Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Met name het startscherm zal voor mij een verbetering zijn. Sommige tiles die ik nu in mijn startscherm heb staan zou ik wat kleiner willen (denk aan wi-fi, 3g, BT knoppen).

Zune gaf vanochtend geen update beschikbaar aan voor mijn Lumia 800

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
vhal schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:41:

Zune gaf vanochtend geen update beschikbaar aan voor mijn Lumia 800
hier ook niet voor de htc titan. geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• out of range
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:58

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Dus toch pas begin 2013... :(

We know you’re eager to get the Windows Phone 7.8 update, and we want you to know that we’re working closely with our hardware and carrier partners to get it tested, approved, and rolled out to as many devices as possible in early 2013. As we work to quickly get this in the hands of our loyal users, we’re also striving to deliver a high-quality release and ensure a smooth transition for our widely expanded services.

Thank you for your support of Windows Phone.

-Terry

Corporate Vice President, Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat ik er niet veel naast dat early adopters inmiddels al overkunnen stappen naar WP8 toestellen, contract is alweer verlopen en ze kijken niet meer om naar die 7.8.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:01
Dit heb ik ook al een maand geleden voorspelt ofzo. Logisch ook, ze willen de mensen naar de WP8 toestellen lokken met de kerstverkopen voor de deur. Ik gok gewoon op januari 2013. En natuurlijk krijgt WP8 meer resources toegewezen dan WP7.8, ook logisch.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:42
Dit is een bericht vanuit Microsoft zelf. Nokia heeft toch blijkbaar gezegd dat zij in december de update al gaan brengen? Kan zijn dat Nokia een voorsprong krijgt en dat dit dus geldt voor alle overige?

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Is het ook zo dat je nu op je lockscherm ook andere dan de huidige notificaties kan zien? Bijvoorbeeld het zou fijn zijn dat ook whatsapp notificaties op de lockscreen te zien zjin.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik verwachtte eigenlijk dat ook rooms wel naar WP7 zou komen (en hoopte idd op de mogelijkheid om ook WA en dergelijke op het lockscreen te zetten...), maar beide zitten er dus niet in.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tomba schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:34:
Ik verwachtte eigenlijk dat ook rooms wel naar WP7 zou komen (en hoopte idd op de mogelijkheid om ook WA en dergelijke op het lockscreen te zetten...), maar beide zitten er dus niet in.
Eerst de makers van WA een rottrap verkopen om eerst eens een normaal werkende app te bouwen, dat heeft voor mij hogere prio dan een lockscreen widget voor WA.
eeNer schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:30:
Dit is een bericht vanuit Microsoft zelf. Nokia heeft toch blijkbaar gezegd dat zij in december de update al gaan brengen? Kan zijn dat Nokia een voorsprong krijgt en dat dit dus geldt voor alle overige?
Mogelijk nog deel van de exclusiviteitsdeal met MS? Nu wordt het dus nog wachten op een reactie van Nokia hierover.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:04
eeNer schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:30:
Mja, ik denk gewoon dat MS het wat raar heeft verwoord en dat je hun statement moet lezen als "We doen ons best om de meeste toestellen op WP7.8 te hebben aan het eind van januari". In principe is het al RTM en is het gewoon nog aan Nokia en de providers om te testen. Als die gewoon fftjes doortesten zullen ze wel voor het eind van het jaar klaar zijn. In het geval van Nokia kan ik het mij voorstellen dat ze er veel man op zetten. Meer dan bijv. Samsung of LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn heeft zojuist een WP 7.8 ROM (op basis van de RTM build, niet zo'n preview) op z'n Omnia 7 geinstalleerd.

I love it. De tiles kan ik veel beter inrichten zo. De crappy IE anchor support in webpagina's hebben ze nog altijd niet gefixed though :/ (dat wordt dus uren scrollen naar de nieuwste post op op GoT bij 100 posts per pagina). Verder nog niet heel veel nieuwe dingen gezien, afgezien van de Nokia apps (\o/) maar dat is gewoon een perk van de custom rom zelf.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 15:02
.oisyn schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:41:
* .oisyn heeft zojuist een WP 7.8 ROM (op basis van de RTM build, niet zo'n preview) op z'n Omnia 7 geinstalleerd.

I love it. De tiles kan ik veel beter inrichten zo. De crappy IE anchor support in webpagina's hebben ze nog altijd niet gefixed though :/ (dat wordt dus uren scrollen naar de nieuwste post op op GoT bij 100 posts per pagina). Verder nog niet heel veel nieuwe dingen gezien, afgezien van de Nokia apps (\o/) maar dat is gewoon een perk van de custom rom zelf.
Welke rom draai jij ? Ik draai de Dynamics v2.0 - WP7.8 RTM . Draait echt perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Precies die :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.oisyn schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:41:
[...]. De crappy IE anchor support in webpagina's hebben ze nog altijd niet gefixed though :/ (dat wordt dus uren scrollen naar de nieuwste post op op GoT bij 100 posts per pagina). [...]
Volgens MS was dat toch geen bug en hadden zij gewoon de standaard correct geïnterpreteerd? O-) Ik weet dat ze fout zitten, maar probeer ze dat maar aan hun verstand te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Hm, WP 7.8 blijkt helaas niet helemaal backwards compatible. Zouden mijn mede-WP 7.8 gebruikers de volgende problemen willen verifiëren, en iemand die WP 7.5 gebruikt willen kijken of het bij hun nog wel werkt?

- De BBC Radio Player app kan geen verbinding met de servers meer krijgen. Voor de gratis BBC Radio 1 etc. soos geldt hetzelfde, dus die testen mag ook.
- Als je met Metrotube de Subscriptions pint krijg je itt vroeger geen flipping tile met previews van je video's achterop
- De iBood-app live tile werkt niet

Als de Dynamics ROM idd de RTM is, zou dit betekenen dat alle 7.8-gebruikers hier last van krijgen en kan ik de developers vragen het te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat betekend in principe helemaal niets, het is een RTM en nog steeds geen Final. Daarnaast zullen mogelijk aantal apps ook nog moeten worden bijgewerkt naar 7.8, maar dat is nog niet gedaan omdat 7.8 simpelweg nog niet uit is.

Trouwens, die anchor bug, dat is toch aan de kant van T.net? Op IE8 werkt het namelijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
RTM is hetzelfde als final, het moet alleen nog 'verscheept' worden.
Dus er is geen verschil.

Ik snap ook niet hoe die mensen boven mij geen verschil merken. Alle animaties zijn nu een stuk langzamer, waardoor alles minder responsive als bij 7.5 voelt. Er zit een soort delay tussen het indrukken van een live time en het opstarten van die app, die er eerst niet zat. Ik heb regelmatig de neiging om twee of drie keer een app te starten omdat het niet snel genoeg reageert, waar dit bij 7.5 nooit zo was. Het lijkt wel iets estetisch, volgens mij scheelt het qua absolute opstarttijd niet veel. Toch vind ik het echt geen verbetering.

Daarnaast zijn de muziekknoppen van het lockscreen gehaald: als je nu als je muziek afspeelt naar het lockscherm gaat, komen de normale controls die je ook ziet als je op een volumeknop drukt te voorschijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Fred-Erik op 10-12-2012 15:21 . Reden: Beter verwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 20:27
Hebben jullie enig idee of in 7.8 Zune verwisseld gaat worden met Xbox Music?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Is het overigens ook niet zo dat de "RTM" ROM universeel is en nu dus door de fabrikanten aangepast/geoptimaliseerd worden voor hun betreffende toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SinergyX schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:52:
Trouwens, die anchor bug, dat is toch aan de kant van T.net? Op IE8 werkt het namelijk ook niet.
Er is een bug geweest met t.net, maar dat staat los van de anchor issue met IE op WP7. Ga maar naar een willekeurige URL met anchor, dan zul je zien dat ie niet automatisch naar de juiste plek scrollt. Het stomste is nog wel dat dit ooit gewoon heeft gewerkt, het is stuk gegaan met de nieuwe IE9.

voorbeeld (zou direct naar het kopje "Result and assessment" moeten springen, gebeurt niet meer sinds Mango)

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 21:35
Ter info: voor de personen met Nokia Lumia telefoons, WP7.8 is gespot op een Nokia firmware server. Er wordt in de nieuwsberichten gezegd dat het alleen voor de Nokia Lumia 710 en 800 is maar ik heb net mijn Nokia Lumia 900 geflashed naar WP7.8.

Nieuws: http://www.wpcentral.com/...ifirm-nokia-lumia-800-510

Tutorial: http://smartphonegeeks.in...official-custom-firmware/

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Navifirm kon je toch niet zomaar bij, developers unlocked ofzo had je nodig :?
Of is het ook al via de cab-sender manier mogenlijk :+

• Caelorum
.oisyn schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:52:
[...]

Er is een bug geweest met t.net, maar dat staat los van de anchor issue met IE op WP7. Ga maar naar een willekeurige URL met anchor, dan zul je zien dat ie niet automatisch naar de juiste plek scrollt. Het stomste is nog wel dat dit ooit gewoon heeft gewerkt, het is stuk gegaan met de nieuwe IE9.

voorbeeld (zou direct naar het kopje "Result and assessment" moeten springen, gebeurt niet meer sinds Mango)
Actually. Anchor tags werken wel gedeeltelijk in WP als je een link op een pagina hebt dat linkt naar een element van die pagina, maar zet werken helemaal niet als die anchor begint met een nummer. MS is van mening dat een ID niet mag beginnen met een nummer (de anchor tag op tweakers verwijst naar een element met ID). We hadden het al aangegeven hier op Tweakers en toen konden de mensen (jij misschien?) heel duidelijk verwijzen naar de html specificatie waarin duidelijk staat dat die beperking er niet is. MS is dus gewoon vervelend bezig door de standaard niet volledig goed te implementeren of er een andere uitleg aan te verbinden. OF ze daarmee fout zijn weet ik niet, maar erg gebruiksvriendelijk vind ik het ook niet.

• stilleto
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 18:54
hjs schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:11:
Navifirm kon je toch niet zomaar bij, developers unlocked ofzo had je nodig :?
Of is het ook al via de cab-sender manier mogenlijk :+
navifirm

geflasht via deze methode.

• foppe500
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-12-2024
Inmiddels heb ik op mijn Lumia 800 7.8 staan. De kleinere tiles zijn erg handig. Ook viel me op dat Mijn Route nu wel beschikbaar is (met realtime verkeersinformatie). Morgen maar eens testen of dat werkt.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
AutisticPinguin schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:24:
Er wordt in de nieuwsberichten gezegd dat het alleen voor de Nokia Lumia 710 en 800 is maar ik heb net mijn Nokia Lumia 900 geflashed naar WP7.8.
Dus een 900 kan wel geunlocked worden, maar een 800 niet? :(

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:36
Hier ook geflashed, werkt heerlijk nu!

Web Enrichment

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:07
kijk het even aan wanneer de versie via Zune wordt aangeboden. Vraagje als ik besluit toch de 7.8. op mijn Lumia 800 te plaatsen via één van de bovenstaande methodes, blijf ik daarna wel de normale updates te krijgen.?

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

Hier ook erop gezet. Werkt heerlijk op de Lumia 800. Kan weer een tijdje vooruit met mn telefoontje.

Koop over een jaartje ofzo wel een Lumia 940/60/80 etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Holy shit wat werkt die update fijn! Eindelijk meer overzicht. Ik gebruik de Lumia voor m'n werk en heb meerdere mailaccounts en m'n agenda die ik in een keer wil zien. Werkt super nu. Morgen eens verder neuzen wat er anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

notifications werken nu ook in de whatsapp tile...

had ik hiervoor nog niet dacht ik

en whatsapp foto's verschijnen in je albums! :D

[ Voor 22% gewijzigd door tijmeng op 14-12-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
welke methode hebben jullie gebruikt, die van DeBe of Stilletto?

Edit:

hmmm wacht toch nog wel even, lees net op XDA dat de telefoon niet meer door de pc wordt herkend, heb toch Zune nodig om muziek etc.op mijn telefoon te krijgen

[ Voor 57% gewijzigd door rambocus op 14-12-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Voorzichtigheid geboden :?

Lees dit net op twitter:
‏@MobileTechWorld
Holy hell! #Nokia Lumia 800 is a brick now (I apparently had a Qualcomm Bootloader so flashing it killed it). God damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 21:35
Volgens mij zijn beide methodes in principe gelijk. Ik heb verder geen problemen met het gebruik. Alleen een vastloper gisteren tijdens het installeren van alle apps. Even opnieuw opstarten en alles werkte weer. Volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad op eerdere versies.

Ook Zune herkent mijn L900 goed. Ik moet er alleen wel bij zeggen dat ik een gevoel heb alsof de telefoon een minieme vertraging heeft.

Uiteraard wel van te voren gecontroleerd welke bootloader ik heb. Mensen die dat overkomen doen naar mijn idee niet genoeg research alvorens een dergelijke actie te ondernemen.

[ Voor 17% gewijzigd door AutisticPinguin op 14-12-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog even er bij de officiele release van 7.8 zijn er al meer die 7.8 draaien dan mensen die nog moeten updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Caelorum schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:16:
[...]

Actually. Anchor tags werken wel gedeeltelijk in WP als je een link op een pagina hebt dat linkt naar een element van die pagina
Binnen die pagina ja. Hoe dat zit met beginnende nummers weet ik niet, maar wat je omschrijft is compleet niet van toepassing op links met achors naar ándere pagina's, want dan werkt het gewoon *nooit*, zoals ik in mijn vorige post liet zien met dat Wikipedia voorbeeld (begint met een letter).

Hier op het forum heb je overigens zo goed als geen links binnen de pagina. Elke URL naar een specifieke post is een andere pagina (omdat het post-id ook in de URL zelf staat, niet alleen in de anchor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
I know, ik was je uitspraak alleen een beetje aan het nuanceren. Volgens mij heb ik je ook nergens tegengesproken (of wel?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Technisch gezien niet maar als je begint met "actually" dan lijkt het er wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zojuist een app gekocht en betaald met m'n Vodafone telefoonrekening \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Zit er nog steeds geen screen orientation lock in 7.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geflasht, ging zeer soepel (vorige keer kostte het een hoop meer moeite). Werkt ook naar behoren, kleinere titles zijn met name voor meerdere mailaccounts echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:52:
[...]

Ik geloof dat het er aan lag dat IE9 ten onrechte op WP7 niet naar een anchor springt als de naam van dat anchor met een cijfer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.oisyn schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:21:
Technisch gezien niet maar als je begint met "actually" dan lijkt het er wel op ;)
Excuses :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 18:16:
[...] Ik geloof dat het er aan lag dat IE9 ten onrechte op WP7 niet naar een anchor springt als de naam van dat anchor met een cijfer begint.
Dat is dus de tweede bug die ik ook al aanhaalde. De belangrijkste is echter dat IE9 op WP7 helemaal niet naar een anchor springt als dat wordt meegegeven in de url en de pagina opnieuw wordt geladen (dus niet navigeren binnen de pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:22:
Ook geflasht, ging zeer soepel (vorige keer kostte het een hoop meer moeite). Werkt ook naar behoren, kleinere titles zijn met name voor meerdere mailaccounts echt een verbetering.
Ik maak van bijna alles kleine tiles. I love it, je kan zoveel meer kwijt op het scherm. Het enige wat ik groot hou zijn tiles waar live info op staat (zoals calendar) of die sowieso wel leuk zijn om animerend te hebben (zoals people en pictures)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Ik mis nog BT file share en WIFI On under Lock Screen? Komen die nog later uit?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
^die komen als je hem officieel update via de normale manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
badluckboy schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:41:
^die komen als je hem officieel update via de normale manier.
als je hem op de manier zoals hierboven geschetst update ( lumia 800), via NCS. krijg je daarna nog wel de officiele update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Volgens mij wel de officiele MS update maar zonder de extra Nokia goodies, je moet wachten tot dat hij officieel uit is. Dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

update die nu op navifirm staat is incl nokia spul als Drive, creative studio etc....

de extra opties zoals bluetooth file transfer komen wellicht later in een andere update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
Ja hier ook gelukt met de zwarte Lumia 900. Mijn ervaringen heb ik in het Lumia 900 topic gepost. Hier een kopie.
Het regent buiten, en firmware 7.8 uitgekomen. En wat gaat deze meneer doen. Harde techniek documenteren, met als lijdend voorwerp de zwarte Lumia 900. Don't do this at home, volledig ongesupport. Gestart met NaviFirm, en inderdaad. 2175.2905.8858.12480, hij is er. Heel lijstje, even gefilterd op NL, de 059P4C8 wordt 'm. Downloaden gelukt, staat nu klaar in de folder NaviFirm+ 1.7\Fw. Wel raar, de titel van de andere varianten zijn volledige uitgeschreven. Deze niet. Ga ik nu een onaanvaardbaar risico nemen? Hmm, bij bricken is de schade nu €320 voor een nieuwe. Nu even niet denken en snel dom naar de volgende stap. En dat is Nokia Care Suite 2012.45.4.5. Via nokiabreak.com. Oh ja, nog even extra backup maken van al mijn content met Zune. Care Suite wil alle betanden van de firmware gekopieerd hebben in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Nokia\Packages. Multi Software Updater vindt nu de 059P4C8 met de melding out-of-date. Op de update knop gedrukt, et voila. Even gespeeld, de apps kan je via windowsphone.com eenvoudig op nieuw installeren. Even mee gespeeld, het is nog steeds prima toestel. Geen gekke dingen tegengekomen.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:26

NSG

Je weet niks!

tijmeng schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:43:
notifications werken nu ook in de whatsapp tile...

had ik hiervoor nog niet dacht ik

en whatsapp foto's verschijnen in je albums! :D
Huh, dat was beiden al het geval op WP7.5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:38
Ik ben nu jaloers op de mensen met een Nokia telefoon, zit ik hier met een HTC Titan. Ik wil ook mijn tiles kunnen verkleinen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

GioStyle schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:05:
Ik ben nu jaloers op de mensen met een Nokia telefoon, zit ik hier met een HTC Titan. Ik wil ook mijn tiles kunnen verkleinen. :p
Idem, ik zit hier met firmware van lumia's te klooien en te kijken of ik het op een of andere manier op mijn LG Optimus 7 kan flashen :+

Edit: Heb zojuist de boot.img uit de 7.8 firmware van de Lumia 710 getrokken, eens kijken of ik deze op een of andere manier kan pushen naar mijn telefoon..

[ Voor 17% gewijzigd door Zerfox op 16-12-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Update is inmiddels via de software Zune verkrijgbaar voor enkele productcodes.

[ Voor 18% gewijzigd door Wietsee. op 16-12-2012 16:37 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Wietsee. schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:36:
Bij mij staat de update er niet?
EDIT: zie net dat je het aangepast hebt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door triesvan op 16-12-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Update is inmiddels via de software Zune verkrijgbaar
Voor welke telefoon(s)? Ik krijg met mijn LG nog geen melding dat er een update gevonden is en ik verwacht ook geen update :/

Edit: Oh snap, je edit 'm net

[ Voor 9% gewijzigd door Zerfox op 16-12-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
triesvan schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:39:
[...]

Bij mij staat de update er niet?
EDIT: zie net dat je het aangepast hebt ;)
Bij mij ook niet (Lumia 800) de officiele update zou sowieso in Januari pas komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:12
Lumia 800 hier versie 8773 geen update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 23:22
Hier ook nog niks

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2012/12/nokia-lumia-800-update-78-e1355671959390.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Laatst online: 04-09 08:04
Weet iemand of dit alleen voor bepaalde nokia's is of ook voor andere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 11:11
ik heb issues met mn foon en de connectie met caresuite. Zowel op Windows 8 X64 als Windows 7 X64 (clean install) kan hij de foon niet vinden. Ook niet als ik de foon een harde reset geef. Iemand suggesties?

EDIT: nvm, Winusb drivers geinstalleerd (op win 7x64, 8 niet geprobeerd) werkt nu :)

[ Voor 17% gewijzigd door Razwer op 16-12-2012 18:52 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
Vertel eens wat meer :-)

Ik kan de update namelijk nog niet downloaden vanuit Zune.

Ik heb een unbranded phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Yeah, zojuist ook mijn Nokia Lumia 900 geupgrade naar Windows Phone 7.8. Kan er wel een blogpost over maken?

MadDonkey schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:36:
[...]

Vertel eens wat meer :-)

Ik kan de update namelijk nog niet downloaden vanuit Zune.

Ik heb een unbranded phone.
Klopt, update is nog niet beschikbaar binnen Zune. Bij Nokia bijvoorbeeld heb je NavFirm en de Nokia Care Suite nodig. En je foon wordt dus helemaal gewipet met deze manier van upgraden.

[ Voor 67% gewijzigd door Turdie op 16-12-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Update Zune heeft lager revisienummer firmware dan de firmwareupdate d.m.v. Nokia Care Suite.

Nokia Lumia 800 geüpdate met Nokia Care Suite:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34esrhd.jpg

Nokia Lumia 800 geüpdate met Zune:
Afbeeldingslocatie: http://www.wp7.nl/wp-content/uploads/2012/12/Screen-Capture1.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Wietsee. op 16-12-2012 20:58 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zune blijft hier zeggen dat hij up to date is, 8773. Niet iedereen krijgt de update door, beetje jammer dat T.net z'n bronnen niet nakijkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
SinergyX schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:19:
Zune blijft hier zeggen dat hij up to date is, 8773. Niet iedereen krijgt de update door, beetje jammer dat T.net z'n bronnen niet nakijkt :P
Niks mis met Tweakers en hun bronnen. De update wordt uitgerold as we speak. Maar sommigen krijgen de update later dan anderen. Dat lijkt vrij willekeurig te gebeuren. Dit kun je alleen Microsoft en Nokia kwalijk nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MadDonkey schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:21:
Niks mis met Tweakers en hun bronnen. De update wordt uitgerold as we speak. Maar sommigen krijgen de update later dan anderen. Dat lijkt vrij willekeurig te gebeuren. Dit kun je alleen Microsoft en Nokia kwalijk nemen ;-)
Update 20:25: Nederlandse gebruikers van een Lumia 800 kunnen de update installeren via Zune, meldt WP7.nl. Het artikel is daarop aangepast.
En dat klopt dus (nog) niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
SinergyX schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:23:
[...]

[...]

En dat klopt dus (nog) niet ;)
Je hebt geen gelijk ik reageer nog 1 keer, hopelijk snap je het dan wel. :'(

Er staat dat Nederlandse gebruikers hem kunnen updaten. Er staat niet dat IEDERE Nederlandse gebruiker de update kan binnen hengelen.

Het bericht is erg optimistisch maar daardoor niet minder waar. Sommigen krijgen de update later dan anderen. Dat lijkt vrij willekeurig te gebeuren met alle (grote) updates. Dit kun je alleen Microsoft en Nokia kwalijk nemen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07
MadDonkey schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:28:
[...]

Je hebt geen gelijk ik reageer nog 1 keer, hopelijk snap je het dan wel. :'(

Er staat dat Nederlandse gebruikers hem kunnen updaten. Er staat niet dat IEDERE Nederlandse gebruiker de update kan binnen hengelen.

Het bericht is erg optimistisch maar daardoor niet minder waar. Sommigen krijgen de update later dan anderen. Dat lijkt vrij willekeurig te gebeuren met alle (grote) updates. Dit kun je alleen Microsoft en Nokia kwalijk nemen ;-)
Sorry hoor maar als er gezegd wordt dat Nederlandse gebruikers kunnen updaten dan valt daar wel iedereen onder. Ze hadden beter neer kunnen zetten dat het er naar uit ziet dat er geleidelijk aan Nederlandse Lumia's geüpdate worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 09-09 16:00
Jaguar645 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:34:
[...]

Sorry hoor maar als er gezegd wordt dat Nederlandse gebruikers kunnen updaten dan valt daar wel iedereen onder. Ze hadden beter neer kunnen zetten dat het er naar uit ziet dat er geleidelijk aan Nederlandse Lumia's geüpdate worden
Kom op, is dit de eerste keer dat jullie updates installeren? Updates worden altijd in stappen/groepen beschikbaar gesteld en nooit voor een heel land tegelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07
Ted_W schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:41:
[...]

Kom op, is dit de eerste keer dat jullie updates installeren? Updates worden altijd in stappen/groepen beschikbaar gesteld en nooit voor een heel land tegelijk 8)7
Dat hoor je me niet zeggen ;) heb de mijne zelf geflashed via de care suite. maar het gaat er meer om dat de normale mens dat niet begrijpt en als zij zo'n zin zien denken ze dat de update er is en gaan dan juist lopen mekkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Ted_W schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:41:
[...]

Hoelang duurt het ongeveer voordat andere groepen worden geupdate?
(Ja dit is mijn eerste WP update ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Jaguar645 schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:43:
[...]

Dat hoor je me niet zeggen ;) heb de mijne zelf geflashed via de care suite. maar het gaat er meer om dat de normale mens dat niet begrijpt en als zij zo'n zin zien denken ze dat de update er is en gaan dan juist lopen mekkeren
Gelukkig komt "de normale mens" niet op Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Een echte Tweaker flashed nu gewoon even de update met Nokia Care Suite op z'n toestel.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Wietsee. schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:51:
Een echte Tweaker flashed nu gewoon even de update met Nokia Care Suite op z'n toestel.
om vervolgens hier te posten als het niet werkt :P

ik wacht wel zodra die zooi via zune verschijnt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
vhal schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:56:
[...]

Heb je al mensen gezien dit topic waarbij het niet werkt? Ik niet namelijk? Aanname die nergens op slaat.

Ik heb net met de Nokia Care Suite en NaviFirm+ geupdate en werkt prima ;).

[Guide] How to install Windows Phone 7.8 on your Nokia Lumia device from Navifirm

[ Voor 33% gewijzigd door Turdie op 16-12-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
vhal schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:56:
[...]

Dat zegt dan meer over jouw capaciteiten.
Ik heb inmiddels al vier Lumia's met Nokia Care Suite van de laatste versie voorzien, zonder problemen :).

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 14:32
Maar dan ben je wel al je data kwijt, dat heb ik liever niet. Ik wacht wel op de officiële manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica