Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vis schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:46:
Jep.. heb m zojuist ook binnen !

Eerste ervaringen zijn mwoa... niet dat ik hem nu sneller vind ofzo! En als ik een app of icoontje aanklik vind ik het er eerlijk gezegd minder smooth uitzien hoor.. hoe het betreffende programma opstart.. beetje vreemd mja..
Wat ik wel sneller vind gaan is het typen! Dit bericht bijvoorbeeld zonder enige lag! En dat vind ik wel nice..

Verdere ervaringen komen vanzelf wel.. succes iedereen, de updates komen nu!
Sommige animaties lijken wat langer ja om ze er wat smoother uit te laten zien (bijvoorbeeld als je tussen apps switched via de app manager), maar dat lijkt niet altijd te lukken.

En die grijze google balk. Ewwwww! :o

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:54

Vis

Zie aangepaste post :)

Het raarste is toch wel de fucking lag onder het typen! Word er gek van.. meer mensen last van?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 11:28

Moohtje

Just Mo

Ik heb geen Google now. Is er een manier om die aan te zetten?
Heb de ota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Moohtje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:08:
Ik heb geen Google now. Is er een manier om die aan te zetten?
Heb de ota.
Zit in Voice Search. Dan naar Settings in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nogmaals de Google service Frameworks gereset en geherstart.
Heb gewoon een Stock Nexus. Na de herstart leek de wifi even niet te werken en daarna gaf hij de melding dat hij de update ging downloaden. Duurde een 15 min voordat hij geüpdate was. Wat me meteen opviel was het nieuwe Nexus opstartscherm, niet meer dat lelijke van Samsung maar een mooie Nexus X.

Nog iets wat me op dit moment opvalt is dat het toetsenbord een stuk trager is. Of dat aan dit forum ligt... zometeen maar ff herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
confirming dat als je de datum aanpast naar 30 juli (of later) dat je dan de patch krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Net als test nog 2x de framework gegevens verwijderd en opeens bingo! Jelly bean aan het installeren :-)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie, alles geprobeerd. Framework meerdere malen gereset, datum veranderd en herstart. En ik dacht eerst:,, Helaas, niks werkt.'' Maar toen ik de tip van kontheur opvolgde, zag ik bij het opstarten eerst niks, toen ging ik naar systeemupdate, en, ja, daar is ie! :D Nu is mijn Nexus lekker de update aan het downloaden, ik kan niet wachten om te zien of Project Butter echt een verschil maakt.

Er stond tijdens het downloaden van de update wel iets raars rechtsboven in beeld: Update via wi-fi alleen geldig tot 13 juli 2012.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 15:41
Er is vast iets mis met hun random number generator want alle trucjes toepassen levert hier niets op. "Uw systeem is momenteel bijgewerkt"... Ahum

Uiterst frustrerend :(

En natuurlijk, zou je net zien!
Leuk, door dat datum verander gebeuren is mijn download "Via wifi alleen tot 27 jul" :P

[ Voor 27% gewijzigd door Sypher op 12-07-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:11:
Zojuist nogmaals de Google service Frameworks gereset en geherstart.
Heb gewoon een Stock Nexus. Na de herstart leek de wifi even niet te werken en daarna gaf hij de melding dat hij de update ging downloaden. Duurde een 15 min voordat hij geüpdate was. Wat me meteen opviel was het nieuwe Nexus opstartscherm, niet meer dat lelijke van Samsung maar een mooie Nexus X.

Nog iets wat me op dit moment opvalt is dat het toetsenbord een stuk trager is. Of dat aan dit forum ligt... zometeen maar ff herstarten.
Precies toetsenbord is royaal traag hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 15-09 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Ik begrijp het niet, ik doe wat laserboy heeft gedaan en mij lukt het niet. Wat een ongeluk zeg! :(

EDIT: NVM HEB EM OOK. datum vooruit werkt echt!

[ Voor 20% gewijzigd door Phntm op 12-07-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1510
  • Registratie: Mei 2012
Ik heb de update nu ook :) Werkt wel beter...
Heb me mobiel pas sinds vandaag :P
Is er ook een app voor dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik zit nu nog in de recovery mode en ik wil niks aanraken, hoort dit zo? O:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Phntm schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:31:
Ik zit nu nog in de recovery mode en ik wil niks aanraken, hoort dit zo? O:
Androidje met z'n buik open, een ronddraaiend geval en een voortangsbalkje onderaan? :) Dat is normaal, even geduld en ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-06 11:23
Ligt het aan mij of antwoord Google Voice Seach niet.
Ik vraag naar het weer "Welk weer is het vandaag" en krijg gewoon een google result maar geen kaart of antwoord ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Sypher schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:32:
[...]

Androidje met z'n buik open, een ronddraaiend geval en een voortangsbalkje onderaan? :) Dat is normaal, even geduld en ....
LOL mijn installation is geabort... tijd om opnieuw te proberen zucht. En recovery mode is een dooie androidje met een rode driehoek en uitroepteken. Ik krijg dat de hele tijd wanneer ik bij 20% van het balkje ben.

EDIT: Status 7 error.

[ Voor 20% gewijzigd door Phntm op 12-07-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 03-09 09:32
glenn123 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:32:
Ligt het aan mij of antwoord Google Voice Seach niet.
Ik vraag naar het weer "Welk weer is het vandaag" en krijg gewoon een google result maar geen kaart of antwoord ....
Je moet je toestel wel Engelstalig hebben staan, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Even voor de mensen die baseband XXKK6 hebben: Je moet i9250XXLA2 hebben. Anders krijg je steeds Status 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabbie_86
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 21:37
Na een aantal keer Google Services Framework te clearen is kwam uiteindelijk de update op.
Momenteel aan het Updaten.

Ik had BUILD IMM76I, zeer waarschijnlijk yakju.

PVOutput 7900Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
volgens mij is in Nederland om 8 uur de grote roll out gestart. Had precies om 8 uur de melding met gewoon op check voor updates te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

shakedown schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:11:
volgens mij is in Nederland om 8 uur de grote roll out gestart. Had precies om 8 uur de melding met gewoon op check voor updates te drukken...
Kan inderdaad echt puur toeval zijn... paar keer gewoon op update geklikt, gebeurde niets. Toen dacht ik ach war maakt het dus framework gegevens gewist en gecheked op updates en opeens raak.
Kan toeval zijn maar wel erg toevallig ;)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 16:03
Zojuist ook de update geïnstalleerd. 2x de framework services truuk geprobeerd en bingo.

Klopt het dat in 4.1.1 de app drawer nu opent en sluit zonder animatie?

Voor de rest, de gui is super vloeiend. Maar je merkt wel dat sommige apps nog niet geoptimaliseerd zijn volgens mij, zoals Whatsapp. Deze opent net wat langzamer.

Edit: Een restart zorgde ervoor dat de app drawer nu wel met animatie opent.

[ Voor 10% gewijzigd door cordonbleu op 12-07-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Geen één keer de framework gecleared. Keek op mn telefoon en zag een popup schermpje. Framework clearen is één groot fabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Framework reset en opnieuw opgestart. Meteen update. Draai nu jellybean, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Cache schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:26:
Geen één keer de framework gecleared. Keek op mn telefoon en zag een popup schermpje. Framework clearen is één groot fabeltje.
Niet echt, het werkte ook toen de 4.0.2 - 4.0.4 update verscheen. Dat jij nou toevallig geluk had hoeft niet te betekenen dat het niet werkt.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Ik zette de datum op 31july en clearde de framework en kreeg de update. Downloadde alleen wel over de WiFi. Moet nog wel wennen aan het toetsenbord. Eerste indrukken zijn fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Ik gebruik Swype Beta, daar merk ik geen vertraging.

Even wat getypt met het standaard toetsenbord, maar ook daar merk ik geen vertraging

[ Voor 45% gewijzigd door NmR op 12-07-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

NmR schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:39:
Ik gebruik Swype Beta, daar merk ik geen vertraging.

Even wat getypt met het standaard toetsenbord, maar ook daar merk ik geen vertraging
Typ anders even een wat langer bericht.. Dan gaat ie bij mij op den duur erg traag met lag etc.

Verder top update hoor, lekker snel met alle overige dingetjes! Zo moet dat Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vis schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:57:
[...]

Typ anders even een wat langer bericht.. Dan gaat ie bij mij op den duur erg traag met lag etc.

Verder top update hoor, lekker snel met alle overige dingetjes! Zo moet dat Android!
Ja jammer voor mensen net als ik die geen zin hadden in signaalverlies en dus i9250XXKK6 hadden. Je moet i9250XXLA2 hebben(Radio versie van 4.0.4 die signaal verlies veroorzaakte) anders krijg je steeds status 7 error.

Ik heb nu ook 4.1.1 en dit is zo fijn, echt waar. Lekker soepel en heb ook gewoon na een backup al mijn apps en files terug. Fotos vergeten te backuppen maar dat maakt niet zoveel uit IMO.

[ Voor 15% gewijzigd door Phntm op 13-07-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Phntm schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:01:
[...]

Ja jammer voor mensen net als ik die geen zin hadden in signaalverlies en dus i9250XXKK6 hadden. Je moet i9250XXLA2 hebben(Radio versie van 4.0.4 die signaal verlies veroorzaakte) anders krijg je steeds status 7 error.

Ik heb nu ook 4.1.1 en dit is zo fijn, echt waar. Lekker soepel en heb ook gewoon na een backup al mijn apps en files terug. Fotos vergeten te backuppen maar dat maakt niet zoveel uit IMO.
Ik heb helemaal niets gebackupped voordat JB update werd aangeboden vanavond.. Alles ging automatisch en alles stond er na de update installatie weer op!
Nu nog ff Google Now beter ontdekken.. Volgens mij gaat dit echt DE innovatie van het jaar worden als ik de reviews lees..
Big Brother (Google) is watching you haha! Achja.. Wat worden we toch lui hè .. :9 maar leuk speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Dat datum-trukje werkt blijkbaar niet in Belgie (of gewoon niet bij mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Vis schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:07:
[...]

Ik heb helemaal niets gebackupped voordat JB update werd aangeboden vanavond.. Alles ging automatisch en alles stond er na de update installatie weer op!
Nu nog ff Google Now beter ontdekken.. Volgens mij gaat dit echt DE innovatie van het jaar worden als ik de reviews lees..
Big Brother (Google) is watching you haha! Achja.. Wat worden we toch lui hè .. :9 maar leuk speelgoed
Nee maar ik had eerst yakjuxw, en een paar maanden terug had ik geflashed naar 4.0.4 ICS yakju. Maar ik wou geen signaalverlies riskeren dus had ik alles geflashed behalve radio. Dat moest ik vandaag doen, en ik had mijn toestel weer OEM locked, dus ik als jan lul alles weer unlocked en dat moest gewiped worden, dus in mijn situatie had ik een back up nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Merk niks van het toetsenbord, ook niet bij lange berichten. Alles gaat instant zonder lag. Heb ook pas geleden een factory reset gedaan, misschien ligt het daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:38
ukoziak schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:07:
Merk niks van het toetsenbord, ook niet bij lange berichten. Alles gaat instant zonder lag. Heb ook pas geleden een factory reset gedaan, misschien ligt het daaraan.
Toetsenbord is geloof ik alleen in Engels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Kan iemand (studentje1987?) de datum truuk niet even in de OP zetten? Want dit is echt een truck die ook echt (en meteen) werkt.
  • Apps > All > Google Framework > Clear data
  • Eerst uitvinken dat ie de datum synct
  • Datum naar zondag 15e gezet
  • Apps > All > Google Framework > Clear data
  • Update gecheckt
Daarna startte hij direct met updaten...

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Emielio schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:40:
Want dit is echt een truck die ook echt (en meteen) werkt.
Ik blijf er bij dat het meer "geluk" was en een klein beetje forcerend, ik had die truc gisteren al een aantal keer geprobeerd en het begon pas te werken toen/na iedereen de updates begon te ontvangen.

Datzelfde geldt ook voor die Google Services Framework clear + check update truc. Sommigen zeggen dat die werkt na 1x, de anderen na 40x en bij anderen werkt het na 100x nog niet.

Kortom: dit is echt puur geluk, en nu zijn de updates immers gaan rollen en moet iedereen die binnenkort gewoon krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik denk ook dat het geluk is...
Heb de datum-truck nu 3 keer geprobeerd.... Helaas nog geen update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Same here, ook geen update na de datum truck

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Heb vannacht de update gedaan...op zich goed gegaan...heb alleen nog steeds ontvangst gedoe...en vervelend dat Light Flow niet meer helemaal goed werkt...verder ziet het er goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
na 3 keer de datum truck te doen is het gisteravond mij wel gewoon gelukt. Had ook last van lag bij het invoeren van lange stukken tekst maar sinds vanmorgen niet meer. Wi-fi ontvangst is ook erg verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik neem aan dat de XDA devvers die link niet meer nodig hebben?

Ik gebruik overigens swype als keyboard en behalve dat de letters nu een beetje uit elkaar staan, heb ik geen problemen ondervonden met lag e.d. :)

Daarnaast werkt lightflow ook gewoon bij mij.

[ Voor 61% gewijzigd door BtM909 op 13-07-2012 11:31 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds de update heb ik geen gsm-ontvangst meer in het pand waarin ik werk :/ Erg irritant aangezien m'n GMail beveiligd is met een sms en ik nu dus naar buiten moet lopen om die te ontvangen :( Edit: Misschien toch te vroeg geklaagd, nu heb ik wel weer ontvangst nadat ik naar buiten ben geweest en mijn mobiel heb gereboot.

Voor de rest niks dan lof voor de JB-update. Ik heb geen problemen met een laggend toetsenbord, maar ik gebruik dan ook Swype. Misschien dat dat wat uitmaakt? Google Now lijkt me geinig, vooral die voorspellingen als er vertraging is naar werk of naar huis en slimme reminders die kijken hoelang je onderweg bent naar een afspraak. Het enige wat ik erg jammer vind is dat die voice search in het Nederlands alles opzoekt met Google en de Engelse-versie ook intelligente antwoorden geeft (zoals met het weer). Maarja, ik vond Siri al debiel (ik wil geen gesproken vragen stellen aan mijn mobiel :P), dus voice search ga ik in de praktijk niet gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 13-07-2012 12:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:32
Update controleren; geen effect.
Framework data gewist; meteen een update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Mijn Google Play doet het niet meer goed sinds het wissen van de Services framework data...
Kan geen apps meer updaten, of downloaden. ;(
Nog geen JB voor mij dus 4.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Ik weet niet of jullie het zelfde probleem hebben, maar ik heb iets dat minder handig is geworden in het toetsenbord.
Eerst was het zo dat als ik aan het eind van een zin een spatiegebruik dat dan bovenin het toetsenbord de . , ? enzz komen om een zin af te sluiten. Dit gebeurt nu niet meer...
Hebben jullie dit ook?

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Grrrrrene schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:44:
Erg irritant aangezien m'n GMail beveiligd is met een sms en ik nu dus naar buiten moet lopen om die te ontvangen :(
Het is ietwat off-topic, maar je kan dan beter Google Authenticator installeren. Is nog sneller dan een SMS en ben je niet meer afhankelijk van GSM bereik :)
Paling1 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:30:
Mijn Google Play doet het niet meer goed sinds het wissen van de Services framework data...
Kan geen apps meer updaten, of downloaden. ;(
Nog geen JB voor mij dus 4.04
Moet je even onder accounts je account nog een keer kiezen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sypher op 13-07-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-08 16:06
Ik heb geen 'truukjes' gedaan, gewoon af en toe (ongeveer om het uur) op Check now gedrukt... Sinds hedenochtend heb ik iets zoets op m'n Gnex :-)

[img]http://card.mygamercard.net/gelsig/black/dilupo.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Hebben jullie de widget "Sound search""? Dit werd gepresenteerd bij Google I/O gepresenteerd, maar ik heb hem niet op me 4.1 telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
Yep, zit naast m'n snelkoppeling naar instellingen Widget en is 4x1 groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:32
voor de mensen waarbij de JB update niet werkt en eigenlijk maar een stock rom + busybox en root draaien:
http://forum.xda-develope...?p=28599073&postcount=565

na het opnieuw flashen van de 4.0.4 system.img kan ik wel de OTA installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:35

Nikeo

Jawelles

datum veranderd naar 31e, clear die google dinges, update check: bam daar wassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demand
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 17:25
Ik heb een vraag ten aanzien van de notificatie balk. Op de Keynote zag ik dat bij meerdere mailtjes deze allemaal onder elkaar kon zien. Dus meer informatie in de notification bar. Hoe krijg ik dit?

Wanneer ik deze nu bekijk staat er nog steeds op de oude manier de notificatie.
YouTube: Google I/O Full Keynote - Jelly Bean 4.1, Nexus 7 Tablet, Nexus Q, and More! (HD)
kijk op 18:42 voor een voorbeeld

Probleem gevonden, ik had een app draaien Notification toggle, deze neemt de bovenste positie in de notificatie bar in waardoor de andere niet uitklapten.

[ Voor 38% gewijzigd door demand op 13-07-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
DiLupo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:04:
Yep, zit naast m'n snelkoppeling naar instellingen Widget en is 4x1 groot...
Vreemd, die heb ik dus niet :D.
Ik kan trouwens Google Music ook niet vinden in de market, denk dat het daar wat mee te maken heeft?

[ Voor 18% gewijzigd door ex87 op 13-07-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiLupo
Google Music => Play Music
Onderdeel van stock installatie toch? Maar eh, geen Play Music is ook geen Sound Search...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
DiLupo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:29:
Google Music => Play Music
Onderdeel van stock installatie toch? Maar eh, geen Play Music is ook geen Sound Search...
Ja hij staat wel op me telefoon hoor, maar kan hem niet in de store vinden. Net maar even gewiped, en ik mis nog steeds de widget. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb een paar keer gereboot en tig keer op controleer update geklikt en niks. Net voor het eerst de datum naar voren gezet (30 juli) en vervolgens de data gecleared van Google Services Framework en ik kreeg meteen de update. Dat is echt geen toeval meer als ik de berichten zo mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Sound Search staat hier in de app drawer tussen de widgets.
Eigenaardig dat niet iedereen dat heeft. Houdt dat dan in dat niet iedereen dezelfde update binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ach, ik flash zelf nog wel is wat dingen hier en daar (bouw soms zelf roms ter leer & vermaak). Nu maar even -> https://developers.google.../nexus/images#takjuimm76i terug gezet, update gedraaid. Hij is aan het bootten nu, ik zal die widget zo wel hebben :).

Edit: lol, zelfs na een volledige wipe mis ik hem nog. Dit is gewoon de stock rom van Google zelf, dus het lijkt wel aan me Google account gekoppelt te zitten.

Edit2: Ik bedenk me nu dat het kan liggen aan de update.zip die ik gebruik voor 4.1.1. Nu even gerestored naar 4.0.4 direct bij Google vandaan, en op de OTA wachten :).

[ Voor 39% gewijzigd door ex87 op 13-07-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 09:00
Kun je niet beter de yakju 4.0.4 erop zetten en dan updaten.
Heb ik ook gedaan ,had ook de takju.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
GRAD85 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:25:
Kun je niet beter de yakju 4.0.4 erop zetten en dan updaten.
Heb ik ook gedaan ,had ook de takju.
Waarom? Takju is toch de Google Play store versie? Ik wil ook best Yakju flashen hoor.. :P Yakju geflashed. Heb jij nog wat speciaals gedaan voor de update, of gewoon op de OTA gewacht?

[ Voor 14% gewijzigd door ex87 op 13-07-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Nikeo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:07:
datum veranderd naar 31e, clear die google dinges, update check: bam daar wassie
Same here, hij is nu aan het dowloaden :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb sinds vanochtend Jelly Bean, en het bevalt tot nu toe prima. Heb mijn toestel even op Engelstalig gezet voor de leuke Google voice searches, maar ik verwacht dat ik dat straks weer terugzet, als de nieuwigheid er van af is..

Waar ik wel tegen aan loop is het instellen van mijn werk-adres. Ik werk namelijk de helft van de week op de vestiging in Eindhoven, en de andere helft van de week op het hoofdkantoor in Delft. Er is vast geen manier om twee werkadressen te definiëren...?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Haha :9 Hij loopt hier nu ook binnen... Dacht nog een laatste keer proberen vandaag... en ja hoor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Oh, en heeft iemand de sport-info van Google Now al aan de praat gekregen? Werkt dit überhaupt met voetbal, of alleen nog maar met laf American Football, honkbal en ijshockey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mas- schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:44:

Waar ik wel tegen aan loop is het instellen van mijn werk-adres. Ik werk namelijk de helft van de week op de vestiging in Eindhoven, en de andere helft van de week op het hoofdkantoor in Delft. Er is vast geen manier om twee werkadressen te definiëren...?
Wat versta je onder werkadres? e-mail of in je contactpersonen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

BtM909 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:55:
[...]

Wat versta je onder werkadres? e-mail of in je contactpersonen?
Google Now geeft advies over je reistijden e.d. naar afspraken en naar je werk. Ik vraag me af of ie gaat snappen dat ik op maandag en donderdag altijd in Delft, en de andere dagen in Eindhoven werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Haha ik wou hier net gaan posten dat de datum-truck écht niet werkt in Belgie (wat niet logisch zou zijn) en voila, 4.1 is aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Misschien moet je het wel heeel erg willen voordat die update besluit om naar je toe te komen... 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Wat doen jullie er precies voor dan? Datum vooruit zetten, Google services framework wissen en zoeken naar updates?

Edit: do'h, ik probeer het nog een keer en ja hoor, update :P.

[ Voor 22% gewijzigd door ex87 op 13-07-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Precies ja, gewoon dat proberen (en hier stond WiFi aan) :) Gewoon blijven proberen, de aanhouder wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteravond 4.1 draaien. Het lijkt wel alsof mijn accu sneller leeg is... Ook werkt zoals eerder aangegeven de rabo-app niet meer goed. Ik kan mijn saldo checken maar bij- en afschrijvingen kun je niet meer bekijken. Ook Lightflow lijkt een beetje vreemd te blijven hangen. Tasker werkt ook niet meer zo soepel. Heeft af en toe moeite om bepaalde profielen te activeren of over te schakelen. Een aantal widgets heb ik opnieuw moeten plaatsen ivm met mijn Google-account synchronisatie.

Al met al wat kleine dingetjes... Verder een top-upgrade. Had niet gedacht dat een software update zoveel invloed kon hebben op de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:35

Nikeo

Jawelles

Uurtje gewerkt met 4.1. Wow, veel soepeler, echt een verademing hoe smooth die menu's renderen.

Apps die klooien:
Batterij % meter: die heeft nu een rare plek.
Lightflow geeft wat rare kleurtjes ook al is er niks aan de hand (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Vet, ik heb nu wel die widget! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 15-09 11:05
Mas- schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:47:
Oh, en heeft iemand de sport-info van Google Now al aan de praat gekregen? Werkt dit überhaupt met voetbal, of alleen nog maar met laf American Football, honkbal en ijshockey?
ik kreeg paar weken terug op xda te horen dat dit alleen voor us sportsteams geld.
ik googlede me een ongeluk naar europese voetbal teams en f1 teams zonder resultaat in mijn google now.
behalve mijn werk of thuis route en het weer kreeg ik geen andere kaarten aan de praat.
misschien is het nu wel ingesteld voor alle sporten?

mijn google now staat uit, trekt teveel batterij lol
wanneer ik hoor dat het met europese sporten werkt zet ik hem wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 15-09 11:05
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:21:
Heb sinds gisteravond 4.1 draaien. Het lijkt wel alsof mijn accu sneller leeg is...
Al met al wat kleine dingetjes... Verder een top-upgrade. Had niet gedacht dat een software update zoveel invloed kon hebben op de snelheid.
oa google now trekt erg veel batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:51
oa google now trekt erg veel batterij
Klopt maar gelukkig kun je zelf beslissen of je het gaat gebruiken. Heb het nu aanstaan en ga het eens twee maanden aankijken hoe het zich gaat ontwikkelen.
Voor de rest lekker soepel en snel, top werk van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik heb Google Now uitgeschakeld, veel ga ik er (hier) niet aan hebben. Wel leuk dat het Google icoon blijft staan in het unlockscherm zodat je nog steeds snel wat kunt opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 10:20

