EK2012: Hoe te bekijken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29
De belangrijkste wedstrijden zullen bij de NOS uitgezonden worden, maar een TV is niet voor iedere Nederlander een optie om dingen te bekijken. Nou zijn er wel vage sites die voetbalwedstrijden (met Duits commentaar!) streamen, maar ik ben benieuwd wat me de beste manier zou zijn waar zowel de verspreiders als de FIFA blij mee zouden zijn.

Mij lijkt een betaalde stream met het systeem wat Eredivisie Live (een paar euro betalen per iDeal en dan voor 1 wedstrijd toegang tot de stream, of voor een hoger bedrag het hele EK) wel een mooi plan, hoewel ik het natuurlijk nóg liever gratis zie.

Wat zijn jullie meningen hierover?

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, je zult dan toch afhankelijk zijn van wat de rechtenhouders aanbieden, en dat zal beperkt zijn. Men mag geen streams aanbieden aan mensen in het buitenland, dus je bent echt van Nederlandse bronnen afhankelijk, dwz NOS en EL.

Voor de hand liggend maar toch voor alle zekerheid aan allen: hier geen (illegale) streams e.d. bespreken, als je het niet zeker weet dat het legaal is, ga dan geen link plakken :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 11-05-2012 02:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
WK 2010 had de NOS gewoon goede legale en gratis (!) streams. Live bekijken of later indien gemist als ik het me goed herinner. Hoop dat ze die voor het EK ook hebben :)

edit: Sterker nog, je kan nu nog steeds alle WK 2010 wedstrijden terugkijken... Mocht je ze hebben gemist :+
http://nos.nl/wk2010/gemist/
http://nos.nl/wk2010/live/ (destijds livestream)

[ Voor 65% gewijzigd door KngfCnns op 11-05-2012 02:57 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:55

Zewatanejo

Fine Thanks!

Binnen Nederland zullen er volgens mij wel streams zijn via de NOS. Ik woon in Nieuw-Zeeland en daar is het al wat moeilijker. Sky sport zal het hier wel uitzenden, maar dat betekend dat ik een jaarabonnement moet gaan afsluiten a $100 per maand, waar ik dan waarschijnlijk maar een maand of twee (EK en de TdF) gebruik van maak. Ik zoek dus eigenlijk een alternatief, het liefst legaal. Iemand bekend met legale opties om te streamen in het buitenland?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 02:40:
WK 2010 had de NOS gewoon goede legale en gratis (!) streams. Live bekijken of later indien gemist als ik het me goed herinner. Hoop dat ze die voor het EK ook hebben :)

edit: Sterker nog, je kan nu nog steeds alle WK 2010 wedstrijden terugkijken... Mocht je ze hebben gemist :+
http://nos.nl/wk2010/gemist/
http://nos.nl/wk2010/live/ (destijds livestream)
Die streams zaten alleen binnen no time vol, dus als je pech had kon je het shaken.
We hebben hier op de zaak de WK wedstrijden Nederland - Denemarken en Nederland - Slowakije bekeken want die werden om 16:00 gespeeld.

Gewoon met de beamer en USB kaartje met tv-tuner. Dat werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Misschien iets voor een andere topic hoor maar een site met een goede gratis live stream? Voor het WK had ik een hele mooie maar die ben ik kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

fotografie999 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:48:
Misschien iets voor een andere topic hoor maar een site met een goede gratis live stream? Voor het WK had ik een hele mooie maar die ben ik kwijt...
Als ik me niet vergis heeft NOS pas geleden aangekondigd dat ze de EK wedstrijden live gaan uitzenden. Dit gebeurt via de nieuwe NOS iPhone app (geen idee of er ook een Android app is).

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zal de stream ook beschikbaar zijn via de NOS website (vergeet niet dat je via een stream altijd vijftien seconden á één minuut achter zult lopen).

Andere mogelijkheden: sommige aanbieders, zoals KPN, bieden ook TV kijken aan via laptop, tablet en soms telefoon. Je kan daar ook nog naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:25
Wat ik een grote faal vind is dat SBS 6 überhaupt geen samenvattingen online zet van de gespeelde wedstrijden. Dat doet NOS toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14
Robkazoe schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:00:
Wat ik een grote faal vind is dat SBS 6 überhaupt geen samenvattingen online zet van de gespeelde wedstrijden. Dat doet NOS toch een stuk beter.
ftfy :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjkester
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:45
Zewatanejo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:43:
Binnen Nederland zullen er volgens mij wel streams zijn via de NOS. Ik woon in Nieuw-Zeeland en daar is het al wat moeilijker. Sky sport zal het hier wel uitzenden, maar dat betekend dat ik een jaarabonnement moet gaan afsluiten a $100 per maand, waar ik dan waarschijnlijk maar een maand of twee (EK en de TdF) gebruik van maak. Ik zoek dus eigenlijk een alternatief, het liefst legaal. Iemand bekend met legale opties om te streamen in het buitenland?
Je kunt natuurlijk altijd verbinden via een proxy in Nederland. Als je dus een kennis hebt in NL kun je vragen of die tijdens de wedstrijden z'n PC aanzet met daarop een proxy geïnstalleerd. Of je kunt een VPS huren en daar een proxy op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

jjkester schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:37:
[...]

Je kunt natuurlijk altijd verbinden via een proxy in Nederland. Als je dus een kennis hebt in NL kun je vragen of die tijdens de wedstrijden z'n PC aanzet met daarop een proxy geïnstalleerd. Of je kunt een VPS huren en daar een proxy op zetten.
Thanks, ik heb een VPN server in Nederland, dus dat is geen probleem, maar wist niet dat het toegestaan is om die oplossing op GoT te te bespreken.
Nu maar hopen dat de NOS stream niet vol is en dat ik uberhaupt nog wat te zien krijg.
Ik heb overigens het idee dat op de een of andere manier mijn verbinding afgeknepen wordt als ik via mijn VPN internet. Is dat eigenlijk mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

*knip*

Dit soort links zijn dus NIET de bedoeling.

[ Voor 110% gewijzigd door gambieter op 29-05-2012 11:28 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zewatanejo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:41:
Thanks, ik heb een VPN server in Nederland, dus dat is geen probleem, maar wist niet dat het toegestaan is om die oplossing op GoT te te bespreken.
Nu maar hopen dat de NOS stream niet vol is en dat ik uberhaupt nog wat te zien krijg.
Ik heb overigens het idee dat op de een of andere manier mijn verbinding afgeknepen wordt als ik via mijn VPN internet. Is dat eigenlijk mogelijk?
Een VPN is niet illegaal, een proxy ook niet (hoogstens het gebruik). De details van de VPN zijn hier echter off-topic, dus vragen over de technische oplossing zullen elders moeten, bijvoorbeeld in Netwerken. Hier dus svp niet verder gaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
VPN is zeker een optie. Houdt er wel rekening mee dat met het WK de streams zo snel vol zaten omdat de wedstrijden toen onder werktijd werken gespeeld, nu worden ze na werktijden gespeeld en neem ik aan dat ze wat minder druk zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14:15
Zooitje films downloaden en die bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Laatst zond SBS6 een oefenwedstrijd van NL uit. Op de website kon ik gewoon de livestream bekijken (heb geen tv). Dus dit EK... komt het nou van de NOS of van SBS6?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:50

ralpje

Deugpopje

Oefenwedstrijden zitten bij SBS6, maar NOS heeft de rechten voor het EK.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:43
F
Vlassie1980 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:51:
[...]

Die streams zaten alleen binnen no time vol, dus als je pech had kon je het shaken.
De NOS (of eigenlijk de NPO) heeft een nieuwe streamingplatform in test. M.n. gericht op EK en OS. Streams vol zou een stuk minder moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

vorig WK zond www.eurovisionsports.tv de wedstrijden live streaming uit, zonder commentaar, iirc door heel europa, weet niet of ze iets van rechten voor het ek hebben

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:09
Op welke zender worden de wedstrijden van Nederland straks uitgezonden dan? Mijn Nederland 3 doet het namelijk niet :(

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreeman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-09 18:34
Nederland 1 meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Nederland 1,2 en 3 zitten overal in NL gratis op de kabel en ook in de lucht via digitenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wilde met een vriend "even" naar een Nederlandse wedstrijd in de Oekranie. Kom ik terecht bij www.footballevents.nl waar je kaarten kan kopen. Staat er bij:
Wij willen u erop wijzen dat bij de oorspronkelijke verkoop van deze tickets door de organisator van het evenement algemene verkoopvoorwaarden van toepassing kunnen zijn verklaard op grond waarvan de organisator het doorverkopen van deze tickets verbiedt. Als gevolg daarvan kan de organisator deze tickets annuleren en kan u de toegang tot het evenement worden geweigerd. Weigering gebeurt slechts zelden. Wanneer deze tickets worden geannuleerd en u daardoor de toegang tot een evenement wordt ontzegd krijgt u van ons (met inachtneming van de garantievoorwaarden) ter plekke een ander ticket om alsnog toegang te verkrijgen of u krijgt het volledige orderbedrag retour.
Ja, dat is een lekkere basis om voor 1000,- pp erheen te vliegen :+ TV lijkt me de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
Ga het kijken op mijn HD-tv, met dit verschil (met '10) dat ik nu een HD-abootje heb, dus extra genieten, van vnl. de Belg denk ik, NL is mij wat te gehypt met "Tom wat is het laatste nieuws?" Tevens heeft de Belg meestal een leuk studiootje met mini-tribunes voor de supporters van de 2 landen. En de BBC is ook klasse qua commentaar. En de Duitser is vaak vlijmscherp met analyses.

ps. de Duitser zendt komende week voordat het Ek begint, in de nacht geen oude Ek-wedstrijden uit. Vreemd, dat was traditie bij onze Oosterburen, misschien omdat ze al 16 jaar geen titel meer wonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:05

PauseBreak

derp!

Zewatanejo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 02:43:
Is voor jou een satelliet ontvanger op je huis schroeven geen optie dan? Het EK zal vast ook wel worden uitgezonden op de zenders die je gratis kunt ontvangen via diezelfde satelliet :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik woon nog maar een paar maanden op mijn huidige locatie. In september verhuis ik naar het zuider eiland, waar ik ook maar weer een maand of drie blijf. Niet echt de moeite waard imo om daarvoor een sattelite dish te kopen. Was anders inderdaad een optie geweest. Ik denk dat het wel gaat lukken via streaming en zo niet, dan niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Damn, om Maxima te parafraseren: ieke ben een beetje dom geweest. Heb mijn terugvlucht vanuit Nederland op zondagavond 1 juli gepland, yep, tijdens de finale. En van te voren onderweg naar Schiphol. Als Oranje de finale haalt, dan betekent dat of de reis veranderen (duur) of de finale missen, of via een stream proberen (waarschijnlijk kansloos). Bah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
gambieter schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 02:22:
Damn, om Maxima te parafraseren: ieke ben een beetje dom geweest. Heb mijn terugvlucht vanuit Nederland op zondagavond 1 juli gepland, yep, tijdens de finale. En van te voren onderweg naar Schiphol. Als Oranje de finale haalt, dan betekent dat of de reis veranderen (duur) of de finale missen, of via een stream proberen (waarschijnlijk kansloos). Bah :D
Das niet zo clever van je... :P

Omboeken die hap zou ik zeggen :)

Over die NOS streams: Mag hopen dat de kwaliteit van ze wat beter wordt, want 2 jaar geleden was dat niet veel soeps. Ook de kwaliteit van de CL wedstrijden is gewoon matig, als ik full screen ga @ 1920 x 1200 dan is het niet om aan te zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-06-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je vond de vlucht al zo goedkoop? ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13
Een USB tv stick kun je voor een paar euro kopen vanuit China inclusief software, kun je Ned 1, 2 en 3 kijken.
Verder heb je ook een programma SBTV of zoiets voor mobiele telefoon, gratis en zend ook de wedstrijden uit, wel met Chinees of Engels commentaar.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik zat twee jaar geleden ook met een leuke situatie. Ik zat in de VS en had mijn terugvlucht naar Nederland zo gepland dat ik op de finaledag 's middags terug zou zijn. Om dat te bereiken moetsik wel van Aspen via Denver en Frankfurt naar schiphol, maar je moet er wat voor over hebben he? Het enige puntje was dat de overstap op Denver vrij krap was (45 minuten ofzo), maar dat was wel te overzien. Totdat ons vliegtuig met 35 minuten vertraging vanuit Aspen vertrok dus! Rennen als een idioot over dat vliegveld van Denver! Dat is ook trouwens erg groot ook nog, zodat je met een soort metro tussen de verschillende vertrekhallen moet reizen.De volgende vlucht zou betekenen dat ik tijdens de finale midden in de lucht zou hangen! Gelukkig nét gehaald, alleen was alle moeite eigenlijk voor niks natuurlijk achteraf ;)

On topic: De beste manier om te kijken is natuurlijk met een zooi vrienden lekker BBQen om daarna met z'n allen op een groot scherm (beamer) te kijken of desnoods gewoon op de tv met genoeg bier en chips binnen bereik! Zoiets in je eentje kijken lijkt me wel enorm saai moet ik zeggen...

Edit: als dat geen optie is ga je lekker naar de kroeg ofzo. Ook gezellig en iedereen is over het algemeen in een behoorlijk vrolijke stemming rondom dit soort wedstrijden, dus als je niemand kent is het nog niet echt een probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorizzz op 08-06-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanaf 18:00 uur (17:00 uur begint de voorbeschouwing) is het te zien op: http://nos.nl/ek2012/live/.
Ze hebben een beta player die volgens hun meer capaciteit heeft, maar ik moet het nog zien :P.
Ik ga waarschijnlijk toch op BBC kijken, want het commentaar is 10x beter.

Edit: Wow, er is een vinkje waar je het geluid van Radio 1 kan gebruiken ipv het tv commentaar. Dat is wel goud :P.

[ Voor 42% gewijzigd door Jerry op 08-06-2012 17:06 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Jerry schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:07:
Vanaf 18:00 uur (17:00 uur begint de voorbeschouwing) is het te zien op: http://nos.nl/ek2012/live/.
Ze hebben een beta player die volgens hun meer capaciteit heeft, maar ik moet het nog zien :P.
Ik ga waarschijnlijk toch op BBC kijken, want het commentaar is 10x beter.

Edit: Wow, er is een vinkje waar je het geluid van Radio 1 kan gebruiken ipv het tv commentaar. Dat is wel goud :P.
Opzich werkt het hier prima! Ik ben verrast, geen buffer en binnen paar tellen had ik verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als belg zijnde kunnen wij alle matchen bekijken via sporza.be. En dit via hun matchcenter (http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter).

Dus een alternatief zou kunnen zijn om een VPN/proxy te gebruiken die in België gelokaliseerd is en dan zo te bekijken. Elke match wordt live uitgezonden en de kwaliteit is net genoeg om het doenbaar te bekijken op een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:01
De speler op nos.nl is vrij goed. Aardige kwaliteit ook (heb slechter gezien :p)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om de NOS stream te bekijken in VLC player.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Geen bewegende plaatjes maar het live verslag op Uefa.com is met weinig vertraging.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
Voor zover ik kan zien is het (nog) niet mogelijk om de stream in VLC te bekijken. Het is een flash-player op de NOS-site trouwens; geen silverlight.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wie alles mist, ik zie dat de Belg2 iedere avond van 23.15 tot 23.45 Ek-magazine hebben, gewoon het voetbal dat je gemist hebt, op een vaste tijd. Doen onze Vlaamse vrienden goed altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sjah schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:35:
Wie alles mist, ik zie dat de Belg2 iedere avond van 23.15 tot 23.45 Ek-magazine hebben, gewoon het voetbal dat je gemist hebt, op een vaste tijd. Doen onze Vlaamse vrienden goed altijd.
En voor de late mensen nog een samenvatting op BBC 1 om 00:30 tot 01:20 :).
Wordt af en toe geswitched met BBC 2 zie ik...

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 09-06-2012 00:01 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Laatst online: 10-09 16:35
Ik krijg bij de NOS-player een 'error #2032'. :? Wie weet raad?
(Windows, Chrome, nieuwste Flashplayer)

[ Voor 24% gewijzigd door zeeg op 09-06-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
http://nos.nl/ek2012/live/

Werkt dit voor iemand in NL? Ik ben momenteel in het buitenland en dus geen toegang via de normale kanalen. De pagina hierboven geeft echter aan "Er is op dit moment geen uitzending".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Ja heb ik nu ook en ik zit in Nederland. Je moet het even om 17:00 uur weer proberen dan begint de voorbeschouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:08

Speedmaster

Make my day...

Xandrios schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:27:

Werkt dit voor iemand in NL? Ik ben momenteel in het buitenland en dus geen toegang via de normale kanalen. De pagina hierboven geeft echter aan "Er is op dit moment geen uitzending".
Vergeet overigens http://nos.nl/tweedescherm/voetbal/ niet voor de statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Bij mij reset de NOS stream de hele tijd naar low-quality (om de 5 mins oid). Ik kan wel refreshen, dan is ie weer scherp, maar ideaal is anders.

Op de low-quality instelling zie je alleen blokjes als spelers, de bal moet je maar naar raden :+
Ergens een manier om zonder refresh de kwaliteit weer naar standaard te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Xandrios schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:27:

Ik zit in Engeland en kan het niet kijken op de link, ze mogen alleen naar Nederlandse IP-adressen streamen.

In welk land ben je? Je zult moeten uitzoeken wie het daar uitzend, ik kon gisteren Polen-Griekenland op de BBC website volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
majic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:45:
Bij mij reset de NOS stream de hele tijd naar low-quality (om de 5 mins oid). Ik kan wel refreshen, dan is ie weer scherp, maar ideaal is anders.

Op de low-quality instelling zie je alleen blokjes als spelers, de bal moet je maar naar raden :+
Ergens een manier om zonder refresh de kwaliteit weer naar standaard te zetten?
Ik krijg om de 10 minuten een error en moet ik opnieuw laden... Het zal nogal druk zijn denk ik, misschien proberen ze het verkeer wat de beperken.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ja t loopt ook aardig vaak "vast" hier, met NOS-buffering-logotje. Ligt toch niet aan m'n internet, 30mbit moet genoeg zijn (niks aan staan, speedtest gedaan etc). Anderen ook bufffering problemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
Het lijkt erop dat ze het niet aankunnen met de hoeveelheid bezoekers :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
grmbl heb geen TV...en de NOS heeft bandbreedte probs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:25

boesOne

meuh

De NOS heeft nogal bandbreedte probs.. Ze proberen me de kroeg in te krijgen!!

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
En ben overschakelt van Nl1 naar de BBC, want kon dat commentaar echt niet meer uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Ik kijk nu een wat lagere kwaliteit (1000kbps zou t' moeten zijn..) spaanse stream met de audio van radio 1.

Gaat perfect, die spaanse stream heeft ook 5-10 sec minder vertraging dan de NOS stream...!

http://alexzerohd.blogspot.nl/p/channel-3_22.html voor de liefhebbers in nood.

[edit] hm loopt toch niet lekker synchroon met de radio 1 stream :(

[ Voor 11% gewijzigd door majic op 09-06-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
Voor de bezitters van een iphone/ipad:Installeer de gratis app Filmon

Daarmee kun je BBC1-2-3-4, ITV en veel andere zenders mee kijken. Icm een airplay-device (appletv oid) stream je dat weer richting je TV

om te zien hoe DK scoort :X

Voor Android is trouwens ook een versie, dus misschien werkt een tablet met vga of hdmi ook wel

[ Voor 16% gewijzigd door DJSmiley op 09-06-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
De NOS stream lijkt wat gestabiliseerd (of zijn er gewoon minder kijkers nu 'we' achter staan? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 02:50

Malarky

Wils voor wat ieder

Hauppauge PCTV picoStick. Super klein en compatible dvb-t stickje om overal in uitstekende kwaliteit het voetbal te ontvangen. Iedereen die zich in Nederland bevind en de beschikking heeft over een laptop/computer is klaar.

Als je alleen een telefoon tot je beschikking heeft, kijk dan even op de Haupage site, je kunt je stick op een externe locatie inpluggen en de stream over Wifi doorsturen naar je telefoon.

Als je dvb-t ontvangst problemen hebt op je locatie, kan ik deze aanraden. Beter wordt het niet is zal ook niet nodig zijn. 46dB versterking is echt een hoop.

Ik heb ze ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien de afgelopen wedstrijden en die van vandaag (heb een hoop gescheld gezien op Twitter over van Persie) denk ik niet dat NL de finale in gaat, dus veel zal je dan toch niet missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
gambieter schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:46:
[...]

Ik zit in Engeland en kan het niet kijken op de link, ze mogen alleen naar Nederlandse IP-adressen streamen.

In welk land ben je? Je zult moeten uitzoeken wie het daar uitzend, ik kon gisteren Polen-Griekenland op de BBC website volgen :)
Thanks. Ik ben ik Griekenland. Heb uiteindelijk mijn oranje attire maar thuisgelaten en toch gewoon in de stad bij een bar gekeken ;) Was eigenlijk ook wel een stukje leuker dan via de stream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Waarom zenden ze bij de BBC niet alle wedstrijden uit of mis ik iets. Commentaar van de BBC vind ik namelijk een stuk fijner en je hebt in de rust geen reclame. Mis ik gewoon iets of zenden ze gewoon niet alle wedstrijden uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik kijk de NOS stream full-tab in Chrome met mijn TabCinema extensie zodat ik ondertussen nog wat kan browsen :P /reclame

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:18

GeekK

Rag Mama Rag

Stream (NOS) werkt hier nu prima. Tegen Denemarken kon ik geen contact maken of had lage kwaliteit.

edit: enkele minuten lage kwaliteit of geen contact.

[ Voor 72% gewijzigd door GeekK op 13-06-2012 21:33 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wie gaan er vanavond met 2 TV's, of met 1 en een laptop/tablet kijken? Zelf doe ik dat niet, met switchen kom je ook een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Nu online
BBC zend nu niets uit, ITV wel

ITV1: Nederland-Portugal
ITV4: Denemarken-Duitsland.

Maar ook die zenders zitten in Filmon, dus de apple/androidgebruikers buiten NL kunnen die op deze manier ook prima volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Even een vraagje over de Zomer van 4>> ViOrajne was ok, en nu Tour duJour, ook prima.

Mijn vraag: Genee doet de presentatie van De Spelen niet, wie wel en met wie, ben benieuwd namelijk, zeker omdat ik weinig zin heb in Smeets.
Pagina: 1