I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Ik ga er vanuit dat Spanje Portugal wel naar huis tikt (zie meer het uitkomen op Spanje-DLD in de finale), maar je weet het niet. C. Ronaldo draaide goed warm tegen NL, dus misschien zet ie die vorm door en weet ie ook tegen Spanje Casillas vaker tegen te komen en te passeren. Ben wel voor Spanje omdat zij totaalvoetbal spelen (al negeren ze steevast Arbeloa) en Portugal toch meer een bij elkaar geraapt aantal individualisten zijn. Maar alleen daarom al zie ik er wel naar uit, want dat gaat een leuk schouwspel opleveren lijkt mij zo. Team vs solo en met een rappe C. Ronaldo in het midden van Portugal gaat Casillas het nog druk krijgen zo waar hoop ik

Verwijderd
Genoeg, maar die zitten op de bank
Het 4-6-0 systeem van del Bosque heeft geen plek voor o.a. Llorente

[ Voor 4% gewijzigd door Vlassie1980 op 25-06-2012 15:00 ]
Is Portugal niet een van de weinige landen die Spanje de afgelopen jaren heeft kunnen verslaan (4-0)?Vlassie1980 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:59:
Spanje gaat Portugal slopen met tikkie-takkie spel. Effectief maar jammer dat het zo saaaaaaaaiiiii is om naar te kijken
Ook al was het een vriendschappelijk duel het toont wel aan dat dit een zeer leuke wedstrijd gaat worden.
Ik hoop dat PT vroeg scoort, dan zal Spanje zijn ware klasse moeten tonen terwijl zonder daarbij in het mes te lopen. Spanje is erg goed maar momenteel ontbreekt een echte afmaker tenzij Torres effectiever gaat worden in de afwerking.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hoop het ten zeerste
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Rotterdam
Van mij mag Spanje door. Snelle rode kaart voor die kwalbak ronaldo.• Wat doet Ronaldo met zijn kapsel bij een verlenging?
Gerard Kolkman
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Torres wie is dat?
Mijn voorspelling is een saaie pot als er niet snel gescoord wordt.
Ik denk dat Spanje met 1-0 wint of Ronaldo moet een goede dag hebben.
Wat dacht je van David Villa. Een van de beste spitsen imo, jammer dat hij geblesseerd is.tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:01:
[...]
Torres wie is dat?![]()
Mijn voorspelling is een saaie pot als er niet snel gescoord wordt.
Ik denk dat Spanje met 1-0 wint of Ronaldo moet een goede dag hebben.

tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:25:
Die spaanse coach snap je toch ook niet... Negredo ipv Torres in de spits

Wacht straks maar af, dat is helemaal geen slechte spits.tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:25:
Die spaanse coach snap je toch ook niet... Negredo ipv Torres in de spits
Ik ben benieuwd, maar tegen die Portugese verdedigers gaat het lastig worden.Miki schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:40:
[...]
Wacht straks maar af, dat is helemaal geen slechte spits.
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 27-06-2012 20:45 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Scheidsrechter is op dit moment op de hand van Spanje imo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Ramos heeft meer oog voor de bal dan de man...Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:26:
het is wel weer typerend portugees voetbal met veel aanstellerij en valse truukjes. maar ramos kan er ook wat van.
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Ben benieuwd waarvoor, Pepe had het al wel gezientweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:32:
Die scheids is lekker bezig zeg... Contrao ook geel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Moet hij aangespeeld worden.tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:40:
Negredo mag er wel uit van mij. Heb hem niet gezien de 1e helft.
Del Bosque blijft opvallend rustig.

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 27-06-2012 21:49 ]
Fabregas kan toch wel goed diep lopen en past beter in het systeem dan Negredo, die overigens behoorlijk goed is.tweaker2010 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:58:
Nee he, Fabregas komt er in. Spanje speelt ook wel erg op safe zo.
[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 27-06-2012 21:59 ]
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Beide ploegen hebben niet echt iemand die ze er in gaat leggen. Die Portugese spits is niet veel soeps, en Spanje heeft geen spits.
De scheidrechter is de zwakste op het veld...
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 27-06-2012 22:03 ]
Ronaldo, had al geel moeten krijgen voor diverse schwalbes.apis29 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:16:
Net een NFL kicker/ rugby speler aanloop ... vandaar dat ze altijd over de lat vliegen

Edit: ik zie dat nFo ook al met volle teugen geniet
[ Voor 14% gewijzigd door Moi_in_actie op 27-06-2012 22:18 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat is toch modern voetbal?Moi_in_actie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:17:
Ben ik de enige die zich wederom mateloos ergert aan die Ronaldo? Hij rent op iemand af, knalt er tegenaan, laat zich vallen en gaat lopen janken om een vrije trap... bleh
Edit: ik zie dat nFo ook al met volle teugen geniet
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ah... dat verklaart waarom ik het eigenlijk nooit kijk
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dr. Strangelove schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:24:
Laat er in vredesnaam eentje scoren, want nog een half uur van deze wanvertoning trek ik niet...
Nog een keer hands en het is een penalty
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 27-06-2012 22:26 ]
Allebei geen kampioen waardig, dan maar hopen op de oosterburen morgen en zondag
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
Gele kaarten geven ook aan dat de Portugezen moeite hebben om het tempo van Spanje bij te houden, dit was ook het geval in de WK 2010 finale. Toen scoorden wij ook redelijk veel kaarten.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:29:
volgens mij heeft iedereen behalve die brave ronaldo nu geel. een rode kaart kan toch bijna niet uitblijven, zeker als er nog verlengd gaat worden.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Verwijderd
nee, als de spanjaarden op het veld liggen dan is er echt iets aan de hand en als de portugezen het doen dan is het altijd toneelspelP. Mekes schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:31:
Of dat de Spanjaarden enorm goed kunnen toneelspelen....
Please no.. die speelden zo slecht de laatste wedstrijd. Geef mij maar Ierland, die verliezen dan wel dik maar heb je wel een leuke wedstrijd met een goede sfeer.Hironshy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:31:
Schop beide teams eruit en laat Engeland naar de finale gaan
Die speelden lekker enerverendHironshy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:31:
Schop beide teams eruit en laat Engeland naar de finale gaan
Jezus wat een kans.. en wat kut afgespeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door Onbekend op 27-06-2012 22:33 ]
Durf toch wel te wedden dat Engeland niet gaat winnen...Onbekend schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:33:
Gezien dit spel, is het vrijwel zeker dat Engeland of Duitsland de finale wint....
Ok, ik zet mijn geld dan op Engeland.Onbekend schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:33:
Gezien dit spel, is het vrijwel zeker dat Engeland of Duitsland de finale wint....
Beide teams spelen helemaal niet zo slecht hoor, verdedigend is het gewoon beter dan aanvallend.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 27-06-2012 22:35 ]
Verwijderd
Waren die wel op het toernooi dan? Dat is toch een minimumvereistejohann3s schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:34:
Dan denk ik toch echt dat Nederland wint!
En nogmaals geel... die heeft vannacht nog wat administratie bij te werken
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Yes! Goed nieuws... het is nu live op Ned 1Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:12:
"Bert van Marwijk stopt als bondscoach"
aldus de ondertitel op de TV.
![]()
![]()

Met5 gele kaarten voor Portugal tegen 3 van Spanje en 24 overtredingen van Portugal tegen 17 van Spanje vind ik niet dat je kan stellen dat de Portugezen moeite hebben met het tempo van Spanje. Zoveel scheelt dat namelijk niet.Appel schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:30:
[...]
Gele kaarten geven ook aan dat de Portugezen moeite hebben om het tempo van Spanje bij te houden, dit was ook het geval in de WK 2010 finale. Toen scoorden wij ook redelijk veel kaarten.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
*knip* trollHerman schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:41:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Cristiano Ronaldo in de competitie dit seizoen geen enkele vrije trap benut heeft. Ook vandaag vlogen ze weer allemaal in de tribune. Is dit gewoon pech of kun je beter een ander die vrije trappen laten nemen?
[ Voor 16% gewijzigd door argro op 27-06-2012 22:52 ]
Nou, dat geloof ik niet. Het zou toch een stunt zijn als Portugal evt na penalty's doorgaat naar de finale.
[ Voor 22% gewijzigd door argro op 27-06-2012 22:52 ]
Pfff, wat een kans voor Iniesta zeg!
[ Voor 25% gewijzigd door tweaker2010 op 27-06-2012 22:54 ]
Mischien werkt het niet meer zo goed met deze ballen, die traptechniek van hem. Die derde, die dichterbij mocht, nam ie al met z'n binnekant ipv z'n trademark ...Herman schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:41:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Cristiano Ronaldo in de competitie dit seizoen geen enkele vrije trap benut heeft. Ook vandaag vlogen ze weer allemaal in de tribune. Is dit gewoon pech of kun je beter een ander die vrije trappen laten nemen?
Kon het me ook niet herinneren nee wanneer z'n laatste vrije trap erin ging.
Had hem in Johannesburg gemist man.
Ben ik het helemaal mee eens.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Via de betrouwbaarste bron ter wereld (twitter) heb ik vernomen dat er twee van de 55 raak waren afgelopen seizoen. Dat is echter niet het ergste: Frank Snoeks die iedere vrije trap weer de spanning zit op te bouwen met kansloze opmerkingen om de bal vervolgens in de tweede ring te zien belanden, dat is pas erg.Herman schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:41:
Gelukkig is er de Beeb.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Aah, kijk! Dan zat ik er naastkenneth schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:56:
[...]
Via de betrouwbaarste bron ter wereld (twitter) heb ik vernomen dat er twee van de 55 raak waren afgelopen seizoen. Dat is echter niet het ergste: Frank Snoeks die iedere vrije trap weer de spanning zit op te bouwen met kansloze opmerkingen om de bal vervolgens in de tweede ring te zien belanden, dat is pas erg.
Gelukkig is er de Beeb.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
oneens. Als Spanje scoort zit de wedstrijd helemaal op slot. Liever een doelpunt voor Porugal, misschien dat Spanje dan een kker gaat voetballen in plaats van breien als een oude vrouw.Moi_in_actie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:55:
Zucht... als die bal er nu was in gegaan, waren we tenminste klaar...
Hallo met Tim