Ben net in de BCC in Amsterdam zuidoost geweest. De prijs van de 249 moet voor de 32GB zijn. Waarom dat op de site niet is aangepast wist hij niet. De 16GB blijft voorlopig op 229 staan maar denk dat je daarvoor toch echt in de winkel zelf zal moeten zijn. Over een verdere verlaging naar 199 voor de 16GB kon hij niks zeggen. Met andere woorden, de 32GB is er maar de 16GB (voorzover hij leverbaar blijft) op 229 staan tot nader bericht...
Verwijderd
Die mazzel had ik ook bij BCC, was er op tijd bij.CvDongen schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:09:
[...]
Ik heb deze vanmorgen besteld, en ben hem vanmiddag op wezen halen bij BCC Oosterhout.
Thuis even beter gekeken en het bleek gewoon de 32 GB versie te zijn!Vind ik niet zo'n slechte deal voor €230.
Verwijderd
Vanmiddag een 32 GB gehaald bij BCC Deventer (Snipperling) voor 249 euro
Rare is dat in de winkel nog steeds het 16GB model staat voor 249 euro
Bij navraag wanneer 32GB komt, blijken die gewoon op voorraad te zijn in het magazijn, voor 249 euro dus.
Bij navraag wanneer 32GB komt, blijken die gewoon op voorraad te zijn in het magazijn, voor 249 euro dus.
Ik heb em inderdaad ook recht uit het magazijn gehad. Je moet er echt om vragen.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:59:
Vanmiddag een 32 GB gehaald bij BCC Deventer (Snipperling) voor 249 euro
Tsja, BCC houdt er wel een raar beleid op na. Aan de andere kant, je zou de gok kunnen nemen voor een 16gb: als binnen 14 dagen de prijs alsnog zakt (bij een andere winkel of BCC zelf) kan je terug gaan voor de laagte prijs garantie.
[ Voor 3% gewijzigd door DrNizeGuy op 15-11-2012 19:12 ]
Hmm, ik kan geen telefoonnummer van mijn dichtsbijzijnde BCC vinden om ff te checken of ze hem op voorraad hebben, alleen een algeheel nummer waar je niks aan hebt. Mycom had helaas net de laatste 32 GB vergeven en Media Markt en Dixons weten niet eens wanneer ie geleverd wordt (Maastricht).
Heb vandaag een mazzeltje gehad. Ding was overal uitverkocht dus twee dagen geleden de Dixons in de buurt eens bezocht. Blijk dat ze nog een 32 GB versie hadden liggen die door iemand gereserveerd was. Lag al een week te wachten. Vandaag werd ik gebeld dat ze de desbetreffende persoon 3 keer hebben geprobeerd te bellen, voicemail hebben ingesproken, maar geen reactie. Ze vroegen of ik hem nog wou. Uiteraard! Blijken ze bij de Dixons ook nog een actie te hebben dat je 10% korting kunt krijgen bij het inleveren van wat Airmiles. Uiteindelijk een 32GB voor €225,- weten te scoren. Ik ben blij.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Als het goed is krijg ik morgen mijn 32gb Nexus 7 binnen. Heb het algemene nummer van BCC gebeld en daar een 32gb besteld. Heb een aantal keer expliciet gevraagd dat het om de 32gb versie moet gaan maar de verkoper was een beginnende verkoper heb ik t idee. We zullen zien.
Ik krijg maandag mijn maandloon van een van m'n bijbaantjes. Precies 250 euro... Raad eens waar ik dat aan ga besteden! Overigens tips voor omgeving Leeuwarden/Groningen zijn welkom
Of ik heb de scoop van de eeuw of een verkoper die niet weet waar hij het over heeft... maar goed, ik was vanavond weer eens bij de Dixons in Hilversum. Vertelt de verkoper mij dat de Nexus7 zo slecht leverbaar is, omdat er - naast de Nexus4 en Nexus10 - binnenkort WEER een nieuwe Nexus7 aan zit te komen, met snellere processor, beter scherm, etc. want dat had hij gelezen... ik nog zeggen dat ik me dat niet kan voorstellen, want de 32GB versie is net nieuw en die heeft volgens de reviews wel snellere opslag. Nee nee, zegt de verkoper, er komt binnenkort echt een nieuwe, dus hij verwacht dat er de komende weken niets van de huidige versie 32GB gaat binnen komen, totdat die nieuwe er is.
Nou, zeg het maar...
Nou, zeg het maar...
Er komt enkel nog een 32gb met 3g naar Nederland. Maar niks beter scherm/processor etc.sbm schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:39:
Of ik heb de scoop van de eeuw of een verkoper die niet weet waar hij het over heeft... maar goed, ik was vanavond weer eens bij de Dixons in Hilversum. Vertelt de verkoper mij dat de Nexus7 zo slecht leverbaar is, omdat er - naast de Nexus4 en Nexus10 - binnenkort WEER een nieuwe Nexus7 aan zit te komen, met snellere processor, beter scherm, etc. want dat had hij gelezen... ik nog zeggen dat ik me dat niet kan voorstellen, want de 32GB versie is net nieuw en die heeft volgens de reviews wel snellere opslag. Nee nee, zegt de verkoper, er komt binnenkort echt een nieuwe, dus hij verwacht dat er de komende weken niets van de huidige versie 32GB gaat binnen komen, totdat die nieuwe er is.
Nou, zeg het maar...
of jij weet niet wat die kerel van dixons weetBatmanHorizon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:42:
[...]
Er komt enkel nog een 32gb met 3g naar Nederland. Maar niks beter scherm/processor etc.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
De enige nieuwe nexus die er nog aan zit te komen is een goedkopere variant (met beduidend minder goede hardware) van de nexus 7...
Ik ga morgen bij de winkels maar eens rondvragen of iemand mij een 32 gig Nexus wil verkopen
Ik ga morgen bij de winkels maar eens rondvragen of iemand mij een 32 gig Nexus wil verkopen
Ik werd gistermiddag rond 17u gebeld met de mededeling dat ik mijn Nexus 7 kon afhalen. Gisteren even na 20u naar de winkel toe en ook ik kreeg een 32GB variant mee! Lijkt er op dat de BCC's die geen voorraad meer hebben, nu standaard de 32GB varianten binnen krijgen. Ik ben in ieder geval erg blij met de tip van CvDongenEinoël schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:53:
[...]
Ik dacht vanavond, dat ga ik ook proberen, in de buurt van Utrecht checken, alleen nog binnen 1 uur te verkrijgen bij the Wall, bestelling ingeschoten, bevestigingsmail..... 'U kunt uw bestelling binnen 3 werkdagen afhalen'.Ga ik nog een keer op de site kijken, staat deze vestiging ook op 3 dagen. Waarschijnlijk net iemand tussendoor gekomen. Wel balen, ach ja.
Voordeel is nu wel dat de kans dat de 16GB versies op zijn, groter is geworden en ze dan een 32GB zullen uitleveren. Wordt het toch een 16GB versie en is de prijs ondertussen aangepast, dan heb je bij BCC recht op een refund (mits binnen 14 dagen de prijswijziging wordt doorgevoerd)
Ik ben vanmiddag ook nog even bij een andere BBC geweest en heb daar even gevraagd wat er nu precies aan de hand is. De verkoper die ik trof wist mij te vertellen dat de streepjescode op de doos voor de 32GB en de 16GB versie hetzelfde zijn, waardoor ze bij BCC vanuit het magazijn geen onderscheid kunnen maken, tussen de 16 en 32GB versie. Zijn verwachting was dat de 16GB versie vanaf morgen op de site zou worden aangepast met de tekst van de 32GB versie, aangezien het in het systeem dezelfde producten zijn.![]()
Geweldig niet, al die onduidelijkheid. Oftewel gewoon nog even afwachten.
Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp
Gisteren gebeld met de Media Markt in Enschede, daar hadden ze nog geen idee of de 32GB wel kwam. Stond wel een bestelling van 120 stuks maar welke Nexus 7 dat was kon de medewerker mij niet vertellen. Vandaag maar eens bij de BCC in Enschede proberen.
Gisteren op de BCC site gezien dat BCC Almere de Nexus 7 op voorraad had. Meteen 1 gehaald. 32GB voor 249,-. De 16GB voor 229 was uitverkocht, op hun site staat alleen de 16GB, maar de voorraadindicatie is wat ik begreep voor de 32GB versie. Via http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html kan je zien welke filialen voorraad hebben. Almere, Muiden en Hilversum hebben op dit moment voorraad.
Als er dan bij je winkel onder
'Beschikbaarheid>Afhalen in winkel' een groen vinkje staat en ook 'Na 1 uur'
moet je dan eerst via de website bestellen (en betalen) [volgens de uitleg bij 'na 1 uur'] of kan je er ook 'gewoon' gaan kopen?
[ben Vlaming dus weetikveel
]
moet je dan eerst via de website bestellen (en betalen) [volgens de uitleg bij 'na 1 uur'] of kan je er ook 'gewoon' gaan kopen?
[ben Vlaming dus weetikveel
[ Voor 14% gewijzigd door kristo op 16-11-2012 11:02 ]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Als ik de tekst lees moet je via het web bestellen en dan binnen 1 uur ophalen. Ik ben gisteren gewoon naar de winkel gegaan, ze moesten hem wel uit magazijn halen. Ik vermoed dat het gewoon een reservering is dat je niet voor niets bij hen komt, maar dan zou je ook niet hoeven te betalen via de website.kristo schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:57:
Als er dan bij je winkel onder
[ben Vlaming dus weetikveel]
Ik was gisteren bij BCC op de Bilderdijkstraat in Amsterdam, en daar hadden ze alleen 16GB's in voorraad, 32GB's kwamen ergens volgende week pas binnen. Dus als je denkt dat je een 32GB krijgt als je hem ophaalt nadat je een 16GB bestelt via de website voor 249 euro dan heb je het daar in ieder geval mis.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Maar hierboven hebben 2 personen dit al mee gemaakt. Er bestaat dus wel een kans!Chiron schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:47:
Dus als je denkt dat je een 32GB krijgt als je hem ophaalt nadat je een 16GB bestelt via de website voor 249 euro dan heb je het daar in ieder geval mis.
't Meest "trieste" bij BCC is dus dat je voor 249 of een 16gb of een 32 gb kan kopen?
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Hoi, gisteren in Almere dus gewoon de 32GB gehaald. De verkoper had 's ochtends de laatste 16GB (showmodel) voor 229,- verkocht Volgens hem de standaardprijs van de 16GB nu en ik heb de 32GB voor 249,- gekocht. Ligt wellicht per vestiging, maar verkoper leek goed op de hoogte. Ik weet niet hoeveel exemplaren ze op voorraad hadden.Chiron schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:47:
Ik was gisteren bij BCC op de Bilderdijkstraat in Amsterdam, en daar hadden ze alleen 16GB's in voorraad, 32GB's kwamen ergens volgende week pas binnen. Dus als je denkt dat je een 32GB krijgt als je hem ophaalt nadat je een 16GB bestelt via de website voor 249 euro dan heb je het daar in ieder geval mis.
Ik zou er niet vanuit gaan dat je automatisch een 32GB krijgt nee. En ik weet niet in hoeverre je eraan vast zit als je er eentje bestelt via de site en dan op komt halen. Leuk als je dan voor 249 een 16GB hebt gekocht.Wessee schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:59:
't Meest "trieste" bij BCC is dus dat je voor 249 of een 16gb of een 32 gb kan kopen?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik heb zojuist contact gehad met BCC Oss, hier werd ook verteld dat de 16GB voor 229,- te krijgen was en de 32GB voor 249,- maar de 32GB was alleen online/telefoonisch te bestellen omdat ze deze niet in de winkel op voorraad hebben. Ik heb hem dus maar telefonisch besteld en komt als het goed is morgen binnen
Ik heb zojuist de reservering van iemand anders meegekregen. Bij de Mycom Leeuwarden hadden ze de 32GB liggen, maar de persoon die had gereserveerd liet niks meer horen. Eindelijk een Nexus 7!
BCC oude haagweg Den Haag heb ik net eentje meegenomen en is daar nu op. BCC megastores krijgt rond 15u 5 stuks geleverd, onduidelijk was of het ging om 16gb of 32gb.
BCC site is nu bijgewerkt en geeft 32GB aan voor 249,-
http://www.bcc.nl/asus-nexus7.html
[ Voor 41% gewijzigd door koekkoek op 16-11-2012 14:58 ]
Bij Vandenborre in België zijn de Nexus 32GB vandaag aangekomen in het depot. Ze worden op dit ogenblik verstuurd naar de winkels, morgen of maandag zijn ze daar. (bron: twitter)
wasco [the brightest crayon in the box]
Ik heb er zojuist 2 besteld bij de BCC. Het gaat om de 32 GB versie die ik voor 230 euro per stuk heb kunnen krijgen. Gewoon even bellen en de 32 GB voor de 16 GB prijs proberen te krijgen.
Ik verwacht ze morgen
Ik verwacht ze morgen
Oke, hoe heb je dat voor elkaar gekregensdevos13 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:33:
Ik heb er zojuist 2 besteld bij de BCC. Het gaat om de 32 GB versie die ik voor 230 euro per stuk heb kunnen krijgen. Gewoon even bellen en de 32 GB voor de 16 GB prijs proberen te krijgen.
Ik verwacht ze morgen
BCC Zupthen en Deventer heeft ze ook op voorraad
Thanks! Bevestigd door en besteld in winkel Gentwasco schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:26:
Bij Vandenborre in België zijn de Nexus 32GB vandaag aangekomen in het depot, morgen of maandag zijn ze daar [in de winkels]
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
32gb. Althans, ik heb er net een gehaald bij de BCC megastoresBatmanHorizon schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:38:
BCC megastores krijgt rond 15u 5 stuks geleverd, onduidelijk was of het ging om 16gb of 32gb.
[ Voor 10% gewijzigd door Det op 16-11-2012 16:56 ]
Haha, heel simpel. Gewoon aangeven dat anderen hem ook voor 230 euro hebben gekregen. Nadat ze dat gecontroleerd hadden kreeg ik hem ook voor 230 euro per stuk.
BCC Nijmegen 8 stuks 32Gb op voorraad.
Morgenvroeg een ophalen denk ik.
-edit-
De 32Gb versie is ook sneller?
http://www.tabletsmagazin...eft-ook-sneller-geheugen/
-edit-
[ Voor 48% gewijzigd door coob op 16-11-2012 18:05 ]
net de 32GB opgehaald bij de BCC Hoorn. Ze beginnen inmiddels ook door te krijgen hoe het zit met de 229 vs 249 prijs. Het systeem was er gewoon nog niet klaar voor.
Verwijderd
Net de 32 Gb opgehaald bij de BCC in Helmond.
Via de website besteld, maar in de winkel legden ze de 16 Gb op de toonbank... En leg dan maar eens uit dat je toch echt de 32 Gb via de site hebt besteld. Verwarring alom bij de verkoper. Gelukkig was er wel eentje wat helderder en kwam alsnog met de 32 Gb aanzetten. Die waren net binnen gekomen en lagen nog op de 'kar'!!
Het prijsverschil tussen de 16 en 32 Gb wisten ze wel. Vanmorgen waren ze daar nog over bijgepraat. Maar dat de 32 Gb al geleverd werd zijn ze in dat overleg vergeten te melden.
Via de website besteld, maar in de winkel legden ze de 16 Gb op de toonbank... En leg dan maar eens uit dat je toch echt de 32 Gb via de site hebt besteld. Verwarring alom bij de verkoper. Gelukkig was er wel eentje wat helderder en kwam alsnog met de 32 Gb aanzetten. Die waren net binnen gekomen en lagen nog op de 'kar'!!
Het prijsverschil tussen de 16 en 32 Gb wisten ze wel. Vanmorgen waren ze daar nog over bijgepraat. Maar dat de 32 Gb al geleverd werd zijn ze in dat overleg vergeten te melden.
Ik heb hem maar online besteld bij de BCC.
Morgen komt me niet goed uit om naar de BCC te rijden.
Ze bezorgen hem morgen al gratis aan huis. Kijken of ze dat waar kunnen maken.
Dus in Helmond verkopen ze de 16gb wel voor 229?Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:31:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door Wessee op 16-11-2012 18:59 ]
Ook vandaag besteld, nu maar afwachten of dat pakketje er morgen ook echt ligt...coob schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:44:
Ik heb hem maar online besteld bij de BCC.
BCC Roosendaal had ze op voorraad. Je moet er wel achter vragen bij een medewerker, in de winkel doen ze alsof de 16GB-versie nog altijd de enige op de markt is.
En de verkoper met wie ik sprak was ook niet echt..verkopend
"Heeft u de Nexus 7 32GB-versie binnengekregen"
- "Ja, dat hebben we"
..pauze
"Kunt u dan een model voor mij gaan halen?"
"Oh, ja! jaja, ik zal het even pakken"
En daarna nog verbauwereerd omdat ik vroeg hem eventjes te zien voordat ik hem mee naar huis nam, waarop ik eerst antwoordde met 'transportschade'. Vervolgens blijft hij maar doorvragen daarover. "Scheert u dan alle verkopers over dezelfde kam?"...Echt, lieve god, in plaats van gewoon te laten zien dat er geen diagonale spleet over het scherm zit en het ding gewoon te verkopen
Nu ik het mij trouwens bedenk, de beste man was zwart van huidskleur. Zou hij zo snel in het discriminatieharnas gejaagd worden waarom hij zei "of ik alle verkopers over dezelfde kam scheer".
En de verkoper met wie ik sprak was ook niet echt..verkopend
"Heeft u de Nexus 7 32GB-versie binnengekregen"
- "Ja, dat hebben we"
..pauze
"Kunt u dan een model voor mij gaan halen?"
"Oh, ja! jaja, ik zal het even pakken"
En daarna nog verbauwereerd omdat ik vroeg hem eventjes te zien voordat ik hem mee naar huis nam, waarop ik eerst antwoordde met 'transportschade'. Vervolgens blijft hij maar doorvragen daarover. "Scheert u dan alle verkopers over dezelfde kam?"...Echt, lieve god, in plaats van gewoon te laten zien dat er geen diagonale spleet over het scherm zit en het ding gewoon te verkopen
Nu ik het mij trouwens bedenk, de beste man was zwart van huidskleur. Zou hij zo snel in het discriminatieharnas gejaagd worden waarom hij zei "of ik alle verkopers over dezelfde kam scheer".
[ Voor 71% gewijzigd door Svardskampe op 16-11-2012 22:40 ]
Die van mij is al met de post mee en zal normaal gesproken vandaag bezorgd worden!HFM schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:08:
[...]
Ook vandaag besteld, nu maar afwachten of dat pakketje er morgen ook echt ligt...
Gisterenavond besteld, toch netjes!
Gisteren nog eentje kunnen ophalen in Leeuwarden bij de BCC, volgens mij verkochten ze redelijk snel want ik zag voor mij nog iemand weg lopen met het zelfde doosje
In Groningen nergens te vinden (MediaMarkt, MyCom, Saturn).
Wat een gedoe trouwens bij de BCC: gezeur om je naam en adres. Eerst was het 'voor de garantie' en daarna 'voor als je je bonnetje kwijt bent'.
Ik had er al eentje (16 GB) maar de 32GB lijkt in bouwkwaliteit wat beter, voelt iets steviger aan.
Wat een gedoe trouwens bij de BCC: gezeur om je naam en adres. Eerst was het 'voor de garantie' en daarna 'voor als je je bonnetje kwijt bent'.
Ik had er al eentje (16 GB) maar de 32GB lijkt in bouwkwaliteit wat beter, voelt iets steviger aan.
in dat artikel wordt de 8gb vergeleken met de 32coob schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:02:
BCC Nijmegen 8 stuks 32Gb op voorraad.
-edit-
is de 32 ook sneller dan de 16Gb uitvoering?
Volgens het artikel wel.
"Nu zou je denken dat alleen de hoeveelheid opslaggeheugen veranderd is maar vandaag blijkt dat dit geheugen ook een stuk sneller is dan de eerste generatie Nexus 7 tablets met 8GB of 16GB aan opslaggeheugen."
Mijn Nexus 7 is bezig binnen
btw!
"Nu zou je denken dat alleen de hoeveelheid opslaggeheugen veranderd is maar vandaag blijkt dat dit geheugen ook een stuk sneller is dan de eerste generatie Nexus 7 tablets met 8GB of 16GB aan opslaggeheugen."
Mijn Nexus 7 is bezig binnen

[ Voor 3% gewijzigd door coob op 17-11-2012 12:41 ]
Gisteren eentje besteld bij de BCC in Enschede, hopelijk vandaag of anders dinsdag ophalen. Komt dinsdag dus weer een nieuwe lading!
Gister de Nexus 7 32gb binnen gekregen. Donderdag had ik BCC gebeld en een telefonische bestelling gedaan (algemeen nummer).
Net bij Dixons in Nijmegen geweest en daar zeiden ze dat ze hem uit het assortiment hadden gehaald vanwege leveringsproblemen. Dit geldt ook voor Dynabyte en Mycom, maar dit lijkt me sterk. Bij MyCom wisten ze afgelopen donderdag van niks. Dixons Nijmegen kun je dus overslaan.
Gisteren opgehaald bij BCC Den Bosch. Nog 1 (showmodel) 16GB in de winkel, deze wordt voor verkocht voor 229,-. Ikzelf heb nu de 32GB gekocht, deze was voorradig.
[ Voor 6% gewijzigd door Ivanzoomski op 17-11-2012 13:56 ]
Ik heb mijn Nexus 7 32GB eindelijk vrijdag in Hilversum bij de BCC kunnen kopen. Ze komen daar mondjesmaat binnendruppelen. Bij de MyCom en Dixons in Hilversum wisten ze nog van niets over levertijden.
Verwijderd
Ik heb mijn 16gb nexus kunnen registeren bij Asus en ben VIP member. Maar ik heb geen mail gehad met de vraag om mijn aankoopbon op te sturen. Klopt dat?
Mijn 32GB Nexus 7 was gister besteld bij BCC, hij was vandaag rond half 2 binnen!
Echt een leuk ding!
Echt een leuk ding!
Een interessante constatering. De problemen met het scherm van de 16GB was voor mij een dealbreaker.wian_gn schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:29:
Ik kreeg wel een mail met gegevens naar het adres waar het naartoe moest.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:13:
Ik heb me aangemeld bij Asus en de N7 geregistreerd, ben VIP member. Echter, geen mail gehad met verzoek om bon op te sturen, klopt dat?
Tot dusver nog niets gehad, maar ik vermoed dat het pas verzonden wordt na afloop van de actie.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik krijg steeds de melding dat het serienummer niet klopt bij het registreren van mijn Nexus 7.
Ik vul het nummer in dat op de doos staat achter SSN.
Ik heb de Nexus op 29 september aangeschaft bij de BCC en wilde gebruik maken van de kortingscoupon. Maar krijg hem dus niet geregistreerd. Ik heb het nummer 10 keer gecontroleerd.
Meer mensen hier last van?
Ik heb de Nexus op 29 september aangeschaft bij de BCC en wilde gebruik maken van de kortingscoupon. Maar krijg hem dus niet geregistreerd. Ik heb het nummer 10 keer gecontroleerd.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
kleine letters gebruikt? nul = o?BeaM-R schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:20:
Ik krijg steeds de melding dat het serienummer niet klopt bij het registreren van mijn Nexus 7.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb mijn nexus 32 al sinds 12 november, gewoon bij mycom in de winkel gekocht
Ik probeer alleen een hoesje te bestellen bij de asusshop maar dat levert heel veel problemen
Ik probeer alleen een hoesje te bestellen bij de asusshop maar dat levert heel veel problemen
Zowel kleine als hoofdletters geprobeerd. Er staat één nul in maar als ik daar een O van maak werkt het ook niet. Ik snap er niks van.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ik had ook moeite met het goed invoeren van mijn serienummer. Uiteindelijk heb ik maar een barcode-scan programmatje geinstalleerd en daarmee de barcode van het serienummer uitgelezenBeaM-R schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:44:
[...]
Zowel kleine als hoofdletters geprobeerd. Er staat één nul in maar als ik daar een O van maak werkt het ook niet. Ik snap er niks van.
Bedankt! Ga ik gelijk proberenterb schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:46:
[...]
Ik had ook moeite met het goed invoeren van mijn serienummer. Uiteindelijk heb ik maar een barcode-scan programmatje geinstalleerd en daarmee de barcode van het serienummer uitgelezen. In de play store staan verschillende van dat soort apps.
Vanmorgen mijn aankoopbewijs gescand en opgestuurd naar shop_tc@asus.com, kreeg een mailtje terug met de mededeling dat door de overweldigende hoeveelheid mails mijn request pas over 1 a 2 weken behandeld zal worden. Dat wrodt dus nog even wachten. Ik had overigens geen e-mail gehad van ASUS na registratie van mijn Nexus 7.
Nog even over het invullen van je serial op de site van Asus:
Op het moment dat je de goede serial ingeeft, hoef je niet meer het goede merk/model te kiezen, dat wordt dan voor je gedaan.
Ik heb mijn Nexus bij coolblue gekocht. Ik heb mijn serial ingevoerd, geen email van asus gekregen, toen mijn verzoek om 30 euro gemailt naar bovenstaand asus emailadres, nog niets ontvangen.
Zijn er al Coolblue mensen die kunnen bestellen?
Op het moment dat je de goede serial ingeeft, hoef je niet meer het goede merk/model te kiezen, dat wordt dan voor je gedaan.
Ik heb mijn Nexus bij coolblue gekocht. Ik heb mijn serial ingevoerd, geen email van asus gekregen, toen mijn verzoek om 30 euro gemailt naar bovenstaand asus emailadres, nog niets ontvangen.
Zijn er al Coolblue mensen die kunnen bestellen?
Yippie kayak, other buckets!
Ik kreeg na het registreren van mijn N7 een kortingscode van 10% voor de Asus shop.
Vraag me af of ik dan ook nog die 30 tegoed krijg?
Is te combineren maar veel soeps staat er niet in de shop als je al een cover hebt.coob schreef op maandag 19 november 2012 @ 07:17:
Ik kreeg na het registreren van mijn N7 een kortingscode van 10% voor de Asus shop.
Ik heb dus de 30 euro kortingsbon en de 10 procent bon gekregen
Ik heb nog geen cover en wilde die van Asus halen voor die 30€.
Maar dan moet ik wel die 30€ krijgen.
kost je uiteindelijk wel 6 euro verzendkosten.coob schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:01:
Ik heb nog geen cover en wilde die van Asus halen voor die 30€.
Heeft iemand enig idee waar ik dit apparaat momenteel kan bestellen? Ik heb vanochtend mijn iPad stuk laten vallen (handig!),en wil op korte termijn een nieuwe tablet. Alvast bedankt!
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Volgens mij is BCC aardig bij met het uitleveren aan z'n filialen. Ik heb zo gauw geen filiaal kunnen vinden dat 'm niet op voorraad heeft.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
afgelopen vrijdag voor 18:00 besteld en nog niet binnen 
Maar even gebeld en de mevrouw zei dat de collega die hier over ging net naar huis was, ze zou me morgen vroeg terug bellen.
Nog even geduld dus
Maar even gebeld en de mevrouw zei dat de collega die hier over ging net naar huis was, ze zou me morgen vroeg terug bellen.
Nog even geduld dus
Vandaag een 2de Nexus 32Gb opgehaald. Deze keer bij de BCC in Deventer via hun "bestellen en na 1 uur ophalen" service. Werkte perfect.
Deze link werkt niet meer, en mijn order van gister is geannuleerd.Positron schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:59:
Volgens mij is BCC aardig bij met het uitleveren aan z'n filialen. Ik heb zo gauw geen filiaal kunnen vinden dat 'm niet op voorraad heeft.
Weer wachten dus.
weinig tot niks..
Gisteren kon ik de Nexus 7 nog wel vinden op de site van de BCC maar nu niet meer 
Balen zeg, wilde hem vrijdag gaan halen.
Stond ook op de site dat hij vrijdag weer op vooraad zou zijn bij mij in de buurt maar nu kan ik dat ook wel vergeten denk ik...
Balen zeg, wilde hem vrijdag gaan halen.
Stond ook op de site dat hij vrijdag weer op vooraad zou zijn bij mij in de buurt maar nu kan ik dat ook wel vergeten denk ik...
Niet terug gebeld door BCC dus zelf maar weer gebeld, de medewerker wist mij te vertellen dat ze al door de voorraad heen waren ondanks dat ik op moment van bestellen bevestigd heb gekregen dat hij op voorraad was.dannyreuser schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:04:
Nog even geduld dus
Nu wordt hij speciaal uit het filiaal gehaald( wat dat precies inhoud?) voor mij en wordt voor begin volgende week geleverd

Dat jij een showmodel krijgt.dannyreuser schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:59:
[...]
Nu wordt hij speciaal uit het filiaal gehaald( wat dat precies inhoud?) voor mij en wordt voor begin volgende week geleverd![]()
Nee grapje, geen idee.
Ik vind het wel vreemd dat jouw N7 dan niet gereserveerd was. Leuk, zo'n schaarste.
De nexus 7 staat weer op de site van BCC..
weinig tot niks..
Ik denk eerder dat online bestellingen bij BCC naar het algemene magazijn gaan. En dat ze alle exemplaren uit het magazijn al naar de filialen hadden gestuurd.Wessee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:17:
[...]
Dat jij een showmodel krijgt.
Nee grapje, geen idee.![]()
Ik vind het wel vreemd dat jouw N7 dan niet gereserveerd was. Leuk, zo'n schaarste.
Wel goede business voor BCC, dit soort acties mogen ze van mij wel vaker doen. 
Weet iemand waarom zij als enigste kunnen leveren en andere shops als Coolblue niet?
Weet iemand waarom zij als enigste kunnen leveren en andere shops als Coolblue niet?
Het is inderdaad wel apart.tweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:02:
Wel goede business voor BCC, dit soort acties mogen ze van mij wel vaker doen.
Zeker als je bedenkt dat Mediamarkt/Target winkels in Duitsland hem wel goed op voorraad hebben, maar de winkels in NL niet.
Nou doen wij bij waar ik werk toevallig veel logistiek voor AsusTek en voor een nieuwe release gaat er maar barweinig heen en weer. Ik denk dat NL gewoon vrij weinig van AsusTek heeft toegewezen gekregen.
Dat kan zijn, maar het blijft bizar dat BCC er 650 in het magazijn heeft liggen en de rest van de winkels 0.
Vannacht een email gehad met de kortingscode voor 30 euro in de webshop. Gelijk maar een:
( ASUS 16’’ Dunne LGE Laptop Draagtas, Zwart ) besteld.
Verzend en administratie kosten betaal je altijd. Is 6 euro.
( ASUS 16’’ Dunne LGE Laptop Draagtas, Zwart ) besteld.
Verzend en administratie kosten betaal je altijd. Is 6 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 22-11-2012 08:57 ]
Ik had m'n Nexus 7 (gekocht bij Mycom-winkel) op 10 november geregistreerd, maandag 12 november m'n aankoopbewijs pas succesvol kunnen verzenden en gisteren (21 november) heb ik de kortingsbon gekregen. Eens kijken wat er te halen valt voor 30 euro.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
650 op een land van 16 miljoen is nog steeds niet veel.tweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:32:
Dat kan zijn, maar het blijft bizar dat BCC er 650 in het magazijn heeft liggen en de rest van de winkels 0.
Misschien dat Asus de orders van winkels op first come first served basis uitleverd.
Het is al bekend dat er bar weinig voorraad voor Nederland is. Kan best zijn dat BCC, Mediamarkt en bol.com ieder 1000 hebben besteld, maar dat Asus voor heel NL maar 650 exemplaren had staan. En BCC de eerste was.
Verwijderd
vannacht de ASUS bon van €30 gekregen maar de bon is volledig onleesbaar, dus nutteloos.
overigens zijn de Nexus7 hoesjes nagenoeg uitverkocht
Er schijnen dus mensen te zijn die wel een bruikbare bon hebben gekregen.
