te lezen), maar weet iemand hier toevallig al wanneer de Nexus 7 met 3G in Nederland te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Lekker makkelijk ja.
Zou toch zeggen: lees maar, of zoek maar (handige search) of bel een leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat een gedoe idd allemaal maar heb hem vanmiddag (uurtje geleden) gehaald bij de MM in Utrecht. Ze waren toen 10 minuten geleden binnen gekomen (30 stuks). Ze weten er zelf niet heel veel van heb ik het idee omdat hij nog als 299 geprijsd was. Ging de medewerker op tweakers kijken voor de actuele prijs omdat ik zei dat het 249 behoorde te zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inflatable schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:57:
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is (heb geen tijd om alle pagina's te lezen), maar weet iemand hier toevallig al wanneer de Nexus 7 met 3G in Nederland te koop is?
2e week van december. En als je echt niet zo lang kunt wachten... in Duitsland is ie deze week al leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
MyCom wist mij te vertellen dat de Nexus 7 pas eind december, begin volgend jaar terug in voorraad komt. Ze hadden recent een grote levering, maar die is helemaal opgegaan aan oude bestellingen van september en zo.

En bij Informatique zeiden ze dat zij hem niet zouden binnen krijgen, want dat hij enkel via de grote kanalen wordt verkocht (Media Markt, Saturn, etc.).

Klinkt allemaal niet veel belovends, dus ik heb hem net maar besteld bij de Fnac in België. Daar is hij op dit moment "op voorraad". Die laat ik dan daar bij mijn moeder leveren. (http://www.nl.fnac.be/mp1...S-NEXUS7-32GB-ANDROID-4-1)

[ Voor 3% gewijzigd door Thyranys op 27-11-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
Mijn bestelling bij Saturn (verkeerde prijs, vanochtend om 9:35 geplaatst) is verzonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Brigitte op 27-11-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Brigitte schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:01:
Mijn bestelling bij Saturn (verkeerde prijs, vanochtend om 9:35 geplaatst) is verzonden.
Idem, alleen deden ze net bij Komplett vervelend over het annuleren van de bestelling. Ik moest hem maar aan de deur weigeren... :/ Misschien straks nog maar eens bellen, kijken of we een andere medewerker aan de telefoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
Ik heb nog geen bericht van verzending van Komplett gehad, maar ik wacht sowieso nog even met annuleren tot ik het pakket van Saturn in handen heb en er niet stiekem een 16GB in blijkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Bestelling bij Saturn van half 12 vanochtend is ook verzonden. Was overigens weer de 'juiste' prijs van 249,-.

Toch blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
Mijn bestelling van Saturn is ook verzonden, met de "verkeerde" prijs. Denk dat ik hem morgen dan wel in de winkel kan ophalen. Netjes!

Edit: Ik had trouwens om 10.12 vanmorgen de bestelling gedaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Wessee op 27-11-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
Bestelling van 8.00 uur vanochtend bij Saturn (219,-) is verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
Ook mijn bestelling is verzonden, 219 euro, gisteravond besteld! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Meh, spannend allemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topsecret
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 16:40

Topsecret

Got IT?

De MediaMarkt in Zoetermeer heeft een stuk of 6 N7 nog in de grabbelmand.
Ik heb vanavond de N7 bij de MM in Zoetermeer gehaald, op goed geluk.

Mocht je in de buurt van Zoetermeer wonen, dan kan je de N7 (32GB) nog vinden.
Doe snel, want op = op.

Tweakers.net & GoT RULEZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb hem vanochtend ook besteld voor de "verkeerde" prijs en hij is bij mij ook op de bus. Heb daarnaast ook een reservering staan bij de paradigit Utrecht (nov 24), dus mocht het bij mij alles goed gaan, dan heb ik die niet meer nodig.. Misschien dat ik dan hier wel iemand blij kan maken met m'n reservering mocht die nexus binnen zijn zoals hierboven geschreven staat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ik op die reservering dan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mocht het bij mij allemaal in orde zijn morgen en ik word nog gebeld door paradigit dat mijn reservering er is, dan mail ik je wel mijn reserveringsbevestiging of ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
Weet iemand of de nexus ergens beschikbaar is in Tilburg of Eindhoven voor een schappelijk prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Vanmiddag een nexus gehaald bij de media markt. Kostte €269, maar zodra er de komende twee weken ergens een normale prijs online staat krijg ik het verschil terug. Ze hadden in Utrecht om vier uur nog 23 stuks. morgen zullen ze vast nog wel over hebben.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richveen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02-2017
Vanochtend om 09:15 besteld bij Saturn voor 219 euro en hij is onderweg :). Hij was al niet duur maar dit is natuurlijk helemaal een koopje.

Thx MeXter en tweaker2010!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brigitte
  • Niet online
En Komplett heeft mijn bestelling ook verzonden. @gaurdian: ben je op zoek naar een winkel in Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Norrod heeft mijne ook verzonden... gister om 9:40 besteld, net mailtje dat ie morgen tussen 13:00 en 15:00 komt..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Laatst online: 18:14
Komplett heeft die van mij ook verzonden; verwacht 'm morgen in de loop van de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zlat schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:51:
Vanmiddag een nexus gehaald bij de media markt. Kostte €269, maar zodra er de komende twee weken ergens een normale prijs online staat krijg ik het verschil terug. Ze hadden in Utrecht om vier uur nog 23 stuks. morgen zullen ze vast nog wel over hebben.
Bij welke Media Markt heb je hem gehaald dan? Online kost ie op hun website gewoon 249, dus het lijkt erop dat ze er door de grote vraag in de winkels misbruik van maken en de prijs opdrijven.
Pagina: 1 ... 31 ... 34 Laatste

Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.

Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod