Ik heb net die vissers in het water gegooid.
Super spel al moet ik nog even wennen aan de besturing.
lol"O my god you killed kenneth"
Super spel al moet ik nog even wennen aan de besturing.
lol"O my god you killed kenneth"
Heb je opgelet toen het schip ging varen? Staan er een mannetje en een vrouwtje voorop de boeg met hun armen wijd !!!Op woensdag 28 maart 2001 09:59 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Vooral dat met dat schip is gewoon vet gaaf.
Eerst hout dan graan dan vlees.
Hoppa een paar koeien er naar toe gooien en ze zijn ook weer blij.
Ah a sheep is usefull for many things! And the journey is long....
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Verwijderd
dat zal best wel goed draaien...Op donderdag 29 maart 2001 08:17 schreef Keize001 het volgende:
wat zijn de minimumeisen eigenlijk? Kan ik B&W fatsoenlijk draaien met 350 mhz, 96 mb ram en een 32 mb tnt2 kaart?
ja maar niet met al het detail op max, 1280x1024x32, want dat haal ik nog niet eens...Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef taranis het volgende:
[..]
dat zal best wel goed draaien...
Ik haal met mijn onderstaande configuratie max 73 fps...
Verwijderd
Yeah!!! Ik ga ook B&W spelen!! Lijkt me dus echt wel cool :):):)Op donderdag 29 maart 2001 08:24 schreef taranis het volgende:
[..]
dat zal best wel goed draaien...
Ik haal met mijn onderstaande configuratie max 73 fps...
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Verwijderd
je moet echt heel veel hout hebben voor huisen te bouwen kost 2500 houtjes per X 0f z0w.Op donderdag 29 maart 2001 10:40 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
maar nu had ik nog een vraagje.., ik zit net in land 2 en ze beginnen allemaal te klagen van 'build homes'..HOE?
Verwijderd
als ik hem niet kan vinden gebruik ik altijd de lease en dan gewoon de lease volgen...Op donderdag 29 maart 2001 11:03 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik ben mijn tijger een beetje kwijt denk ik
Is er een manier om op hem te focussen met je camera ofzo?
Verwijderd
gewoon geef ze hout en eten en ze gaan in je geloven. als je dan genoeg mensen heb die in je gaan geloven dan wordt dat dop van jouOp donderdag 29 maart 2001 11:21 schreef slacksoff het volgende:
even wat vragen... hoe laat je je FPS zien?
hoe neem je het best een dorp over die buiten je bereik ligt?
Verwijderd
AAAAh, ok..Op donderdag 29 maart 2001 11:00 schreef DinoPK het volgende:
er is een scaffold builder gebouw in level 2
niet gelijk vanaf het begin beschikbaar maar hiuj is er zeker
hout neerdonderen en kubusjes mergen
that's all
Verwijderd
Kijk, daar heb ik wat aanOp donderdag 29 maart 2001 11:40 schreef dssie het volgende:
druk op "C" om automatisch naar je Creature te gaan..
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
LOLOp dinsdag 27 maart 2001 21:45 schreef 3CLipZ het volgende:
hahaha echt leuk spel
ik voed zon KOE op (jaja DPC fan)...
afijn die koe staat rustig in een open veldje met een hoop schapen... ik gooi een losliggende steen ff een end weg... die koe zit dus naar me te kijken, pakt spontaan een schaap en gooit em in dezelfde richting als waarin ik mn steen gooide!!
DAT IS NOU VETTE AI!!
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
Giants??????Op donderdag 29 maart 2001 12:30 schreef Llewella het volgende:
[..]
LOL
Ik zit nu maar ff dit topic door te lezen, en cool!!! Weet nu zeker dat ik hem ga kopen
Vriendje had al een ander dergelijk spel gekocht (is ook net uit geloof ik, nee het is geen sacrefice, daar heeft ie wel een demo van, maar hij zag een nog leuker spel liggen die die maar heeft gekocht, en daar ist ie een reus en kan mannetjes opeten enzow van wat ik heb gezien) die ga ik denk ook maar eens proberen te spelen...
Ik ben nog steeds errug benieuwd of EA daadwerkelijk hele lijsten met IP's gaan bannen. Er zitten wat mij betreft veel te veel haken en ogen aan (helemaal juridisch). Ik bedoel, ips wisselen van eigenaar.. moet je dan de goede onder de slechte laten lijden?.Op donderdag 29 maart 2001 12:36 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Hello, ik heb al gespeeld, ben ik nou gebanned of niet?
Ik heb het ondertussen wel al gefixt.
Verwijderd
Nou dikke battles tussen die beesten!!Op donderdag 29 maart 2001 12:38 schreef IceStorm het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee WAT er precies gaat gebeuren met mp?
nee klopt, 6 april welIk wist niet wanneer de release datum was, maar had een gerucht gehoord laatst dat ie uit was, dus meteen naar de free record shop rennen Hij wast er nog niet
is verwarrend dit maar het klopt, als je je town totem(weet ik veel hoe het heet) gaan je mensjes je aanbidden bij de tempel>worshippen. Daar moeten zij natuurlijk ook wel wat te eten van je krijgen (grote schaal)Ik heb wat huisjes gebouwt alleen soms krijg je "worshippers need food" terwijl ze 5000 food hebben
zou je wel denken heh, maar je hebt ook nog zoiets als een fireball spreuk...kan ik niet zo veel neer schieten he?!?
dorpen van lethyskan je overnemen door genoeg invloed uit te oefenen op zijn land, doe eens wat leuks met food miracles ofzoIk kan die dorpen van Lethys niet overnemen
En nog iets: ik heb gespeeld zonder die crack, kan ik nu niet meer multiplayeren? (als ik hem gekocht heb)
of je trekt de stekker eruit (verbinding verbreken is net zo makkelijk...)Maarrrrrrrr de oplossing voor alle mensen die het spel zo lang effe illegaal spelen
Verwijderd
Ja die ja geloof ikOp donderdag 29 maart 2001 12:37 schreef noXic het volgende:
[..]
Giants??????
Ja dat snap ik, maar mijn rode cirkel komt niet ver genoeg zijn gebied in, ik kan wel stenen erin gooien enzo, maar niet voedsel droppen...Op donderdag 29 maart 2001 12:44 schreef DinoPK het volgende:
dorpen van lethyskan je overnemen door genoeg invloed uit te oefenen op zijn land, doe eens wat leuks met food miracles ofzo
Verwijderd
Nou zeg dat wel!!Op donderdag 29 maart 2001 12:54 schreef DinoPK het volgende:
nee eigenlijk niet..
bij mijn spelletje had ik een heel gedeelte al afgehaald van zijn invloedgebied
helaas is mijn savegame verknald en kan ik weer overnieuw die tutorial gaan doorwandelen, wel een kans om het anders aan te gaan pakken natuurlijk (en man oh man wat irri dat je dit niet over kan slaan!)
Mijn aap is heel slap en altijd 'afraid', staat in zn cave op de muur!! Maar hij is wel liefOp donderdag 29 maart 2001 13:00 schreef noXic het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel!!
Ik heb net (mijn aap) leren vechten!!
Best wel lache!!
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Bombadil vraagt zich af waarom een fixje voor de ICQ banners wel mag en voor BaW niet?Op donderdag 29 maart 2001 12:30 schreef ICESTORM het volgende:
[edit - IceStorm]Jongens, ik weet dat er zat regfixes zijn (handmatig of niet handmatig) maar het mag hier gewoon even niet ok? Het internet is meer dan groot genoeg om het ergens anders te vinden.[/edit - IceStorm]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Het is echt randjes werk... Wat mij betreft zou het hier mogen, alleen niet iedereen is het daarmee eens. Dus hebben we besloten dit maar niet goed te keuren... Sorry.Op donderdag 29 maart 2001 14:26 schreef bombadil het volgende:
Bombadil vraagt zich af waarom een fixje voor de ICQ banners wel mag en voor BaW niet?
Jullie wil is wet....Ik kan er mee leven. vroeg het me alleen af.Op donderdag 29 maart 2001 14:36 schreef IceStorm het volgende:
Het is echt randjes werk... Wat mij betreft zou het hier mogen, alleen niet iedereen is het daarmee eens. Dus hebben we besloten dit maar niet goed te keuren... Sorry.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
linken naar warez mag ook niet. das al eens voor het gerecht geweest.Op donderdag 29 maart 2001 14:49 schreef DinoPK het volgende:
icestorm, waarom geen links naar kleine regfixes
lolmoney will trickle down into 3rd world economies, helping the starving kiddies in Africa and making better homes for the elderly. Which will keep them off your streets and out of your way.
Phew, ik ben blij dat je het begrijptOp donderdag 29 maart 2001 15:04 schreef DinoPK het volgende:
ik snap best dat het een schemergebied is.
en dit is niet de beste plaats om daarover te discussieren. doen we wel eens in lieve adjes.(enne geef geen waarschuwing maar verwijder de regfixjes dan..)
Ik ben het hele veld over gegaan.. niks geen civic buildingOp donderdag 29 maart 2001 16:20 schreef DinoPK het volgende:
de plaats waar je iets plaatst is ook van belang viel mij op:
ik had een 6xscaffold
op sommige plekken was het een grainfield, op sommige plekken een miracle building (ofzoiets)
probeer dat eens
Verwijderd
Verwijderd
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq