[Kwartfinale] Duitsland - Griekenland

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
vrijdag 22 juni 2012 (20:45)

Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ger.png Duitsland - Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/gre.png Griekenland

Dit topic is bedoeld voor van alles en nog wat gedurende de wedstrijd :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gaat een leuke wedstrijd worden om naar te kijken. Bedoel, Griekenland is toch wel zo'n team waarvan je zoiets hebt: daar moet wel van te winnen zijn. Maar dan toch zie je mooi dat ze Polen/Rusland weerhouden van doorgaan in hun poule. Vind het dus geen doorsnee voetbalteam ala DK/Polen bijv. En ik verwacht wel dat DLD hen zal overklassen, maar tegelijkertijd is het weer wat anders voor die Mannschaft gok ik zo. Dus ik ga voor 3-1. Of gaat Griekenland weer stunten zoals in 2004? :P Lijkt mij haast onmogelijk tegen dit Duitse elftal. Maarja, je weet het nooit helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Duitsland had het gisteren ook best lastig tegen de compact spelende Denen...
Wat dat betreft is het zeker geen tegenstander die de Duitsers 'lekker' ligt; die hebben liever een tegenstander die zelf ook aanvalt en op balbezit speelt en zo meer mogelijkheden voor hen geeft er snel uit te komen.

Verder is te verwachten dat juist tegen duitsland, wat voor veel grieken hét land is dat hen in de 'klem' neemt omtrend de schuldencrisis, de grieken een ontzettende motivatie zullen hebben zich te bewijzen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Duitsland wint volgens mij. Finale: Duitsland-Spanje. Wel proficiat aan Griekenland dat ze zo ver geraakt zijn.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
De Duitsers vinden zelf dat ze beter moet gaan spelen, althans dat is daar de opinie. Ben het daar wel mee eens, ik eis ook Zauberfussball voordat ik ze de titel gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 00:49
Ik hoop op een herhaling van deze klassieke match:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ta1KfRX06kA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik verwacht dat Duitsland dit gaat winnen, Griekenland zal goed moeten verdedigen om Gomez uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 08:51
Ik hoop op een gatenkaas bij Griekenland zodat Duitsland lekker kan combineren voorin. Wordt het tenminste nog een spectaculaire wedstrijd en iets minder boring als gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Jwlb schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:15:
Ik hoop op een gatenkaas bij Griekenland zodat Duitsland lekker kan combineren voorin. Wordt het tenminste nog een spectaculaire wedstrijd en iets minder boring als gisteren.
de tsjechen konden en widlend e tweede helft niet.. en Portugal had nog verdomd veel moeite gaten te vinden, ondanks dat Tsjechie geen adem leek te hebben.

Ik denk dat qua voorwaarden voor een leuke wedstrijd het vanavond ook niet echt goed staat, duitsland speelt ook veel beter tegen een team dat er zélf ook graag uitkomt en ruimte laat op het middenveld...
ik vermoed dat de grieken zullen spelen als de denen en gewoon ook een muur rondom de 16-meter willen optrekken.

Eigenlijk denk ik dat het goed zou zijn als Klose speelt, die is combinerend sterker dan Gomez en zal een veel diepere punt van de aanval mogelijk maken ..
zelf zou ik ook graag zien dat Podolski niet speelt en bv Götze een kans krijgt op die plek ook die is qua combinatievoetbal sterker imho...

ik vermoed echter dat Löw het bij de standaard opstelling van dit toernooi laat en het een moeizame en eenzijdige wedstrijd wordt, de duitsers volop aanvallen maar moeite zullen hebben door de griekse muur heen te dringen .

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:35
Ben voor de Duitsers, je moet er niet aan denken dat de Grieken het Ek winnen met dit soort "chelsea maar dan slechter" voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19
Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:28:
Ben voor de Duitsers, je moet er niet aan denken dat de Grieken het Ek winnen met dit soort "chelsea maar dan slechter" voetbal.
Griekenland speelt inderdaad betonvoetbal.

Duitsland zal het moeilijk gaan krijgen om er doorheen te breken, maar ik verwacht wel dat de Duitsers winnen.
1-0 fur die Mannschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:28:
Tja, heb dit toernooi nog geen wedstrijd gezien die ik eigenlijk de moeite van het kijken waard vond, het is allemaal bar slecht wat ik tot nu toe gezien heb. Blijkbaar is de norm geworden om 9 verdedigers op te stellen en maar hopen op je 1/2 sterspeler(s). Dus ook de Duitsers voldoen bij mij aan die norm. Gaat leuk worden met de uitbreiding naar 24 landen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:19:
[...]

Tja, heb dit toernooi nog geen wedstrijd gezien die ik eigenlijk de moeite van het kijken waard vond, het is allemaal bar slecht wat ik tot nu toe gezien heb. Blijkbaar is de norm geworden om 9 verdedigers op te stellen en maar hopen op je 1/2 sterspeler(s). Dus ook de Duitsers voldoen bij mij aan die norm. Gaat leuk worden met de uitbreiding naar 24 landen.
De meest aantrekkelijk wedstrijd tot nu toe vond ik wel Oekraine - Zweden, maar verder is het inderdaad de trend om veel te verdedigen. Ploegen durven veel minder op de aanval te spelen als vroegah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

RM-rf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:24:
[...]

Eigenlijk denk ik dat het goed zou zijn als Klose speelt, die is combinerend sterker dan Gomez en zal een veel diepere punt van de aanval mogelijk maken ..
zelf zou ik ook graag zien dat Podolski niet speelt en bv Götze een kans krijgt op die plek ook die is qua combinatievoetbal sterker imho...

ik vermoed echter dat Löw het bij de standaard opstelling van dit toernooi laat
dat laatste had ik dus fout, althans volgens BILD... eigenlijk juist precies wat ikzelf graag zou zien: Klose in de spits en zowel Müller als Podoslki eruit en de jongelingen Marco Reus en André Schürle erin.

Hopen dat het ook zo werkt en dat die jongelingen een beetje extra Schwung brengen en zich willen bewijzen..
waar Müller en Podolski me tot nu toe niet echt bekoren, beiden niet in topvorm lijken.

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Reus en Schürlle zijn leuke talenten, maar komen nu nog tekort. Gomez scoort aan de lopende band, dus waarom zou je hem eruit halen?

[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 22-06-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dat begrijp ik dus ook niet. Gomez heeft een super seizoen gehad, zit volledig in "the zone", meteen naar het EK en dat gevoel meegenomen. Dan zit hij ineens op de bank, kijken hoe hij dat verwerkt. Kan wel eens verkeerd uitpakken.

Aan de andere kant, Löw is geen idioot, die zal een plannetje hebben

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

tweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:05:
Reus en Schürlle zijn leuke talenten, maar komen nu nog tekort. Gomez scoort aan de lopende band, dus waarom zou je hem eruit halen?
omdat hij verder niet meevoetbalt...

zoals dat cijfertje dat hij 10 balcontacten tegen nederland had en de bal zo'n 22 seconden in bezit en toch tweemaal scoorde is heel leuk, maar ook een bewijs dat hij dus eigenlijk erg 'afwachtend' speelde en weinig meedeed.
(de eerste wedstrijd tegen Portugal stond Gomez ook op het punt gewisseld te worden, vermoedelijk met een fluitconcert, tot hij kort voor die wissel een op gelukkige wijze van richting veranderde voorzet erin prikte)

dat kun je ofwel doen tegen erg slechte en lakse verdedigers of tegen teams die zélf actief proberen mee te voetballen en zelf opbouwen en dus ook meer ruimte weggeven (zoals tegen nederland), maar dàt gaan de grieken niet doen, die zullen proberen alle ruimtes dicht te maken en de verdedigers hebben ook maar één taak en dat is Gomez niet uit hun zicht laten... waar bv de nederlandse verdedigers vaak ook een opbouwende rol hebben

Gomez is qua combinaties en assists een nogo, kan niet goed combineren en een goede bal afleggen doet hij ook niet vaak (bij Bayern had Gomez afgelopen seizoen in totaal 2 assists)... daarin is Klose duidelijk beter.
kans is wel groot dat als het niet lekker draait, Gomez er later alsnog in kan komen, wat dat betreft heeft Löw gewoon de luxe van twee topspitsen (én het voordeel en de slimheid dat als 'voordeel' ook uit te buiten en niet de teamstemming kapot te maken door bedie geen speeltijd te geven of eentje te laten verpieteren op de bank)

[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RM-rf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:33:
[...]
omdat hij verder niet meevoetbalt...

zoals dat cijfertje dat hij 10 balcontacten tegen nederland had en de bal zo'n 22 seconden in bezit en toch tweemaal scoorde is heel leuk, maar ook een bewijs dat hij dus eigenlijk erg 'afwachtend' speelde en weinig meedeed.
(de eerste wedstrijd tegen Portugal stond Gomez ook op het punt gewisseld te worden, vermoedelijk met een fluitconcert, tot hij kort voor die wissel een op gelukkige wijze van richting veranderde voorzet erin prikte)
Gomez is een spits die scoort op de momenten dat het moet en dan nog is het niet goed genoeg...
Jammer dat Low niet gewoon de basis laat staan. Klose is niet fit genoeg om een hele wedstrijd te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 10:49

Fiber

Beaches are for storming.

Toch zou het wel grappig zijn als de Grieken van de Duitsers zouden winnen. In Chelsea style... :Y

offtopic:
Kunnen we geen petitie starten dat dat vervelende statistiek mannetje bij de NOS weg moet...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat gaat niet gebeuren denk ik. Duitsland start sterk... doelpunt afgekeurd wegens buitenspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Hij is inderdaad alles behalve goed op beeld. En omdat het in Polen en Oekraine is moet het ook een oost europaan zijn. Die eis leek belangrijker dan kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo hé, ze gaan lekker voortvarend van start die Oosterburen van ons :D Alleen stom dat ie ene aanvaller hem niet liggen, want dan was het gewoon een geldend doelpunt geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Ik heb net voor de wedstrijd mijn uitslag aangepast van 3 naar 4-0, dat gaat wel goedkomen als ik de eerste 5 minuten zo bekijk :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb hem juist omlaag geschroefd, mede omdat grote scores uitblijven dit EK. Dus ik heb hem van 3-0 naar 2-0 gezet.. maar ik vrees ervoor. Zeker omdat dit al binnen 5 minuten zich voordeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
Goh, bij Spanje was dit geen buitenspel... Apart dat de scheids die twee handsballen heeft gemist bij NL-DEN hier weer mag fluiten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

waar kan je deze wedstrijd streaming kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
nos.nl/ek2012 ofzo was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:51

Bever!

3

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Volgende keer even zoeken: EK2012: Hoe te bekijken

en nu weer on-topic, ik heb de laatste paar berichten verwijderd :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:48

Onbekend

...

Ligt het nu aan mij of is dat veld zo slecht van kwaliteit?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Onbekend schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:05:
Ligt het nu aan mij of is dat veld zo slecht van kwaliteit?
Volgens de ITV commentatoren regent het al de laatste 48u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat was het veld van gisteren ook. Mooie stadions hebben prioriteit boven een goede grasmat denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Hoe slechter het veld, hoe beter voor de Grieken, die het nog aardig volhouden trouwens... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat wil je met 8 Grieken + 1 Griekse keeper in de 16 daarnet :+ Genoeg blauw op straat, eh veld :P En Özil knalt hem tegen de Griekse keeper aan :X

[ Voor 41% gewijzigd door Joosie200 op 22-06-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jemug.. .man man man.. wat een kans kansen.. pfff

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Die keeper staat er ook niet voor niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Griekenland is helemaal nergens. Campingelftal. Enige wapenfeit is storen met tijdrekken en overtredingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
De Grieken zullen wel denken: gelukkig hebben we de keeper en de paal/lat nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:37
Het zou wel mooi zijn als die Grieken heel sneaky met 1 - 0 winnen ( op z'n Duits).

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Fiber schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:07:
Hoe slechter het veld, hoe beter voor de Grieken, die het nog aardig volhouden trouwens... :)
Lijkt wel wat op 't EK Plaggenschieten als je 't mij vraagt :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Megapaul schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:10:
Het zou wel mooi zijn als die Grieken heel sneaky met 1 - 0 winnen ( op z'n Duits).
Italiaans bedoel je denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En de volgende kans deed zich aan.. echt joh: ik voel een NL-DEN aankomen.. hoeveel kansen heb je nodig :F

edit: daar komen ze goed weg, met dank aan Neuer :o Schwein is btw niet fit met zulke passes!

[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 22-06-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Totaal geen blauw op straat...
* Fiber trekt het niet meer en verhuist naar de Belg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Griekenland speelt betonvoetbal, maar ze houden opzichte aardig stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

DinX

Motormuis

Deutsche Gründlichkeit ... niet echt ...

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Fiber schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:18:
[...]

* Fiber trekt het niet meer en verhuist naar de Belg...
Ik ben over naar de Duitser.. 611 voor de liefhebbers :P

Edit: Die keeper heeft geen bal klem joh

Edit 2: @hieronder, maar de beeldkwaliteit ook minder :P Geen HD

[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Op de ZDF is het publiek ook veel beter te horen, aardige kans zojuist

Tor!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-06-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
TOR! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
:D :D :D

Alle Duitsers zijn homo's la la la lalalala la :+

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lahm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Mooi ingeschoten ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1-0 mooi schot van Lahm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nou hebben ze nog ruim de tijd om een tweede er in te prikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:26:
Nou hebben ze nog ruim de tijd om een tweede er in te prikken >:)
Als ze er nog 1 maken, dan zullen die Grieken moeten komen, en dan wordt het open huis >:) en maken ze er nog twee bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Bij mijn provider (XMS) is ZDF op kanaal 392 te vinden... en dat is ZDF-HD :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

DynaMikeY schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:27:
Bij mijn provider (XMS) is ZDF op kanaal 392 te vinden... en dat is ZDF-HD :)
Hmm.. ik heb dat niet volgens mij, ik heb Ziggo
edit: nope, dat heb ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mooie Fraulein net in beeld trouwens O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik vind op dit EK de combinatie van snelle HD camera's en extreme slowmo replays wel ultiem :o

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou onze oosterburen in de gaten denk dat ze een goede kans op de titel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Duidelijk.. Griekenland trekt zich terug op eigen helft en loert op een mogelijke counter. Duitsland mag dichtbij de 16 komen zo vaak als ze maar willen. De Grieken proberen ze tegen te houden, maar de tackles gaan naast, waardoor menig Duitser zo door kan. Kortom: het is voor die Mannschaft vrij schieten, al zou ik het geniaal vinden als de Grieken met mazzel 1-1 scoren. Dan moeten de Duitsers wel op zijn Duits het afmaken in de laatste minuut :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Hoeveel staat het momenteel?

