CCJJVV schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:10:
[...]
Zowel de Vip-Code van 10% van xwb350 werkt bij mij als de SAVE2 code, op de nederlandse site althans. Niet tegelijk natuurlijk maar elk apart wel. Weet je zeker dat je hier:
"€ 100 korting op alle Inspiron, XPS en Alienware producten. Accessoires uitgesloten. Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016. Korting is geldig voor maximaal 5 stuks per bestelling.
Deze aanbieding is geldig van 15 september 2016 tot 21 september 2016."
aan voldoet bij het invullen van de SAVE2 code?
Jazeker,
Ik wil een XPS 13 met 8Gb en 256 GB SSD, die kost 1249€ ex btw. Zowel vanacht als vandaag geprobeerd maar de SAVE2 en ook de code van XWB350 werken bij mij niet.
Dell is natuurlijk onbereikbaar
edit zondag 18 sept: Uiteindelijk gelukt om een XPS 13 te bestelen. Dat valt niet mee. Via de zakelijke
dell site geen enkele mogelijkheid om de gewenste configuratie aan te schaffen tenzij voor een belachelijk bedrag. uiteindelijk via de consumenten site gedaan en daar werkt de code SAVE2 wel. Ik heb alleen geen idee welke kleur ik krijg, daar kon je niks in kiezen. Ook wilde ik graag windows 10 Pro hebben maar ook daar heb je niks te kiezen. De ene site van
Dell en de andere maken veel verschil in prijs voor dezelfde machine dus alert zijn is een must. ik heb nu 1199 INCL btw betaald.
Blijkbaar heeft
dell nog niet alles harmonieus op orde met de intro van deze nieuwe xps serie (7th gen. kaby lake en 22 uur batterij duur))
[
Voor 29% gewijzigd door
Indoubt op 18-09-2016 13:47
]