Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Dus vandaar dat het verwijderd is. [edit - IceStorm]
JAAAAAAAAJAOp dinsdag 27 maart 2001 22:17 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Mag je rustig uitleggen. Het is wat mij betreft niet illegaal (het zijn toch JOUW registersleutels?)
Voor backup zeker
Even serieus. Een programma installeert zichzelf op JOUW pc.. Dan mag ik toch zeker wel dingen erop wijzigen? Zeker als ik geen waarschuwing krijg dat dat NIET magOp dinsdag 27 maart 2001 22:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
JAAAAAAAAJA
Voor backup zeker
Nee hoor, met registersleutels kloten is op deze manier wat mij betreft legaal. Zijn alleen maar 'advanced settings'.
Oh met dat weather thing.. Heb ik gewoon even het zekere voor het onzekere genomen
Maar ik ga dit spel denk ik toch wel kopen, als ik geld heb, echt ongelofelijk mooi, gaat nog super snel op 1024@32bit@Maxdetail
met mijn radeon 64 ddr
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Persoonlijk vindt ik dat ik niks fout doe maar ok.
Oh, en een kloon nemen voor dit. DAT vindt ik lame.
Verwijderd
BULL-SHIT, heeft te maken met dat weer dingen !Op dinsdag 27 maart 2001 15:56 schreef Macros het volgende:
B&W ISO is SPYWARE.
Niet draaien als je een internet connecte hebt!
Kijk maar HIER.
EA mag niet zomaar info verzenden naar hun toe! D'r bestaat ook nog zoiets als privacy!
Verwijderd
Nee hoor 100% legaal.
Tijdens het opschonen van deze draad heb ik enkele reacties verwijderd of gewijzigd. Sorry als je ze kwijt bent maar ik heb alleen dingen weggehaald/gewijzigd die niet hier mochten staan.
Vanaf nu blijft het hier schoon van vragen naar links en ook de regfix wordt hier niet meer genoemd. Dat is een afspraak
Verder wil ik iedereen op het hart drukken om dit spel echt te kopen. Het is echt de moeite waard.
Voor extra commentaar mag je me icq-en of mailen (IceStorm@tweakers.net).
moet je eens voor stellen als je zo HL speel (ik weet het een beetje off topic), iemand wil zijn logo sprayen dan vraagt hij aan andere mag ik mijn logo sprayen want tja het neem toch een paar bits in gebruikOp dinsdag 27 maart 2001 22:40 schreef Trashbash het volgende:
Bovendien moet er aan de gebruiker gevraagd worden voordat een spel informatie mag verzenden/ophalen en als je dat niet wil mag je dat tegengaan.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
of is dat weer niet legaal ?!?!?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Hij belt in omdat ie de weather en zooi wil binnenhalen. Maar omdat ie officieel nog niet uit is, weten ze dat het warez is. Hetzelfde was met Sacrifce. Afijn.
Ik zit nu met de aap! Die is echt tof. Ik heb een echte psycho van hem gemaakt. Vreet een ventje op, klap geven, volgende keer aaien als ie een ventje opeet.
Mijn aap is nu helemaal gek!!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Graphics zijn niet zo heel speciaal dat viel me wel tegen, maar misschien komt dat nog.
Moet nog wel zien hoe het met de replayability zit, want ik denk niet dat je hem heel vaak overnieuw zal spelen.
Maar de kans is vrij groot dat ik hem ga kopen.
Hangt ervan af of ik nog tijd over als ik Tribes II heb
Daar gaat m'n RSI
Verwijderd
Voor het bouwen van gebouwen is trouwens wel erg veel hout nodig. Iemand een id om snel aan hout te komen?
Verder best wel vet spel, met coole graphics. Als dit spel in de winkel komt ga ik hem misschien nog kopen ook
En dat verbinden met internet lijkt mij niet echt een probleem. Volgens mij kan EA er echt helemaal niks mee. De ISP's zullen ten eerste nooit onze info doorspelen en anders zou het schending van privacy zijn.
Voor degenen die het hardst roepen dat het vebinden met het internet zwaar zuigt moeten de readme maar eens gaan lezen. Daar staat het allemaal in. Het weather system is het enige en die kan met een vinkje uitgezet worden1
Maar dit spel is 'het' gewoon. Eindelijk weer eens wat nieuws, wat cools en moois. Want als je de FX beetje opkrikt (die vreemd genoeg allemaal standaard uit staan) dan ziet het er toch wel verschrikkelijk mooi uit.
Besturing is even wennen maar als je dat door hebt gaat het als een trein. Er zitten werkelijk zoveel verborgen dingen in dit spel, na 2 uur spelen ga je eigenlijk pas echt doorkrijgen hoe het moet.
Meesterlijk vind ik trouwens het spell casten dmv muisbewegingen. Het werkt echt perfect, de spells vliegen je om de oren (als je genoeg power hebt, maar we gooien gewoon nog een inboorlingtje op het vuur mocht dat niet het geval zijn
Ik had hem al origineel besteld maar ben toch blij dat ik hem nu een week eerder kan spelen, want Discovery krijgt'em pas 5 april.
"I sit in my room and imagine the future."
Zit nu die aap op te voeden, hij is kewl.
Moest hem wel veel slaan toen ie die vrouw had gegooid
Nou voor iedereen die het nog niet weet:
1. Je hoeft nergens bang voor te zijn het is voor het weer systeem dat connecten met EA!!
2. Ze zullen er niks tegen doen....
3. Je IP word niet gebanned omdat er veel kabel ISPs zijn die hun IPs nog wel is wisselen (om het draaien van een ftp te ontmoedigen) dus dan heb je de kans dat ik nu zit te spellen en over twee weken koopt m'n buurman het spel en heeft in tussen mijn ip wil online spelen maar dat kan niet...dus
En het spel is dus gewoon super! Echt!
Die tempel en dat ze daar zo de menu van hebben gemaakt geweldig!
Tot nu toe doe ik alles aardig; gewoon broer netjes terug gebracht enzo...maar daar komt misschien nog wel verandering in!
Ook is alles toch nog erg realistisch zoals een steen vliegt en rold en in het water valt als je hem hebt gegooid echt goed gemaakt, ik liet die strandbal perongeluk van de berg rollen zo dwars door m'n dorp heen

Verwijderd
GEWOON VET BRUUT!
Eerst hout dan graan dan vlees.
Hoppa een paar koeien er naar toe gooien en ze zijn ook weer blij.
Alleen mijn tijgertje eet nogal graag mensen.
Dan kan ik hem zo vaak afranselen als ik wil maar hij blijft er gewoon in door bikken.
Dus elk ventje wat te dicht in de buurt komt van mijn huisdier word ver de zee ingegooid
Ik was ff mijn huisdier kwijt en ging maar ff met bomen gooien(heb ik vaker last van in dit meesterlijke spel). Valt er een boom op een een of ander huis (welke weet ik zo niet). In ieder geval die boom werd meteen omgezet in planken/balken. Dus boom optillen op dat huisje laten vallen en hoppa een hele stapel hout.Op woensdag 28 maart 2001 04:29 schreef syntony het volgende:
Voor het bouwen van gebouwen is trouwens wel erg veel hout nodig. Iemand een id om snel aan hout te komen?

blup
Maar ik HACK niet... EA 'hackt' mij (ze komen zonder toestemming op mijn systeem en doorbreken daarbij een vorm van beveiliging). Dus daar mag ik wel degelijk boos om worden.Op woensdag 28 maart 2001 11:19 schreef Werkeend het volgende:
en dat gezeur met privacy als iemand de nasa hacked en ze hebben z'n ip dan mogen ze hem dus niet berechten? bietje onzin he
Btw, ik zal ff vertellen wat het spel naar mijn weten al dan niet met ea/inet doet (dit zijn mijn observaties en conclusies, dus ik geef geen fix, crack, of wat dan ook).