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Volgens mij is deze wedstrijd al beslist in voordeel van Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 23:17
1-0 voor duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
1-0 voor duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die Samaras mag er wel vanaf van mij... wat een brute tackles zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
St@m schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:27:
[...]

Als ze er nog 1 maken, dan zullen die Grieken moeten komen, en dan wordt het open huis >:) en maken ze er nog twee bij.
Die Grieken zijn niks, ze moeten nu al eruit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Duidelijk dat Rusland door moest ipv Griekenland. Griekenland speelt als amateurs, totaal geen techniek/skills whasoever :/

Zwaar verdiend als Duitsland wint, zelfs met 4-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Joosie200 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:28:
Mooie Fraulein net in beeld trouwens O+
Frau Angela...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
uh Neeeeuuuuuuuh!
Hij bedoelt waarschijnlijk het meisjes met blond haar bruine ogen en duitsevlagetje op der want en iets wat eruitzag als een lippiercing bij haar voortanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vlassie1980 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Die Grieken zijn niks, ze moeten nu al eruit komen
Oneens, die hopen op een zondagsschot voor de 1-1, pas bij 2-0 gaan ze voetballen.. denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
_O- Nee :/
maarten12100 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:
[...]

uh Neeeeuuuuuuuh!
Hij bedoelt waarschijnlijk het meisjes met blond haar bruine ogen en duitsevlagetje op der want en iets wat eruitzag als een lippiercing bij haar voortanden
En zo'n hoed op. Was een piercingloze Fraulein btw (ik zoek later de foto wel op :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de duitsers spelen weer ouderwetsch duitsch horizontaal voetbal. schwalbe is niet voor niets een duitse expressie ;)

maar ik vind het wel jammer, het EK wordt zo saai met al die voorspelbare teams in de (semi)finales. had een underdog als griekenland/ierland/polen graag in de finale zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat spelen de Duitsers toch slordig.. tis dat ze Griekenland tegenover zich hebben, anders wordt dit echt wel genadeloos afgestraft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik snap nog steeds niet dat heel die aanval van die Duitsers op zn kop moest. Zoveel creeeren ze nu ook niet. Waar blijft Gomez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:
de duitsers spelen weer ouderwetsch duitsch horizontaal voetbal. schwalbe is niet voor niets een duitse expressie ;)

maar ik vind het wel jammer, het EK wordt zo saai met al die voorspelbare teams in de (semi)finales. had een underdog als griekenland/ierland/polen graag in de finale zien staan.
Griekenland speelt sprankelend voetbal wilde je zeggen? En ik heb nog geen schwalbe gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg niks over het griekse spel. ik heb het alleen maar over het duitse voetbal. hoezo, vind je de duitsers goed spelen dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Welja :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Samaras!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 08:51
Afgestraft..

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JAHOOOOOOOOOOOOOOOR |Hij zit 1-1 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaah YES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

_O- Arme vertwijfelde niet al te best spelende Duitsers :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik heb 2-1 voor Duitsland voorspelt, dus voorlopig zit ik goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

LOOOOOOOOLLLLL :D :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Schlemielen, dass sind die Deutschers! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
Moeten ze die Boateng maar niet opstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Omg niet te geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goal van iemand die niet meer in het veld had mogen staan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Fck yeah. *O* *O* oOo d:)b *O*

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Gomez please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom wachtte Neuer zo lang? Dit wordt nog spannend zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shade die grieken hebben een doelpunte.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:04 . Reden: Laten we het gezellig houden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
tweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:01:
Waarom wachtte Neuer zo lang? Dit wordt nog spannend zo!
Anders kon hij zelf schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

volgens mij ging Samaras vol bij die verdediger aan zn shirt hangen... de herhalingen beginnen net te laat

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 22-06-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
Philflow schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:
volgens mij ging Samaras vol bij die verdediger aan zn shirt hangen...
Neh tis Boateng die is gewoon hopeloos slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

etnerdnl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Neh tis Boateng die is gewoon hopeloos slecht..
Let maar op, ik verzin dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Haha die coach van de Grieken... een gezicht dat op onweer staat terwijl ze net gescoord hebben
Pagina: 1 2 Laatste