Vanochtend een e-mail ontvangen van Asus:
Denk vraag het toch even aan ze (zit je in ieder geval in het systeem), al was het al wel bekend dat er problemen waren.Wegens interne problemen worden er momenteel geen bevestiging ’s e-mails gestuurd, wij zijn druk bezig samen met het hoofdkantoor om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ik ga uw e-mails adres in ons systeem zetten zodra de problemen zijn opgelost krijgt u alsnog een bevestiging ‘s email met daarin alle gegevens.
Zit er geen code in de email? Email was bij mij ook niet helemaal goed, afbeeldingen deden het niet etc maar kon gelukkig wel de code eruit vissen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:47:
vannacht de ASUS bon van €30 gekregen maar de bon is volledig onleesbaar, dus nutteloos.
Per wanneer wordt de 32GB 3G-versie eigenlijk leverbaar? Daar zit ik op te wachten...
Verwijderd
Bedankt voor de tip.Ryatzu schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:10:
[...]
Zit er geen code in de email? Email was bij mij ook niet helemaal goed, afbeeldingen deden het niet etc maar kon gelukkig wel de code eruit vissen.
Door de onleesbare plaatjes te selecteren wordt een gedeelte zichtbaar met de code.
Nu nog wachten totdat er weer voorraad is van de hoesjes.
Mooi is dat, denk je de voucher dus voor de hele shop te kunnen gebruiken is het enkel op accessoires blijkt dus.
Nutteloos voor mij dan.
Nutteloos voor mij dan.
⏩ PVOutput☀️
Officieel in de 2e week van december.tweaker2010 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:34:
Per wanneer wordt de 32GB 3G-versie eigenlijk leverbaar? Daar zit ik op te wachten...
Hoezo dat?Quad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:42:
Mooi is dat, denk je de voucher dus voor de hele shop te kunnen gebruiken is het enkel op accessoires blijkt dus.
Nutteloos voor mij dan.
3. De kortingsbon is geldig op "alle ASUS-producten", en niet van toepassing op verpakkingskosten, eventuele belastingen of verzend- en administratiekosten.
Leuk toch..... helaas heb ik geen tas nodig maar een mooie Lamborghini muis in het zwart leek me wel wat.Ryatzu schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:47:
Ik heb een laptop tas besteld hoor van 29 euro. Kortingscode werkte gewoon.
Alleen is die helaas ook al niet meer op voorraad. (wit is weinig op voorraad maar ook niet te bestellen)
Vind het overigens erg raar dat je niet kan bestellen als iets niet op voorraad is......
Hebben ze daar nooit van backorder gehoord? zelfs niet mogelijk als de code oranje (weinig voorraad is)
Heb ze al een mail gestuurd voor een voorraad indicatie maar nog geen antwoord gehad helaas.....
Gister alsnog binnengekregendannyreuser schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:04:
Nog even geduld dus

Ik had de tas ook niet echt nodig hoor maar net wat je zegt andere dingen die oranje of rood waren kan je niet bestellen. En ik dacht bij mezelf als iedereen die code krijgt dan gaat het wel snel met de voorraad dus maar direct de tas besteld.Gohan040 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:54:
[...]
Leuk toch..... helaas heb ik geen tas nodig maar een mooie Lamborghini muis in het zwart leek me wel wat.
Alleen is die helaas ook al niet meer op voorraad. (wit is weinig op voorraad maar ook niet te bestellen)
Vind het overigens erg raar dat je niet kan bestellen als iets niet op voorraad is......
Hebben ze daar nooit van backorder gehoord? zelfs niet mogelijk als de code oranje (weinig voorraad is)
Heb ze al een mail gestuurd voor een voorraad indicatie maar nog geen antwoord gehad helaas.....
Je kan tot 31/12 bestellen, hoop maar dat ze die winkel dan wat aangevuld hebben want erg veel is er al niet meer verkrijgbaar helaas...... Tot nu toe een vrij amateuristische actie moet ik zeggen....Ryatzu schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:56:
[...]
Ik had de tas ook niet echt nodig hoor maar net wat je zegt andere dingen die oranje of rood waren kan je niet bestellen. En ik dacht bij mezelf als iedereen die code krijgt dan gaat het wel snel met de voorraad dus maar direct de tas besteld.
Thnx! Nog even geduld dan maar. Na sinterklaas... maar gelukkig nog op tijd voor een kerstcadeauRocketKoen schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:29:
[...]
Officieel in de 2e week van december.
Let op:
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod
Het melden waar hij nog niet verkrijgbaar is heeft niet veel zin. Volgens de laatste info is hij vanaf 04-09-2012 leverbaar dus ga daar maar van uit. Mocht hij elders nu al wel verkrijgbaar zijn dan kun je dat gerust melden.
Vraag-en-aanbod hoort, zoals altijd, op http://tweakers.net/aanbod