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik vind de koppeling naar mijn agenda met Google now prima werken. Zeer gaaf dat ik automatisch te zien krijg wat mijn reistijd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is alleen bedoeld voor ervaringen met het updateproces. Ervaringen met de software zelf graag in het andere topic. Of hiervoor aub een apart topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Datum een jaartje vooruitgezet en aantal keren Google Frameworks in ''alle apps'' gewist en voila, Jelly bean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapblizard
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-11-2024
Is er ook een full rom voor de update?
Ik had JB 4.0 en heb de update gedraaid uit de starttopic, maar krijg allerlei foutmeldingen, de gallery werkt niet, de melding <maps has stopped> komt om de haverklap, vooral bij het lezen vand e mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23
Nice die van mij is nu aan het updaten naar Jelly Bean, geen rare trucjes uitgevoerd, gewoon plots net de melding binnengekregen tijdens het spelen van een game. Blij dat dat het nu zo snel gaat, bij de laatste 2 updates zat er een maand tussen de aankondiging van Google en het binnenkrijgen van de OTA.

Nieuwe bootanimatie is ook mooi :*)

Wel vreemd dat ze de Microben live wallpaper eruit hebben gehaald, daarmee werd de interface altijd erg traag bij het wisselen van home screens en ik was juist benieuwd of dat met JB nu wel smooth ging.

[ Voor 23% gewijzigd door Laguna op 13-07-2012 20:42 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
Ik heb stock 4.0.4 yakju (niks aan gedaan toen ik hem gekocht heb) en krijg nu via de reguliere manier (OTA) de update binnen! Firmware gedownload en is nu aan het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist update melding gekregen. Zat al op 4.1.0 via cwm. Update liep vast door de custom recovery ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Ja dat had ik vanavond ook..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 02:21
Hier gaat ie nu ook. 1 keer framework data cleared, datum niet gewijzigd en de update werd aangemeld. Voorheen kon hij geen update vinden.
Voor zover ik kon zien stnd de datum ergens op 1970.....

Btw yakju build en stock rom Nexus

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-07-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Enigste problemen met apps tot nu toe na de update van JB zijn: Buienradar, als ik op animeer klik gaat ie niet vooruit kijken.. hij blijft stil staan.
Ook met de ABN AMRO app heb ik problemen zo lijkt het.. ik kan wel inloggen, maar ik zie mijn saldo niet achter de rekeningnummers..
Vaag..

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Vanmorgen de phone van de lader gehaald en heel even wat rondgebrowsed in Jellybean. Daarna de phone weer weggelegd en zie nu dat in 1h26m al 10% accu is verdwenen. Dat is niet goed. Ik merkte ook dat de proc een stuk warmer wordt dan voorheen. Even Nu.nl doornemen maakte hem al aardig warm.

Originele rom, 4.1.1 op een yakju

[ Voor 5% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-07-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
..

[ Voor 98% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-07-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Nu al een paar dagen JB, werkt prima. De batterij wordt wel snel leeggezopen helaas.

Voor mensen met Status 7 error: Kijk of je wel de 4.0.4 Baseband/Radio hebt. XXLA2

[ Voor 89% gewijzigd door Phntm op 14-07-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Laatst online: 14-09 12:44
De update werd bij mij ook zichtbaar toen ik de datum vooruit zette.
Na het downloaden probeerde hij te installeren, maar dit mislukte (Android poppetje met uitroepteken).
Kan dit komen doordat ik:
  • CWM heb geinstalleerd
  • Telefoon heb geroot
  • Bootloader heb geunlucked
  • Een custom (Franko) kernel heb
Zo ja hoe krijg ik de update erop?
Moet ik terug naar stock, andere baseband, recovery verwijderen?
Ik heb ook via CWM proberen te flashen, maar dan krijg ik een status 7 foutmelding. De CWM touch heb ik al vervangen door een "gewone"

[ Voor 3% gewijzigd door Volk op 14-07-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanhobma
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09-2021
Hij geeft bij mij ook het teken dat het mislukte. Ik heb het ook via de truc vd datum geprobeerd. Dit is de versie informatie: http://imgur.com/xePi9.png

Ik heb hem niet geroot of een rom op geflasht of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik kreeg de update "gewoon" ;) tussen de middag keek ik even op m'n SGN en zei die dat er een systeem update was. Uiteraard meteen geïnstalleerd! Het effect van project butter is echt direct merkbaar. Animaties gaan vloeiender en zijn net wat mooier. En de bootanimation is minder heftig :) maar nog steeds mooi.
Heel blij met met deze telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stenii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-07-2021
Zijn er nog mensen met de stock versie die nog geen update hebben gehad?? Ik las eergisteren als je de cache wist van google services framework dat je sneller de update zou krijgen.

