Die Griekse trainer zit erbij alsof ie nodig moet kleien
Hij had zelf waarschijnlijk gewed dat Duitsland zou winnentweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:
Haha die coach van de Grieken... een gezicht dat op onweer staat terwijl ze net gescoord hebben
PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris
Je zegt dat je Griekenland/Ierland/Polen graag in de finale wil zien.. Waarom zou je dit Griekenland in een finale willen zien. Polen, net zo nietszeggend gevoetbald als Nederland. Ik zie liever goed spelende teams met verzorgt voetbal. Neemt niet weg (zoals blijkt) dat de manier van Griekenland effectief is, maar het is niet spannend.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:00:
ik zeg niks over het griekse spel. ik heb het alleen maar over het duitse voetbal. hoezo, vind je de duitsers goed spelen dan?
Ierland kan ik ook nog wel van genieten, mouwen opstropen en knallen.
Overigens spelen de Duitsers alles behalve goed vanavond, maar ze kunnen het zeker wel. Ik zie liever een finale Duitsland - Spanje, dan Griekenland - Italie
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik heb hem tijdens dit tournooi nog niet op een ander gezicht kunnen betrappentweaker2010 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:04:
Haha die coach van de Grieken... een gezicht dat op onweer staat terwijl ze net gescoord hebben
Ik denk dat Merkel morgen Griekenland uit de euro trapt bij een verlies van Duitsland 
Edit: niet nodig: 2-1 Duitsland
Edit: niet nodig: 2-1 Duitsland
[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 22-06-2012 22:06 ]
Hoppa.. nu nog eentje
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hè, da's nou jammer
[ Voor 18% gewijzigd door Bastien op 22-06-2012 22:06 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Prima 2-1, zo laten.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Amen.St@m schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:05:
[...]
Je zegt dat je Griekenland/Ierland/Polen graag in de finale wil zien.. Waarom zou je dit Griekenland in een finale willen zien. Polen, net zo nietszeggend gevoetbald als Nederland. Ik zie liever goed spelende teams met verzorgt voetbal. Neemt niet weg (zoals blijkt) dat de manier van Griekenland effectief is, maar het is niet spannend.
Ierland kan ik ook nog wel van genieten, mouwen opstropen en knallen.
Overigens spelen de Duitsers alles behalve goed vanavond, maar ze kunnen het zeker wel. Ik zie liever een finale Duitsland - Spanje, dan Griekenland - Italie
En willen jullie allemaal even van de stream.. hij floept de hele tijd op 20p.
Oeh! Mooie goal!
Hallo met Tim
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:11 . Reden: Troll ]
Plezant. Krokant. Galant.
Niemand verplicht je dit forum mee te lezen!
Mogen 'ICTers' dan geen niet van voetbal houden
[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:16 ]
Mooie goal van de Duitsers, maar de Grieken zijn gelukkig ook gaan voetballen. Zo kan de 2e helft nog leuk worden, de Grieken geloven er weer een beetje in
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ICT'ers zijn toch die gene die geen sociale contacten hebben en alleen maar achter een monitor verstopt zitten?etnerdnl schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:08:
[...]
Mogen 'ICTers' dan geen niet van voetbal houdener staat wel meer op dit forum wat er weinig mee te maken heeft..
/stereotypes
Wat doe je hier dan in dit topic, laat ons lekker over voetbal ouwehoeren. Niet alle Tweakers zijn anti voetbal. Sterker nog er zijn heel veel voetbalgekke Tweakers
[ Voor 23% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:16 ]
Misschien toch maar op zoek naar een ander forum
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 22-06-2012 22:14 ]
Beide duitse treffers Waren prachtig, en de treffer van de Grieken was echt zon counter balletje, maar leuke wedstrijd zo:)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hij is er duidelijk zo éénJwlb schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:
[...]
ICT'ers zijn toch die gene die geen sociale contacten hebben en alleen maar achter een monitor verstopt zitten?
/stereotypes
Die Griekse coach heeft een ochtendhumeurtje zo te zien.. lekker voorbeeld voor je team. Geen greintje vertrouwen heeft ie er niet meer in
Mensen, trolls moet je negeren, doe dat dan ook
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar het is zo leuk om ze af te krakengambieter schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:10:
[mbr]Mensen, trolls moet je negeren, doe dat dan ook[/]
Zo heel vaak zit ik niet op het forum, maar het was maar een opmerking..Miki schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:10:
[...]
Misschien toch maar op zoek naar een ander forum
doeidoei
Plezant. Krokant. Galant.
Verwijderd
de 2-1 was zeker strak een echt poeier.gambieter schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:09:
Mooie goal van de Duitsers, maar de Grieken zijn gelukkig ook gaan voetballen. Zo kan de 2e helft nog leuk worden, de Grieken geloven er weer een beetje in
Zeker als tijd binnen 5 minuten met twee pagina's aan replies gebeurd
Hoppa
deze stand had ik voorspeld zo mag t blijven
Jajajajajajaja gespeeld!!
Shit 3-1. 
Weer een voorspelling mis.
Weer een voorspelling mis.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Nah, de Grieken zijn EOL denk ik...
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Jetz geht Klose...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stomme wissel. Die Schürrle was juist zo leuk.
Yay! 3-1
Telkens als ik iets wil posten. Snel nog iets posten..
Yay! 3-1
Telkens als ik iets wil posten. Snel nog iets posten..
Hallo met Tim
Oeh daar kwam bijna de 4de 
Nu zijn ze wakker hoor.
Nu zijn ze wakker hoor.
[ Voor 31% gewijzigd door Soundless op 22-06-2012 22:14 ]
Pfoe die keeper is wel slecht zeg..
Het wordt 5-1. Ik voel het
Go Germany

Zo... wat een malloot is die Samaras zeg, weeer zo'n bizarre overtreding 
Hopelijk komt Gomez er nu snel in, die wil ook nog wel een doelpuntje meepikken.
Hopelijk komt Gomez er nu snel in, die wil ook nog wel een doelpuntje meepikken.
Bam Reus 4-1!
[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 22-06-2012 22:19 ]
haha, weer zo'n mooie, vol overtuiging genomen
schiet raak voor een knaak. De verdediging van Griekenland is klaar.....
Leuk voor Reus. Verdient het ook wel
Hallo met Tim
Griekenland laat het nu ook wel lopen hoor. Zo goed was Duitsland de eerste helft niet
Wat een Reus...
De Grieken mogen nu echt naar huis. Het is mooi geweest.
De Grieken mogen nu echt naar huis. Het is mooi geweest.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hopelijk kijkt het Nederlands Elftal ook : zo schiet je een bal in! Wat een peun! Die van Khedira was ook al zo gruwelijk.
Toch wel lekker voor zo'n coach als ook je wisselspelers lekker bezig zijn. Wat zal Bertje jaloers op de bank zitten
Tuurlijk, zij hebben gewoon dezelfde euro als wij hier hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:
Laten we het hopen ze kosten de eu veel geld met die slechte euro bij hun.

Alleen slechtere economie en torenhoge schulden.
Hopelijk niet.. laten ze eens een keer belasting gaan betalen en een paar jaartjes langer werken dan komt het misschien ooit nog eens goed..Joosie200 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:20:
Griekenland vandaag uit Euro 2012, morgenochtend uit de euro?
edit: in gebrek van een mooie link naar het voetbal xD
[ Voor 8% gewijzigd door etnerdnl op 22-06-2012 22:24 ]
Soccer is war, war is politics
[ Voor 3% gewijzigd door Jwlb op 22-06-2012 22:24 ]
Jaja, daar issie!! Kom op!
Gotze en Gomez komen er nu in! Yeah!
Ach, tis ook een simpel voorzetje voor open doel. Bild enzo hadden het er al zo mooi over op de voorpagina niet? Maar enfin.. weer geen volle punten voor in de poule
Go Go ! flauw..
LOL

Ik moest lachen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ah kom op..
Penalty! Zou leuk zijn als ie erin gaat
Weer Boateng xD mja wel beetje geforceerd..
Nee, dat is gunstig, niemand heeft Griekenland twee keer laten scoren
Achja... doet weinig voor de stand zo.. alsof de Grieken op zijn Duits op het laatst nog even gelijk maken

Niemand heeft deze uitslag, en iedereen heeft Dld laten winnen ..... kortom niemand schiet ook maar iets op de in pool.
Die Griekse coach kijkt nu nog bozer dan bij die 4-1

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 22-06-2012 22:36 ]
En 4-2.
Nou de moffen onze lieve oosterburen hebben wel gewonnen.
Nou de moffen onze lieve oosterburen hebben wel gewonnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ehm.. ik heb 4-0Sjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:
Niemand heeft deze uitslag, en iedereen heeft Dld laten winnen ..... kortom niemand schiet ook maar iets op de in pool.
Maar goed Dld maakt de 5e nog wel.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 22-06-2012 22:36 ]
De arbiter heeft wellicht iets te horen gekregen over die handsballen van Denemarken, dit ging wel heel makkelijk.
Als ze Boateng niet hadden opgesteld had je gelijk gekregenSt@m schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:36:
[...]
Ehm.. ik heb 4-0Dus ik schiet er wel degelijk iets mee op
Maar goed Dld maakt de 5e nog wel.
Afgelopen... op zich een saaie pot maar de slotfase was wel leuk door al die doelpunten
Verwijderd
De duitsers hebben ze kapot gespeeld en vervolgens aanvallers vervangen door aanvallers.
Dat zouden wij ook weer is moeten gaan doen, gewoon meer scoren dan de tegenstander, ookal hangen die moeilijk en laf voor het doel.
Dat zouden wij ook weer is moeten gaan doen, gewoon meer scoren dan de tegenstander, ookal hangen die moeilijk en laf voor het doel.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 22:57 ]
Ik had nog 3-1, dus nog wat bonuspunten tot Sinterklaas langskwamSjah schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:

en mischien onze overspeel techniek dumpen en vooruit spel en net zoals de rest gaten dichtgooien inplaats van ze open laten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:43:
De duitsers hebben ze kapot gespeeld en aanvallers vervangen door aanvallers.
maarten12100 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:44:
[...]
en mischien onze overspeel techniek dumpen en vooruit spel en net zoals de rest gaten dichtgooien inplaats van ze open laten.
Krijgen we morgen mischien nog wel te lezen dat die Griekse keeper de hele wedstrijd met een hersenschudding gespeeld heeft na die bostsing in het begin
[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 22-06-2012 22:50 ]
Wat je hier ziet is dat de spelers zich schikken in het systeem, dwz dat de ego's ondergeschikt zijn. Kunnen sommige Oranje-spelers wat van leren.
Verder hebben de Grieken goed gevochten, en de eerste goal was een mooie counter met een perfecte pass, Wat ook opviel: de Duitsers kunnen goed volleyen, zowel de goals van Khadira als Reus mochten er wezen. Meestal vliegen die ballen over
Verder hebben de Grieken goed gevochten, en de eerste goal was een mooie counter met een perfecte pass, Wat ook opviel: de Duitsers kunnen goed volleyen, zowel de goals van Khadira als Reus mochten er wezen. Meestal vliegen die ballen over