I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat dat betreft is het zeker geen tegenstander die de Duitsers 'lekker' ligt; die hebben liever een tegenstander die zelf ook aanvalt en op balbezit speelt en zo meer mogelijkheden voor hen geeft er snel uit te komen.
Verder is te verwachten dat juist tegen duitsland, wat voor veel grieken hét land is dat hen in de 'klem' neemt omtrend de schuldencrisis, de grieken een ontzettende motivatie zullen hebben zich te bewijzen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ta1KfRX06kA]
de tsjechen konden en widlend e tweede helft niet.. en Portugal had nog verdomd veel moeite gaten te vinden, ondanks dat Tsjechie geen adem leek te hebben.Jwlb schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:15:
Ik hoop op een gatenkaas bij Griekenland zodat Duitsland lekker kan combineren voorin. Wordt het tenminste nog een spectaculaire wedstrijd en iets minder boring als gisteren.
Ik denk dat qua voorwaarden voor een leuke wedstrijd het vanavond ook niet echt goed staat, duitsland speelt ook veel beter tegen een team dat er zélf ook graag uitkomt en ruimte laat op het middenveld...
ik vermoed dat de grieken zullen spelen als de denen en gewoon ook een muur rondom de 16-meter willen optrekken.
Eigenlijk denk ik dat het goed zou zijn als Klose speelt, die is combinerend sterker dan Gomez en zal een veel diepere punt van de aanval mogelijk maken ..
zelf zou ik ook graag zien dat Podolski niet speelt en bv Götze een kans krijgt op die plek ook die is qua combinatievoetbal sterker imho...
ik vermoed echter dat Löw het bij de standaard opstelling van dit toernooi laat en het een moeizame en eenzijdige wedstrijd wordt, de duitsers volop aanvallen maar moeite zullen hebben door de griekse muur heen te dringen .
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Griekenland speelt inderdaad betonvoetbal.Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:28:
Ben voor de Duitsers, je moet er niet aan denken dat de Grieken het Ek winnen met dit soort "chelsea maar dan slechter" voetbal.
Duitsland zal het moeilijk gaan krijgen om er doorheen te breken, maar ik verwacht wel dat de Duitsers winnen.
1-0 fur die Mannschaft.
Tja, heb dit toernooi nog geen wedstrijd gezien die ik eigenlijk de moeite van het kijken waard vond, het is allemaal bar slecht wat ik tot nu toe gezien heb. Blijkbaar is de norm geworden om 9 verdedigers op te stellen en maar hopen op je 1/2 sterspeler(s). Dus ook de Duitsers voldoen bij mij aan die norm. Gaat leuk worden met de uitbreiding naar 24 landen.Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:28:
Ben voor de Duitsers, je moet er niet aan denken dat de Grieken het Ek winnen met dit soort "chelsea maar dan slechter" voetbal.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De meest aantrekkelijk wedstrijd tot nu toe vond ik wel Oekraine - Zweden, maar verder is het inderdaad de trend om veel te verdedigen. Ploegen durven veel minder op de aanval te spelen als vroegah...MeNTaL_TO schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:19:
[...]
Tja, heb dit toernooi nog geen wedstrijd gezien die ik eigenlijk de moeite van het kijken waard vond, het is allemaal bar slecht wat ik tot nu toe gezien heb. Blijkbaar is de norm geworden om 9 verdedigers op te stellen en maar hopen op je 1/2 sterspeler(s). Dus ook de Duitsers voldoen bij mij aan die norm. Gaat leuk worden met de uitbreiding naar 24 landen.
dat laatste had ik dus fout, althans volgens BILD... eigenlijk juist precies wat ikzelf graag zou zien: Klose in de spits en zowel Müller als Podoslki eruit en de jongelingen Marco Reus en André Schürle erin.RM-rf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:24:
[...]
Eigenlijk denk ik dat het goed zou zijn als Klose speelt, die is combinerend sterker dan Gomez en zal een veel diepere punt van de aanval mogelijk maken ..
zelf zou ik ook graag zien dat Podolski niet speelt en bv Götze een kans krijgt op die plek ook die is qua combinatievoetbal sterker imho...
ik vermoed echter dat Löw het bij de standaard opstelling van dit toernooi laat
Hopen dat het ook zo werkt en dat die jongelingen een beetje extra Schwung brengen en zich willen bewijzen..
waar Müller en Podolski me tot nu toe niet echt bekoren, beiden niet in topvorm lijken.
[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2012 15:54 ]
[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 22-06-2012 16:06 ]
Aan de andere kant, Löw is geen idioot, die zal een plannetje hebben
Do what you love, do it often
omdat hij verder niet meevoetbalt...tweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:05:
Reus en Schürlle zijn leuke talenten, maar komen nu nog tekort. Gomez scoort aan de lopende band, dus waarom zou je hem eruit halen?
zoals dat cijfertje dat hij 10 balcontacten tegen nederland had en de bal zo'n 22 seconden in bezit en toch tweemaal scoorde is heel leuk, maar ook een bewijs dat hij dus eigenlijk erg 'afwachtend' speelde en weinig meedeed.
(de eerste wedstrijd tegen Portugal stond Gomez ook op het punt gewisseld te worden, vermoedelijk met een fluitconcert, tot hij kort voor die wissel een op gelukkige wijze van richting veranderde voorzet erin prikte)
dat kun je ofwel doen tegen erg slechte en lakse verdedigers of tegen teams die zélf actief proberen mee te voetballen en zelf opbouwen en dus ook meer ruimte weggeven (zoals tegen nederland), maar dàt gaan de grieken niet doen, die zullen proberen alle ruimtes dicht te maken en de verdedigers hebben ook maar één taak en dat is Gomez niet uit hun zicht laten... waar bv de nederlandse verdedigers vaak ook een opbouwende rol hebben
Gomez is qua combinaties en assists een nogo, kan niet goed combineren en een goede bal afleggen doet hij ook niet vaak (bij Bayern had Gomez afgelopen seizoen in totaal 2 assists)... daarin is Klose duidelijk beter.
kans is wel groot dat als het niet lekker draait, Gomez er later alsnog in kan komen, wat dat betreft heeft Löw gewoon de luxe van twee topspitsen (én het voordeel en de slimheid dat als 'voordeel' ook uit te buiten en niet de teamstemming kapot te maken door bedie geen speeltijd te geven of eentje te laten verpieteren op de bank)
[ Voor 7% gewijzigd door RM-rf op 22-06-2012 17:35 ]
Gomez is een spits die scoort op de momenten dat het moet en dan nog is het niet goed genoeg...RM-rf schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:33:
[...]
omdat hij verder niet meevoetbalt...
zoals dat cijfertje dat hij 10 balcontacten tegen nederland had en de bal zo'n 22 seconden in bezit en toch tweemaal scoorde is heel leuk, maar ook een bewijs dat hij dus eigenlijk erg 'afwachtend' speelde en weinig meedeed.
(de eerste wedstrijd tegen Portugal stond Gomez ook op het punt gewisseld te worden, vermoedelijk met een fluitconcert, tot hij kort voor die wissel een op gelukkige wijze van richting veranderde voorzet erin prikte)
Jammer dat Low niet gewoon de basis laat staan. Klose is niet fit genoeg om een hele wedstrijd te voetballen.

Kunnen we geen petitie starten dat dat vervelende statistiek mannetje bij de NOS weg moet...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
en nu weer on-topic, ik heb de laatste paar berichten verwijderd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Volgens de ITV commentatoren regent het al de laatste 48u?Onbekend schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:05:
Ligt het nu aan mij of is dat veld zo slecht van kwaliteit?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

[ Voor 41% gewijzigd door Joosie200 op 22-06-2012 21:09 ]
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:10 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Lijkt wel wat op 't EK Plaggenschieten als je 't mij vraagtFiber schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:07:
Hoe slechter het veld, hoe beter voor de Grieken, die het nog aardig volhouden trouwens...
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Italiaans bedoel je denk ik?Megapaul schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:10:
Het zou wel mooi zijn als die Grieken heel sneaky met 1 - 0 winnen ( op z'n Duits).

edit: daar komen ze goed weg, met dank aan Neuer
[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 22-06-2012 21:14 ]
* Fiber trekt het niet meer en verhuist naar de Belg...Totaal geen blauw op straat...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik ben over naar de Duitser.. 611 voor de liefhebbersFiber schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:18:
[...]
* Fiber trekt het niet meer en verhuist naar de Belg...
Edit: Die keeper heeft geen bal klem joh
Edit 2: @hieronder, maar de beeldkwaliteit ook minder
[ Voor 18% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:23 ]
Tor!!!!
[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-06-2012 21:25 ]
Alle Duitsers zijn homo's la la la lalalala la
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:25 ]
Als ze er nog 1 maken, dan zullen die Grieken moeten komen, en dan wordt het open huisJoosie200 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:26:
Nou hebben ze nog ruim de tijd om een tweede er in te prikken
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Hmm.. ik heb dat niet volgens mij, ik heb ZiggoDynaMikeY schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:27:
Bij mijn provider (XMS) is ZDF op kanaal 392 te vinden... en dat is ZDF-HD
edit: nope, dat heb ik niet.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 21:28 ]
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
1-0 voor duitslandelectrom schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:37:
Hoeveel staat het momenteel?
Die Grieken zijn niks, ze moeten nu al eruit komenSt@m schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:27:
[...]
Als ze er nog 1 maken, dan zullen die Grieken moeten komen, en dan wordt het open huisen maken ze er nog twee bij.

Zwaar verdiend als Duitsland wint, zelfs met 4-0.
Frau Angela...?

uh Neeeeuuuuuuuh!
Hij bedoelt waarschijnlijk het meisjes met blond haar bruine ogen en duitsevlagetje op der want en iets wat eruitzag als een lippiercing bij haar voortanden
Oneens, die hopen op een zondagsschot voor de 1-1, pas bij 2-0 gaan ze voetballen.. denk ikVlassie1980 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:43:
[...]
Die Grieken zijn niks, ze moeten nu al eruit komen

En zo'n hoed op. Was een piercingloze Fraulein btw (ik zoek later de foto wel opmaarten12100 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:49:
[...]
uh Neeeeuuuuuuuh!
Hij bedoelt waarschijnlijk het meisjes met blond haar bruine ogen en duitsevlagetje op der want en iets wat eruitzag als een lippiercing bij haar voortanden
Verwijderd
maar ik vind het wel jammer, het EK wordt zo saai met al die voorspelbare teams in de (semi)finales. had een underdog als griekenland/ierland/polen graag in de finale zien staan.

Griekenland speelt sprankelend voetbal wilde je zeggen? En ik heb nog geen schwalbe gezien..Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:
de duitsers spelen weer ouderwetsch duitsch horizontaal voetbal. schwalbe is niet voor niets een duitse expressie
maar ik vind het wel jammer, het EK wordt zo saai met al die voorspelbare teams in de (semi)finales. had een underdog als griekenland/ierland/polen graag in de finale zien staan.
Verwijderd
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:04 . Reden: Laten we het gezellig houden ]
Anders kon hij zelf schietentweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:01:
Waarom wachtte Neuer zo lang? Dit wordt nog spannend zo!
[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 22-06-2012 22:03 ]
Neh tis Boateng die is gewoon hopeloos slecht..Philflow schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:
volgens mij ging Samaras vol bij die verdediger aan zn shirt hangen...
Let maar op, ik verzin dit niet.etnerdnl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Neh tis Boateng die is gewoon hopeloos slecht..