Ik heb dit gedaan maar nu kan ik niks meer downloaden uit de play store. Weet iemand of de update naar jelly bean wel gewoon gedownload kan worden dan. Er staat wel dat hij controleert op updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58

Infinchible

Woef!

Stenii schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:26:
Zijn er nog mensen met de stock versie die nog geen update hebben gehad?? Ik las eergisteren als je de cache wist van google services framework dat je sneller de update zou krijgen.

Ik heb dit gedaan maar nu kan ik niks meer downloaden uit de play store. Weet iemand of de update naar jelly bean wel gewoon gedownload kan worden dan. Er staat wel dat hij controleert op updates?
Ik had hetzelfde probleem. Kreeg steeds fouten bij het downloaden van games. Al wat gezocht op internet, data van de playstore gewist en rebooten en dergelijke. Niets hielp in ieder geval bij mij. Toen had ik later de datum wat later gezet en na het wissen van de data van framework opnieuw opgestart waarna ik dus de update kreeg aangeboden. Meteen geïnstalleerd natuurlijk! Ging allemaal soepel, en daarna deed gelukkig de Playstore het ook weer. Dus daar hoef je je verder geen zorgen over te maken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Stenii schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:26:

Gisteren de cache inderdaad leeggegooid en direct de vermelding van de update gekregen. Ik heb geen last met de Play store, maar wel met veel meer battery drain. Nu 10h32 met een beetje whatsapp en ik heb nog maar 29% over. Alle synchs staan bijna uit, 2G ingesteld en brightness naar beneden geschroefd. Hij staat helemaal in de spaarstand, maar loopt leeg alsof ie ergens lek is. We kijken het nog even aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23
Poops_McGhee schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:49:
[...]

Gisteren de cache inderdaad leeggegooid en direct de vermelding van de update gekregen. Ik heb geen last met de Play store, maar wel met veel meer battery drain. Nu 10h32 met een beetje whatsapp en ik heb nog maar 29% over. Alle synchs staan bijna uit, 2G ingesteld en brightness naar beneden geschroefd. Hij staat helemaal in de spaarstand, maar loopt leeg alsof ie ergens lek is. We kijken het nog even aan....
Hoe ziet de netwerksignaal balk eruit bij je accu statistieken? Voornamelijk groen of veel geel/grijs?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Laguna schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:05:
[...]

Hoe ziet de netwerksignaal balk eruit bij je accu statistieken? Voornamelijk groen of veel geel/grijs?
Die is doorlopend groen. Geen onderbrekingen, dus hij verbruikt niet meer om netwerk te zoeken.
Voor de update liep de accu een stuk langzamer leeg. Zeker in de weekenden als ik mijn phone minder gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treinentom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 17:43
Ik ben momenteel in amerika, zou het daardoor komen dat ik de jb update nog niet heb? Of zijn er nog andere tweakers die de update nog niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Vis schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 02:21:
Enigste problemen met apps tot nu toe na de update van JB zijn: Buienradar, als ik op animeer klik gaat ie niet vooruit kijken.. hij blijft stil staan.
Ook met de ABN AMRO app heb ik problemen zo lijkt het.. ik kan wel inloggen, maar ik zie mijn saldo niet achter de rekeningnummers..
Vaag..

Meer mensen last van?
Same here, ABN app geeft geen saldo aan, buienradar doet de animation niet. Daarbij ben ik bij het toetsenbord ook de snelle toetsen boven de bovenste rij kwijt ( vraagteken, uiroepteken, dubbele punt etc.) Iemand die weet hoe je dit weer aankrijgt?

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor ervaringen met het updateproces. Ervaringen met de software zelf graag in het andere topic of hiervoor aub een apart topic aanmaken.