1. Als je b&w opstart, pingt hij bwping.bwgame.com. Dit is het beruchte 'connecten met ea'. Daar houden ze een log van alle inkomende pings bij. B&W verstuurd niets van de info van je pc, en ea logged alleen je ip aangezien dat publieke informatie is in die zin. Er was een bericht dat ze alle isp's zouden informeren, en dat ze de ip's van hun multi-player servers zullen bannen. Verder doen ze er niets mee, het is aan de isp ("Wij zijn niet verantwoordelijk voor welke, al dan niet illegale, software onze klanten gebruiken") of hij er wat strafrechtelijks mee doet. EA banned je alleen maar van hun online multiplayer servers... (zonde natuurlijk als je het koopt)!
2. Er is ook het 'online weather' systeem wat standaard uit staat. Dit connect naar weather.bwgame.com, poort 80 (een http request dus). Daar haalt hij de eventuele huidige weeromstandigheden vandaan, leuke feature btw :]
Nu je weet wat het doet, is het btw easy te omzeilen, verschillende methoden zijn er, en ik ga ze hier niet vertellen, want ik neem aan dat iedereen hier een firewall heeft!
Verwijderd
Ik wals dus met mijn aap het dorp in en laat hem vrolijk villagers gooien en huizen slopen
Ik ga dat dorp maar met rotsblokken bekogelen kijken of dat helpt
Verwijderd
Dus je kunt gewoon velig B&W'en met een ineternet connectie??? Zonder dat je gebanned wordt etc??Op woensdag 28 maart 2001 12:21 schreef WAcKiN het volgende:
Hey, idd vet spel (als je in wereld 2 zit, moet je een magic forest casten vlak bij je townsupply, never-ending-forest!).
Btw, ik zal ff vertellen wat het spel naar mijn weten al dan niet met ea/inet doet (dit zijn mijn observaties en conclusies, dus ik geef geen fix, crack, of wat dan ook).
1. Als je b&w opstart, pingt hij bwping.bwgame.com. Dit is het beruchte 'connecten met ea'. Daar houden ze een log van alle inkomende pings bij. B&W verstuurd niets van de info van je pc, en ea logged alleen je ip aangezien dat publieke informatie is in die zin. Er was een bericht dat ze alle isp's zouden informeren, en dat ze de ip's van hun multi-player servers zullen bannen. Verder doen ze er niets mee, het is aan de isp ("Wij zijn niet verantwoordelijk voor welke, al dan niet illegale, software onze klanten gebruiken") of hij er wat strafrechtelijks mee doet. EA banned je alleen maar van hun online multiplayer servers... (zonde natuurlijk als je het koopt)!
2. Er is ook het 'online weather' systeem wat standaard uit staat. Dit connect naar weather.bwgame.com, poort 80 (een http request dus). Daar haalt hij de eventuele huidige weeromstandigheden vandaan, leuke feature btw
Nu je weet wat het doet, is het btw easy te omzeilen, verschillende methoden zijn er, en ik ga ze hier niet vertellen, want ik neem aan dat iedereen hier een firewall heeft!
If it ain't broken it doesn't have enough features
lol"O my god you killed kenneth"
Super spel al moet ik nog even wennen aan de besturing.
Heb je opgelet toen het schip ging varen? Staan er een mannetje en een vrouwtje voorop de boeg met hun armen wijd !!!Op woensdag 28 maart 2001 09:59 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Vooral dat met dat schip is gewoon vet gaaf.
Eerst hout dan graan dan vlees.
Hoppa een paar koeien er naar toe gooien en ze zijn ook weer blij.
'I'm the king of the world' uit Titanic. Meesterlijk dat soort humor...
Ah a sheep is usefull for many things! And the journey is long....
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Dit spel is meesterlijk. Ik heb er verder geen worden voor...dit hadden ze eerder moeten doen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Gisteren mijn 1e tijger dood geslagen!!
HAHAHAHHAHA vermakelijke game!!
Ow opeens drukte ik op een toets en toen stonden de namen van de programeurs boven sommige poppetjes, dus ook die peter moulineux (what ever) en die heb ik maar ff verdronken!!, ja dat krijg je als je exclusiefe deals aan gaat met micro$oft!! >:)>:)>:)>:)
Verwijderd
dat zal best wel goed draaien...Op donderdag 29 maart 2001 08:17 schreef Keize001 het volgende:
wat zijn de minimumeisen eigenlijk? Kan ik B&W fatsoenlijk draaien met 350 mhz, 96 mb ram en een 32 mb tnt2 kaart?
Ik haal met mijn onderstaande configuratie max 73 fps...
ja maar niet met al het detail op max, 1280x1024x32, want dat haal ik nog niet eens...Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef taranis het volgende:
[..]
dat zal best wel goed draaien...
spel is inderdaad ongelooflijk, kheb de iso maar ik ga hem volgende week zeker halen, dit soort software moeten we gewoon supporten (en dan eindelijk multi-playeren)
sinds halflife niet meer zo'n spel ervaring meegemaakt.
Verwijderd
*don't hit me please*
Yeah!!! Ik ga ook B&W spelen!! Lijkt me dus echt wel cool :):):)Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef taranis het volgende:
[..]
dat zal best wel goed draaien...
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Ik wil ook B&W spelen !!!!
Vanavond maar even naar me maat die heeft ook de iso...maar ik weet nu al dat ik hem toch ga kopen....Ik kan gewoon niet wachten als ik al die verhalen lees
Dag 1:
- Heb met hem een rondje gelopen.
- Toen vast gebonden aan een boom.
- Hij heeft een voorbijlopende passant
opgevreten.
- Hij heeft heel wat klappen gevangen
Dag 2:
- Hij liep los rond, en sjouwde een steen
met zich mee.
- Hij liep naar de andere kant van het
eiland en gooide de steen naar een varken.
- Hij heeft klappen gevangen voor zijn
onverklaarbaar gedrag.
Dag 3:
- Hij maakte een f#ck u gebaar naar mij.
- Hij heeft weer een x aantal klappen
gevangen.
Ben opnieuw begonnen en heb nu een Koe als huisdier en zal beter mijn best doen om hem zo goed mogelijk op te voeden.
Hoe gaan jullie met het beesje om ?
Wat mij betreft is dit echt een meesterlijk spel. Ik kwam gisteren rustig met mijn tijger aanwandelen, pakt ie een mannetje op en zegt dan (even goed denken) "blah blah disciple". Iemand al enig idee wat dat is?
Oh, ik wil hem NU hebben, origineel.
En ik geloof nog steeds niet dat EA mensen kickt. Dat lijkt me nu ontzettend stom. Al je die-hard fans schop je dan recht in hun gezicht. Wat slimmer is om pas als ie gereleased is zo'n check in te voeren en wat keys te blacklisten.
Ik bedoel... ik kan er nu weinig aan doen (wel wat maar ok)...
Zoals ik al gezegd heb, ik leg er 250 gulden voor neer als ik hem NU kan kopen.. en dat is serieus.
als je een mannetje oppakt en naast een vrouwtje houdt (je ziet dat een hartje voordat je ze loslaat) krijg je breeders diciple, en dan gaan ze kindjes maken
zo kan je ook farmers-diciple builders-diciple en woodes-diciple krijgen..
maar nu had ik nog een vraagje.., ik zit net in land 2 en ze beginnen allemaal te klagen van 'build homes'..
verder nog een goede hint voor iedereen: lees VEEL signposts (die borden met een vraagtekentje d'r op), en als je ff niet weet hoe iets moet, raadpleeg gewoon even de library in je tempel..
niet gelijk vanaf het begin beschikbaar maar hiuj is er zeker
hout neerdonderen en kubusjes mergen
that's all
b&w is echt zeeeeer uitgebreid
Verwijderd
je moet echt heel veel hout hebben voor huisen te bouwen kost 2500 houtjes per X 0f z0w.Op donderdag 29 maart 2001 10:40 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
maar nu had ik nog een vraagje.., ik zit net in land 2 en ze beginnen allemaal te klagen van 'build homes'..HOE?
ik heb nu die tijger genomen en ben nu ook in level 2.. alleen mijn tijger zit de heletijd te breakdancen
maar echt een vet spel is dit
Is er een manier om op hem te focussen met je camera ofzo?
Verwijderd
als ik hem niet kan vinden gebruik ik altijd de lease en dan gewoon de lease volgen...Op donderdag 29 maart 2001 11:03 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik ben mijn tijger een beetje kwijt denk ik
Is er een manier om op hem te focussen met je camera ofzo?
Heeft iemand btw. de addon iso al uitgeprobeerd ik heb hem wel al maar gewoon geen tijd om te checken...(Black.and.White.Character.Addon-MDiSO)
En om nog even terug te komen op alle security heisa...er zijn vet veel fixen voor uit gekomen die ik tot nu toe heb:
[edit - IceStorm]Dank je dat je zo wil helpen alleen doe maar liever niet op deze manier, de oplossing is echt simpel en ik heb net gezocht om te kijken hoe makkelijk het was, en het is makkelijk zat om het te omzeilen. Maar liever niet hier ok?[/edit - IceStorm]
Voor de rest gewoon een kick ass game dus heh!
zodat mensen niet betrapt worden op illegale versies als ze zo stom zijn om de internet connectie niet uit te zetten
als ik niks te doen heb ga ik stenen en fireballs op derpjes van de nmi buiten mijn bereik gooien.. das schweet. word hij wat minder powerfull van.
even wat vragen... hoe laat je je FPS zien?
hoe neem je het best een dorp over die buiten je bereik ligt?
ik install hem nu op mn laptop [c533,192mb,s3virge :-(]... wie weet.
Verwijderd
gewoon geef ze hout en eten en ze gaan in je geloven. als je dan genoeg mensen heb die in je gaan geloven dan wordt dat dop van jouOp donderdag 29 maart 2001 11:21 schreef slacksoff het volgende:
even wat vragen... hoe laat je je FPS zien?
hoe neem je het best een dorp over die buiten je bereik ligt?
Verwijderd
en mijn lieve tijger is ook gevangen genomen
edit: typo
AAAAh, ok..Op donderdag 29 maart 2001 11:00 schreef DinoPK het volgende:
er is een scaffold builder gebouw in level 2
niet gelijk vanaf het begin beschikbaar maar hiuj is er zeker
hout neerdonderen en kubusjes mergen
that's all
ik denk al, wat IS Dat voor vaag gebouw, en die arme poppetjes maar zeuren: 'we need homes'
maar het spel is idd ECHT gaaf, in land 2 begin je pas een beetje door te krijgen hoe het allemaal echt in elkaar zit, omdat je dan een heel dorp zelf op mag bouwen
Verwijderd
Ik wist niet wanneer de release datum was, maar had een gerucht gehoord laatst dat ie uit was, dus meteen naar de free record shop rennen
Ik speel niet veel spellen, maar deze wil ik zeker wel kopen, zowiezo voor vriendje, die wil hem ook erg graag...
Kijk, daar heb ik wat aanOp donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef dssie het volgende:
druk op "C" om automatisch naar je Creature te gaan..
Oh, ik ben nu ook maar in level 2 bezig. Ik blijf het nog extreem vaag vinden eigenlijk allemaal maar het gaat. Ik heb wat huisjes gebouwt alleen soms krijg je "worshippers need food" terwijl ze 5000 food hebben
Ik moet 'm nog installeeren.
Ziet er mooi uit, maar als ik het goed gezien heb, kan ik niet zo veel neer schieten he?!?
hehehehehe
* TonyTone net wat ik nodig heb, naast 2 zeurende kids. Zeurende computer wezentje.....
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
In wereld 2 moet je op een gegeven moment een melodietje spelen op stenen. En al sje dan het goede melodietje speelt krijg je iets ongelofelijks krachtigs. Weet iemand dit melodietje of de waar ik de persoon kan vinden die het weet...
tnx
druk op M om alle 'scrolls' rechtsonderin te zien.
Maar hoe haal je lvl2? Ik kan die dorpen van Lethys niet overnemen
En nog iets: ik heb gespeeld zonder die crack, kan ik nu niet meer multiplayeren? (als ik hem gekocht heb)
Verwijderd
LOLOp dinsdag 27 maart 2001 21:45 schreef 3CLipZ het volgende:
hahaha echt leuk spel
ik voed zon KOE op (jaja DPC fan)...
afijn die koe staat rustig in een open veldje met een hoop schapen... ik gooi een losliggende steen ff een end weg... die koe zit dus naar me te kijken, pakt spontaan een schaap en gooit em in dezelfde richting als waarin ik mn steen gooide!!
DAT IS NOU VETTE AI!!
Ik zit nu maar ff dit topic door te lezen, en cool!!! Weet nu zeker dat ik hem ga kopen
Vriendje had al een ander dergelijk spel gekocht (is ook net uit geloof ik, nee het is geen sacrefice, daar heeft ie wel een demo van, maar hij zag een nog leuker spel liggen die die maar heeft gekocht, en daar ist ie een reus en kan mannetjes opeten enzow van wat ik heb gezien) die ga ik denk ook maar eens proberen te spelen...
some of you may or may not know, but b&w will "phone home" it will send ya ip to ea or whoever, so be careful as the game aint out for another week or so.
make sure ya either tell ya firewall to not allow it to connect to the net, or make sure you disconenct from the net before playing..and everything should go find
http://www.planetblackandwhite.com/#PQN275168
[edit - IceStorm]Jongens, ik weet dat er zat regfixes zijn (handmatig of niet handmatig) maar het mag hier gewoon even niet ok? Het internet is meer dan groot genoeg om het ergens anders te vinden
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Giants??????Op donderdag 29 maart 2001 12:30 schreef Llewella het volgende:
[..]
LOL
Ik zit nu maar ff dit topic door te lezen, en cool!!! Weet nu zeker dat ik hem ga kopen
Vriendje had al een ander dergelijk spel gekocht (is ook net uit geloof ik, nee het is geen sacrefice, daar heeft ie wel een demo van, maar hij zag een nog leuker spel liggen die die maar heeft gekocht, en daar ist ie een reus en kan mannetjes opeten enzow van wat ik heb gezien) die ga ik denk ook maar eens proberen te spelen...
Ik ben nog steeds errug benieuwd of EA daadwerkelijk hele lijsten met IP's gaan bannen. Er zitten wat mij betreft veel te veel haken en ogen aan (helemaal juridisch). Ik bedoel, ips wisselen van eigenaar.. moet je dan de goede onder de slechte laten lijden?.Op donderdag 29 maart 2001 12:36 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Hello, ik heb al gespeeld, ben ik nou gebanned of niet?
Ik heb het ondertussen wel al gefixt.
Ik kan ook niet wachten totdat ik de originele heb en op internet kan.
Heeft iemand eigenlijk al enig idee WAT er precies gaat gebeuren met mp?
Oh, en ik heb mezelf geregd op www.bwgame.com. Ik weet alleen niet waar dat goed voor is
Verwijderd
Nou dikke battles tussen die beesten!!Op donderdag 29 maart 2001 12:38 schreef IceStorm het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee WAT er precies gaat gebeuren met mp?
Die je overigens in de mp kan tatoeren!
En dikke clans zoals de Mkz koeien, de dolle schilpadden clan etc etc
nee klopt, 6 april welIk wist niet wanneer de release datum was, maar had een gerucht gehoord laatst dat ie uit was, dus meteen naar de free record shop rennen Hij wast er nog niet
is verwarrend dit maar het klopt, als je je town totem(weet ik veel hoe het heet) gaan je mensjes je aanbidden bij de tempel>worshippen. Daar moeten zij natuurlijk ook wel wat te eten van je krijgen (grote schaal)Ik heb wat huisjes gebouwt alleen soms krijg je "worshippers need food" terwijl ze 5000 food hebben
zou je wel denken heh, maar je hebt ook nog zoiets als een fireball spreuk...kan ik niet zo veel neer schieten he?!?
dorpen van lethyskan je overnemen door genoeg invloed uit te oefenen op zijn land, doe eens wat leuks met food miracles ofzoIk kan die dorpen van Lethys niet overnemen
En nog iets: ik heb gespeeld zonder die crack, kan ik nu niet meer multiplayeren? (als ik hem gekocht heb)
als je gespeeld hebt met de warez versie heb je kans dat je ip gelogged is (volgens mij is het toch echt om te kijken wat voor weer het is , maar goed). EA kan je dan bannen op je ip-adres. MAAR ;
-er zijn mensen met een dynamisch ipadres
-ik koop hem ook volgende week, zit je met een origineel spel en dan ben je gebanned?
nee denk niet dat EA je ook daadwerkelijk bant.
of je trekt de stekker eruit (verbinding verbreken is net zo makkelijk...)Maarrrrrrrr de oplossing voor alle mensen die het spel zo lang effe illegaal spelen
tering wat gaat dit topic snel zeg!
Verwijderd
Ja die ja geloof ikOp donderdag 29 maart 2001 12:37 schreef noXic het volgende:
[..]
Giants??????
We waren dus aan het kijken voor B&W, maar hebben die toen maar gekocht, vriendje is er heel gelukkig mee, zo gelukkig dat ik hem nog niet heb kunnen spelen
Ja dat snap ik, maar mijn rode cirkel komt niet ver genoeg zijn gebied in, ik kan wel stenen erin gooien enzo, maar niet voedsel droppen...Op donderdag 29 maart 2001 12:44 schreef DinoPK het volgende:
dorpen van lethyskan je overnemen door genoeg invloed uit te oefenen op zijn land, doe eens wat leuks met food miracles ofzo
Weet je nog iets?
bij mijn spelletje had ik een heel gedeelte al afgehaald van zijn invloedgebied
helaas is mijn savegame verknald en kan ik weer overnieuw die tutorial gaan doorwandelen, wel een kans om het anders aan te gaan pakken natuurlijk (en man oh man wat irri dat je dit niet over kan slaan!)
Verwijderd
Nou zeg dat wel!!Op donderdag 29 maart 2001 12:54 schreef DinoPK het volgende:
nee eigenlijk niet..
bij mijn spelletje had ik een heel gedeelte al afgehaald van zijn invloedgebied
helaas is mijn savegame verknald en kan ik weer overnieuw die tutorial gaan doorwandelen, wel een kans om het anders aan te gaan pakken natuurlijk (en man oh man wat irri dat je dit niet over kan slaan!)
Ik heb net (mijn aap) leren vechten!!
Best wel lache!!
Mijn aap is heel slap en altijd 'afraid', staat in zn cave op de muur!! Maar hij is wel liefOp donderdag 29 maart 2001 13:00 schreef noXic het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel!!
Ik heb net (mijn aap) leren vechten!!
Best wel lache!!
Mijn tijger wil gewoon GEEN kant meer op.. hij doet niks.. Ik had hem vastgemaakt met een leach.. Maar nou blijft ie staan en ik kan hem bijv ook niet aaien of slaan
Daarnaast kan ik geen miracles meer casten (kan klikken op food/wood/forest wat ik wil, maakt niks uit).
Die zat in de Creature Add-On
die aap is ook wel gaaf, zo'n lionking achtige aap, met een blauw-rode snoet..
en superlange dreadlocks (3 cm?) dat heen en weer waait, en die gazt kijkt standaard scheel

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Kan er door ons niet een knoppenoverzicht gemaakt worden? Hoef je niet eindeloos het wiel opnieuw uit te vinden.
Bombadil vraagt zich af waarom een fixje voor de ICQ banners wel mag en voor BaW niet?Op donderdag 29 maart 2001 12:30 schreef ICESTORM het volgende:
[edit - IceStorm]Jongens, ik weet dat er zat regfixes zijn (handmatig of niet handmatig) maar het mag hier gewoon even niet ok? Het internet is meer dan groot genoeg om het ergens anders te vinden.[/edit - IceStorm]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Het is echt randjes werk... Wat mij betreft zou het hier mogen, alleen niet iedereen is het daarmee eens. Dus hebben we besloten dit maar niet goed te keuren... Sorry.Op donderdag 29 maart 2001 14:26 schreef bombadil het volgende:
Bombadil vraagt zich af waarom een fixje voor de ICQ banners wel mag en voor BaW niet?
wante.. tekenen is niet echt mijn grootste talent, en de hele tijd terug naar je temple als je net een andere village aan het impressen bent is ook niet alles..
Jullie wil is wet....Ik kan er mee leven. vroeg het me alleen af.Op donderdag 29 maart 2001 14:36 schreef IceStorm het volgende:
Het is echt randjes werk... Wat mij betreft zou het hier mogen, alleen niet iedereen is het daarmee eens. Dus hebben we besloten dit maar niet goed te keuren... Sorry.
leuke sig btw
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
beetje dubbel vind ik
en het zelf vinden op het internet.... dan komt er dus niemand meer op GOT. Nieuwe admin policy zitten wel wat gaten in hoor.
linken naar warez mag ook niet. das al eens voor het gerecht geweest.Op donderdag 29 maart 2001 14:49 schreef DinoPK het volgende:
icestorm, waarom geen links naar kleine regfixes
lolmoney will trickle down into 3rd world economies, helping the starving kiddies in Africa and making better homes for the elderly. Which will keep them off your streets and out of your way.
Er zit verschil tussen regfixes hier neerzetten of het hebben over een illegaal spel. Ik hoop dat jullie dat toch een beetje kunnen inzien want ik denk niet dat ik het veel duidelijker uit kan leggen.
en dit is niet de beste plaats om daarover te discussieren. doen we wel eens in lieve adjes.(enne geef geen waarschuwing maar verwijder de regfixjes dan..
Phew, ik ben blij dat je het begrijptOp donderdag 29 maart 2001 15:04 schreef DinoPK het volgende:
ik snap best dat het een schemergebied is.
en dit is niet de beste plaats om daarover te discussieren. doen we wel eens in lieve adjes.(enne geef geen waarschuwing maar verwijder de regfixjes dan..)
maar weer back on topic:
heeft iemand de heal spel al gecast met de muis? niet te doen!
hmm vanavond een verjaardag dus geen b&W
maar het weekend komt eraan!!
ik heb adsl (ja via usb, en ja ik weet het
Ik hoop niet dat dit ook zo is met de versie die ik volgende binnen krijg, alhoewel dan staat de verbinding gewoon aan...
iemand anders ook last van?
ALs ik er 3 op elkaar zet krijg ik alleen nog maar zo'n omgekeerd schip (huis/groot
ik had een 6xscaffold
op sommige plekken was het een grainfield, op sommige plekken een miracle building (ofzoiets)
probeer dat eens
Ik ben het hele veld over gegaan.. niks geen civic buildingOp donderdag 29 maart 2001 16:20 schreef DinoPK het volgende:
de plaats waar je iets plaatst is ook van belang viel mij op:
ik had een 6xscaffold
op sommige plekken was het een grainfield, op sommige plekken een miracle building (ofzoiets)
probeer dat eens
Verwijderd
Want ik had gisteren ff de class release gedowned maar kreeg bij het opstarten tijdens het laden een fout.
Verwijderd
of moet ie nog uitkomen of komt ie helemaal niet?
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd