Die lui daar zijn ook niet achterlijk

Beste polisvoormij,
Ben ik met een WA zonder eigen risico autoverzekering, verzekerd op een tolweg naast de Autobahn genaamd de nurburgring?
Groeten *naam hier*
Ze weten heus wel wat de Nürburgring is. Maar seriously; je snapt toch zeker zelf ook wel dat zo'n organisatie voor € 40 p/m geen "gastjes" van 20 met 0 ervaring in een "tijdelijk scheurijzer" gaat dekken (in zo'n omgeving)?
Deze verzekering is uitsluitend bedoeld voor deelnemers aan Motorsportevenementen op officiële circuits en vrije trainingen... Indien de verzekerde zich bevind op of in het voertuig en tevens zijn aangesloten bij de volgende bonden: M.O.N., K.N.M.V., N.A.B., F.A.M.E. en licentiehouders van F.I.A., F.I.M. & overige bonden, verenigingen en organisaties.
Waar lees jij dat TS is aangesloten bij een van die bonden?

Mindestalter des Fahrers: 21 Jahre
With all due respect: je bent me, zoals mijn vader 't zou hebben gezegd, "wat te hoastig", je bent wat te "eager" ofwel gretig. Als je een dergelijke pagina, waar
duidelijk in een
paar punten de voorwaarden staan, al niet de tijd voor neemt om door te nemen, hoe zie je dat straks gaan op 't circuit dan? Ja, het één staat niet (geheel) in verband met 't ander, maar als je straks niet *diep* in de penarie wil zitten (of voor niks naar de Nürburgring wil rijden om er daar achter te komen dat je aan voorwaarde X of Y niet voldoet) zul je dit toch iets doortastender moeten gaan aanpakken

Het komt op mij op 't moment gewoon een beetje over alsof je vanmiddag bedacht "cool, ik zou wel eens lekker willen gassen op de Nürburgring; kwestie van effe een afgedankt scheurijzer voor een paar tientjes scoren, beetje verzekeren en gaaaaaan" en er morgen wil staan. Je hebt 't hier echter over flinke bedragen, dure auto's én evt. zelfs mensenleven(s)! Probeer dat even te blijven beseffen
Wat je misschien ook gemist hebt in je enthousiasme:
maximalen Selbstbeteiligung von 2.500,- €
Ofwel: eigen risico: € 2.500. Zorg dat je die kunt ophoesten als 't nodig is
Ik zou dit als ik jou was
de algemene voorwaarden eens uitpluizen
En, nogmaals, reken maar dat
als er iets gebeurt bij
alle instanties (verzekeraars en wat er nog meer bij komt kijken)
alle rode vlaggetjes omhoog gaan zodra het woord Nürburgring/Nordschleife valt
[
Voor 49% gewijzigd door
RobIII op 03-07-2012 21:18
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij