Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:32
Caelorum schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:54:
Hebben jullie toevallig verschillende tijdzones ingesteld staan op de apparaten? Ik zou ook even kijken naar de tijdzone die staat ingesteld in je outlook.com agenda instellingen.
Vergeten te vermelden, maar overal staan de instellingen het zelfde. Als ik haar die dag uitnodig van 0:00 tot 23:30 dan gaat het wel goed :X
Dus lijkt iets mijn de manier waarop windows Phone het agenda item ziet.
Tevens viel mij later op dat wanneer ik de uitnodiging op www.outlook.com in de mail bekijk hij wel goed wordt weer gegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 13:24
De installatie van Whatsapp op mijn Lumia 620 die net terug is van reparatie lukt niet volledig. Hij herkent de favorieten niet.

Ik had de developer preview er op staan, maar die is nu weg. Heb eerst geprobeerd die terug te zetten, maar dat duurde zo extreem lang dat ik de fabrieksinstellingen (zonder backup).heb teruggezet. Ook nu gaat het uitzetten ook erg langzaam.

Ik weet niet of het een whatsappprobleem of WP issue is, heb het ook bij Whatsapp gezet.

Update:
Om wat voor reden dan ook werkt hij weer. Na de zoveelste reset kwam ik wel soepel door de (her)installatie van Whatsapp heen.

[ Voor 12% gewijzigd door Paulus73 op 12-05-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:41

GerCor

Zonder dallen geen pieken

What ik wel een beetje waardeloos vind is dat ik, behalve de tile, overal nog Skydrive tegenkom. Naam mag wel weg.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
GerCor schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:05:
What ik wel een beetje waardeloos vind is dat ik, behalve de tile, overal nog Skydrive tegenkom. Naam mag wel weg.
Bij mij is het overal Onedrive geworden :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
PinokkioTV schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 17:03:
[...]

Bij mij is het overal Onedrive geworden :)
Ga maar eens in een map in Onedrive in Explorer, en klik dan in de adresbalk erboven. Dan zie je iets als:
C:\Users\***\SkyDrive\Pictures
En op nog wel meer plekken, dieper in settings en het register zie je SkyDrive terug komen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
enomiss schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Ga maar eens in een map in Onedrive in Explorer, en klik dan in de adresbalk erboven. Dan zie je iets als:
C:\Users\***\SkyDrive\Pictures
En op nog wel meer plekken, dieper in settings en het register zie je SkyDrive terug komen.
tja, zo ver kijk ik niet als eenvoudige gebruiker 8)
Ik snap dat dit enorm storend is 8)7

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:38
Dat komt omdat je hebt geüpdatet. Ze verplaatsen inderdaad de folder niet. Als je een clean install doet heb je wel gewoon een onedrive folder ;)

Maar gelukkig hebben we daar in Windows phone 8 geen last van...

[ Voor 20% gewijzigd door Caelorum op 18-05-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hehe, niet enorm storend hoor, maar ik vind het ook niet 'noodzakelijk' dat ik de naam Skydrive overal tegenkom. Wellicht na het uitbrengen van 8.1 is dat dan definitief verdwenen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik ben sinds vandaag over naar een nieuw toestel (van WP 7.8 naar WP 8.0 dus).
Nu kwam er eigenlijk een vraag naar boven die ik ook had toen ik destijds met de gegevens van mijn contactpersonen aan de gang ging.

Ik heb een groot aantal contactpersonen welke overlappen in mijn contactpersonenlijst (namelijk van 2 mail accounts en 1 facebook account).

Nu worden deze contacten automatisch gelinkt.
Meer info heb ik hierover al gevonden: http://www.windowsphone.c...link-two-or-more-contacts

Opzich, vind ik dit allemaal wel logisch enzo... maar wat ik graag zeker wilde weten:
Wat nu als ik op 2 of zelfs 3 accounts verschillende mobiele nummers heb van 1 en dezelfde contactpersoon?
Zal de linked account welke wordt weergegeven in de contactpersonenlijst op mijn telefoon dan alle 2 of 3 de mobiele nummers tonen? En wat zou er gebeuren als de gebruiker via zijn Microsoft of Facebook account een gewijzigd mobiel nummer instelt?
Veranderd dit, dan automatisch enkel voor de Microsoft(mail) of Facebook account in kwestie? Of voor alle accounts welke zijn gelinked?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
@ Maniac
Voor wat je contacten betreft, gelijke contacten op verschillende accounts worden ieder als een los contact geplaatst.
Dus als je in je eerste mailaccount B Gates met +31612345678 hebt staan
En in je tweede account B Gates met 0800141406 dan krijg je in je contactenlijst gewoon twee maal B Gates.

Mijn oplossing voor deze "chaos" was als volgt, ik heb van al mijn mailaccounts syncen met contacten uitstaan, behalve mijn hoofdaccount en alle contacten van mijn andere accounts overgezet ( ouderwets tikwerk ) naar mijn hoofdaccount.

Dit heb ik nu al een kleine twee jaar zo en bevalt mij prima, bijwerken van mijn contactenlijst doe ik altijd vanaf mijn laptop, maar moet wel zeggen dat ik toen wel blij was dat ik vrij weinig contacten had.

Het enig wat mij wel irriteert is mijn contactenlijst van Whatsapp, ik weet niet hoe maar daar staan zelfs mijn Facebook contacten in iets wat ik pertinent niet wil.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

@ Amadeus:
Dank voor je info. Microsoft geeft op hen website (zie link) echter aan dat gelinkte accounts echter niet meer dan een icoon zouden zijn welke bij het openen alle informatie van de 2-3 accounts zouden tonen.
Ik vroeg me echter af, of bij het aanbrengen van wijzigingen door contactpersonen, de mobiele nummers ook meeveranderen voor alle 2-3 de telefoonnummers of juist niet (wat mij logischer lijkt).

In geval dit niet zo is, werkt mijn huidige configuratie namelijk prima. Ik heb 1 aparte account waarbij ik ook enkel contactpersonen beheer en deze zal dan namelijk onaangetast blijven ook wanneer een contactpersoon van een gelinkte account zijn gegevens bijwerkt op 1 van de andere accounts (bijv. Facebook).

Is er iemand die zijn contactpersonenlijst op deze manier gebruikt?

[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 20-05-2014 12:36 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Min of meer hetzelfde dus als ik.
Heb een hele batterij aan accounts, waarvan alleen de mail wordt gesynct.
Alleen vanaf mijn hoofdaccount worden de contacten gedeeld.

Dat werkt voor mij het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Zojuist als test maar even een nep contact aangemaakt onder 2 verschillende accounts.
Beide mobiele nummers worden apart getoond in de 'linked contact' op de telefoon. :)
Ook wanneer je een bestaand gegeven bijwerkt, wordt het enkel overschreven voor de account in kwestie.
Op deze manier werkt het dus goed (ik kan me herinneren in den beginnen bij WP7 dat het mobiele nummer vrolijk werd overschreven op alle accounts wanneer je dit deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kwam net Logo Quiz Ultimate tegen, speelt wat makkelijker omdat je letters moet invullen.

Beetje jammer van reclame, maar speelt leuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Speel zelf al een aantal jaar WF, maar toen ik overstapte naar windowsphone was het huilen met de pet op.
Crashte om de haverklap en ook de recensies waren niet echt bemoedigend.
Nu heb ik onlangs een gehacktiveerde versie in gebruik en deze is in tegenstelling tot de legale wel stabiel.
Ik weet niet wat ze er aan verbouwd hebben, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:55
GerCor schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:47:
Hehe, niet enorm storend hoor, maar ik vind het ook niet 'noodzakelijk' dat ik de naam Skydrive overal tegenkom. Wellicht na het uitbrengen van 8.1 is dat dan definitief verdwenen.
Ach mijn live account wordt ook nog steeds een Hotmail account genoemd.
Zojuist eindelijk de laatste update op m'n HTC8S gekregen (valt niet mee met de beperkte ruimte): voelt een stuk beter. Alles voelt veel vlotter op een of andere manier. Ook sites renderen weer gewoon lekker snel en crashen niet met veel plaatjes.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Tsjah, en als MS weet het overal weg te werken, kom je hoe dan ook de naam skydrive vast nog tegen bij een hoop 3rd party apps. Ik zou mezelf er niet te druk over maken - niet goed voor je hart me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
xxxneoxxx schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:05:
Tsjah, en als MS weet het overal weg te werken, kom je hoe dan ook de naam skydrive vast nog tegen bij een hoop 3rd party apps. Ik zou mezelf er niet te druk over maken - niet goed voor je hart me dunkt.
Hoe het heet maak mij weinig uit, zolang het maar werkt.
Ik heb Hotmail, live en outlook accounts...........allemaal geweldig.
Verschillende namen, maar hetzelfde beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Yep, and if it works.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 15:02
Amadeus1966 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:06:
[...]

Hoe het heet maak mij weinig uit, zolang het maar werkt.
Ik heb Hotmail, live en outlook accounts...........allemaal geweldig.
Verschillende namen, maar hetzelfde beestje.
Daar kan je toch gewoon een alias voor maken? Ik heb mijn Hotmail account die ik had aangemaakt toen ik 10 was (nog net niet yoloswagm16a3op :+ ) en heb daarvoor altijd een alias gebruikt. Gelukkig kan je nu je main account naar je alias veranderen en dat heb ik ook gelijk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat kan, heb ik mij nog nooit in verdiept en heb alles gewoon gekoppeld zodat ik ze in een oogopslag kan inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb de afgelopen dagen iets geks en ik kan niet achterhalen waar het aan ligt: mijn 1020 is opeens ontzettend langzaam geworden, veel apps crashen continue en whatsapp weigert überhaupt normaal op te starten. Althans, de app start wel maar behalve de lijst met contactpersonen komt het niet veder. Ook de sms app of outlook toont kuren. In beide reageert het toestel met een lag: het duurt bijvoorbeeld een paar seconden voordat tekst dat is getypt wordt getoond.
Ik wil het toestel een hard reset geven en alles opnieuw installeren maar dat zou betekenen dat ik (voorlopig) whatsapp zou moeten missen, aangezien die uit de appstore is gehaald. Daarnaast is het een tijdrovende klus. Ik vroeg me af of jullie eerder dit probleem voorbij hebben zien komen en of er een makkelijkere oplossing bestaat.

Ik draai de nieuwste versie van 8.1 dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tijdrovend valt natuurlijk wel mee. Maar inderdaad, je zult het dan even zonder WhatsApp moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
FMS schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:14:
Ik heb de afgelopen dagen iets geks en ik kan niet achterhalen waar het aan ligt: mijn 1020 is opeens ontzettend langzaam geworden, veel apps crashen continue en whatsapp weigert überhaupt normaal op te starten. Althans, de app start wel maar behalve de lijst met contactpersonen komt het niet veder. Ook de sms app of outlook toont kuren. In beide reageert het toestel met een lag: het duurt bijvoorbeeld een paar seconden voordat tekst dat is getypt wordt getoond.
Ik wil het toestel een hard reset geven en alles opnieuw installeren maar dat zou betekenen dat ik (voorlopig) whatsapp zou moeten missen, aangezien die uit de appstore is gehaald. Daarnaast is het een tijdrovende klus. Ik vroeg me af of jullie eerder dit probleem voorbij hebben zien komen en of er een makkelijkere oplossing bestaat.

Ik draai de nieuwste versie van 8.1 dev.
Wat jij daar omschrijft heb ik gehad toen ik mijn apps naar de sd kaart verplaatst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

GerCor schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:26:
Tijdrovend valt natuurlijk wel mee. Maar inderdaad, je zult het dan even zonder WhatsApp moeten doen.
Wel eens een backup terug gezet?

Ik blijf het een tijdrovend klusje vinden.

Eerst de backup zelf, dan alle Apps opnieuw downloaden (zeker als je er veel hebt, kost dit tijd). Here apps, mag je sowieso opnieuw zoeken en downloaden.

En dan de backup functionaliteit van 8.1, die vind ik nog steeds erg tegenvallen.
Er zijn nog weinig tot geen apps die instellingen naar de cloud backuppen, dus al die instellingen mag je opnieuw doen. Wachtwoorden van mail en apps, kan je gewoon opnieuw intikken en two step authentication gebruiken maakt het er toch iets lastiger op. Misschien maak ik van teveel apps gebruik of pas ik de apps teveel naar mijn eigen voorkeur aan.

Geluidjes toegekend aan apps in het notificatiescherm? Eigen beltonen? Notificaties op je lockscreen? Bluetooth, WIFI, WIFI-inzicht, data-inzicht, glimp, toetsenbord, automodus, achtergrondtaken? Jammer knul, doe die allemaal maar opnieuw.

Gelukkig komen er steeds meer instellingen, indeling startscherm, theme en bijvoorbeeld je wekkers nu wel weer netjes terug. Er zit vooruitgang in, maar MS is er nog (lang) niet.

Want het is helaas nog steeds niet Wifi -> MS account -> backup selecteren en klaar. Er komt best nog wel wat handwerk bij kijken.

Op een Surface (of in jouw geval de Surface 2 ;)) heeft Microsoft het overigens wel heel goed voor elkaar dus ik hou hoop.

Heel kort noodgedwongen een oude iPhone moeten gebruiken, die hebben het dan toch echt veel beter voor elkaar. Helaas vind ik dat dan weer een draak van een OS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ImpaileR schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:55:
[...]
Wel eens een backup terug gezet?
Yep, een paar keer. Zit nog steeds op 8.0. Ik heb ook niet zo veel apps. Had er wel veel als ik zo eens in de geschiedenis keek en dacht toen; waarom heb ik die apps eigenlijk, gebruik ze nooit?

Grootste voordeel was dat ik weer mooi wat ruimte had. Voor mijn gevoel had ik alles er in een half uur weer op staan. En ja, dan kwam je er in de loop van de dagen achter dat je 'dit' zo had ingesteld, en 'dat' weer zo.

Begin altijd met wifi en instellingen, dan thema en e-mailaccounts. Dan de apps er weer op. Klaar.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 26-05-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
GerCor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 00:35:
[...]

Yep, een paar keer. Zit nog steeds op 8.0. Ik heb ook niet zo veel apps. Had er wel veel als ik zo eens in de geschiedenis keek en dacht toen; waarom heb ik die apps eigenlijk, gebruik ze nooit?

Grootste voordeel was dat ik weer mooi wat ruimte had. Voor mijn gevoel had ik alles er in een half uur weer op staan. En ja, dan kwam je er in de loop van de dagen achter dat je 'dit' zo had ingesteld, en 'dat' weer zo.

Begin altijd met wifi en instellingen, dan thema en e-mailaccounts. Dan de apps er weer op. Klaar.
Ah, net als hier dus.
Ik hou zo nu en dan ook wel eens een grote opruiming onder mijn apps.
En verbazingwekkend genoeg meestal blijven er steeds dezelfde Apps staan.

Voor het opnieuw instellen, eerst wifi, dan mail en dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo,

Ik ben opzoek naar een app die lage kwaliteit filmpjes kan maken voor het versturen over whatsapp. Als ik met mijn lumia 1020 schiet heb ik enorm goede kwaliteit, maar de bestandsgrootte is vaak rond de 1mb per seconde.

Zijn er apps die deze mogelijkheid hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Heilige Kaas schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:29:
Hallo,

Ik ben opzoek naar een app die lage kwaliteit filmpjes kan maken voor het versturen over whatsapp. Als ik met mijn lumia 1020 schiet heb ik enorm goede kwaliteit, maar de bestandsgrootte is vaak rond de 1mb per seconde.

Zijn er apps die deze mogelijkheid hebben?
Video apps zijn er meer opgebrand om juist goede kwaliteit video's te maken.
Een beter oplossing in mijn optiek is dan te zoeken naar een app die grotere bestanden kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Amadeus1966 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:16:
[...]

Video apps zijn er meer opgebrand om juist goede kwaliteit video's te maken.
Een beter oplossing in mijn optiek is dan te zoeken naar een app die grotere bestanden kan versturen.
Ja dat snap ik,

Maar een andere app is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Misschien ietwat omslachtig,
maar je kan het misschien eerst overzetten naar je pc/laptop dan omzetten
met een convertor en dan weer terug naar je telefoon?

Whatsapp is knap beperkt voor wat video betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Uploaden naar OneDrive en linkje versturen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Hmm omzetten op pc vind ik inderdaad toch wat te omslachtig. Uploaden naar OneDrive is zeker een goede optie, al vraag ik mij af hoe lang het duurt om een video van 50mb te uploaden via het dramatische Tele2 netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik heb ivm problemen met de 920 mijn telefoon weer op 8.0 gezet. Facebook app geinstalleerd. Alleen kan ik foto's niet delen op facebook zoals ik was gewend. Ik moet dit heel omslachtig via de app zelf doen. Zie ik iets over het hoofd?

Found it. Moest ook nog een facebook account apart aanmaken..

[ Voor 13% gewijzigd door chowmonkey op 31-05-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:55:
Hmm omzetten op pc vind ik inderdaad toch wat te omslachtig. Uploaden naar OneDrive is zeker een goede optie, al vraag ik mij af hoe lang het duurt om een video van 50mb te uploaden via het dramatische Tele2 netwerk.
Je kunt ook Nokia Video Upload proberen. Ik heb hem maar een enkele keer gebruikt op mijn 1520 en dat ging vrij snel. Misschien comprimeerd die app hem nog, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Propane schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:07:
[...]

Je kunt ook Nokia Video Upload proberen. Ik heb hem maar een enkele keer gebruikt op mijn 1520 en dat ging vrij snel. Misschien comprimeerd die app hem nog, maar zeker weten doe ik het niet.
Goeie! Nog helemaal niet aan gedacht. Dit heb ik ook al eens gebruikt. Werkt best fijn. Hij comprimeert de video's niet via de app. Wel op Youtube zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Er wordt, lijkt het, op de achtergrond toch weer aardig gerommeld. WhatsApp berichten geven slechts 1 keer een notificatie en regenmeter weet niet dat het hier me bakken tegelijk naar beneden komt.

Kan toch bijna niet aan de apps zelf liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Regenmeter doet het hier alle langer als 1 dag niet. Gok dat het aan de achterliggende API's ligt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hier geen problemen met Whatsapp hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:41
Regenmeter is de laatste dagen drama. Overigens ook op de WP 7 van mijn vrouw.

WA doet het perfect, gisteravond ff niet maar dat lag aan WA zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Same problems met de Regenmeter hier. Heb 'm zelfs verwijderd, de buienradars van de NOS app en Nu.nl laden sneller en zijn accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb niet zo'n last met Regenmeter. Behalve dat hij heel de tijd om 5 sterren reviews zanikt, ik overweeg bijna om er om die reden een ster vanaf te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oplossing was toch gewoon op ok drukken en dan weer op de terugtoets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 20:23
Heb een lumia 520 en ik kan al een tijdje geen updates van apps binnenhalen.
Staan er inmiddels 7 in de wachtrij en wordt nu toch een beetje vervelend. Oja heb nog WP 8.0

7 Updates:
Whatsapp
NokiaMixradio
9Gag
AppSocial
audio
adobe reader
scherm

"alles bijwerken"
Toegang tot locatie toestaan? "toestaan"

"de service voor Microsoft-accounts is nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw"

Dat is nu al een week of 2 zo :(

- Even wat rondgekeken en fabrieksreset draait al :/

[ Voor 8% gewijzigd door Chiel op 09-06-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:42
Waar kan ik ergens de regels terugvinden/lezen over het automatisch back-uppen/uploaden (synchroniseren) van foto's e.d. naar de OneDrive Cloud?

Als ik een foto van de telefoon verwijder, is de foto dan ook weg op OneDrive?
Als ik iets verander op OneDrive, gaat mijn telefoon dan mee aanpassen?
Of is het gewoon heel simpel: iets nieuws gevonden op telefoon > uploaden en basta?

(natuurlijk kan ik dit zelf proberen, maar zou graag weten hoe het letterlijk is ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 14:32

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik denk dat Regenmeter gewoon last heeft van een overbezette Buienradar.nl ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:10
Ik ben op zoek naar een vakantie telefoon. Ik heb nu een Lumia 1020 en dat vind ik iets te tricky om mee te nemen.

Nu is de Lumia 520 voor rond de 50 euro te koop op marktplaats. Doen of raden jullie een ander type aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Chiel schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:43:
Heb een lumia 520 en ik kan al een tijdje geen updates van apps binnenhalen.
Staan er inmiddels 7 in de wachtrij en wordt nu toch een beetje vervelend. Oja heb nog WP 8.0

7 Updates:
Whatsapp
NokiaMixradio
9Gag
AppSocial
audio
adobe reader
scherm

"alles bijwerken"
Toegang tot locatie toestaan? "toestaan"

"de service voor Microsoft-accounts is nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw"

Dat is nu al een week of 2 zo :(

- Even wat rondgekeken en fabrieksreset draait al :/
waarom heb je ze dan niet 1 voor 1 geupdate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
CAP-Team schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:55:
Ik denk dat Regenmeter gewoon last heeft van een overbezette Buienradar.nl ;)
Ja, die site had echt problemen gisteren. Requests deden er zowat een halve seconde langer over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

NeutraleTeun schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:
Waar kan ik ergens de regels terugvinden/lezen over het automatisch back-uppen/uploaden (synchroniseren) van foto's e.d. naar de OneDrive Cloud?

Als ik een foto van de telefoon verwijder, is de foto dan ook weg op OneDrive?
Als ik iets verander op OneDrive, gaat mijn telefoon dan mee aanpassen?
Of is het gewoon heel simpel: iets nieuws gevonden op telefoon > uploaden en basta?

(natuurlijk kan ik dit zelf proberen, maar zou graag weten hoe het letterlijk is ingesteld)
Nee,
Nee,
Nee.

OneDrive vindt niks op jouw telefoon. Jij geeft je telefoon toestemming foto's op OneDrive te plaatsen.

---

En toch heb ik het idee dat ze op de achtergrond aan het rommelen zijn met notificaties. Skype komt vertraagt binnen op mijn telefoon - wel realtime op mijn Surface- en van de mail ontvang ik wel een notificatiecijfer 1 op de tegel maar geen notificatiegeluid of melding op mijn Surface. (rechts bovenin het scherm).

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 10-06-2014 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
MarkoAlmelo schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:25:
Ik ben op zoek naar een vakantie telefoon. Ik heb nu een Lumia 1020 en dat vind ik iets te tricky om mee te nemen.

Nu is de Lumia 520 voor rond de 50 euro te koop op marktplaats. Doen of raden jullie een ander type aan?
Voor basistaken ed is dat dingetje goed genoeg.
Voor fotografie, mja ligt er aan wat je eisen zijn.
En voor die 50,- ach daar kun je niet echt wakker van liggen toch.
Ik heb dat dingetje ook, en bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Amadeus1966 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:08:
[...]

Voor basistaken ed is dat dingetje goed genoeg.
Voor fotografie, mja ligt er aan wat je eisen zijn.
En voor die 50,- ach daar kun je niet echt wakker van liggen toch.
Ik heb dat dingetje ook, en bevalt mij prima.
Ja het is puur internetten en GPS en Windows Phone :)

Hoe lang gaat de accu mee?
thnx

[ Voor 3% gewijzigd door Isane op 10-06-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Als je een Windows Phone wil met accu die lang mee gaat kan je ook kijken naar de huawei W1. Die gaat bijna twee dagen mee, afhankelijk van gebruik.
Daar heb ik er ook wel een van liggen (heb nu ook een 1020) met een lichte barst in het scherm, interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Heilige Kaas schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:56:
Als je een Windows Phone wil met accu die lang mee gaat kan je ook kijken naar de huawei W1. Die gaat bijna twee dagen mee, afhankelijk van gebruik.
Daar heb ik er ook wel een van liggen (heb nu ook een 1020) met een lichte barst in het scherm, interesse?
zie dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik red met mijn 520 om en nabij de vier dagen.
Daarbij staat alleen de wifi en gps aan.
Als ik hem zwaarder belast, dus voor serieus langdurig navigeren e.d red ik twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wat is dat toch voor onzin bijna elke keer (nee, niet elke keer, maar wel vaak genoeg om irritant te zijn) dat als ik wifi of bluetooth aan/uit wil zetten de telefoon elke keer blijft laden/hangen en die puntjes maar blijven rollen.

Enige wat ik kan doen is rebooten elke keer.

Dit moet toch gewoon normaal, snel en direct werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Normaal wel. Draai je 8.1? Zo ja, dan zit er niks anders op als te wachten op de officiele driver. Dit zijn nml typisch van die zaken die mis gaan als drivers nog niet OK zijn op je device. :(

Draai je nog geen 8.1, dan zou ik eens een volledige reset overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Gewoon 8.0.
En een reset vind ik niet zo leuk klinken. Alles weer opnieuw instellen, bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 23:45
NeutraleTeun schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:31:
Gewoon 8.0.
En een reset vind ik niet zo leuk klinken. Alles weer opnieuw instellen, bleh.
Wat heb je liever, alles 1x opnieuw instellen, OF iedere keer een herstart als je bluetooth en/of wifi aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
jorisjan schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:29:
[...]

Wat heb je liever, alles 1x opnieuw instellen, OF iedere keer een herstart als je bluetooth en/of wifi aanzet?
Liever geen van beiden.
Als het software-matig is dan hoort MS dat gewoon in een update te fixen.
Wie zegt dat mijn eigen reset het wel oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Laatst online: 13:57
NeutraleTeun schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:04:
[...]

Liever geen van beiden.
Als het software-matig is dan hoort MS dat gewoon in een update te fixen.
Wie zegt dat mijn eigen reset het wel oplost?
Wie? naja wij dus.... je komt hier voor advies en die krijg je en dan is het niet goed :F

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het gaat om een advies.
Het is heel eenvoudig.

De ene keer werkt bij jou de BT wel goed en dan weer niet.
Een soft reset is dan het enige wat helpt, al is dit tijdelijk.
Dus dan is er iets wat softwarematig niet goed zit op jou toestel.
Immers als het hardwarematig was zou het helemaal niet meer werken.

Dan blijft er vaak maar één optie over.

Dus ja, dit advies is zeker berust op een bepaalde logica.
Mocht het na een F reset nog niet werken,
dan kan je altijd nog overwegen om langs een servicepunt te gaan.
Maar 9 van de 10 komen zij met hetzelfde advies.

Je kan natuurlijk ook de 8.1 preview overwegen.
Maar ja, de officiële update staat nu ook nagenoeg op het punt van uitrol.
Dus je zou ook even kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Bschnitz schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:08:
[...]

Wie? naja wij dus.... je komt hier voor advies en die krijg je en dan is het niet goed :F
Ja, allemaal prima en aardig. Maar dit advies komt op mij hetzelfde over als het 'advies' van <random> helpdesk.
Zit de stekker er in? Probeer eerst eens een reset. :F

Ik wacht 8.1 wel af, bedankt voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het "probleem" is dat er in Windows, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Android er veel minder valt te tweaken of in te stellen.
Dus ja dan zijn de antwoorden inderdaad min of meer standaard.

[ Voor 20% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-06-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:21:
Het "probleem" is dat er in Windows, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Android er veel minder valt te tweaken of in te stellen.
Ligt er natuurlijk wel aan welk toestel hij heeft. Als hij een huawei w1 of Samsung ativ s heeft, kan het zijn dat hij een custom rom draait en dat de developer (wat met windows Phone bijna onmogelijk is) een bug in een rom heeft zitten.

Tevens kan het zo zijn dat een bepaalde app je telefoon gaar laat doen. Ik had bij mijn moeder clock hub geinstalleerd en bij de laatste versie refreshed hij zich sneller (in tegenstelling tot 30 min wat bij wp8 is). Het internet deed het vaak niet op het toestel en whatsapp bv ook niet. Had de app eraf gehaald en de problemen waren weg.

Nu heb jij hele andere problemen (kan zijn dat je een brakke BT apparaat laat connecten op je Phone), maar het nagaan van je apps kan soms wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 08:29
NeutraleTeun schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:06:
[...]

Ja, allemaal prima en aardig. Maar dit advies komt op mij hetzelfde over als het 'advies' van <random> helpdesk.
Zit de stekker er in? Probeer eerst eens een reset. :F

Ik wacht 8.1 wel af, bedankt voor het advies.
Een paar posts hierboven noemde je dat een reboot het probleem verhielp. Echter dit wordt later verward met een soft reset zie ik. Een reboot (uit/aan zetten van je telefoon) is echt wat anders dan een soft reset. Een soft reset kun je uitvoeren door de power button en de volume down knop tegelijk in te drukken voor 10 seconden. Je telefoon zal na het trillen opnieuw opstarten en al je instellingen blijven gewoon bewaard. Je moet alleen ff je datum/tijd opnieuw instellen. Wellicht zou je dit kunnen proberen en kijken of dit je probleem oplost?

Zo niet, dan is er nog de optie om te wachten op WP8.1 + Cyan (in juli/augustus) of een hard reset (fabrieksinstellingen), waarbij je wel alles opnieuw zal moeten instellen en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Amadeus1966 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:21:
Het klinkt echter eerder als een driver-probleem dan iets wat je met een setting op zou kunnen lossen.

Verder zijn veel mensen ROMs gaan gebruiken omdat er iets goed mis zit in Android, dan dat het voor WP nodig zou zijn. Maar dit is het WP8 OS topic, niet een versus of flamewar topic.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Martinspire schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 22:29:
[...]
Maar dit is het WP8 OS topic, niet een versus of flamewar topic.
Als je goed leest, dan doe ik een vergelijking tot..............en geen flame ;-)
Driver issue lijkt nagenoeg onmogelijk, daar de drivers en dus ook de roms en de hardware allen identiek zijn in de zelfde toestellen.

Ik zou in dit specifiek geval dus inderdaad voor een harde reset gaan of het zo laten en wachten op de 8.1 update.
De dev 8.1 zou ook een mogelijke oplossing kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
vali schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:33:
[...]

Ligt er natuurlijk wel aan welk toestel hij heeft. Als hij een huawei w1 of Samsung ativ s heeft, kan het zijn dat hij een custom rom draait en dat de developer (wat met windows Phone bijna onmogelijk is) een bug in een rom heeft zitten.
Lumia 1020, alles stock.
Tevens kan het zo zijn dat een bepaalde app je telefoon gaar laat doen.
Ik gebruik de 'pinned tiles' op homescreen via Connectivity Tiles.
Nu heb jij hele andere problemen (kan zijn dat je een brakke BT apparaat laat connecten op je Phone), maar het nagaan van je apps kan soms wel helpen.
Het is niet eens het connecten waar het mis gaat. Al bij het inschakelen van BT/Wifi.
Daar blijft het toestel (of software) af en toe gewoon laden.
En blijft laden, tot ik het toestel reboot. Daarna werkt de optie gewoon instant.
Sonny7 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:22:
[...]

Je telefoon zal na het trillen opnieuw opstarten en al je instellingen blijven gewoon bewaard. Je moet alleen ff je datum/tijd opnieuw instellen. Wellicht zou je dit kunnen proberen en kijken of dit je probleem oplost?
En blijkbaar de wachtwoorden voor opgeslagen sites :+
Soft reset iig wel gedaan... even kijken hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
///////////////
Het is niet eens het connecten waar het mis gaat. Al bij het inschakelen van BT/Wifi.
Daar blijft het toestel (of software) af en toe gewoon laden.
En blijft laden, tot ik het toestel reboot.
Daarna werkt de optie gewoon instant.////////

Geen driver issue, daar je gewoon stock draait.
Software zelf ( de Apps ) draaien allemaal gesandboxed en kunnen zo 1.2.3 niet bij elkaar komen of in elkaars vaarwater zitten, tenminste dat is de theorie...
Connectivity tiles is alleen maar een koppeling naar bepaalde instellingen, dus dat is het probleem ook niet.

Als een Zachte Reset niet helpt...................dan blijft er idd niet anders over dan een Fabrieks Reset te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-02-2023
Ben toe aan een nieuwe phone en de 930 spreekt me wel aan, maar als android gebruiker ging ik kijken welke apps ik belangrijk vind en dat zijn dan vooral de ONKYO receiver bediening app en de Samsung remote app, klopt het dat deze apps niet op WP beschikbaar zijn, zoja zou dat erg jammer zijn en ga ik waarschijnlijk toch weer voor een android (G3 of Z compact?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
LENZ75 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 20:21:
Ben toe aan een nieuwe phone en de 930 spreekt me wel aan, maar als android gebruiker ging ik kijken welke apps ik belangrijk vind en dat zijn dan vooral de ONKYO receiver bediening app en de Samsung remote app, klopt het dat deze apps niet op WP beschikbaar zijn, zoja zou dat erg jammer zijn en ga ik waarschijnlijk toch weer voor een android (G3 of Z compact?)
Misschien de volgende keer iets meer verdiepen voordat je conclusies maakt? De officiële samsung remote app kom je alleen tegen op wp8 toestellen van Samsung. Daar in tegen zijn er wel meerdere unofficiële apps te vinden voor Samsung en ONKYO. Ze kosten misschien twee drankjes, maar dan heb he tenminste geen irritante reclame in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
Samsung en Onkyo app zijn gewoon gratis op android en geen reclame, maar je hebt gelijk ik heb me er nog niet echt goed in verdiept, maar het klopt dus wel dat de bovenstaande niet op WP te krijgen zijn.
Zou jammer zijn, want dat is voor mij reden genoeg om de 930 dan links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
LENZ75 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:31:
Samsung en Onkyo app zijn gewoon gratis op android en geen reclame, maar je hebt gelijk ik heb me er nog niet echt goed in verdiept, maar het klopt dus wel dat de bovenstaande niet op WP te krijgen zijn.
Zou jammer zijn, want dat is voor mij reden genoeg om de 930 dan links te laten liggen.
Ik zou eens de store bezoeken want jou apps zijn er wel namelijk. De Onky kost misschien geld, maar dat is ook logisch. Developers willen ook rond komen. Tevens krijg je wel bij het platform offline navigatie, iets wat echt een pluspunt is. Meerdere keren in de vakantie de weg terug gevonden in een mega stad.

http://www.windowsphone.c...rch?q=samsung+tv+receiver

http://www.windowsphone.com/en-us/search?q=ONKYO+receiver+

.

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 03-07-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LENZ75
Die was ik al tegen gekomen, maar dat zijn niet de officiele merk apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
LENZ75 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:18:
Die was ik al tegen gekomen, maar dat zijn niet de officiële merk apps.
Moet dat dan? Er zijn genoeg apps die ik heb, die beter werken dan de officiële op het android platform (bv. snapchat die door Rudy hyun is gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dit zijn ook Samsung afstandsbedieningen: http://www.windowsphone.c...ficial%20samsung%20remote

Zo'n beetje dezelfde als op iPhone.

Overigens, maar dat is misschien van mij een persoonlijk dingetje. Als je een bepaalde telefoon van dik 500 euro niet wilt hebben omdat er geen apps zijn voor een Samsung of Onkyo, ja .... ik weet het niet hoor. Bij de Samsung en Onkyo zitten toch al AB's?

[ Voor 45% gewijzigd door GerCor op 04-07-2014 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:38:
Dit zijn ook Samsung afstandsbedieningen: http://www.windowsphone.c...ficial%20samsung%20remote

Overigens, maar dat is misschien van mij een persoonlijk dingetje. Als je een bepaalde telefoon van dik 500 euro niet wilt hebben omdat er geen apps zijn voor een Samsung of Onkyo, ja .... ik weet het niet hoor. Bij de Samsung en Onkyo zitten toch al AB's?
Zo denk ik er ook over. Natuurlijk moet ieder zelf zijn beslissingen maken, maar bij 500 kijk ik wel of belangrijkste apps werken of hoe goed de camera is bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ook, maar de Nokia Lumia 930 is, al is de telefoon uitgeschakeld, een juweel om te zien. Vind de 930 ook erg goed bij mijn Surface 2 passen. Ik heb zelf ook een Samsung televisie en ik vind de Samsung apps in Windows Phone 8 helemaal niet bij het design van Windows Phone passen. Alleen al daarom heb ik ze niet geïnstalleerd.

Maar inderdaad, dat beslist iedereen voor zichzelf.

[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 04-07-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat heb ik ook wel met andere apps.
Dan heb je alles zoals je het hebben wil dan ligt er weer een tegel dwars die er niet bij past.
Gelukkig kan je voor sommige nog een mouw aan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 13:27
Ik heb even een (misschien wel domme?) vraag:

Ik heb mijn telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen gisteren. (Lumia 920). Maar sinds die tijd kan ik 2 dingen op mijn telefoon niet terug vinden.

- Glimp. Die gebruikte ik altijd, maar ik kan hem niet meer vinden bij de instellingen.
- In het overzicht waar alle app's staan had ik boven de app's op alfabet steeds een letter staan. Lekker makkelijk, zodat je niet overal doorheen hoeft te scrollen. Nu staan alle apps onder elkaar, maar zonder de letters ertussen. ik kan dit ook nergens bij instellingen terug vinden.

Enig idee:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:06

BM

Moderator Spielerij
Dat 1e kan ik je niet mee helpen, dat 2e komt automatisch als je meer dan een x-aantal apps geinstalleerd hebt. Exact aantal weet ik niet, stuk of 40/50 ofzo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb je ook al gecontroleerd of er niet nieuwe updates zijn in de store? En de telefoon daarna opnieuw opgestart? Kan namelijk best zo zijn dat Glance/Glimp een reboot nodig heeft om in het menu te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 19:23
En anders (ook) even met de app SysAppPusher controleren op updates en alle mogelijke updates installeren. Je krijgt namelijk niet altijd automatisch alle nieuwste versies na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

the Runningman schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:01:
Ik heb even een (misschien wel domme?) vraag:

Ik heb mijn telefoon terug gezet naar de fabrieksinstellingen gisteren. (Lumia 920). Maar sinds die tijd kan ik 2 dingen op mijn telefoon niet terug vinden.

- Glimp. Die gebruikte ik altijd, maar ik kan hem niet meer vinden bij de instellingen.
- In het overzicht waar alle app's staan had ik boven de app's op alfabet steeds een letter staan. Lekker makkelijk, zodat je niet overal doorheen hoeft te scrollen. Nu staan alle apps onder elkaar, maar zonder de letters ertussen. ik kan dit ook nergens bij instellingen terug vinden.

Enig idee:?
Volgens mij zitten Glimp en die alfabet lijst (bij gebrek aan betere naam :P) in de Black update. Controleer eens of je die nog hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Die alfabetlijst zit er al veel langer in. Sinds WP7.0 of 7.5 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
Caelorum schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:46:
Die alfabetlijst zit er al veel langer in. Sinds WP7.0 of 7.5 zelfs.
Klopt. En de letters komen pas te voorschijn als het aantal geïnstalleerde apps een x aantal overschrijdt.
Geen idee hoeveel procies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Wailing_Banshee

You're Next

grootma schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 18:30:
[...]

Klopt. En de letters komen pas te voorschijn als het aantal geïnstalleerde apps een x aantal overschrijdt.
Geen idee hoeveel procies.
Ah, heb ik het daarom nooit eerder gezien... Want ik had nooit zoveel apps op m'n 800 en op m'n 920 ben ik ook pas later echt apps op aan het installeren gegaan...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, bij WP7 is het 42 apps ofzo. Dacht dat het bij WP8 ook zoiets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Voor glanche e.d moet je idd SysAppPusher instaleren.
Deze controleert als alles een beetje bij de tijd is.
Klinkt onlogisch, weet ik, maar toch is dit correct, heb ook ooit eens met dit bijltje moeten hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 00:38:

Ach, er is een versie die werkt voor mijn Samsung TV (D8000) maar daar heb ik weinig aan omdat ik gebruik maak van een kabel decoder. Een officiële (gratis) Yamaha app is dan weer wel beschikbaar dus het is niet zo dat alle grote spelers op de audiomarkt Windows Phone 8 links laten liggen, beslist niet. Maar wat de beschikbaarheid van deze apps nu als doorslag zouden moeten hebben op de aanschaf van een mobiele telefoon? Mooi meegenomen zoukzozeggen, maar ook niet meer dan dat.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 13:27
Amadeus1966 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:09:
Voor glanche e.d moet je idd SysAppPusher instaleren.
Deze controleert als alles een beetje bij de tijd is.
Klinkt onlogisch, weet ik, maar toch is dit correct, heb ook ooit eens met dit bijltje moeten hakken.
Het klopte helemaal. Nu weer helemaal actueel. Black stond er nog wel op. Nou ja. Alles werkt weer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
hardware-lover schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:24:
[...]

Ach, er is een versie die werkt voor mijn Samsung TV (D8000) maar daar heb ik weinig aan omdat ik gebruik maak van een kabel decoder. Een officiële (gratis) Yamaha app is dan weer wel beschikbaar dus het is niet zo dat alle grote spelers op de audiomarkt Windows Phone 8 links laten liggen, beslist niet. Maar wat de beschikbaarheid van deze apps nu als doorslag zouden moeten hebben op de aanschaf van een mobiele telefoon? Mooi meegenomen zoukzozeggen, maar ook niet meer dan dat.
Is er een officiële Yamaha app voor wp8 dan? Ik kan m niet vinden in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
Is er iemand die dit probleem al is tegengekomen? Om de een of andere reden is de telefoon van mijn vriendin niet meer gekoppeld aan het Microsoft account, terwijl het in de settings nog wel is gekoppeld.

Ik heb een gewone restart gedaan, toen dat niet hielp een soft reset, maar ook dat heeft het nog niet opgelost. Alle accounts zijn nog een keer handmatig gesynced.. Facebook werkt wel (ook als contacten, maar dit staat uit in de filters), gmail werkt perfect, het is alleen het microsoft account dat voor de problemen zorgt...

Afbeeldingslocatie: http://devkitchen.nl/images/pic1.jpg Afbeeldingslocatie: http://devkitchen.nl/images/pic2.jpg

Het verwijderen van het microsoft account en het opnieuw instellen hiervan durven we niet zo goed aan - we weten namelijk niet of dit nog gevolgen heeft.?

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:54
Door al je vakkundig geblur kan ik niet zien of je nou wel of niet daadwerkelijk een primair Microsoft-account hebt toegevoegd, enkel dat je zeker weten een hotmail-account hebt toegevoegd (dat wat met .org eindigt).

Het opnieuw toevoegen van je microsoft-account heeft voor zover ik weet geen nadelige gevolgen...

[ Voor 18% gewijzigd door Ramon op 12-07-2014 01:59 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het verwijderen van je hoofd account gaat je niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Ja er zit gewoon een primair Microsoft account op en het heeft ook altijd gewerkt. tot plots vanavond ineens alles weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Even wachten..............................ik pak hem even ..............

de eerste account bovenaan is jouw hoofdaccount.
Deze is gewoon gekoppeld.......anders kwam er een kleine waarschuwing eronder
Dat een bepaald account attentie nodig heeft.
Hij kan dan immers niet meer synchroniseren.

Als je even dat account vasthoud dan komt er een tekst venster "synchroniseren".
wat gebeurt er als je dit doet?

En kan je wel in de store komen?

[ Voor 80% gewijzigd door Amadeus1966 op 12-07-2014 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Synchroniseren is het eerste wat ik had geprobeerd (staat ook in de post) en de store is gewoon bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Als dat alles werkt dan is hij gewoon gekoppeld.
Waaruit merk jij op dan dat hij niet meer gekoppeld is?

Pagina: 1 ... 45 46 Laatste